EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קרמטוריום רבקה מקייס 8: ביעור המורשת הרצחנית של רבקה מקייס מבתמ”ש למשפחה בראשל”צ ופ”ת- מכתב לנשיא החדש מנחם מזרחי

רבקה מקייס לגברים הגרושים בואו למות אצלי באולם מוות מיידי ובטוח

לרגל מינוי של השופט מנחם מזרחי לנשיא בתי המשפט השלום מחוז מרכז, (הוא מחליף את הבטטה עינת רון שפרשה), התנועה למען איכות השפיטה פנתה אל מנחם מזרחי במכתב אישי, וביקשה ממנו לבחון כיצד השאירה מקייס את בתי המשפט למשפחה של מחוז מרכז בלכתה, עם צרור עצות מועילות.

העצה הראשונה היא להיפטר מהנבלה רבקה מקייס כשופטת עמיתה.

רבקה מקייס ככה נראה מנגלה על הרמפות של אושוויץ
רבקה מקייס ככה נראה מנגלה על הרמפות של אושוויץ

רבקה מקייס הגיעה לגיל פרישה, אבל בגלל המוניטין המפוקפק שלה כרוצחת גברים בהשראת מנגלה, היא מסרבת לפנות את כסאה ולעשות גישורים, כי היא יודעת שאף גבר לא יעשה גישור אצלה.

לכן היא ביקשה להישאר בתפקיד שופטת עמיתה.  בתפקיד זה היא מקבלת רק 400 ש”ח לשעה, אבל הנזק האטומי שהיא גורמת הוא אותו נזק שגרמה כשהייתה “סגנית נשיאה”.  כעת גם לא ממש אכפת לה אם יערערו עליה, כי אין לה שאיפות קידום יותר.

 

רבקה מקייס לגברים הגרושים בואו למות אצלי באולם מוות מיידי ובטוח
רבקה מקייס לגברים הגרושים בואו למות אצלי באולם מוות מיידי ובטוח

להלן תוכן המכתב:

התנועה למען איכות השפיטה בישראל

דוא”ל: [email protected]

תאריך:   27/9/2022

מספרנו:  פח”ע 161/22

לכבוד

כבוד השופט מנחם מזרחי

נשיא בתי משפט שלום – מחוז מרכז, ראשל”צ

שלום רב,

 

הנדון:   תיקון ההרס והחורבן שהשאירה מורשת רבקה מקייס בבתי משפט למשפחה מחוז מרכז

  1. ברכותינו על קבלת המינוי של נשיא בתי משפט למשפחה עם לכתה של השופטת עינת רון.

 

  1. היות וקיבלת על עצמך לשלוט גם על בתי המשפט למשפחה, מצאנו לנכון להאיר את עיניך כי עם לכתה של סגנית הנשיאה רבקה מקייס, כדאי שתבדוק טוב טוב מה קורה בבתי המשפט למשפחה במחוז שלך.

 

  1. במשך שנים שלטה סגנית הנשיאה האולטרה פמיניסטית רבקה מקייס ביד רמה בבתי המשפט למשפחה והשליטה משטר של טרור מגדרי נגד גברים. מקייס עצמה פגעה באלפי אבות, ניתקה אותם מילדיהם, שלחנה גברים על לא עוול בכפם למרכזי קשר לשנים רבות, שדדה גברים מרכושם, זרקה גברים לרחובות בחוסר כל, הטילה הוצאות אסטרונומיות על גברים באופן שהם מפחדים בכלל לבקש לראות את ילדיהם.

 

  1. אם תעיין באינטרנט תוכל לקרוא על לא מעט אבות שהתאבדו בגלל רבקה מקייס, ותוכל לקרוא על המורשת הפמיניסטית של מקייס שהפכה את בתי המשפט של ראשון לציון ופ”ת ידועים לשמצה כבתי מטבחיים לגברים.  פשוט משחטה סדרתית של גברים, אחד אחד בתורו מועלים לעולה על מזבח הפמיניזם.

 

  1. כשופטת שבעצמה גרמה לניכור הורי סיטונאי של גברים מילדיהם, ולהערכתנו עשרות אלפי אבות התייתמו מילדיהם בגלל רבקה מקייס, אין זה פלא שהיא סירבה בתוקף למנות “שופט מוקד” – כמו ארז שני במחוז תל אביב.

 

  1. לא רק שסירבה למנות שופט מוקד, היא גם פגשה בסתר את הפמיניסטית רומי קנבל ויחד איתה ניסחה בזדון נוהל מרושע הדורש מאבות שלא רואים את ילדיהם להפקיד 10,000 ₪ כדי לקבל טיפול מזורז באובדן קשר עם הילדים.

 

  1. רבקה מקייס איננה השופטת היחידה שמשכה תשומת לב באכזריותה וערלות ליבה כלפי גברים. ידועים לפחות שני מקרים של גברים שיצאו מאולמה של השופטת אליה נוס, עלו על גשר בלינסון וקפצו משם אל מותם.  מי יודע כמה עוד אבות קפצו למותם מגשר בלינסון בגלל אליה נוס!!!!

 

  1. גם יוכי גרינוולד “זכתה” לכבוד המפוקפק של הפגנות אבות גרושים מול ביתה. כנ”ל עידית בן דב ג’וליאן. ועוד…..

 

  1. השופט עובד אליאס לדוגמא אינו מאפשר לעורכי הדין של הגבר יותר מ 5 דקות בלבד לחקור את האישה שמעלילה אלימות על הגבר . על כזה דבר שמעת????  חקירה של אישה ב 5 דקות???  איך אפשר להוציא את האמת לאור ב 5 דקות?????

 

  1. השופט אורן אליעז לדוגמא דוגר על פסקי דין להפחתת מזונות יותר מ 10 חודשים וגם זה אחרי שהוא מורח את התביעה לאורך שלוש שנים לכל הפחות.

 

  1. לאחרונה מתבלטת אפרת וונקרט כשופטת פמיניסטית רדיקלית, יקירת מרכז רקמן האולטרא פמיניסטי, התבלטות שלא מביאה כבוד רב למחוז שלכם.

 

  1. הגיע הזמן לעשות ניקיון בית במחוז, ולנקות אותו מהמורשת הרצחנית של רבקה מקייס.

 

  1. עצה ראשונה לתחילת הנשיאות, אנא היפטר מרבקה מקייס כשופטת עמיתה. אנא שלח אותה להיות שופטת עמיתה במחוז אחר. הימור שלנו: אף אחד לא ירצה אותה בשום מחוז.  לא פלא שהיא לא רוצה לפרוש ולהיות מגשרת.  היא יודעת שאף גבר לא יסכים להתגשר אצלה.

 

  1. דבר שני, אנא מנה שופט מוקד לניכור הורי כמו שיש במחוז תל אביב.

 

  1. עצה שלישית: כשאישה בהליכי גירושין מגישה תלונה, זו בד”כ תלונת שווא טקטית בעצה של עורכי הדין הפמיניסטים מהסיוע או נעמ”ת או מרכז רקמן. השופטים לא מוכנים לשמוע עדויות וחקירות בתיקי ה”ט.  כל השופטים מתעקשים לכפות על הצדדים “צו הגנה הדדי“.  דווקא בתחילת הגירושין יש חשיבות לחקירות מלאות ורציניות, כדי לתעד את הדינמיקה האמיתית בין בני הזוג ולברר אם באמת התלונה רצינית, או שזו תלונת שווא.  בגלל שהשופטים מסרבים לקיים דיוני הוכחות רציניים בתלונות האלימות ממש בתחילת הגירושין, הנשים מצליחות לגרור ולמחזר את התלונות האלה 5 שנים עד שמגיעים למשפט, אם הגבר לא קורס לפני כן ומרים ידיים.

 

  1. עצה רביעית: נסה להסביר לשופטים שאין צורך במינוי של עובדות סוציאליות לכתוב תסקיר.  בדו”ח ועדת שניט כבר נכתב שהמינויים האלה מיותרים ורק גורמים למריחה של ההליכים בגלל רשימות המתנה של חצי שנה עד 9 חודשים.  כל מה שההורים מספרים לעובדת הסוציאלית, הם יכולים לספר לשופטת באופן ישיר ובלתי אמצעי בעדות. אותו דבר קורה עם האינפלציה במינוים של אפוטרופוס לילדים.  אין שום צורך בזה.  זה עולה הון תועפות למדינה, וזה פשוט לא תורם כלום ורק מסרבל את התהליך. יש אפוטרופוסים שמרוויחים מיליון ש”ח בשנה רק מהמינויים האלה, ותרומתם להליכי הגירושין היא אפס מאופס ולעיתים מזיקים במיוחד לילדים.  ראה כתבה בנושא על שלומית ברנס (מחיפה).

 

  1. ועצה אחרונה, אנא דבר עם שופטי המשפחה. אנא הסבר להם שהגיעה העת להפסיק להתעלל בגברים, לרושש אותם, לנתק אותם מילדיהם, ולראות בהם ככספומטים בלבד.

 

  1. על פי החוק בישראל אבות הם הורים לכל דבר ועניין ולכן אין צורך בעו”ס שתכריז על האבא כ”כשיר להורות” או כ”מסוגל לשמש הורה”. כנ”ל לגבי הפסיקות המגדרית פרו-נשים הפוטרות נשים ממזונות בניגוד לסעיף 3א לחוק המזונות (1981).  זה כבר הפך למכת מדינה וזה אינו חוקי על פי דני ישראל ועל פי אמנות האו”ם בדבר זכויות אדם ושוויון.

בברכת ואהבת לרעך כמוך,

יהונתן קפאח – יו”ר התנועה למען איכות השפיטה

העתק: ברק לייזר, הנהלת בתי המשפט

 

רבקה מקייס הרוצחת עם דם על הידיים 5 גויות גברים כל שנה לפחות
רבקה מקייס הרוצחת עם דם על הידיים 5 גויות גברים כל שנה לפחות

בתמונה:  מנחם מזרחי הנשיא החדש שמשאיר את רבקה מקייס כשופטת עמיתה חרף אין ספור תלונות על אופיה הרצחני

 

מנחם מזרחי נשיא מחוז מרכז מחוז הפמינאציות
מנחם מזרחי נשיא מחוז מרכז מחוז הפמינאציות

 

ולהלן PDF להורדה:

מכתב התנועה למען איכות השפיטה לנשיא מנחם מזרחי בענין המורשת הרצחנית של רבקה מקייס 27/9/2022

 

מכתב ברכות למנחם מזרחי על מורשת הרצח וההשמדה ההמונית של רבקה מקייס 27-9-2022

 

 

Views: 37

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *