EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הדר גיל עד הסתה בהמית לאיזוק אלקטרוני: 8 בקשות הוגשו וכולן נדחו כלומר 100% מהנשים שיקרו ולכן ברווחה רוצים תגבור עו”סים

קרן ברק זנזונת פמיניסטית סוס טרויאני בליכוד

חוק האיזוק האלקטרוני לגברים גרושים שחוקק איתמר בן גביר יצא לדרך.  ממש מתנה יפה הביא בן גביר לגברים הישראלים שמקריבים את נפשם בעזה ובגבולות הארץ, לחזור ארצה ולחטוף איזוק אלקטרוני מהאישה נקמנית.

שלפנינו עוד כתבת רעל של הכלבה הפמיניסטית מידיעות אחרונות, הדר גילעד.  כואב לה בכוס שהוגשו 8 בקשות לאיזוק אלקטרוני של גבר בהליכי גירושין וכולם נדחו.

הזונה הדר גיל עד מנסה למצוא תירוצים לפדיחה.  מסתבר שהפמינאציות צפו שעם כניסת החוק, יהיה מבול של פסקי דין שמלבישים על גברים אזיקים אלקטרוניים רק על סמך תלונה של אישה נקמנית.  הסתבר שכל שמונה הנשים שביקשו את זה התגלו כשקרניות…… כל הבקשות נדחו.

בכנסת התקיים דיון פמינאצי בראשות המחבלת האיסלמי-נאצית עאידה תומא סולימן והמחבלת האפרו-נאצית פנינה תמנו שטה. הקופיפות ניסו להבין מה גרם למפלה, ומה לעשות כדי לאזוק יותר גברים…..

תראו איזה בדיחה: סאיד תלי, מנהל תחום אלימות במשפחה במשרד הרווחה אמר: “הוקמה יחידה חדשה במשרד הרווחה ויש עובד סוציאלי שמגייס ומעריך לחיוב לטיפול…..אנו נמצאים בהליך גיוס עובדים סוציאליים”.  בשביל מה להקים יחידה ולגייס עובדים סוציאלים אם מתברר שקול הזעקה הוא פייק?

מה הם חושבות הזונות של הרווחה שאם יגייסו עובדות סוציאליות אז פתאום יצוצו נשים שיהיה מוצדק לקבל את הבקשות שלהן לאיזוק אלקטרוני, או שהעו”ס תוכל להדריך את האישה יותר טוב איך לשקר ולעבוד על השופט כדי להוציא איזוק אלקטרוני????

גם הכתבת הבהמה הדר-גיל עד חוזרת על השטות הזו: “בהמשך הדיון נחשפה תמונת מצב קשה שבה התברר כי עד כה לא גויסו עובדים סוציאליים ליישום החוק. היו מכרזים פנימיים והתחילו לצאת מכרזים פומביים, ואנחנו מקווים שאחרי החגים נוכל לצאת ליישום החוק”.  נו באמת….  אם מגייסים עובדים סוציאלים זה יעודד יותר גברים להרביץ לנשים שלהם ברמה שמצדיקה איזוק אלקטרוני?  זה מה שיגרום למקרה הראשון של איזוק אלקטרוני בישראל?  שיהיהיו עו”סיות מגוייסות לנושא???

 

הדר גיל-עד זנזונת כוס פמיניסטי רקוב זקוקה לזין של נוחבה
הדר גיל-עד זנזונת כוס פמיניסטי רקוב זקוקה לזין של נוחבה

 

בתמונה:  ח”כ לשעבר מהליכוד קרן ברק שלא חזרה לכנסת אחרי הפריימריז שהפעילה לחץ על איתמר בן גביר.  מדובר בנחשת צפע פמיניסטית שהיתה סוס טרויאני בליכוד של שדולת הפמינאציות, והיא זו שלחצה על איתמר בן גביר להצביע על החוק.  הגברת היתה לוביסטית, ובין השאר ייצגה את החברות שמייצרות את האזיקים האלקטרוניים.

 

קרן ברק זנזונת פמיניסטית סוס טרויאני בליכוד
קרן ברק זנזונת פמיניסטית סוס טרויאני בליכוד

 

להלן הכתבה של הדר גיל עד בידיעות פורסם 3/9/2024

 

חוק האיזוק נכנס לתוקף, אבל 0 בקשות נענו: “לא נעשה מספיק למנוע רציחות”

החוק למניעת אלימות במשפחה נכנס לתוקף בחודש שעבר, כשנה לאחר שאושר, אבל “לא גויסו עדיין עובדים סוציאליים ליישומו”, לפי משרד הרווחה. נציגי המשרד לביטחון לאומי והמשטרה לא הגיעו לדיון בוועדה בכנסת

 

 

הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי קיימה היום (שלישי) דיון מיוחד ביישום חוק הפיקוח האלקטרוני למניעת אלימות במשפחה (חוק האיזוק האלקטרוני), שנכנס לתוקף בחודש שעבר – אחרי שאושר בכנסת בשנה שעברה. החוק נכנס לתוקף שנה לאחר שאושר כדי להעניק ליחידה מיוחדת שתוקם בשב”ס, שאחראי על פיקוח ואכיפה של צווים, להתארגן וללמוד את המדיניות.

אף נציג מהמשרד לביטחון לאומי או מהמשטרה לא הגיע לדיון, ויו”ר הוועדה פנינה תמנו שטה (המחנה הממלכתי) התרעמה על כך. “הם אשפים ואלופים לברוח מאחריות, וכנראה שנושא הצלת נשים לא מספיק חשוב להם”, אמרה. “הם מפחדים משאלות קשות. כנראה נוח להם לבוא לוועדה לביטחון לאומי ולא לוועדה שנלחמת באלימות נגד נשים. המשרד הוא לא עסק פרטי והם לא קיבלו את האישור להשתחרר מהדיון. לא בכדי הם בחרו לא להגיע לכאן וזאת בריחה מאחריות. בן גביר, אתה לא מוסמך להגיד לאנשי המקצוע לא להגיע לכנסת ישראל”.

בתמונה:  פנינה תמנו שטה עם כושי אלים ופטריאכלי שריסק לה את הכוס טרם ההמלטה של 2 קופיפים אפריקאים.  הוא המועמד הראשון לקבל אזיק אלקטרוני.  לבחירתו אזיק יהלומיo של טיפאני’ז, או זהב 24 קראט של קרטייה.

 

משפחת פנינה תמנו שטה הקופים ירדו מעץ הבננות
משפחת פנינה תמנו שטה הקופים ירדו מעץ הבננות

 

בתמונה:  יואב סגלוביץ שוטר אלים ותופר תיקים עם אהובתו המחבלת עאידה תומא סלימאן.

יואב סגלוביץ עם אהובת נפשו ואשת סודו עאידה תומא סלימאן זוממים לאזוק גברים גרושים
יואב סגלוביץ עם אהובת נפשו ואשת סודו עאידה תומא סלימאן זוממים לאזוק גברים גרושים

 

לילי בן עמי ונחשות הצפע הפמיניסטיות זועמות שכל הבקשות לאיזוק אלקטרוני נדחו
לילי בן עמי ונחשות הצפע הפמיניסטיות זועמות שכל הבקשות לאיזוק אלקטרוני נדחו

 

לילי בן עמי, מנכ”לית פורום מיכל סלה, זעמה גם כך על כך שנציגים מהמשרד לביטחון לאומי ומהמשטרה לא הגיעו. “כשהמשרד לביטחון לאומי רוצה לעשות קמפיין כמו ‘ישראל מתחמשת’ – הוא יודע לעשות זאת. איך יכול להיות שיש כבר חודש כלי הגנתי לנשים ואף אחד לא יודע עליו, איך זה יכול להיות?”, תהתה.

 

לדברי בן עמי, “מאז 7 באוקטובר 17 נשים נרצחו על ידי בן זוגן”. היו”ר תמנו שטה הגבה על כך ואמרה כי “אנחנו בתדהמה לאור מקרי הרצח המתוכננים והמחושבים. בעל הזריק לאשתו אקונומיקה, נשים נרדפות ונרצחות ולמרות המאמצים לא נעשה מספיק כדי למנוע את הרציחות”.

ח”כ עאידה תומא סלימאן (חד”ש) אמרה בדיון: “אני מתרעמת על העובדה שאנחנו יושבים כמעט שנתיים מאז נכנס החוק לטיפול בגברים אלימים, ועדיין אנחנו יודעים שהוא לא מיושם”.

הודיה מויאל משדולת הנשים אמרה בדיון: “חיכינו לחוק הזה כל כך הרבה זמן, וברגע האמת הנשים לא מקבלות את המענה שקיווינו לקבל ב-1 באוגוסט. יש 200 אמצעי מעקב בלבד, ויש ילדים שיכולים לקבל אמצעי מעקב, אז מדובר בעצם על פחות מ-100 שיקבלו את אמצעי ההגנה. אני מצטרפת לתחושת האכזבה מכך שהמשטרה והמשרד לביטחון לאומי לא כאן בדיון”.

 

הודיה מויאל כל גבר ישראלי צריך אזיק אלקטרוני
הודיה מויאל כל גבר ישראלי צריך אזיק אלקטרוני

 

עו”ד הילה בוסקילה מהנהלת בתי המשפט חשפה בדיון כי הוגשו לבתי המשפט שמונה בקשות לפיקוח טכנולוגי, שאף אחת מהן לא נענתה בחיוב.

סאיד תלי, מנהל תחום אלימות במשפחה במשרד הרווחה, אמר: “למרות הקשיים והעיכובים יש בשורה, הוקמה יחידה חדשה במשרד הרווחה ויש עובד סוציאלי שמגייס ומעריך לחיוב לטיפול. כולנו יודעים כמה קשה היום במשרדי הרווחה ובשלטון המקומי, ואנו נמצאים בהליך גיוס עובדים סוציאליים”.

סאיד תלי עם מועמדת לרצח במגזר הערבי
סאיד תלי עם מועמדת לרצח במגזר הערבי

 

תמנו שטה, שבירכה על הקמת היחידה החדשה, שאלה את תלי: “כמה אתם שותפים בהליך שמונה הבקשות לאיזוק אלקטרוני?”, והוא השיב: “אנחנו מודעים לכל ההליך. יש בקשות שנפלו מכל מיני סיבות. היה מקרה של בקשה שהאדם נמצא במעצר עד תום ההליכים. יש בעיה של פיקוח בצפון בגלל שיבושי GPS”.

 

פנינה תמנו שטה חולצה מבית זונות כושיות באדיס אבבה
פנינה תמנו שטה חולצה מבית זונות כושיות באדיס אבבה

 

בהמשך הדיון נחשפה תמונת מצב קשה שבה התברר כי עד כה לא גויסו עובדים סוציאליים ליישום החוק. “היו מכרזים פנימיים והתחילו לצאת מכרזים פומביים, ואנחנו מקווים שאחרי החגים נוכל לצאת ליישום החוק”, אמר נציג משרד הרווחה.

לפי חוק האיזוק האלקטרוני, תידרש הערכת מסוכנות שתצדיק את הצו ותראה שנשקפת סכנה גבוהה וממשית לחייו של בן המשפחה. בנוסף, תוסדר סמכותו של בית המשפט לתת צו הגנה בתנאי פיקוח טכנולוגי במסגרת הגנה על בני משפחה מפני אלימות, וכן לקבוע הסדרים אלו כהוראת שעה למשך שלוש שנים מיום תחילת החוק. עוד נקבע כי בסמכות השר לביטחון לאומי לקבוע בצו את המספר המרבי של אמצעי פיקוח טכנולוגי שניתן לעשות בהם שימוש – מכסה של 200 אזיקים אלקטרוניים בשנה.

 

עוד הוחלט בהצעת החוק, כאמור, כי מי שיהיה אחראי על פיקוח ואכיפה של צווים יהיה שב”ס, שיקים יחידה מיוחדת למטרה זו. ביחידה יעבדו עובדי מדינה, והן עובדים מחברה מפעילה שימלאו תפקידי טכנאות וסיוע אזרחי. לבסוף, מוצע לקבוע חובת דיווח שנתית על השר לביטחון לאומי לוועדה לביטחון לאומי של הכנסת בדבר קיום החוק, לצד הקמת ועדת היגוי לשם ביצוע מחקר מלווה. כמו כן, בהצעה נכתב כי בתום שנה מיום תחילת החוק תבחן הוועדה לביטחון לאומי של הכנסת את האפשרות להאריך את תוקפו של צו הגנה בתנאי פיקוח טכנולוגי שניתן ללא הערכת מסוכנות, ואת פרק הזמן להגשת הערכת המסוכנות לבית המשפט.

 

בדברי ההסבר להצעת החוק נכתב: “הצעת החוק מבקשת להבטיח את קיומם של צווי הגנה שניתנים להגנת נפגעי אלימות במשפחה, ובכלל זה נפגעי אלימות במשפחה שהם קטינים. כדי שהפגיעה בפרטיותו של אדם תהיה במידה שאינה עולה על הנדרש, החוק המוצע קובע תנאים להפחתת הפגיעה בפרטיות, ככל האפשר, וזאת באמצעות קביעת הוראות שונות. משום שמדובר באמצעי חדשני, מוצע לקבוע את הוראות חוק זה כהוראת שעה לתקופה של שלוש שנים, כדי לבחון את השפעותיו של השימוש בכלי ותרומתו לטיפול בתופעת האלימות במשפחה”.

 

טל הוכמן, מנכ”לית שדולת הנשים, מסרה: “מטרת חוק הפיקוח הטכנולוגי היא להציל חיים בזמן אמת של נשים נפגעות אלימות. אף שכמות אמצעי הבקרה שאושרו היו נמוכים, לאורך תהליך החקיקה שוקף לנו כי 200 נשים נפגעות אלימות יקבלו הגנה בפועל. זה מספר קטן, מפני שבישראל מוגשים בממוצע בכל חודש 850 צווי הגנה למקרי אלימות במשפחה. עכשיו, כשעל החוק להיכנס לתוקף, בוחר המשרד לביטחון לאומי, והשר בן גביר בראשו, להתעלם באופן דרמטי מהסיכום – ולספק רק מחצית מהכמות, 100 אמצעי בקרה בלבד. זו צריכה להיות זעקה של כל הנשים בישראל, לא יכול להיות שהמנגנון בחוק שיגן על נשים וילדיהם מאלימות יהיה כך כך בררני”.

 

טל הוכמן פתחה קו חם לנוחבות שיבואו לג'עג'ע לה את הכוס
טל הוכמן פתחה קו חם לנוחבות שיבואו לג’עג’ע לה את הכוס

 

https://www.ynet.co.il/news/article/ryk8dfvnc

רויטל סלומון בהמה פמיניסטית רוצה לשים אזיקים על כל הגברים הגרושים
רויטל סלומון בהמה פמיניסטית רוצה לשים אזיקים על כל הגברים הגרושים

 

שימו לב: סאיד תלי הערבי האחראי על רצח נשים מתעלם לחלוטין משכיחות התופעה אצל ערביות

 

הערבוש המפגר שאחראי על תחום רצח נשים נשואות מתראיין ןמקשקש עלמו לדעת.  הוא זורק מספםרים לא מבוססים על סמך סטטיסטיקות מזוייפות שפמיאציות בארה”ב הפיצו באר”ב לפני 60 שנה, והוא חוזר על הטענות המטופשות שגברים רוצחים נשים בגלל קנאה, אובססיה ובגלל שהנשים רותו לעזוב את הגברים.

ביננו, כמה ערביות רוצות לעזוב את הגבר הערבי שלהן?  במגזר שלהן ככל שהן מתקמטות פוחתים הסיכויים למצוא גבר חדש.  ועוד במגזר שלהן הגברים רגילים לצרף לשמפחה עוד 3 שנים (להגיע למכסה המותרת של 4), ככה שאם אחת עוזבת זה רק ברכה כי ככה אפשר להביא מוגל חדש ולא מקומט.

כמו כן אצלהם במגדר הגבר נשאר עם הילדים, כככה שאין להן סיבה לעזוב ולקחת את הילדים.  עזיבה של האישה במגזר זזה רק ברכה.  המליטה ועזבה, מה יכול להיות טוב יותר?  בשטחים ובעזה יש פוטנתיל נשים צעירות שרק מתחננות שגבר ערבי ישראלי ייקח אותן.  באיזה עולם הוא חי הדביל הזה?

סאיד תלי אידיוט ודביל לטענתו נשים נרצחות כי 50% רוצות לעזוב
סאיד תלי אידיוט ודביל לטענתו נשים נרצחות כי 50% רוצות לעזוב

 

הנה עוד מיתוס שקרי.  סאיד תלי טוען שיש טיפולוגיה טיפוסית אבחונית לפרופיל של גבר שעלול לרצוח את אשתו.  המעורער בעל מחלה נפשית.  המתמיד בעל הפרעה אנטי חברתית.  החרד בעל אי יציבות נפשית והדוכא הוא סכיזואיד.

קשקוש בלבוש.  רוב הרציחות היו ע”י גברים נורמטיביים ותמיד השכנים מעידים שהרוצח אדם נחמד ונעים הליכות ושכן טוב, ולרוב עם מקצועות יציבים.  הרצח קורה כשהאישה מתגרה בגבר, מציקה לו בנשך חודשים, מקנטרת ומקנטרת עד שנדלק לו הפיוז.  לעיתים זה בא ממנה כי היא הדפוקה עם הפרעות אישיות פרנואידיות, או כי ככה יעצו לה בויצו ונעמת.

היו מקרים שעובדות סוציאליות נרצחו.  איך הן לא הצליחו לזהות את הטיפולוגיה של הבעל שהן גרות איתו?

והיו מקרים של שוטרים שרצחו.  במקרה הזה הם ידעו מה קורה כשאישה בישראל מתגרשת, ומה קורה כשאישה מעלילה על גבר במשטרה.  חרב עליהם העולם.  במקרה כזה הם חשים חוסר אונים לנוכח המציאות האכזרית בישראל כשהאיש יודע שלכל מקום שיפנה הוא ייפגש רק בבהמות מגדר פמינאציות שלא יאמינו לו.

 

סאיד תלי אידיוט ודביל לטענתו יש טיפולוגיה אבחונית לגברים שרוצחים נשים
סאיד תלי אידיוט ודביל לטענתו יש טיפולוגיה אבחונית לגברים שרוצחים נשים

 

והנה עוד מיתוס שהוא זורק:  בין 10% ל 50% מהנשים הנשואות חוות אלימות בעולם.  מה זה רלבנטי בעולם?  בעולם יש הרבה רצח על רקע שכרות ותרבויות של עולם שלשי.  חוץ מזה כשאתה מגדיר אלימות ככוללת גם טענות כמו “הוא לא קנה לי ציצים מסיליקון” (אלימות כלכלית), אז בטח שיש הרבה אלימות כי נשים פזרניות וגברים חסכניים.

נתוני שקר של סאיד תלי עד 50% מהנשים הנשואות חוות אלימות
נתוני שקר של סאיד תלי עד 50% מהנשים הנשואות חוות אלימות

 

ראו פה טבלת נתונים שסאיד תלי בעצמו מביא:

ב 2019 לא נרצחה אף עולה חדשה רוסיה, וגם לא אתיופית.  גם ב 2013 וב 2019 לא נרצחה אף אתיופית.

ב 2016, 2018 ו 2020 נרצחה רק רוסיה אחת כל שנה.

ב 2014 נרצחו רק 2 נשים ישראליות “יהודיות ותיקות” וב 2016, 2018 ו 2019 נרצחו רק 3 שנים יהודיות ותיקות.

ב 2013, 2017 ו 2019 נרצחו 5 נשים יהודיות ותיקות, וב 2020 נרצחו 6….(וזה אחרי גל של כתצבות שטיפת מוח שבגלל הקורונה ירצחו המון נשים…  ממש נהרות דם של נשים ממטולה על אילת בגלל הקורונה….

תחת “נשים זרות” הכוונה לזונות על ויזה תייר, לא נרצחה אף אחת ב 2014, 2018, 2019 ו 2020.

גם המספרים של הערביות הנרצחות הם לא משהו.  ב 2017 לא נרצחה אף ערבושית.  ב 2014 ו 2018 רק ערבושית אחת נרצחה.  ב 2014 3 ערבושיות, ב 2016 6 ערבושיות, ב 2018 2 ערבושיות, וב 2020 4 ערבושיות.

בטור השמאלי יש סטטויסטיקה ל”נשים שנרצחו ע”י בן משפחה אחר”.  זה לא צריך להיות כלול באלימות במשפחה.  זו תופעה אחרת.  זה לא קשור לגברים גרושים.  פה לא ידוע מי הרוצח, אבל נניח שזה אחים של אישה מופקרת….  אז מה יקרה עשכיו?  נשים אזיקים על האחים של הערביות?????

ואיך בכלל אפשר לעשות טיפולוגיה לבני משפחה של הנרצחת (האחים שלה) שלזה אין שום סימן קליני.  מגיעה אליהן ידיעה שהאישה בוגדת ומחללת את כבוד המשפחה והם רוצחים.   אין פה שום סימן מקדים ואין בקשות הטרדה מאיימת או צו הגנה קודמות.

אז לא הבנו…  לאחים של הערביות הנרצחות על קרקע כבוד המשפחה לא ישימו אזיקים?

נקרה ש 50% מהנשים שנרצחות ע”י המשפחה שבה היא נולדה הן ערביות.  אז מי הם ה 50% האחרים?  גם אצל יהודים יש רצח על כבוד המשפחה?

שימו לב שב 2019 היו 5 רציחות נשים ע”י בן זוג אבל 8 ע”י בני המשפחה שבה נולדה האישה.  כלומר יותר נשים נרצחות ע”י המשפחות שבהן הן נולדו מאשר בני זוג.  אז איך חוק איזוק אלקטרוני פותר את זה?

ב 2020 12 נשים נרצחו ע”י בעל ו 8 ע”י המשפחות שבהן הן נולדו.  מתוכן 6 ערביות (75%).

בשביל המספרים הזעומים האלה צריך כל כך הרבה עובדות סוציאליות????  איך זה שיש כל כך הרבה עובדים סוציאליים והמספרים לא השתנו מ 2013 עד 2020 – ממוצע של 8 נשים שנרצחות ע”י בני זוג בשנה.

 

נתוני שקר של סאיד תלי 50% מהנרצחות הן ערבושיות
נתוני שקר של סאיד תלי 50% מהנרצחות הן ערבושיות

 

הנה ההרצאה של הפסיכי סאיד תלי על רצח נשים בישראל.  24/5/2021.

 

 

Views: 122

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds