EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד ליבנת רידר שודדת גברים מדופלמת: שוד גברים אצל נפתלי שילה קומבינת “חזקת השיתוף” בחשבון עם 39 מיליון ש”ח שהבעל לא התכוון לשתף

ליבנת רידר יעד מבוקש לנשים סחטניות ותאבות בצע

עוד מעשה שוד בפרי עיטו המורעל וגינלית שך נפתי שילה.  עוד פעם מפעילים על גבר את “חזקת השיתוף” ברכוש נפרד שלא שייך לאישה ואומרים לגבר שהוא “התכוון לתת לאישה חצי מהרכוש” גם אם הגבר צורח בכל מאודו שהוא מעולם לא התכווון לשתף את האישה…..

הפעם מדובר בהרבה כסף, חשבון בנק ובו 39 מיליון שקל שיחולק בשווה בין בני זוג לשעבר.  השודדת שייצגה את האישה היא ליבנת רידר.  הבעל בטפשותו לקח עו”ד המזוהה עם שדולת הפמינאציות ומרכז רקמן, רוברט שליכטה פטקרן.

תיק עמ”ש 33651-01-22, פלוני נ’ פלונית. פורסם 20/12/2022.  השופטים החתומים על מעשה השוד:  נפתלי שילה, שאול שוחט, עינת רביד.

ליבנת רידר עושקת שודדת וחומסת רכוש של גברים
ליבנת רידר עושקת שודדת וחומסת רכוש של גברים
ליבנת רידר מומחית לשוד ועושק גברים בואו אלי נשים לשדוד ביחד
ליבנת רידר מומחית לשוד ועושק גברים בואו אלי נשים לשדוד ביחד
ליבנת רידר שודדת גברים מדופלמת התעשרה משוד גברים
ליבנת רידר שודדת גברים מדופלמת התעשרה משוד גברים

טעות אדירה של הבעל:  שכר שירותי רוברט שליכטה פטרן יקיר מרכז רקמן

למה לפרנס את יקירי מרכז רקמן ושדולת הנשים?  גבר כזה עתיר רכוש לא ידע לעשות גוגל?  מה הוא לא ראה ששליכטה פטרן הזה מלקק לרות הלפרין קדרי ומרכז רקמן עמוק בתחת????  הוא באמת ציפה שנחש צפע פמיניסטי שכזה יציל אותו???????   טעות מרה שעלתה ב 39 מיליון ש”ח!!!!

 

רוברט ליכט פטרן קוקסינל פמיניסטי בשירות מרכז רקמן והווגינות הציבוריות
רוברט ליכט פטרן קוקסינל פמיניסטי בשירות מרכז רקמן והווגינות הציבוריות

המחוזי הכריע: אישה תקבל מחצית מ-39 מיליון שקל שבחשבון הבנק של בעלה לשעבר

בפסק הדין נקבע כי העובדה שיש חשבון נפרד לצד חשבונות משותפים לא מונעת הוכחה כי הייתה כוונת לשיתוף ספציפי גם בחשבון הנפרד – והאישה עמדה בנטל הכבד להוכיח זאת ■ השופט נפתלי שילה: “הטענה לפיה האישה יצאה מהנישואים ברכוש רב ולכן היא לא קופחה – מקוממת”

https://www.themarker.com/law/2022-12-21/ty-article/.premium/00000185-3415-dfab-a5ff-fd9fcf300000

נפתלי שילה כלב פמיניסטי הסוגד לסירחון הווגינה
נפתלי שילה כלב פמיניסטי הסוגד לסירחון הווגינה

כתבה אצל איתמרה לוין (מופיע ב”מגזין ליקוקי וווגינות”) בניוז 1 21/12/2022

12 שנות עיכוב לא מנעו מאישה מחצית מ-39 מיליון שקל

ביהמ”ש המחוזי: האישה אומנם ידעה זמן רב שבעלה מתייחס לחשבון בבנק הפועלים כרכושו בלבד, אך כאשר נפרדו – אין לזקוף לחובתה שלא תבעה אותו בזמן אמת

חשבון בנק ובו 39 מיליון שקל יחולק בשווה בין שני בני זוג לשעבר, למרות שהאישה ידעה במשך 12 שנים שהבעל טוען שהכסף שייך לו בלבד ולא תבעה אותו. כך קובע שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, נפתלי שילה.

בני הזוג נישאו באנגליה בשנת 1979, כאשר הגבר היה בן 53 והאישה הייתה בת 41; הם עלו ארצה ב-1983. היו אלו נישואין שניים לשניהם, לכל אחד מהם היו שלושה ילדים ולא היו להם ילדים משותפים. רמת החיים שלהם הייתה גבוהה, התבססה בין היתר על מכירת מפעל של הבעל ב-4 מיליון ליש”ט ועל כספים של האישה בסך 3 מיליון ליש”ט. בישראל היו בבעלותם וילה בשווי 4.25 מיליון דולר ולאחר מכן פנטהאוז בשווי 13 מיליון שקל.

הקרע בין השניים אירע בשנת 2019 ובמוקד הסכסוך עמד חשבון בבנק הפועלים ובו כאמור 39 מיליון שקל. הבעל טען שהשניים הפרידו את רכושם, לא הייתה להם כוונת שיתוף והאישה ידעה על כך לפחות מאז 2007. בית המשפט למשפחה בתל אביב (השופטת סיגלית אופק) קיבל את תביעת האישה וקבע שבני הזוג שותפים שווים בחשבון, ושילה דחה (12.12.22) את ערעורו של הבעל.

שילה מקבל כמעט את כל נימוקיה של אופק, ובהם: מכתבים מזמן אמת בין השניים ביססו את חזקת השיתוף, הבעל התייחס ככספים משותפים לתמורה שקיבל ממכירת חברה שהייתה בבעלותו, כספים ממכירת פסלים מעשה ידי האישה נכנסו לחשבון המשותף, הצדדים העבירו מיליוני שקלים בין חשבונותיהם, הבעל לא דאג לחתום על הסכם ממון למרות הרכוש הרב עימו הגיע לנישואין, אורח החיים של השניים במשך 40 שנה יוצר ציפייה סבירה של האישה שהרכוש ישמש גם אותה, בצוואות הדדיות שערכו הוריש הבעל לאשתו מחצית מרכושו.

על התנערות הבעל ב-2007 מעקרון השיתוף בחשבון בבנק הפועלים אמרה אופק, כי האישה הבהירה לו שעמדה זו אינה מקובלת עליה וניסתה לשווא – ב-12 השנים שקדמו לפירוד – לגרום לו לשנות את דעתו. היא סברהה שהצוואות ההדדיות מבטיחות את חלקה בחשבון, עד שהבינה שלא זה המצב אם היא תלך לעולמה לפני הבעל וכך יקופחו ילדיה.

הסכמה ברורה שעוגנה בכתובים

שילה קובע שאין עילה להתערב בממצאי העובדה של אופק. הוא גם מתייחס לכך שהאישה לא הגישה תביעה במשך 12 שנים: “אין להקל ראש בקושי העצום של פירוק הנישואין לאחר עשרות שנים ולאחר שהאישה כבר מבוגרת והתוצאה הבלתי נמנעת של ההליכים היא פירוק השיתוף בדירת המגורים ומעבר לדירה אחרת, תהליך שהוא קשה מנשוא גם לאנשים צעירים. אין צורך גם להכביר מילים על הקשיים הרבים בניהול הליך משפטי ועל כוחות הנפש שהדבר מצריך, במיוחד כשהמשיבה כבר בעשור השמיני לחייה ואינה יודעת את השפה העברית. לכן, העובדה שהמשיבה נקטה בהליך המשפטי רק בחלוף שנים רבות ולאחר שכלו כל הקיצין מבחינתה והיא הבינה שזו הדרך היחידה להבטיח את רכושה, לא צריכה לפגום באמינותה של המשיבה ואין לזקוף את השיהוי בהגשת התביעה לחובתה”.

שילה מוסיף: “המערער לא יכול היה לחזור בו מההסכמה הברורה שעוגנה בכתובים במכתב ההסכמות עוד בשנת 1988, ושבו נאמר כי ‘אנחנו מתייחסים לנכסים שלנו בבעלות משותפת בחלקים שווים, אף שמעת לעת התרומה שכל אחד מאיתנו עשה לא הייתה שווה’. האישה הסתמכה על הסכמה זו והעבירה את כל נכסיה החיצוניים לחשבונות שבסופו של יום רוכזו בחשבון. ברור שהאישה לא הייתה מעבירה את ירושתה בסך של כ-2 מיליון ליש”ט לחשבונות על שם האיש בלבד, לו ידעה שלאחר שנים הוא יטען שהם רק שלו. לו היא הייתה מעלה בדעתה מצב כזה, היא הייתה שומרת על כספים אלו בנפרד לעת סגריר ועל-מנת להנחילם לילדיה שלה”.

הבעל חויב בתשלום הוצאות בסך 40,000 שקל. סגן הנשיא שאול שוחט והשופטת עינת רביד הסכימו עם שילה. את הבעל ייצג עו”ד רוברט ליכט-פטרן, ואת האישה – עו”ד ליבנת רידר.

https://m.news1.co.il/Archive/001-D-462947-00.html?AfterBan=1

PDF

פסד נפתלי שילה כוונת שיתוף בחשבון בנק פרטי 39 מיליון שח 33651-01-22

Views: 35

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *