EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

איטה קציר שופטת עבודה בדימ’ בעצמה מלינה שכר: חיפשה פרוטקציה לבנות שלה בחברת החשמל: “אני בעצמי הלנתי שכר למנקה שלי בסך 18,500 ש”ח”

איטה קציר היתה שופטת עבודה ובעצמה הלינה שכר למנקה שלה

איזה בידור….  שופטת שיבה בדיני עבודה ופסקה נגד מעבידים פיצויי הלנת פרשה, וכעת כאדם פרטי בעצמה מלינה שכר…. בתיק ד”מ (חיפה) 37748-07-24 מירה מלאכי נ’ איטה קציר, בת של מנקה לשעבר בדירתה של השופטת לשעבר תובעת הלנת שכר ע”ס 18,434 ש”ח . יש החלטה של נשיאת ביה”ד הארצי לעבודה מה – 18.9.24 בתיק מספר 27350-09-24 .

התביעה הוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה, בדיוק באותו מקום בו השופטת כיהנה.  בתאריך 9/9/2024 פסק השופטת יגאל גלם שהתביעה תעבור לנשיאת בית הדין הארצי לעבודה, כב’ השופטת ורדה וירט-ליבנה, לצורך קביעת מקום השיפוט בתובענה.  השופטת בדימ’ לא מייצגת את עצמה ולקחה לעצמה עו”ד בשם יונה סירוטה.  השופטת למדה משפטים במכללה של צ’אושסקו למשפטים ברומניה.

איטה קציר היתה שופטת עבודה ובעצמה הלינה שכר למנקה שלה
איטה קציר היתה שופטת עבודה ובעצמה הלינה שכר למנקה שלה

 

כאמור השופטת פרשה וכיום היא מציגה ציורים בחסות עירית חיפה באודיטוריום של חיפה.  ראו ציור לדוגמא.  הציור מעיד על השופטת.  הציור הוא ברמה של גנון, גיל 5.  אבל לאף אחד אין האומץ להגיד לה שהציור שלה הוא זוועה.  אותו דבר על כישורי המשפטי שלה.

 

ציור של השופטת איטה קציר באודיטוריום חיפה
ציור של השופטת איטה קציר באודיטוריום חיפה

 

איזה “מין” שופטת היתה הרומניה איטה קציר?????

 

השופטת איטה קציר בהיותה שופטת פנתה לחברת החשמל וביקשה פרוטקציה שיסדרו לבנות שלה ג’וב פרזיטי.  אחר כך הגישו לשולחנה תיק של חברת החשמל והיא לא פסלה את עצמה…….

פורסם בגלובס ע”י עו”ד צבי נח 21/3/2000

בתה של השופטת איטה קציר והפרוטקציה בחברת החשמל

 

בפני סגן נשיא בית הדין הארצי לעבודה יצחק אליאסוף נדון ערעור על החלטת שופטת בית הדין האזורי בחיפה איטה קציר שלא לפסול את עצמה. העובדות המתוארות בו פותחות צוהר נוסף לכללי הזהירות שמן הראוי כי היושבים על כס השיפוט יאמצו בשיגרת חייהם.

הרכב בראשות השופטת קציר דן בבקשה למתן צו מניעה, במסגרת הליך בין ארגון העובדים בחברת החשמל מרחב צפון לבין יו”ר ועד המהנדסים בחברה והחברה. ההליך נסב על סכסוך פנים ארגוני ביחס לתוקף המשפטי של תקנון הבחירות המיוחד בחברה. המערערים הגישו בקשה לפסילת השופטת, בטענות של עניין אישי הנוגע לשופטת ומשוא פנים מצידה. לטענתם, לפני כשנה וחצי פנתה השופטת למנהל יחידת פיתוח השווקים בחברה, שישב בהרכב של השופטת כנציג ציבור, בבקשה לבדיקת אפשרות להעסיק את בתה. הנ”ל השיב לשופטת כי אינו עוסק בענייני עובדים והפנה אותה לעמוס אדן, ראש ארגון העובדים. השופטת נפגשה עם אדן, אלא שזה דחה את בקשת השופטת. לטענת המערערים, דחייה זו של בקשתה מלמדת על קיום נגיעה אישית בינה לבינם ועל משוא פנים מצידה, שמבוסס על טינה בלבה, עקב הסירוב להעסיק את בתה.

השופטת אישרה את דבר קיום הפגישה, שנועדה לדבריה לבדוק את האפשרות להעסיק את שתי בנותיה בחברת החשמל. לטענת השופטת, בקשתה לא נדחתה, אלא בסופו של דבר הוחלט בשיחה משפחתית כי בנותיה לא תעבודנה בחברת החשמל. “לא נגרם כל הפסד כספי לבנותי או לי אישית מכך שהן לא עבדו בחברת החשמל… להיפך – הן הרוויחו הרבה יותר מעבודתן במשרה מלאה במקום אחר”, כתבה השופטת. מדובר בסכסוך פנים ארגוני ואין חשש כי אנקוט במשוא פנים כלפי מי מהצדדים. מדובר רק בדיון למתן סעד זמני, שאינו כרוך בהכרעה סופית בסכסוך.

הערעור נדחה. קיומו של חשד או חשש בלבד אינם מספיקים להביא לפסילה, ונדרש כי יוכח חשש ממשי. הסברי השופטת ונימוקיה הגיוניים וסבירים ואין בנסיבות הנטענות ליצור כל חשש למשוא פנים בניהול הדיון.

עא”ח 1006/00 ארגון העובדים בחברת החשמל נ. חי , פס”ד מיום 13.3.00.  (עו”ד צבי נח וביתה של השופטת איטה קציר וחברת החשמל).

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=194320

 

לאיטה קציר לא חסר כסף פרשה ומינה מסיבת פרישה מפוארת

 

 

ב 2016 פרשה השופטת הזו, וזה אומר שהיא בת 78 כיום (2024).  את מסיבת הפרישה שלה סיקרה גלי גינת (שכיום עובדת אצל אילנה דיין).  גלי גינת כתבה שהשופטת מימנה את מסיבת הפרישה שלה למעט תרומה של 3,000 ש”ח מהנהלת בתי המשפט למימון הפארטי.  בפארטי סיפקה איטה קציר קייטרינג עשיר, והביאה את הזמר והשחקן יהודה אליאס, ואת זמרת האופרה שירלי הוד, וכל זה במלון יוקרתי, ולא בהיכלי בית המשפט, כנדרש.

ראו כתבה של גלי גינת בוואלה מ 31/10/2016

שימו לב שהיום גלי גינת שעובדת בהפקת סרטוני התעמולה של אילנה דיין למען מחאת קפלן לא הייתה מעזה לפרסם כזה דבר כי זה מציג שופטים באור מושחת והדוניסטי.  היום לפי הדוקטרינה של מחאת קפלן כל השופטים הם נהדרים, נפלאים, רק עושים מלאכתם נאמנה, ואין אף שופט שקרן, נוכל או שופט שמעוות דין.

נציין שגלי גינת שוכבת עם גבר נשוי מהתקשורת.  מה לעשות…  זקוקה לקו אספקה של זין.

בניגוד לנהלים שקבע: מנהל בתי המשפט נכח במסיבת פאר לשופטת איטה קציר

לפני כשנתיים וחצי (2013) חתם המנהל, השופט מיכאל שפיצר, על נוהל המחייב שמסיבות הפרישה לא יהיו בבתי מלון, אלא בבתי המשפט או במקומות צנועים. בחודש שעבר הוא השתתף ואף נשא דברים באירוע ראוותני עם זמרת אופרה והופעה של זמר-שחקן

 

מנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, השתתף באירוע פרידה מפואר משופטת, אף שהוא עצמו חתום על נוהל שאוסר אירועים מסוג זה. בפברואר 2014 חתם השופט שפיצר על הוראת נוהל שמסדירה את נושא מסיבות הפרישה שנערכות לשופטים שמסיימים את כהונתם. בהוראה נכתב: “מסיבת הפרישה תתקיים בבית המשפט, ובמקרים שבהם אין בבית המשפט מקום מתאים לעריכת האירוע, ניתן לקיימו באולם אירועים צנוע מחוץ לבית המשפט, ובלבד שלא יתקיים במלון פאר”.

למרות הנוהל שהוא עצמו חתום עליו, בחודש שעבר השתתף מנהל בתי המשפט במסיבת פרישה לסגנית נשיא בית הדין האזורי לעבודה בחיפה, השופטת איטה קציר. מסיבת הפרישה נערכה במלון “גארדן הוטל” היוקרתי, חרף העובדה כי מבנה בית הדין בחיפה חדש ומשופץ, וניתן לקיים בו מסיבות פרידה.

כתבה שפורסמה במדור הרכילות של עיתון “ידיעות חיפה” חשפה כי “יותר ממאתיים שופטים בעבר ובהווה, באו לחלוק כבוד לשופטת קציר שסיימה כהונה בת עשרות שנים על כס השיפוט. כולם נהנו מקייטרינג עשיר, מהופעות של הזמר והשחקן יהודה אליאס, ושל זמרת האופרה שירלי הוד”. בכתבה נכתב עוד כי באירוע נשאו דברים שאו דברים נשיא בית הדין לעבודה לשעבר השופט בדימוס רמי כהן, נשיא בית הדין הנוכחי השופט אלכס קוגן המזכיר הראשי של בית הדין לעבודה ומנהל בתי המשפט בעצמו.

הנהלת בתי המשפט לא הגיבה לטענות, אך ציינה כי מימנה רק 3,000 שקלים מהתשלום לאירוע בהתאם לנוהל. עוד נמסר כי יתר העלות הכרוכה באירוע מומנה מכיסה הפרטי של השופטת.

 

https://news.walla.co.il/item/3009279

 

 

 

 

 

Views: 45

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds