EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קבלו בדיחה: עו”ד גיא אופיר יילחם ב”כת המיסיון” מטעם “יד לאחים וזין לאחיות” ויתבע את גוגל בגלל אי הסרת לינקים של ג’וז פור ג’יזוס

שמואל ליפשיץ מכת היהדות החבר החדש של גיא אופיר

באתר של דוסים חב”ד אינו הופיעה כתבה שבארגון “יד לאחים וזין לאחיות” שוכרים את שירותי עו”ד גיא אופיר להילחם בכת המיסיון הנוצרי.  לטענתם קיים דבר כזה הנקרא “המיסיון הנוצרי”, ושזו “כת”, ושאנשי כת המסיון שלחו “מייל מפליל” וממנו עולה הסתה להטיף לילדים להתנצר.  עוד נכתב ש”זהו מסמך מפליל טענו השבוע ביד לאחים, מדובר בהודאה על הטפה מכוונת לילדים וביד לאחים נערכים לתביעה משפטית באמצעות עורך הדין גיא אופיר”.

קראנו והתבדחנו.  מה בדיוק יעשה גיא אופיר עבור שכר הטרחה שיגבה מארגון “יד לאחים וזין לאחיות”?  הוא יגיש תביעה נגד גוגל ויוטיוב למחוק ממנוע החיפוש את כל התכנים של ג’וז פור ג’יזוס?  הוא יטען שלגוגל ויוטיוב יש אחריות פלילית על הפצת התכנים של ג’וז פור ג’יזוס בגלל שהם לא מוחקים את התכנים שלהם ממנוע החיפוש?

מה גיא אופיר יטען שגוגל ויוטיוב מספקים פלטפורמה להסתת ילדים להתנצר ומסייעים לעבירה פלילית?  בכתבה כתוב ש”מבחינת החוק מדובר בעבירה פלילית לכל דבר לפי סעיף 368א’ לחוק העונשין הקובע עונש מאסר על פעילות מיסיונרית כזו, אולם העובדה שהמשטרה מעולם לא אסרה מיסיונר שעשה זו, כמו קורצת ומדרבנת את המיסיונרים להמשיך בכך”.  ואנו שואלים… כשדוסים מכת חב”ד מציקים לאזרחים ומבקשים מהם להניח רצועות עור של תפילין על הזרוע זה לא שידול להמרת דת לכת?

 

שמואל ליפשיץ מכת היהדות החבר החדש של גיא אופיר
שמואל ליפשיץ מכת היהדות החבר החדש של גיא אופיר

בתמונה:  שמואל ליפשיץ רב שבעצמו שייך לכת היהדות, כת של מולי עורלה, חובשי פרוות, בועלי נידה ומוציאים להורג של גברים גרושים

על מה מבוססת עילת התביעה?  הפרת חובה חקוקה???? נראה כמו הפרת חובת קקה.

נראה שגיא אופיר הולך לעשות שימוש בסע’ 368 א’ לחוק העונשין ולסבך את גוגל ויוטיוב בטענות כאילו גוגל בעצמה רוצה שהילדים היהודיים יתנצרו. הוא עוד ידביק לגוגל ויוטיוב “הפרת חובה חקוקה” כאילו הסעיף הזה חל על גוגל ויוטיוב שהם בכלל תאגידים אמריקאים, שהפעילות שלהם מחוץ לארה”ב מסודרת לפי חוקי אירלנד בכלל.

אצל גיא אופיר המטרה הראשונה זה קודם כל לגבות שכר טרחה, ואחר כך להפחיד את הנתבעים עם תביעות סרק.  המטרה השלישית זה לעשות כותרות לעצמו ושאולי יזמינו אותו לטלביזיה…   זה גורם לו אורגזמה.

עכשיו שהוא גרוש אין לו מישהי בלילה שתיתן לו אורגזמה. הוא משתוקק לתנוחות מיסיונריות ואף אחת לא רוצה.   חחח.

יד לאחים זה לא מיסיון יהודי????

ולגבי יד לאחים נגיד רק שחב”ד ויד לאחים בעצמם זו כת מיסיונרית יהודית.  מה ההבדל בין ג’וז פור ג’יזוס ויד לאחים?  אלה ואלה סוגדים ומצייתים לשטויות שהם בעצמם המציאו.  זו כת וזו כת.

היהדות עצמה זו כת של סוגדים לישות מעורפלת ומעורטלת שלה מייחסים כל מיני ציווים ואיסורים דביליים ומטופשים, וכולם פועלים לפי הרבנים שממציאים להם איסורים מדאורייתא ומסיעא דשמייא בציות עיוור – מבלי שאף אחד מהם ראה את השכינה או את אלוהים שלו הם סוגדים. היהדות זו כת ומי אמר שהכת היהודית עדיפה על הדת הנוצרית?

לא עדיף שכל הזכרים היהודים יתנצרו להציל עצמם מהדין הדתי בגירושין????

עדיף לילדים בישראל שיתנצרו, במיוחד לזכרים.  עדיף לכל ילד ישראלי שיגיע לגיל 18 כשהוא חופשי מכל דיני הכת היהודית, דת זולה, רעה וממיתה, דת של דייני מוות שרק מחכים בפינה לגבר היהודי שיתגרש כדי לפשוט את עורו, להעליל עליו עלילות של אונס ואלימות, לסחוט ממנו מזונות וכתובה, להגיד לו שאין לו זכות על הילדים שלו כי הוא יהודי וכפוף לדין האישי, ולהגיד לו שהוא כספומט ונבלה.  אם ככה נראית הדת/כת היהודית, מי רוצה להיות יהודי?

נקווה שבחסות הדת היהודית, שופטת המשפחה של גיא אופיר בגירושיו קבעה שהוא לא ממצה את פוטנציאל ההשתכרות ושתכפיל לו את המזונות פי 3 והכל בשם הכת היהודית, דיניה, והמוות שכת היהדות ממיטה על הסוגדים לה ועל אלה שמשוייכים לה בכוח הזרוע.

 

גיא אופיר מתחבר לכת המיסיונרים היהודיים יד לאחים וזין לאחיות
גיא אופיר מתחבר לכת המיסיונרים היהודיים יד לאחים וזין לאחיות

בתמונה:  עו”ד גיא אופיר מתחבר לכת המיסיונרים היהודיים “יד לאחים וזין לאחיות”

המיסיונרית סוזי עוזסיני ארניה “שיגולים עם אפי נוה בתנוחות מיסיונריות”

 

כידוע התנוחה המיסיונרית היא זו בה הגבר שוכב על האישה ומפמפם.  אבל יש גם מיסיונריות מסוג אחר שחובבות דוגי סטייל.  בתמונה:  עו”ד סוזי עוזסיני ארניה, מיסיונרית מכת החובבות זין בתחת.

סוזי עוזסיני ארניה קיבלה בתחת מאפי נוה, קיבלה בתחת מאיתן אורנשטיין וקיבלה בתחת מבני שגיא.  אה… כן… מקבלת בתחת קבוע מבעלה, השופט המכה רפי ארניה. מי עוד רוצה?

 

סוזי עוזסיני מיסיונרית לכת החופש המיני
סוזי עוזסיני מיסיונרית לכת החופש המיני

המיסיונרית יוספה ברק:  עשתה לשוטר רווה כהן תנוחות מיסיונריות וקיבלה פלטים משטרתיים

בתמונה עוד מיסיונרית בשם יוספה ברק שהיא חברה טובה של גיא אופיר וגם מנחמת אותו מינית כעת כשהוא בגירושין.  המיסיונרית הזו חפצה להשיג פלט משטרתי ופיתתה שוטר בשם רווה כהן מינית בתנוחות מיסיונריות על מנת שידפיס לה את הפלטים בהם חפצה.

 

יוספה ברק מומחית בתנוחות מיסיונריות ופוזיציות מיסיונריות
יוספה ברק מומחית בתנוחות מיסיונריות ופוזיציות מיסיונריות

 

להלן כתבה באתר חב”ד אינפו, 30/7/2021:

מייל פנימי חושף: נסיון להטיף לילדים לנצרות בימי בין הזמנים

Share

“האם אתם שותפים אתנו כדי שנוכל להגיע לילדים ובני נוער יהודים?” – במילים ברורות אלו מבקשים מיסיונרים מישראל תרומות מתורמים נוצריים בארה”ב במייל מיוחד שנשלח אליהם, את המייל העבירה ליד לאחים אישה יהודייה החברה בכת הנוצרית ועושה בימים אלו את צעדיה בחזרה לעם ישראל

תחת הכותרת המזוויעה “עזור לילד יהודי להתאהב ביש”ו” נשלח בשבוע שעבר מייל מארגון ההטפה המיסיונרי הגדול ביותר בישראל בשפה האנגלית לתורמים נוצריים מהעולם, הקורא להם ליטול חלק ב”הטפה” ילדים יהודים כדי להעבירם לנצרות.

בתוכן האימייל מספרים המיסיונרים כי רוב המאמינים ב’אותו האיש’ הגיעו לאמונה בו בגיל צעיר מאוד, ומשכך זה הגיל בו כדאי להשפיע גם על ילדים יהודיים.

לדבריהם “סוג נתונים זה אושר שוב ושוב. החוקרים מתארים את הילדות כשלב חיים בו אנשים הכי פתוחים לשמוע על דברים. המשמעות ברורה: התמקדו בילדים”.

אחרי ההקדמה הזו עוברים המיסיונרים לעיקר, ומבקשים מנוצרים בעולם לסייע להם במלאכת השמד: “אנא, תנו תרומה נדיבה היום לשינוי חיי הצעירים בקיץ הקרוב…”.

אישה הנמצאת בכת המיסיונרית שנמצאת בהליכי חזרה ליהדותה באמצעות אנשי התיאולוגיה של יד לאחים, קיבלה את האימייל האמור, נחרדה לראות את הקריאה להטיף לילדים והעבירה אותו מידית לארגון.

קשה לקרוא את השורות הללו שנאמר במייל המדובר: “למטיפים שלנו שעובדים עם ילדים ונוער יש התלהבות”. זהו מסמך מפליל טענו השבוע ביד לאחים, מדובר בהודאה על הטפה מכוונת לילדים וביד לאחים נערכים לתביעה משפטית באמצעות עורך הדין גיא אופיר.

בד בבד ביד לאחים פונים לציבור ההורים בבקשה לפקוח עין על ילדיהם ובמקרה הצורך היל”ת לפנות למוקד החירום 24 שעות ביממה, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה.

במחלקה להצלה ממיסיון בארגון אומרים: חודשי הקיץ והחופש מאופיינים במגוון סכנות חדשות שאורבות לילדים, והמיסיון הנוצרי הוא סכנה שהולכת וצוברת תאוצה. המיסיון בישראל, במימון כנסיות ומאמינים נוצריים מהעולם, משקיע מיליוני שקלים רבים מידי שנה כדי לפעול ברשת. בשנים האחרונות אנו עדים לפחות “מסעות בשור” ברחבי הערים, ובמקום זאת “מסעות הבשור” ברשת זינקו ביותר ממאתיים אחוז בשנתיים האחרונות. המיסיונרים מעדיפים את צורת הבשור הזו כי כך הם יכולים להגיע הרבה יותר בקלות לאנשים, ובפרט לילדים ונוער, מאחורי הגב של ההורים ובני המשפחה.

המיסיונרים יודעים כיצד לקרוץ לילדים קטנים באמצעות כותרות או סרטונים מעוררי עניין, תוך זריית שקרים ומעשי נוכלות. מבחינת החוק מדובר בעבירה פלילית לכל דבר לפי סעיף 368א’ לחוק העונשין הקובע עונש מאסר על פעילות מיסיונרית כזו, אולם העובדה שהמשטרה מעולם לא אסרה מיסיונר שעשה זו, כמו קורצת ומדרבנת את המיסיונרים להמשיך בכך.

https://chabad.info/news/701111/

וכתבה נוספת באתר קול העם לציבור החרדי, 13/1/2021

תביעת ענק: מיסיון נוצרי במנועי החיפוש

 

גיא אופיר תביעה דבילית נגד המיסיון ובשירות יד לאחים ויד לשיגולים
גיא אופיר תביעה דבילית נגד המיסיון ובשירות יד לאחים ויד לשיגולים

תביעה משפטית ראשונה מסוגה נגד ענקיות מנועי החיפוש בתקשורת המקוונת: הפסיקו לפרסם מודעות מיסיונריות לילדים המנוגדות לחוק האוסר פנייה מיסיונרית לבני פחות מגיל 18

אב לנער בן 16 שעמד להמיר את דתו בעקבות חשיפה לחומרי תעמולת הטפה מיסיונרים המיועדים לילדים, הגיש תביעה ראשונית מסוגה נגד ענקיות מנועי החיפוש וכנגד העמותה המיסיונרית “דרך אל” המפעילה את “המכללה למקרא” שאחראית להפקת הסרטונים האלו.

 

בתביעה, שאותה מגישים עורכי הדין גיא אופיר ורועי בן דוד, נדרשת העמותה המיסיונרית המפעילה מספר זרועות הטפה מיסיונריות להסיר מיידית את התכנים המיסיונרים מהרשת ולפצות את התובעים ב-400 אלף שקל, ואילו יוטיוב נדרשת להסיר את התכנים מהערוץ של המכללה באתרה, ולכל הפחות להגביל את הערוץ מעל גיל 18.

בתביעה טוענים עורכי הדין כי התשדירים שהמכללה, המזוהה עם הכת הנוצרית המכנה עצמה ‘היהודים המשיחיים’, מייצרת ומפרסמת, נועדו להמיר את דתם של הקטינים ולפנות אליהם באופן ישיר, כל זאת בניגוד לסעיף 368א’ לחוק העונשין האוסר לעשות זאת. עוד לפי התביעה, יוטיוב וגוגל מאפשרות לה את הפרסום למרות שהחוק הובא לידיעתן, ולמרות הליך משפטי קודם נגד יוטיוב שהסתיים בהסכם פשרה לפיו היא תגביל את הפרסומות למי שגילו מתחת לגיל 18. למרות שגוגל ויוטיוב קיבלו ‘כרטיס צהוב’ בדרך של תביעה קודמת, טוענים השניים כי יוטיוב ממשיכה לפרסם את התכנים.

התביעה עצמה מתבססת על מספר מקרים של הטפה לקטינים שהופנו וטופלו בעבר על ידי אנשי המקצוע של יד לאחים, ובמרכזה נחשף גם סיפורו של קטין בן 16, בן למשפחה המנהלת אורח חיים דתי, שסבל מבעיות חברתית ופסיכולוגיות. לפי התביעה, “הקטין נתקל בפרסומת שמשכה את תשומת-ליבו בפייסבוק וכך הגיע לסרטוני המכללה. הוא הסתיר מהוריו את הקשר בינו לבין המכללה במשך תקופה ארוכה.

 

לפי התביעה, הקטין הושפע מהסרטונים, החל להאמין בישו וראה עצמו כ’יהודי משיחי’, זאת למרות שהאמונה ביש”ו אינה חלק מהדת היהודית כפי שהוצג לו על-ידי המכללה”.

התביעה מסכמת את הבעיה בקביעה כי “מדובר בהתערבות גסה ובוטה בחינוכו של קטין על-ידי הוריו וחדירה לאוטונומיה של ההורים המחנכים את ילדיהם, והמכללה עושה לשם כך שימוש בכל הרשתות החברתיות. כל התכנים שמועלים אל החשבונות בפלטפורמות החברתיות מוצגים ומנוסחים כפנייה ישירה לקטינים או כסרטי אנימציה לילדים”.

כסמל לתביעה, הסתמכו העותרים על סרטון שמצא בעבר יד לאחים בו נצפה המיסיונר איתן בר, אחד המיסיונרים הבכירים ביותר הפועלים בישראל, כשהוא אומר: “אנחנו עוקפים את הרבנים האורתודוכסים. אנחנו כבר לא זקוקים לאישור שלהם או לרשות. מאחורי גבם של ההורים, אנחנו חודרים ישירות לטלפונים של הילדים או למחשבים”.

ביד לאחים כאמור מטפלים במקרים הללו ותומכים במשפחות שנפלו ברשת המיסיון. בארגון מביעים השבוע סיפוק מהתביעה ומוסיפים כי “בזכות הטיפול והליווי שלנו, הנערים המוזכרים בכתב התביעה ניצלו מהמרת דת. התביעה של ההורים הגיבורים הללו מעוררת כבוד ואנו מייחלים כי התביעה תישא פרי על מנת למנוע הישנות של מקרים כאלה בעתיד”.

 

https://www.kolhazman.co.il/452328

 

הראיה היחידה לתביעה המטופשת הזו היא הסרטון הבא בצירוף הכיתוב הבא:  “תביעה הוגשה נגד העמותה המפעילה את “מכללת המקרא” בנתניה. לתביעה צורף סרטון 👇 בו דובר התנועה חושף את השיטה”.  המטיף הנוצרי פלט ש””אנחנו עוקפים את הרבנים האורתודוכסים. אנחנו כבר לא זקוקים לאישור שלהם או לרשות. אנחנו חודרים ישירות לטלפונים של הילדים או למחשבים”.  וזו הראיה לתביעה ולמבול יחסי הציבור??????  חחח.

https://www.facebook.com/watch/?v=854951238425584

 

 

Views: 17

One Comment

  1. אם המשטרה היתה אוכפת חוק העונשין נגד פעילות מנסיונרית …רוב אירגוני הפמינציות הקיצוניים שמטיפים לשנאה מגדרית לרבות עיתונאיות הבית שלהן היו נעצרות….חחחח

    היחידים שנעצרים עם זה פעילים למען זכויות גברים גרושים וערבים כי הם ערבים – שם לא משנה הסעיף. שם פועלת שיטת “מצליח” שעיקרה התשה משפטית של שדר”כ עובדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *