EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

נפוטיזם בדרכי השפיטה – מאמר מ 2015: קשרי המשפחה של השופטים זה עם זו ושל השופטים עם בני המשפחה שלהם שעובדים בפרקליטות

אלכסדרה קרא פרקליטה צמאה לדם חשודים הבת של גורג' קרא החרא מהעליון

בזמנו של ניסנקורן כשר משפטים, הועדה למינוי שופטים מינתה 65 שופטים חדשים שקיבלו את אישורו של שר המשפטים אבי ניסנקורן ושל הנשיאה אסתר חיות, ושל עדנה ארבל מי שמסננת שופטים דרך ועדת השתיים. נציגות הכנסת בוועדה, מירי רגב ואוסנת מארק החרימו את הועדה, והיא כונסה בלעדיהן.

בהזדמנות זו נשפוך אור על האופן שבו שופטים מצליחים להחדיר למערכת את בני המשפחה שלהם. גבר מביא את אשתו. אישה מביאה את הבת שלה. כולם לוקחים חלק בחגיגה.

שרה ליבוביץ דר:  בימ”ש עליון חינגה של נפוטיזם ומשפחתיות במינויים   

לפניכם מאמר של שרה ליבוביץ דר מ 2015 על קשרי המשפחה של השופטים. פורסם במעריב. קשרי משפחה בין שופטים. מ 2020: גלובס” ביקש: לפרסם גם את קשרי המשפחה בין שופטים לפרקליטים. מ 2020: קשרי משפחה וחברות: רשימת הגופים ועורכי הדין ששופטי העליון.

רוב הכתבות שפורסמו בנושא אינן מתייחסות לקשרי המשפחה בין שופטים לפרקליטים שמגישים כתבי אישום. אלו קשרי המשפחה הכי מסוכנים והכי הרסניים.

 

השפיטה עוברת בירושה - קשרי משפחה בין שופטים
השפיטה עוברת בירושה – קשרי משפחה בין שופטים

רק באתר גלובס העיז חן מענית לטפל בקשרים האלה: עוד 6 פרקליטים עם קרובים שופטים. למשל שופט העליון ג’ורג’ קרא (המכונה גור’ג’ קרא החרא) מטפח בת שעובדת בפרקליטות מחוז תל אביב בשם אלכסנדרה קרא. הוא איננו פוסל עצמו מתיקים של פרקליטות מחוז תל אביב גם כשהבת שלו מעורבת באופן ישיר בתיק שמגיע אליו- והתוצאה היא שהוא לעולם לא יפסוק נגד מקום העבודה של ביתו, כלומר אין סיכוי שהוא יפסוק נגד פמת”א.

בתמונה: הבת המטופחת של שופט העליון ג’ורג’ קרא החרא – אלכסנדרה קרא.































אלכסנדרא קרא ביתו של ג’ורג’ קרא עובדת בפרקליטות ואביה גורג’ לא פוסל עצמו מתיקי פמת”א

כדי לחשוף את קשרי המשפחה של השופטים עם הפרקליטים צריך להגיש בקשות לחופש מידע ולקוות לרצון טוב של משרד המשפטים לענות לבקשה. כך ב 2017 נחשפו 6 קשרי משפחה כאלה, כמפורט בכתבתו של חן מענית בגלובס 11/1/2017.

 

 

ג'ורג'ט קרא קוקסי ערבי שהמליט את הפרחה אלכסנדרה קרא
ג’ורג’ט קרא קוקסי ערבי שהמליט את הפרחה אלכסנדרה קרא





























ג’ורג’ קרא החרא נבלה שתופר תיקים רק רוצה הרשעות ולעולם לא ייתן זיכויים

עוד 6 פרקליטים עם קרובים שופטים

משרד המשפטים חשף השמות במסגרת עתירה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים לחשיפת קשרי המשפחה בין פרקליטים לבין שופטים▪  ▪  ▪משרד המשפטים חשף לאחרונה שמות של שישה פרקליטים נוספים שיש להם קרובי משפחה שהם שופטים. זאת, בנוסף על רשימה ארוכה של פרקליטים שלהם קרובי משפחה שופטים שפורסמה בעבר.

שמות הפרקליטים פורסמו במסגרת עתירה שהגיש עו”ד ד”ר חיים שטנגר לבית המשפט המחוזי בירושלים לחשיפת קשרי המשפחה בין פרקליטים לבין שופטים.

בדיון בעתירה של שטנגר בספטמבר האחרון, הוסכם על מתווה לסיום ההליך, שבמסגרתו נעשתה פנייה באמצעות דוא”ל לפרקליטים בפרקליטויות השונות ולסנגורים ציבוריים, עובדי משרד המשפטים, בבקשה כי ימסרו מידע על-אודות קשרי המשפחה שלהם לשופטים מכהנים.

 

הפנייה נעשתה על-ידי משרד המשפטים ל-20 פרקליטים וסנגורים ציבוריים שלא נכללו ברשימות קודמות שהוגשו במסגרת העתירה. בתשובה שהגישה עו”ד אחוה ברמן מפרקליטות מחוז ירושלים נאמר כי שבעה עובדים בלבד השיבו לפנייה, ושישה מתוכם הסכימו למסירת פרטיהם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ששת הפרקליטים שהסכימו למסירת פרטיהם הם:

הפרקליטה עינת שטרמן כהן, כלתו של השופט יצחק כהן, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה;

הפרקליטה רחלי אהרן ששופט בית המשפט העליון, חנן מלצר, נשוי לדודתה;

הפרקליט אדם סרי, שהשופטת עדי ברק מבית המשפט המחוזי בחיפה נשואה לבן-הדוד של אשתו;

הפרקליט יובל לביא שהשופט ישעיהו שנלר מבית המשפט המחוזי בתל אביב נשוי לאמו (מנישואיה השניים);

הפרקליטה שירלי אנגלרד שהיא גיסתו של השופט שמואל בורנשטיין מביהמ”ש המחוזי בלוד;

 

שירלי אנגלרד מימין עם הזונה תופרת התיקים לביבי הילה קובו
שירלי אנגלרד מימין עם הזונה תופרת התיקים לביבי הילה קובו

 

והפרקליטה יעל בן-שמואל שהשופטת זהבה בוסתן מהמחוזי בלוד הייתה נשואה לדודה המנוח.

הפרקליטות ציינה בתשובתה לעתירה כי משרד המשפטים והממונה על חופש המידע במשרד מילאו בכך אחר המוטל עליהם לפי המתווה המוסכם לסיום ההליך, ולכן העתירה של שטנגר הגיעה לידי מיצוי ובית המשפט התבקש למחוק אותה.

היזהרו מרשימת השופטים המומלצים של אסתי חיות: רות רונן, יגאל מרזל, רון סוקול, משה סובל, נאוה בן אור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

והנה משהו קצת ישן על קשרי הנפוטיזם של אהרון ברק

 

 

קשרי-הנפוטיזם-של-אהרון-ברק
קשרי-הנפוטיזם-של-אהרון-ברק


הגבלת העסקה

בפברואר אשתקד (2014) עתר שטנגר, בסיוע עוה”ד אורי פנטילט וארנון שצמן ממשרדו, בבקשה להורות למשרד המשפטים להעביר לו רשימה שתפרט את קשרי המשפחה של עורכי-דין בפרקליטות ובמחלקות במשרד המשפטים עם שופטים ורשמים.

במאי 2016 העביר משרד המשפטים רשימה ראשונית וחלקית של 21 עובדים בפרקליטות ובמשרד המשפטים בהווה ובעבר, שהם בעלי קרבת משפחה לשופטים או לשופטים שפרשו לגמלאות. בהמשך, ביולי 2016, העביר משרד המשפטים עוד רשימה של עובדים בפרקליטות ובמשרד המשפטים שהם בעלי קרבה משחתית לשופטים או לשופטים שפרשו.

אחד מהשמות של עובדת פרקליטות שאביה הוא שופט בכיר הוא זה של עו”ד אלכסנדרה קרא, בתו של שופט בית המשפט המחוזי בת”א, ג’ורג’ קרא.

שם נוסף שהוזכר בעבר הוא של ליאב וינבאום, מנהל המחלקה המסחרית בפרקליטות מחוז ת”א, שאחותו, חדוה ויינבאום-וולצקי, היא שופטת בביהמ”ש המחוזי בתל אביב.

 

ליאב וינבאום עובד במחלקת תפירת תיקים בפרקליטות
ליאב וינבאום עובד במחלקת תפירת תיקים בפרקליטות

 

העסקה של קרובי משפחה במשרד המשפטים, שיש בו כמה עשרות יחידות שונות, נבחנת בהתאם לכללי שירות המדינה. המשרד אף מחיל נהלים מחמירים, ומנכ”לית המשרד, אמי פלמור, מפקחת אישית על אישור העסקת עובדים להם קרובי משפחה במערכת.

מעבר לכך – במדינת ישראל יש עשרות אלפי משפטנים, ומטבע הדברים יש ביניהם קרובי משפחה העובדים במערכת המשפט במגזר הציבורי. לדברי משרד המשפטים, “כללי שירות המדינה מקיימים איזון בין העיקרון החוקתי של חופש העיסוק וההתקדמות המקצועית, לבין הצורך בהבטחת אמון הציבור במערכת הציבורית. הכללים אינם קובעים איסור מוחלט על העסקת קרובי משפחה במערכת המשפט, אלא מגבילים העסקה רק במקרים של יחסי כפיפות וקשרי עבודה”. “בהתאם, המשרד נוקט בצעדים הנדרשים על-פי הכללים, כאשר במקרים מסוימים לא מאושרת העסקה, או מאושרת בתנאים המבטיחים מניעת ניגוד עניינים, דוגמת העברה למחוזות אחרים או בין יחידות מקצועיות”.

 רשימת המניעויות פורסמה ב 2020

בשנת 2020 החליטה אסתי חיות לפרסם “רשימת מניעויות” ועשתה לעמה יחסי ציבור כאילו היא אבירת השקיפות.

לקריאת הרשימה המלאה – לחצו כאן

הרשימה מלמדת על הקשרים של שופטי העליון עם עורכי הדין הבכירים במשק. כך למשל, הנשיאה אסתר חיות מנועה מלדון בתיקים של בעלה, עו”ד דוד חיות, ובתיקים של חברות ביטוח שמשרדו מייצג, בהן הראל, כלל, שלמה, WESURE (ווישור) ואיילון. השופטים יצחק עמית ואלכס שטיין מנועים מלדון בחברות אנרגיה כמו דור אלון אנרגיה וחברת נובל.

הרשימה מלמדת גם על מפת הקשרים החברתיים בין שופטי העליון. כך למשל, עו”ד אביגדור קלגסבלד מנוע להופיע אצל הנשיאה חיות, בפני חברתה הטובה ענת ברון ובפני השופט עוזי פוגלמן.

גם עו”ד ירון אלחנני מנוע מלהופיע בפני הנשיאה חיות ובפני השופטת ענת ברון.

גם עו”ד יחזקאל ביניש, בעלה של הנשיאה בדימוס דורית ביניש, מנוע מלהופיע בפני חיות לאור קשרי החברות בין השתיים.השופטים יוסף אלרון ודוד מינץ, שהגיעו מבתי המשפט המחוזי בחיפה וירושלים, היו בקשרי חברות עם עורכי דין מקומיים.

כך למשל, יו”ר מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין עו”ד תמי אולמן מנועה להופיע בפני אלרון.

אפי נוה עם תמי אולמן שסידרה לו בנות בלילה באילת לפינוקים
אפי נוה עם תמי אולמן שסידרה לו בנות בלילה באילת לפינוקים

 

 

יוסף-אלרון-עם-מעריצה-תמי-אולמן-אחרי-שדפק-לה-לא-מעט-תיקים
יוסף אלרון עם מעריצה תמי אולמן אחרי שדפק לה לא מעט תיקים

יו”ר מחוז ירושלים אשר אקסלרד מנוע מלהופיע בפני מינץ. 

השופט ג’ורג’ קרא מנוע מלדון בתיקים של הפטריארכיה היוונית אורתודוכסית והמועצה המוסלמית ביפו.

השופט ניל הנדל מנוע מלדון בענייני בית החולים סורוקה.

השופטת ענת ברון מנועה מלדון בעניינן של עיריית תל אביב ועיריית נתניה.

 

ענת ברון מסלול קידום פמיניסטי הישר ממזבלות פולניה לבית משפט עליון בישראל
ענת ברון מסלול קידום פמיניסטי הישר ממזבלות פולניה לבית משפט עליון בישראל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השופט נועם סולברג, שלאחרונה פסל את עצמו מלדון בעתירה נגד מינויו של דן אלדד לממלא מקום פרקליט המדינה מאחר שהמינוי עשוי להשפיע על מועמדותו של עו”ד שלמה (מומי) למברגר, המחותן שלו, אינו מנוע מלדון בעניינו של אף אדם או גוף, אך הוא הצהיר ש”על מניעות ספציפית בתיק מסוים, ככל שתיווצר, אודיע כמקובל, והתיק ינותב לשופט אחר”.

 

 

נעם סולברג מתנחל קוקסינל עם פטיש פמיניסטי רעיל ווגינלי
נעם סולברג מתנחל קוקסינל עם פטיש פמיניסטי רעיל ווגינלי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרקליט עומרי אפשטיין (מחלקת בגצים של הפרקליטות) מנוע מלהופיע אצל עוזי פוגלמן (שבעצמו היה פרקליט לפני שהיה שופט).

 

עומרי אפשטיין מחלקת בגצים של הפרקליטות שקרים זמינים לכל דיכפין
עומרי אפשטיין מחלקת בגצים של הפרקליטות שקרים זמינים לכל דיכפין

 

הפרקליטה לבנת מלמד שהתלוננה שהיא מחופצת מינית בעבודתה ע”י נאשמים, נשואה לשופט ארז מלמד מפ”ת, ולכן מנועה מלהופיע אצלו. 

 

לבנת מלמד בלילה עולה על יצועו של השופט ארז מלמד ומקבלת
לבנת מלמד בלילה עולה על יצועו של השופט ארז מלמד ומקבלת

הנה השופט לטענתה של אשתו לבנת מלמד לא נותן לה בלילה.  ארז מלמד. 

ארז מלמד שופט נוחבה בובה על חוט של המשטרה והפרקליטות
ארז מלמד שופט נוחבה בובה על חוט של המשטרה והפרקליטות

 

 

ראו רשימת מניעויות ל 2020

שופטים עורכי דין דין
הנשיאה אסתר חיות חיות חיים דוד, ירון אלחנני, אביגדור קלגסבלד, בנימין ברץ, יעל ברץ, ארדינסט גיורא, יחזקאל ביניש. משרדי עורכי דין: חיות, זילברברג ושות׳; ארדינסט, בן נתן ושות׳; משרד ד״ר א. קלגסבלד ושות׳. חברות הביטוח הראל, כלל, שלמה, WESURE (ווישור), איילון. קרנית כחליפת אבנר (בתביעות בהן תעודת החובה הוצאה ע״י הראל/כלל/איילון בשיתוף עם אבנר בפוליסות שהוצאו עד 31.12.2002).
חננית מלצר עו״ד מירון יצחק, עו״ד אינהורן-מלצר מרגלית, עו״ד זליכוב חיים, עו״ד משיח יוסף, עו״ד פדר דניאל, עו״ד סימון-וקסלר איילת, עו״ד בר שלום ברק, עו״ד מעוז שמואל, עו״ד מירון איתמר, עו״ד מלצר יוסף, עו״ד מלצר דניאל, עו״ד מלצר נועה, עו״ד אילן נאוה איילון חברה לביטוח בע״מ הועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב עיריית ת״א – יפו, חדשות ערוץ 12, חברת החדשות, עיריית ר״ג
נילה הנדל   בית חולים סורוקה
עוזית פוגלמן עו״ד אלרואי יורם עו״ד חיות חיים דוד עו״ד מנור אריאל עו״ד קלגסבלד אביגדור עו״ד כהן יעקב עו״ד קורין חנה עו״ד אנגלרד אביתר עו״ד רוזנפלד מרב עו״ד אפשטיין עומרי עו״ד אלון סיון  
יצחקית עמית עו״ד פוקס זיו, עו״ד שטרן דורון, עו״ד לנגה דורון, עו״ד טולצינסקי מנחם, עו״ד לויצקי אמיר דור אלון אנרגיה בע״מ, הבנק הבינלאומי         הראשון לישראל בע״מ, הריבוע הכחול בע״מ
נעמי סולברג אין מניעות קבועה. על מניעות ספציפית בתיק מסוים,      ככל שתיווצר, אודיע כמקובל, והתיק ינותב לשופט אחר. אין מניעות קבועה. על מניעות ספציפית בתיק מסוים, ככל שתיווצר, אודיע כמקובל, והתיק ינותב לשופט אחר.
דפנה ברק ארז עו״ד יוחאי שלף, וכל עורך דין אחר ממשרד מהולל שדות. עו״ד ארנה לין וכל עורך דין אחר ממשרדה. עו״ד יהושע דויטש, עו”ד דניאלה דויטש, עו״ד דוד חיות (הבעל של אסתי), עו״ד זיו נטע אוניברסיטת תל אביב מכבי שירותי בריאות (קופת חולים מכבי) קופת חולים לאומית ידיעות אחרונות / ידיעות ספרים (עודכן במהלך 2019)
מנינה מזוז עו״ד אברמוביץ אהרון עו״ד רוגל גילעד עו״ד זינגר שלום עו״ד שרית דנה קופת חולים לאומית
ענת ברון עו״ד ירון אלחנני עיריית תל אביב – יפו
  עו״ד דוד חיות, עו״ד תמר מורן ,עו״ד ישראל ציגנלאוב, עו״ד בן-ציון אדורם, עו״ד אביגדור קלגסבלד עיריית נתניה
גורג’ט קרא עו״ד פאנוס עיסאם, עו״ד פאנוס פאיז, עו״ד אלכסנדרה קרא, עו״ד ניסים שקר הפטריארכיה של הכנסייה היוונית אורתודוכסית, האגודה האורתודכסית לצדקה ביפו, הפטריארכיה היוונית (מלכיתית) קתולית בירושלים, המועצה המוסלמית ביפו
דודינה מינץ עו״ד גבע אהרון, עו״ד אקסלרד אשר, עו״ד שטינמץ חיים, עו״ד הר-זהב אבי, עו״ד פיינברג שמעון, עו״ד וקסלר אברהם, עו״ד הרץ אביעד, עו״ד אלעד שפיגלמן, עו״ד זאב חפץ, עו״ד אברהם אברמן אין מניעות. חופשי לזמבר את מי שבא לו
יוספה אלרון עו״ד גלעד משה, עו״ד אולמן תמר, עו״ד לביא יאיר, עו״ד לביא אהוד, עו״ד גדות אברהם, עו״ד וולצקי אלי, עו״ד אלרון עפרי, עו״ד אלרון יוחאי רועי, עו״ד אלפריח מרדכי, עו״ד נדשי טומס מכבי שירותי בריאות (קופת חולים מכבי), השופטת חדוה וינבאום וולצקי, השופט בנימין ארנון. משרד עוה״ד עמית, פולק , מטלון ושות׳
  עו״ד עדי מיכלין  
יעל וילנר עו״ד שרון זייגר אלפונטה ממשרד ל.ד קומיסר, עו״ד מיכאל מאייר, עו״ד אפרת רנד אין מניעות. חופשיה לזמבר את מי שבא לה
עופר גרוסקופף עו״ד יואב מני, עו״ד יעקב שרביט, עו״ד רועי בלכר, עו״ד אייל רוזן, עו״ד טליה קונפינו, עו״ד רוית ארבל, עו״ד תמר מורן, עו״ד יוסף זלצמן, עו״ד עדי זלצמן, עו״ד שיר לכיש, עו״ד ליאור טומשין, עו״ד הלל איש שלום אוניברסיטת תל אביב המכללה למנהל המסלול האקדמי האוניברסיטה העברית ירושלים
אלכסנדר שטיין -שטינה דורון רדעי (ת״א), גד ויסקינד (י״ם), טל מישר בן נתן (י״ם), ענת הורוויץ (י״ם), תמרה חורגס (ת״א), עדי לויט (ת״א), משרד עורכי דין שביט גלאון – מחלקת תכנון ובנייה Noble Energy Mediterranean, חברת נובל בע״מ חברת סוכני הדלק ושמנים בע״מ האוניברסיטה העברית בירושלים כפר מל״ל, אגודה שיתופית אזורים (1965) בע״מ

 

אפרת-רנד-במניעות-של-יעל-וילנר
אפרת רנד במניעות של יעל וילנר

 

רשימת מניעויות כפי שפרסם גיא זומר ב 2021

 

אהרון צ’יסמדיה אבי כהן
אילן  יו שלומוביץ אבי כהן
בצלאל גרוס אבי כהן
דוד קמחין אבי כהן
חיים גרינוולד אבי כהן
יורם חג’בי אבי כהן
צור שיץ אבי כהן
חנן פדר אבי לוי
משרד עו”ד: חנוך פדר אבי לוי
משרד עו”ד: רוני בוקעי אבי לוי
עופר גונן אבי לוי
רווח-פדר אבי לוי
רוני בוקעי אבי לוי
דוד שבי אבי סתיו
דנה נוף אבי סתיו
אגד תעבורה בע”מ אבי פורג
איזי פורקס בע”מ אבי פורג
אלון רבוע כחול ישראל בע”מ אבי פורג
אלמוג (כ. ד. א. י.) בע”מ אבי פורג
אפיקים – שירותי תחבורה מתקדמים בע”מ אבי פורג
בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ אבי פורג
בנק הפועלים בע”מ אבי פורג
גדי קיי אבי פורג
דור אלון ניהול מתחמים קמעונאיים בע”מ אבי פורג
די.בי.אס. שרותי לווין (1998) בע”מ אבי פורג
התעשייה האווירית לישראל בע”מ אבי פורג
יו פי אס יורופ אס איי אבי פורג
מטרודן באר שבע בע”מ אבי פורג
מטרופולין – תחבורה ציבורית בע”מ אבי פורג
ממן-מסופי מטען וניטול בע”מ אבי פורג
מנו ספנות בע”מ אבי פורג
מפעלי מלט פורטלנד ישראלים “נשר” בעמ אבי פורג
משרד עו”ד גדי קיי אבי פורג
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ אבי פורג
משרד עו”ד: ד”ר שלמה כהן ושות’ אבי פורג
משרד עו”ד: נתי וולך אבי פורג
משרד עו”ד: שלמה כהן ושות’ אבי פורג
ניסקו חשמל ואלקטרוניקה בע”מ אבי פורג
נשר – מפעלי מלט ישראליים בעמ אבי פורג
נתי וולך אבי פורג
נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע”מ אבי פורג
סופרבוס ושות’ ,שותפות מוגבלת אבי פורג
קווים תחבורה ציבורית בע”מ אבי פורג
קסלמן וקסלמן אבי פורג
שופמיינד בע”מ אבי פורג
תעבורה אחזקות בע”מ אבי פורג
תעבורה תפזורת (1995) בע”מ אבי פורג
אמדוקס (ישראל) בע”מ אבי שליו
גל הררי אבי שליו
משרד עו”ד: אמיר דנוס אבי שליו
משרד עו”ד: יצחקניא ושות’ אבי שליו
משרד עו”ד: רונן עדיני אבי שליו
עיני ליטבק לזר ושות’ אבי שליו
רון דרור אבי שליו
AYR-עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות’ אביגדור דורות
רם זאן אביגדור דורות
“מאיר” חברה למכוניות ומשאיות בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אביב יעל דרומה בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אגיש סוכנות לביטוח ימי (1996) בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אדיר ר.י. סחר בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אוריין ש.מ. בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אוריין-ביט בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אחים סקאל בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אייל רוזובסקי אביגיל ון-קרפלד
אייר קונסולידטורס ישראל בעמ אביגיל ון-קרפלד
אילת גייטפורט נגה (1982) בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אירית רוזנבלום אביגיל ון-קרפלד
אסם תעשיות מזון בעמ אביגיל ון-קרפלד
באג מולטיסיסטם בע”מ אביגיל ון-קרפלד
בריל תעשיות נעליים בע”מ אביגיל ון-קרפלד
ברימאג דיגיטל אייג’ בע”מ אביגיל ון-קרפלד
ג. ויליפוד אינטרנשיונל בע”מ אביגיל ון-קרפלד
גוטקס סווימוור ברנדס בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דובק בעמ אביגיל ון-קרפלד
דוד לובינסקי בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דור אלון גז תשתיות ניהול בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דור אלון ניהול מתחמים קמעונאיים בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דור אלון פינאנסים בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דור- אלון שמנים בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דור-אלון  אנרגיה בישראל (1988) בע”מ/ אביגיל ון-קרפלד
דור-אלון טכנולוגיות גז בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דורגז החדשה בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דורון נוביץ אביגיל ון-קרפלד
דורון נוביץ משרד עו”ד אביגיל ון-קרפלד
די. אס. וי. אייר אנד סי בע”מ אביגיל ון-קרפלד
די.אס.וי. סולושינס בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דיפלומט מפיצים (1968 ) בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דלק מוטורס בע”מ אביגיל ון-קרפלד
דלתא קרגו ג’י.אס.אי. בע”מ אביגיל ון-קרפלד
הרמס תערוכות ופרוייקטים בע”מ אביגיל ון-קרפלד
ויליפוד גבינות איכות בע”מ אביגיל ון-קרפלד
חברת פרטנר תקשורת בע”מ אביגיל ון-קרפלד
טבע תעשיות פרמצבטיות בע”מ אביגיל ון-קרפלד
טמפו משקאות בע”מ אביגיל ון-קרפלד
טמפו תעשיות בירה בע”מ אביגיל ון-קרפלד
טרנס בטח סוכנות לבטוח ימי (1991) בע”מ אביגיל ון-קרפלד
יהודה פלדות בע”מ אביגיל ון-קרפלד
יהונתן כאהן אביגיל ון-קרפלד
יו טי אי לוגיסטיקה ישראל (מימון) 2008 בע”מ אביגיל ון-קרפלד
יורוטקס טקסטיל עודפים בע”מ אביגיל ון-קרפלד
יורי וינוגרד אביגיל ון-קרפלד
יקבי כרמל מזרחי בע”מ אביגיל ון-קרפלד
ישפאר מוצרי צריכה בע”מ אביגיל ון-קרפלד
ליבנה צפוני בע”מ אביגיל ון-קרפלד
מאסטרפוד בע”מ אביגיל ון-קרפלד
מאצ’ ריטייל בע”מ אביגיל ון-קרפלד
מכשירי תנועה בע”מ אביגיל ון-קרפלד
משה סידס ובנו בע”מ אביגיל ון-קרפלד
משפחה חדשה (ע”ר) אביגיל ון-קרפלד
משרד עו”ד: איתן ,מהולל&שדות   אביגיל ון-קרפלד
משרד עו”ד: יהונתן כאהן אביגיל ון-קרפלד
משרד עו”ד: יורי וינוגרד אביגיל ון-קרפלד
נטו מלינדה סחר בע”מ אביגיל ון-קרפלד
ניופאן בע”מ אביגיל ון-קרפלד
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד אביגיל ון-קרפלד
נשר – מפעלי מלט ישראליים בעמ אביגיל ון-קרפלד
סאני תקשורת (1994) בע”מ אביגיל ון-קרפלד
סאני תקשורת סלולרית בע”מ אביגיל ון-קרפלד
סילון ספורט שווק (1989) בע”מ אביגיל ון-קרפלד
סילקו (כלים) א.ש. בע”מ אביגיל ון-קרפלד
סלקום ישראל בע”מ אביגיל ון-קרפלד
סקאל גלובל דיוטי פרי בע”מ אביגיל ון-קרפלד
סקאל דיוטי פרי בע”מ אביגיל ון-קרפלד
סקאל ספורט בע”מ אביגיל ון-קרפלד
עמילות מכס ותחבורה עמית בעמ אביגיל ון-קרפלד
פלאפון תקשורת בע”מ אביגיל ון-קרפלד
פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ.די.או בע”מ אביגיל ון-קרפלד
קרגו ג’י.אס.אי. ישראל בע”מ אביגיל ון-קרפלד
רוגובין תדהר אביב – ייזום פרוייקטים 2002 בע”מ אביגיל ון-קרפלד
רפאל ליבא אביגיל ון-קרפלד
ש.י.ל.ה. סחר וקירור בע”מ אביגיל ון-קרפלד
שושי זוהר 2004 בע”מ אביגיל ון-קרפלד
שטראוס בריאות בע”מ אביגיל ון-קרפלד
שטראוס גרופ בע”מ אביגיל ון-קרפלד
שטראוס מזון טרי בע”מ אביגיל ון-קרפלד
שטראוס סלטים מסחרבע”מ אביגיל ון-קרפלד
שטראוס פריטו ליי בע”מ אביגיל ון-קרפלד
שיגור אביב בע”מ אביגיל ון-קרפלד
שמן מרוקאי ישראל בע”מ אביגיל ון-קרפלד
שמן מרוקאי ישראל שיווק (2008) בע”מ אביגיל ון-קרפלד
אהוד גרין אביגיל זכריה
אלרום רום סלומון ושות’ אביגיל זכריה
בית חולים הדסה – עין כרם אביגיל זכריה
הסתדרות מדיצינית הדסה אביגיל זכריה
הסתדרות מדיצינית הדסה (חל”צ) אביגיל זכריה
זחאלקה מזאוי – עו”ד אביגיל זכריה
משרד עו”ד: איתן האזרחי אביגיל זכריה
משרד עו”ד: יעקב עוזיאל אביגיל זכריה
משרד עו”ד: קמחי,פלד,פיזנר,שילה ושות’ אביגיל זכריה
משרד עו”ד: קרמר, שפירא, שניידר ושות’ אביגיל זכריה
סיטיפס בע”מ אביגיל זכריה
סיטיפס הפעלה ניהול בע”מ אביגיל זכריה
קופת חולים כללית אחסון ושינוע בע”מ אביגיל זכריה
קופת חולים כללית רשומות רפואיות ירושלים אביגיל זכריה
קמחי,פלד,שילה,כהן ושות’ אביגיל זכריה
שגיא תירוש אביגיל זכריה
שירותי בריאות כללית הנהלה ראשית אביגיל זכריה
שר”פ הדסה הר הצופים  אביגיל זכריה
שר”פ הדסה עין כרם  אביגיל זכריה
אבי שמואלי אביגיל כהן
אביגיל זכריה אביגיל כהן
אהוד הרצוג אביגיל כהן
איתי הפלר אביגיל כהן
אליהו שמואלי אביגיל כהן
דב גרינבוים אביגיל כהן
הילה סמורזיק אביגיל כהן
ישי שנידור אביגיל כהן
מואיד ג’ראח אביגיל כהן
מיוריאל קופרמן אביגיל כהן
משרד עו”ד: אליעד שחם אביגיל כהן
ניר פוקס אביגיל כהן
עופר בן-ארי אביגיל כהן
ענת באור אביגיל כהן
רונן גפני אביגיל כהן
רונן חליוה אביגיל כהן
שגיא רובינסקי אביגיל כהן
שרון זיגר-אלפונטה אביגיל כהן
משרד הפנים אביגיל פריי
החברה לפתוח פתח-תקוה בע”מ אביחי דורון
חלד חברה ממשלתית עירונית לשיקום דיור ופיתוח בע”מ אביחי דורון
יגאל פריי אביחי דורון
לימור פאר אביחי דורון
מיתב – תאגיד אזורי למים וביוב בע”מ אביחי דורון
משה פריי אביחי דורון
עיריית פתח תקווה אביחי דורון
שלמה לינצר אביחי דורון
בנימין ברליין אביים ברקאי
גדעון נחום אביים ברקאי
גיא גורן אביים ברקאי
הרצל אברהם אביים ברקאי
עודד קלר אביים ברקאי
שאול נעים אביים ברקאי
אבי גרודברג אביעד אברגיל
ארז סרי אביעד אברגיל
אתי קורן-קבבצי אביעד אברגיל
גד שילר אביעד אברגיל
דוד פייל אביעד אברגיל
דורון צברי אביעד אברגיל
לי-און בן-אדוה אביעד אברגיל
משרד עו”ד: דוד פייל ושות’ אביעד אברגיל
משרד עו”ד: קורן, גרודברג ושות’ אביעד אברגיל
איילון חברה לביטוח בע”מ אבירה אשקלוני
אסם תעשיות מזון בעמ אבירה אשקלוני
בן צור קורב ושות’ ירושלים אבירה אשקלוני
דנה מכניאן  אבירה אשקלוני
טבע תעשיות פרמצבטיות בע”מ אבירה אשקלוני
טולצ’ינסקי,מרציאנו,כהן,לויצקי ושות’ אבירה אשקלוני
טיב טעם יבוא  ושיווק בע”מ אבירה אשקלוני
מנחם טולצ’ינסקי אבירה אשקלוני
משרד עו”ד: נחום פינברג ושות’ אבירה אשקלוני
נחום פינברג אבירה אשקלוני
א.טירר אבישי זבולון
משרד עו”ד: אורית גדיש-גלבוע אבישי זבולון
משרד עו”ד: פרדו קופלמן כספי נודל אבישי זבולון
אלי צחייק אבישי קאופמן
אלי צחייק – משרד עו”ד אבישי קאופמן
אליעד שרגא אבישי קאופמן
יאיר אשכולי אבישי קאופמן
אורי בר-קמה אבישי רובס
בנימין פילובסקי אבישי רובס
דניאל כהנא אבישי רובס
יהונתן מוגל אבישי רובס
רן עמיאל אבישי רובס
אבי שטרן אבנר יפרח
יובל שוסהיים אבנר יפרח
משרד עו”ד רון כהנא אבנר יפרח
משרד עו”ד: צביקה כוחן אבנר יפרח
צביקה כוחן אבנר יפרח
רון כהנא אבנר יפרח
שי איל אבנר יפרח
שי וייס אבנר יפרח
שי וייס אבנר יפרח
שמעון איל אבנר יפרח
שמעון איל ושות’ – משרד עו”ד ונוטריון אבנר יפרח
אברהם גולדשטיין אברהים בולוס
בנימין ארביב אברהים בולוס
בנק לאומי לישראל בע”מ אברהים בולוס
בנק מזרחי טפחות – הנהלה ראשית אברהים בולוס
בנק מזרחי טפחות בע”מ אברהים בולוס
גלעד נרקיס אברהים בולוס
יוסף ויצמן אברהים בולוס
יוסף פפר אברהים בולוס
יצחק גולדשטיין אברהים בולוס
לאה בראון אברהים בולוס
לימור בלומברגר אברהים בולוס
מיה הרמתי אברהים בולוס
עקיבא מאיר אברהים בולוס
בולוס ג’רייס אברהם אברהם
ח’אלד בולוס אברהם אברהם
חביב כרייני אברהם אברהם
חנא בולוס אברהם אברהם
כרייני דאוד  אברהם אברהם
כרייני דאוד אברהם אברהם
מטאנס שאער אברהם אברהם
מטאנס שאער -משרד עו”ד אברהם אברהם
משרד עו”ד ניקולא בולוס אברהם אברהם
משרד עו”ד פאדי בולוס אברהם אברהם
משרד עו”ד: בולוס ג’רייס אברהם אברהם
משרד עו”ד: חנא בולוס אברהם אברהם
משרד עו”ד: עודה טועמה אברהם אברהם
ניקולא בולוס אברהם אברהם
עודה טועמה אברהם אברהם
פאדי בולוס אברהם אברהם
גרשון הורוביץ אברהם אליקים
גרשון הורוביץ אברהם אליקים
הראל טיקטין אברהם אליקים
משרד עו”ד: שלמה כהן ושות’ אברהם אליקים
שלמה כהן אברהם אליקים
אוניברסיטת חיפה אברהם רובין
דוד ויניצקי אברהם רובין
משה גלעד אברהם רובין
משה גלעד אברהם רובין
משרד עו”ד: לאמעי סידר רהט צידון פינק אברהם רובין
גלעד ברנע אדהם ספדי
יוסי חביליו אדהם ספדי
משרד עו”ד: אברהם משה סגל אדהם ספדי
משרד עו”ד: שלום זינגר אדהם ספדי
אבנר צור אדנקו סבחת- חיימוביץ
אורי דדו אדנקו סבחת- חיימוביץ
אמיר בית-און אדנקו סבחת- חיימוביץ
ברכאת ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
הישאם ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
זאב סלילת אדנקו סבחת- חיימוביץ
טארק ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
ליאור אוחנה אדנקו סבחת- חיימוביץ
לנא זועבי אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד סאלח ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד סוהא ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד: אדהם ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד: אורי דדו אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד: הישאם ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד: טארק ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד: לנא זועבי אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד: עבד אלמג פאהום אדנקו סבחת- חיימוביץ
משרד עו”ד:בלטר,גוט אדנקו סבחת- חיימוביץ
סאלח ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
סוהא ספדי אדנקו סבחת- חיימוביץ
עבד אלמג פאהום אדנקו סבחת- חיימוביץ
אווקה זנה אהוד שוורץ
אורנית מרום אהוד שוורץ
אסי גיזה אהוד שוורץ
חוה קליין אהוד שוורץ
ינון היימן אהוד שוורץ
ליהי גוטמן אהוד שוורץ
שירלי לוגסי אהוד שוורץ
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ אהרון שדה
משרד עו”ד: עופר בן עזרא אהרן אורנשטיין
עופר בן עזרא אהרן אורנשטיין
אהרן קינדרמן אהרן האוזרמן
אליעזר גוטליב אהרן האוזרמן
אמיל בן-עטר אהרן האוזרמן
אפרת לאופר אהרן האוזרמן
דניאל קינן אהרן האוזרמן
חגית בן צבי קינד אהרן האוזרמן
יוסף רייטר אהרן האוזרמן
ירון הרמן אהרן האוזרמן
ליאור לביא אהרן האוזרמן
משרד עו”ד: אליעזר קינדרמן אהרן האוזרמן
נחמה אורנשטיין אהרן האוזרמן
עופר בן צבי אהרן האוזרמן
פינחס שטרית אהרן האוזרמן
שלמה אורנשטיין אהרן האוזרמן
בנימין ב סמו אהרן פרקש
אפרת ליפשיץ פרקש אודי הקר
המשרד לבטחון פנים אודי הקר
חיים מויאל אודי הקר
משרד הפנים אודי הקר
ענבל משה אודי הקר
רעות פרקש צימרינג אודי הקר
אבנר הקר אוהד גורדון
אדם לוין אוהד גורדון
אוהד שני אוהד גורדון
איתן שמואלי אוהד גורדון
אמיר גבר אוהד גורדון
באג מולטיסיסטם בע”מ אוהד גורדון
באג מולטיסיסטמס הפצה (1997) בע”מ אוהד גורדון
בארינבוים – גיל אחזקות (1996) בע”מ אוהד גורדון
בארינבוים פאונדיישן בע”מ אוהד גורדון
בארינבוים צבי בע”מ אוהד גורדון
ביירון סמינרס בע”מ אוהד גורדון
גיא רשף אוהד גורדון
גני שרונים ניהול בע”מ אוהד גורדון
דקל ברוקמן אוהד גורדון
האודן סוכנות לביטוח (2002) בע”מ אוהד גורדון
ויטה פרי הגליל (החדשה) בע”מ אוהד גורדון
י. שלום בע”מ אוהד גורדון
יאיר חיים סקלסקי אוהד גורדון
יונתן הקר אוהד גורדון
ישי זילברברג אוהד גורדון
כל בו חצי חינם בע”מ אוהד גורדון
מידטאון העיר הלבנה בע”מ אוהד גורדון
משרד עו”ד: פירט,ולנסקי, מזרחי, כנעני אוהד גורדון
נכסי בארינבוים בע”מ אוהד גורדון
ספי ריבה אוהד גורדון
עמיר פישר אוהד גורדון
פלאפון תקשורת בע”מ אוהד גורדון
פלאפון תקשורת בע”מ אוהד גורדון
פרטנר תקשורת עתידית 2000 בע”מ אוהד גורדון
צ. בארינבוים אחזקות בע”מ אוהד גורדון
רונלייט דיגיטל בע”מ אוהד גורדון
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (ע”ר) אוסילה אבו-אסעד
נדב גדליהו אוסילה אבו-אסעד
אמל מזאוי אופיר יחזקאל
אניס אבו אסעד אופיר יחזקאל
דיאב לואי אופיר יחזקאל
ח’יאם נסאר אופיר יחזקאל
מ.חאלד זועבי אופיר יחזקאל
מורן קגן אופיר יחזקאל
משרד עו”ד: אניס אבו אסעד אופיר יחזקאל
משרד עו”ד: וליד ח’טיב אופיר יחזקאל
משרד עו”ד: חאלד זועבי אופיר יחזקאל
משרד עו”ד: חאלד זועבי אופיר יחזקאל
משרד עו”ד: ח’יאם נסאר אופיר יחזקאל
משרד עו”ד: מ.חאלד זועבי אופיר יחזקאל
משרד עו”ד: ריאד אבו אסעד אופיר יחזקאל
נסרין פאהום אופיר יחזקאל
סמואל אסף אופיר יחזקאל
עבד אלמג פאהום אופיר יחזקאל
ריאד אבו אסעד אופיר יחזקאל
אגמון ושות’ רוזנברג הכהן ושות’ אופיר כתבי-ריבלין
אהוד גרין אופיר כתבי-ריבלין
גדעון פודים אופיר כתבי-ריבלין
ירדן  לוי אופיר כתבי-ריבלין
משרד עו”ד פודים אופיר כתבי-ריבלין
משרד עו”ד: אורן גלעדי אופיר כתבי-ריבלין
משרד עו”ד: בם דבורין כהן ושות’ אופיר כתבי-ריבלין
פינחס שטרית אופיר כתבי-ריבלין
פריגו ישראל סוכנויות בע”מ אופיר כתבי-ריבלין
פריגו ישראל פרמצבטיקה בע”מ אופיר כתבי-ריבלין
רועי גיא-גרין אופיר כתבי-ריבלין
אורי קינן אור אדם
איתי פרוסט אור אדם
אלעד רט אור אדם
אמיר עזר אור אדם
יוסי  סקה אור אדם
מירי ברימה אור אדם
מרדכי קבלר בן ציון אור אדם
משרד עו”ד יוסי סקה אור אדם
משרד עו”ד ענבר קינן אור אדם
משרד עו”ד: אמיר עזר אור אדם
ענבר קינן אור אדם
אליזבט אברהם-ברנר אור ממון
גל אמיר אור ממון
המכללה האקדמית ספיר אור ממון
טובה בוכריס אור ממון
צבי שוורץ אור ממון
שילה ענבר אור ממון
אופיר סטרשנוב אורי גולדקורן
כפיר ממון אורי גולדקורן
מח”ש – המחלקה לחקירות שוטרים אורי גולדקורן
משרד עו”ד: עמי האוסירר אורי הדר
עמי האוסירר אורי הדר
יוסי אברהם – עזרא בריק – משרד עו”ד אורית אביגיל יהלומי
עזרא בריק אורית אביגיל יהלומי
אורית אפרתי אורית בן דור ליבל
אלעד גז אורית בן דור ליבל
זהבה קוליץ )הירש( אורית בן דור ליבל
יאיר מאק אורית בן דור ליבל
יגאל ויינשטיין אורית בן דור ליבל
יוסף בן דור אורית בן דור ליבל
יוסף תוסיה-כהן אורית בן דור ליבל
משה דובר אורית בן דור ליבל
ניר לוי אורית בן דור ליבל
עמוס רביד אורית בן דור ליבל
רוני דובר אורית בן דור ליבל
שאול איבצן אורית בן דור ליבל
מיכאל דרעי אורית וינשטיין
משרד עו”ד: אידה לנדמן עזר אורית וינשטיין
משרד עו”ד: משה באדר אורית וינשטיין
משרד עו”ד:נבו-קידר אורית וינשטיין
סימה סלע-פלקס אורית וינשטיין
אורי רהט אורית חדד
מנהלת המחלקה הפיסקאלית אורית חדד
צבי אגמון אורית חדד
קרן יזדי-סופר אורית חדד
שגית כחלון אורית חדד
יונתן פרשי אורית יעקבס
תמיר יחיא אורית יעקבס
תמיר יחיא משרד עו”ד ונוטריון אורית יעקבס
זיו זאב יעיש אורית קנטור
משרד עו”ד זיו זאב יעיש אורית קנטור
משרד עו”ד נדב אבידור אורית קנטור
נדב אבידור אורית קנטור
יואל גולדברג אורלי שמאי-כתב
משרד עו”ד: בן ארי,פיש,סבן ושות’ אורלי שמאי-כתב
רחל בן ארי אורלי שמאי-כתב
שלמה עובדיה אורלי שמאי-כתב
אהרן כהן אורן אליעז
ארנון אלישיב אורן אליעז
גילה אבוטבול אורן אליעז
דורון קילשטיין אורן אליעז
ועד מקומי מצליח אורן אליעז
ועד מקומי סתריה אורן אליעז
יחיאל לאמש אורן אליעז
משה בן-ארצי אורן אליעז
משרד עו”ד שרה לוי אורן אליעז
משרד עו”ד: אהרון כהן אורן אליעז
משרד עו”ד: שמואל מורן אורן אליעז
נאות אמיר חברה לבנייה בע”מ אורן אליעז
סימה סלע-פלקס אורן אליעז
עידית פרגון אורן אליעז
רומאל ציפויי חוץ בע”מ אורן אליעז
שרית חודרה אורן אליעז
תדמור לוי ושות’ אורן אליעז
אהרון איטח אורן בועז
אהרן קיטאי אורן בועז
זהבה סנדרס אורן בועז
חיים קנר אורן בועז
משרד עו”ד: אהרון איטח אורן בועז
משרד עו”ד: אהרן קיטאי אורן בועז
משרד עו”ד: זהבה סנדרס אורן בועז
משרד עו”ד: חיים קנר אורן בועז
משרד עו”ד: ניסים ביטון אורן בועז
משרד עו”ד: עמנואל)צ שרעבי אורן בועז
משרד עו”ד: פוגל-ליאון, גור-זילברשטיין אורן בועז
משרד עו”ד: רון סנדרס אורן בועז
נורית פוגל-ליאון אורן בועז
נסים ביטון אורן בועז
סימה סלע-פלקס אורן בועז
עמנואל שרעבי אורן בועז
רון סנדרס אורן בועז
אהרון רוזה אורן כרמלי
אלון דוידוב אורן כרמלי
אלון דוידוב אורן כרמלי
אסף שלם אורן כרמלי
יואב נוריאלי אורן כרמלי
משרד עו”ד אסף שלם אורן כרמלי
משרד עו”ד: אהרון רוזה אורן כרמלי
משרד עו”ד: צח נצר אורן כרמלי
משרד עו”ד:נוריאלי אורן כרמלי
צח נצר אורן כרמלי
דלתות פנדור (2003) בע”מ אורן סילברמן
נעמן גרופ (נ.ו.) בע”מ אורן סילברמן
פן-דור תעשיות בע”מ אורן סילברמן
יצחק שמידט אורן שגב
צבי ארנברג אורן שגב
רמי בביאן אורן שגב
משרד עו”ד: עמית, פולק, מטלון ושות’ אורן שוורץ
נעמה בביש אורן שוורץ
רחל הררי-ליפשיץ אורן שוורץ
אריה ימין אורנה סנדלר-איתן
דורי גולן מהנדסים , שותפות מוגבלת אורנה סנדלר-איתן
משרד עו”ד: אריה ימין אורנה סנדלר-איתן
משרד עו”ד: רמי קורנצקי אורנה סנדלר-איתן
רמי קורנצקי אורנה סנדלר-איתן
אבישי  פלדמן אושרית הובר היימן
אלעד גז אושרית הובר היימן
דוד-גיאו איסן אושרית הובר היימן
משרד עו”ד אלעד גז אושרית הובר היימן
משרד עו”ד: דוד-גיאו איסן אושרית הובר היימן
משרד עו”ד: קמחי,פלד,פיזנר,שילה ושות’ אושרית הובר היימן
קמחי,פלד,שילה,כהן ושות’ אושרית הובר היימן
אבי חימי אושרת חנה בר
אורי קינן אושרת חנה בר
אייל בסרגליק אושרת חנה בר
אילן בומבך אושרת חנה בר
אפריים נווה אושרת חנה בר
ינון היימן אושרת חנה בר
כפיר דוד אושרת חנה בר
מירי בומבך אושרת חנה בר
משרד עו”ד עדי כרמלי אושרת חנה בר
משרד עו”ד רעות  שדה אושרת חנה בר
עדי כרמלי אושרת חנה בר
רעות  שדה אושרת חנה בר
אלי כהן אחיקם סטולר
מירב אברהם אחיקם סטולר
עלי אלקרנאוי אחיקם סטולר
אהוד גרין אחסאן כנעאן
אילה וכטל אחסאן כנעאן
יצחק וכטל אחסאן כנעאן
יראון פסטינגר אחסאן כנעאן
משרד עו”ד: אשר אקסלרד ושות’ אחסאן כנעאן
משרד עו”ד: שאול דיוויס אחסאן כנעאן
אוסאמה נסור אטליא וישקין
ג’ובראן ג’ובראן אטליא וישקין
ג’ובראן ג’ובראן-משרד עו”ד אטליא וישקין
גיהאן דכוור אטליא וישקין
דלילה יאור אטליא וישקין
האני חורי אטליא וישקין
הנרי ליוס אטליא וישקין
חורי ענאן אטליא וישקין
חלים מחול אטליא וישקין
מארי חורי אטליא וישקין
מואיד ג’ראח אטליא וישקין
מטאנס שאער אטליא וישקין
מטאנס שאער -משרד עו”ד אטליא וישקין
מנסור קופטי אטליא וישקין
מנסור קופטי אטליא וישקין
משרד עו”ד: אוסאמה נסור אטליא וישקין
משרד עו”ד: האני חורי אטליא וישקין
משרד עו”ד: הנרי ליוס אטליא וישקין
משרד עו”ד: חלים מחול אטליא וישקין
משרד עו”ד: מואיד ג’ראח אטליא וישקין
משרד עו”ד: רפעת מרעי אטליא וישקין
משרד עו”ד: שאדי חנא אטליא וישקין
משרד עו”ד: תאופיק מוויס אטליא וישקין
עדנה בונשטיין אטליא וישקין
עדנה בונשטיין – משרד עו”ד אטליא וישקין
רג’א האשול אטליא וישקין
רפעת מרעי אטליא וישקין
שאדי חנא אטליא וישקין
תאופיק מוויס אטליא וישקין
אלי אנושי אידית קליימן-בלק
אלי אנושי אידית קליימן-בלק
דביר לוין-משרד עו”ד אייל אברהמי
הורוביץ-עופר אייל אברהמי
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד אייל אברהמי
צבי הרצוג אייל אברהמי
אשר אקסלרד אייל דורון
אילה פיילס-שרון אייל כהן
איתן לדרר אייל כהן
גדעון סלעית אייל כהן
גיא אטיאס אייל כהן
גל אמיר אייל כהן
הראל טיקטין אייל כהן
יאיר ארן אייל כהן
יוחאי בטשא אייל כהן
יניב סברדליק אייל כהן
משרד עו”ד: אמיר,אמיר כץ אייל כהן
משרד עו”ד: מנחם אמיר אייל כהן
עידו אמיר אייל כהן
פרקליטות חיפה אזרחי אייל כהן
צביקה כוחן אייל כהן
שלמה כהן אייל כהן
שרון פוקס אייל כהן
תומר גונן אייל כהן
בועז קניג איילה גזית
י.כץ ש.כץ ושות’ – משרד עו”ד איילה גזית
משרד עו”ד: בועז קניג איילה גזית
משרד עו”ד: ערן ברד איילה גזית
משרד עו”ד: שרון גרשוני איילה גזית
AYR-עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות’ איילת הוך-טל
אטיאס נוה כהן – משרד עו”ד איילת הוך-טל
אמירה נהיר-משרד עו”ד איילת הוך-טל
בר- קהן, ציגנלאוב ושות’  איילת הוך-טל
גדיאל בלושטיין איילת הוך-טל
גיא פלג איילת הוך-טל
גיא פרבמן איילת הוך-טל
דורית קרני איילת הוך-טל
ויסגלס – אלמגור איילת הוך-טל
חגי נהיר איילת הוך-טל
חנה קומט )אפרת( איילת הוך-טל
יעל סמואל איילת הוך-טל
יעקב כהן איילת הוך-טל
יצחק בכר איילת הוך-טל
מירה כהן איילת הוך-טל
משרד עו”ד נדב כנפו איילת הוך-טל
נדב כנפו איילת הוך-טל
עמית הראל איילת הוך-טל
עמית לדרמן איילת הוך-טל
צפורה בליצר איילת הוך-טל
רפאל לויט איילת הוך-טל
שירלי גדניר איילת הוך-טל
אופירה אשל איילת השחר ביטון פרלה
אסף רון איילת השחר ביטון פרלה
משה גבע איילת השחר ביטון פרלה
עדינה וויל – משרד עו”ד איילת השחר ביטון פרלה
עדינה וויל (בודנשטין) איילת השחר ביטון פרלה
לילך גפני איילת טופז-אחיעזר
משרד עו”ד: לילך גפני איילת טופז-אחיעזר
ארז רייפנברג איל באומגרט
אלי כהן אילה אורן
בועז נבל אילה אורן
דני אליגון אילה אורן
דניאלה שילמן אילה אורן
חזי כהן אילה אורן
יוסף מנדלסון אילה אורן
יעקב קסלר אילה אורן
משרד עו”ד: אלי כהן אילה אורן
משרד עו”ד: דני אליגון אילה אורן
משרד עו”ד: דניאלה שילמן אילה אורן
משרד עו”ד: יעקב קסלר אילה אורן
משרד עו”ד: רפי שפטר אילה אורן
משרד עו”ד: שלומי פרידמן אילה אורן
רפי שפטר אילה אורן
שלומי פרידמן אילה אורן
שמואל מורן אילה אורן
אורלי בן-ארי אילן איטח
איריס פיקר סגל אילן איטח
גלעד ארליך אילן איטח
מיטל אילן אילן איטח
משרד עו”ד איריס פיקר סגל אילן איטח
עינת ביר כץ אילן איטח
עמית בן-גל אילן איטח
רחל חלק אילן איטח
שרון בן צבי אילן איטח
אביעד, סרן ושות’ – משרד עו”ד אילן בן-דור
אורלי לייבו אילן בן-דור
ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים בסמינרים ובמכללות אילן בן-דור
חן, יערי אילן בן-דור
מ.פסי ושות’ אילן בן-דור
מדינת ישראל – משרד החינוך אילן בן-דור
משרד עו”ד: עומר יעבץ אילן בן-דור
סיגל פעיל ושות’ אילן בן-דור
רוני איטח אילן בן-דור
אהרון ריבלין אילן דפדי
אהרן בארי אילן דפדי
אסתר בלום אילן דפדי
ברוך אדלר אילן דפדי
חן, יערי אילן דפדי
יובל צלטנר אילן דפדי
ירון שיף אילן דפדי
מרים מהלה אילן דפדי
משרד עו”ד: אהרון ריבלין אילן דפדי
משרד עו”ד: ברוך אדלר אילן דפדי
משרד עו”ד: גיורא דבל אילן דפדי
משרד עו”ד: עינן שחר אילן דפדי
משרד עו”ד: עמרם בלום אילן דפדי
משרד עו”ד: עמרם בלום אילן דפדי
פל טלווזיות וידאו 1985 בע”מ אילן דפדי
ראובינוף – משרד עו”ד אילן דפדי
רזניק, סרטל ,סהראי ושות’ אילן דפדי
שחר נזקי צנרת בע”מ אילן דפדי
שיף, נוימן ושות׳, עורכי דין ונוטריון אילן דפדי
אולפינר-בולקינד ושות’ – משרד עו”ד אילן סופר
אייל בוזגלו אילן סופר
אילן בומבך אילן סופר
הכשרה חברה לביטוח בע”מ אילן סופר
זליכוב חיים – משרד עו”ד אילן סופר
יוסף דרור בולקינד אילן סופר
מיכל גולדהר אילן סופר
משרד עו”ד: חיים צדוק ושות’ אילן סופר
משרד עו”ד: משה זינגל אילן סופר
משרד עו”ד: עופר זינגל אילן סופר
משרד עו”ד: רוני שרעבי אילן סופר
משרד עו”ד: שמואל סעדיה אילן סופר
רוני שרעבי אילן סופר
שמואל בורסי – משרד עו”ד אילן סופר
בנק לאומי לישראל בעמ אילן צור
הסתדרות המורים בישראל אילן צור
מועצה מקומית עומר אילן צור
משרד עו”ד: איבצן, נצר,וולצקי אילן צור
משרד עו”ד: אירינה גלפנבויים אילן צור
משרד עו”ד: חיימסון, סודאי ושות’ אילן צור
משרד עו”ד: נדב דלומי אילן צור
אילנה גולדרט )ניסימו אילנה הדר
איתן תם אילנה הדר
אפרים פרידמן אילנה הדר
דוד דן אילנה הדר
דוד פייל אילנה הדר
זכריה קוממי אילנה הדר
יובל כהן אילנה הדר
יוסי ברוך אילנה הדר
ירון קוסטליץ אילנה הדר
עמיחי מגער אילנה הדר
רוברט פאר אילנה הדר
רונית והב אילנה הדר
שי ניידרמן אילנה הדר
שמעון כץ אילנה הדר
שניר רדעי אילנה הדר
תמיר פורר אילנה הדר
בנק דיסקונט לישראל, יהודה הלוי 27, תל אביב 65136 אילנית אימבר
בנק מרכנתיל דיסקונט בע”מ אילנית אימבר
בנק מרכנתיל דיסקונט בעמ אילנית אימבר
גיא אימבר אילת גולן-תבורי
חיים שפרוט אילת גולן-תבורי
עידן,אימבר,שפרוט-משרד עורכי דין אילת גולן-תבורי
אהובה ריגלר אילת דגן
אילה תל פז אילת דגן
דנה תירוש אליהו אילת דגן
זהבה סנדרס אילת דגן
ליאת שקרלז אילת דגן
משרד עו”ד: זהבה סנדרס אילת דגן
משרד עו”ד: רון סנדרס אילת דגן
משרד עו”ד: רן רייכמן אילת דגן
נמרוד זפרן אילת דגן
עידית שחם )פרץ( אילת דגן
רון סנדרס אילת דגן
רן רייכמן אילת דגן
ש.פרידמן ושות’ – משרד עו”ד-חיפה אילת הרנוף
מלמן-מנדלבאום – משרד עו”ד אילת שומרוני-ברנשטיין
מרכז רפואי רבין (בלינסון) – רשומות רפואיות אילת שומרוני-ברנשטיין
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד אילת שומרוני-ברנשטיין
ערן יעקובוביץ אילת שומרוני-ברנשטיין
צבי יעקובוביץ – משרד עו”ד אילת שומרוני-ברנשטיין
אריאל שמר אימאן נסראלדין
גליה קלינמן אימאן נסראלדין
תמר גולן אימאן נסראלדין
איתי חן אינאס סלאמה
אלעד חן אינאס סלאמה
אמיר כמאל אינאס סלאמה
דן גנון אינאס סלאמה
ואפי נסר אל דין אינאס סלאמה
זכי כמאל אינאס סלאמה
חברת קבוצת השומרים שמירה ובטחון בעמ אינאס סלאמה
יואב אבן אינאס סלאמה
יונה סירוטה אינאס סלאמה
לירן שקד אינאס סלאמה
מוריה שקד אינאס סלאמה
משרד עו”ד: אליהו עמר אינאס סלאמה
סע דליה – הסעות ושרותים (1991) בע”מ אינאס סלאמה
פרסאן פחראלדין אינאס סלאמה
רון ברנט אינאס סלאמה
רון ברנט אינאס סלאמה
רמי חלבי אינאס סלאמה
שחר ארביב אינאס סלאמה
דאוד השאם איריס אילוטוביץ’ סגל
ראמי האשול איריס אילוטוביץ’ סגל
אורון שורץ איריס ארבל-אסל
חגית סגל איריס ארבל-אסל
לימור סויסה איריס ארבל-אסל
מיכל פנקל איריס ארבל-אסל
משה דהן איריס ארבל-אסל
משרד עו”ד: רן רייכמן איריס ארבל-אסל
סיגל בלינסון שפר איריס ארבל-אסל
קטי ברדה איריס ארבל-אסל
רן רייכמן איריס ארבל-אסל
שי גולדנברג איריס ארבל-אסל
אבנר אשד איריס לושי-עבודי
אורי פליישר איריס לושי-עבודי
גדעון בן ציון איריס לושי-עבודי
גיא פרבמן איריס לושי-עבודי
הדס מילרד איריס לושי-עבודי
טלמון יהודה איריס לושי-עבודי
יהודה טלמון איריס לושי-עבודי
יניר הראל איריס לושי-עבודי
יניר הראל איריס לושי-עבודי
ישראל אסל איריס לושי-עבודי
ישראל אסל איריס לושי-עבודי
מורן גוהר איריס לושי-עבודי
משה דהן איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד משה דהן איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד: אבנר אשד איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד: אורי פליישר איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד: גדעון בן ציון איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד: גיא פרבמן איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד: הרטבי-בורנשטיין-בסון ושות’ איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד: יניב ושות’ איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד: ישראל אסל איריס לושי-עבודי
משרד עו”ד: עדי כהן איריס לושי-עבודי
סלע-אסף  איריס לושי-עבודי
עדי כהן איריס לושי-עבודי
אופיר צברי איריס רבינוביץ ברון
יוסף כהן איריס רבינוביץ ברון
משרד עו”ד: צברי-פרקש ושות’ איריס רבינוביץ ברון
צבי פירון איריס רבינוביץ ברון
איתמר רוזן איריס רש
אנה רייף-ליגנזה איריס רש
ארנה לין איריס רש
ארנה לין ושות’ משרד עו”ד איריס רש
גלי בהרב-מיארה איריס רש
גליה רוזנבוים-טירן איריס רש
דפנה הולץ איריס רש
דפנה טימור איריס רש
טליה קונפינו איריס רש
מיכל ליברמן איריס רש
מירב שלם איריס רש
מירב שלם -משרד עו”ד איריס רש
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ איריס רש
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד איריס רש
סילביה רביד איריס רש
ענת גוטליב-שטיינמץ איריס רש
ערן דב רייף איריס רש
רון אלכס שפירא איריס רש
תמר עיני ורדון איריס רש
אבי עדאקי סלמן אירית הרמל
משרד עו”ד: נחום פינברג ושות’ אירית הרמל
נחום פינברג אירית הרמל
נעמה שבתאי אירית הרמל
עידו עשת אירית הרמל
רינה חסין אירית הרמל
ברק רון אירית מני-גור
יהודה רסלר אירית קלמן ברום
יהודה רסלר – משרד עו”ד אירית קלמן ברום
אילן אמודאי איתי ברסלר-גונן
איריס אגסי מימון איתי ברסלר-גונן
אלי וולצקי איתי ברסלר-גונן
אסנת ברוש איתי ברסלר-גונן
גבריאל מויאל איתי ברסלר-גונן
טלי ריינהולד איתי ברסלר-גונן
יהושע דיאמנט איתי ברסלר-גונן
מירון קין איתי ברסלר-גונן
עודד גיל איתי ברסלר-גונן
ענת גינזבורג איתי ברסלר-גונן
פרקליטות אזרחי איתי ברסלר-גונן
רבקה דותן איתי ברסלר-גונן
רנה שבולת איתי ברסלר-גונן
שמואל  צור איתי ברסלר-גונן
דרור נאור איתי הרמלין
חוה ברסלר איתי הרמלין
יגאל מינדל איתי הרמלין
ליאור אפשטיין איתי הרמלין
מועצה אזורית בני שמעון  איתי הרמלין
ענבל ג’וליה אלוש לוצאטו איתי הרמלין
אורי פרייסמן איתי כרמי
איתמר צור איתי כרמי
אלקנה לייסט איתי כרמי
טוביה ילון איתי כרמי
יגאל (איגור) בלפור איתי כרמי
משה קשלס איתי כרמי
משה קשלס איתי כרמי
משרד עו”ד איתמר צור איתי כרמי
משרד עו”ד מנשה-רון איתי כרמי
ענבל דוכובני איתי כרמי
רונן מנשה איתי כרמי
מוחמד  זועבי איתי רגב
משרד עו”ד מוחמד זועבי איתי רגב
יעקב אנוך איתן אורנשטיין
אהוד מלמה איתן כהן
אלי וולצקי איתן כהן
אמיר איבצן איתן כהן
אסף הדסי איתן כהן
אפי פרי איתן כהן
אשר נוטוביץ איתן כהן
יוסף שגב איתן כהן
יזהר קונפורטי איתן כהן
יזהר קונפורטי-משרד עורכי דין איתן כהן
יעקב אמסטר איתן כהן
מלמה אהוד איתן כהן
רנה שבולת איתן כהן
וסים דכוור איתן קורנהאוזר
יהודה שושן איתן קורנהאוזר
יעקב קמר איתן קורנהאוזר
עודד הכהן איתן קורנהאוזר
רועי פוליטי איתן קורנהאוזר
פרקליטות מחוז מרכז – פלילי אלדד נבו
אבנר גולוב אלה מירז
גולוב, פורת-משרד עו”ד אלה מירז
דורון טלמור אלה מירז
דורון כהן אלה מירז
דורון כהן-משרד עו”ד אלה מירז
משרד עו”ד: דורון טלמור אלה מירז
משרד עו”ד:נבו -רפאל  אלה מירז
עילית רפאל אלה מירז
שרון המר אלה מירז
אבי גולדבליט אלואז זערורה-עבדאלחלים
אליעזר קליין אלון אופיר
אנואר דיאב אלון אופיר
הישאם דחלה אלון אופיר
היתם דאוד אלון אופיר
יאסין סרחאן אלון אופיר
מיסא שחברי אלון אופיר
מרואן מויס אלון אופיר
מרואן עבדאללה אלון אופיר
מריה אבו נסאר אלון אופיר
נביל עספור אלון אופיר
נדב קנימח אלון אופיר
סיזאר דאניאל אלון אופיר
פאדיה עתאמלה אלון אופיר
רים עזאיזה אלון אופיר
רנא חכים-עבדאללה אלון אופיר
שלבי פאוזי אלון אופיר
תמים עבד אל חלים אלון אופיר
גיא סגל אלון אינפלד
יאיר גרוס אלון אינפלד
ליאור לימור אלון אינפלד
נירה גלעד אלון גביזון
יוסף גביזון אלי אברבנאל
משה גביזון אלי אברבנאל
צור גביזון אלי אברבנאל
אורי קורב אלי ברנד
אירית באומהורן אלי ברנד
אלי מרדכי אלי ברנד
אשר אקסלרד אלי ברנד
חיים וינטרוב אלי ברנד
יוסי חביליו אלי ברנד
יעקב סלומון, ליפשיץ ושות’ – סניף חיפה אלי ברנד
משרד עו”ד: אשר אקסלרד ושות’ אלי ברנד
משרד עו”ד: המבורגר עברון ושות’ אלי ברנד
נרדה בן צבי אלי ברנד
אהוד-יוס שליסר אליאנא דניאלי
אייל בר-לב אליאנא דניאלי
אשר דל אליאנא דניאלי
גזיאל רוברט ובניו חברה קבלנית לבנין בע”מ אליאנא דניאלי
וולפמן, שקד ושות’ אליאנא דניאלי
טלי שקד אליאנא דניאלי
יוסף ויצמן אליאנא דניאלי
יניב סולמי אליאנא דניאלי
יעקב צפריר אליאנא דניאלי
ישעיהו רייך דב אליאנא דניאלי
משרד עו”ד יוסף ויצמן אליאנא דניאלי
משרד עו”ד: אייל בר-לב אליאנא דניאלי
משרד עו”ד: סולמי יניב אליאנא דניאלי
משרד עו”ד: פורת, בנתאי, אילין ושות’ אליאנא דניאלי
עידית בצר אליאנא דניאלי
עמוס צעאדה אליאנא דניאלי
רוית גרוס נוריאל אליאנא דניאלי
רייך ישעיהו – משרד עו”ד אליאנא דניאלי
שליסר אליאנא דניאלי
גיא עין צבי אליה נוס
חיים זוארץ אליהו בכר
משרד עו”ד: חיים זוארץ אליהו בכר
רן שליש אליהו בכר
אמיר כצנלסון – משרד עו”ד אליעד וינשל
ארז וייס אליעד וינשל
משרד עו”ד: דוד שלום אליעד וינשל
משרד עו”ד: הרטבי-בורנשטיין-בסון ושות’ אליעד וינשל
משרד עו”ד: וייס ללקין אליעד וינשל
צפריר ג’ פז אליעד וינשל
תומר אזרחי אליעד וינשל
אוניברסיטה העברית אלכס קוגן
אוניברסיטה העברית י-ם לשכה משפטית אלכס קוגן
הלשכה המשפטית-האונברסיטה העברית אלכס קוגן
חברת הגמל לעובדי האוניברסיטה העברית בע”מ אלכס קוגן
נכסי האוניברסיטה העברית בע”מ אלכס קוגן
קופת הפנסיה לעובדי האוניברסיטה העברית ירושלים בעמ אלכס קוגן
אלי דורון אלכסנדר רון
אלי הכהן-דניאל ברק משרד עו”ד אלכסנדר רון
בנימין קצוב אלכסנדר רון
דניאל ברק אלכסנדר רון
יאיר ארן אלכסנדר רון
ירון טיקוצקי אלכסנדר רון
לירן שקד אלכסנדר רון
מאזן עילוטי אלכסנדר רון
מאיר ברק אלכסנדר רון
מארון עילוטי אלכסנדר רון
מוריה שקד אלכסנדר רון
משרד עו”ד: יאיר ארן ושות’ אלכסנדר רון
משרד עו”ד: מארון עילוטי אלכסנדר רון
משרד עו”ד:דורון,טיקוצקי ושות’ אלכסנדר רון
עופר בן-ארי אלכסנדר רון
עטרה מירב-ברגר אלכסנדר רון
שלמה שינדלהיים-משרד עו”ד אלכסנדר רון
אביעד הכהן אלעד טל
אהרן בארי אלעד טל
זאב דסברג אלעד טל
יהושע רובין אלעד פרסקי
מארק שירין אלעד פרסקי
משרד עו”ד: יהושע רובין אלעד פרסקי
משרד עו”ד: מארק שירין אלעד פרסקי
אסף דאי אלעד שביון
יהושע שרודר אלעד שביון
יריב מדר אלעד שביון
כרמי זקן אלעד שביון
לבן זקן משרד עו”ד אלעד שביון
בזק בינלאומי בע”מ אלעד שור
בן – בטחון (1989) בע”מ אלעד שור
בנק לאומי לישראל בע”מ אלעד שור
משרד עו”ד: ברנע ג’פה לנדה ושות’  אלעד שור
עידו אקרמן אלעד שור
אלירן בלוטמן אלעזר נחלון
יהונתן שניאור אלעזר נחלון
משרד עו”ד: יהונתן שניאור אלעזר נחלון
ניר בוכמן אלעזר נחלון
אגמון ושות’ רוזנברג הכהן ושות’ אמיר דורון
אסף בנמלך אמיר דורון
אפרת אסף אמיר דורון
אפרת נחלון אמיר דורון
נגה ויזל אמיר ויצנבליט
צבי אגמון אמיר ויצנבליט
חברת החשמל לישראל בעמ אמיר טובי
קופת חולים מכבי אמיר טובי
אסי פוטר אמיר לוקשינסקי-גל
דניאל ברק אמיר לוקשינסקי-גל
מישל זהר אמיר לוקשינסקי-גל
משרד עו”ד: זהר משרד עורכי דין אמיר לוקשינסקי-גל
סמר קודחה אמיר לוקשינסקי-גל
עמית דולב אמיר לוקשינסקי-גל
רביב רוזנברג אמיר לוקשינסקי-גל
שלומי לוי אמיר לוקשינסקי-גל
אורי בר אמיר סלאמה
אריאל דינובצקי אמיר סלאמה
משרד עו”ד: אברהם וינרוט אמיר סלאמה
משרד עו”ד: קוסטליץ ושות’ אמיר סלאמה
משרד עו”ד:עוז-לוטן אמיר סלאמה
פרל כהן צדק לצר ברץ אמיר סלאמה
אורנה אלדר מזרחי אמיר צ’כנוביץ
אסף ברוך אמיר צ’כנוביץ
אריק ינאי אמיר צ’כנוביץ
גיא סיוון אמיר צ’כנוביץ
האני חורי אמיר צ’כנוביץ
הוד, סקול ושות’ אמיר צ’כנוביץ
זייד מנסור אמיר צ’כנוביץ
מישל זהר אמיר צ’כנוביץ
ראני טנוס אמיר צ’כנוביץ
רולא חדאד אמיר צ’כנוביץ
אבי ענתבי אסנת רובוביץ  – ברכש
יצחק פסטרנק אסנת רובוביץ  – ברכש
רחמים בובליל אסנת רובוביץ  – ברכש
אייקו רפואת עיניים בע”מ אסף הראל
אילן בומבך אסף הראל
בית חולים אסותא אסף הראל
בית חולים מאיר אסף הראל
גלעד רוגל אסף הראל
ליטל גל אסף הראל
מוני עזורה אסף הראל
מיכל רוזנבוים אסף הראל
מנחם מיקו אסף הראל
קרן דולב לצדק רפואי (ע”ר) אסף הראל
שחר בן עמי אסף הראל
אבי גולדסובל אסף זגורי
אברהם גולדהמר אסף זגורי
אריאלה רוזנטל סודרי אסף זגורי
גיל לנדאו אסף זגורי
דניאל סוצקי אסף זגורי
יפתח קיפרמן אסף זגורי
מוטי בן ארצי אסף זגורי
סאלח דבאח ובניו בע”מ אסף זגורי
עיריית נהריה אסף זגורי
עמית לוי אסף זגורי
צבי סיגל אסף זגורי
בתאל  זגורי אספרנצה אלון
משרד עו”ד: שולה אלמוזנינו זגור אספרנצה אלון
שולה אלמוזנינו זגור אספרנצה אלון
איציק בן אשר אסתר הלמן
איתי הפלר אסתר הלמן
אריאל פלביאן אסתר הלמן
יוסף גרינשטיין אסתר הלמן
מיתר, ליקוורניק, גבע,לשם, טל ושות’ אסתר הלמן
שלמה עובדיה אסתר הלמן
 אריה גורי -משרד עו”ד  אסתר ז’יטניצקי רקובר
אריה גורי אסתר ז’יטניצקי רקובר
מרסי ווינר אסתר ז’יטניצקי רקובר
משרד עו”ד: מרסי ווינר אסתר ז’יטניצקי רקובר
טליה פרדו קופלמן אסתר נחליאלי חיאט
יעל רביב אסתר נחליאלי חיאט
נעמה קופיט אסתר נחליאלי חיאט
אשר אקסלרד אסתר שחור
דורון שטרן אסתר שחור
יעקב לנגה אסתר שחור
לוסטיגמן, לפלר -עו”ד אסתר שחור
משרד עו”ד: אילן ירון אסתר שחור
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ אסתר שחור
ניב זקלר אסתר שחור
נרדה בן צבי אסתר שחור
עדנה חרותי אסתר שחור
אינגריד הר אבן אסתר שטיין
אפרת אוזנה אסתר שטיין
אברהם גפן אפרים צ’יזיק
אוהד הופמן אפרים צ’יזיק
אסף לאור אפרים צ’יזיק
דניאל פרידנברג אפרים צ’יזיק
משרד עו”ד הופמן-פרידנברג אפרים צ’יזיק
משרד עו”ד: אבי גפן אפרים צ’יזיק
צפורה הרצליך אפרים צ’יזיק
רון טורקלטאוב אפרים צ’יזיק
רון טורקלטאוב – משרד עו”ד אפרים צ’יזיק
גיא פייביש אפרת אור- אליאס
יהודה פדידה אפרת אור- אליאס
מנחם אמיר אפרת אור- אליאס
נדב כהן אפרת אור- אליאס
עדו אמיר אפרת אור- אליאס
ערן פרידמן אפרת אור- אליאס
איי.וי.אמ מנרב סדית אפרת אייכנשטיין שמלה
אילנה יוסף אפרת אייכנשטיין שמלה
בנימינה בוטוש ויזל אפרת אייכנשטיין שמלה
גליל-מנרב אפרת אייכנשטיין שמלה
דניה סיבוס מנרב הנדסה ובניין – אצטדיון פתח תקוה אפרת אייכנשטיין שמלה
הילה ליבוביץ לייזר אפרת אייכנשטיין שמלה
מ.א.ה. מנרב-אלקטרה-הדרכה בע”מ אפרת אייכנשטיין שמלה
מירב אביב רוטמן אפרת אייכנשטיין שמלה
מנרב – אם אם אס  בע”מ אפרת אייכנשטיין שמלה
מנרב אחזקות בע”מ אפרת אייכנשטיין שמלה
מנרב הנדסה ובנין  בע”מ אפרת אייכנשטיין שמלה
מנרב מלונאות בע”מ אפרת אייכנשטיין שמלה
מנרב פרויקטים   בע”מ אפרת אייכנשטיין שמלה
מנרב תעשיות  בע”מ. אפרת אייכנשטיין שמלה
מנרב תשתיות (1993) בע”מ אפרת אייכנשטיין שמלה
מנרב-מתחם הגדנ”ע אפרת אייכנשטיין שמלה
מקורות ייזום- מנרב,פרויקט נבי מוסא אפרת אייכנשטיין שמלה
מריו  אייכנבלט אפרת אייכנשטיין שמלה
משרד עו”ד: בנימינה בוטוש ויזל אפרת אייכנשטיין שמלה
נופר אנרג’י – מנרב אפרת אייכנשטיין שמלה
עזריאל רוטמן אפרת אייכנשטיין שמלה
צבי יעקובוביץ – משרד עו”ד אפרת אייכנשטיין שמלה
רותם שני-מנרב עיסקה משותפת בע”מ אפרת אייכנשטיין שמלה
אורי בנקי אפרת בוסני
אפרים אברמזון אפרת בוסני
גיתית נחליאל אפרת בוסני
יואל שמלה אפרת בוסני
יוסף בן דור אפרת בוסני
ישראל פרידמן אפרת בוסני
מיכאל קידר-משרד עו”ד אפרת בוסני
משה באדר אפרת בוסני
משה מורגנשטרן אפרת בוסני
משרד עו”ד אהרון שמלה אפרת בוסני
משרד עו”ד יואב שמלה אפרת בוסני
משרד עו”ד: אברהם שמלה אפרת בוסני
משרד עו”ד: הראל ארנון אפרת בוסני
משרד עו”ד: יצחק שמלה אפרת בוסני
משרד עו”ד: משה באדר אפרת בוסני
משרד עו”ד: צביה חן סימונס אפרת בוסני
משרד עו”ד: רינה אבנצ’יק )רבינס אפרת בוסני
משרד עו”ד: שי שמלה אפרת בוסני
משרד עו”ד: שלום אייכנשטיין אפרת בוסני
משרד עו”ד: שלמה שמלה אפרת בוסני
משרד עו”ד: שמלה-אייכנשטיין אפרת בוסני
עמוס פייזר אפרת בוסני
פיליפ קוסקס אפרת בוסני
קניאל ושות’ – משרד עו”ד אפרת בוסני
אבי שץ אפרת הלר
אבי שץ אפרת הלר
אביב פריצקי אפרת הלר
אליהו אורגד אפרת הלר
יהודית יוכפז אפרת הלר
משרד עו”ד אליהו אורגד אפרת הלר
משרד עו”ד: טישמן- פריצקי- לוין אפרת הלר
משרד עו”ד: יהודית יוכפז  אפרת הלר
משרד עו”ד:פורר,לוי,אורגד ושות’ אפרת הלר
סיגל כהן אפרת הלר
סיגל כהן אפרת הלר
עינת פלץ-פולג אפרת הלר
עינת פלץ-פולג אפרת הלר
אופיר דידי אפרת ונקרט
אליעד שחם אפרת ונקרט
גיל עד הלר אפרת ונקרט
משרד עו”ד: אליעד שחם אפרת ונקרט
עמיקם אור-זך אפרת ונקרט
אביתר קנולר אפרת פינק
אהוד אליצור אפרת פינק
אורית שלו אפרת פינק
אורלי אהרוני )אדלשטי אפרת פינק
אורלי אריאב אפרת פינק
אילן מיכלוביץ אפרת פינק
גל טורס אפרת פינק
גרשון ב. גרונפלד אפרת פינק
דלית דרורי-מיכלוביץ אפרת פינק
הדס ליס אפרת פינק
יעל אליצור אפרת פינק
משרד עו”ד קנולר ושות’ אפרת פינק
נגה שדמי לביא אפרת פינק
נורית ליטמן אפרת פינק
ניב זר אפרת פינק
סער סעיד אפרת פינק
עדי אלטמן-סעיד אפרת פינק
רונית הרמתי אלפרן אפרת פינק
שראל כהן אפרת פינק
ינון היימן אפרת קוקה
משרד עו”ד תמר רחל נבו אפרת קוקה
רעות קורוליק אפרת קוקה
רעות קורוליק אפרת קוקה
תמר נבו אפרת קוקה
תמר נבו אפרת קוקה
אבישי יונגר אפרת רבהון
אברהם גרוניך אפרת רבהון
אם החיטה בע”מ אפרת רבהון
ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים בסמינרים ובמכללות אפרת רבהון
הובלות יהודה – ישראל בע”מ אפרת רבהון
הסתדרות המורים בישראל אפרת רבהון
התאחדות התעשיינים בישראל  אפרת רבהון
מצות אם החיטה אחזקות בע”מ אפרת רבהון
ח’יאם נסאר אפרת רחלי מאירי
מלי שרגיל אפרת רחלי מאירי
מנחם גדרון אפרת רחלי מאירי
מרואן מויס אפרת רחלי מאירי
משרד הבריאות/מחוז צפון אפרת רחלי מאירי
משרד עו”ד: ח’יאם נסאר אפרת רחלי מאירי
משרד עו”ד: מנחם גדרון אפרת רחלי מאירי
משרד עו”ד: מרואן מויס אפרת רחלי מאירי
פניני”ת נוה אפרת רחלי מאירי
פרקליטות מחוז צפון – אזרחי אפרת רחלי מאירי
רוני אור אפרת רחלי מאירי
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן אפרת שהם דליות
יצחק נטוביץ אפרת שהם דליות
אילן אבירם ארז יקואל
דינה קשת ארז יקואל
משה דנוך ארז יקואל
יובל עציוני ארז מלמד
משרד עו”ד: עציוני, פסי ושות’ ארז מלמד
גיורא אבן-צור ארז נוריאלי
דרור ארד-אילון ארז נוריאלי
יובל נחמני ארז נוריאלי
יוסף שילוח ארז נוריאלי
ליאור שטלצר ארז נוריאלי
מרדכי קבלר בן ציון ארז נוריאלי
משרד עו”ד ליאור שטלצר ארז נוריאלי
משרד עו”ד קרין בן סימון ארז נוריאלי
משרד עו”ד: יוסף שילוח ארז נוריאלי
נדב גדליהו ארז נוריאלי
קבלר בן ציון ארז נוריאלי
קובי סודרי ארז נוריאלי
קובי סודרי ארז נוריאלי
קרין בן סימון ארז נוריאלי
רפאל סופר ארז נוריאלי
רצון דרחי ארז נוריאלי
אסף שלם ארז פורת
יואב נוריאלי ארז פורת
יובל ז. ששון ארז פורת
כפיר דור ארז פורת
מוטי לזר ארז פורת
משרד עו”ד אסף שלם ארז פורת
משרד עו”ד כפיר דור ארז פורת
משרד עו”ד:נוריאלי ארז פורת
עיני ליטבק לזר ושות’ ארז פורת
אמיר קמינצקי ארז שני
ליאורה קמינצקי פור ארז שני
אופק תבור אריאל ברגנר
אורלי מנע-שני אריאל ברגנר
מורן סמון אריאל ברגנר
מורן סמון אריאל ברגנר
משרד עו”ד: אורלי מנע-שני אריאל ברגנר
משרד עו”ד: סיגל בלינסון שפר אריאל ברגנר
משרד עו”ד: ציון סמוכה אריאל ברגנר
ציון סמוכה אריאל ברגנר
קרין מלכה בר כליפא אריאל ברגנר
אוריאל שילה אריאל ואגו
בני כץ אריאל ואגו
דפנה פלר אריאל ואגו
יהושוע ננר אריאל ואגו
עופר גרינפלד אריאל ואגו
אופיר אדיב אריאל חזק
ברוך שטיימן אריאל חזק
לורי גייזלר אריאל חזק
משה שיפמן אריאל חזק
אפרת אסף אריאל צימרמן
יהונתן אסף אריאל צימרמן
משרד עו”ד יהונתן אסף אריאל צימרמן
שמואל  אבן אריאל צימרמן
משרד עו”ד: אפרים אברמזון אריאלה גילצר-כץ
אולם נחמני 4 בעמ אריה ביטון
אוצר מפעלי ים בעמ אריה ביטון
אחוזות החוף בע’מ אריה ביטון
אילן בומבך אריה ביטון
אמ”י אגודת אמני ישראל אריה ביטון
אתרים בחוף תא חברה לפתוח אתרי תיירות בתא יפו בעמ אריה ביטון
בי”ח איכילוב אריה ביטון
בית ספר תיכון עירוני כל ישראל חברים בתל אביב יפו ( אריה ביטון
בנין הקאמרי 1961 בעמ אריה ביטון
גדעון פישר ושות’- משרד עו”ד אריה ביטון
דוד קורצוויל אריה ביטון
היכל התרבות בע’מ אריה ביטון
היכלי הספורט תל – אביב – יפו בע”מ אריה ביטון
המשכן לאמנויות הבמה בע”מ אריה ביטון
הרשות לפיתוח כלכלי תל אביב-יפו בע”מ אריה ביטון
התיאטרון הקאמרי בעמ אריה ביטון
חברה לפיתוח יפו העתיקה בעמ אריה ביטון
חברת בנין הבימה בעמ אריה ביטון
חברת גני יהושע בע”מ אריה ביטון
חיים בשארי אריה ביטון
חלמיש חברה ממשלתית עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות אריה ביטון
ידידי תיאטרון בית לסין בע”מ (חל”צ) אריה ביטון
יובל חינוך בע”מ אריה ביטון
יובל חרל”פ אריה ביטון
לי – עד מרכז הירידים בע”מ אריה ביטון
מגדל האופרה-ניהול והפעלה בע”מ אריה ביטון
מוזיאון ארץ ישראל – תל – אביב (חל”צ) אריה ביטון
מוזיאון תל אביב לאמנות (חל”צ) אריה ביטון
מי אביבים 2010 בע”מ אריה ביטון
מרכז הספורט הלאומי תל-אביב בע”מ אריה ביטון
משה רוט אריה ביטון
מת”ש – מרכזי תעסוקה שיקומיים בעמ אריה ביטון
עדית דוידוביץ (ארד) אריה ביטון
עזרה ובצרון חברה לשכון בע”מ אריה ביטון
עיריית פתח תקווה אריה ביטון
עיריית תל-אביב אריה ביטון
עתידים חברה לתעשיות עתירות מדע בע”מ אריה ביטון
רשף ניהול בית כי”ח בע”מ אריה ביטון
אורן ביטון אריה דורני-דורון
אילן בומבך אריה דורני-דורון
אריה אזואלוס אריה דורני-דורון
נורית מנחם אריה דורני-דורון
נטע כהן אריה דורני-דורון
חברת פרטנר תקשורת בע”מ אריה זרזבסקי
עיריית בת ים אריה זרזבסקי
עיריית גבעתיים אריה זרזבסקי
עיריית גבעתיים אריה זרזבסקי
עיריית גבעתיים  אריה זרזבסקי
עיריית חולון אריה זרזבסקי
תרבות הדיור אריה זרזבסקי
ליאור לימור אריה נאמן
שמעון שמרת אריה נאמן
אפרת גדרון אריה רומנוב
ברוך קליקה אריה רומנוב
גדרון נאמן ושות’ אריה רומנוב
שלמה דן גדרון אריה רומנוב
יורם בר סלע ארנה לוי
מונעם תאבת ארנה לוי
מנשה קוגוט ארנה לוי
משרד עו”ד: גוטגליק-שיפמן ארנה לוי
משרד עו”ד: חיים הדיה ארנה לוי
צבי אגמון ארנה לוי
אלי סמוכה ארנון דראל
ועדה מקומית לתכנון חולון ארנון דראל
חברת החשמל ארנון דראל
חברת החשמל לישראל בעמ ארנון דראל
לשכה לשרותים חברתיים גבעתיים ארנון דראל
נועה צ’צ’יק ארנון דראל
עדי אברונין ארנון דראל
עופר צילקר ארנון דראל
עילית רפאל ארנון דראל
עיריית גבעתיים ארנון דראל
עיריית גבעתיים ארנון דראל
עיריית חולון ארנון דראל
עמיר רייסמן ארנון דראל
ש.הורביץ – משרד עו”ד ארנון דראל
אהוד גוט ארנון קימלמן
הימנותא בע”מ ארנון קימלמן
יאיר זלנפרוינד ארנון קימלמן
מיכל הירשפלד ארנון קימלמן
משה בלטר ארנון קימלמן
משרד עו”ד אופיר כץ ארנון קימלמן
משרד עו”ד: בלטר גוט אלוני ושות’ ארנון קימלמן
קרן קיימת לישראל ארנון קימלמן
אריה סירקין אשר קולה
בנימין שור אשר קולה
מאיר זנטי אשר קולה
מיכאל אלקובי אשר קולה
משרד עו”ד: מאיר זנטי אשר קולה
משרד עו”ד: מיכאל אלקובי אשר קולה
משרד עו”ד: סמדר וינברג אשר קולה
משרד עו”ד: רז ליברמן אשר קולה
משרד עו”ד: שולה אלמוזנינו זגור אשר קולה
סמדר וינברג אשר קולה
רז ליברמן אשר קולה
שולה אלמוזנינו זגור אשר קולה
יעקב סלומון, ליפשיץ ושות’ – סניף חיפה אשרית רוטקופף
יעקב קורין אשרית רוטקופף
מועצה אזורית עמק הירדן אשרית רוטקופף
משרד עו”ד: יעקב קורין אשרית רוטקופף
אלחנן וינצקי בועז גולדברג
אמיר כצנלסון – משרד עו”ד בועז גולדברג
יגאל מצלאוי בועז גולדברג
כלל בריאות חברה לביטוח בע”מ בועז גולדברג
כלל וסע – חברה לביטוח בע”מ בועז גולדברג
כלל חב’ לביטוח  בועז גולדברג
כלל חב’ לביטוח  בועז גולדברג
כלל חב’ לביטוח בועז גולדברג
כלל חב’ לביטוח בועז גולדברג
כלל חב’ לביטוח בועז גולדברג
כלל חברה לביטוח בע”מ בועז גולדברג
מור דותן ושות’ בועז גולדברג
מירי וורצל בועז גולדברג
משרד עו”ד: מירי וורצל בועז גולדברג
משרד עו”ד: עמוס טיין בועז גולדברג
נכסי כלל חברה לביטוח בע”מ בועז גולדברג
עילית חברה לביטוח בע”מ בועז גולדברג
עמוס טיין בועז גולדברג
קרן הקצבאות של כלל חברה לביטוח בע”מ בועז גולדברג
קרן השתלמות למנהלים ליד “כלל” חברה לביטוח בע”מ בועז גולדברג
גדי שילה בטינה טאובר
עודד רומנו בטינה טאובר
רפאל שינדלר בטינה טאובר
שפירא נדב בטינה טאובר
יהודית קורן בלהה טולקובסקי
משרד עו”ד: בן ארי,פיש,סבן ושות’ בלהה טולקובסקי
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ בלהה טולקובסקי
משרד עו”ד: יוסף שי שפרינצק בלהה טולקובסקי
פנינה ברודר בלהה טולקובסקי
תמר ארד-קרת בלהה טולקובסקי
אביתר קנולר בלהה יהלום
אילנה סקר בלהה יהלום
אשר נוטוביץ בלהה יהלום
דביר לוין-משרד עו”ד בלהה יהלום
דורון איצקוביץ בלהה יהלום
דורון דן בלהה יהלום
משרד עו”ד: איבצן, נצר,וולצקי בלהה יהלום
משרד עו”ד: המבורגר עברון ושות’ בלהה יהלום
סער פלינר בלהה יהלום
רונן ברק בלהה יהלום
ברוך פוזנר אסף בן ציון ברגר
חברת החשמל לישראל בעמ בן ציון ברגר
יאיר מאק בן ציון ברגר
יונתן דייויס בן ציון ברגר
משרד עו”ד ליפר בן ציון ברגר
משרד עו”ד: דייויס קורן בן ציון ברגר
משרד עו”ד: כהן-מאק בן ציון ברגר
משרד עו”ד: קמחי,פלד,פיזנר,שילה ושות’ בן ציון ברגר
קמחי,פלד,שילה,כהן ושות’ בן ציון ברגר
יקיר מנדל בן שלו
מאזן עילוטי בן שלו
משרד עו”ד: ליאון פרימוב בן שלו
משרד עו”ד: לשכה משפטית עיריית קריית אתא בן שלו
משרד עו”ד: מירב ברגר-עילוטי בן שלו
עטרה מירב-ברגר בן שלו
עיריית קרית אתא- ח.פ 500268008 בן שלו
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ בני שגיא
אופיר סטרשנוב בנימין בן סימון
כהן סטרשנוב  בנימין בן סימון
מח”ש – המחלקה לחקירות שוטרים בנימין בן סימון
אליהו אלוש בנימין הירשל דורון
משרד עו”ד שפירא בר-אור בנימין הירשל דורון
משרד עו”ד: דברת יעקב בנימין הירשל דורון
משרד עו”ד: נדב דלומי בנימין הירשל דורון
נדב דלומי בנימין הירשל דורון
צבי מצקין בנימין הירשל דורון
גלעד מנשה בנימין יזרעאלי
יעל גבריאלי בנימין יזרעאלי
עמיחי אסנפי בנימין יזרעאלי
אלחנן ויניצקי – משרד עו”ד ברכה בר-זיו
אלחנן וינצקי ברכה בר-זיו
אשר דל ברכה בר-זיו
יובל בדיחי ברכה בר-זיו
יקותיאל בר אשר ברכה בר-זיו
ישעיהו הורוביץ ברכה בר-זיו
משה הרצוג ברכה בר-זיו
משרד עו”ד: יובל בדיחי ברכה בר-זיו
משרד עו”ד: ישעיהו הורוביץ ברכה בר-זיו
נתנאל עובד ברכה בר-זיו
סיני גלבוע ברכה בר-זיו
אבנר בר זיו ג’אדה בסול
בלהה בר זיו ג’אדה בסול
עיריית קרית אתא- ח.פ 500268008 ג’אדה בסול
רון בר זיו ג’אדה בסול
אלי רולוף ג’ויה סקפה שפירא
אפרים קיזל ג’ויה סקפה שפירא
רולוף, יונאי – משרד עו”ד ג’ויה סקפה שפירא
משרד עו”ד: אפרים אברמזון ג’ורג’ אזולאי
רבקה אלקובי ג’ורג’ אזולאי
גדי צפריר ג’ורג אמוראי
דוד ויניצקי ג’ורג אמוראי
משרד עו”ד: ויניצקי ג’ורג אמוראי
גיא הרמלך ג’ידא עספור שאהין
דוד גולן ג’ידא עספור שאהין
סיגלית ביתן ג’ידא עספור שאהין
שרה זינו-אמוראי ג’ידא עספור שאהין
אוסאמה שאהין ג’מיל נאסר
אוסאמה שאהין משרד עורכי דין ג’מיל נאסר
משרד עו”ד שהד עספור ג’מיל נאסר
משרד עו”ד: נאהל עספור ג’מיל נאסר
משרד עו”ד: נביל עספור ג’מיל נאסר
נאהל עספור ג’מיל נאסר
נביל עספור ג’מיל נאסר
שהד עספור ג’מיל נאסר
אדיב מחול ג’מילה ג’בארין כליפה
אוסאמה סקס ג’מילה ג’בארין כליפה
ג’ואד סקס ג’מילה ג’בארין כליפה
ג’יאת נאסר ג’מילה ג’בארין כליפה
ג’נאן ג’ובראן עאסי ג’מילה ג’בארין כליפה
גרייס בושרה (בסל) ג’מילה ג’בארין כליפה
הראל טיקטין ג’מילה ג’בארין כליפה
ויקטור מנסור ג’מילה ג’בארין כליפה
טארק סבאג ג’מילה ג’בארין כליפה
כרם נאצר ג’מילה ג’בארין כליפה
לונא אבו עקסה ג’מילה ג’בארין כליפה
מואיד ג’ראח ג’מילה ג’בארין כליפה
מישל מנסור ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: ג’יאת נאסר ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: גרייס בושרה (בסל) ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: ויקטור מנסור ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: טארק סבאג ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: כרם נאצר ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: מואיד ג’ראח ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: מישל מנסור ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: נאסר נעמאן ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: נאסר ענאן ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: נדאל סבאג ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: נזאר ג’ובראן ג’מילה ג’בארין כליפה
משרד עו”ד: שאדי ג’ובראן ג’מילה ג’בארין כליפה
נאסר נעמאן ג’מילה ג’בארין כליפה
נאסר ענאן ג’מילה ג’בארין כליפה
נדאל סבאג ג’מילה ג’בארין כליפה
נזאר ג’ובראן ג’מילה ג’בארין כליפה
סכס פהד חברה בע”מ ג’מילה ג’בארין כליפה
עזמי סכס ג’מילה ג’בארין כליפה
קייס נאסר ג’מילה ג’בארין כליפה
רביע ג’השאן ג’מילה ג’בארין כליפה
שאדי ג’ובראן ג’מילה ג’בארין כליפה
שמעון שר ג’מילה ג’בארין כליפה
רימא עסליה ג’ני טנוס
שאדי גברין ג’ני טנוס
שרגא בלזר גאולה לוין
שרגא בלזר – משרד עו”ד גאולה לוין
ציפי כהן אביטן גד ארנברג
יצחק הומינר גד גדעון
משרד עו”ד: יצחק הומינר גד גדעון
יונתן אדלסון גדי צפריר
משה שיפמן גדי צפריר
שי וינר גדי צפריר
אפרים דמרי גיא אבנון
דיאב לואי גיא אבנון
ועד מקומי כפר יהושע גיא אבנון
מכון תערובות כפר יהושוע גיא אבנון
משרד עו”ד אפרים דמרי גיא אבנון
משרד עו”ד: דיאב לואי גיא אבנון
שמואל ברזני גיא אבנון
גיא אבנון גיא הימן
גלעד מנשה גיא הימן
מיכל לוין גיא הימן
מעיין חיימוביץ גיא הימן
משרד עו”ד מנשה אלמוג ושות’ גיא הימן
משרד עו”ד מעיין חיימוביץ גיא הימן
משרד עו”ד: מיכל לוין גיא הימן
משרד עו”ד: נעמה שגיא גיא הימן
משרד עו”ד: ערן ברד גיא הימן
משרד עו”ד: צבי אבנון גיא הימן
משרד עו”ד: צבי אבנון ושות’ גיא הימן
נעמה שגיא גיא הימן
ערן אבנון גיא הימן
ערן ברד גיא הימן
צבי אבנון גיא הימן
צבי אבנון גיא הימן
שלמה ערד גיא הימן
שלמה ערד גיא הימן
אאורה בעמ גיל קרזבום
אאורה השקעות בע”מ גיל קרזבום
אאורה יזום נדל”ן (ישראל) בע”מ גיל קרזבום
אאורה ישראל – יזמות והשקעות בע”מ גיל קרזבום
נוה שוסטר (1980) בע”מ גיל קרזבום
גלעד מילר גילה כנפי-שטייניץ
זילי ולדמן גילה כנפי-שטייניץ
סיגל דבורי גילה כנפי-שטייניץ
עמיקם שוחט גילה כנפי-שטייניץ
שמואל לוינשטיין גילה כנפי-שטייניץ
משרד האנרגיה והתשתית/המשרד הראשי גילה ספרא-ברנע
בנק מרכנתיל דיסקונט בעמ גילת שלו
מוטי כהן גילת שלו
מוטי כהן גילת שלו
מוטי כהן גילת שלו
משה פרייליך גילת שלו
משרד עו”ד מוטי כהן גילת שלו
משרד עו”ד: מוטי כהן גילת שלו
משרד עו”ד: מוטי כהן ושות’ גילת שלו
משרד עו”ד: משה פרייליך גילת שלו
עופרה סלמה-סיבוני גל שלמה טייב
משרד עו”ד: נעמה טייב גלית ציגלר
ניר כלפה גלית ציגלר
נעמה טייב גלית ציגלר
גיל בן ארי גלעד הס
אורן לוסטיגמן גלעד לובינסקי זיו
אלון בלום גלעד לובינסקי זיו
יצחק בן מנחם גלעד לובינסקי זיו
לוסטיגמן, לפלר -עו”ד גלעד לובינסקי זיו
משרד עו”ד אלון בלום גלעד לובינסקי זיו
משרד עו”ד: הרטבי-בורנשטיין-בסון ושות’ גלעד לובינסקי זיו
משרד עו”ד: יצחק בן מנחם גלעד לובינסקי זיו
משרד עו”ד: עמית, פולק, מטלון ושות’ גלעד לובינסקי זיו
רונן שחר גלעד לובינסקי זיו
שחר,רוזנשטיין-משרד עו”ד גלעד לובינסקי זיו
אייל כהן גלעד נויטל
החברה הכלכלית לראשון- לציון בע”מ גלעד נויטל
ועדה מקומית לתכנון ובנייה ראשון לציון גלעד נויטל
ועדה מקומית לתכנון ראשון לציון גלעד נויטל
מוריה לנדאו גלעד נויטל
עיריית ראשון לציון גלעד נויטל
ריכטר הרצברג יוגב ושות’- משרד עו”ד גלעד נויטל
רן שפרינצק גלעד נויטל
אהוד מלמה גרשון גונטובניק
אוניברסיטת תל אביב גרשון גונטובניק
אסף לאור גרשון גונטובניק
המכללה האקדמית נתניה גרשון גונטובניק
המכללה למנהל המסלול האקדמי גרשון גונטובניק
הקריה האקדמית אונו (ע”ר) גרשון גונטובניק
מירית חביה דגן גרשון גונטובניק
משרד עו”ד רייסמן גור ושות’ גרשון גונטובניק
משרד עו”ד שירן אמילי זפרני גרשון גונטובניק
משרד עו”ד: מירית חביה דגן גרשון גונטובניק
משרד עו”ד: סויד-גרינברג גרשון גונטובניק
משרד עו”ד:הרצליך-לאור גרשון גונטובניק
עמיר רייסמן גרשון גונטובניק
צפורה הרצליך גרשון גונטובניק
רויטל סויד גרשון גונטובניק
שחר מנדלמן גרשון גונטובניק
שלומציון גבאי-מנדלמן גרשון גונטובניק
אורי בר דב גוטליב
אלירם בקל דב גוטליב
אלעד רט דב גוטליב
אפי מיכאלי דב גוטליב
אריאל עמינצח דב גוטליב
גאי כרמי דב גוטליב
המרכז הבינתחומי הרצליה (חל”צ) דב גוטליב
חממה מאיר סחר (1996) בע”מ דב גוטליב
יעל ארידור בר אילן דב גוטליב
יעקב וינרוט דב גוטליב
ירון קוסטליץ דב גוטליב
לימור חלד דב גוטליב
מאיה ניהול איכות סביבה ופינוי אשפה בע”מ דב גוטליב
מגן דוד אדום דב גוטליב
משרד עו”ד חדד רוט ושות’ דב גוטליב
משרד עו”ד קסוטו ושות’ דב גוטליב
משרד עו”ד שפירא בר-אור דב גוטליב
משרד עו”ד: ד”ר י.וינרוט ושות’ דב גוטליב
עודד גזית דב גוטליב
עמית חדד דב גוטליב
שרון חנס דב גוטליב
אורנה פורגש-קינדלר דבורה עטר
איריס אגסי מימון דבורה עטר
אלון לוי ליטן דבורה עטר
אלעד אסרף דבורה עטר
אריאל אררט דבורה עטר
ברוך בריזל דבורה עטר
יניב ריחני דבורה עטר
יעקב דוידוביץ דבורה עטר
יריב ליגומסקי דבורה עטר
מאיה חדד דבורה עטר
משרד עו”ד ניר איצקוביץ דבורה עטר
משרד עו”ד שחר דוד אלגם דבורה עטר
משרד עו”ד: דרורי אגסי מימון דבורה עטר
משרד עו”ד: יניב ריחני דבורה עטר
משרד עו”ד: סיגל וארז יער דבורה עטר
משרד עו”ד: עופר כהן דבורה עטר
משרד עו”ד: צבי הרצוג דבורה עטר
ניר איצקוביץ דבורה עטר
ניר גנצ’רסקי דבורה עטר
סיגל יער דבורה עטר
סימה אזולאי דבורה עטר
עומר צ’פניק דבורה עטר
עופר כהן דבורה עטר
צבי הרצוג דבורה עטר
רחל פרי דבורה עטר
שחר דוד אלגם דבורה עטר
שני גוטליב דבורה עטר
שרון דרורי דבורה עטר
אליהו שיפר דגית ויסמן
אסף הדסי דגית ויסמן
אסף שיפר דגית ויסמן
גיל עטר דגית ויסמן
לאה שכטר-הדסי דגית ויסמן
רואי שיפר דגית ויסמן
אפרת בירן דוד גדעוני
אפרת דויטש דוד גדעוני
גשר שירותי השיקום התעסוקתי של ישראל דוד גדעוני
אייל בר אלעזר דוד שאול גבאי ריכטר
ניר רוזנר דוד שאול גבאי ריכטר
עמר דקל דוד שאול גבאי ריכטר
שיראל סלע דוד שאול גבאי ריכטר
תדמור לוי ושות’ דוד שאול גבאי ריכטר
אגודת אכסניות נוער בישראל (אנ”א) דוניא נסאר
אכסניות נוער בישראל (אנ”א) בע”מ דוניא נסאר
דלית שגב רוזנצוויג דוניא נסאר
אפרים דמרי דורון חסדאי
חידר זועבי דורון חסדאי
משרד עו”ד אפרים דמרי דורון חסדאי
משרד עו”ד: חידר זועבי דורון חסדאי
משרד עו”ד: נידאל עואודה דורון חסדאי
משרד עו”ד: עלא אלדי עתאמנה דורון חסדאי
נידאל עואודה דורון חסדאי
עלא אלדי עתאמנה דורון חסדאי
א.מזור, א.שטיינר – משרד עו”ד דורון יעקבי
אורי פנסו דורון יעקבי
אורי צחורי דורון יעקבי
איתן צפדיה דורון יעקבי
מירה פינטו דורון יעקבי
משרד עו”ד: אוסלנדר,שלו,מוסקונה ושות’ דורון יעקבי
משרד עו”ד: ארדן-הקר ושות’ דורון יעקבי
משרד עו”ד: מיכאל קליינר דורון יעקבי
משרד עו”ד: פרייס פלינר ושות’ דורון יעקבי
נתי חלפין דורון יעקבי
סער פלינר דורון יעקבי
שמואל  צור דורון יעקבי
שמואל כ”ץ דורון יעקבי
אריה שמרת )שמוס( דורון יפת
ליאור דובדבני דורון יפת
אלין זילברשטיין דורי ספיבק
ארז אנצויג דורי ספיבק
ליאורה יפת דורון דורי ספיבק
נאור יפת דורי ספיבק
רחל שילנסקי (איזקו) דורי ספיבק
אוניברסיטת תל אביב דורית סבן נוי
יובל ישראל אור דורית סבן נוי
משרד עו”ד: בן ארי,פיש,סבן ושות’ דורית סבן נוי
אבי חימי דורית פיינשטיין
אלעד רן דורית פיינשטיין
בני כץ דורית פיינשטיין
מורן בן דוד דורית פיינשטיין
ציון אמיר דורית פיינשטיין
אבירם-ויטנברג – משרד עו”ד דורית קוברסקי
אברהם משה סגל דורית קוברסקי
אושרי דהאן דורית קוברסקי
המועצה הישראלית לצרכנות דורית קוברסקי
יגאל ויינשטיין דורית קוברסקי
יורם אבירם דורית קוברסקי
יצחק בם דורית קוברסקי
משרד עו”ד: אברהם משה סגל דורית קוברסקי
משרד עו”ד: עובדיה גבאי דורית קוברסקי
עובדיה גבאי דורית קוברסקי
אביתר קנולר דיאנה סלע
אהוד שטיין דיאנה סלע
בנימין קריתי דיאנה סלע
ברוריה לקנר דיאנה סלע
מרדכי ויור יוסף דיאנה סלע
מרים קריתי דיאנה סלע
משרד עו”ד: בן שחר,לקנר ושות’ דיאנה סלע
משרד עו”ד: בנימין קריתי דיאנה סלע
משרד עו”ד: מרים קריתי דיאנה סלע
משרד עו”ד: ציון אמיר דיאנה סלע
משרד עו”ד: רימר, ארנון ושות’ דיאנה סלע
פז רימר דיאנה סלע
ציון אמיר דיאנה סלע
אבנר בר זיו דליה אבי-גיא
דבורה פטריסיה מורביה דליה אבי-גיא
דוד אוחנה דליה אבי-גיא
דוד לם דליה אבי-גיא
דינה יהב דליה אבי-גיא
חיים עדיני דליה אבי-גיא
חנה חובב דליה אבי-גיא
יורם בורלא דליה אבי-גיא
סיני שאלתיאל דליה אבי-גיא
ענת לביא-אזולאי דליה אבי-גיא
עפרה בריל  דליה אבי-גיא
רון סמוראי דליה אבי-גיא
רועי בורלא דליה אבי-גיא
שירה בר-זיו דליה אבי-גיא
עיריית תל-אביב דלית ורד
אהוד בר-עם דלית שרון-גרין
אסנת ברוש דלית שרון-גרין
אריאל זיסמן דלית שרון-גרין
חיים קליר ושות’ – משרד עו”ד דלית שרון-גרין
ליאור לימור דלית שרון-גרין
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ דלית שרון-גרין
פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות’ – משרד עו”ד דלית שרון-גרין
משרד עו”ד: שמואל ברזני דן סעדון
שמואל ברזני דן סעדון
אלעד מן דנה אמיר
דגנית חגי דנה אמיר
ישראל אסל דנה אמיר
ישראל אסל דנה אמיר
שירא שלייסר דנה אמיר
משרד עו”ד: אילת קרפובסקי (גלוז דנה ביאלר
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ דנה ביאלר
משרד עו”ד: ליאת בכור דנה ביאלר
משרד עו”ד: רועי מילר דנה ביאלר
משרד עו”ד: שרון בן צבי דנה ביאלר
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד דנה ביאלר
עו”ד ליאת בכור דנה ביאלר
רועי מילר דנה ביאלר
שרון יונוביץ דנה ביאלר
אבנר צור דנה כהן-לקח
אוהד זליגמן דנה כהן-לקח
אורי זליגמן דנה כהן-לקח
אורן יצחק ביאלר דנה כהן-לקח
סימון סחרוב דנה כהן-לקח
שירלי אח זליגמן דנה כהן-לקח
בך לדרמן ושות’ דנה עופר
ג’ורג’ שוכרי דנה עופר
יששכר בר הלל דנה עופר
משרד עו”ד: ג’ורג’ שוכרי דנה עופר
משרד עו”ד: מיכל כהן דנה עופר
משרד עו”ד: נדב העצני דנה עופר
משרד עו”ד: עימאד שוקרי דנה עופר
משרד עו”ד:ביניש-איבצן דנה עופר
משרד עו”ד-אייל נון נבון ושות’ דנה עופר
נדב העצני דנה עופר
דלית סוקול דניאל בן טולילה
חאזם חלאילה דניאל בן טולילה
חלאילה חאזם דניאל בן טולילה
יוסף הוד דניאל בן טולילה
משרד עו”ד: רון סוקול דניאל בן טולילה
אריאל פס דניאל גולדברג
מזל גבאי דניאל גולדברג
עומרי אלירז דניאל גולדברג
אריאל גיז דניאל טפרברג
גדעון קורן (קנלר) דניאל טפרברג
מונעם תאבת דניאל טפרברג
שלום זינגר דניאל טפרברג
ג.מאק עורכי דין ונוטריון דניאל מרדכי דמביץ
גרשון מאק דניאל מרדכי דמביץ
דן טפרברג דניאל מרדכי דמביץ
משה בן ארי דניאל מרדכי דמביץ
משרד עו”ד: טפרברג-אשכנזי ושות’ דניאל מרדכי דמביץ
דורון לנגה דניאל פיש
אדם טבע ודין – אגודה ישראלית להגנת הסביבה דניאל קירס
רן גל דניאל קירס
שולמית אשבול דניאל קירס
אייל בליזובסקי דניה דרורי
אייל בליזובסקי, עורכי דין דניה דרורי
ואסים שחאדה דניה דרורי
יוסי לוי ושות’ דניה דרורי
לילך רזניק דניה דרורי
מני אלביר דניה דרורי
מני בשיר דניה דרורי
משרד עו”ד ואסים שחאדה דניה דרורי
משרד עו”ד: נעמה שלף דניה דרורי
משרד עו”ד:נבו-קידר דניה דרורי
נועה וייס מור דניה דרורי
נעמה שלף דניה דרורי
גבריאלה ברנדס דפנה חסון זכריה
פואד דאהוד דפנה חסון זכריה
אורית גולדנר דרור קלייטמן
משרד עו”ד: אפרת דויטש דרור קלייטמן
עינת פלץ-פולג דרור קלייטמן
אלעד רט הדס יהלום
משרד עו”ד: אלעד רט הדס יהלום
הילה הרביץ הדס עובדיה
המכללה האקדמית יו”ש-אריאל הדס עובדיה
יאיר מאק הדס עובדיה
יעל דולב הדס עובדיה
משרד עו”ד: גולדפרב,זליגמן ושות’ הדס עובדיה
משרד עו”ד: גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות’ הדס עובדיה
אורנה פורגש-קינדלר הדס פלד
אלי וולצקי הדס פלד
סער פלינר הדס פלד
פישר בכר חן וול אוריון ושות’ – משרד עו”ד הדס פלד
אל על נתיבי אויר לישראל בעמ הדס שכטר ישראלי
בוני התיכון הנדסה אזרחית ותשתיות בע”מ הדס שכטר ישראלי
דניה סיבוס בע”מ הדס שכטר ישראלי
הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע”מ – סניף ראשי הדס שכטר ישראלי
הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בעמ הדס שכטר ישראלי
יובנק בע”מ הדס שכטר ישראלי
עיריית רמת גן הדס שכטר ישראלי
עיריית רמת השרון הדס שכטר ישראלי
רשות מקרקעי ישראל   הדס שכטר ישראלי
ש.הורביץ – משרד עו”ד הדס שכטר ישראלי
אריה מועלם הדסה אסיף
גלעד הלר הדסה אסיף
השירות המשפטי-עיריית חיפה הדסה אסיף
כהנא, דידי ושות’- משרד עו”ד הדסה אסיף
מוני עזורה הדסה אסיף
משרד עו”ד: אליעד שחם הדסה אסיף
משרד עו”ד: ארז בלוך הדסה אסיף
משרד עו”ד: זיכל – פדהאל ושות’ הדסה אסיף
משרד עו”ד: חגי פריד הדסה אסיף
משרד עו”ד: סיגל,עובדיה ושות’ הדסה אסיף
עיריית חיפה הדסה אסיף
עיריית חיפה הדסה אסיף
עמיקם אור-זך הדסה אסיף
בנק לאומי  לישראל בע”מ הילה גורביץ עובדיה
בנק לאומי לישראל בע”מ הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות הילה גורביץ עובדיה
בנק מזרחי טפחות בע”מ הילה גורביץ עובדיה
גיא הירש הילה מלר-שלו
טלי רונן הילה מלר-שלו
משרד עו”ד: סיגל,עובדיה ושות’ הילה מלר-שלו
שלמה עובדיה הילה מלר-שלו
איילת ישראלי הלית סילש
הדר זיו הלית סילש
יוסף מנדלסון הלית סילש
יוסף מנדלסון משרד עו”ד הלית סילש
ליאל גולני הלית סילש
משרד עו”ד: איילת ישראלי הלית סילש
משרד עו”ד: נורית פיש הלית סילש
משרד עו”ד: סיגל הופמן הלית סילש
משרד עו”ד: ענת זרסקי הלית סילש
משרד עו”ד: פנחס אביב הלית סילש
משרד עו”ד: רוברט ליכט פטרן הלית סילש
משרד עו”ד: שרון ליכט-פטרן הלית סילש
נורית פיש הלית סילש
ניר זדה הלית סילש
סיגל הופמן הלית סילש
ענת זרסקי הלית סילש
פנחס אביב הלית סילש
רוברט ליכט פטרן הלית סילש
שרון ליכט-פטרן הלית סילש
אורלנסקי איזנברג ושות’ – משרד עו”ד הרי קירש
איילון ביטוח הנפקות וגיוסי הון בע”מ הרי קירש
ביטוח ישיר בע”מ הרי קירש
גבריאל טימיאנקר הרי קירש
גוליבר תיירות בע”מ הרי קירש
דניאל אנושי הרי קירש
הכשרה חברה לביטוח בע”מ הרי קירש
הפניקס חברה לביטוח בעמ הרי קירש
יעל בן משה הרי קירש
יצחק מנדה-משרד עו”ד הרי קירש
כלל חברה לביטוח בע”מ הרי קירש
ליברה בעמ הרי קירש
מגדל חברה לביטוח בע”מ הרי קירש
מנורה מבטחים ביטוח בע”מ הרי קירש
סביון תעשיות 1987 בע”מ הרי קירש
סוכנויות פלתורס בטוח בע”מ הרי קירש
קמין סילש-משרד עו”ד  הרי קירש
ריקי רוזנברג הרי קירש
ש.שלמה רכב בע”מ הרי קירש
אפל ישראל בע”מ ויג’דאן חליחל
יאיר בנימיני ויג’דאן חליחל
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ ויג’דאן חליחל
סמיקום מחשבים (1994) בע”מ ויג’דאן חליחל
סמיקום רכיבים אלקטרוניים בע”מ ויג’דאן חליחל
פיפידי ויג’דאן חליחל
בת שבע היינס ויסאם חיר
בת שבע היינס ויסאם חיר
רימון תלחמי ויסאם חיר
אמיר כמאל ורד בלוך-שכטמן
אמל כמאל ורד בלוך-שכטמן
באסם כמאל ורד בלוך-שכטמן
ויסאם נבואני ורד בלוך-שכטמן
זכי כמאל ורד בלוך-שכטמן
כמאל כמאל ורד בלוך-שכטמן
משרד עו”ד זכי כמאל ורד בלוך-שכטמן
משרד עו”ד: אמיר כמאל ורד בלוך-שכטמן
משרד עו”ד: אמל כמאל ורד בלוך-שכטמן
משרד עו”ד: באסם כמאל ורד בלוך-שכטמן
משרד עו”ד: ויסאם נבואני ורד בלוך-שכטמן
משרד עו”ד: כמאל כמאל ורד בלוך-שכטמן
סבוראי שחם שביט-משרד עורכי-דין ורד בלוך-שכטמן
עודד שמע סבוראי ורד בלוך-שכטמן
ענאן כמאל ורד בלוך-שכטמן
ארנה לין ורד ריקנטי-רוסהר
בנק הפועלים בע”מ ורד ריקנטי-רוסהר
בנק לאומי לישראל בע”מ ורד ריקנטי-רוסהר
טל מור ורד ריקנטי-רוסהר
יניב לוי ורד ריקנטי-רוסהר
מיתר, ליקוורניק, גבע,לשם, טל ושות’ ורד ריקנטי-רוסהר
עזרה ובצרון חברה לשכון בע”מ ורד ריקנטי-רוסהר
רחל פרי ורד ריקנטי-רוסהר
שי פיאדה ורד ריקנטי-רוסהר
צפורה ריקנטי ורד שביט פינקלשטיין
רמי פילו ורד שביט פינקלשטיין
אהוד רז ורדה וירט ליבנה
איילת ישראלי ורדה וירט ליבנה
בבת דמארי ורדה וירט ליבנה
זהר פשה אלון ורדה וירט ליבנה
יאיר  הררי ורדה וירט ליבנה
יוסף לוי ורדה וירט ליבנה
יוסף מנדלסון ורדה וירט ליבנה
יוסף מנדלסון משרד עו”ד ורדה וירט ליבנה
מאיר בר-מוחא ורדה וירט ליבנה
מרב אבישי ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד יאיר  הררי ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד מרב אבישי ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: איילת ישראלי ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: בבת דמארי ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: זהר פשה אלון ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: יוסף לוי ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: צבי זף ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: רוברט ליכט פטרן ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: שלום כהן ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: שרון ליכט-פטרן ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד: שרון ענבר ורדה וירט ליבנה
משרד עו”ד:מאיר בר מוחא ורדה וירט ליבנה
סיגל הופמן ורדה וירט ליבנה
עירית רייך זיו ורדה וירט ליבנה
צבי זף ורדה וירט ליבנה
רוברט ליכט פטרן ורדה וירט ליבנה
שלום כהן ורדה וירט ליבנה
שרון ליכט-פטרן ורדה וירט ליבנה
שרון ענבר ורדה וירט ליבנה
אוחנה גרופ ד.ש 1998 ניהול וייזום פרויקטים בע”מ ורדה פלאוט
אילן קנר ורדה פלאוט
אפשטיין רוזנבלום מעוז-משרד עו”ד ורדה פלאוט
גרשון שניידר ורדה פלאוט
הסתדרות המורים בישראל ורדה פלאוט
עופר לוי ורדה פלאוט
ערן פלס ורדה פלאוט
רפי הובר ורדה פלאוט
אסתר ורשואר )שטיינה ורדה שוורץ
בעז שלו ורדה שוורץ
דוד קורצוויל ורדה שוורץ
דניאלה דויטש )אליה( ורדה שוורץ
חגית פלאוט באבד ורדה שוורץ
טליה פרדו קופלמן ורדה שוורץ
יהושע דויטש ורדה שוורץ
ישעיהו קיגל ורדה שוורץ
ישראל ציגנלאוב ורדה שוורץ
לאה ציגנלאוב ורדה שוורץ
מרים הרשקוביץ ורדה שוורץ
משרד עו”ד: א.גן-צבי ורדה שוורץ
שניאור זלי יפה ורדה שוורץ
אבי נימצוביץ זאיד פלאח
משרד עו”ד: אבי נימצוביץ זאיד פלאח
עודד מור זאיד פלאח
אמיר פלאח זהבה (קאודרס) בנר
באסל פלאח זהבה (קאודרס) בנר
ואסם פלאח זהבה (קאודרס) בנר
ויסאם פלאח זהבה (קאודרס) בנר
וסים פלאח זהבה (קאודרס) בנר
זאהר פלאח זהבה (קאודרס) בנר
מג’די פלאח זהבה (קאודרס) בנר
מתעב פלאח זהבה (קאודרס) בנר
עלא פלאח זהבה (קאודרס) בנר
פואד חיר זהבה (קאודרס) בנר
ריאן פלאח זהבה (קאודרס) בנר
אליעזר קליין זהבית אלדר
משרד עו”ד: בן ארי,פיש,סבן ושות’ זהבית אלדר
שלומי שרון זהבית אלדר
ורד פרץ-פרידמן זהבית חמו
יוסי ויצמן זהבית חמו
שי פרידמן זהבית חמו
שמואל מורן זהבית חמו
אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע”מ  זהר דולב להמן
אגד חברה לתחבורה בע”מ זהר דולב להמן
אורן טננבוים זהר דולב להמן
ארנה לין ושות’ משרד עו”ד זהר דולב להמן
גיל ברגר זהר דולב להמן
גל לי אלרום זהר דולב להמן
הולמס פלייס אינטרנשיונל בע”מ זהר דולב להמן
לימור בן-נון זהר דולב להמן
מימון ישיר (ליסינג) מקבוצת ישיר בע”מ זהר דולב להמן
מימון ישיר מקבוצת ישיר (2006) בע”מ זהר דולב להמן
מנחם אורן זהר דולב להמן
משרד עו”ד: אריאל שמר זהר דולב להמן
משרד עו”ד: ניר כהן, לשם, בן-ארצי ושות’  זהר דולב להמן
עופר ברוך זהר דולב להמן
עפר סטרטינר זהר דולב להמן
רונית טל זהר דולב להמן
שחר סקברר זהר דולב להמן
שחר פריזט זהר דולב להמן
טל אדיר כהן זהר דיבון סגל
נעם שביט זהר דיבון סגל
עפרה לוי זהר דיבון סגל
קובי סודרי זהר דיבון סגל
אורי קינן זיאד הווארי
אלכסנדר מוסקלנקו זיאד הווארי
גלית בלו זיאד הווארי
הילה טל זיאד הווארי
יאיר גרוס זיאד הווארי
ינון היימן זיאד הווארי
ליאור כהן זיאד הווארי
משרד עו”ד: אורי קינן זיאד הווארי
משרד עו”ד: הילה טל זיאד הווארי
משרד עו”ד: ליאור כהן זיאד הווארי
משרד עו”ד: עידו פורת זיאד הווארי
עדי קידר זיאד הווארי
עדי קידר זיאד הווארי
עידו פורת זיאד הווארי
דינא הווארי זיוון אלימי
הישאם הווארי זיוון אלימי
יזיד עבד אלחאלק זיוון אלימי
משרד עו”ד: דינא הווארי זיוון אלימי
משרד עו”ד: נידאל נח’אש זיוון אלימי
נאיל הווארי זיוון אלימי
נידאל נח’אש זיוון אלימי
אורי קידר חאלד כבוב
אלעד פיני בוסקילה חאלד כבוב
גיל נבו חאלד כבוב
ד”ר רענן הר-זהב, אדלשטיין, ברמן עורכי דין חאלד כבוב
לבנה פינטו חאלד כבוב
סימה סלע-פלקס חאלד כבוב
עמרי כבירי חאלד כבוב
ערן דרוקר חאלד כבוב
רוני זמיר חאלד כבוב
רענן הר-זהב חאלד כבוב
אהד פיליפ חגי ברנר
דוד גילת חגי ברנר
דוד גילת חגי ברנר
ווליד כבוב חגי ברנר
וופא זועבי-פאהום חגי ברנר
י.כץ ש.כץ ושות’ – משרד עו”ד חגי ברנר
יחיאל כץ חגי ברנר
מרים כבוב חגי ברנר
משרד עו”ד ווליד כבוב חגי ברנר
משרד עו”ד כבוב סיקסק חגי ברנר
משרד עו”ד: וופא זועבי-פאהום חגי ברנר
משרד עו”ד: עלא קישאוי חגי ברנר
משרד עו”ד: שאול מחרז חגי ברנר
משרד עו”ד: ששי גז )סאסי( חגי ברנר
עלא קישאוי חגי ברנר
עמיחי טסלר חגי ברנר
שאול מחרז חגי ברנר
שמעון כץ חגי ברנר
ששי גז )סאסי( חגי ברנר
אהוד ארצי חגית בולמש
גלעד שר חגית בולמש
יוסי פורת חגית בולמש
יפאורה – תבורי בע”מ חגית בולמש
מ.פירון ושות’ משרד עו”ד חגית בולמש
משרד עו”ד: בעז בן צור חגית בולמש
עדו אורלנסקי חגית בולמש
שיכון ובינוי – סולל בונה תשתיות בע”מ חגית בולמש
42 מעלות הוצאה לאור בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
אברות תעשיות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
אופנהיימר ישראל אופקו בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
אי. אל. די. אדוונסד לוגיסטיקס דוולופמנטס בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
איגוד האינטרנט הישראלי חגית מאק-קלמנוביץ
איגוד המהנדסים לבניה ותשתיות בישראל חגית מאק-קלמנוביץ
איגוד העורכים: איגוד מקצועות הפוסט בישראל חגית מאק-קלמנוביץ
איילת רייך חגית מאק-קלמנוביץ
אלטק אנג’. מערכות רפואיות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
אמטל מחשבים בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
אנזימוטק בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
אפיקי פרסום – תאגיד השידור הציבורי בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
אקסלנז ביוסיינס בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
ברימאג דיגיטל אייג’ בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
ברימאג מערכות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
ברמד מוצרים בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
ברנד תעשיות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
גרינאל אקולוגיה בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
די.אס.איי.טי. סונר ואקוסטיקה בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
דנטק פלסט בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
דקסל פארמה טכנולוגיות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
דרך היין בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
החברה לאוטומציה במינהל השלטון המקומי בעמ חגית מאק-קלמנוביץ
החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בעמ חגית מאק-קלמנוביץ
היכל היין שקד גולן בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
הילטון ישראל בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
המגש – שקד בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
המו”ל אגודה שיתופית של מוציאים לאור בישראל בע”מ  חגית מאק-קלמנוביץ
המועצה לגפן היין בישראל חגית מאק-קלמנוביץ
המועצה לייצוא אגוזי אדמה חגית מאק-קלמנוביץ
הראל טכנולוגיות מידע בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
וואן טכנולוגיות תוכנה בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
ורד בלוך חגית מאק-קלמנוביץ
טליט ווירלס סולושיונס בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
טרקלין חשמל בעמ חגית מאק-קלמנוביץ
יינות ביתן בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
לוקוגן סקיוריטיס  חגית מאק-קלמנוביץ
לפידות מדיקל יבוא ושיווק בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
מ אקרמן בעמ חגית מאק-קלמנוביץ
מגנזי תשתיות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
מועדון לענפי ספורט מכבי תל אביב (ע”ר)  חגית מאק-קלמנוביץ
מחלבות רמת-הגולן בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
מחצבות כנרת שותפות מוגבלת חגית מאק-קלמנוביץ
מטריקס אי. טי. בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
מינהלת הכשרות חברה ליעוץ ושרותי פיקוח- בד”ץ אגודת חגית מאק-קלמנוביץ
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ חגית מאק-קלמנוביץ
נטו מ.ע. אחזקות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
נטו מלינדה סחר בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
נייס בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
ניסקו חשמל ואלקטרוניקה בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
סאלח דבאח ובניו בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
סוגת תעשיות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
סיביקס מטריאל סאינסס בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
סייבר ישראל טכנולוגיות  נסיעות בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
סייוואק בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
סמפריס בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
עדיאל  עזרא חגית מאק-קלמנוביץ
פור בייבי מוצרי תינוקות  בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
פינרג’י בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
פרימס, שילה, גבעון, מאיר -עורכי דין חגית מאק-קלמנוביץ
פרל כהן צדק לצר ברץ-משרד עורכי דין חגית מאק-קלמנוביץ
קבוצת אל אר בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
קואלקום ישראל בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
רי- ווייר (א.ס.ג) מחקר ופיתוח בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
ש. שסטוביץ בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
שי ארז חגית מאק-קלמנוביץ
שי פיאדה חגית מאק-קלמנוביץ
שידורי קשת בע”מ חגית מאק-קלמנוביץ
אדם שפרוך חגית מטלין
אירונאוטיקס  בע”מ חגית מטלין
אלביט מערכות בע”מ חגית מטלין
בית חולים הדסה – עין כרם חגית מטלין
ג.מאק עורכי דין ונוטריון חגית מטלין
הסתדרות מדיצינית הדסה (חל”צ) חגית מטלין
התעשיה האוירית לישראל בע”מ חגית מטלין
התעשיה האוירית לישראל רכישות בעמ חגית מטלין
יובל שלהבת חגית מטלין
יצחק גולדשמידט חגית מטלין
משרד עו”ד: כהן-מאק חגית מטלין
משרד עו”ד: צנטלר-גולדשמידט-שבירו חגית מטלין
אילת נאמן חדוה וינבאום וולצקי
אסנת ליברמן חדוה וינבאום וולצקי
טליה פרדו קופלמן חדוה וינבאום וולצקי
מאיר מקייס חדוה וינבאום וולצקי
משה נחום חדוה וינבאום וולצקי
משרד עו”ד: יניב הרשקוביץ חדוה וינבאום וולצקי
משרד עו”ד: תרצה נוה חדוה וינבאום וולצקי
עדית זמר חדוה וינבאום וולצקי
עידן מטלין חדוה וינבאום וולצקי
תרצה נוה חדוה וינבאום וולצקי
אילנה סקר חוי טוקר
אירית יומטוב חוי טוקר
אלי וולצקי חוי טוקר
אסנת ברוש חוי טוקר
ארי מילשטיין חוי טוקר
גיל אוריון חוי טוקר
דוד אור חן )אוחנה( חוי טוקר
דורון י.ט ניב- משרד עו”ד חוי טוקר
דורון ניב חוי טוקר
חנה קלוגמן חוי טוקר
ליאב וינבאום חוי טוקר
ליאור לימור חוי טוקר
מי-טל אל-עד קרביס חוי טוקר
מלכה ספינזי-שניאור חוי טוקר
משרד עו”ד: איבצן, נצר,וולצקי חוי טוקר
משרד עו”ד: ארי מילשטיין חוי טוקר
משרד עו”ד: ענת לוי חוי טוקר
עמוס בר-נתן חוי טוקר
ענת לוי חוי טוקר
ציון צמח חוי טוקר
רונית פינצ’וק אלט חוי טוקר
ש.בר נתן – משרד עו”ד חוי טוקר
שירה פרידן פרנק חוי טוקר
שפיגלמן,קורן,ברק,זמיר ושות’-משרד עו”ד חוי טוקר
משרד עו”ד: אהרון ברוכין חופית גרשון-יזרעאלי
משרד עו”ד: גבריאל גורל חיה זנדברג
משרד עו”ד: חגי מאירי חיה זנדברג
משרד עו”ד: יעקב אמסטר חיה זנדברג
משרד עו”ד: עופר פיינשטיין ירון גבר חיה זנדברג
אוניברסיטה העברית חיים נחמיאס
אילת ששון חיים נחמיאס
אריאל אררט חיים נחמיאס
מרדכי ברקוביץ חיים נחמיאס
משרד עו”ד: רון-פסטינגר חיים נחמיאס
עידית רחמים-מנדלבאום חיים נחמיאס
צ’רלס וייס אדוארד חיים נחמיאס
אפרת אסף חילמי חג’וג’
יהונתן אסף חילמי חג’וג’
אקדמיית אלקאסמי (ע”ר)  חן מאירוביץ
ג’אמל עלושי חן מאירוביץ
גילת סבן-ויזל חן מאירוביץ
חג’וג’ בינלאומי בע”מ חן מאירוביץ
חוסאם חג’וג’ חן מאירוביץ
מואסי – תובלת בטון בע”מ חן מאירוביץ
מוחמד  גנאיים  חן מאירוביץ
מוחמד אבו-טועמה חן מאירוביץ
מוחמד מג’אדלה חן מאירוביץ
מוחמד מסארווה חן מאירוביץ
מורסי אבו מוך חן מאירוביץ
מכללת באקה (ע”ר) חן מאירוביץ
מריאנה  לי חן מאירוביץ
משרד עו”ד: לוטפי מוחמד חן מאירוביץ
משרד עו”ד: נאיל ביאדסי חן מאירוביץ
משרד עו”ד: עפיף אבו טועמה חן מאירוביץ
משרד עו”ד:חוסאם חג’וג’ חן מאירוביץ
נאיל ביאדסי חן מאירוביץ
סייד אל ביאדסה חן מאירוביץ
עומר מסארווה חן מאירוביץ
עפיף אבו טועמה חן מאירוביץ
פאיז עורוק חן מאירוביץ
פריד אבו פרך חן מאירוביץ
קייס נאסר חן מאירוביץ
ראני אשקר חן מאירוביץ
שאכר בלעום חן מאירוביץ
אלון בלגה חנא סבאג
אלון בלגה – משרד עו”ד חנא סבאג
משרד עמר רייטר ז’אן חנא סבאג
שאול קוטלר חנא סבאג
אוסאמה שאהין חנה טרכטינגוט
אחמד מסאלחה חנה טרכטינגוט
אמיר עראף חנה טרכטינגוט
גידא עספור חנה טרכטינגוט
מגיד אברהים חנה טרכטינגוט
סירין עאסי חנה טרכטינגוט
עזמי עודה חנה טרכטינגוט
רמי אסחאק חנה טרכטינגוט
תומר גונן חנה טרכטינגוט
איתמר רוטמן חנה מרים לומפ
אשר חלד ושות’ חנה מרים לומפ
יגאל מזרחי חנה מרים לומפ
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד חנה מרים לומפ
איריס ור חנה פלינר
אריאל עטרי חנה פלינר
בן דוד – אברהם – הכהן חנה פלינר
ורדה מויאל מימרן חנה פלינר
טובה רויז חנה פלינר
משה בן דוד חנה פלינר
משרד עו”ד איריס ור חנה פלינר
רן צור חנה פלינר
אבנר מנוסביץ חנה קיציס
אריאל קומיסר חנה קיציס
דורון מנוסביץ חנה קיציס
סער פלינר חנה קיציס
עודד גאון חנה קיציס
רונן ברק חנה קיציס
ארז שרעבי חנה קלוגמן
בית חולים לניאדו חנה קלוגמן
משרד האוצר/אגף שוק ההון המפקח על הביטוח חנה קלוגמן
משרד עו”ד: גיל קלופשטוק חנה קלוגמן
משרד עו”ד: יוסף אלברק חנה קלוגמן
משרד עו”ד: רפאל קיציס חנה קלוגמן
רחל צינקין חנה קלוגמן
אהובה יששכר חני אופק גנדלר
בנימין שפר חני אופק גנדלר
גיורא רובננקו חני אופק גנדלר
זהר באואר חני אופק גנדלר
מרדכי מנוביץ חני אופק גנדלר
משרד עו”ד בצלאל פוטשבוצקי חני אופק גנדלר
משרד עו”ד חנניה באואר חני אופק גנדלר
משרד עו”ד יצחק מירון חני אופק גנדלר
משרד עו”ד: דניאל פוטשבוצקי חני אופק גנדלר
משרד עו”ד: טישמן- פריצקי- לוין חני אופק גנדלר
משרד עו”ד: יעקב פוטשבוצקי חני אופק גנדלר
משרד עו”ד: מרדכי ברקמן חני אופק גנדלר
צורי בן תורה חני אופק גנדלר
רפאל שיוביץ חני אופק גנדלר
ש.הורביץ – משרד עו”ד חני אופק גנדלר
שמואל רוזנר חני אופק גנדלר
אמיר קדמון חני ברוך אלון
אפרים קלוג חני ברוך אלון
ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים בסמינרים ובמכללות חני ברוך אלון
הסתדרות המורים בישראל חני ברוך אלון
טל הלר חני ברוך אלון
יאיר הלר חני ברוך אלון
מבשלות בירה בינלאומיות בע”מ חני ברוך אלון
מבשלות בירה ישראל (יבוא ויצוא 1995) בע”מ חני ברוך אלון
מועצה מקומית גני תקוה חני ברוך אלון
מיכל סגל חני ברוך אלון
מרכז השלטון המקומי בישראל חני ברוך אלון
עיריית רמת גן חני ברוך אלון
רועי גיא-גרין חני ברוך אלון
שחר קלוג חני ברוך אלון
תמר ג’יג’י מגדל חני ברוך אלון
איילון חברה לביטוח בע”מ חני שירה
אלישע אטיאס חני שירה
אפריים נווה חני שירה
הכשרה חברה לביטוח בע”מ חני שירה
זיו כהן חני שירה
ירון שריזלי חני שירה
מנורה מבטחים ביטוח בע”מ חני שירה
מנורה מבטחים חברה לביטוח בע”מ ח.צ. 52004254 חני שירה
צחי יקולב חני שירה
שרון המר חני שירה
אהובה יששכר חננאל שרעבי
אהובה יששכר חננאל שרעבי
אריאל דרור חננאל שרעבי
חגית וולקן )רדליך( חננאל שרעבי
חן דיין שלום חננאל שרעבי
טליה פרדו קופלמן חננאל שרעבי
יורם )יו גיא-רון חננאל שרעבי
משרד עו”ד: אריאל דרור חננאל שרעבי
משרד עו”ד: עדית זמר חננאל שרעבי
משרד עו”ד: פרדו קופלמן כספי נודל חננאל שרעבי
עדי יוסף ולדמן חננאל שרעבי
עדית זמר חננאל שרעבי
מגדל חברה לביטוח בע”מ טארק חסנין
אחמד סעדי טדי ארז
איהאב בשארה טדי ארז
איהאב סעדי טדי ארז
האשם דלאשה טדי ארז
ויסאם יאסין טדי ארז
זיאד חביב אללה טדי ארז
נסיב איוב טדי ארז
עאוני חסניין טדי ארז
שלומי שלום שדה טדי ארז
איילת אשל שפון טל אוסטפלד נאוי
ג’יהאד אבו יונס טל אוסטפלד נאוי
גל שמעוני טל אוסטפלד נאוי
יונתן לבני טל אוסטפלד נאוי
משרד עו”ד מושקוביץ ושות’ טל אוסטפלד נאוי
משרד עו”ד: אמיר שניידשר טל אוסטפלד נאוי
משרד עו”ד: זאב וייל ושות’ טל אוסטפלד נאוי
משרד עו”ד: יגאל ויינשטיין טל אוסטפלד נאוי
משרד עו”ד: עודד בריק טל אוסטפלד נאוי
משרד עו”ד: פולמן-מגיורא טל אוסטפלד נאוי
נעמי וייל טל אוסטפלד נאוי
עדי בוקר טל אוסטפלד נאוי
אלי אנושי טל גולן
משרד עו”ד: חיה גוגיק (רזניק) טל גולן
אורן סלעי טל חבקין
ל.ד קומיסר – משרד עו”ד טל חבקין
משרד הבריאות מרכז רפואי רמב”ם טל חבקין
משרד עו”ד: אורן סלעי טל חבקין
קרן גולדנברג טל חבקין
איתן אדר טל כהן אלימלך
בעז בן צור טל כהן אלימלך
גד ויספלד טל כהן אלימלך
דיבון פרקש טל כהן אלימלך
דנה קישוני טל כהן אלימלך
הוט מובייל בע”מ טל כהן אלימלך
הוט מובייל תקשורת בינלאומית בע”מ טל כהן אלימלך
מרגלית נח כהן-צידון טל כהן אלימלך
משרד עו”ד וולפסון ויינשטיין ושות טל כהן אלימלך
משרד עו”ד: בעז בן צור טל כהן אלימלך
משרד עו”ד: גד ויספלד טל כהן אלימלך
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ טל כהן אלימלך
משרד עו”ד: מרגלית נח כהן-צידון טל כהן אלימלך
משרד עו”ד: רמי קוגן טל כהן אלימלך
נתנאל בירן טל כהן אלימלך
ערן וינר טל כהן אלימלך
רמי קוגן טל כהן אלימלך
רן כהן טל כהן אלימלך
שחר קטוביץ טל כהן אלימלך
שרון המר טל כהן אלימלך
תומר מזרחי טל כהן אלימלך
אטיאס נוה כהן – משרד עו”ד טל לוי-מיכאלי
עיריית חולון טל לוי-מיכאלי
AYR-עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות’ טל לחיאני שהם
לירון כהנא טל לחיאני שהם
משרד עו”ד: לירון כהנא טל לחיאני שהם
עדי בראונשטיין טל לחיאני שהם
עופר דב פורת טל לחיאני שהם
ורון יורם – משרד עו”ד טל ענר
יעקב לחיאני טל ענר
רחלי מאיה חגג טל ענר
נטע חפץ טל פישמן לוי
שרית גולן-שטיינברג טל פישמן לוי
אילן מנבר טל פפרני
איריס בורשטין טל פפרני
לימור חלד טל פפרני
משרד עו”ד: מנבר-ארקין טל פפרני
נורית טביב-מזרחי טל פפרני
ניר גנצ’רסקי טל פפרני
עדי ארקין טל פפרני
שירלי אנגלרד טל פפרני
תמר ברעם קינג טל פפרני
תמר גלעד טל פפרני
הראל טיקטין טל פרי
ליאב מנחם טל פרי
מאיר דרורי טל פרי
צבי סיגל טל פרי
רן עמיאל טל פרי
שמואל לוינשטיין טל פרי
בנימין ב סמו טל תדמור-זמיר
דורית פורר טל תדמור-זמיר
ירון פורר טל תדמור-זמיר
יניב אביטן טלי חיימוביץ
משרד עו”ד: צחי הרבון טלי מירום
צחי הרבון טלי מירום
משרד עו”ד יוסי אפק טלמור פרס
משרד עו”ד: בלטר גוט אלוני ושות’ טלמור פרס
שגיא  מלח טלמור פרס
יצחק גבאי יאיר דלוגין
מכבי יאיר דלוגין
מכבי יאיר דלוגין
מכבי יאיר דלוגין
מכבי שירותי ברי יאיר דלוגין
מכבי שירותי ברי יאיר דלוגין
מכבי שירותי ברי יאיר דלוגין
מכבי שירותי בריאות יאיר דלוגין
מכבי שירותי בריאות באר שבע יאיר דלוגין
מכבי שירותי בריאות סלוניקי תל אביב יאיר דלוגין
מכבי שירותי בריאות קריית גת יאיר דלוגין
מכבי שירותי בריאות ראשון לציון יאיר דלוגין
מכבידנט בע”מ יאיר דלוגין
משרד עו”ד עודד הראל יאיר דלוגין
עודד הראל יאיר דלוגין
עודד הראל יאיר דלוגין
קופ”ח מכבי יאיר דלוגין
קופ”ח מכבי יאיר דלוגין
קופת חולים מכבי יאיר דלוגין
קופת חולים מכבי – אשדוד יאיר דלוגין
קופת חולים מכבי – אשקלון יאיר דלוגין
קופת חולים מכבי נתיבות יאיר דלוגין
קופת חולים מכבי סניף אשדוד (דב גור) יאיר דלוגין
קופת חולים מכבי סניף אשדוד (חיים משה) יאיר דלוגין
קופת חולים מכבי סניף חיפה יאיר דלוגין
יובל פלדה יאיר חסדיאל
לאונה אריאל עו”ד יאיר חסדיאל
משרד עו”ד: יוסף שטבהולץ יאיר חסדיאל
משרד עו”ד: יצחקניא ושות’ יאיר חסדיאל
משרד עו”ד: פטמן, רוזנברג ושות’ יאיר חסדיאל
עוז עמית יאיר חסדיאל
פז רימר יאיר חסדיאל
קרן פרנס יאיר חסדיאל
אופטיקה הלפרין בע”מ יגאל גלם
אסף ליס ניהול ציי רכב ותחבורה בע”מ יגאל גלם
משרד עו”ד: ויצמן חוגי יגאל גלם
משרד עו”ד: שמואל דב סלפוי יגאל גלם
עיריית בני ברק יגאל גלם
עקיבא ברילנט יגאל גלם
איתמר בן גוזי יגאל גריל
אלי מלול יגאל גריל
יאיר ארן יגאל גריל
יונה סירוטה יגאל גריל
ישראל יונגר יגאל גריל
לירן שקד יגאל גריל
מוריה שקד יגאל גריל
משרד עו”ד אלי מלול יגאל גריל
משרד עו”ד: ישראל יונגר יגאל גריל
רן אורן יגאל גריל
שיא ביטחון שמירה ואבטחה (קים) בע”מ יגאל גריל
דן מרויץ יגאל נמרודי
יוסי מרקוביץ יגאל נמרודי
יגאל רוטשילד דידי יהודה ליבליין
יהושע אליוביץ יהודה ליבליין
יוסף ויצמן יהודה ליבליין
משרד עו”ד יוסף ויצמן יהודה ליבליין
אורן גבריאלי יהורם שקד
דמיאן קטוק יהורם שקד
טל מור יהורם שקד
י.ח. דמרי בניה ופיתוח בע”מ יהורם שקד
משרד עו”ד עוז ברקוביץ יהורם שקד
עוז ברקוביץ יהורם שקד
חיים זוארץ יהושע גייפמן
טליה פרדו קופלמן יהושע גייפמן
משה פרץ יהושע גייפמן
משרד עו”ד שי זוהר יהושע גייפמן
משרד עו”ד: חיים זוארץ יהושע גייפמן
משרד עו”ד: משה פרץ ושות’ יהושע גייפמן
משרד עו”ד: עודד פסקל יהושע גייפמן
משרד עו”ד: פרדו קופלמן כספי נודל יהושע גייפמן
עודד פסקל יהושע גייפמן
קרן זיו יהושע גייפמן
רמי ביאזי יהושע גייפמן
שי זוהר יהושע גייפמן
שמעון חסקי יהושע גייפמן
משרד עו”ד: שוב ושות’ יהושע צימרמן
צבי שוב יהושע צימרמן
שניצר, גוטליב, סאמט ושות” משרד עורכי דין יהושע צימרמן
משרד עו”ד: יהונתן שניאור יהושע רטנר
איתמר בנימין לנדאו יואב פרידמן
איתן לדרר יואב פרידמן
אלכסנדר בנר יואב פרידמן
אלקלעי, בית-הלחמי יואב פרידמן
יעל פנקס יואב פרידמן
יעקב פולאקביץ יואב פרידמן
מועדון חתירה חיפה  יואב פרידמן
משרד הבטחון אגף משאבי אנוש יואב פרידמן
משרד הבטחון לשכת היועץ המשפטי יואב פרידמן
משרד עו”ד: אלכסנדר בנר יואב פרידמן
משרד עו”ד: יעל פנקס יואב פרידמן
עידן גולדנברג יואב פרידמן
עידן גולדנברג ושות’ – משרד עו”ד ונוטריון יואב פרידמן
פרימס, שילה, גבעון, מאיר -עורכי דין יואב פרידמן
פרקליטות מחוז חיפה יואב פרידמן
רונן שטרנברג יואב פרידמן
שמואל אלקלעי יואב פרידמן
שתית בע”מ יואב פרידמן
בנק לאומי לישראל בע”מ יואל עדן
בנק לאומי לישראל בעמ יואל עדן
בנק לאומי לישראל בעמ יואל עדן
בנק לאומי למשכנתאות בע”מ יואל עדן
בנק לאומי ק. אליעזר יואל עדן
בנק לאומי קריית אתא 10897 יואל עדן
ווסים אבו-חאטום יואל עדן
דני אטיאס יובל גזית
משרד עו”ד: פולמן-מגיורא יובל גזית
אורי קינן יובל ליבדרו
אורן ביטון יובל ליבדרו
איל לשם יובל ליבדרו
אלון גולן יובל ליבדרו
אנדריאה ספקטור יובל ליבדרו
בנימין קיסלר יובל ליבדרו
ליהיא בורשטיין יובל ליבדרו
משרד עו”ד: יצחק בן מנחם יובל ליבדרו
רוני אלוני סדובניק יובל ליבדרו
שחר רוטקופף יובל ליבדרו
אורי דייגי יוחנן כהן
הדס יפרח-זנו יוחנן כהן
חנן אסולין יוחנן כהן
יוחאי הזז יוחנן כהן
לימור ליבדרו יוחנן כהן
משרד עו”ד: דייגי-ליבדרו יוחנן כהן
איתי אדרת יוכבד גרינוולד-רנד
גבריאל גיא בלאס יוכבד גרינוולד-רנד
דן מלכיאלי יוכבד גרינוולד-רנד
לילך אהל-מסנר יוכבד גרינוולד-רנד
עיריית באר שבע (500290002) יוכבד גרינוולד-רנד
רפאל קויתי יוכבד גרינוולד-רנד
שרון בירון מרקוביץ יוכבד גרינוולד-רנד
אסנת דגנית לביא יונה אטדגי
אשר שור יונה אטדגי
בנימין קציר יונה אטדגי
טליה פרדו קופלמן יונה אטדגי
יעקב גרינוולד יונה אטדגי
משרד עו”ד: פרדו קופלמן כספי נודל יונה אטדגי
משרד עו”ד: שור-גרינוולד קציר יונה אטדגי
ניר אדרי יונה אטדגי
דורון אריאל יוני לבני
דניאל משולם יוני לבני
דניאל שמואלי יוני לבני
דניאל שמואלי יוני לבני
מרדכי גרון יוני לבני
משה ישראל יוני לבני
משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות בע”מ יוני לבני
משרד עו”ד: עודד צדקוני יוני לבני
משרד עו”ד: פסח קניר יוני לבני
משרד עו”ד: תמר סיון יוני לבני
עודד צדקוני יוני לבני
פסח קניר יוני לבני
תמר סיון יוני לבני
אלעד פנחס יונתן אברהם
גיא רוה יונתן אברהם
דב גלעד כהן יונתן אברהם
ורד מושקובסקי יונתן אברהם
חנה קורין יונתן אברהם
טל גרנות יונתן אברהם
יהודית תירוש יונתן אברהם
מאור ברדיצ’בסקי יונתן אברהם
מנחם מני אלעני יונתן אברהם
ניצן וולקן יונתן אברהם
עדי מנחם יונתן אברהם
עמית בכר יונתן אברהם
שירי גפני יונתן אברהם
תמר ולדמן יונתן אברהם
משרד עו”ד שירי פסקל יוסי ברכיה
שירי פסקל יוסי ברכיה
אורנה פורגש-קינדלר יוסי טורס
איילת שלו יוסי טורס
איתן שניר (צנשטכר) יוסי טורס
אליהו וייס יוסי טורס
אלעד זרנקין יוסי טורס
אסף חבצלת יוסי טורס
אריאל אררט יוסי טורס
בני כחלון יוסי טורס
גילה מאור ארליך יוסי טורס
גילי ליבונטין יוסי טורס
גלית קרנר יוסי טורס
דוד ניר יוסי טורס
הראל חברה לביטוח בע”מ יוסי טורס
חנניה באואר יוסי טורס
יוסי אברהם יוסי טורס
יפרח שוחט יוסי טורס
מנשה ענתר יוסי טורס
משה דומן יוסי טורס
משרד עו”ד חנניה באואר יוסי טורס
נועם פרץ יוסי טורס
ניר גנצ’רסקי יוסי טורס
עופר שובל יוסי טורס
עמיקם חרל”פ ושות’ יוסי טורס
ענת פרולינגר יוסי טורס
ערן יעקובוביץ יוסי טורס
צבי יעקובוביץ – משרד עו”ד יוסי טורס
מוטי לוי יוסף בן-חמו
משרד עו”ד: מוטי לוי יוסף בן-חמו
צדוק צור גלוזמן יוסף בן-חמו
מורן קסוס דהאן יוסף יוספי
תומר בן חמו יוסף יוספי
אוניברסיטת בן גוריון יוסף סוהיל
איתי אדרת יוסף סוהיל
בית חולים סורוקה יוסף סוהיל
החברה הכלכלית לאשקלון בע”מ יוסף סוהיל
יצחק יונסי יוסף סוהיל
מועצה אזורית  באר טוביה יוסף סוהיל
משרד הבריאות/מרכז רפואי ברזילי יוסף סוהיל
עיריית אשקלון יוסף סוהיל
קופ”ח כללית יוסף סוהיל
תמיר יחיא יוסף סוהיל
איאד פראג יוסף ריבלין
ג’מיל אליאס יוסף ריבלין
ג’מיל אליאס יוסף ריבלין
דלי מאהר יוסף ריבלין
חובב ביטון יוסף ריבלין
יוסף ויסאם יוסף ריבלין
יעקב סלומון, ליפשיץ ושות’ – סניף חיפה יוסף ריבלין
לואי זרייק יוסף ריבלין
מוחמד אברהים יוסף ריבלין
מוסא אליאס יוסף ריבלין
משרד עו”ד: איאד פראג יוסף ריבלין
משרד עו”ד: איאד פראג יוסף ריבלין
משרד עו”ד: יעקב סולומון יוסף ריבלין
משרד עו”ד: לואי זרייק יוסף ריבלין
משרד עו”ד: מוחמד אברהים יוסף ריבלין
משרד עו”ד: עיסא בשאראת יוסף ריבלין
סבאח, דלי ושות’ יוסף ריבלין
סלומון,ליפשיץ ושות’-סניף רמת גן יוסף ריבלין
עיסא בשאראת יוסף ריבלין
אהרון אורדן)טנדלר( יורם ברוזה
אריה אברמזון יורם ברוזה
משה שפירא יורם ברוזה
משרד עו”ד: אהרון אורדן יורם ברוזה
משרד עו”ד: אריה אברמזון יורם ברוזה
משרד עו”ד: משה שפירא יורם ברוזה
משרד עו”ד: ששון צדקיהו יורם ברוזה
ששון צדקיהו יורם ברוזה
אורן מרסיאנו יורם נועם
אטיאס נוה כהן – משרד עו”ד יורם נועם
אפריים נווה יורם נועם
גיא לוי יורם נועם
דן ארד יורם נועם
דני אליגון יורם נועם
הילה ונטורה יורם נועם
הילה שוורץ יורם נועם
ורון יורם – משרד עו”ד יורם נועם
יעקב לחיאני יורם נועם
יצחק דדון יורם נועם
ליאת מנשקו יורם נועם
משרד עו”ד: בירון מרקוביץ שרון יורם נועם
משרד עו”ד: דני אליגון יורם נועם
משרד עו”ד: מיכאל אלטרמן יורם נועם
רון אלטרמן יורם נועם
שלומית פלוטקין בן זקן יורם נועם
שמואל נגר יורם נועם
שמעון בן דוד יורם נועם
שרון בירון מרקוביץ יורם נועם
משרד עו”ד: דניאל זיידמן יחזקאל אליהו
משרד עו”ד: מאירה נועם יחזקאל אליהו
דונה וקנין יחזקאל הראל
יעל רביב יחזקאל הראל
לאה אליאב יחזקאל הראל
מרי סבג-שמש יחזקאל הראל
משרד עו”ד נעמה קופיט יחזקאל הראל
נעמה קופיט יחזקאל הראל
רביב קופיט משרד עו”ד יחזקאל הראל
אורלי נשיץ יחזקאל קינר
איתן אלכ נשיץ יחזקאל קינר
גיל עטר יחזקאל קינר
גיל קלר יחזקאל קינר
ווסים אבו-חאטום יחזקאל קינר
חנינא ברנדס יחזקאל קינר
יהודה רסלר יחזקאל קינר
יונתן דייויס יחזקאל קינר
יחיאל כץ יחזקאל קינר
יעקב בלטר יחזקאל קינר
משה אלקין יחזקאל קינר
משה בלטר יחזקאל קינר
משרד עו”ד: בלטר גוט אלוני ושות’ יחזקאל קינר
משרד עו”ד: ענת נשיץ יחזקאל קינר
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד יחזקאל קינר
נתן, ראט ושות’ עו”ד יחזקאל קינר
ענת נשיץ יחזקאל קינר
פטר נשיץ יחזקאל קינר
צבי כהנא יחזקאל קינר
רונן נאוי יחזקאל קינר
רמי קוגן יחזקאל קינר
שחר הררי יחזקאל קינר
שחר הררי-משרד עו”ד יחזקאל קינר
שי כרמל יחזקאל קינר
שי נתן יחזקאל קינר
שמואל  צור יחזקאל קינר
שמעון כץ יחזקאל קינר
תמר קרט יחזקאל קינר
אחוזת פולג (רובינשטיין) בע”מ יחיאל ליפשיץ
אחוזת ראשונים-רובינשטיין יחיאל ליפשיץ
דן הלפרט – חברת עורכי דין ונוטריון יחיאל ליפשיץ
משרד עו”ד: אשר אקסלרד ושות’ יחיאל ליפשיץ
משרד עו”ד: יצחקניא ושות’ יחיאל ליפשיץ
שמואל רביב יחיאל ליפשיץ
בנק מרכנתיל יניב בוקר
בנק מרכנתיל דיסקונט בעמ יניב בוקר
גושן,טנצר ושות’ יניב בוקר
רן עמיאל יניב בוקר
שלומי שרון יניב בוקר
תומר גונן יניב בוקר
כפיר בוקר יניב ירמיהו
משרד עו”ד: רפי בוקר יניב ירמיהו
נטלי שקלובסקי יניב ירמיהו
רפי בוקר יניב ירמיהו
אורטל ירמיהו אלון יניב לוזון
אורן אמסלם יניב לוזון
גדעון פישר ושות’- משרד עו”ד יניב לוזון
חגית עזרא סימן-טוב יניב לוזון
מיכל פיק )חגי( יניב לוזון
שרון ירמיהו יניב לוזון
איתמר בנימין לנדאו יסכה רוטנברג
דניאל סוצקי יסכה רוטנברג
דקלה לוזון יסכה רוטנברג
יהודה שמעוני יסכה רוטנברג
יוסף חכם יסכה רוטנברג
ליאת מאיר יסכה רוטנברג
מאיר לוזון יסכה רוטנברג
מוטי בן ארצי יסכה רוטנברג
מורן בן חיים יסכה רוטנברג
מיקי חשמונאי יסכה רוטנברג
סופי ראביי ספקטור יסכה רוטנברג
רעות שמעוני יסכה רוטנברג
AYR-עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות’ יסמין כתילי-מני
בנק מזרחי טפחות יסמין כתילי-מני
בנק מזרחי טפחות יסמין כתילי-מני
בנק מזרחי טפחות – הנהלה ראשית יסמין כתילי-מני
בנק מזרחי טפחות בע”מ יסמין כתילי-מני
בנק מזרחי טפחות בע”מ יסמין כתילי-מני
בנק מזרחי טפחות בעמ יסמין כתילי-מני
בנק מזרחי טפחות תל אביב סניף אבן גבירול 20405 יסמין כתילי-מני
גבריאל ראובינוף יסמין כתילי-מני
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע”מ יסמין כתילי-מני
יובל מיכ ראובינוף יסמין כתילי-מני
לויתן שרון ושות’ יסמין כתילי-מני
משרד עו”ד: גולדפרב,זליגמן ושות’ יסמין כתילי-מני
ראובינוף – משרד עו”ד יסמין כתילי-מני
שידורי קשת בע”מ יסמין כתילי-מני
אחמד מסאלחה יעל אילני
אלבירה עקיבא יעל אילני
גאוהר סלמאן יעל אילני
ג’רייס סלמאן יעל אילני
דוד בן ישי יעל אילני
דלית אלעד יעל אילני
משרד עו”ד: גאוהר סלמאן יעל אילני
משרד עו”ד: דוד בן ישי יעל אילני
משרד עו”ד: ראיד עומרי יעל אילני
ראיד עומרי יעל אילני
אלמוג, הורוביץ אילני ושות’ – משרד עו”ד יעל אנגלברג שהם
בית חולים שיבא יעל אנגלברג שהם
כפרי קהן – ישעיה יעל אנגלברג שהם
מרכז רפואי ע”ש שיבא-תל השומר יעל אנגלברג שהם
מרכז רפואי שיבא תל השומר יעל אנגלברג שהם
משרד עו”ד: גיא גרשוני יעל אנגלברג שהם
משרד עו”ד: דפנה גרשוני יעל אנגלברג שהם
משרד עו”ד: כספי סרור ושות’ יעל אנגלברג שהם
משרד עו”ד: ניר גרשוני יעל אנגלברג שהם
משרד עו”ד: שרון גרשוני יעל אנגלברג שהם
רם הורביץ יעל אנגלברג שהם
שלמה ברק יעל אנגלברג שהם
שרון גרשוני יעל אנגלברג שהם
איתי אדרת יעל בלכר
טלי צור יעל בלכר
לילך אהל-מסנר יעל בלכר
מועצה אזורית הר חברון יעל בלכר
מועצה מקומית מיתר יעל בלכר
מנחם טולצ’ינסקי יעל בלכר
משרד התקשורת/המשרד הראשי יעל בלכר
נעם אליגון יעל בלכר
רביד אברמזון יעל בלכר
אדלטק אחזקות  2006 בע”מ יעל הניג
אדלטק בע”מ יעל הניג
אייל רוזן יעל הניג
אלי הלם יעל הניג
בנק דיסקונט לישראל בעמ יעל הניג
דוראד אנרגיה בע”מ יעל הניג
יעקב שרביט יעל הניג
מירב ברוך יעל הניג
מרקמן את טומשין-משרד עו”ד יעל הניג
משה מזור יעל הניג
משרד עו”ד: קריספין רובינשטיין בלכר ושות’ יעל הניג
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד יעל הניג
צבי בר-נתן יעל הניג
קנביט בע”מ יעל הניג
קרן דון יחייאיו יעל הניג
רוית ארבל יעל הניג
רועי בלכר יעל הניג
רשת מדיה בע”מ יעל הניג
שידורי קשת בע”מ יעל הניג
תמר מורן יעל הניג
אורי קינן יעל טויסטר ישראלי
משה גלעד יעל טויסטר ישראלי
עמוס ון-אמדן יעל טויסטר ישראלי
הררי טויסטר ושות’ – משרד עו”ד יעל ייטב
ועדה מקומית לתכנון שורקות יעל ייטב
מועצה אזורית גן רוה יעל ייטב
מועצה אזורית גן רווה יעל ייטב
עיריית אשדוד מחלקה משפטית יעל ייטב
בית חולים הדסה – עין כרם יעל מרמור דומב
הסתדרות מדיצינית הדסה (חל”צ) יעל מרמור דומב
יצחק לומברוזו יעל מרמור דומב
לומברוזו יצחק ושות’ יעל מרמור דומב
ידיעות אחרונות בעמ יעל פרדלסקי
מועצה מקומית אבן-יהודה יעל פרדלסקי
מועצה מקומית שהם יעל פרדלסקי
מנהל מקרקעי ישראל –  יעל פרדלסקי
עיריית בני ברק יעל פרדלסקי
עיריית גבעת שמואל יעל פרדלסקי
צבי רפפורט יעל פרדלסקי
צבי רפפורט -משרד עו”ד יעל פרדלסקי
שגב פלץ יעל פרדלסקי
משרד עו”ד: גוטליב-פרדלסקי יעל רז-לוי
אליזבט אברהם-ברנר יעקב אזולאי
בתיה בראף )מליכזון( יעקב אזולאי
דפנה דיקרמן יעקב אזולאי
עפרה לוי יעקב אזולאי
שלמה פצבסקי יעקב אזולאי
א.מ. טובי בניה ויזמות בע”מ יעקב בכר
אביסרור ובניו יזום ופתוח בע”מ יעקב בכר
אדר י.מ. הנדסה בע”מ יעקב בכר
אהוד ערב יעקב בכר
איתי אדרת יעקב בכר
אלישע כהן יעקב בכר
אריאל שמר יעקב בכר
דלויה דיזיין מקבוצת דלויה בע”מ יעקב בכר
דן מלכיאלי יעקב בכר
יגאל דנינו יעקב בכר
יואל נעים יעקב בכר
ישראל  שמיר יעקב בכר
משרד עו”ד: משה דנוך יעקב בכר
עמרם מליץ יעקב בכר
פרקליטות מחוז דרום – אזרחי יעקב בכר
קמ”ג יעקב בכר
ש. גוזלן 2014 בע”מ יעקב בכר
ויקי לוסקי יעקב גולדברג
מיכל שקד יעקב גולדברג
מיכל שקד יעקב גולדברג
משרד עו”ד פדל בדארנה יעקב גולדברג
משרד עו”ד: ויקי לוסקי יעקב גולדברג
משרד עו”ד: נאסר עוסמאן יעקב גולדברג
נאסר עוסמאן יעקב גולדברג
עאישה עוסמאן יעקב גולדברג
עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל בע”מ יעקב גולדברג
פדל בדארנה יעקב גולדברג
בזק  –  חברה ישראלית לתקשורת בע”מ יעקב דנינו
בזק בינלאומי בע”מ יעקב דנינו
גיורא ארדינסט יעקב דנינו
חי יפרח יעקב דנינו
טל ארדינסט יעקב דנינו
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ יעקב דנינו
רמי בן נתן)קליינבר יעקב דנינו
רן שפרינצק יעקב דנינו
אוריאל בר-ששת יעקב סולומון
אוריאל בר-ששת יעקב סולומון
אחים אום יעקב סולומון
ארז שלו יעקב סולומון
דניאל טויטו יעקב סולומון
יוסף וקנין יעקב סולומון
משרד עו”ד: דניאל טויטו יעקב סולומון
משרד עו”ד:אביקם,וקנין יעקב סולומון
אבי מאיר יעקב פרסקי
אבי מאיר יעקב פרסקי
אליהו מלך יעקב פרסקי
אליהו מלך – משרד עו”ד יעקב פרסקי
חברת החשמל לישראל בעמ יעקב פרסקי
מישל חזן יעקב פרסקי
משרד עו”ד מישל חזן יעקב פרסקי
משרד עו”ד: אבי מאיר יעקב פרסקי
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ יעקב פרסקי
הדס פרסקי יעקב שינמן
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ יעקב שינמן
בנימין טמיר יעקב שפסר
מאיר מקייס יעקב שקד
משרד עו”ד אופיר כץ יעקב שקד
אבי שרף יפה שטיין
אופיר טורס בעמ יפה שטיין
אמיר בר טוב יפה שטיין
משרד עו”ד:  ספרן, שרף ושות’ יפה שטיין
עמוס ון-אמדן יפה שטיין
פרידמן חכשורי חברה להנדסה ולבניה בע”מ יפה שטיין
שלומית הראל-שוורץ יפה שטיין
אופיר טל יפית זלמנוביץ גיסין
אילן קמינצקי יפית זלמנוביץ גיסין
ירון קטן יפית זלמנוביץ גיסין
אורית גולדנר יפית מזרחי-לוי
אורן מילדוורט יפית מזרחי-לוי
איל בריק יפית מזרחי-לוי
אפרת מוסן גושן יפית מזרחי-לוי
ג’רוזלם פוסט בע”מ יפית מזרחי-לוי
הלן שלנגר יפית מזרחי-לוי
הראל חברה לביטוח בע”מ יפית מזרחי-לוי
טליה יונתן יפית מזרחי-לוי
כלמוביל בע”מ יפית מזרחי-לוי
מנורה מבטחים ביטוח בע”מ יפית מזרחי-לוי
משרד עו”ד: הולין-הדס יפית מזרחי-לוי
סומך חייקין יפית מזרחי-לוי
עופר לוי יפית מזרחי-לוי
צ’רלטון בע”מ יפית מזרחי-לוי
קרן בר יהודה יפית מזרחי-לוי
רון דינור יפית מזרחי-לוי
רחל הררי-ליפשיץ יפית מזרחי-לוי
שיר אל נקדימון יפית מזרחי-לוי
אלינור לוי מאיר יפעת  מישורי
גולן לוי יפעת  מישורי
טובה אררה יפעת  מישורי
טל חכמון יפעת  מישורי
ישראלה זטרמן יפעת  מישורי
לירון דגון יפעת  מישורי
מיטל זהר יפעת  מישורי
משרד עו”ד: עמית, פולק, מטלון ושות’ יפעת  מישורי
נופר בר יפעת  מישורי
סמינה שבתאי יפעת  מישורי
ענבל אברהמי דרוקר יפעת  מישורי
רועי הררי יפעת  מישורי
שרון חג’אג’ בן שטרית יפעת  מישורי
תומר פרלמן יפעת  מישורי
אילן מירון יפעת אונגר ביטון
אלירן אזואלוס יפעת אונגר ביטון
גיורא מאור יפעת אונגר ביטון
דב הירש יפעת אונגר ביטון
דוד עשור יפעת אונגר ביטון
זאב גלר יפעת אונגר ביטון
חובב ביטון יפעת אונגר ביטון
חיים גורן יפעת אונגר ביטון
חן וייס-גלר יפעת אונגר ביטון
יניב אביטן יפעת אונגר ביטון
יריב ואקנין יפעת אונגר ביטון
מרדכי נבון יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד אלירן אזואלוס יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד דב הירש יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד יריב ואקנין יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד נעם שבח יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד: אילן מירון ושות’ יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד: גיורא מאור יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד: גלר את וייס גלר יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד: חובב ביטון יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד: חיים גורן יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד: נביל שחאדה יפעת אונגר ביטון
משרד עו”ד: סמי שיבלי יפעת אונגר ביטון
נביל שחאדה יפעת אונגר ביטון
נעם שבח יפעת אונגר ביטון
סמי שיבלי יפעת אונגר ביטון
עירן שושני יפעת אונגר ביטון
עירן שושני  יפעת אונגר ביטון
אטיאס נוה כהן – משרד עו”ד יפעת שיטרית
אלי אונגר יפעת שיטרית
אלישע אטיאס יפעת שיטרית
אלעזר אונגר יפעת שיטרית
אפריים נווה יפעת שיטרית
בועז אדלשטיין יפעת שיטרית
זיו כהן יפעת שיטרית
משרד עו”ד: גולדמן ארליך ,אדלשטיין ושות” יפעת שיטרית
אפרים דמרי יפעת שקדי שץ
משרד עו”ד אפרים דמרי יפעת שקדי שץ
משרד עו”ד: ציון אמיר יפעת שקדי שץ
ציון אמיר יפעת שקדי שץ
משרד עו”ד: ערן שפינדל יצחק כהן
משרד עו”ד: פירט,ולנסקי, מזרחי, כנעני יצחק כהן
ש.הורביץ – משרד עו”ד יצחק כהן
אברהם גולדהמר ירדנה סרוסי
חילן בע”מ ירדנה סרוסי
עינת שטרמן ירדנה סרוסי
ש. שסטוביץ בע”מ ירדנה סרוסי
דוד גליקסברג ירון בשן
יהודה טלמון ירון בשן
שולה בנדל ירון בשן
אוריאל מי-זהב ירון לוי
חיים קימלמן ירון לוי
שרון מאירי ירון לוי
יוסף בנקל ירון מינטקביץ
משרד עו”ד: שבלת ושות’ ירון מינטקביץ
כץ-מרציאנו חברת עורכי דין יריב בן דוד
משרד עו”ד: רועי פוליטי יריב בן דוד
עדי אילסר יריב בן דוד
הילה טל יריב נבון
עידו פורת יריב נבון
אורית קורן ישי קורן
משרד עו”ד: אורית קורן ישי קורן
משרד עו”ד: כספי סרור ושות’ ישראל ויטלסון
דרור חוטר ישי ישראל פבלו אקסלרד
חטר-ישי ושות’ ישראל פבלו אקסלרד
אהוד פורת ישראל פת
משרד עו”ד: אהוד פורת ישראל פת
אייל נון ישראלה קראי-גירון
אשר אקסלרד ישראלה קראי-גירון
אשר דל ישראלה קראי-גירון
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע”מ ישראלה קראי-גירון
ינון היימן ישראלה קראי-גירון
משה פת ישראלה קראי-גירון
משרד עו”ד: אשר אקסלרד ושות’ ישראלה קראי-גירון
משרד עו”ד: אשר דל ישראלה קראי-גירון
משרד עו”ד: משה פת ישראלה קראי-גירון
משרד עו”ד-אייל נון נבון ושות’ ישראלה קראי-גירון
ארנה לין כאמל אבו קאעוד
הוד, סקול ושות’ כאמל אבו קאעוד
משרד עו”ד: גוהר את גוהר כאמל אבו קאעוד
ש.פרידמן ושות’ – משרד עו”ד-חיפה כאמל אבו קאעוד
אליסף אוחיון כאמלה ג’דעון
שריף סכיס כאמלה ג’דעון
אחים מרסל ושות בעמ כוכבה לוי
אלון איל כוכבה לוי
גיא פייביש כוכבה לוי
גיא פייביש כוכבה לוי
דב גרינבוים כוכבה לוי
דיאנה חלבי כוכבה לוי
האני חזאן כוכבה לוי
מאזן עוקל כוכבה לוי
משרד עו”ד אלון איל כוכבה לוי
משרד עו”ד: נאדר אליאס כוכבה לוי
משרד עו”ד: נזיה חלבי כוכבה לוי
משרד עו”ד: שמואל אלקון כוכבה לוי
נאדר אליאס כוכבה לוי
נזיה חלבי כוכבה לוי
עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל בע”מ כוכבה לוי
פאוזי חזאן כוכבה לוי
שמואל אלקון כוכבה לוי
די.בי.אס. שרותי לווין (1998) בע”מ כריסטינה חילו-אסעד
שלמה טמיר כריסטינה חילו-אסעד
אלעד רט כרמית בן אליעזר
מס הכנסה – משרד פקיד שומה חקירות תל אביב כרמית בן אליעזר
פאדי אסעד כרמית בן אליעזר
פקיד שומה חקירות מס הכנסה תל אביב והמרכז כרמית בן אליעזר
דוד שבי כרמית חדד
טמפו משקאות בע”מ כרמית חדד
ישעיה ירון כרמית חדד
ישעיה ירון כרמית חדד
מרקמן את טומשין-משרד עו”ד כרמית חדד
משרד עו”ד: ריקי רוזנברג כרמית חדד
ריקי רוזנברג כרמית חדד
אשר חפוטה (חופי) כרמית פלד
בנימין חדד כרמית פלד
יצחק סרויא כרמית פלד
ש.פרידמן ושות’ – משרד עו”ד-חיפה כרמלה האפט
אייל רוזובסקי לאה גליקסמן
ארז בי-עזר לאה גליקסמן
דוד תדמור לאה גליקסמן
דורון אלקיים לאה גליקסמן
הברמן, דובב, שטרן לאה גליקסמן
חיים רביה לאה גליקסמן
יובל חרל”פ לאה גליקסמן
יוסי עבאדי לאה גליקסמן
יורם שטרית לאה גליקסמן
מוני עזורה לאה גליקסמן
רנה שבולת לאה גליקסמן
שבולת ושות’ – משרד עו”ד לאה גליקסמן
ארגון הסגל האקדמאי הזוטר אוניברסיטת תל אביב לאה שלזינגר שמאי
בתיה דויטש לאה שלזינגר שמאי
גילת סבן-ויזל לאה שלזינגר שמאי
דן יקיר לאה שלזינגר שמאי
מו”ח- ארגון מורים וחוקרים באוניברסיטה העברית (ע”ר) לאה שלזינגר שמאי
משרד עו”ד: אפרים גלסברג לאה שלזינגר שמאי
רון ברנט לאה שלזינגר שמאי
רונית יפה לאה שלזינגר שמאי
רותי אסרף באני לאה שלזינגר שמאי
רמי בביאן לאה שלזינגר שמאי
רפאל הולין לאה שלזינגר שמאי
אלי אנושי לובנא תלחמי סוידאן
אלי אנושי לובנא תלחמי סוידאן
אליאס אבו זלף לובנה שלאעטה חלאילה
זיאד זועבי לובנה שלאעטה חלאילה
לואי לובאני לובנה שלאעטה חלאילה
משרד עו”ד ניקולא בולוס לובנה שלאעטה חלאילה
משרד עו”ד: אליאס אבו זלף לובנה שלאעטה חלאילה
משרד עו”ד: זיאד זועבי לובנה שלאעטה חלאילה
משרד עו”ד: לואי לובאני לובנה שלאעטה חלאילה
משרד עו”ד: שאדי חנא לובנה שלאעטה חלאילה
משרד עו”ד: שאדי קנאזע לובנה שלאעטה חלאילה
נאדר ג’רג’ורה לובנה שלאעטה חלאילה
נאדר ג’רג’ורה לובנה שלאעטה חלאילה
ניקולא בולוס לובנה שלאעטה חלאילה
שאדי חנא לובנה שלאעטה חלאילה
שאדי קנאזע לובנה שלאעטה חלאילה
אלי עבוד ליאורה אדלשטיין
דלילה יאור ליאורה אדלשטיין
חג’אזי יוסף ליאורה אדלשטיין
חלאילה חאזם ליאורה אדלשטיין
לובנא סלימאן ליאורה אדלשטיין
אמציה אטלס ליאת בנמלך
משרד עו”ד: אמציה אטלס ליאת בנמלך
שרון אזולאי ליאת בנמלך
אביעד הכהן ליאת דהן חיון
אסף גל ליאת דהן חיון
בן צור קורב ושות’ ירושלים ליאת דהן חיון
הפטריארכיה היוונית אורתודוכסית ליאת דהן חיון
טבע תעשיות פרמצבטיות בע”מ ליאת דהן חיון
טולצ’ינסקי,מרציאנו,כהן,לויצקי ושות’ ליאת דהן חיון
משרד עו”ד: אפרים אברמזון ליאת דהן חיון
משרד עו”ד: רון-פסטינגר ליאת דהן חיון
ניר רוזנר ליאת דהן חיון
עידן גמליאלי ליאת דהן חיון
עמנואל סממה ליאת דהן חיון
צבי פיין ליאת דהן חיון
בנק ירושלים בע”מ ליאת הר ציון
יהודה רוה ליאת הר ציון
עלי ראמי ליאת הר ציון
רשאד גראיסי ליאת הר ציון
גיל רון ליאת ירון
עינן שחר ליאת ירון
בית חולים תל השומר לימור ביבי
הכשרת הישוב – שיווק ביטוח בע”מ לימור ביבי
חברת פרטנר תקשורת בע”מ לימור ביבי
ירון אורי לימור ביבי
כלל חברה לביטוח בע”מ לימור ביבי
כלל פנסיה וגמל בע”מ לימור ביבי
מגדל חברה לביטוח בע”מ לימור ביבי
מרכז רפואי ע”ש שיבא-תל השומר לימור ביבי
מרכז רפואי שיבא תל השומר לימור ביבי
משרד עו”ד:  צלטנר, הלפרין, פיצ’ון לימור ביבי
משרד עו”ד: אילן ירון לימור ביבי
משרד עו”ד: פרייס פלינר ושות’ לימור ביבי
משרד עו”ד: קציר אבן צור לימור ביבי
סער פלינר לימור ביבי
עיריית חולון לימור ביבי
קרן מחקרים רפואיים, פיתוח תשתית ושרותי בריאות – ליד המרכז הרפואי שיבא  לימור ביבי
קרנית-קרן לפיצוי נפגעי תאונת דרכים לימור ביבי
יהודה רסלר לימור רייך
גלעד כצמן ליעד שגב
יהודה רסלר ליעד שגב
יוסף דרמר ליעד שגב
עיריית הרצליה ליעד שגב
עיריית הרצליה ליעד שגב
שירז רזניק ליעד שגב
שמעון טננבלט ליעד שגב
אבי מועלם מאג’דה ג’ובראן מורקוס
אהוד פרינץ מאג’דה ג’ובראן מורקוס
אהוד רוקח מאג’דה ג’ובראן מורקוס
אלדד שגב מאג’דה ג’ובראן מורקוס
אלון תמרי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
אסנת רביד מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ארז בלוך מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ארז לבנון מאג’דה ג’ובראן מורקוס
אתי גבאי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
אתי גבאי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ביטוח לאומי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ביטוח לאומי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ביטוח לאומי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ביטוח לאומי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ביטוח לאומי  מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ביטוח לאומי המשרד הראשי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
בסט קאר חברה לשרותי רכב בע”מ מאג’דה ג’ובראן מורקוס
גואד סנעאללה מאג’דה ג’ובראן מורקוס
גיא יפרח מאג’דה ג’ובראן מורקוס
הילה מור מאג’דה ג’ובראן מורקוס
המוסד לביטוח לאומי מאג’דה ג’ובראן מורקוס
המוסד לביטוח לאומי – הלשכה המשפטית – משרד ראשי ירושלים מאג’דה ג’ובראן מורקוס
המוסד לביטוח לאומי – הלשכה המשפטית המחוזית – סניף ירושלים מאג’דה ג’ובראן מורקוס
המוסד לביטוח לאומי – הלשכה המשפטית המחוזית – סניף ת”א מאג’דה ג’ובראן מורקוס
חגית ברכה מאג’דה ג’ובראן מורקוס
יוסי אברהם – עזרא בריק – משרד עו”ד מאג’דה ג’ובראן מורקוס
יניב ריבלס מאג’דה ג’ובראן מורקוס
יראון פסטינגר מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ישי ליברמן מאג’דה ג’ובראן מורקוס
ליאת שולמן רוקח מאג’דה ג’ובראן מורקוס
מאיה כהן מאג’דה ג’ובראן מורקוס
משרד עו”ד: ארז בלוך מאג’דה ג’ובראן מורקוס
משרד עו”ד: שון הלין גרינבום מאג’דה ג’ובראן מורקוס
עוז אלדד מאג’דה ג’ובראן מורקוס
עזרא בריק מאג’דה ג’ובראן מורקוס
עמיר פישר מאג’דה ג’ובראן מורקוס
עמית שגב מאג’דה ג’ובראן מורקוס
עמית שגב מאג’דה ג’ובראן מורקוס
רונן קריסטל מאג’דה ג’ובראן מורקוס
שון הלין גרינבום מאג’דה ג’ובראן מורקוס
שיראל סלע מאג’דה ג’ובראן מורקוס
איאד ג’ובראן מאזן דאוד
ג’האד חורי מאזן דאוד
ג’ובראן ג’ובראן מאזן דאוד
ג’ובראן ג’ובראן-משרד עו”ד מאזן דאוד
הבישופות היוונית קתולית מאזן דאוד
חיים קליר מאזן דאוד
חיים קליר ושות’ – משרד עו”ד מאזן דאוד
יאסר גובראן מאזן דאוד
מאהר שחאדה מאזן דאוד
מאלק מורקוס מאזן דאוד
מארק שירין מאזן דאוד
מועצה מקומית פרדס חנה – כרכור מאזן דאוד
מטאנס שאער מאזן דאוד
מטאנס שאער -משרד עו”ד מאזן דאוד
מנחם גושן מאזן דאוד
משרד עו”ד : עודד שטרנברג מאזן דאוד
משרד עו”ד מאלק מורקוס מאזן דאוד
משרד עו”ד: יאסר גובראן מאזן דאוד
משרד עו”ד: מארק שירין מאזן דאוד
משרד עו”ד: סאמר סליבא מאזן דאוד
משרד עו”ד: פייר הלון מאזן דאוד
משרד עו”ד: תאופיק מוויס מאזן דאוד
סאמר סליבא מאזן דאוד
עדנה בונשטיין מאזן דאוד
עדנה בונשטיין – משרד עו”ד מאזן דאוד
עודד שטרנברג מאזן דאוד
עמאד דקואר מאזן דאוד
פייר הלון מאזן דאוד
תאופיק מוויס מאזן דאוד
בדיעה חמוד מאיה  אב-גנים ויינשטיין
היתם דאוד מאיה  אב-גנים ויינשטיין
נאדר דיב מאיה  אב-גנים ויינשטיין
קופת חולים מכבי מאיה  אב-גנים ויינשטיין
אילן קמינצקי מגי כהן
אילת חכמון מגי כהן
איתן להמן מגי כהן
אליהו שוורץ מגי כהן
ארומה אספרסו בר  בע”מ מגי כהן
ארז בן-דוד מגי כהן
אריאל גיז מגי כהן
אשר אקסלרד מגי כהן
גיא פלדמן מגי כהן
דורון אפיק מגי כהן
זיוה אופק מגי כהן
חנן כהן מגי כהן
יגאל ויינשטיין מגי כהן
יובל ישי מגי כהן
יצחק זולצבכר מגי כהן
מנהל מקרקעי ישראל –  מגי כהן
מנהל מקרקעי ישראל  ירושלים מגי כהן
משרד עו”ד וולפסון ויינשטיין ושות מגי כהן
משרד עו”ד: איתן להמן מגי כהן
משרד עו”ד: אשר אקסלרד ושות’ מגי כהן
משרד עו”ד: פדה פלדמן גיז מגי כהן
משרד עו”ד: פולמן-מגיורא מגי כהן
עמי פולמן מגי כהן
צבי וולפסון מגי כהן
צ’יטה שליחויות בע”מ מגי כהן
צ’רלטון בע”מ מגי כהן
רותי שפיצר מגי כהן
שחר פדה מגי כהן
שחר קטוביץ מגי כהן
אלי אנושי מגן אלטוביה
אלי אנושי מגן אלטוביה
דורון שטרן מוהנד חליאלה
משרד עו”ד: גלוזמן ושות’ מוהנד חליאלה
פרומתאוס ייעוץ כלכלי בע”מ מוהנד חליאלה
איאד חלאילה מוחמד חאג’ יחיא
בתריס בתריס מוחמד חאג’ יחיא
ח’אלד עותמאן מוחמד חאג’ יחיא
מוחמד חלאילה מוחמד חאג’ יחיא
משרד עו”ד: איאד חלאילה מוחמד חאג’ יחיא
משרד עו”ד: ח’אלד עותמאן מוחמד חאג’ יחיא
משרד עו”ד: מוחמד חלאילה מוחמד חאג’ יחיא
משרד עו”ד: שאכר גנאים מוחמד חאג’ יחיא
שאכר גנאים מוחמד חאג’ יחיא
משרד עו”ד: יצחק הומינר מוחמד עלי
אוסאמה סקס מוטי פירר
איאד פראג מוטי פירר
אלון הוברמן מוטי פירר
חכם את אור-זך – משרד עו”ד מוטי פירר
יוסף חכם מוטי פירר
ירון הוברמן מוטי פירר
משרד עו”ד: אוסאמה סקס מוטי פירר
משרד עו”ד: איאד פראג מוטי פירר
משרד עו”ד: הוברמן מוטי פירר
משרד עו”ד: עלי ראמי מוטי פירר
עלי ראמי מוטי פירר
אקזיט פיתוח ניהול והשקעות בע”מ מוסטפא קאסם
בינוי ודיור בע”מ מוסטפא קאסם
דאבל אקזיט בע”מ מוסטפא קאסם
חברת הגמל לעובדי האוניברסיטה העברית בע”מ מוסטפא קאסם
מיתר, ליקוורניק, גבע,לשם, טל ושות’ מוסטפא קאסם
פירר הנהלת רכוש בעמ מוסטפא קאסם
קופת הפנסיה לעובדי האוניברסיטה העברית ירושלים בעמ מוסטפא קאסם
אברהים יעקוב מוריה צ’רקה
איברהים אבו ראס מוריה צ’רקה
וג’יח קאסם מוריה צ’רקה
זכריא קאסם מוריה צ’רקה
חובב ביטון מוריה צ’רקה
משרד עו”ד: אברהים יעקוב מוריה צ’רקה
משרד עו”ד: איברהים אבו ראס מוריה צ’רקה
משרד עו”ד: וגיה קאסם מוריה צ’רקה
משרד עו”ד: חובב ביטון מוריה צ’רקה
משרד עו”ד: נבאל מסארוה מוריה צ’רקה
משרד עו”ד: תייסר קאסם מוריה צ’רקה
נבאל מסארוה מוריה צ’רקה
תייסר קאסם מוריה צ’רקה
טיפול רפואי מידי (טר”מ) בע”מ מחמוד שדאפנה
טר”מ (טיפול רפואי מיידי דרום) ירושלים בע”מ מחמוד שדאפנה
טר”מ (טיפול רפואי מיידי) מודיעין בע”מ מחמוד שדאפנה
טר”מ איכילוב – רפואה דחופה בקהילה בע”מ מחמוד שדאפנה
טר”מ טיפול רפואי לתיירים בע”מ מחמוד שדאפנה
טר”מ טיפול רפואי מיידי אחזקות בע”מ מחמוד שדאפנה
טר”מ כרמיאל בע”מ מחמוד שדאפנה
טר”מ מכבים בע”מ מחמוד שדאפנה
טר”מ רופאי משפחה בע”מ מחמוד שדאפנה
משרד עו”ד: אפרים אברמזון מחמוד שדאפנה
שומרה חב’ לביטוח בע”מ מחמוד שדאפנה
היתם שדאפנה מי-טל אל-עד קרביס
ויסאם דעאס מי-טל אל-עד קרביס
משרד עו”ד: היתם שדאפנה מי-טל אל-עד קרביס
משרד עו”ד: ויסאם דעאס מי-טל אל-עד קרביס
משרד עו”ד: עבד אלקא זועבי מי-טל אל-עד קרביס
עבד אלקא זועבי מי-טל אל-עד קרביס
יעל הדר זימן מיה רויזמן-אלדור
משרד עו”ד: בועז רוה מיה רויזמן-אלדור
נועם פרץ מיה רויזמן-אלדור
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד מיה רויזמן-אלדור
נתיבי ישראל – החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע”מ מיה רויזמן-אלדור
פרץ, זרנקין – משרד עו”ד מיה רויזמן-אלדור
קופת חולים לאומית מיה רויזמן-אלדור
קופת חולים לאומית י.ת.ב שירותי מידע מיה רויזמן-אלדור
קופת חולים לאומית רשומות רפואיות תל אביב מיה רויזמן-אלדור
קי בי ע קבוצת בוני ערים בעמ מיה רויזמן-אלדור
שי רוה מיה רויזמן-אלדור
אבנר כהן מיטל חלפון-נזריאן
אליעזר וילצ’יק מיטל חלפון-נזריאן
אלעד נוה מיטל חלפון-נזריאן
דוד אלדור מיטל חלפון-נזריאן
דן אלדור מיטל חלפון-נזריאן
חנוך אברהם פת מיטל חלפון-נזריאן
יואב ספיר מיטל חלפון-נזריאן
לידור פאר מיטל חלפון-נזריאן
מירב זוברבלאט מיטל חלפון-נזריאן
בי”ח ברזילי מיכאל קרשן
ביה”ח ברזילי מיכאל קרשן
בית חולים ברזילי – רשומות רפואיות מיכאל קרשן
ברזילי מיכאל קרשן
גיל נמיר מיכאל קרשן
ירון ברזילי מיכאל קרשן
כאמל אלזיאדנה מיכאל קרשן
מוטה גור מיכאל קרשן
מוטי יוסף מיכאל קרשן
מוטי יוסף מיכאל קרשן
מרכז רפואי ע”ש ברזילי מיכאל קרשן
משרד הבריאות/מרכז רפואי ברזילי מיכאל קרשן
משרד עו”ד כאמל אלזיאדנה מיכאל קרשן
משרד עו”ד עופר פיתוסי מיכאל קרשן
משרד עו”ד: ענת רואש)גואטה( מיכאל קרשן
סיון יוספי מיכאל קרשן
ענת רואש)גואטה( מיכאל קרשן
רואי כהן מיכאל קרשן
רומח שביט מיכאל קרשן
אברהם יוסף מיכאל שמפל
ישי אורי נוימן מיכאל שמפל
אלמה לייזרס בע”מ מיכאל שפיצר
גרייט שייפ בע”מ מיכאל שפיצר
דוד צמח מיכאל שפיצר
הכשרה חברה לביטוח בע”מ מיכאל שפיצר
חווית הרוכבים בע”מ מיכאל שפיצר
טל דיסקין מיכאל שפיצר
יוליה שנקר מיכאל שפיצר
מרדכי תגר,עו”ד מיכאל שפיצר
משרד עו”ד: מנשה דורסט ושות’ מיכאל שפיצר
נובה מדיקל ישראל בע”מ מיכאל שפיצר
ניבה דורסט מיכאל שפיצר
ניצחון גואטה מיכאל שפיצר
סטודיו בי6 בע”מ מיכאל שפיצר
סיגל רייך – הלל מיכאל שפיצר
עופר דקר מיכאל שפיצר
עמית כושר בע”מ מיכאל שפיצר
קרן תגר מיכאל שפיצר
שרון המר מיכאל שפיצר
ארנה לין ושות’ משרד עו”ד מיכאל תמיר
בנק אגוד לישראל בעמ מיכאל תמיר
הנהלת בתי המשפט מיכאל תמיר
משרד עו”ד: הולין-הדס מיכאל תמיר
משרד עו”ד: יצחק נטוביץ מיכאל תמיר
משרד עו”ד: פלס-מוזר-כהן מיכאל תמיר
משרד עו”ד: רובין-שמואלביץ מיכאל תמיר
רמי שבירו הנדסה בניה והשקעות בע”מ מיכאל תמיר
אהוד ארצי מיכל אגמון-גונן
גיא גולדפרב מיכל אגמון-גונן
משרד עו”ד: גולדפרב,זליגמן ושות’ מיכל אגמון-גונן
משרד עו”ד: גיא גולדפרב מיכל אגמון-גונן
משרד עו”ד: יוליה שילוביצקי מיכל אגמון-גונן
נאוה שוחט-ברנר מיכל אגמון-גונן
רון אלכס שפירא מיכל אגמון-גונן
שרון לובצקי מיכל אגמון-גונן
אגמון ושות’ רוזנברג הכהן ושות’ מיכל בר
דוד תדמור מיכל בר
חברת פיתוח מתחמי רכבת ישראל בע”מ מיכל בר
חשב משרד הבטחון מיכל בר
משטרת ישראל/אגף שיטור ובטחון מיכל בר
משרד הבטחון אגף בינוי וכספים מיכל בר
משרד הבטחון אגף משאבי אנוש מיכל בר
משרד הבטחון ממונה על תלונות הציבור  מיכל בר
משרד הבטחון/חשבות מיכל בר
משרד הביטחון מיכל בר
משרד הביטחון חברה לביטוח בעמ מיכל בר
משרד הביטחון/אגף אמרכלות, משק מיכל בר
משרד הביטחון/אגף ארגון בקרה ומיד מיכל בר
משרד הביטחון/אגף הכספים )אכ”ס( מיכל בר
משרד הביטחון/אגף הכספים/משכורות מיכל בר
משרד הביטחון/אגף הנוער והנח”ל מיכל בר
משרד הביטחון/אגף התקציבים )את”ק( מיכל בר
משרד הביטחון/אגף מיחשוב )מל”ן( מיכל בר
משרד הביטחון/ארכיון צה”ל ומשהב”ט מיכל בר
משרד הביטחון/האגף  הסיוע ויצוא מיכל בר
משרד הביטחון/האחראי לפניות הציבו מיכל בר
משרד הביטחון/ההוצאה לאור, משהב”ט מיכל בר
משרד הביטחון/היחידה לתיעוד ומחקר מיכל בר
משרד הביטחון/המנהל האזרחי/הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש מיכל בר
משרד הביטחון/חטיבת מכירות מיכל בר
משרד הביטחון/חשבות מיכל בר
משרד הביטחון/יחידת המוזיאונים מיכל בר
משרד הביטחון/מבקר מערכת הביטחון מיכל בר
משרד הביטחון/מינהל ההרכשה והיצור מיכל בר
משרד הביטחון/מינהל המחקר, פיתוח מיכל בר
משרד הביטחון/משב”ח מיכל בר
משרד הביטחון/משק לשעת חרום מיכל בר
משרד הביטחון/מת”ק ארז מיכל בר
משרד הביטחון/מת”ק יו”ש מיכל בר
משרד הביטחון/מתאם הפעולות בלבנון מיכל בר
משרד הביטחון/מתאם הפעולות בשטחים מיכל בר
משרד הביטחון/נציב קבילות חיילים מיכל בר
משרד הביטחון/רפא”ל מיכל בר
משרד לבטחון פנים/המשרד הראשי מיכל בר
משרד עו”ד:רכבת ישראל בע”מ מיכל בר
ציון אמיר מיכל בר
קצין התגמולים-משרד הבטחון-אגף השיקום מיכל בר
רכבת ישראל בע”מ מיכל בר
רכבת ישראל מטענים בע”מ מיכל בר
חן בוכניק מיכל ברדנשטיין
יצחק חג’אג’ מיכל ברדנשטיין
ירון אורי מיכל ברדנשטיין
מובילי מעונה בע”מ מיכל ברדנשטיין
משרד עו”ד: חג’ג’-בוכניק-וינשטיין מיכל ברדנשטיין
נדב אברמוביץ מיכל ברדנשטיין
אברהם צבי שוורץ מיכל ברלינר לוי
אלון-אהוד דיסקין מיכל ברלינר לוי
זהבית לאופר מיכל ברלינר לוי
משרד עו”ד: זהבית לאופר מיכל ברלינר לוי
משרד עו”ד:רוני כהן מיכל ברלינר לוי
רוני כהן מיכל ברלינר לוי
ריצ’ארד ברדנשטיין מיכל ברלינר לוי
משה לוי מיכל ברנט
משרד עו”ד: משה לוי מיכל ברנט
נעמי לביא-אפרת מיכל ברנט
אלכסנדר דורון מיכל ברק נבו
בנימין טמיר מיכל ברק נבו
דורית סבן נוי מיכל ברק נבו
ורדה חקלאי מיכל ברק נבו
יוסף מנדלסון מיכל ברק נבו
מאיה רייטן-סטול מיכל ברק נבו
משה יצחק-הלוי מיכל ברק נבו
ציון סמוכה מיכל ברק נבו
יואב נבו מיכל דוידי
מיתר, ליקוורניק, גבע,לשם, טל ושות’ מיכל דוידי
משרד עו”ד: רונן ברק מיכל דוידי
סער פלינר מיכל דוידי
אורי פלדמן מיכל הירשפלד
איל גרינר מיכל הירשפלד
איריס טנצר מיכל הירשפלד
טל טנצר מיכל הירשפלד
ישראל גרבאוי מיכל הירשפלד
ליאור דוידי מיכל הירשפלד
משרד עו”ד ליאור דוידי מיכל הירשפלד
משרד עו”ד ערן דוידי מיכל הירשפלד
משרד עו”ד: אורי פלדמן מיכל הירשפלד
משרד עו”ד: איל גרינר מיכל הירשפלד
משרד עו”ד: סיגל בנטון מיכל הירשפלד
משרד עו”ד:מוטאי, מצגר, גרבאוי מיכל הירשפלד
סיגל בנטון מיכל הירשפלד
ערן דוידי מיכל הירשפלד
שלומי שרון מיכל הירשפלד
בית חולים הדסה – עין כרם מיכל וולפסון
הסתדרות מדיצינית הדסה (חל”צ) מיכל וולפסון
מאיר ליברגל מיכל וולפסון
שי לוריא מיכל וולפסון
שר”פ הדסה הר הצופים  מיכל וולפסון
שר”פ הדסה עין כרם  מיכל וולפסון
אברהם בר-דוד מיכל זינגר
משרד עו”ד: סופיה דוידוב ספיר מיכל זינגר
משרד עו”ד:אברהם בר דוד מיכל זינגר
סופיה דוידוב ספיר מיכל זינגר
איילת הראל מיכל נד”ב
איל שוויקה מיכל נד”ב
גיל משה מיכל נד”ב
חיים גורן מיכל נד”ב
ליאור דוידי מיכל נד”ב
מיכל שוויקה מיכל נד”ב
מנשה משה מיכל נד”ב
משרד עו”ד ליאור דוידי מיכל נד”ב
משרד עו”ד מיכל שוויקה מיכל נד”ב
משרד עו”ד עביר עזאם מיכל נד”ב
משרד עו”ד שרון גליק מיכל נד”ב
משרד עו”ד: איל שוויקה מיכל נד”ב
משרד עו”ד: חיים גורן מיכל נד”ב
משרד עו”ד: יעל סרוסי מיכל נד”ב
משרד עו”ד: מנשה משה מיכל נד”ב
משרד עו”ד: עאוני נדאף מיכל נד”ב
משרד עו”ד: עופר בטאש מיכל נד”ב
משרד עו”ד: קלאודיה שלאבנה מיכל נד”ב
משרד עו”ד:גיל משה מיכל נד”ב
עאוני נדאף מיכל נד”ב
עביר עזאם מיכל נד”ב
קלאודיה שלאבנה מיכל נד”ב
שרון גליק מיכל נד”ב
איילת דרור מיכל נעים דיבנר
בנק אוצר החייל בעמ מיכל נעים דיבנר
בנק הפועלים בע”מ מיכל נעים דיבנר
בנק יהב לעובדי המדינה בע”מ מיכל נעים דיבנר
בנק ירושלים בע”מ מיכל נעים דיבנר
בנק לאומי למשכנתאות בע”מ מיכל נעים דיבנר
בנק מזרחי טפחות בע”מ מיכל נעים דיבנר
הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בעמ מיכל נעים דיבנר
חני אבינרי מיכל נעים דיבנר
מסד וטפחות בע”מ מיכל נעים דיבנר
נמרוד תבור מיכל נעים דיבנר
קרן שאול מיכל נעים דיבנר
רון דרור מיכל נעים דיבנר
אדוארד סגל מיכל סער
איה דויטשר-קורנהאוזר מיכל סער
לירז אלינור יאמין מיכל עמית – אניסמן
מירית דניאלי מיכל עמית – אניסמן
מרים גרלדין בראון מיכל עמית – אניסמן
משה פרדס מיכל עמית – אניסמן
נאוה פיליפ מיכל עמית – אניסמן
נועה שמחון מיכל עמית – אניסמן
נחמה חברוני)איזאק( מיכל עמית – אניסמן
איתן עמית מיכל פריימן
אמיר ארבל-כיטוב מיכל פריימן
בנימין ברץ מיכל פריימן
גיל עטר מיכל פריימן
חנוך ארליך מיכל פריימן
ישגב נקדימון מיכל פריימן
רועי בלכר מיכל פריימן
אסף כהן מיכל שרביט
יוסף נחשון מיכל שרביט
מאיר ברק מיכל שרביט
מנחם גושן מיכל שרביט
נור סיאגה מיכל שרביט
סיאגה & רושרוש משרד עו”ד מיכל שרביט
עטאף רושרוש מיכל שרביט
רונית בר-אור הופרט מיכל שרביט
אסף טופול מיקה בנקי
מיה תעשיות מזון מ.ת.מ בע”מ מיקה בנקי
אריאל גיז מירב אליהו
בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ מירב אליהו
בי דראגסטורס בע”מ מירב אליהו
בית חולים שערי צדק מירב אליהו
בנק דיסקונט לישראל בעמ מירב אליהו
בנק לאומי לישראל בעמ מירב אליהו
בנק מרכנתיל דיסקונט בעמ מירב אליהו
גידרון תעשיות בע”מ מירב אליהו
דיסקונט מנפיקים בע”מ מירב אליהו
דיסקונט נאמנות בע”מ מירב אליהו
חברה לרשומים של בנק דיסקונט לישראל בעמ מירב אליהו
טמפו חברה למשקאות קלים בעמ מירב אליהו
י. ד. ברזאני בע”מ מירב אליהו
יוסף בן דור מירב אליהו
יצחק הניג מירב אליהו
ישראל דיסקאונט בנק אוף ניו יורק מירב אליהו
לומברוזו יצחק ושות’ מירב אליהו
מגדל חברה לביטוח בע”מ מירב אליהו
מרכז רפואי שערי צדק  מירב אליהו
מרכז רפואי שערי צדק מירב אליהו
משרד עו”ד: גולדפרב,זליגמן ושות’ מירב אליהו
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ מירב אליהו
משרד עו”ד: רוני דובר מירב אליהו
משרד עו”ד:ביניש-איבצן מירב אליהו
ניו-פארם החדש בע”מ מירב אליהו
עורבני חברה להשקעות בע”מ מירב אליהו
עירית ירושלים מירב אליהו
רוני דובר מירב אליהו
רוני דובר, משרד עורכי דין מירב אליהו
רונן וינברג מירב אליהו
שופרסל בע”מ מירב אליהו
שופרסל נדל”ן בע”מ מירב אליהו
שופרסל פיננסים ניהול בע”מ מירב אליהו
אסנת ליברמן מירב גולדנר
גלית שניפצקי מירב גולדנר
לירז גונן אללוף מירב גולדנר
משרד עו”ד אסנת ליברמן מירב גולדנר
משרד עו”ד גלית שניפצקי מירב גולדנר
משרד עו”ד: לירז גונן אללוף מירב גולדנר
רונית ציפרוט מירב גולדנר
אוריאל בובלי מירב כפיר
יוגב שמחון מירב כפיר
יוסף וקנין מירב כפיר
משה אביקם מירב כפיר
ניר טקל מירב כפיר
אבינועם עזאר מירב ניר שלו
אילן שמש מירב ניר שלו
הילה שמש מירב ניר שלו
משה ממן מירב ניר שלו
משרד עו”ד: צבי פשדצקי מירב ניר שלו
צבי פשדצקי מירב ניר שלו
אודליה נפתלי מירב קליימן
דב הירש מירב קליימן
המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע”ש מקס שטרן בע”מ (חל”צ) מירב קליימן
משרד עו”ד דב הירש מירב קליימן
משרד עו”ד עמית ויצמן מירב קליימן
משרד עו”ד קרן גולדנברג מירב קליימן
משרד עו”ד: אודליה נפתלי מירב קליימן
עדי גולן מירב קליימן
עמית ויצמן מירב קליימן
קרן גולדנברג מירב קליימן
רז לביא מירב קליימן
אביגיל בורוביץ’ מירב קלמפנר נבון
טפת רייף קרבר מירב קלמפנר נבון
יאיר דוד מירב קלמפנר נבון
יפית קצב טלמון מירב קלמפנר נבון
יצחק וולף מירב קלמפנר נבון
מכבי שירותי בריאות באר שבע מירב קלמפנר נבון
מכבי שירותי בריאות ירושליים מירב קלמפנר נבון
מכבי שירותי בריאות סלוניקי תל אביב מירב קלמפנר נבון
מכבי שירותי בריאות קריית גת מירב קלמפנר נבון
מכבי שירותי בריאות ראשון לציון מירב קלמפנר נבון
עופר לוי מירב קלמפנר נבון
דליה שחורי מירה דהן
ליאת בהר כהן מירה דהן
מירב פלד מירה דהן
משרד עו”ד: ליאת בהר כהן מירה דהן
משרד עו”ד: מירב פלד מירה דהן
עינת שטרמן מירה דהן
דוד טובול מירה רום פלאי
חיים מכלוף מירה רום פלאי
מורן גוהר מירה רום פלאי
משה דהן מירה רום פלאי
משה כדריה מירה רום פלאי
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ מירה רום פלאי
משרד עו”ד: משה כדריה מירה רום פלאי
שלומי ארדן מירה רום פלאי
אבנר זינגר מירון שוורץ
יוסי זבידה מירון שוורץ
יעל אהרוני מירון שוורץ
יעל רביב מירון שוורץ
שי-להב עורכי דין מירון שוורץ
שירלי שי מירון שוורץ
שרית פשלי מירון שוורץ
איתן פלג מירי הרט-ריץ
יאיר ארן מירי הרט-ריץ
משרד עו”ד: איתן פלג  מירי הרט-ריץ
משרד עו”ד: יאיר ארן ושות’ מירי הרט-ריץ
משרד עו”ד: ענת רוזנר מירי הרט-ריץ
ענת רוזנר מירי הרט-ריץ
אבי חימי מירי שי
דניאל אברבנאל מירי שי
דפנה וינברג מירי שי
יניב הרשקוביץ מירי שי
מוריאל מטלון מירי שי
משה מטלון מירי שי
משרד עו”ד גורניצקי ושות’ מירי שי
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ מירי שי
משרד עו”ד: יניב הרשקוביץ מירי שי
משרד עו”ד: עמית, פולק, מטלון ושות’ מירי שי
רונן כהן מירי שי
שפיגלמן,קורן,ברק,זמיר ושות’-משרד עו”ד מירי שי
טל איטקין מירית פולוס
יצחק ריינפלד מירית פולוס
ליאת אקיקוס מירית פולוס
לירן שקד מירית פולוס
מוריה שקד מירית פולוס
מירב אפרים מירית פולוס
שרגא בלזר מירית פולוס
שרגא בלזר – משרד עו”ד מירית פולוס
אורן גרוס מירית פורר
אילן דסאו מירית פורר
אלון רון מירית פורר
אסנת ליברמן מירית פורר
אריאל שריג מירית פורר
דרור זמיר מירית פורר
ורדי לשם רון – משרד עו”ד מירית פורר
יהושע שטיין מירית פורר
לויתן שרון ושות’ מירית פורר
מעין באהר מירית פורר
משרד עו”ד אסנת ליברמן מירית פורר
משרד עו”ד שמעוני, גרוס ושות’  מירית פורר
משרד עו”ד: אילן דסאו מירית פורר
משרד עו”ד: אריאל שריג מירית פורר
משרד עו”ד: יהושע שטיין מירית פורר
נמרוד ורדי מירית פורר
עופר רוקח מירית פורר
שמואל לשם מירית פורר
אבנר סאלם מלכה ספינזי-שניאור
אמיר כץ מלכה ספינזי-שניאור
ברוך פוזנר אסף מלכה ספינזי-שניאור
גבריאל גורל מלכה ספינזי-שניאור
גיא שמש מלכה ספינזי-שניאור
דוד פורר מלכה ספינזי-שניאור
דרורי-סאלם מלכה ספינזי-שניאור
הדס שליסל-גורל מלכה ספינזי-שניאור
המוסד לביטוח לאומי מלכה ספינזי-שניאור
המוסד לביטוח לאומי – הלשכה המשפטית – משרד ראשי ירושלים מלכה ספינזי-שניאור
המוסד לביטוח לאומי – הלשכה המשפטית המחוזית – סניף ירושלים מלכה ספינזי-שניאור
המוסד לביטוח לאומי  ירושלים מלכה ספינזי-שניאור
המוסד לביטוח לאומי ירושלים סניף ויצמן מלכה ספינזי-שניאור
משרד עו”ד חיים פרץ מלכה ספינזי-שניאור
משרד עו”ד: גבריאל גורל מלכה ספינזי-שניאור
משרד עו”ד: גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות’ מלכה ספינזי-שניאור
משרד עו”ד: דורון לנגה מלכה ספינזי-שניאור
משרד עו”ד: הדס שליסל-גורל מלכה ספינזי-שניאור
משרד עו”ד: קמחי,פלד,פיזנר,שילה ושות’ מלכה ספינזי-שניאור
קמחי,פלד,שילה,כהן ושות’ מלכה ספינזי-שניאור
שירה דרורי-סאלם מלכה ספינזי-שניאור
אברהם אלבו מנאל חליחל-דיאב
אלי וולצקי מנאל חליחל-דיאב
ון-אמדן, הראל שוורץ משרד עו”ד מנאל חליחל-דיאב
יוסף ויצמן מנאל חליחל-דיאב
יחזקאל טיטיון מנאל חליחל-דיאב
מיכאל לבני מנאל חליחל-דיאב
מנחם מושקוביץ מנאל חליחל-דיאב
משרד עו”ד: אוריאל גניהר ושות’ מנאל חליחל-דיאב
משרד עו”ד: יואח שכטר מנאל חליחל-דיאב
נחמה מייזליש מנאל חליחל-דיאב
עופר להב מנאל חליחל-דיאב
עמוס ון-אמדן מנאל חליחל-דיאב
ראובן בן טובים מנאל חליחל-דיאב
רם קוסובסקי-שחור מנאל חליחל-דיאב
שלומית הראל-שוורץ מנאל חליחל-דיאב
אבנר צור מנחם (מריו) קליין
אחמד עודתאללה מנחם (מריו) קליין
איאד חליחל מנחם (מריו) קליין
אכרם חליחל מנחם (מריו) קליין
אכרם חליחל מנחם (מריו) קליין
משרד עו”ד אחמד עודתאללה מנחם (מריו) קליין
משרד עו”ד: איאד חליחל מנחם (מריו) קליין
משרד עו”ד: אכרם חליחל מנחם (מריו) קליין
משרד עו”ד: אכרם חליחל מנחם (מריו) קליין
משרד עו”ד: עלא אלדי עתאמנה מנחם (מריו) קליין
משרד עו”ד: ראיד עומרי מנחם (מריו) קליין
משרד עו”ד: ראני עומרי מנחם (מריו) קליין
עלא אלדי עתאמנה מנחם (מריו) קליין
ראיד עומרי מנחם (מריו) קליין
ראני עומרי מנחם (מריו) קליין
אוניברסיטת בר אילן מנחם מזרחי
משרד עו”ד משה אהרון רוט מנחם פינקלשטיין
גדעון הניג מנחם רניאל
דוד אור חן )אוחנה( מנחם רניאל
יוסף קמר מנחם רניאל
ישראל ציגנלאוב מנחם רניאל
צבי פשדצקי מנחם רניאל
שרה פריש מנחם רניאל
עפר אטיאס מעין בן ארי
המחלקה לחקירות שוטרים מעין צור
מח”ש – המחלקה לחקירות שוטרים מעין צור
מח”ש יחידה לחקירת שוטרים מעין צור
מחלקה לחקירות שוטרים – מח”ש מעין צור
אמיר שאשא מרב בן-ארי
ל.ד קומיסר – משרד עו”ד מרב בן-ארי
ליאור צמח מרב בן-ארי
מורשד טנוס מרב בן-ארי
משרד עו”ד: אורי שילה מרב בן-ארי
משרד עו”ד: בן ארי,פיש,סבן ושות’ מרב בן-ארי
משרד עו”ד: מורשד טנוס מרב בן-ארי
משרד עו”ד: צמח-שאשא מרב בן-ארי
משרד עו”ד: קרן מרץ מרב בן-ארי
קרן מרץ מרב בן-ארי
רחל בן ארי מרב בן-ארי
אביב טסה מרב חבקין
אלי צחייק מרב חבקין
דורון פינקלשטיין מרב חבקין
יהודה זהבי מרב חבקין
יוסף גוילי מרב חבקין
יעקב יניב מרב חבקין
יעקב סער מרב חבקין
ליאנה חזין מרב חבקין
עופר רחמני מרב חבקין
שי ניידרמן מרב חבקין
אורון סלמון מרדכי (מוטי) לוי
משרד עו”ד גורניצקי ושות’ מרדכי (מוטי) לוי
רפאל קיציס מרדכי (מוטי) לוי
שוש חן נחום מרדכי (מוטי) לוי
שי דקס מרדכי (מוטי) לוי
יוסף מנחם מרדכי בורשטין
מיכל מטס מרדכי בורשטין
משרד עו”ד: בן יאיר וגנר רזניק -עו”ד מרדכי בורשטין
עיריית תל-אביב-יפו מרדכי בורשטין
רועי לוי מרדכי בורשטין
שי גולדנברג מרדכי בורשטין
שלומי באשי מרדכי בורשטין
מנהל מקרקעי ישראל  ירושלים מרדכי לוי
עירית ירושלים מרדכי לוי
אביעד הכהן מרט דורפמן
אברהם  ששון מרט דורפמן
אהרון שליין מרט דורפמן
אלונה קורמן מרט דורפמן
דן ביין מרט דורפמן
מאיר לינזן מרט דורפמן
נריה הרואה מרט דורפמן
עודד מודריק מרט דורפמן
רינת ברנדל מרט דורפמן
אולג פרגין מרי יפעתי
אולג פרגין מרי יפעתי
אסי פיסו מרי יפעתי
אסי פיסו  מרי יפעתי
ג’ני מרגוליס מרי יפעתי
ליאוניד פרחובניק מרי יפעתי
ליפא מאיר מרי יפעתי
משרד עו”ד ליפא מאיר ושות’ מרי יפעתי
משרד עו”ד: ג’ני מרגוליס מרי יפעתי
משרד עו”ד: ליאוניד פרחובניק מרי יפעתי
רון ברנט מרי יפעתי
רון ברנט מרי יפעתי
מי נתניה (2003) בע”מ מריה פיקוס בוגדאנוב
מי נתניה בע”מ מריה פיקוס בוגדאנוב
ג’ני מרגוליס מרים אילני
ווצ’סלב פיקוס מרים אילני
חאלד חכרוש מרים אילני
חגי אושרי מרים אילני
לילך תמיר מרים אילני
מרדכי בונה מרים אילני
שגיא רובינסקי מרים אילני
אביבה ישעיה מרים דיסקין
וינברג את וינברג – משרד עו”ד מרים דיסקין
כוכבית נצח מרים דיסקין
כפרי קהן – ישעיה מרים דיסקין
מרגלית בר אשר מרים דיסקין
משרד עו”ד: יגאל עיני מרים דיסקין
משרד עו”ד: כספי סרור ושות’ מרים דיסקין
משרד עו”ד: גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות’ מרים ליפשיץ-פריבס
משרד עו”ד: יצחק בן מנחם מרים ליפשיץ-פריבס
אהרון ברוכין מרים קראוס
אהרון ריבלין מרים קראוס
איילת עומר ליפשיץ מרים קראוס
אסף בוטח מרים קראוס
בן-ציון ליפשיץ מרים קראוס
יוסף תוסיה-כהן מרים קראוס
יסכה אוסטר מרים קראוס
ישראל בלום מרים קראוס
משרד עו”ד: אבנרי מרים קראוס
משרד עו”ד: דורון לנגה מרים קראוס
משרד עו”ד: רפאל שטוב מרים קראוס
ראובינוף – משרד עו”ד מרים קראוס
תמר פיינברג מרים קראוס
בועז קראוס משה בר-עם
יעקב קראוס משה בר-עם
תום נור משה בר-עם
אסף פוזנר חברת עו”ד משה סובל
ברוך פוזנר אסף משה סובל
משרד עו”ד משה בן שימול משה סובל
משרד עו”ד עדי בראל משה סובל
משרד עו”ד: יעקב אמסטר משה סובל
משרד עו”ד: קמחי,פלד,פיזנר,שילה ושות’ משה סובל
קוסט פורר גבאי את קסירר משה סובל
קוסט פורר גבאי את קסירר משה סובל
קוסט פורר גבאי את קסירר שירותי ניהול בע”מ משה סובל
אבי שינדלר משה תדמור ברנשטיין
אילת אייקין משה תדמור ברנשטיין
איתמר רואי משה תדמור ברנשטיין
גלעד ברנע משה תדמור ברנשטיין
דוד הולשטיין משה תדמור ברנשטיין
יוסי לבן משה תדמור ברנשטיין
משרד עו”ד: אילן בומבך משה תדמור ברנשטיין
משרד עו”ד: גלעד קורנלדי משה תדמור ברנשטיין
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ משה תדמור ברנשטיין
גילי ליבונטין נאוה ברוורמן
אשכולי ברדוש – משרד עו”ד נאוה גדיש
בנימין פוטוק נאוה גדיש
גיא אופיר נאוה גדיש
יאיר אשכולי נאוה גדיש
מושקט יורם ושות’ – משרד עו”ד נאוה גדיש
מיתר, ליקוורניק, גבע,לשם, טל ושות’ נאוה גדיש
מרגלית הרפז נאוה גדיש
משה פרדס נאוה גדיש
משרד עו”ד גיא אופיר נאוה גדיש
משרד עו”ד חדד רוט ושות’ נאוה גדיש
משרד עו”ד: מרגלית הרפז נאוה גדיש
משרד עו”ד: רוני עזרא נאוה גדיש
עמית חדד נאוה גדיש
פרדס בר ושות-משרד עורכי דין נאוה גדיש
רוברט פישמן נאוה גדיש
רוני עזרא נאוה גדיש
שמואל זיסמן נאוה גדיש
אורי פליישר נאיל מהנא
איריס ווגסטף-גולן נאיל מהנא
איתן קוהלי נאיל מהנא
אסנת ליברמן נאיל מהנא
בני דקל נאיל מהנא
גבי לוריה נאיל מהנא
גלית סנה לוריה נאיל מהנא
דניאל ורשבסקי נאיל מהנא
הגר אסתר נאיל מהנא
יהודית דה-לנגה עשור נאיל מהנא
יצחק גדיש נאיל מהנא
משה אוהד נאיל מהנא
משרד עו”ד: איתן קוהלי נאיל מהנא
משרד עו”ד: גבי לוריה נאיל מהנא
משרד עו”ד: גלית סנה לוריה נאיל מהנא
משרד עו”ד: יהודית דה-לנגה עשור נאיל מהנא
משרד עו”ד: יצחק גדיש נאיל מהנא
רן מרכוס נאיל מהנא
שחר גולן נאיל מהנא
שרון כהן נאיל מהנא
אבראהים מחאגנה נאסר ג’השאן
בעז ארד נאסר ג’השאן
משרד עו”ד: בעז ארד נאסר ג’השאן
עלי מהנא נאסר ג’השאן
תחריר עתאמלה נאסר ג’השאן
אברהים יעקוב נבילה דלה מוסא
אהוד גוט נבילה דלה מוסא
אוסאמה נסור נבילה דלה מוסא
אוסאמה סקס נבילה דלה מוסא
אלוני מאיר ושות’ נבילה דלה מוסא
בותינה נג’אר-ג’השאן נבילה דלה מוסא
ג’יאת נאסר נבילה דלה מוסא
ווסים אבו-חאטום נבילה דלה מוסא
מאיר אלוני נבילה דלה מוסא
משה בלטר נבילה דלה מוסא
משרד עו”ד פאדי גהשאן נבילה דלה מוסא
משרד עו”ד: אוסאמה נסור נבילה דלה מוסא
משרד עו”ד: בלטר גוט אלוני ושות’ נבילה דלה מוסא
משרד עו”ד: ווסים אבו-חאטום נבילה דלה מוסא
משרד עו”ד: לנא מטר נבילה דלה מוסא
משרד עו”ד: נביל מטר נבילה דלה מוסא
משרד עו”ד: רביע ג’השאן נבילה דלה מוסא
משרד עו”ד:בלטר,גוט נבילה דלה מוסא
נור סיאגה נבילה דלה מוסא
עלי ראמי נבילה דלה מוסא
פאדי גהשאן נבילה דלה מוסא
פאדי ח’ורי נבילה דלה מוסא
קייס נאסר נבילה דלה מוסא
רביע ג’השאן נבילה דלה מוסא
שאדי נסור נבילה דלה מוסא
אדיב דלה נוהאד חסן
אריג מטאנס מוסא נוהאד חסן
ב.ס.ט. בנייה בע”מ נוהאד חסן
דיאב עדוי נוהאד חסן
דלי מאהר נוהאד חסן
וגדי דלה נוהאד חסן
חוסאם דלה נוהאד חסן
יאיר אבני נוהאד חסן
יעקב סלומון, ליפשיץ ושות’ – סניף חיפה נוהאד חסן
מאזן באבא נוהאד חסן
מועין חורי דאוד נוהאד חסן
מני בשיר נוהאד חסן
מרדכי תגר נוהאד חסן
משרד עו”ד: אריג מטאנס מוסא נוהאד חסן
משרד עו”ד: מאזן באבא נוהאד חסן
סבאח, דלי ושות’ נוהאד חסן
סירין זרייק נוהאד חסן
סלומון,ליפשיץ ושות’-סניף רמת גן נוהאד חסן
פאדי בולוס נוהאד חסן
פטריק אלגז נוהאד חסן
פטריק אלגז נוהאד חסן
איאד פראג נועה גרוסמן
אמיר גאנם נועה גרוסמן
יאיר ארן נועה גרוסמן
כמאל מוניר נועה גרוסמן
לירן שקד נועה גרוסמן
מ. מ. סאג’ור נועה גרוסמן
מודיעין אזרחי בעמ נועה גרוסמן
מוריה שקד נועה גרוסמן
פקיד קופת חולים מאוחדת חיפה נועה גרוסמן
קופת חולים מאוחדת  נועה גרוסמן
קופת חולים מאוחדת סניף נהריה נועה גרוסמן
יורם חג’בי נועה חקלאי
משה קפלנסקי נועה חקלאי
משה קפלנסקי נועה חקלאי
משרד עו”ד: המבורגר עברון ושות’ נועה חקלאי
משרד עו”ד: יורם חג’בי חגי נועה חקלאי
גיא אשר נועם רף
גלית זמרן נועם רף
דניאל חקלאי נועם רף
סימה  אבו מרסה  נחום שטרנליכט
עדי דראל נחום שטרנליכט
ערן טל נחום שטרנליכט
אברהם זילברשלג נחשון פישר
חגי גרוס נחשון פישר
יוסף רייטר נחשון פישר
ישעיהו רייך דב נחשון פישר
משרד עו”ד: דוד ליפשיץ נחשון פישר
רותם רוזצויג סימה נחשון פישר
רייך ישעיהו – משרד עו”ד נחשון פישר
רפאל ציק נחשון פישר
אמנון בן דרור ניצה מימון שעשוע
אסנת ליברמן ניצה מימון שעשוע
בן דרור אמנון ושות’ ניצה מימון שעשוע
משרד עו”ד אסנת ליברמן ניצה מימון שעשוע
משרד עו”ד: רות דיין-וולפנר חב’ עו”ד ניצה מימון שעשוע
נעמי חרותי פריאל ניצה מימון שעשוע
רות דיין-וולפנר ניצה מימון שעשוע
שי גולדנברג ניצה מימון שעשוע
אברהם קורדובה ניצן סילמן
ישי בית-און ניצן סילמן
נירה קורדובה שעשוע ניצן סילמן
אייל סילמן ניר מישורי לב טוב
משרד עו”ד: עמוס צדיקה ניר מישורי לב טוב
עמוס צדיקה ניר מישורי לב טוב
אלי סבן ניר נחשון
אלי סבן ניר נחשון
אסד שאמי ניר נחשון
בוריס קוסנוביץ ניר נחשון
דוד בן ישי ניר נחשון
דלית אלעד ניר נחשון
חגית זמיר ניר נחשון
מחמוד שאמי ניר נחשון
משה באבד ניר נחשון
משרד עו”ד מחמוד שאמי ניר נחשון
משרד עו”ד נחמיה ברק ניר נחשון
משרד עו”ד: בוריס קוסנוביץ ניר נחשון
משרד עו”ד: דוד בן ישי ניר נחשון
נחמיה ברק ניר נחשון
עומר בכמן ניר נחשון
תומר גונן ניר נחשון
תומר גונן-משרד עו”ד ניר נחשון
יצחק לוזון נלי רוסמן גליס
מעין רגב נלי רוסמן גליס
משרד עו”ד וולפסון ויינשטיין ושות נלי רוסמן גליס
משרד עו”ד: לימור פאר נלי רוסמן גליס
שלמה ערד נלי רוסמן גליס
אברהם דבירי נמרוד אשכול
אברהם דבירי – משרד עו”ד נמרוד אשכול
יעקב סידי נמרוד אשכול
משרד עו”ד: שרון בכר נמרוד אשכול
שרון בכר נמרוד אשכול
לאופר שירותי תעופה (2004) בע”מ נמרוד פלקס
המרכז הישראלי לאפוטרופסות- ירושלים נסרין עדוי-ח’דר
משרד עו”ד:נבו-קידר נסרין עדוי-ח’דר
סימה סלע-פלקס נסרין עדוי-ח’דר
גיהאן דכוור נעה תבור
דלילה יאור נעה תבור
דניאל שבח נעה תבור
ויטולד איראני נעה תבור
למרה קוזאשוילי נעה תבור
משרד עו”ד : עודד שטרנברג נעה תבור
משרד עו”ד: גיהאן דכוור נעה תבור
סאלח גאנם נעה תבור
עודד שטרנברג נעה תבור
משרד עו”ד: ענבר פלש נעם חת מקוב
ענבר פלש נעם חת מקוב
שרון הר-ציון נעם חת מקוב
ב.ירושלמי ושות’ נעמה טלמן-בולטין
בנימין ירושלמי נעמה טלמן-בולטין
ירון קוסטליץ נעמה פרס
אור נוי נפתלי שילה
בועז וילנסקי נפתלי שילה
גלעד מרקמן נפתלי שילה
דרורית ויטנר נפתלי שילה
יובל ינאי נפתלי שילה
ינון היימן נפתלי שילה
ליאור עמידור נפתלי שילה
ליאת כהן נפתלי שילה
מרק לייזרוביץ נפתלי שילה
משה רז-כהן נפתלי שילה
עפר פירט נפתלי שילה
קרן ברק נפתלי שילה
רונית מר נפתלי שילה
שרון עומסי נפתלי שילה
ששי לב נפתלי שילה
אורית זילברברג נתן זלוצ’ובר
מיכאל ראבילו נתן זלוצ’ובר
משרד עו”ד אפלקר ברלין שמעוני נתן זלוצ’ובר
משרד עו”ד: יהושע דויטש נתן זלוצ’ובר
פינחס סיון נתן זלוצ’ובר
פרימר גלמן ושות’ נתן זלוצ’ובר
רחל ברלין נתן זלוצ’ובר
שחר ליפשיץ נתן זלוצ’ובר
אורי הורנשטיין סאאב דבור
דן שלו סאאב דבור
דרור גל (לזבניק) סאאב דבור
משה דנוך סאאב דבור
איה חרב דבור סאוסן אלקאסם
אסד דבור סאוסן אלקאסם
האיל ח’יר סאוסן אלקאסם
מועצה מקומית בית ג’אן סאוסן אלקאסם
משרד עו”ד איה חרב דבור סאוסן אלקאסם
משרד עו”ד: אסד דבור סאוסן אלקאסם
משרד עו”ד: האיל ח’יר סאוסן אלקאסם
לירון דגון סאמר ח’טיב
נמיר חוסין סאמר ח’טיב
נעמה בכר סאמר ח’טיב
סאהרה עבאסי סאמר ח’טיב
ענת משלב מרזוק  סאמר ח’טיב
פאדי ג’ובראן סאמר ח’טיב
רולא חדאד סאמר ח’טיב
אדהם שחאדה סארי ג’יוסי
איאד פראג סארי ג’יוסי
אלון הוברמן סארי ג’יוסי
חיר מאלק סארי ג’יוסי
חליל שריף סארי ג’יוסי
יפעת בן שמעון סארי ג’יוסי
ירון הוברמן סארי ג’יוסי
מח’ול נזאר סארי ג’יוסי
משרד עו”ד חיר מאלק סארי ג’יוסי
משרד עו”ד מח’ול נזאר סארי ג’יוסי
משרד עו”ד עזמי שבאיטה סארי ג’יוסי
משרד עו”ד עמאר אגבאריה סארי ג’יוסי
משרד עו”ד: אדהם שחאדה סארי ג’יוסי
משרד עו”ד: איאד פראג סארי ג’יוסי
משרד עו”ד: יפעת בן שמעון סארי ג’יוסי
משרד עו”ד: נדאל מילאוי סארי ג’יוסי
משרד עו”ד: עאמר שבאיטה סארי ג’יוסי
משרד עו”ד: פאדי שרקאוי סארי ג’יוסי
משרד עו”ד: פאוזי חזאן סארי ג’יוסי
נדאל מילאוי סארי ג’יוסי
סאהרה עבאסי סארי ג’יוסי
עאמר שבאיטה סארי ג’יוסי
עזמי שבאיטה סארי ג’יוסי
עמאר אגבאריה סארי ג’יוסי
פאדי שרקאוי סארי ג’יוסי
פאוזי חזאן סארי ג’יוסי
איראג דקה סבין כהן
בשאיר פאהום – ג’יוסי סבין כהן
ויטולד איראני סבין כהן
סאמר זהר סבין כהן
פאדי ג’ובראן סבין כהן
פאיז שרקאוי סבין כהן
פיראס אבו אחמד סבין כהן
אבנר הקר סגלית אופק
אילן בן חמו סגלית אופק
משרד עו”ד: ארדן-הקר ושות’ סגלית אופק
משרד עו”ד: בן חמו ,לחכים , חברוני  סגלית אופק
רוני נחמן סגלית אופק
אבנר זינגר סיגל אלבו
יגאל רוטשילד דידי סיגל אלבו
משרד עו”ד: אבנר זינגר סיגל אלבו
משרד עו”ד: שלווה פוטשניק סיגל אלבו
משרד עו”ד: שלום כהן סיגל אלבו
רוטשילד ושות’ סיגל אלבו
שלווה פוטשניק סיגל אלבו
שלום כהן סיגל אלבו
אריה חגי סיגל דוידוב-מוטולה
דוד-גיאו איסן סיגל דוידוב-מוטולה
משרד עו”ד משה יהל עוזיאל סיגל דוידוב-מוטולה
משרד עו”ד: אריה חגי סיגל דוידוב-מוטולה
משרד עו”ד: קמחי,פלד,פיזנר,שילה ושות’ סיגל דוידוב-מוטולה
ניר כהן סיגל דוידוב-מוטולה
אהוד ארצי סיגל דומניץ סומך
ארגון הסגל האקדמי הבכיר באוניברסיטה העברית בירושלי סיגל דומניץ סומך
דליה וקסלר סיגל דומניץ סומך
יורם וינוגרד סיגל דומניץ סומך
יעקב שרביט סיגל דומניץ סומך
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד סיגל דומניץ סומך
עופר פיק סיגל דומניץ סומך
עמית פינס סיגל דומניץ סומך
אלון בלגה סיגל רסלר-זכאי
אלרום רום סלומון ושות’ סיגל רסלר-זכאי
אריאל פופר סיגל רסלר-זכאי
חיל, דורון, דוידוביץ – משרד עו”ד סיגל רסלר-זכאי
יעקב לביא סיגל רסלר-זכאי
משה עבדי סיגל רסלר-זכאי
משה עבדי:משרד עו”ד סיגל רסלר-זכאי
קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים סיגל רסלר-זכאי
קרנית-קרן לפיצוי נפגעי תאונת דרכים סיגל רסלר-זכאי
שלמה ברקוביץ סיגל רסלר-זכאי
אביגדור אליוב סיגלית גץ-אופיר
אורן טננבוים סיגלית גץ-אופיר
איי-דיגיטל סטור בע”מ סיגלית גץ-אופיר
אילן ירון סיגלית גץ-אופיר
אמיר אליוב סיגלית גץ-אופיר
אריה קנדל סיגלית גץ-אופיר
אריה קנדל – משרד עו”ד סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט אילת 11003 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט אשדוד סניף שבי ציון 11004 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט אשקלון סניף בן גוריון 11128 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט אשקלון סניף הרצל 11001 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט באר שבע סניף הסתדרות 11094 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט באר שבע סניף קניון הנגב 11150 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט התעשיה חולון 11157 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט לישראל בעמ סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט לישראל, יהודה הלוי 27, תל אביב 65136 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט למימון התעשיה בע”מ סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט למשכנתאות בע”מ סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט מעלה אדומים  11516 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט סניף גבעתיים 520007030 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט פתח תקווה סניף אורון 11391 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט רמת גן סניף הבורסה 11080 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט רעננה סניף אזור התעשיה 11527 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט תל אביב אגף החשבות משרד ראשי 11201 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט תל אביב סניף אבן גבירול 11028 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט תל אביב סניף אלנבי 11016 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט תל אביב סניף אפקה 11198 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט תל אביב סניף ארלוזרוב 11036 סיגלית גץ-אופיר
בנק דיסקונט תל אביב סניף האוניברסיטה 11105 סיגלית גץ-אופיר
בנק מרכנתיל דיסקונט בעמ סיגלית גץ-אופיר
גיא גרשוני סיגלית גץ-אופיר
גפן קופת תגמולים ליד בנק דיסקונט בעמ סיגלית גץ-אופיר
דורון רוזנברג סיגלית גץ-אופיר
דפנה גרשוני סיגלית גץ-אופיר
החברה לניהול קופות גמל של עובדי בנק דיסקונט בע”מ סיגלית גץ-אופיר
חברה לרשומים של בנק דיסקונט לישראל בעמ סיגלית גץ-אופיר
יהודה רסלר סיגלית גץ-אופיר
יוסי האזרחי סיגלית גץ-אופיר
יוסף מנדלסון סיגלית גץ-אופיר
ירון אורי סיגלית גץ-אופיר
משרד עו”ד: דורון רוזנברג סיגלית גץ-אופיר
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ סיגלית גץ-אופיר
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ סיגלית גץ-אופיר
משרד עו”ד: עדי קפלן ושות’ סיגלית גץ-אופיר
משרד עו”ד: רוית גיא-דרור סיגלית גץ-אופיר
משרד עו”ד:קנבל ושות’ סיגלית גץ-אופיר
ניר אורן סיגלית גץ-אופיר
ניר גרשוני סיגלית גץ-אופיר
עדי רוזנשטיין סיגלית גץ-אופיר
קופ”ג של בנק דיסקונט לישראל בע”מ סיגלית גץ-אופיר
רוית גיא-דרור סיגלית גץ-אופיר
רן בלקין סיגלית גץ-אופיר
שטה קרן פנסיה ותגמולים ליד בנק דיסקונט לישראל בע”מ סיגלית גץ-אופיר
שי מיטרני סיגלית גץ-אופיר
שמואל לכנר סיגלית גץ-אופיר
שרון גרשוני סיגלית גץ-אופיר
תמר קופת תגמולים מרכזית ליד בנק דיסקונט בעמ סיגלית גץ-אופיר
אלון הוברמן סיגלית מצא
ארנית זוננברג שפי סיגלית מצא
חוה קלמפרר-מרצקי סיגלית מצא
מיכאל חיון סיגלית מצא
מיכל רייף-ליפשיץ סיגלית מצא
ניסנבאום דורית סיגלית מצא
עופר דוידוב סיגלית מצא
רחל בן ארי סיגלית מצא
שחר – צח שרותי הסעות בע”מ סיגלית מצא
דנית פרייסלר סימה קרמר
משרד עו”ד: תמי שפיר סימה קרמר
סוזן בוקובצקי סימה קרמר
צפרירה בונה-שכטר סימה קרמר
תמי שפיר סימה קרמר
תמר בראל סימה קרמר
ברק כלב סימי פלג קימלוב
דן ארד סימי פלג קימלוב
יאיר דוד סימי פלג קימלוב
ערן גולן סימי פלג קימלוב
יאנה יורין סמאח סאבר מסארווה
שרית גולן-שטיינברג סמאח סאבר מסארווה
אריה רואש סמדר קולנדר-אברמוביץ
דינה פרנקל סמדר קולנדר-אברמוביץ
חברת הגיחון בע”מ סמדר קולנדר-אברמוביץ
חגי פנחס כהן סמדר קולנדר-אברמוביץ
מגן דוד אדום בישראל סמדר קולנדר-אברמוביץ
מגן דוד אדום, מרחב איילון –  רשומות רפואיות סמדר קולנדר-אברמוביץ
מחמוד מסארווה סמדר קולנדר-אברמוביץ
סייף ותד סמדר קולנדר-אברמוביץ
עיריית בני ברק סמדר קולנדר-אברמוביץ
צבי קורן סמדר קולנדר-אברמוביץ
שלמה פרנקל סמדר קולנדר-אברמוביץ
שמעון ביטון סמדר קולנדר-אברמוביץ
ב.ירושלמי ושות’ עאטף עיילבוני
בנימין ירושלמי עאטף עיילבוני
איוב דאוד עבאס עאסי
אמיר סלאמה עבאס עאסי
אמיר סלאמה עבאס עאסי
אמיר סלאמה עבאס עאסי
האני חורי עבאס עאסי
האני חורי עבאס עאסי
משרד עו”ד האני חורי עבאס עאסי
משרד עו”ד: איוב דאוד עבאס עאסי
משרד עו”ד: אמיר סלאמה עבאס עאסי
משרד עו”ד: אמיר סלאמה עבאס עאסי
משרד עו”ד: האני חורי עבאס עאסי
משרד עו”ד: רוני סלח עבאס עאסי
נועם בר-דוד עבאס עאסי
ענאן בלאן עבאס עאסי
רוני סלח עבאס עאסי
יעקב פודים עביר גבריס
מוסא עותמאן עביר גבריס
משרד עו”ד גרייבסקי-עאסי עביר גבריס
משרד עו”ד פודים עביר גבריס
סאמי דקה עביר גבריס
עבד אל רחמן עאסי עביר גבריס
תחריר עתאמלה עביר גבריס
איבראהים עודה עדי אייזדורפר
איליא עבד עדי אייזדורפר
אמיר מתא עדי אייזדורפר
אמיר עראף עדי אייזדורפר
אנטון ליוס עדי אייזדורפר
אשרף סבאג עדי אייזדורפר
הנרי ליוס עדי אייזדורפר
חוסאם סבית עדי אייזדורפר
טרז עבדו עדי אייזדורפר
טרז עבדו עדי אייזדורפר
יוסף עודה עדי אייזדורפר
כמיל עודה עדי אייזדורפר
מייסא אבו עוקסה עדי אייזדורפר
מרים קסיס עדי אייזדורפר
משרד עו”ד חוסאם סבית עדי אייזדורפר
משרד עו”ד מייסא אבו עוקסה עדי אייזדורפר
משרד עו”ד מרים קסיס עדי אייזדורפר
משרד עו”ד ראני חדאד עדי אייזדורפר
משרד עו”ד: איבראהים עודה עדי אייזדורפר
משרד עו”ד: איליא עבד עדי אייזדורפר
משרד עו”ד: אמיר מתא עדי אייזדורפר
משרד עו”ד: אמיר עראף עדי אייזדורפר
משרד עו”ד: אנטון ליוס עדי אייזדורפר
משרד עו”ד: אשרף סבאג עדי אייזדורפר
משרד עו”ד: הנרי ליוס עדי אייזדורפר
משרד עו”ד: יוסף עודה עדי אייזדורפר
סאמר עבד עדי אייזדורפר
ראני חדאד עדי אייזדורפר
בר- קהן, ציגנלאוב ושות’  עדי במביליה-אינשטיין
יפעת גבאי עדי במביליה-אינשטיין
ליאור רוב עדי במביליה-אינשטיין
משרד עו”ד: ליאור רוב עדי במביליה-אינשטיין
משרד עו”ד: ראובן וייס עדי במביליה-אינשטיין
ראובן וייס עדי במביליה-אינשטיין
אלי סגל עדי בר-טל
מני אלביר עדי בר-טל
משרד עו”ד: אלי סגל עדי בר-טל
בנק דיסקונט לישראל בעמ עדי הדר
יניב אידל עדי הדר
עזמי עודה –  משרד עו”ד עדי הדר
אשדר חברה לבניה בעמ עדי חן-ברק
האגודה לתרבות הדיור עדי חן-ברק
האוניברסיטה הפתוחה – הלשכה המשפטית עדי חן-ברק
האוניברסיטה הפתוחה -הלישכה המשפטית (5700706502) עדי חן-ברק
חלמיש חברה ממשלתית עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות עדי חן-ברק
משה וינברג עדי חן-ברק
משרד עו”ד: גיורא בלופרב עדי חן-ברק
משרד עו”ד: משה וינברג עדי חן-ברק
אדם סרי עדי יעקובוביץ
אהוד שמיר עדי יעקובוביץ
אורי נוי עדי יעקובוביץ
אסף ברוך עדי יעקובוביץ
בנימינה-גבעת עדה** עדי יעקובוביץ
דורית נחום-שפירא עדי יעקובוביץ
מועצה מקומית בנימינה-גבעת עדה עדי יעקובוביץ
מחלקה לשרותים חברתיים – בנימינה – גבעת עדה(ענת קציר) עדי יעקובוביץ
משרד עו”ד: אריאלה מיכלין עדי יעקובוביץ
משרד עו”ד: חגי פריד עדי יעקובוביץ
משרד עו”ד: יובל שוסהיים עדי יעקובוביץ
משרד עו”ד: נטע ארז עדי יעקובוביץ
משרד עו”ד: עדי מיכלין עדי יעקובוביץ
נטע ארז עדי יעקובוביץ
נטע ארז-משרד עו”ד עדי יעקובוביץ
נעמי לביא-אפרת עדי יעקובוביץ
עדי מיכלין עדי יעקובוביץ
ציפי פריד-למפיטר עדי יעקובוביץ
רן עמיאל עדי יעקובוביץ
רן עמיאל ושות’ משרד עו”ד עדי יעקובוביץ
איילון חברה לביטוח בע”מ עדי סומך
דיאנה דובזיק עדי סומך
הדס פורר-גפני עדי סומך
הראל חברה לבטוח בעמ עדי סומך
הראל חברה לביטוח  עדי סומך
הראל חברה לביטוח בע”מ עדי סומך
השירות הרפואי הנהלת קופת חולים מכבי עדי סומך
ויקטוריה בן מאיר עדי סומך
יעל אלשר עדי סומך
מדנס סוכנות לביטוח בע”מ עדי סומך
מור שקים מתן עדי סומך
מנורה חברה לבטוח בע”מ עדי סומך
מנורה חברה לביטוח בע”מ עדי סומך
מנורה חברה לביטוח בע”מ עדי סומך
משרד עו”ד: בעז בן צור עדי סומך
צבי יעקובוביץ – משרד עו”ד עדי סומך
קופ”ח כללית עדי סומך
קופ”ח כללית עדי סומך
קופת חולים לאומית עדי סומך
קופת חולים מאוחדת  עדי סומך
קופת חולים מכבי עדי סומך
אבנר בן חיון עדנה יוסף-קוזין
איתן כהן עדנה יוסף-קוזין
אמי”ת יוזמות חינוכיות בע”מ עדנה יוסף-קוזין
יואב גמרסני עדנה יוסף-קוזין
ירון ממן עדנה יוסף-קוזין
ליסבון – ליס בע”מ עדנה יוסף-קוזין
רוני רחבי עדנה יוסף-קוזין
שמחה זה אנחנו בע”מ עדנה יוסף-קוזין
אורן טננבוים עובד אליאס
איתי כרמון עובד אליאס
איתן אפשטיין עובד אליאס
בנק אגוד לישראל עובד אליאס
ורדה לבון עובד אליאס
חגי כרמון עובד אליאס
מגן דוד – אדום עובד אליאס
עמי אסנת עובד אליאס
ענת שעיו-מלר עובד אליאס
רקפת כרמון עובד אליאס
אבישי אליאס עודד מאור
אריאל טרון עודד מאור
דוד שבי עודד מאור
מעיין תהל כהן עודד מאור
מעיין תהל כהן עודד מאור
משרד עו”ד אריאל טרון עודד מאור
משרד עו”ד: אבישי אליאס עודד מאור
משרד עו”ד: דוד שבי עודד מאור
משרד עו”ד: סיגל כסיף עודד מאור
משרד עו”ד: פליפ שרף עודד מאור
משרד עו”ד: רינה עותמי דמארי עודד מאור
סיגל כסיף עודד מאור
פליפ שרף עודד מאור
רינה עותמי דמארי עודד מאור
אדם – עו”ד עודד מורנו
אופיר מנצל עודד מורנו
קארין וינשטיין עודד מורנו
רון דרור עודד מורנו
אופירה פדלון סמבל עודד שחם
אורון שורץ עודד שחם
גל וולף עודד שחם
גלעד יצחק בר-טל עודד שחם
דב גלעד כהן עודד שחם
חדוה באום עודד שחם
טל קדש עודד שחם
יוגב חיימי עודד שחם
יוגב נרקיס עודד שחם
יוסי שקואי עודד שחם
לורנץ בר-טל ושות’ משרד עו”ד עודד שחם
ליאת לוינסון עודד שחם
משרד עו”ד: חדוה באום עודד שחם
משרד עו”ד: רוה-ואראס עודד שחם
משרד עו”ד: שורץ-נרקיס עודד שחם
עופר ברטל עודד שחם
עידו ואראס עודד שחם
עידית קן צפור עודד שחם
רעות לורנץ עודד שחם
איתן פלג )פומרנץ( עוז ניר נאוי
דלית סוקול עוז ניר נאוי
אורן גבריאלי עזריה אלקלעי
איתן און עזריה אלקלעי
אמיר דולב עזריה אלקלעי
אפרת ביטון עזריה אלקלעי
דורון איתני עזריה אלקלעי
דליה גליק עזריה אלקלעי
יואב אסטרייכר עזריה אלקלעי
יוחאי ניר (נאוי) עזריה אלקלעי
יוסף רומנו עזריה אלקלעי
יצחק זרניצקי עזריה אלקלעי
לימור בן-נון עזריה אלקלעי
משרד עו”ד: חזקיה-חכמון עזריה אלקלעי
משרד עו”ד: מור גבריאלי ושות’ עזריה אלקלעי
ענת לוי עזריה אלקלעי
רונן רייכלין עזריה אלקלעי
אבי חביב עמירם (עמרה) עידו כפכפי
אילן שמעוני עידו כפכפי
איריס גולדשטיין עידו כפכפי
אשר נחתומי עידו כפכפי
דוד סופר עידו כפכפי
יואב מוזר עידו כפכפי
ליאור אפשטיין עידו כפכפי
משרד עו”ד עדי גילה חכמון עידו כפכפי
משרד עו”ד: דוד סופר עידו כפכפי
עדי גילה חכמון עידו כפכפי
ענבל לביא עידו כפכפי
רן מסיקה עידו כפכפי
רעות נחתומי קרונ עידו כפכפי
רפאל שדמי עידו כפכפי
שמעוני ושות’ עידו כפכפי
זוהר לנדה עידו רוזין
משרד עו”ד: ברנע ג’פה לנדה ושות’  עידו רוזין
איתי קרינסקי עידית איצקוביץ
דניאל דן-גור עידית איצקוביץ
האוזנר – משרד עו”ד עידית איצקוביץ
יניב גביש עידית איצקוביץ
משרד עו”ד: דניאל דן-גור עידית איצקוביץ
משרד עו”ד: יניב גביש עידית איצקוביץ
משרד עו”ד: שלמה קרינסקי עידית איצקוביץ
עופר קרינסקי עידית איצקוביץ
עזרא האוזנר עידית איצקוביץ
יעל פורת-קוצר עידית בן-דב ג’וליאן
מריאל אפלמן עידית בן-דב ג’וליאן
אורי צפת עידית ברקוביץ
אורי צפת עידית ברקוביץ
משרד עו”ד: רבקה אורמן עידית ברקוביץ
רבקה אורמן עידית ברקוביץ
אבי נתנאל עידית וינברגר
ירון קוסטליץ עידית וינברגר
ישראל בודה עידית וינברגר
מרים זפט עידית וינברגר
משרד עו”ד קרן איצקוביץ עידית וינברגר
משרד עו”ד: קוסטליץ ושות’ עידית וינברגר
עיריית גבעת שמואל עידית וינברגר
צפורה בליצר עידית וינברגר
קרן איצקוביץ עידית וינברגר
חאזם חלאילה עידית קצבוי
אלכסנדר רינון – משרד עו”ד עינת אבמן-מולר
באום, הנגבי ושות’ עינת אבמן-מולר
בועז רוה עינת אבמן-מולר
טל אבנרי עינת אבמן-מולר
לירון כהנא עינת אבמן-מולר
משרד עו”ד: בועז רוה עינת אבמן-מולר
משרד עו”ד: טל אבנרי עינת אבמן-מולר
משרד עו”ד: ערן שפינדל עינת אבמן-מולר
קוצר עינת אבמן-מולר
AYR-עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות’ עינת גלעד משולם
אוהד ציטרום עינת גלעד משולם
אושרי דהאן עינת גלעד משולם
אלי סבן עינת גלעד משולם
ברוך פוזנר אסף עינת גלעד משולם
יוסי לבן עינת גלעד משולם
ירון מויאל עינת גלעד משולם
לומברוזו יצחק ושות’ עינת גלעד משולם
משרד עו”ד דהן-קוברסקי עינת גלעד משולם
משרד עו”ד: אוהד ציטרום עינת גלעד משולם
משרד עו”ד: אפרים אברמזון עינת גלעד משולם
משרד עו”ד: קמחי,פלד,פיזנר,שילה ושות’ עינת גלעד משולם
משרד עו”ד: שורץ-נרקיס עינת גלעד משולם
ניר כהן עינת גלעד משולם
קמחי,פלד,שילה,כהן ושות’ עינת גלעד משולם
רם זאן עינת גלעד משולם
רפאל שפירא עינת גלעד משולם
ש.הורביץ – משרד עו”ד עינת גלעד משולם
שפאר, סיטון,הניג עינת גלעד משולם
אביר כץ עינת דינרמן
אברהם ריבקין עינת דינרמן
אור אריה עינת דינרמן
גל זייד עינת דינרמן
גלעד ברמן עינת דינרמן
דורון עברי עינת דינרמן
דיינה הר-אבן עינת דינרמן
דקלה טוטיאן עינת דינרמן
מאור אסולין עינת דינרמן
משרד עו”ד: אברהם ריבקין עינת דינרמן
משרד עו”ד: גל זייד עינת דינרמן
משרד עו”ד: גלעד ברמן עינת דינרמן
משרד עו”ד: דיינה הר-אבן עינת דינרמן
משרד עו”ד: דקלה טוטיאן עינת דינרמן
רון טורקלטאוב עינת דינרמן
רון טורקלטאוב – משרד עו”ד עינת דינרמן
רונית רובין עינת דינרמן
רן מובשוביץ עינת דינרמן
אופיר דידי עינת לסרי
איתי פריימן עינת לסרי
אלה וואנו עינת לסרי
בנק אגוד לישראל בעמ עינת לסרי
בנק כרמל איגוד למשכנתאות והשקעות בע”מ עינת לסרי
גדעון שרויאר עינת לסרי
דורית נחום-שפירא עינת לסרי
דניאל פריימן עינת לסרי
האפוטרופוס הכללי מחוז חיפה והצפון עינת לסרי
ליאת כצנלסון עינת לסרי
מיכאל מאיר עינת לסרי
משרד הביטחון/רפא”ל עינת לסרי
משרד עו”ד: דקלה וינברג עינת לסרי
משרד עו”ד: צבי איצקוביץ עינת לסרי
נאורה סידי עינת לסרי
ניצן בר אילן עינת לסרי
נעמה סלע עינת לסרי
רון כהנא עינת לסרי
רועי ספיבק עינת לסרי
שלום וואנו עינת לסרי
שמעון אוחנינה עינת לסרי
חשב המשרד לפיתוח הנגב והגליל עינת רביד
יעקב יער רואש עינת רביד
מיכל והב ישראלי עינת רביד
עמית ביר עינת רביד
אהוד פוני עירית הוד
ארנה לין ושות’ משרד עו”ד עירית הוד
דוד מלכוב עירית הוד
חנן מור ניהול וייעוץ בע”מ עירית הוד
משרד עו”ד: רות וקסמן (שאלתיאל) עירית הוד
ענת הורוויץ עירית הוד
קבוצת חנן מור – אחזקות בע”מ עירית הוד
קבוצת חנן מור השקעות 2006 בע”מ עירית הוד
קבוצת חנן מור פיתוח בינלאומי בע”מ עירית הוד
רון מלכין עירית הוד
שי גריב עירית הוד
אפריקה ישראל החזקות בינלאומיות בע”מ עירית וינברג-נוטוביץ
אפריקה ישראל נכסים בע”מ עירית וינברג-נוטוביץ
גיל דביר עירית וינברג-נוטוביץ
דלית כסלו ספקטור עירית וינברג-נוטוביץ
דניה סיבוס בע”מ עירית וינברג-נוטוביץ
יובל שוסהיים עירית וינברג-נוטוביץ
משרד עו”ד: גיל דביר עירית וינברג-נוטוביץ
משרד עו”ד: וקסלר ברגמן ושות’ עירית וינברג-נוטוביץ
משרד עו”ד: יובל שוסהיים עירית וינברג-נוטוביץ
משרד עו”ד: ספקטור-אורן עירית וינברג-נוטוביץ
נגב קרמיקה שיווק (1982) בע”מ עירית וינברג-נוטוביץ
קבוצת נגב בע”מ עירית וינברג-נוטוביץ
אשר נוטוביץ עירית כהן
זילברבוים הרפז ושות’ עירית כהן
דורון לנגה עירית קויפמן
משרד עו”ד: בלטר גוט אלוני ושות’ עירית קויפמן
משרד עו”ד: בן-ציון ליפשיץ עירית קויפמן
משרד עו”ד: דורון לנגה עירית קויפמן
משרד עו”ד: יצחק מיוחס עירית קויפמן
אוניברסיטת בן גוריון עלאא מסארווה
בית חולים אסותא אשדוד עלאא מסארווה
גיא אשר עלאא מסארווה
דני אליגון עלאא מסארווה
הילה ונטורה עלאא מסארווה
משרד עו”ד: גיא אשר עלאא מסארווה
משרד עו”ד: דני אליגון עלאא מסארווה
גיא עין צבי עמי קובו
יוהנה לרמן עמי קובו
ירוסלב מץ עמי קובו
משרד עו”ד ירוסלב מץ עמי קובו
משרד עו”ד רועי לנג עמי קובו
משרד עו”ד: גיא עין צבי עמי קובו
משרד עו”ד: יוהנה לרמן עמי קובו
ענבל מטס עמי קובו
רועי לנג עמי קובו
ארז כהן עמי רוטמן
יואב קשת עמיעד רט
ליאת קינן עמיעד רט
רחל בן רחמים עמיעד רט
שלום מור עמיעד רט
בית חולים לניאדו עמיצור איתם
גיל קלופשטוק עמיצור איתם
יעקב קורן עמיצור איתם
יצחק דרוקר עמיצור איתם
משרד עו”ד: גיל קלופשטוק עמיצור איתם
ענבל אברהמי דרוקר עמיצור איתם
אריק שלו עמית בר
דרור שוסהיים עמית בר
צ.פ. חברה לבנין בע”מ עמית בר
קליבר 3 בע”מ עמית בר
אליהו  פרי עמית יריב
מאיר ארנפלד עמית יריב
משרד עו”ד אליהו פרי עמית יריב
משרד עו”ד: מאיר ארנפלד עמית יריב
משרד עו”ד: רחמים רם תמם עמית יריב
רחמים רם תמם עמית יריב
שלמה ערד עמית יריב
שלמה ערד עמית יריב
איתי גרוס עמית כהן
אלון גלרט עמית כהן
גיורא ארדינסט עמית כהן
ישראל פפר עמית כהן
מיתר, ליקוורניק, גבע,לשם, טל ושות’ עמית כהן
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ עמית כהן
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ עמית כהן
משרד עו”ד: שלומי וינברג עמית כהן
נדב ויסמן עמית כהן
פרל כהן צדק לצר ברץ-משרד עורכי דין עמית כהן
רחל פרי עמית כהן
שלומי וינברג עמית כהן
אייל כהן עמית מיכלס
אלון כהן עמית מיכלס
דוד כהן עמית מיכלס
דוד כהן עמית מיכלס
משה מגלי עמית מיכלס
משרד עו”ד אלמוג-שפירא עמית מיכלס
משרד עו”ד משה מגלי עמית מיכלס
רן שפירא עמית מיכלס
רפאל אלמוג עמית מיכלס
דוריס מור עמית פרייז
אבי ל. אמסלם ענבל קצב-קרן
אהוד קרמר ענבל קצב-קרן
אייל נון ענבל קצב-קרן
אליהו נימני ענבל קצב-קרן
אקסלנס נשואה – בית השקעות ענבל קצב-קרן
אריה אבריאל ענבל קצב-קרן
אשר שור ענבל קצב-קרן
גיורא אלדן ענבל קצב-קרן
זהבה שפירא ענבל קצב-קרן
חגי ויניצקי ענבל קצב-קרן
יאיר צדוק ענבל קצב-קרן
מנור סוכנויות בטוח בע”מ ענבל קצב-קרן
מנסור כמיל ענבל קצב-קרן
משה אוהד ענבל קצב-קרן
משה בן דוד ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: אבי ל. אמסלם ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: אהוד קרמר ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: אליהו נימני ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: גיורא אלדן ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: יאיר צדוק ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: מנסור כמיל ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: משה אוהד ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: עאדל עלי ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד: שמואל שמואלי ענבל קצב-קרן
משרד עו”ד-אייל נון נבון ושות’ ענבל קצב-קרן
עאדל עלי ענבל קצב-קרן
עופר שוייצר ענבל קצב-קרן
רות אנושי ענבל קצב-קרן
שמואל שמואלי ענבל קצב-קרן
שמעון אשואל ענבל קצב-קרן
גלית צ’רבינסקי ענת אלפסי
יהודית הוכהויזר ענת אלפסי
ענבל הראל ענת אלפסי
רון ברנט ענת אלפסי
רון ברנט ענת אלפסי
מאיר ברוכים ענת דבי
בית חולים וולפסון ענת הלר-כריש
יהודה רסלר ענת הלר-כריש
איילת ישראלי ענת זינגר
יוסף מנדלסון ענת זינגר
יוסף מנדלסון משרד עו”ד ענת זינגר
מרב אבישי ענת זינגר
משרד עו”ד: איילת ישראלי ענת זינגר
נעמה כהן ספראי ענת זינגר
נעמה כהן ספראי ענת זינגר
אברם פורטן ענת יהב
אגמון ושות’ רוזנברג הכהן ושות’ ענת יהב
אהרן בארי ענת יהב
איתן פלג )פומרנץ( ענת יהב
בעז ארד ענת יהב
ויסגלס – אלמגור ענת יהב
חברת הגיחון בע”מ ענת יהב
יורם וייל ענת יהב
יעקב סלומון, ליפשיץ ושות’ – סניף חיפה ענת יהב
יצחק שמידט ענת יהב
משרד עו”ד: איתן פלג  ענת יהב
משרד עו”ד: בעז ארד ענת יהב
משרד עו”ד: גדעון ברמץ ענת יהב
משרד עו”ד: זאב וייל ושות’ ענת יהב
משרד עו”ד: יעל אזולאי ענת יהב
משרד עו”ד: עודד הכהן ענת יהב
משרד עו”ד: עוז אלדד ענת יהב
משרד עו”ד: רולנד רוט ענת יהב
משרד עו”ד:ביניש-איבצן ענת יהב
סלומון,ליפשיץ ושות’-סניף רמת גן ענת יהב
עמית שגב ענת יהב
אבשלום גיספן עפרה  ורבנר
אוהד טמל עפרה  ורבנר
מירב אברהם עפרה  ורבנר
משרד עו”ד אוהד טמל עפרה  ורבנר
משרד עו”ד אשרי בסיל עפרה  ורבנר
משרד עו”ד שרון וקנין עפרה  ורבנר
משרד עו”ד: אבשלום גיספן עפרה  ורבנר
משרד עו”ד: קורין מהצרי עפרה  ורבנר
קורין מהצרי עפרה  ורבנר
שרון וקנין עפרה  ורבנר
אברהם דב ורבנר עפרה אטיאס
גרא פולגר עפרה אטיאס
ד”ר אמיר לבקוביץ עפרה אטיאס
ליאור פורת עפרה אטיאס
רבקה ורבנר עפרה אטיאס
רחל צינקין עפרה אטיאס
בנק המזרחי טפחות עפרה גיא
בנק המזרחי טפחות בעמ עפרה גיא
בנק מזרחי טפחות עפרה גיא
בנק מזרחי טפחות עפרה גיא
בנק מזרחי טפחות עפרה גיא
בנק מזרחי טפחות עפרה גיא
בנק מזרחי טפחות – הנהלה ראשית עפרה גיא
בנק מזרחי טפחות בע”מ עפרה גיא
בנק מזרחי טפחות בע”מ עפרה גיא
בנק מזרחי טפחות בעמ עפרה גיא
ברוך אבוקרט עפרה גיא
דקורית אביזרי וילונות ודקורציה בע”מ עפרה גיא
יובל הדס עפרה גיא
יוסף ליבנה עפרה גיא
אירית לוי ערמונית מעודד
אלון גורן ערמונית מעודד
גיא מורדקוביץ ערמונית מעודד
חנן שטיינר ערמונית מעודד
משה גורן ערמונית מעודד
מתת פלסנר ערמונית מעודד
נתן צורף ערמונית מעודד
רונית זץ ערמונית מעודד
שגיא בנאו ערמונית מעודד
ערן גולן ערן אביטל
שירותי בריאות כללית מחוז דן ערן אביטל
חן נעמן ערן נווה
חנן פדר ערן נווה
יובל מיכ ראובינוף ערן נווה
נחום הרפז ערן נווה
ראובינוף – משרד עו”ד ערן נווה
רון חמד ערן נווה
אורן סודאי ערן שילה
איריס טנצר ערן שילה
אליעד שחם ערן שילה
גושן,טנצר ושות’ ערן שילה
גלעד גושן ערן שילה
טל טנצר ערן שילה
ליאור דוידי ערן שילה
מנחם גושן ערן שילה
משרד עו”ד: אליעד שחם ערן שילה
משרד עו”ד: גוהר את גוהר ערן שילה
עדיאל גוהר ערן שילה
ערן בקר ערן שילה
כרמי זקן ערפאת טאהא
מרדכי גנץ ערפאת טאהא
שלמה  סירקיס ערפאת טאהא
 משרד עו”ד: סלאם שריף פאני גילת כהן
דלית סוקול פאני גילת כהן
ויסאם חביב פאני גילת כהן
חליל שריף פאני גילת כהן
יוסף הוד פאני גילת כהן
משרד עו”ד: ויסאם חביב פאני גילת כהן
משרד עו”ד: רביע ג’השאן פאני גילת כהן
סלאם שריף פאני גילת כהן
רביע ג’השאן פאני גילת כהן
רולא חדאד פאני גילת כהן
אלי כץ פליקס גורודצקי
דן כץ פליקס גורודצקי
ורדה בן-דוד פליקס גורודצקי
יהודה מרציאנו פליקס גורודצקי
כץ-מרציאנו חברת עורכי דין פליקס גורודצקי
משרד עו”ד: חסקי ביאזי פליקס גורודצקי
עינת קליין פליקס גורודצקי
רמי ביאזי פליקס גורודצקי
שלמה דגן פליקס גורודצקי
שמעון חסקי פליקס גורודצקי
אברהם צבי שוורץ פנינה לוקיץ
אנטון קוזין פנינה לוקיץ
יונתן הראל פנינה לוקיץ
מרינה גורודצקי פנינה לוקיץ
סיגל בלינסון שפר פנינה לוקיץ
קרין מלכה בר כליפא פנינה לוקיץ
אבי שטרן פנינה נויבירט
מוחמד עלי פנינה נויבירט
פואד חיר פנינה נויבירט
שי איל פנינה נויבירט
שמעון איל פנינה נויבירט
אילן בומבך פרחה ג’ובראן מילר
יובל חרל”פ פרחה ג’ובראן מילר
יפעת שטיין פרחה ג’ובראן מילר
משרד עו”ד: אילן בומבך פרחה ג’ובראן מילר
משרד עו”ד: שטיין-חרל”פ פרחה ג’ובראן מילר
שמשון שטיין פרחה ג’ובראן מילר
שרית חרל”פ פרחה ג’ובראן מילר
אבנר קלוזנר פרנקל (שיפמן) ליאורה
אלבר נחאס פרנקל (שיפמן) ליאורה
גיא מרצקי פרנקל (שיפמן) ליאורה
חביבה גרמן פרנקל (שיפמן) ליאורה
חיים רביה פרנקל (שיפמן) ליאורה
יוסף כרמ מילר פרנקל (שיפמן) ליאורה
ראניה חדאד סרוג’י פרנקל (שיפמן) ליאורה
רון ברנט פרנקל (שיפמן) ליאורה
שלמה שינדלהיים פרנקל (שיפמן) ליאורה
ש. שלמה (ניהול ציים) בע”מ צבי פורר
ש. שלמה החזקות עסקי ביטוח בע”מ צבי פורר
ש. שלמה חברה לביטוח בע”מ צבי פורר
ש. שלמה ליסינג לפרטיים בע”מ צבי פורר
ש. שלמה מכירת רכב (2000) בע”מ צבי פורר
ש. שלמה רכב בע”מ צבי פורר
שלמה תחבורה (2007) בע”מ צבי פורר
אלדד אהרוני צבי פרנקל
דני אליגון צבי פרנקל
ירון פורר צבי פרנקל
משה חיים וייס צבי פרנקל
ניר רשף צבי פרנקל
עמית בר-טוב צבי פרנקל
אוניברסיטת בן גוריון צבייה גרדשטיין פפקין
איתי אדרת צבייה גרדשטיין פפקין
אלישע כהן צבייה גרדשטיין פפקין
דן מלכיאלי צבייה גרדשטיין פפקין
מיכאל עטיה צבייה גרדשטיין פפקין
מיכה דוד צבייה גרדשטיין פפקין
משרד עו”ד: מרדכי קמינצקי צבייה גרדשטיין פפקין
משרד עו”ד-אייל נון נבון ושות’ צבייה גרדשטיין פפקין
משרד ראש הממשלה/קמ”ג צבייה גרדשטיין פפקין
עמית גורביץ צבייה גרדשטיין פפקין
גיא תם צוריאל לרנר
מירה פינטו צוריאל לרנר
עמינח רשתות שיווק בע”מ צוריאל לרנר
עמינח תעשיות רהיטים ומזרונים בע”מ צוריאל לרנר
קיבוץ נצר סירני  צוריאל לרנר
שירית נקר צוריאל לרנר
יוסף אבנרי צחי אלמוג
מרק לארנ שרמן צחי אלמוג
משרד עו”ד: אבנרי צחי אלמוג
משרד עו”ד: מרק לארנ שרמן צחי אלמוג
משרד עו”ד: סלי זייפמן צחי אלמוג
משרד עו”ד: רפאל קורניצר צחי אלמוג
סלי זייפמן צחי אלמוג
רפאל קורניצר צחי אלמוג
שמואל גרוס צחי אלמוג
שמואל גרוס צחי אלמוג
אלון רפפורט צילה צפת
דן רינגל צילה צפת
ויזל – רינגל עו”ד צילה צפת
משרד עו”ד: אלון רפפורט צילה צפת
אברהם דויטש צפורה משה
אהובה יששכר צפורה משה
אורי צפת צפורה משה
אילן בומבך צפורה משה
דפנה בן -דוד צפורה משה
דפנה טל קורן צפורה משה
יורם חג’בי צפורה משה
מקוב, נוף, הוברמן ושות’ – משרד עו”ד צפורה משה
משרד עו”ד: ארנון שגב ושות’ צפורה משה
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד צפורה משה
צבי ברק צפורה משה
שרגא צייגר צפורה משה
גלי אלפסי קארין ליבר-לוין
דורון ברזילי קארין ליבר-לוין
מיטל אורשלם קארין ליבר-לוין
צדוק חוגי קארין ליבר-לוין
שלמה קלימיאן קארין ליבר-לוין
אסף לאור קובי אסולין
רומי הוניג קובי אסולין
רז לביא קובי אסולין
אלרום רום סלומון ושות’ קייס נאשף
ינון היימן קייס נאשף
עיריית נס ציונה קייס נאשף
עיריית נתניה  קייס נאשף
עיריית נתניה קייס נאשף
עיריית תל-אביב-יפו קייס נאשף
עירית נתניה קייס נאשף
יורם דביר קרין וישינסקי
יצחק מנדה קרין וישינסקי
יצחק מנדה-משרד עו”ד קרין וישינסקי
א. י. אמריקה ישראל להשקעות בע”מ קרן אזולאי
אבישי אבנר קרן אזולאי
אברהם גוטליב קרן אזולאי
איל אברמוב קרן אזולאי
גדעון יצחק גולדשטיין קרן אזולאי
דנה קישוני קרן אזולאי
טליט ווירלס סולושיונס בע”מ קרן אזולאי
יפית יפרח קרן אזולאי
לירון פוגל קרן אזולאי
מירב גול קרן אזולאי
משרד עו”ד: קרנון, דן ושות’ קרן אזולאי
נאייקס בע”מ קרן אזולאי
נתן שמחוני קרן אזולאי
סייוואק בע”מ קרן אזולאי
ספטיר תקשורת בע”מ קרן אזולאי
פרל כהן צדק לצר ברץ-משרד עורכי דין קרן אזולאי
רתם פלג קרן אזולאי
דוד הלוי קרן אניספלד
דן ליברמן קרן אניספלד
י.לוי – לחיאני משרד עו”ד קרן אניספלד
יואב מתן קרן אניספלד
יוסי לחיאני קרן אניספלד
יחזקאל ביניש קרן אניספלד
מזור מצקביץ קרן אניספלד
משה קורן קרן אניספלד
משרד עו”ד: אפרים אברמזון קרן אניספלד
משרד עו”ד:ביניש-איבצן קרן אניספלד
משרד עו”ד:הלוי-פולונסקי קרן אניספלד
נועה גוט קרן אניספלד
עמרי לובובסקי  קרן אניספלד
אורי אילן קרן וקסלר
אורי שחר יזמות ובניה בע”מ קרן וקסלר
איריס גולן קרן וקסלר
איריס טנצר קרן וקסלר
אלקליל בע”מ קרן וקסלר
גושן,טנצר ושות’ קרן וקסלר
גרא פולגר קרן וקסלר
דורית תמיר קרן וקסלר
דנה יגור קרן וקסלר
הוט טלקום בע”מ קרן וקסלר
טל טנצר קרן וקסלר
יואב אניספלד קרן וקסלר
יואב פרידן קרן וקסלר
יוסף שי שפרינצק קרן וקסלר
יעל יגיל קרן וקסלר
יצחק יגור קרן וקסלר
לשניאק אדריכלים בע”מ קרן וקסלר
מכללת מעוף בע”מ קרן וקסלר
משרד עו”ד: אלון אלדר קרן וקסלר
משרד עו”ד: יואב סלומון קרן וקסלר
משרד עו”ד: כספי סרור ושות’ קרן וקסלר
משרד עו”ד: עידן גרושקובסקי קרן וקסלר
משרד עו”ד: שי טויסטר קרן וקסלר
נופי רוממה קרן וקסלר
נופי רוממה ייזום והשקעות בע”מ קרן וקסלר
ניר קהת קרן וקסלר
סלקום ישראל בע”מ קרן וקסלר
עודד סלע קרן וקסלר
עידן גולדנברג ושות’ – משרד עו”ד ונוטריון קרן וקסלר
עתיד רשת מכללות טכנולוגיות בע”מ קרן וקסלר
רון  קלנר קרן וקסלר
רפאל אניספלד קרן וקסלר
שי עופרים הסעות בע”מ קרן וקסלר
שירה פרידן פרנק קרן וקסלר
שלמה עובדיה קרן וקסלר
שמואל לוי קרן וקסלר
תומידו מערכות סחר בינלאומיות בע”מ קרן וקסלר
איתי בר עוז קרן כ”ץ
חן יצחקי קרן כ”ץ
ניצן ביילין קרן כ”ץ
עידן שני קרן כ”ץ
ערן צלניקר קרן כ”ץ
פאדי אסעד קרן כ”ץ
קובי סודרי קרן כ”ץ
רועי רייס קרן כ”ץ
אגד – תחבורה ציבורית בע”מ קרן כהן
אהוד חיים חגואל קרן כהן
אורון גורן קרן כהן
איילון חברה לביטוח בע”מ קרן כהן
אילון עישר קרן כהן
אילן שפר קרן כהן
איריס קוטלר קרן כהן
אליס סיון קרן כהן
אפרת קום קרן כהן
אריה בן שלמה קרן כהן
בוריס ברין קרן כהן
גיא מלכאי קרן כהן
גלית בן ארי קרן כהן
גלית ספיר קרן כהן
דוד עבדי קרן כהן
דודי רד קרן כהן
הראל חברה לביטוח בע”מ קרן כהן
חן לופוביץ קרן כהן
יונית נחום קרן כהן
יעל קבלה קרן כהן
יעקב פייגלין קרן כהן
ירון ארד קרן כהן
ליבי שפרלינג קרן כהן
מורן אלמוג קרן כהן
מיטל חסקי קרן כהן
מיכאל פסחזון קרן כהן
מיכאל קואינוב קרן כהן
מירב אביב רוטמן קרן כהן
משה עבדי קרן כהן
משה עבדי:משרד עו”ד קרן כהן
מתן  שרפי קרן כהן
ניסים אזולאי קרן כהן
נמרוד ברקוביץ קרן כהן
ספיר טובי קרן כהן
עופר שנקר קרן כהן
ענת שובל קרן כהן
ערן יעקובוביץ קרן כהן
צבי יעקובוביץ קרן כהן
צבי יעקובוביץ – משרד עו”ד קרן כהן
רבקה עבדי קרן כהן
רועי תמיר קרן כהן
רעות בית און קרן כהן
שירה זילברפרב קרן כהן
שירית אושרוב קרן כהן
שירלי לדשטיינר מג קרן כהן
תומר חודורוב קרן כהן
יעל הדני קרן מילר
“דלק” חברת הדלק הישראלית בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
013 נטוויז’ן בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
אגמון ושות’ רוזנברג הכהן ושות’ קרן מרגולין-פלדמן
אהרון שמעון קרן מרגולין-פלדמן
אקספון 018 בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
ארד בעמ קרן מרגולין-פלדמן
ג’ו קפה גורמה בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
דלק גז טבעי בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
דלק מנטה קמעונאות דרכים בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
דלק תעשיות בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
יאיר כהן קרן מרגולין-פלדמן
מרדכי מושקין קרן מרגולין-פלדמן
משרד עו”ד: אהרון שמעון קרן מרגולין-פלדמן
משרד עו”ד: שפירא, כהן קרן מרגולין-פלדמן
משרד עו”ד: תומר רבינוביץ קרן מרגולין-פלדמן
מתי שמחוביץ – משרד עו”ד קרן מרגולין-פלדמן
נטע הופמן-חדד קרן מרגולין-פלדמן
סלקום ישראל בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
צור מרום בניין והשקעות בע”מ קרן מרגולין-פלדמן
רם ירוחם כהן קרן מרגולין-פלדמן
תומר רבינוביץ קרן מרגולין-פלדמן
איל שפיר ראיד עומרי
אילן פלדמן ראיד עומרי
אלירן חזן ראיד עומרי
משרד עו”ד אלירן חזן ראיד עומרי
משרד עו”ד: אילן פלדמן ראיד עומרי
משרד עו”ד: עמיחי אשבל ראיד עומרי
עמיחי אשבל ראיד עומרי
דיאב לואי רביע ג’באלי
זאהי חמאיסה רביע ג’באלי
מואיד ג’ראח רביע ג’באלי
משרד עו”ד זאהי חמאיסה רביע ג’באלי
משרד עו”ד: דיאב לואי רביע ג’באלי
משרד עו”ד: מואיד ג’ראח רביע ג’באלי
משרד עו”ד: ראני עומרי רביע ג’באלי
ראני עומרי רביע ג’באלי
איהאב בשארה רבקה איזנברג
אמאל חמיס רבקה איזנברג
גסאן טנוס רבקה איזנברג
זאהי אבו אל עסל רבקה איזנברג
מנהל ח’ורי רבקה איזנברג
משרד עו”ד: דחלה את בשארה רבקה איזנברג
משרד עו”ד: זאהי אבו אל עסל רבקה איזנברג
משרד עו”ד: מנהל ח’ורי רבקה איזנברג
משרד עו”ד: נעאמנה גבאלי רבקה איזנברג
עלאא דחלה רבקה איזנברג
פיראס גבאלי רבקה איזנברג
דוד ניר רבקה ארד
יעקב קורין רבקה ארד
מ. א. גולן רבקה ארד
מועצה מקומית קצרין רבקה ארד
מני אלביר רבקה ארד
משרד עו”ד: דוד ניר רבקה ארד
משרד עו”ד: יעקב קורין רבקה ארד
משרד עו”ד: ניסן גיצה רבקה ארד
ניסן גיצה רבקה ארד
אסף מאור רבקה גלט
דוד פייל רבקה גלט
דן אשכנזי רבקה גלט
טל ארד רבקה גלט
משרד עו”ד: אסף מאור רבקה גלט
משרד עו”ד: דוד פייל ושות’ רבקה גלט
משרד עו”ד: ענת זרסקי רבקה גלט
משרד עו”ד: רונית מאור קשלס רבקה גלט
נחמיה יעקב רבקה גלט
ענת זרסקי רבקה גלט
רונית מאור קשלס רבקה גלט
שמשון זליג ושות חברה קבלנית בעמ רבקה גלט
אלישיב סימון רבקה מקייס
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ רבקה מקייס
משרד עו”ד: יהודה רוה רבקה מקייס
בעז רגב רבקה פרידמן-פלדמן
בתיה שפיצר רבקה פרידמן-פלדמן
יעקב מאי בן-שושן רבקה פרידמן-פלדמן
לירז פרץ רבקה פרידמן-פלדמן
מאיר מקייס רבקה פרידמן-פלדמן
משרד עו”ד: מאיר מקייס רבקה פרידמן-פלדמן
עדית יצחק רבקה פרידמן-פלדמן
אבישי  פלדמן רגד זועבי
אלעד גז רגד זועבי
דוד סופיר רגד זועבי
דניאל פלד רגד זועבי
דרורי-סאלם רגד זועבי
חיים נובוגורצקי רגד זועבי
יוסי לבן רגד זועבי
יעל נובוגרוצקי רגד זועבי
כרמי זקן רגד זועבי
לבן זקן משרד עו”ד רגד זועבי
משרד עו”ד: חיים נובוגורצקי רגד זועבי
משרד עו”ד: נח סביר רגד זועבי
נח סביר רגד זועבי
עובדיה גבאי רגד זועבי
קמחי,פלד,שילה,כהן ושות’ רגד זועבי
בית חולים אי.מ.מ.ס. הסקוטי רויטל באום
ג’עפר סבאח רויטל באום
זיאד חביב אללה רויטל באום
ח’יאם נסאר רויטל באום
טארק זועבי רויטל באום
מ.חאלד זועבי רויטל באום
משרד עו”ד נאיף זועבי רויטל באום
משרד עו”ד רוהאם האדיה רויטל באום
משרד עו”ד: ג’עפר סבאח רויטל באום
משרד עו”ד: זיאד חביב אללה רויטל באום
משרד עו”ד: ח’יאם נסאר רויטל באום
משרד עו”ד: טארק זועבי רויטל באום
משרד עו”ד: מ.חאלד זועבי רויטל באום
משרד עו”ד: נואל עבדו רויטל באום
משרד עו”ד: סאלח דחלה רויטל באום
משרד עו”ד: עימאד חמאיסי רויטל באום
משרד עו”ד: פאיז שרקאוי רויטל באום
נאיף זועבי רויטל באום
נואל עבדו רויטל באום
סאלח דחלה רויטל באום
עימאד חמאיסי רויטל באום
פאיז שרקאוי רויטל באום
רוהאם האדיה רויטל באום
רנא חכים-עבדאללה רויטל באום
שאדי גברין רויטל באום
שאדי ג’ברין רויטל באום
איילת טרסר רויטל טרנר
איילת טרסר רויטל טרנר
איילת טרסר רויטל טרנר
אפרת אומיאל פדידה רויטל טרנר
הילה בן יהודה זגריזק רויטל טרנר
לילך שלג רויטל טרנר
מיכאל עצמון רויטל טרנר
משרד עו”ד אפרת אומיאל פדידה רויטל טרנר
משרד עו”ד הילה בן יהודה זגריזק רויטל טרנר
משרד עו”ד: איילת טרסר רויטל טרנר
משרד עו”ד: לילך שלג רויטל טרנר
משרד עו”ד: עדי מיכלין רויטל טרנר
עדי מיכלין רויטל טרנר
יעל דוקוב אנגל רויטל יפה כץ
משרד עו”ד: יעל דוקוב אנגל רויטל יפה כץ
משרד עו”ד: ענת רוזנר רויטל יפה כץ
ענת רוזנר רויטל יפה כץ
שמואל זיסמן רויטל יפה כץ
אביעד כץ רוית פלג בר-דיין
דורית לוי רוית פלג בר-דיין
יורם דנציגר רוית פלג בר-דיין
שחר כ”ץ רוית פלג בר-דיין
שמואל כ”ץ רוית פלג בר-דיין
אביטל ברקן-טבצ’ניק רוית צדיק
רונית ליפקיס רוית צדיק
אי.בי.אי בית השקעות  בע”מ רון סולקין
אליהו זהר רון סולקין
אפרת רייטן-מרום רון סולקין
גיא גונן רון סולקין
המכללה למנהל המסלול האקדמי רון סולקין
מיכל מרקוביץ)בלשר( רון סולקין
עיריית רמת גן רון סולקין
ריטה פרי-הר רון סולקין
רפאל הולין רון סולקין
שרון רגב רון סולקין
איתן שלו סולקין רון סוקול
אלכסנדר גאוסקין רון סוקול
סוזי שלו רון סוקול
פניאה שלום רון סוקול
צדוק אודי רון סוקול
רונית אטיאס גולדברג רון סוקול
שלומי אטיאס רון סוקול
ביטוח חקלאי-שיתופית מרכזית בע”מ רון שפירא
גיא אור רון שפירא
דורון שוופי רון שפירא
הוד, סקול ושות’ רון שפירא
ישי שידלובסקי אור רון שפירא
מדיקל קונסלטנס אינטרנשיונל (אמ.סי.אי.) בע”מ רון שפירא
קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים רון שפירא
שירותי בריאות כללית הנהלה ראשית רון שפירא
אוניברסיטת אריאל בשומרון רוני סלע
אוניברסיטת חיפה רוני סלע
בית חולים העמק רוני סלע
בית חולים פוריה רוני סלע
בלטר, גוט, אלוני ושות’, משרד עורכי דין רוני סלע
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל רוני סלע
המכללה הטכנולוגית כנרת ע”ש אלפרין בעמק הירדן בע”מ רוני סלע
יהושע חורש רוני סלע
מועצה אזורית עמק הירדן רוני סלע
יהודה גדרות בע”מ רונית אופיר
יהודה פלדות בע”מ רונית אופיר
יהודה רשתות פלדה בעמ רונית אופיר
אביעד אופיר רונית בש
אביעד דוד שמר רונית בש
אלעד אופיר רונית בש
אסתי נדל רונית בש
אסתר בן דור רונית בש
גיל נדל רונית בש
ירון שוואב רונית בש
משרד הביטחון רונית בש
משרד עו”ד: ברנע ג’פה לנדה ושות’  רונית בש
נעמה זר כבוד רונית בש
תדמור לוי ושות’ רונית בש
טליה לימור שקולניק רונית פוזננסקי כץ
ליאור דוידי רונית פוזננסקי כץ
עביר אסדי רונית פוזננסקי כץ
תומר יצחקי רונית פוזננסקי כץ
אופיר סטרשנוב רונית פינצ’וק אלט
כהן סטרשנוב  רונית פינצ’וק אלט
מיתר, ליקוורניק, גבע,לשם, טל ושות’ רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד גורניצקי ושות’ רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: אסף כספי רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: דפנה מיתר נחמד רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: ירוחם גורניצקי רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: יריב כספי רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: כספי ושות’ רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: מיכאל כספי רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: צבי מיתר רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: ציון אמיר רונית פינצ’וק אלט
משרד עו”ד: שרון בן צבי רונית פינצ’וק אלט
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד רונית פינצ’וק אלט
ציון אמיר רונית פינצ’וק אלט
קובי סודרי רונית פינצ’וק אלט
אופיר צברי רונן אילן
מקסים ליפקין רונן אילן
משרד עו”ד: צברי-פרקש ושות’ רונן אילן
רונן קצף רונן אילן
שמואל גלינקא רונן אילן
אופל בלאנס (2006) בע”מ רונן פיין
דורון אמיר רונן פיין
יוחנן בלש רונן פיין
מוטי ארד רונן פיין
משרד עו”ד: אשר אקסלרד ושות’ רונן פיין
סיסטם מעבדות מתקדמות בע”מ רונן פיין
יוסף פיניאן רונן פלג
פאיז עורוק רונן פלג
פאיז עורוק רונן פלג
איל אברמוב רועי פוליאק
חן, נגלר, סלהוב – עורכי דין רועי פוליאק
מרדכי תגר רועי פוליאק
מרדכי תגר,עו”ד רועי פוליאק
משרד עו”ד: דוידוב,דינר,גראופן ושות’ רועי פוליאק
עמית דינר רועי פוליאק
צחי יקולב רועי פוליאק
תמיר יחיא רועי פוליאק
תמיר יחיא משרד עו”ד ונוטריון רועי פוליאק
 בית חולים אלי”ן – מרכז לשיקום ילדים ונוער (ע”ר) רועי פרי
אופקים סוכנות לביטוח כללי בע”מ רועי פרי
אורית בקרמן רועי פרי
אס. פי. פרסומים (1989) בע”מ רועי פרי
גלי בהרב-מיארה רועי פרי
ג’רוזלם פוסט בע”מ רועי פרי
המומחים להטבות לעובדים, בנפיט בע”מ רועי פרי
הראל חברה לביטוח בע”מ רועי פרי
הראל פנסיה וגמל בע”מ רועי פרי
חברת אל על בעמ רועי פרי
חברת הגמל לעובדי האוניברסיטה העברית בע”מ רועי פרי
טלי ריינהולד רועי פרי
יהושע רובין רועי פרי
יעל תכנה ומערכות בע”מ רועי פרי
כלמוביל בע’מ רועי פרי
מדינת ישראל משרד הביטחון רועי פרי
מיכל ליבן-קובי רועי פרי
מעריב הוצאת מודיעין בע”מ רועי פרי
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ רועי פרי
משרד עו”ד: המבורגר עברון ושות’ רועי פרי
משרד עו”ד: יונתן,בריק ושות’ רועי פרי
נידיילי תקשורת בע”מ רועי פרי
נימרוד-ייצור (1979) בע”מ רועי פרי
סומך חייקין רועי פרי
פועלים משכנתאות סוכנות לביטוח (2005) בע”מ רועי פרי
צ’מפיון מוטורס בע”מ רועי פרי
צ’רלטון בע”מ רועי פרי
רדיו ללא הפסקה (ניהול 2008) בע”מ רועי פרי
רדיו ללא הפסקה בע”מ רועי פרי
רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ רועי פרי
אורי בן אשר רות אטדגי-פריאנטה
טוביה ילון רות אטדגי-פריאנטה
ינון היימן רות אטדגי-פריאנטה
ניר שנידרמן רות אטדגי-פריאנטה
רדא ענאבוסי רות אטדגי-פריאנטה
דוד גולן רות וקסמן
יעקב רביבו רות וקסמן
אחיקם גריידי רות לורך
אלי אנושי רות לורך
אלי אנושי רות לורך
הילה מלמד רות לורך
משרד עו”ד הילה מלמד רות לורך
משרד עו”ד: אחיקם גריידי רות לורך
אמנון לורך רות רונן
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ רות רונן
נתלי אסקירה רות רונן
שני לורך רות רונן
אייל רוזובסקי רות שפילברג כהן
ברק טל רות שפילברג כהן
דוד תדמור רות שפילברג כהן
חגי שמואלי רות שפילברג כהן
חגית בבלי-גלוזמן רות שפילברג כהן
יגאל ארנון רות שפילברג כהן
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ רות שפילברג כהן
משרד עו”ד: גלוזמן ושות’ רות שפילברג כהן
משרד עו”ד: יגאל ארנון ושות’ רות שפילברג כהן
עפר גלוזמן רות שפילברג כהן
פנינה ברודר רות שפילברג כהן
צבי חוברס רות שפילברג כהן
רמי בן נתן)קליינבר רות שפילברג כהן
שרון לובצקי רות שפילברג כהן
אסף הדרי רותם קודלר עיאש
אסף הדרי רותם קודלר עיאש
דורית ענבר סברדליק רותם קודלר עיאש
יוחאי בטשא רותם קודלר עיאש
יניב סברדליק רותם קודלר עיאש
משרד עו”ד: דורית ענבר סברדליק רותם קודלר עיאש
משרד עו”ד: יוחאי בטשא רותם קודלר עיאש
משרד עו”ד: יניב סברדליק רותם קודלר עיאש
משרד עו”ד: עידית רייכרט רותם קודלר עיאש
משרד עו”ד: צביקה כוחן רותם קודלר עיאש
משרד עו”ד: שמואל ברזני רותם קודלר עיאש
צביקה כוחן רותם קודלר עיאש
שמואל ברזני רותם קודלר עיאש
תומר שוורץ רותם קודלר עיאש
הילה  יחזקאל רז נבון
משרד עו”ד הילה  יחזקאל רז נבון
שרון בכר רז נבון
אחים שרבט חב לבנין בעמ רחל  בר”ג-הירשברג
בון תור בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
הראל חברה לבטוח בעמ רחל  בר”ג-הירשברג
הראל חברה לביטוח  רחל  בר”ג-הירשברג
ישראל עזיאל רחל  בר”ג-הירשברג
כלל חברה לביטוח בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
כלל חברה לביטוח בע”מ ח.פ 520024647 רחל  בר”ג-הירשברג
מאיה תור תחבורה ציבורית בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
מגדל חברה לביטוח בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
מנורה חברה לבטוח בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
מנורה חברה לביטוח בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
מנורה חברה לביטוח בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
משרד עו”ד ליפא מאיר ושות’ רחל  בר”ג-הירשברג
פרץ בוני הנגב (1993) בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
פרץ בוני הנגב-אחים פרץ בע”מ רחל  בר”ג-הירשברג
גיל אגמון רחל ברקאי
דוד לופו רחל ברקאי
יורם ספרן רחל ברקאי
יצחק מולכו רחל ברקאי
משרד עו”ד דוד לופו רחל ברקאי
משרד עו”ד: גיל אגמון רחל ברקאי
משרד עו”ד: צבי מנדל רחל ברקאי
אבנר כהן רחל גרוס
אמנון עמיקם רחל גרוס
אפרת ואש רחל גרוס
בן צור קורב ושות’ ירושלים רחל גרוס
גדעון פנר רחל גרוס
גנות עמיקם – משרד עו”ד רחל גרוס
טולצ’ינסקי,מרציאנו,כהן,לויצקי ושות’ רחל גרוס
מועצה אזורית חוף אשקלון רחל גרוס
מרדכי גנות רחל גרוס
משרד עו”ד: בן ארי,פיש,סבן ושות’ רחל גרוס
משרד עו”ד: גדעון פנר רחל גרוס
משרד עו”ד: כהן, וילצ’יק ושות’ רחל גרוס
משרד עו”ד: עמירם קראוס רחל גרוס
משרד עו”ד: רמי נוסל רחל גרוס
משרד עו”ד: שמואל זיסמן רחל גרוס
נשיץ ברנדס ושות’ – משרד עו”ד רחל גרוס
עזריאל רוטמן רחל גרוס
רחל בן ארי רחל גרוס
רמי נוסל רחל גרוס
תדמור לוי ושות’ רחל גרוס
איתי אדרת רחל ערקובי
אריה רודניק רחל ערקובי
יעקב עוז רחל ערקובי
יעקב עוז – משרד עו”ד רחל ערקובי
לילך אהל-מסנר רחל ערקובי
מועצה מקומית מיתר רחל ערקובי
משרד עו”ד יורם מזוז רחל ערקובי
משרד עו”ד: מרדכי קמינצקי רחל ערקובי
משרד עו”ד: עמרם מליץ רחל ערקובי
משרד עו”ד: רביד אברמזון רחל ערקובי
עמרם מליץ רחל ערקובי
א.לשם ושות’-משרד עו”ד רחל קרלינסקי
איל לשם רחל קרלינסקי
בנק אגוד לישראל בעמ רחל קרלינסקי
חברת דואר ישראל בע”מ רחל קרלינסקי
חברת הדואר ישראל בע”מ רחל קרלינסקי
חלמיש חברה ממשלתית עירונית לדיור לשיקום ולהתחדשות רחל קרלינסקי
יורם מושקט רחל קרלינסקי
ישראל שדה רחל קרלינסקי
ישראל שדה רחל קרלינסקי
ישראל שדה – משרד עו”ד רחל קרלינסקי
ליאור עמידור רחל קרלינסקי
מושקט יורם ושות’ – משרד עו”ד רחל קרלינסקי
משרד עו”ד: ישראל שדה רחל קרלינסקי
משרד עו”ד: ל. עמידור ושות’ רחל קרלינסקי
משרד עו”ד: שמעון טננבלט רחל קרלינסקי
עוזי ערקובי רחל קרלינסקי
עוזי ערקובי רחל קרלינסקי
שמעון טננבלט רחל קרלינסקי
ליאן סנדלר רחלי טיקטין עדולם
משרד עו”ד ליאן סנדלר רחלי טיקטין עדולם
משרד עו”ד פנחס יאיר ברטל רחלי טיקטין עדולם
פנחס יאיר ברטל רחלי טיקטין עדולם
א.אור רחמים כהן
אורי ארביב רחמים כהן
לילך א.אור רחמים כהן
ניו קופל – שלמה בע”מ רחמים כהן
ניו קופל (מסלקת רכב לבן) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל 2005 (סדרה 10) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (חשבון נאמנות מרכז) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 1) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 11) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 12) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 13) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 14) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 15) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 16) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 17) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 18) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 2) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 3) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 4) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 5) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 6) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 7) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 8) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל בטוחות (סדרה 9) בע”מ רחמים כהן
ניו קופל ביטוח רחמים כהן
ניו קופל טרייד (שותפות מוגבלת) רחמים כהן
ניו קופל טרייד 2003 בע”מ רחמים כהן
ניו קופל ליסינג רחמים כהן
ניו קופל נכסים בע”מ רחמים כהן
ניו קופל רכב בע”מ רחמים כהן
ניו קופל רכב בע”מ רחמים כהן
ניו קופל רכב בע”מ רחמים כהן
ניו קופל ש. שלמה חברה לביטוח בע”מ רחמים כהן
ניו קופל שוקי הון בע”מ רחמים כהן
ניו קופל שלמה בע”מ רחמים כהן
ש. שלמה חברה לביטוח בע”מ רחמים כהן
ש. שלמה רכב בע”מ רחמים כהן
ש.שלמה רכב בע”מ רחמים כהן
שלמה רשת מוסכים ושירותים בע”מ רחמים כהן
מ.פירון ושות’ משרד עו”ד ריאד קודסי
סער פלינר ריאד קודסי
ערן טאוסיג ריאד קודסי
שלום סביון ריאד קודסי
אפרים דמרי ריבה שרון
בשאר קודסי ריבה שרון
יריב ואקנין ריבה שרון
מג’די עאבד ריבה שרון
משרד עו”ד אפרים דמרי ריבה שרון
משרד עו”ד בשאר קודסי ריבה שרון
משרד עו”ד יריב ואקנין ריבה שרון
משרד עו”ד: מג’די עאבד ריבה שרון
דורית קורץ ריבי למלשטריך-לטר
עזרא האוזנר ריבי למלשטריך-לטר
שלהב קמחי ריבי למלשטריך-לטר
שלהב קמחי ריבי למלשטריך-לטר
רפאל בס רים נדאף
איוב קוט ריקי שמולביץ
ואיל בסול ריקי שמולביץ
ויקטור מנסור ריקי שמולביץ
חוסאם  סרור ריקי שמולביץ
לואי עבוד ריקי שמולביץ
מאיר אלוני ריקי שמולביץ
מועין חורי דאוד ריקי שמולביץ
משרד עו”ד איוב קוט ריקי שמולביץ
משרד עו”ד ואיל בסול ריקי שמולביץ
משרד עו”ד עביר עזאם ריקי שמולביץ
משרד עו”ד פאדי גהשאן ריקי שמולביץ
משרד עו”ד: לואי עבוד ריקי שמולביץ
משרד עו”ד: מועין חורי דאוד ריקי שמולביץ
משרד עו”ד: נידאל עואודה ריקי שמולביץ
משרד עו”ד: עאוני נדאף ריקי שמולביץ
משרד עו”ד: עיסא בשאראת ריקי שמולביץ
משרד עו”ד: פאיז שרקאוי ריקי שמולביץ
משרד עו”ד: שרון פרץ ריקי שמולביץ
נזיה עאקלה ריקי שמולביץ
נידאל עואודה ריקי שמולביץ
סאמר זרייק ריקי שמולביץ
סוהיר כרכבי ריקי שמולביץ
עאוני נדאף ריקי שמולביץ
עביר עזאם ריקי שמולביץ
עיסא בשאראת ריקי שמולביץ
ערן פלס ריקי שמולביץ
פאדי גהשאן ריקי שמולביץ
פאיז שרקאוי ריקי שמולביץ
איתן ארז רם וינוגרד
אפרים פלינר ובניו חב’ לבנין והשקעות 1994 בע”מ רם וינוגרד
אפרת קלש-משען רם וינוגרד
דליה גליק רם וינוגרד
דפנה קפליוק רם וינוגרד
ורוניקה ראובני רם וינוגרד
מאיה נוסבאום רפפורט רם וינוגרד
משה פולאקביץ רם וינוגרד
עודד פלג רם וינוגרד
עיריית ראש העין רם וינוגרד
צבי בר-נתן רם וינוגרד
קרן כהן בלחרסקי עו”ד רם וינוגרד
רוני עזרא רם וינוגרד
שחר הררי-משרד עו”ד רם וינוגרד
שמואל גלינקא רם וינוגרד
שמואל מורן רם וינוגרד
אביתר ויזן רמזי חדיד
אבנר סאלם רמזי חדיד
איתמר כהן רמזי חדיד
אריה כרמלי רמזי חדיד
בית חולים ביקור חולים רמזי חדיד
בית חולים שערי צדק רמזי חדיד
יאיר מאק רמזי חדיד
יורם בן-פורת רמזי חדיד
כרמלי ארנון – משרד עו”ד רמזי חדיד
מבקר המדינה/המשרד הראשי רמזי חדיד
מבקר המדינה/חטיבת האיגודים רמזי חדיד
מבקר המדינה/חטיבת הרשויות המקומי רמזי חדיד
מבקר המדינה/חטיבת מערכת הביטחון רמזי חדיד
מבקר המדינה/חטיבת משרדי הממשלה רמזי חדיד
מיכאל ראבילו רמזי חדיד
מנשה הס רמזי חדיד
מרכז רפואי “שערי צדק” רמזי חדיד
מרכז רפואי שערי צדק  רמזי חדיד
משרד עו”ד שטובר-טולדנו רמזי חדיד
משרד עו”ד: כהן-מאק רמזי חדיד
משרד עו”ד: מנשה הס רמזי חדיד
משרד עו”ד: סיון מקובסקי רמזי חדיד
משרד ראש הממשלה/מבקר המדינה/חשבו רמזי חדיד
עידו שטובר רמזי חדיד
עמיאל מקובסקי רמזי חדיד
שירה דרורי-סאלם רמזי חדיד
איי.איי.ג’י חברה לביטוח בע”מ רמי אמיר
איי.די.איי. חברה לביטוח בע”מ רמי אמיר
בשאיר פאהום – ג’יוסי רמי אמיר
גרינבוים פוקס ושות’ רמי אמיר
הולמס פלייס אינטרנשיונל בע”מ רמי אמיר
וגדי דלה רמי אמיר
חביב כרייני רמי אמיר
יוסף דאוד רמי אמיר
יעקב סלומון, ליפשיץ ושות’ – סניף חיפה רמי אמיר
ישיר איי.די.איי חברה לביטוח רמי אמיר
ישיר-איי.די.איי רמי אמיר
כרייני דאוד רמי אמיר
מיחאיל כרייני רמי אמיר
משרד עו”ד ניקולא בולוס רמי אמיר
משרד עו”ד: בולוס ג’רייס רמי אמיר
משרד עו”ד: וגדי דלה רמי אמיר
משרד עו”ד: נביל מטר רמי אמיר
נביל מטר רמי אמיר
ניקולא בולוס רמי אמיר
שאוקת גזאוי רמי אמיר
אמנון פיראן רמי חיימוביץ
דוד קורצוויל רמי חיימוביץ
דנה נוף רמי חיימוביץ
דרור נאור רמי חיימוביץ
הילי לויט רמי חיימוביץ
מאיר מזרחי רמי חיימוביץ
משרד עו”ד: דוד קורצוויל רמי חיימוביץ
משרד עו”ד: דרור נאור רמי חיימוביץ
משרד עו”ד: שאול שרצר רמי חיימוביץ
עודד בן עמי רמי חיימוביץ
עיריית הרצליה רמי חיימוביץ
עיריית ראשון לציון רמי חיימוביץ
ציפי פינקלשטיין רמי חיימוביץ
קרן כהן בלחרסקי רמי חיימוביץ
רועי גפני רמי חיימוביץ
שאול שרצר רמי חיימוביץ
תדמור לוי ושות’ רמי חיימוביץ
אורן גרוס רן ארנון
הדס בקל רן ארנון
ליבליך-מוזר – משרד עו”ד רן ארנון
משרד עו”ד: אלי הלם רן ארנון
פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות’ – משרד עו”ד רן ארנון
שרון לובצקי רן ארנון
גל טורס רנה הירש
אורית באר רננה גלפז מוקדי
ינון היימן רננה גלפז מוקדי
מחלקה לשרותים חברתיים – רחובות רננה גלפז מוקדי
מיכאל אלטרמן רננה גלפז מוקדי
עיריית רחובות רננה גלפז מוקדי
עיריית רחובות רננה גלפז מוקדי
רון אלטרמן רננה גלפז מוקדי
רחובות  רננה גלפז מוקדי
שרון בירון מרקוביץ רננה גלפז מוקדי
אביגיל בהט רעות אייד בזיני
אורן נתיב רעות אייד בזיני
אסף ברוך רעות אייד בזיני
גיא אטיאס רעות אייד בזיני
גיא אטיאס רעות אייד בזיני
דורית ענבר סברדליק רעות אייד בזיני
הראל טיקטין רעות אייד בזיני
יוחאי בטשא רעות אייד בזיני
יורם קמין רעות אייד בזיני
יניב סברדליק רעות אייד בזיני
משרד עו”ד : עודד שטרנברג רעות אייד בזיני
משרד עו”ד: אביגיל בהט רעות אייד בזיני
משרד עו”ד: יוחאי בטשא רעות אייד בזיני
נמרוד כנפי רעות אייד בזיני
נמרוד כנפי רעות אייד בזיני
עודד שטרנברג רעות אייד בזיני
פז בית הלחמי רעות אייד בזיני
צביקה כוחן רעות אייד בזיני
שלמה שינדלהיים רעות אייד בזיני
שלמה שינדלהיים-משרד עו”ד רעות אייד בזיני
תומר גונן רעות אייד בזיני
תומר שוורץ רעות אייד בזיני
תומר שיטרית רעות אייד בזיני
אביאל בוקובזה רעות שמר בגס
איתי אדרת רעות שמר בגס
חיים  משה רעות שמר בגס
כרמית אהרון אמונה רעות שמר בגס
ליזה פודגייצקי רעות שמר בגס
לימור עמית רעות שמר בגס
משרד עו”ד:חכמון אלמקיס ושות’ רעות שמר בגס
שלג לבן (1986) בע”מ רעות שמר בגס
שמעון אסרף רעות שמר בגס
אדקיט (ישראל) בע”מ רענן בן-יוסף
אשראי בטוח ישראל בע”מ רענן בן-יוסף
חשבים  ה.פ.ס. מידע עסקי בע”מ רענן בן-יוסף
טאבו ישיר – קו מנחה בע”מ רענן בן-יוסף
י.ת.ב – שווקי הון גלובאליים בע”מ רענן בן-יוסף
יוסי לוי ושות’ רענן בן-יוסף
יפעת – בקרת פרסום בע”מ רענן בן-יוסף
יפעת בקרת פרסום באינטרנט (2000) בע”מ רענן בן-יוסף
יפעת המרכז למידע תקשורתי בע”מ רענן בן-יוסף
יפעת ויגו בע”מ רענן בן-יוסף
יפעת מחקרי מדיה מתקדמים בע”מ רענן בן-יוסף
יפעת מכרזים בע”מ רענן בן-יוסף
יפעת סייטס בע”מ רענן בן-יוסף
משרד עו”ד: אליעד שרגא ושות’ רענן בן-יוסף
משרד עו”ד: הרצוג, פוקס נאמן ושות’ רענן בן-יוסף
סיירינקס טכנולוגיות בע”מ רענן בן-יוסף
פינבוט בע”מ רענן בן-יוסף
קו מנחה – בורסה גרף בע”מ רענן בן-יוסף
קו מנחה – לט מי נו טכנולוגיה בע”מ רענן בן-יוסף
קו מנחה שירותי מידע ותקשורת בע”מ רענן בן-יוסף
שבולת ושות’ – משרד עו”ד רענן בן-יוסף
ליאור ליברמן רפאל יעקובי
פנינה בן יוסף רפאל יעקובי
שלמה בן יוסף רפאל יעקובי
בן דוד – אברהם – הכהן רפי ארניה
בן-ציון ליפשיץ רפי ארניה
יעקב מרקס רפי ארניה
משרד עו”ד: בן-ציון ליפשיץ רפי ארניה
משרד עו”ד: נדב העצני רפי ארניה
משרד עו”ד: ראובן דוברוביצר רפי ארניה
משרד עו”ד: רפי וינברגר רפי ארניה
נוביק גדות מאירוב – משרד עו”ד רפי ארניה
אטיאס נוה כהן – משרד עו”ד רפי כרמל
אייל בסרגליק רפי כרמל
אפריים נווה רפי כרמל
בניני ישקו לבנין ומקרקעין בעמ רפי כרמל
י.כץ ש.כץ ושות’ – משרד עו”ד רפי כרמל
יהודה לנדא רפי כרמל
יהודה לנדא ושות’ רפי כרמל
יהודה רסלר רפי כרמל
יהודה רסלר – משרד עו”ד רפי כרמל
יוני ג’ורנו רפי כרמל
ישראל בכר רפי כרמל
ליאור קצב רפי כרמל
משרד עו”ד אייל בסרגליק רפי כרמל
משרד עו”ד ליאור קצב ושות’ רפי כרמל
משרד עו”ד עדי כרמלי רפי כרמל
משרד עו”ד: סוזי עוזסיני ארניה רפי כרמל
משרד עו”ד: קריספין רובינשטיין בלכר ושות’ רפי כרמל
סוזי עוזסיני ארניה רפי כרמל
עדי כרמלי רפי כרמל
ענת אשבל רפי כרמל
פרל כהן צדק לצר ברץ-משרד עורכי דין רפי כרמל
רועי בלכר רפי כרמל
יגאל חברוני שאדן נאשף-אבו אחמד
ליפא ליאור ושות’ – משרד עו”ד שאדן נאשף-אבו אחמד
משרד עו”ד:במברגר שמחיוף ושות’ שאדן נאשף-אבו אחמד
עובדיה גבאי שאדן נאשף-אבו אחמד
אימן סבאח שאהר אטרש
בותינה נג’אר-ג’השאן שאהר אטרש
חסן דבאח שאהר אטרש
מרואן עבדאללה שאהר אטרש
משרד עו”ד: חסן דבאח שאהר אטרש
משרד עו”ד: מרואן חכים שאהר אטרש
משרד עו”ד:מנסור את ג’השאן שאהר אטרש
סבאח, דלי ושות’ שאהר אטרש
עאוני מנסור שאהר אטרש
עיריית נצרת שאהר אטרש
רנא חכים-עבדאללה שאהר אטרש
מני בשיר שאול אבינור
משרד עו”ד: נואף שלבי שאול אבינור
משרד עו”ד: סלאח דהוד שאול אבינור
משרד עו”ד: עלי דאוד שאול אבינור
משרד עו”ד: פהים דאוד שאול אבינור
נואף שלבי שאול אבינור
סלאח דהוד שאול אבינור
עלי דאוד שאול אבינור
פהים דאוד שאול אבינור
רדא ענאבוסי שאול שוחט
רדא ענאבוסי שאול שוחט
אבשלום טל שבח יהודית
אוניברסיטת בר אילן שבח יהודית
אופיר חליוה שבח יהודית
אילנה נירנברג שבח יהודית
גלית גולן שבח יהודית
דניאלה גז שבח יהודית
הקריה האקדמית אונו (ע”ר) שבח יהודית
טלי ליבוביץ שבח יהודית
טליה פרדו קופלמן שבח יהודית
יגאל רוטשילד דידי שבח יהודית
יעקב גולדברג שבח יהודית
מיקי וינגרטן שבח יהודית
משרד עו”ד ליאור  שחטר שבח יהודית
משרד עו”ד: הרטבי-בורנשטיין-בסון ושות’ שבח יהודית
משרד עו”ד: פלס-מוזר-כהן שבח יהודית
עיריית קרית אונו שבח יהודית
עמרם נהרי שבח יהודית
קמין סילש-משרד עו”ד  שבח יהודית
שלומי באשי שבח יהודית
ששי גז )סאסי( שבח יהודית
א.מזור, א.שטיינר – משרד עו”ד שגית דרוקר
אטיאס נוה כהן – משרד עו”ד שגית דרוקר
אליהו שטיינר שגית דרוקר
גד מינא שגית דרוקר
יצחק פלג שגית דרוקר
משרד עו”ד: איבצן, נצר,וולצקי שגית דרוקר
משרד עו”ד: יצחק פלג שגית דרוקר
אריאל שמר שולמית ברסלב
גליה קלינמן שולמית ברסלב
גלית קופרשמידט שולמית ברסלב
דרור גל (לזבניק) שולמית ברסלב
כלל חברה לביטוח בע”מ שולמית ברסלב
כלל פנסיה וגמל בע”מ שולמית ברסלב
ליאת אקיקוס שולמית ברסלב
מוריה שקד שולמית ברסלב
מיכאל זילברברג שולמית ברסלב
עידית בר-עוז שולמית ברסלב
רומי הוניג שולמית ברסלב
רז לביא שולמית ברסלב
אבי קלינגהופר שושנה ברגר
אורן אוזן שושנה ברגר
אטיאס, פרוכטר ושות – משרד עו”ד שושנה ברגר
גרא פולגר שושנה ברגר
יהודה פלק שושנה ברגר
יהודה פלק- משרד עו”ד שושנה ברגר
יעל יגיל שושנה ברגר
יפתח קיפרמן שושנה ברגר
מיכאל סיגל שושנה ברגר
משה פרזנצ’בסקי שושנה ברגר
משרד עו”ד אורן אוזן שושנה ברגר
משרד עו”ד: אבי קלינגהופר שושנה ברגר
משרד עו”ד: אריאל יום טוביאן שושנה ברגר
משרד עו”ד: בן ארי,פיש,סבן ושות’ שושנה ברגר
משרד עו”ד: צבי הרשקוביץ שושנה ברגר
עמנואל סולומונוב שושנה ברגר
עפר אטיאס שושנה ברגר
צבי הרשקוביץ שושנה ברגר
קיפרמן ושות’-משרד עו”ד שושנה ברגר
ש.פרידמן ושות’ – משרד עו”ד-חיפה שושנה ברגר
שלמה עובדיה שושנה ברגר
יהודית הוכהויזר שושנה ליבוביץ
בנישו בורשטיין שושנה פיינסוד-כהן
גיא אור שושנה פיינסוד-כהן
יחיאל וינרוט שושנה פיינסוד-כהן
יששכר בר הלל שושנה פיינסוד-כהן
מנחם שכטר שושנה פיינסוד-כהן
משרד עו”ד: גיל רון שושנה פיינסוד-כהן
רון רוה שושנה פיינסוד-כהן
שי קאופמן שושנה פיינסוד-כהן
גלית סנה לוריה שושנה שטמר
דפנה צדיקריו שושנה שטמר
יוסף ברדא שושנה שטמר
ראובן מלאך שושנה שטמר
רון בן-מיור שושנה שטמר
עדי מיכלין שי ברגר
שולמית אשבול שי ברגר
דנה לוי שי יניב
זיו זמרן שי יניב
מיכל זמרן שי יניב
משרד עו”ד דנה לוי שי יניב
משרד עו”ד שמואל ברגר שי יניב
משרד עו”ד: זיו זמרן שי יניב
נעם אליגון שי יניב
עידו פורת שי יניב
שמואל ברגר שי יניב
קופ”ח כללית שי מזרחי
אוטו קאש שרותי מימון בע”מ שירי היימן
אוטומובילה ניהול כלי רכב (2001) בע”מ שירי היימן
אחוזת גוש 6605 6606 6607 בעמ שירי היימן
אמפא ליס (חשבון נאמנות מרכז) בע”מ שירי היימן
בני משה קרסו בע”מ שירי היימן
דינר בעמ שירי היימן
הראל חברה לביטוח בע”מ שירי היימן
חברת חלקה 115 בגוש 6941 תל אביב יפו בעמ שירי היימן
חברת חלקה 39 בגוש 30140 ירושלים בעמ שירי היימן
חברת מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב (1995) בע”מ שירי היימן
חברת קרסו להנדסה 1961 בעמ שירי היימן
חלמית חברה להשקעות ובנין בע”מ שירי היימן
חלקה 116 בגוש 6941 תל אביב יפו בע’מ שירי היימן
מוסך רכב אומגה חדרה (1991) בע”מ שירי היימן
מטרו מוטור (אחזקות) בע”מ שירי היימן
מעוז ציפורה אחזקות (2007) בעי”מ שירי היימן
מעוז ציפורה בע”מ שירי היימן
מרחבים ניהול ותפעול ציי רכב בע”מ שירי היימן
נ.ל.פ. שירותים פיננסיים בע”מ שירי היימן
ניוטון שרותי רכב בע”מ שירי היימן
עופר לוינסקי קרסו מתחם ראש פינה בע”מ שירי היימן
עופר-לוינסקי פרוייקטים -“רחבעם זאבי” בע”מ שירי היימן
עפיפי קרסו מוטורס בע”מ שירי היימן
פסיפיק רכב ותחבורה בע”מ שירי היימן
פרופורציה פי. אם. סי. בע”מ שירי היימן
קדמת גונן – קרסו נדל”ן בע”מ שירי היימן
קדמת היובל – מתחם גינות היובל בע”מ שירי היימן
קדמת היובל טהון המתחדש בע”מ שירי היימן
קדמת היובל טהון המתחדש מתחם 4 בע”מ שירי היימן
קדמת היובל מבוא היובל בע”מ שירי היימן
קדמת היובל מרום גנים בע”מ שירי היימן
קל – אוטו שירותי מימון (1998) בע”מ שירי היימן
קל אוטו בע”מ שירי היימן
קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה בע”מ שירי היימן
קל אוטו פרויקטים (2001) בע”מ שירי היימן
קרוון אחזקות בע”מ שירי היימן
קרסו – אקה – מטעמית בע”מ שירי היימן
קרסו – דניאל יזמות בהתחדשות עירונית בע”מ שירי היימן
קרסו יזום והשקעות בע”מ שירי היימן
קרסו מבנים 38 בע”מ שירי היימן
קרסו מוטורס בע”מ שירי היימן
קרסו מרכזים מסחריים בע”מ שירי היימן
קרסו מתחם בצלאל בע”מ שירי היימן
קרסו נדל”ן – קדמת היובל – אור גנים בע”מ שירי היימן
קרסו נדל”ן בע”מ שירי היימן
קרסו נדל”ן בעיר בע”מ שירי היימן
קרסו נדל”ן פרויקט חלמית בע”מ שירי היימן
קרסו נדל”ן קדמת היובל – פרויקט עמק היובל בע”מ שירי היימן
קרסו סוכנות לביטוח (1989) בע”מ שירי היימן
קרסו-פריזט חסון-הוד השרון בע”מ שירי היימן
ריבל נדל”ן והשקעות בע”מ שירי היימן
תעשיות קרסו בעמ שירי היימן
הלל זטלר מיכאל שירי שפר
משרד עו”ד: הלל זטלר מיכאל שירי שפר
שלומית בירין אורבך שירי שפר
גיא אשר שירלי דקל נוה
משרד עו”ד: גיא אשר שירלי דקל נוה
גיל גבאי שירלי רנר
משרד עו”ד: גיל גבאי שירלי רנר
חגי סיטון שלהבת קמיר-וייס
חשב רשות מקרקעי ישראל שלהבת קמיר-וייס
כוכבית נצח שלהבת קמיר-וייס
מינהל  מקרקעי ישראל -ת”א שלהבת קמיר-וייס
מנהל מקרקעי ישראל –  שלהבת קמיר-וייס
מנהל מקרקעי ישראל – יו”ש שלהבת קמיר-וייס
מנהל מקרקעי ישראל  ירושלים שלהבת קמיר-וייס
מנהל מקרקעי ישראל – נצרת שלהבת קמיר-וייס
משרד הבינוי/מקרקעי ישראל/חשבות שלהבת קמיר-וייס
משרד עו”ד אלון אלימלך  שלהבת קמיר-וייס
משרד עו”ד: גדעון קורן (קנלר) שלהבת קמיר-וייס
משרד עו”ד:נבו-קידר שלהבת קמיר-וייס
סטריקובסקי ושות’ שלהבת קמיר-וייס
ערן רחמינוב שלהבת קמיר-וייס
רם צביאלי שלהבת קמיר-וייס
רשות מקרקעי ישראל   שלהבת קמיר-וייס
רשות מקרקעי ישראל – מחוז דרום שלהבת קמיר-וייס
רשות מקרקעי ישראל -אילת שלהבת קמיר-וייס
רשות מקרקעי ישראל מחוז מרכז שלהבת קמיר-וייס
רשות מקרקעי ישראל/אגף בעלות ורי שלהבת קמיר-וייס
רשות מקרקעי ישראל/אגף מידע, שלי שלהבת קמיר-וייס
רשות מקרקעי ישראל/אגף תכנון ופי שלהבת קמיר-וייס
רשות מקרקעי ישראל/האגף העירוני שלהבת קמיר-וייס
אביחי ורדי שלומית בן יצחק
אילן בומבך שלומית בן יצחק
אילן שמעוני שלומית בן יצחק
בנק לאומי לישראל בע”מ שלומית בן יצחק
בנק לאומי לישראל בע”מ שלומית בן יצחק
בנק לאומי סניף מרכזי שלומית בן יצחק
גדעון בן אור שלומית בן יצחק
משרד עו”ד: גדעון בן אור שלומית בן יצחק
משרד עו”ד: גולדפרב,זליגמן ושות’ שלומית בן יצחק
פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות’ – משרד עו”ד שלומית בן יצחק
שגיא טנא שלומית בן יצחק
רויטל גוטליב שלומית יעקובוביץ
אבנר אמוראי שלי אייזנברג
אילן בומבך שלי אייזנברג
אלי וולצקי שלי אייזנברג
אמיר רוזנברג שלי אייזנברג
אמיר רוזנברג שלי אייזנברג
אשר נוטוביץ שלי אייזנברג
בית חולים אסותא – רשומות רפואיות שלי אייזנברג
בית חולים אסותא אשדוד שלי אייזנברג
בית חולים אסותא תל אביב שלי אייזנברג
דורון מורל שלי אייזנברג
מרכז רפואי ע”ש שיבא-תל השומר שלי אייזנברג
מרכז רפואי שיבא תל השומר שלי אייזנברג
משרד עו”ד: אבנר אמוראי שלי אייזנברג
משרד עו”ד: אילן בומבך שלי אייזנברג
משרד עו”ד: אמיר רוזנברג שלי אייזנברג
משרד עו”ד: דורון מורל שלי אייזנברג
משרד עו”ד: נדב העצני שלי אייזנברג
משרד עו”ד: תמר סיון שלי אייזנברג
נדב העצני שלי אייזנברג
נטע כצמן יעקובו שלי אייזנברג
שמאי ארי יעקובוביץ שלי אייזנברג
תמר סיון שלי אייזנברג
זיו גרובר שלי רוזמן פרקש
חלי רופא שלי רוזמן פרקש
ריכטר הרצברג יוגב ושות’- משרד עו”ד שלמה איזקסון
אברהם בר אור בניל שלמה מיכאל ארדמן
אליעזר קליין שלמה מיכאל ארדמן
דוד איזקסון שלמה מיכאל ארדמן
יהודה הר צבי שלמה מיכאל ארדמן
יעקב מלמן שלמה מיכאל ארדמן
יעקב סגל שלמה מיכאל ארדמן
יצחק רוז’יצקי שלמה מיכאל ארדמן
מנחם חפר שלמה מיכאל ארדמן
מנחם נבנצאל שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד יעקב מלמן שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד מנחם חפר שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד צבי זקס שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד: אבישר הר צבי שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד: אליעזר קליין שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד: דוד איזקסון שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד: יעקב סגל שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד: יצחק רוז’יצקי שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד: מנחם נבנצאל שלמה מיכאל ארדמן
משרד עו”ד: רות עזריאלנט שלמה מיכאל ארדמן
עוזר קליין שלמה מיכאל ארדמן
עוזר קליין שלמה מיכאל ארדמן
צבי זקס שלמה מיכאל ארדמן
רות עזריאלנט שלמה מיכאל ארדמן
אלון נשר שלמה פרידלנדר
דן מיבר שלמה פרידלנדר
מיכאל בצר שלמה פרידלנדר
משה נתן שלמה פרידלנדר
צבי גרימברג שלמה פרידלנדר
איציק מויאל שמאי בקר
אשר דל שמאי בקר
לויתן , שרון ושות’, עורכי-דין ונוטריונים שמאי בקר
לויתן שרון ושות’ שמאי בקר
משרד עו”ד: אשר דל שמאי בקר
אייל אבולפיה שמואל בורנשטין
גיל אדלמן שמואל בורנשטין
דרור ארד-אילון שמואל בורנשטין
יובל נחמני שמואל בורנשטין
יפית סימי דרי שמואל בורנשטין
לבנת מלמד שמואל בורנשטין
משרד עו”ד אייל אבולפיה שמואל בורנשטין
משרד עו”ד: אסף תומר שמואל בורנשטין
משרד עו”ד: ארד-אילון  שמואל בורנשטין
משרד עו”ד: גיל אדלמן שמואל בורנשטין
משרד עו”ד: שמשון וייס שמואל בורנשטין
סבוראי שחם שביט-משרד עורכי-דין שמואל בורנשטין
עודד שמע סבוראי שמואל בורנשטין
שחר בוקוולד ניא שמואל בורנשטין
שמשון וייס שמואל בורנשטין
אביתר אנגלרד שמואל בר יוסף
אסף אנגלרד שמואל בר יוסף
משרד עו”ד: גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות’ שמואל בר יוסף
שירלי אנגלרד שמואל בר יוסף
תמר בורנשטין שמואל בר יוסף
אבי קורצברג שמואל ברלינר
אביעד שנון שמואל ברלינר
אבירם בורוכוב שמואל ברלינר
ארז וייס שמואל ברלינר
יעקב סידי שמואל ברלינר
משה פרדס שמואל ברלינר
רועי סידי שמואל ברלינר
רפאל רפי זכריה קלמי שמואל ברלינר
שפיגלמן,קורן,ברק,זמיר ושות’-משרד עו”ד שמואל ברלינר
טל שרון שמואל טננבוים
משרד עו”ד: בן ארי,פיש,סבן ושות’ שמואל טננבוים
נעמי לביא-אפרת שמואל טננבוים
רחל בן ארי שמואל טננבוים
דוד פייל שני שטרן
טוביה נבנצל שני שטרן
אבשלום גיספן שרה ברוינר ישרזדה
אורי גיספאן שרה ברוינר ישרזדה
משרד עו”ד: אבשלום גיספן שרה ברוינר ישרזדה
עידן גיספאן שרה ברוינר ישרזדה
אלכסנדר לבונטין שרה דותן
אלעזר יקירביץ שרה דותן
יוסי גתאי שרה דותן
עקיבא סילבצקי שרה דותן
רוית גיא-דרור שרה חביב
ניר פוגל שרה מאירי
פאולה ברוש שרה מאירי
יניב אופק שרה שדיאור
אשר חלד שרון אלקיים
מיה תעשיות מזון מ.ת.מ בע”מ שרון אלקיים
ניצן רוטשילד שרון אלקיים
אריאל שמר שרון גלר
גליה קלינמן שרון גלר
סאפ ישראל בע”מ שרון גלר
ראם סיקרון שרון גלר
שיר אל נקדימון שרון גלר
חברת מליסרון בע”מ שרון דניאלי
עמית פינס שרון דניאלי
אבישי רפפורט שרון הינדה
דרור ארד-אילון שרון הינדה
יובל נחמני שרון הינדה
דוד חורי שרון לארי-בבלי
י.שפירא ושות’ משרד עו”ד  שרון לארי-בבלי
יעקב קאהן שרון לארי-בבלי
ליאור שפירא שרון לארי-בבלי
עינב כהן שרון לארי-בבלי
ארלדן-החזקת נכסים (1976) בע”מ שרון צנציפר הלפמן
אתגר חברה לניהול תיקי השקעות מקבוצת מזרחי טפחות בע שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות בעמ שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף גאולה 80219 שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף גבעת שאול 20458 שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף דווידקה 20402 שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף הספנות שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף מכס 20501 שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף מרכז עסקים 20403 שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף עסקי חוץ 20600 שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף שערי צדק 20479 שרון צנציפר הלפמן
בנק מזרחי טפחות ירושלים סניף תלפיות 20517 שרון צנציפר הלפמן
חטיבת הטכנולוגיה של מזרחי טפחות בע”מ שרון צנציפר הלפמן
מזרחי טפחות אחזקות פיננסיות בע”מ שרון צנציפר הלפמן
מזרחי טפחות חברה להנפקות בע”מ שרון צנציפר הלפמן
מזרחי טפחות חברה לנאמנות בע”מ שרון צנציפר הלפמן
מזרחי טפחות חברה לרישומים בע”מ שרון צנציפר הלפמן
מזרחי טפחות חברה לשרותי עזר בע”מ שרון צנציפר הלפמן
מזרחי טפחות חיתום והנפקות (1980) בע”מ שרון צנציפר הלפמן
מזרחי טפחות ניהול בע”מ שרון צנציפר הלפמן
מזרחי טפחות פקטורינג בע”מ שרון צנציפר הלפמן
משרד עו”ד: אריק נאור שרון צנציפר הלפמן
משרד עו”ד: גוטגליק-שיפמן שרון צנציפר הלפמן
משרד עו”ד: יאיר גולן שרון צנציפר הלפמן
משרד עו”ד: שרון אבני שרון צנציפר הלפמן
עירית ירושלים שרון צנציפר הלפמן
אסף פוזנר שרון קרן
משרד עו”ד: יוסף סמואל ושות’ שרון קרן
עו”ד אלון סמואל שרון קרן
עו”ד אלון סמואל שרון קרן
עו”ד אלון סמואל שרון קרן
משרד עו”ד: מינטוס יוגנד שרון שביט כפתורי
אבנר בן חיון שרונה צור גינור
אורן מילדוורט שרונה צור גינור
אלישע שור שרונה צור גינור
אשר חלד שרונה צור גינור
אתי טל כהן שרונה צור גינור
גל גורודסקי שרונה צור גינור
גלית גולן שרונה צור גינור
הילה אהרוני שרונה צור גינור
הררי ליפשיץ ובביש , עו”ד  שרונה צור גינור
יובל בן טוב שרונה צור גינור
יורם הרשקוביץ שרונה צור גינור
מבטחים מוסד לבטוח סוציאלי של העובדים בעמ שרונה צור גינור
מיכל גריידי שרונה צור גינור
משרד עו”ד: ארנון שגב ושות’ שרונה צור גינור
נתיב קרן פנסיה של פועלי ועובדי מפעלי משק ההסתדרות שרונה צור גינור
ענבל לוי שרונה צור גינור
ענת שיר בש שרונה צור גינור
קופת הפנסיה לעובדי הדסה בעמ שרונה צור גינור
קרן ביטוח ופנסיה לפועלים חקלאים ובלתי מקצועיים בישראל שרונה צור גינור
קרן גמלאות של חברי אגד בעמ שרונה צור גינור
קרן הביטוח והפנסיה של פועלי הבנין ועבודות ציבוריות שרונה צור גינור
קרן הגמלאות המרכזית של עובדי ההסתדרות בעמ שרונה צור גינור
קרן מקפת מרכז לפנסיה ותגמולים שרונה צור גינור
רענן קריב שרונה צור גינור
תומר אלטוס שרונה צור גינור
תמר גולן שרונה צור גינור
 עיריית חיפה שרי סנדר מקובר
גילי ג’בלי שרי סנדר מקובר
החברה הכלכלית לחיפה בע”מ שרי סנדר מקובר
חן רשף שרי סנדר מקובר
יוסף אפק שרי סנדר מקובר
מוחמד נעאמנה שרי סנדר מקובר
ממתקי עלית מקבוצת שטראוס בע”מ שרי סנדר מקובר
משרד עו”ד יוסי אפק שרי סנדר מקובר
משרד עו”ד: הישאם נעמנה שרי סנדר מקובר
משרד עו”ד: נעאמנה גבאלי שרי סנדר מקובר
משרד עו”ד: סאמי אבו-ורדה שרי סנדר מקובר
משרד עו”ד: רביע ג’השאן שרי סנדר מקובר
נעאמנה מוהנד שרי סנדר מקובר
סאמי אבו-ורדה שרי סנדר מקובר
עיריית חיפה שרי סנדר מקובר
פיראס גבאלי שרי סנדר מקובר
רביע ג’השאן שרי סנדר מקובר
שטראוס גרופ בע”מ שרי סנדר מקובר
אביגיל מנדל דויטש שרית זוכוביצקי-אורי
אברהם גריל שרית זוכוביצקי-אורי
אוהד סקורניק שרית זוכוביצקי-אורי
אחיקם הלוי שרית זוכוביצקי-אורי
אלישי בן יצחק שרית זוכוביצקי-אורי
אלעד בצר שרית זוכוביצקי-אורי
אלעד בר-אל שרית זוכוביצקי-אורי
ביתן טובי – עו”ד שרית זוכוביצקי-אורי
גלעד מינצר שרית זוכוביצקי-אורי
הראל חברה לביטוח בע”מ שרית זוכוביצקי-אורי
זהר ברבר שרית זוכוביצקי-אורי
חגי ויניצקי שרית זוכוביצקי-אורי
טוביה ארנרייך שרית זוכוביצקי-אורי
יובל גנן שרית זוכוביצקי-אורי
יוסי אברהם שרית זוכוביצקי-אורי
לירן שטיין שרית זוכוביצקי-אורי
מוטי ארד שרית זוכוביצקי-אורי
מנחם קורן שרית זוכוביצקי-אורי
משרד עו”ד אלמוג-שפירא שרית זוכוביצקי-אורי
משרד עו”ד: הישראלי – רוטשטיין שרית זוכוביצקי-אורי
עדי שרון שרית זוכוביצקי-אורי
רביב ורטש שרית זוכוביצקי-אורי
רואי ליברמן שרית זוכוביצקי-אורי
שגיא פרייס שרית זוכוביצקי-אורי
שחר צברי שרית זוכוביצקי-אורי
שירה פינקלשטיין שרית זוכוביצקי-אורי
שלמה ברקוביץ שרית זוכוביצקי-אורי
שרגא דל שרית זוכוביצקי-אורי
שרון בן עמי שרית זוכוביצקי-אורי
אברהם זוכוביצקי שרית קריספין
אנדרה רוזנטל שרית קריספין
גיא פלדמן שרית קריספין
משרד התחבורה/אגף הרכב שרית קריספין
ענאן עבד שרית קריספין
רועי פוליטי שרית קריספין
אבנר גולוב תומר סילורה
גולוב, פורת-משרד עו”ד תומר סילורה
לאה צוקרמן תומר סילורה
יובל אלון תמי לוי יטח
משרד עו”ד: אורי שאבי תמי לוי יטח
יצחק ריינפלד תמר אברהמי
משרד עו”ד: יצחק ריינפלד תמר אברהמי
משרד עו”ד: צמח-שאשא תמר אברהמי
רפאל לוי תמר אברהמי
רפאל לוי תמר אברהמי
אלכסנדר דורון תמר בזק רפפורט
אמיר לויצקי תמר בזק רפפורט
בן צור קורב ושות’ ירושלים תמר בזק רפפורט
בני דון-יחייא תמר בזק רפפורט
גדעון פישר תמר בזק רפפורט
דורון מנוסביץ תמר בזק רפפורט
טולצ’ינסקי,מרציאנו,כהן,לויצקי ושות’ תמר בזק רפפורט
טל שפרנט תמר בזק רפפורט
יורם אבירם תמר בזק רפפורט
משרד עו”ד: ארדינסט, בן נתן,טולידאנו ושות’ תמר בזק רפפורט
משרד עו”ד: אשר אקסלרד ושות’ תמר בזק רפפורט
משרד עו”ד: בויאר, רויזן, שפרנט תמר בזק רפפורט
משרד עו”ד: יהודה רוה תמר בזק רפפורט
משרד עו”ד: כהן, וילצ’יק ושות’ תמר בזק רפפורט
משרד עו”ד: כרמית בר-און -יהודה רוה ושות’ תמר בזק רפפורט
משרד עו”ד:מנוסביץ ושות’ תמר בזק רפפורט
סער פלינר תמר בזק רפפורט
עומר גדיש תמר בזק רפפורט
עמית חרחס תמר בזק רפפורט
רונן ברק תמר בזק רפפורט
רועי בלכר תמר בזק רפפורט
שמואל  צור תמר בזק רפפורט
אגמון ושות’ רוזנברג הכהן ושות’ תמר בר-אשר
ג.מאק עורכי דין ונוטריון תמר נאות פרי
גרשון מאק תמר נאות פרי
יאיר מאק תמר נאות פרי
יואב הירש תמר נאות פרי
מיה וייס תמר נאות פרי
משרד עו”ד פודים תמר נאות פרי
משרד עו”ד: יעקב מצא תמר נאות פרי
משרד עו”ד: כהן-מאק תמר נאות פרי
משרד עו”ד: משה פרדס תמר נאות פרי
משרד עו”ד: רון-פסטינגר תמר נאות פרי
נתן רון תמר נאות פרי
אוניברסיטת חיפה תמר נסים שי
אורטל רימר תמר נסים שי
נירה שחם תמר נסים שי
ענת גוטמן תמר נסים שי
רקפת פלד תמר נסים שי
שרון זיגר-אלפונטה תמר נסים שי
דלאשה האשם תמר סנונית פורר
האשם דלאשה תמר סנונית פורר
אהובה ריגלר תמר עציון פלץ
איילת בן גור כהן תמר עציון פלץ
אירית רוזנבלום תמר עציון פלץ
ויקטוריה גלפנד תמר עציון פלץ
טליה פרדו קופלמן תמר עציון פלץ
משרד עו”ד: אהובה ריגלר תמר עציון פלץ
משרד עו”ד: איילת בן גור כהן תמר עציון פלץ
נעם פורר תמר עציון פלץ
שי זוהר תמר עציון פלץ
שפיגלמן,קורן,ברק,זמיר ושות’-משרד עו”ד תמר עציון פלץ
גדעון רובין תמר שרון נתנאל
גלובל שילוח ולוגיסטיקה – שותפות מוגבלת תמר שרון נתנאל
דפנה שמואלביץ תמר שרון נתנאל
המכללה למנהל המסלול האקדמי תמר שרון נתנאל
ליאת סעדון לוי תמר שרון נתנאל
מאיה אבירם תמר שרון נתנאל
עינת פלץ-פולג תמר שרון נתנאל
קרגו אמרפורד בע”מ תמר שרון נתנאל
קרגו אמרפורד לוגיסטיקה בע”מ תמר שרון נתנאל
קרגו לינק ניהול  2002  בע”מ תמר שרון נתנאל
קרגו פתרונות לוגיסטיים בע”מ תמר שרון נתנאל
רן גפטר חרמש תמר שרון נתנאל
אבן קיסר בע”מ תרצה שחם קינן
בזק בינלאומי בע”מ תרצה שחם קינן
בזק חברה לשירותים ומסחר (1980) בע”מ תרצה שחם קינן
חברת יסכה בעמ תרצה שחם קינן
טמבור בע”מ תרצה שחם קינן
מלונות פתאל בע”מ תרצה שחם קינן
מצרפלס תעשיות בע”מ תרצה שחם קינן
משרד עו”ד: קיירה-יהלומי תרצה שחם קינן
פלאפון תקשורת בע”מ תרצה שחם קינן
קיבוץ מגל תרצה שחם קינן
Views: 2,020

One Comment

  1. ב”ה
    הם כולם קשורים לכולם
    הריי כש מישהו מהמנועים מעורב – חבריו של המנוע ישפיטו לשביעות תועבתו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *