EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קרמטוריום רבקה מקייס 1: זרקה לרחוב עולה חדש הולנדי בעלים של וילה יוקרתית וגן פרפראות ראשלצ כי גרושתו רונית שרעבי רוזנברג ביימה אונס בעצת ציון סמוכה

רונית שרעבי רוזנברג דפקה את בעלה ההולנדי בעזרתה של רבקה מקייס

לפנינו עוד סיפור בלהות מאולמות הגסטפו הפמיניסטי של רבקה מקייס.  הפעם מדובר באישה ישראלית רונית שרעבי רוזנברג (גן פרפראות)  שהיתה נושאה לגבר הולנדי טים רוזנברג, שהקים עבורה את גן פרפראות בראשון לציון.  רונית עשתה הון תועפות במזומן מהגן הזה (50,000 ש”ח בחודש) וכשנמאס לה מטים ההולנדי, הלכה לציון סמוכה שאמר לה לביים אונס בגן הפרפראות.

הגבר מחכה לפירוק שיתוף ורבקה מקייס דוחה ודוחה את הדיונים

 

רבקה מקייס קיבלה את התיק, זרקה את טים לרחובות. הוא מצא קרוון נטוש באמצע שום מקום באזור מקווה ישראל וחי שם בלי מים זורמים, מחכה למשפט פירוק השיתוף.

אלא מאי?  מחכים למשפט ומחכים למשפט ואין משפט.  כל פעם רבקה מקייס דוחה את ההוכחות בעוד חצי שנה, ובינתיים טים נאלץ לשלם לגברת מזונות מכסף שאין לו, כשכל מה שהוא יודע לעשו זה לנהל גן ילדים בישראל, ואסור לו להתקרב לגן.  גם אסור לו להתקרב לילדים שלו.

 

 

רונית שרעבי רוזנברג דפקה את בעלה ההולנדי בעזרתה של רבקה מקייס
רונית שרעבי רוזנברג דפקה את בעלה ההולנדי בעזרתה של רבקה מקייס

כאמור, הגננת רונית שרעבי רוזנברג, ממושב נטעים, מיוצגת ע”י עו”ד ציון סמוכה.  נודע שעו”ד ציון סמוכה שילם לשופטת רבקה מקייס 100,000 יורו בכנס במלון הילטון מלכת שבא מטעמה של רונית שרעבי רוזנברג.

זהו סיפור מיוחד על מזרחייה פשוטה מהאשפתות, שכל חייה חשקה בזיין הולנדי ענק, עסיסי ועטור בעורלה ענקית שישרת את צרכיה, ואכן היא השיגה אותו. עיניה צדו אותו כשהיה בטיול לישראל והגיע להלוויה של חבר. לא הרפתה ממנו והציע לו את שירותי הפות הפעור לרווחה שלה. התחננה למין הולנדי, וראתה כי טוב. רצתה לגור איתו בהולנד. נכנסה להיריון (כשכבר יש לה 2 ילדים), כדי ללכוד אותו בטלפיה.

רונית שרעבי רוזנברג ביימה תלונת שווא על אונס ורבקה מקייס זרקה את הבעל לקרוון ברחוב
רונית שרעבי רוזנברג ביימה תלונת שווא על אונס ורבקה מקייס זרקה את הבעל לקרוון ברחוב

רונית שרעבי רוזנברג ביימה אונס והמשיכה לשכב עם הגרוש ההולנדי

 

בסופו של דבר הקימו רונית שרעבי ובן זוגה ההולנדי רשת גני ילדים משגשגת “גן פרפראות“, ברח’ סמילנסקי 28 בראשל”צ, ובסניף נוסף ברח’ הפלמח. בכל גן כ 100 ילדים.  הגן מניב לה כ 50,000 ש”ח בחודש.  התחתנו ורונית שרעבי השריצה לו 2 ילדים, אחרי שדהרה עליו כמו לוליינית בטקסס הרוכבת על שור, ביימה לו אונס!!!!

 

רונית שרעבי רוזנברג חולת כסף

אי אפשר להגיד עליה שהיא “אימהית”.  היא חולת כסף.  יש לה 3 אובססיות: מין, הרבה כסף, ושופינג.  אישה חולה ונבובה.  הוא, ההולנדי, למעשה גידל את ארבעת הילדים, כולל שני הילדים שלה במשך 15 שנים, עד שיום אחד החליטה לזרוק אותו.  

 

טים רוזנברג רבקה מקייס זרקה אותו מהווילה ומגן פרפראות
טים רוזנברג רבקה מקייס זרקה אותו מהווילה ומגן פרפראות

למה החתולה מייללת בגן פרפראות ראשל”צ ולא מייחום????

 

הילדים בגן פרפראות שמעו לא פעם ולא פעמיים את צריחות האושר של רונית שרעבי, כאשר התלבשה על טים למילוי צרכיה הגשמיים בכל חור אפשרי, בגן פרפראות.  לילדים סיפרו שזו תקופת הייחום של החתולות, והראו להן תמונות של “מיצי מיאו”.  פעם אחת רונית סחבה חתולה מהרחוב וביקשה מהילדים ללטף אותה, כדי שלא יספרו להורים למה יש רעש בגן, פעמיים ולפעמים 3 פעמים ביום.

ואיך מיליונרית זורקת גבר?  הולכת לציון סמוכה.  סמוכה כמובן הציע לה להעליל עליו תלונת שווא, ולביים תלונת אונס, ובהמשך תוכלו לראות 2 תלונות מני רבים, כדי לסלק אותו מוילת הפאר ביישוב נטעים.  אכן כך היה.

השופט שאול שוחט מימין וציון סמוכה משמאל

ציון סמוכה חבר טוב של שאול שוחט עם חיה מנע
ציון סמוכה חבר טוב של שאול שוחט עם חיה מנע

מכירה פיקטיבית של גן הפרפראות לאבא של הגברת

 

ציון סמוכה גם הציע לה לבצע מכירה פיקטיבית של הגנים לאבא שלה, כדי לייצר הגנות פיקטיביות לתביעה לאיזון משאבים.  מאז 2010 כבר 6 שנים שנים רוזנברג גר בעוני מחפיר בקרוואן עלוב, ונוסע באופניים ואפילו אין לו כסף להגיע אל העו”ד שלו, בעוד היא מתהוללת בווילת הפאר, שוחה וטובלת בכסף.  גן הפרפראות שלה מייצר לה כ 50,000 ש”ח בחודש נטו.  היא גם רוצה מבעלה מזונות, לא פחות ולא יותר!!!!!  הוא בכלל לא יהודי.  יש לו עורלה.  היא זו שצריכה לשלם לו מזונות.

בינתיים התיק נמרח אצל השופטת הידועה לשמצה רבקה מקייס, אשר דוחה ודוחה את שמיעת ההוכחות על הרכוש, לבקשת חברה הטוב ציון סמוכה.

טוענת שהוא אנס אותה.  איך אונסים נימפומנית???

 

בינתיים גם התגלה שכל הטענות של רונית שרעבי רוזנברג שבעלה ההולנדי אנס אותה התבררו כשקר מוחלט. להיפך, היא אנסה אותו.  גהרה עליו עד שהתייבש ולא יכול היה יותר.  היא גם הפסידה בפוליגרף, וגם הוכח שבמקביל לטענות שלה שהוא אונס אותה, היא ממשיכה לקיים איתו יחסי מין, ממשיכה לבלוע שפיך הולנדי, וממשיכה לתאם איתו נסיעות של הילדים להולנד כדי לבלות עם הסבתא והסבא (וזה לא מטוב לב – זה רק כדי שיתפנה לה זמן לעשות חיים ופאן).

ד”ש מפנינה מרום

ומי שחושב שמדובר באישה מסכנה….  עיינו בבקשה בתביעה שהגישה נגדה פנינה מרום על פיטורים בזמן היריון.  פנינה מרום נגד גן פרפראות ורונית רוזנברג.  נפסקו נגדה 58,000 ש”ח פיצויים.  בית דין אזורי לעבודה בתל אביב – יפו סע”ש 61947-11-14.

האם זו אישה מסכנה, או אישה שפוגעת בנשים?  חבל שהיא מטופלת אצל ציון סמוכה.  הוא רק מעודד אותה להמשיך להגיש תלונות שווא, לשקר, להמציא המצאות, והעיקר שתמשיך לממן אותו….

ציון סמוכה ואשתו איקה חוגגים על כספי סחיטת הגברים
ציון סמוכה ואשתו איקה חוגגים על כספי סחיטת הגברים

 

ממידע חדש שהגיע למערכת השופטת המטפלת בתיק, אימת הגברים רבקה מקייס פגשה את בא כוחה של האישה רוננית שרעבי רוזנברג במלון הילטון מלכת שווא באילת בכנס של לשכת עורכי הדין, והוא העביר למקייס מעטפה מרונית שרעבי רוזנברג בסך של 100,000 יורו שוחד.

Views: 58

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *