EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שחיטת גברים בבי”ד רבני 1: הדיין אליעזר איגרא “לדת היהודית אין בעיה להרעיב 5 אחים (שאימם מתה) לקחת מהם 4,800 ש”ח ולהעשיר את 3 אחיהם למחצה שאמא שלהם בחיים בתקווה שהאבא יתפגר”

אליעזר איגרא קיבל דיפלומה ממכללת מנגלה להשמדת הזכר היהודי

בית הדין הרבני הגדול הפך לקרמטוריום לגברים גרושים.  בשם הדת היהודית מחוללים שם שואה כלפי הגברים היהודיים רק בגלל שהם גברים.  הנה מקרה לדוגמא שבו מככב אחד השוחטים המפורסמים אליעזר איגרא.

אין לאליעזר איגרא שום בעיה לשחוט כלכלית אבא ולרסק אותו, לטחון אותו עד אפר, ולרמוז לו שמוטב כי יחפש קבר יהודי כשר.

 

 

אליעזר איגרא כלב בן כלב מאמין שהדת היהודית ציוותה אותו להשליך את הגברים היאורה
אליעזר איגרא כלב בן כלב מאמין שהדת היהודית ציוותה אותו להשליך את הגברים היאורה

 

 

אליעזר איגרא קיבל דיפלומה ממכללת מנגלה להשמדת הזכר היהודי
אליעזר איגרא קיבל דיפלומה ממכללת מנגלה להשמדת הזכר היהודי

 

מדובר במקרה של אבא ל 8 ילדים.  5 ילדים הם מנישואין ראשונים והאמא נפטרה כך שהוא מגדל אותם בעצמו.  עוד 3 ילדים הם מהאישה השניה ואותם הוא מגדל כמעט מחצית מהזמן.  בשל היותו עקרת בית ל 5 ילדים במשרה מלאה ו 3 ילדים במשרה חלקית, הוא אינו יכול להרווויח יותר מ 3,000 ש”ח עד 5,000 ש”ח בחודש.

הנבלה אליעזר איגרא מלקק לביבי נתניהו שייצלית עליו לראשות הבדר
הנבלה אליעזר איגרא מלקק לביבי נתניהו שייצלית עליו לראשות הבדר

 

טובת הילד?  רק האמא של הילד מתה אין שום טובה לילד

האישה השניה החליטה לתבוע מזונות, וכידוע כאשר אישה תובעת מזונות, לא משנה לשופטים או לדיינים אם יש ילדים אחרים שעלולים להיפגע מפסיקת מזונות לילדים שכלולים בכתב התביעה.  הגברת הוציאה פסק של 4,800 שח לחודש ל 3 ילדים.  מי יפגע מזה?  האחים למחצה הבוגרים שלהם שגדלים אצל האב, כי עכשיו המזון שמזין את 5 הילדים הבוגרים יעוקל ויימסר ל 3 הילדים הצעירים.

זה נחשב טובת הילד על פי הדת היהודו-פמינאצית.  ילדים של הגרושה העדכנית הם חשובים יותר מהילדים של האלמנה שמתה.

לפי החישובים האלה 1,600 ש”ח לילד, אם האלמנה האישה הראשונה היתה עדיין בחיים, והיתה תובעת עבור 5 הילדים הבוגרים, הדיינים היו פוסקים לה 8,000 ש”ח בחודש, והאיש היה צריך לשלם 8,000 ש”ח + 4,800 ש”ח = 12,800 ש”ח.

זה טירוף או שזה לא טירוף?

ראו בתמונה הטינופת אליעזר איגרא נפגש עם הארכי פמינאצית שולי מועלם כדי שתפעיל קשרים בשדולת הנשים למנות אותו רב ראשי לישראל.  הוא נכשל.  מינו את דוד לאו במקומו, וזה לא שאותו דוד לאו יותר טוב ממנו…  זה חרא וזה קקה.

 

אליעזר איגרא עם שולי מועלם צורר נאצי עם צוררת נאצית - ועידת ואנזה
אליעזר איגרא עם שולי מועלם צורר נאצי עם צוררת נאצית – ועידת ואנזה

 

לדת היהודית אין בעיה להרעיב 5 ילדים ולהעשיר 3 ילדים שהם אחיהם

הדיין בבית הדין העליון אליעזר איגרא קבע שמבחינת הדת היהודית אין שום בעיה עם זה.  מצוווה על פי הדת היהודית לסחוט את הגבר, לרסק אותו ועדיף גם להמית אותו.

אל יתפלא הדיין אליעזר איגרא אם הציבור רואה אותו כמפעיל תנורים באושוויץ.  זה מה שהוא עושה, זו מלאכתו, והוא לא שונה במעשיו ממעשי אייכמן, מנגלה והיטלר.  הוא נאצי בנוצות של דיין עם כיפה יהודית.  יימח שמו ושם אביו של אליעזר איגרא כפי שיימח שמו של מנגלה ושם אביו…..

מי זה הזנזון אליעזר איגרא?  לויקיפדיה יש תשובות

נולד וגדל בשכונת רחביה בירושלים. אביו, יעקב, היה מנהל בית חינוך עיוורים ולאחר מכן הקים את עמותת “קרן אור” שהפעילה מוסד לילדים עיוורים. אמו, אסתר, היא דור שישי בירושלים. למד בבית הספר הממלכתי-דתי מוריה ובישיבה התיכונית חורב. לאחר מכן למד במשך עשר שנים בישיבת ההסדר כרם ביבנה. שירת בחיל השריון ולחם במלחמת יום הכיפורים. לאחר המלחמה הועבר לגדוד 71, שם הכיר את יוני נתניהו ולמד איתו תורה בחברותא. על כך מספר הרב איגרא: “זו הייתה הפעם הראשונה שלמדתי עם חילוני תורה…זה היה לאור נרות כי לא היה לנו חשמל במוצב. דמותו הותירה עלי רושם עז מאוד. קיבלתי ממנו תעודת הוקרה, ולצערי היא נעלמה לי עם השנים”.

לאחר נישואיו התגורר בעפרה. היה ממקימי ההתנחלות פסגות וכולל הדיינות ביישוב. במשך שנים רבות היה רב היישוב כפר מימון. שימש מספר שנים כראש ישיבת עוד יוסף חי בקבר יוסף.

בשנת 1989 התמנה כדיין בבית הדין הרבני בבאר שבע. בשנת 1998 מונה לאב בית הדין שם. מאז 1999 הוא עומד בראש בית הדין המיוחד לענייני יוחסין באזור הדרום. לקראת הבחירות לרבנות העיר פתח תקווה היה מועמד מטעם הציונות הדתית ומפלגת ש”ס, אך הסיר את מועמדותו. בשנת 2012 התמנה לדיין בבית הדין הגדול בירושלים, במינוי זמני. לימד בישיבת עוד יוסף חי, בישיבת עתניאל ובבית מוריה בבאר שבע.

בשנת 2013 התמודד הרב איגרא למשרת הרב הראשי לישראל[1]. בפברואר 2013 התכנסה קבוצה של רבנים בציונות הדתית, בהם הרב דב ליאור, הרב יעקב אריאל, הרב מרדכי שטרנברג, הרב שלמה אבינר והרב מרדכי גרינברג, כדי להצביע על מועמד מוסכם למשרה זו. הרב איגרא זכה ברוב קולות המצביעים[2]. מנגד רבנים אחרים של הציונות הדתית, כדוגמת הרב אהרון ליכטנשטיין, הרב יעקב מדן והרב נחום אליעזר רבינוביץ הביעו תמיכה ברב דוד סתיו. יומיים לפני הבחירות הודיע על פרישתו מההתמודדות. באותה שנה פרש הרב איגרא מתפקידו כרב של כפר מימון. בשנת 2015 עבר לגור בירושלים בשכונת “משכנות האומה”.

בשנת ה’תשע”ו התמנה לחבר של קבע בבית הדין הרבני הגדול[3].

אליעזר איגרא נשוי לרוחמה (לבית נאומבורג), יועצת חינוכית, ואב לתשעה ילדים. מתגורר בירושלים. אחותו ימימה נשואה לרב חיים גנץ. בנו הרב אריאל הוא רב היישוב שלומית ור”מ בישיבה תיכונית נווה. בנו אורי היה כתב הדתות של גלי צה”ל, וכיום עוסק ביח”צ. בנו הרב יוסי הוא ראש ישיבת מדברה כעדן לצעירים במצפה רמון.

 

רוחמה איגרא כמו שבחרה את בעלה אליעזר איגרא יכלה לבחור את מנגלה באושוויץ לשכב איתה
רוחמה איגרא כמו שבחרה את בעלה אליעזר איגרא יכלה לבחור את מנגלה באושוויץ לשכב איתה

 

 

רוחמה איגרא נצר לשושלת מפוארת של מפעילי בתי בושת במזרח אירופה
רוחמה איגרא נצר לשושלת מפוארת של מפעילי בתי בושת במזרח אירופה

 

אורי איגרא שנולד מזין של עמלק אליעזר איגרא ונכדיו של אליעזר איגרא
אורי איגרא שנולד מזין של עמלק אליעזר איגרא ונכדיו של אליעזר איגרא

 

להלן כתבה מאתר “גירושים בישראל” (ללא פסק הדין) 11/8/2021

בית הדין הרבני הגדול קבע – אב לשמונה יאלץ לשלם מזונות מתוך קצבאות הנכות של ילדיו מאשתו הראשונה שנפטרה

 

בהחלטה שניתנה ע”י כבוד הרב אליעזר איגרא בהרכב של שלושה רבנים בבית הדין הרבני הגדול בירושלים נקבע בנוגע לערעורו של אב לשמונה ילדים כי ערעורו על גובה המזונות יידחה.

המדובר בגבר אלמן ואב לחמישה ילדים ששלשה מהם מצויים על הרצף האוטיסטי והוא מגדל אותם לבדו.

הגבר נישא בשנית והביא לעולם עוד שלושה ילדים שהם מצויים במרכזו של סכסוך הגירושים הנ”ל. בית הדין האזורי בתל אביב קבע כי על האב לשלם לגרושתו סך של 4800 ש”ח דמי מזונות ומדור בעבור שלושת ילדיו.

האב ערער לבית הדין הגדול בטענה כי הסכום שנקבע לו הוא גבוה מסך יכולותיו שעה שבית הדין האזורי לא נתן משקל למצבו הייחודי בו הוא מטפל 24/7 בחמישה ילדיו מנישואיו הקודמים ובעוד שלושה ילדים מספר ימים בשבוע.

עוד טען האב כי בשל הצורך להיות המטפל של שמונה ילדים ששלושה מהם על הרצף האוטיסטי הוא אינו יכול להשתכר בשכר גבוה ושכרו נע בין 3000 ש”ח ל 5000 ש”ח לחודש.

האב טען כי רוב כלכלת הבית נתמכת מקצבאותיהם של שלושת ילדיו המוגדרים כנכים בביטוח לאומי וכל פסיקה שתהה גבוהה מסך משכורתו משמעה כי הוא יאלץ להעביר את תשלומי המזונות מתוך הקצבאות של ילדיו הנכים.

מה גם שדבר שכזה הוא בניגוד לחוק הביטוח  הלאומי תשנ”ה-1995 שכן קצבת ילד נכה אמורה לשמש את צרכיו האישיים בלבד ואין להעבירה לשום אדם אחר בכל דרך או אופן.

בהחלטה קצרה של 2 עמודים בלבד וללא מתן נימוקים קבעו הדיינים כי הם מסכימים עם פסיקתו של בית הדין האזורי ושסך סכום המזונות יישאר על כנו.

האב מספר כי בדיון טיעוניו לא רצו להישמע כלל שכן שלושת הילדים נשוא הסיכסוך הינם קטני קטינים מתחת לגיל 6 והרבנים הבהירו לו שהחובה לזון אותם מוטלת עליו בלבד ללא שום קשר למצבו המשפחתי או למצבה הכלכלי של האישה – שלפי טענת האב הינה אמידה ואף נישאה בשנית.

בצעד חריג הגיש האב בקשה למתן נימוקים מבית הדין הגדול בעקבות ההחלטה האמורה שכאמור לא החילה נימוקים כלל וזאת בניגוד לתקנה קט”ו לתקנות לחוק בתי הדין הרבניים התשנ”ה 1995:

“כל פסק דין צריך להכיל, מלבד ההחלטה בנושא המשפט, גם (א) סיכום תמציתי של טענות הצדדים; (ב) קביעת העובדות החשובות; (ג) נימוקי ההחלטה”

באופן תמוה גם בקשתו זו נדחתה על הסף.

https://www.girushim-israel.co.il/%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%A0%D7%99-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C/

Views: 15

2 Comments

  1. לפני גירושי הייתי מסורתי ואני בא מבית דתי, הייתי מקפיד ללכת לבית כנסת, לצום שאבי נפטר שנה שלמה נהגתי מנהגי אבלות. הדת היתה חלק מעולמי הרוחני בעבר.

    ההלם וההשפלה של הגירושין כתוצאה מתמיכת הדת, כאשר הפק”סית דתיה אומרת לי שבנות הולכות עם האמא כאשר היא כפופה לחוק העניין נדון בבית משפט למשפחה. כאשר הייתי צריך במקביל לנהל הליך לגירושין בבית דין ולתת גט או לשלם את הכתובה.

    נפל אצלי האסימון

    מאז גירושי אני אתאיסט מוצהר, מצידי ישרפו את הגופה שלי שאמות. אני לא רואה שום יתרון שאני רשום כיהודי מצידי שירשמו אותי גם כחסר דת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *