EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אביר קרא: עו”ד ראובן מילמן תפר לו תלונת שווא כי אביר פרסם שראובן מילמן נוכל עוקץ וסחיטה בתביעות מפוברקות על אי הנגשת מענה טלפוני לנכים ב 56 מיליון שח

ראובן מילמן עורך דין לעקיצות וסחיטה במסווה של תביעות ייצוגיות

בשבוע שעבר פרסמו שופרות המשטרה שאביר קרא (זה שפרסם עצמו כלוחם למען זכויות העצמאיים ולא עשה כלום) זומן למשטרה בחשד של הטרדת עורך דין והפרת צו שיפוטי.

כעת 15/9/2024 מתבררים הפרטים.  אביר קרא חושף עו”ד נוכל שתובע תביעות יצוגיות על “נגישות לנכים”, ובין השאר תבע מילואימניקים שמגנים על המדינה.  מדובר בעורך הדין ראובן מילמן שכבר תבע את אביר קרא בתחילת שנת 2024, והספיק לפתוח מעל 10  תביעות יצוגיות על אי קיום נגישות לנכים.

בנוסף ראובן מילמן שלח עוד כמויות אדירות של ״מכתבי התראה״ לכל מיני מסכנים שהוא מתלבש עליהם.

 

ראובן מילמן עורך דין לעקיצות וסחיטה במסווה של תביעות ייצוגיות
ראובן מילמן עורך דין לעקיצות וסחיטה במסווה של תביעות ייצוגיות

 

מתוך 10 התביעות, 44 תביעות ייצוגיות שמילמן הגיש בשמו של שניר צח, נכה צה״ל שמילמן מנצל את שמו כ”קוף לצרכי תביעה” מזה זמן מה.

ראובן מילמן שכנע את שניר צח שהוא משתף אותו בפרויקט למען ״אנשים עם מוגבלויות״, כאילו זו הנגשה מטעם מדינת ישראל למען נכים, וכל מה שמילמן צריך זה את תעודת הנכה שלו.  בתמורה לשימוש בתעודת הנכה שניר, מילמן הבטיח להעביר לו בכל חודש  1,000 ש”ח.

כל התביעות שהגיש עורך הדין מילמן הן על כך שכאשר מתקשרים ומבלים מענה טלפוני, ״נתב השיחות לא נגיש בטלפון״ לנכים, ושיש מוסיקת רקע שנועדה להנעים את זמנם של הממתינים עד למענה.

בכל התביעות הוגשו תצהירים של שניר צח חתומים לכאורה על ידו, בהן מסופר כמה רבה הייתה הפגיעה בשניר צח, וכיצד נמנע ממנו לקבל שירות בגלל נכותו.

ראובן מילמן הגיש תביעות עוקץ בשווי 54,000,000 ש”ח

התביעות הוגשו מתחילת השנה, 2024, והן בהיקף מצטבר של 54,000,000 ש״ח כולן כנגד אזרחים מצטיינים שנפלו קורבן לתרמית.

לאחר חקירה שערך אביר קרא במשך חצי שנה נמצא שלשניר צח אין בכלל זכות עמידה, כי אמנם הוא נפגע בכתף בשירות צבאי, אבל אין לו בעיית שמיעה. שניר עצמו התקשר לאביר קרא אחרי שהבין איך סיבך אותו מילמן בתביעות, דרך הפרסומים של אביר קרא.

שניר אמר שהוא לא חתם על התצהירים, לא הסכים לתכנים שמילמן הגיש בכתבי התביעה, ולא אישר לתבוע בשמו.  הוא בכלל לא מכיר את המקומות שמילמן תבע בשמו. בקיצור, התובע הייצוגי הסדרתי שניר צח לא ידע על התביעות שהוא חתום עליהם.

 

דלת מסתובבת:  תובעים על אי הנגשה וא”כ נותנים תעודה על הנגשה דרך חברה להנגשות

 

לדברי אביר קרא “מילמן הוא יצרן ותעשיין של תביעות סדרתיות.  הוא לא מסתפק בניצול אנשים עם מוגבלויות בלבד. שימו לב כיצד פועלת השיטה: יחד עם החתן שלו ישראל חיון, שגם הוא תובע סדרתי בתביעות של מילמן, פתחו מילמן וחיון חברה להנגשת עסקים, י.חיון בע״מ.

 

כל מי שמילמן תובע או מוציא נגדו מכתב התראה, הופך ללקוח פוטנציאלי שכן הנתבעים נשלחים לחברת י.חיון בע״מ, “לתקן את ההפרות”.  החברה מבצעת “בדיקת נגישות” ומעניקה אישור ב-3,000 ש”ח.

 

שותפים לעוקץ ישראל חיון ומשה נתניה

 

בתמונה משמאל, החתן של ראובן מילמן ישראל חיון.  החל מתחילת השנה הוא גם הבעלים של החברה להנגשת עסקים כ“יועץ נגישות” י.חיון בע״מ.  החברה נרשמה בכרמים אותו קיבוץ שבו מתגורר עו”ד ראובן מילמן.

מצד ימין ירון נתניה, הבן של התובע הסדרתי משה נתניה העורך דין המייצג הוא ראובן מילמן.  למשה נתניה יש 11 ילדים.  ישראל חיון כנראה לכאורה שכנע את חברו הטוב ירון נתניה שכדאי לו להביא את תעודת הנכה של אביו ולעשות ״כסף קל״.

משה נתניה תבע עד כה כתובע למעלה מ 90 תביעות רק בשנת 2023. ישראל חיון הוא גם חבר ילדות של שניר צח כולם נולדו בשנת 93.

 

 

שותפים של ראובן מילמן לעוקץ מימין ירון נתניה הבן של התובע הסדרתי משה נתניה וישראל חיון
שותפים של ראובן מילמן לעוקץ מימין ירון נתניה הבן של התובע הסדרתי משה נתניה וישראל חיון

 

 

https://x.com/AbirKara2/status/1835000821253280027

שימו לב:  לפני שמטרת ראש העין זימנה את אביר קרא לחקירה, מילמן פנה לשופט דב גוטליב בראשלצ וביקש ממנו שהשופט יקבע שהפרסומים על מילמן מפרים צו שיפוטי.   השופט קבע שאין שום הפרה.  זה היה לפני 3 חודשים ופתאום המשטרה מזמינה את אביר קרא לחקירה.  ה”ט 64652-06-24.

השופט כתב שהמשטרה היא הגורם במוסמך לחקור הפרות של צו שיפוטי.  אם זה אנחנו לא מסכימים.  המשטרה מאוד עסוקה ואי אפשר לדרוש ממנה ללמוד תיק משפטי ולקבוע אם יש הפרה או אין.  השופט שהוציא צו הוא זה שיודע מה הוא הוציא.

 

השופט דב גוטליב החלטה הפרסומים של אביר קרא על ראובן מילמן אינם הפרת צו
השופט דב גוטליב החלטה הפרסומים של אביר קרא על ראובן מילמן אינם הפרת צו

 

 

 

Views: 132

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds