EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים אופקים: השוטרים מוטי קקון ושמואל שמואל עצרו אבא גרוש שחטף תלונה שווא על “מבט מאיים” לעבר גרושתו והשופטים יריב בן דוד ואמיר דורון עם דם על הידיים גרמו להתאבדותו של אלעד הרץ

אלעד הרץ גרושתו עשתה לו עשרות תלונות שווא עד שהתאבד

פולו אפ על ההתאבדות של אבא גרוש אלעד הרץ.  יש לנו פרוטוקולים להראות לכם!!!!

על מה עוצרים גבר גרוש במדינת ישראל?  על “מבט מאיים”!  כשעוצרים אותך פעם אחת ועוד פעם, ועוד פעם ואתה חוטף מעצר בית, ועוד מעצר בית, ובבית המשפט למשפחה השופטת צוחקת עליך, ומנתקת אותך מהילדים ומטילה עליך “מזונות” כאילו אתה רוטשילד, אין זה פלא אם תסיים את חייך בחלקת המתאבדים של חברא קדישא.  זה מה שקרה לאלעד הרץ.

אלעד הרץ גרושתו עשתה לו עשרות תלונות שווא עד שהתאבד
אלעד הרץ גרושתו עשתה לו עשרות תלונות שווא עד שהתאבד

לפני חודש פרסמנו כי התאבד אבא גרוש אלעד הרץ: גרושתו דפקה לו 5 שנים של תלונות שווא במשטרה נון סטופ.  כעת אנו יכולים לבשר כי לאחר פניה של התנועה למען איכות השפיטה אל כבוד השופטת שרה חביב, התירה השופטת חביב לפרסם 2 מתוך כמה וכמה פרוטוקולים של מעצרי שווא שיזמה הגרושה של אלעד הרץ.  אנו עדיין לא יודעים מי היא אבל היא רוצחת.  זו אחת שלא בחלה בשימוש בכלי נשק פמיניסטים ידועים כגון תלונות שווא במשטרה, תוך שהיא מתפללת שהגרוש שלה יובס וימות, והרוצחת הזו השיגה את מטרתה.  אלעד התאבד.

לפני חודש חשפנו כאן את התאבדותו של אלעד הרץ בגלל גרושתו הנוקמת שתקעה לו עשרות אם לא מאות של תלונות שווא וצווי הרחקה.  השופטים נהגו להרחיק אותו מאופקים למעצר בית אצל הוריו בפתח תקוה.  בסוף אלעד התאבד.

כאמור, השופטת שרה חביב אישרה לחשוף ולפרסם בפומבי 2 פרוטוקולים המתארים על מה התלוננה הגרושה, ולמה בכלל הביאו אותו שוטרי תחנת אופקים להארכות מעצר:  הוא היה מביט בגרושה במבט מאיים!!!!  כן, כן!  על זה מנהלים חקירות, על זה מוציאים צווי הרחקה, על זה מבוקשים שבוע מעצר בכלא, על זה מכינים דו”ח סודי ועוד טוענים שהבחור מסוכן, ושהוא עלול לשבש את החקירה במבטיו…..

מהפרטים עולה שב 19/7/2017 הגרושה התלוננה על אלעד הרץ במשטרת אופקים על הפרת צו הרחקה.  הקצין מוטי קקון לא הסכים לשחרר את אלעד בלי שהוא יחתום על הסכמה לא להתקרב לאופקים למשך 15 יום, שזה אומר שהוא לא יראה את הילדים שלו, משוש חייו.  אלעד התעקש לערור לשופט ללא סנגור, ובכוחות עצמו הסביר לשופט צבי פורר על הסיטואציה, והשופט קיבל את דבריו וביטל את האיסור להגיע לאופקים.

מהפרוטוקול עולה שאלעד אמר לשופט צבי פורר:  “גרושתי עושה לי עוול גדול.  אנו גרושים 3 שנים.  אני מקבל הטרדות שאינןם פוסקות.  כבר 8 פעמים במשטרה.  תלונות שווא, הטרדות שלא פוסקות כל פעם מחדש.  משום מה קיבלתי לפני חודש… מעצר בית לשולשה ימים.  לא הפרתי.  שבוע שעבר הייתי בפארק באתי לתת לכל אחד מהילדים נשיקה והלכתי.  היא באה ואומרת לי אני מזמינה לך משטרה.  איכשהו הם הגיעו לכך שהפרתי צו הרחקה. אני קיבלתי צו הרחקה מאופקים למרות שאני גר שם.  בלי שום סיבה.  החלטה לא ברורה.  אני מבקש שבית המשפט יבטל את צו ההרחקה מאופקים.  וישנו גם ענין התלונות שאינו פוסק”. 

נציין שקלגס המשטרה מוטי קקון לא טען בעל פה, כי את מה שהיה לו להגיד הגיש ב”דוח סודי” לשופט בלי זכות לדעת מה כתוב שם.  השופט צבי פורר ביטל את ההחלטה של קצין המשטרה, ואלעד נשאר באופקים.

בפרוטוקול השני שנחשף כבר לא היה לו מזל והשופט יריב בן דוד העיף אותו למעצר בית  זה היה ב 2019.  ועל מה מדובר?  השוטר שמואל שמואל הביא אותו להארכת מעצר וטען שאלעד בולש ומבצע מעקבים אחרי גרושתו.  כאשר הסנגור שאל במה מדובר, הוא ענה שזה היה בבית הספר ושאלעד “הביט בה במטבט מאיים ועקב אחריה.  בהמשך הוא גם חסם אותה ברכבו“.   על זה החליט השופט יריב בן דוד לשלוח את אלעדוש למעצר בית ל 4 ימים.  השופט החליט שהחומר הסודי שהונח בפניו שכנע אותו שנעברה עבירה פלילית ושיש מסוכנות ולכן צריך לתקוע את אלעד במעצר בית אצל הוריו בפתח תקוה.  אלה אותם הורים שבביתם התקיימה השבעה.  את הנכדים שלהם הם בטוח לא רואים.

יריב בן דוד היה סנגור ציבורי נהיה שופט ועצר גברים על מבטים
יריב בן דוד היה סנגור ציבורי נהיה שופט ועצר גברים על מבטים

יריב בן דוד – שופט עם דם על הידיים

בתמונה למעלה השופט יריב בן דוד.  שופט זה, למרבה הפלא, היה כוכב הסנגוריה הציבורית לפני שמונה לשופט.  היינו מצפים מאחד כזה שיגיע לשפיטה עם ראיה סנגוריאלית ושמירה על זכויות האזרחים מפני מעצרי שווא.  הרי אילו כסנגור היה מקבל את התיק של אלעד הרץ, הוא היה אמור להקים קול זעקה – באיזה זכות עוצרים אדם למעצר בית על “מבט מאיים” ועוד טוענים שהבט שלו דורש פעולות חקירה סודיות ושהוא עלול לשבש במבטו את חקירת המבט.

זה רק מראה את איכות הזבל של הסנגוריה הציבורית.  אלו טיפוסים גועליים, זבל שלא מצליחים להביא לקוחות משל עצמם ובשביל ה 500 ש”ח לתיק שהם מקבלים מהסנגוריה הם מוכרים את הלקוחות שלהם.  פשוט בושה.

יריב בן דוד ראה את אלעד הרץ באולמו 10 חודשים אחרי שכבר מונה לשפיטה, והוא עצר אותו על מבט מאיים.  זה רק מראה את רמת ההתבהמות וההתקרנפות של מי שממונה לשפיטה, איך מהר מאוד הם מאבדים את צלם האנוש שלהם ונהפכים קבלני הרשעות המצייתים לשוטרים ופרקליטים כחותמת גומי.  לשופט יריב בן דוד יש דם על הידיים – הדם אלעד הרץ.

ככה זה במדינת ישראל:  גבר גרוש עובר השפלות ע”י גרושתו, השוטרים והשופטים ומתאבד וזה לא מענין אף אחד.  דוגמנית כושלת  שטוענת שהסוכן שלה הציע לה מין חפוז, וכל המדינה רועשת……

עומרי עמרוסי שוטר במשטרת אופקים המשטרה שעוצרת על מבטים
עומרי עמרוסי שוטר במשטרת אופקים המשטרה שעוצרת על מבטים
שוטרים בבונים במשטרת אופקים יובל סבג ורחל הלל גורמים לגברים גרושים התאבדויות
שוטרים בבונים במשטרת אופקים יובל סבג ורחל הלל גורמים לגברים גרושים התאבדויות
יובל סבג משטרת הבבונים של אופקים עם דם גברים גרושים על הידיים
יובל סבג משטרת הבבונים של אופקים עם דם גברים גרושים על הידיים
אלי כהן שוטר במשטרת הבבונים של אופקים - עוצרים גברים על מבטים
אלי כהן שוטר במשטרת הבבונים של אופקים – עוצרים גברים על מבטים

הנה כאן הפרוטוקול הראשון 19/7/2017 אצל צבי פורר

3 החלטה צבי פורר יחזור לאופקים 19-7-2017

והנה כאן הפרוטוקול השני. 7/10/2017 אצל יריב בן דוד

4 החלטה יריב בן דוד מעצר בית 7-10-2019

והנה כאן ברצף הבקשות של התנועה למען איכות השפיטה לחשיפת פרוטוקולים של המעצר, ועל גביהן ההחלטה לשחרר לציבור את הפרוטוקולים שניתנה ע”י השופטת שרה חביב, להלן הראשונה:

1 החלטה שרה חביב משחררת פרוטוקול עק של צבי פורר 26-7-2021

ולהלן ההחלטה השניה:

2 שרה חביב משחררת פרוטוקול תפ יריב בן דוד אלעד הרץ 26-7-2021

עוד פרוטוקול שהצלחנו לשחרר מתאריך 1/9/2017 יום תחילת הלימודים בבית הספר. עוד פעם הגרושה הנבלה עשתה פרובוקציות בבית הספר דפקה לאלעד הרץ תלונה והכניסה אותו למעצר בית. הפעם השופט הנאלח אמיר דורון הוא זה שקבע שיש עילת מעצר. קראו איך החוקר בלי שם מסביר לשופט למה לעצור את גלעד. הוא מסתבך במילים, פולט מילים לא ברורות ופשוט משחרר לאוויר מילים סתמיות “אלימות”, “מסוכנות” וכו’… ככה תופרים תיקים לגברים גרושים במשטרת אופקים.

אמיר דורון שופט שעוצר גברים גרושים על סתם וגורם למותם
פרוטוקול-מעצר-השווא-של-אלעד-הרץ-אצל-אמיר-דורון-גלעד-הרץ-התאבד

Views: 31

2 Comments

  1. משטרת אופקים מכילה את מיץ הזבל האנושי לא רק של ישראל אלא של אלו שהביאו לישראל את הדמוקרטיה של הדיקטטור חסן מלך מרוקו. ככה הפכו במשטרה חקיקה דמוקרטית לחקיקה של דיקטטורה.

  2. המערכת מחריבה את מי שהגדירה לפני גירושיו “מלח הארץ”, עשו את כבר עשרות שנים וימשיכו כמו שאמרו חכמים “מה שהיה הוא שיהיה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *