EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ביני אשכנזי פרסומת חינם לעו”ס דורון שבתאי שהפסיד כסף על אובדן ימי הדרכות נשים להעליל עלילות מין על גברים יהודיים בגלל המילואים

דורון שבתאי עוס מדריך נשים להעליל עליות מין ואונס על גברים יהודים

ביני אשכנזי השופר המגעיל והמכוער החליט לעשות ג’סטה לחבר שלו, עובד סוציאלי דורון שבתאי, ולפרסם אותו כמי שתורם למלחמת חרבות ברזל…..

קבלו שקית הקאה ליום כיפור 2024.  ביני אשכנזי כל כך מכוער שאם נוחבות היו תופסות אותו בשדות של מסיבת הנובה, הוא לא היה נאנס כי הנוחבות היו נגעלות…..

 

 

ביני אשכנזי אפילו מחבל נוחבה יגעל ממנו ולא יאנוס אותו
ביני אשכנזי אפילו מחבל נוחבה יגעל ממנו ולא יאנוס אותו

 

מדובר בראיון פודקסט של 30 דקות משעממות מאוד, שבו ביני אשכנזי שואל שאלות יח”צ ורקלמה כדי לעודד את המרואיין לספר על עצמו רק דברים חיוביים.  כמובן שהוא לא מתקיל אותו עם הדברים השליליים שבעבודה הפרזיטית שלו.

 

דורון שבתאי עוס מדריך נשים להעליל עליות מין ואונס על גברים יהודים
דורון שבתאי עוס מדריך נשים להעליל עליות מין ואונס על גברים יהודים

 

ממתי תפקיד העו”ס הוא למלא טפסים (“מיצוי זכויות”)?

 

דורון שבתאי מציג עצמו כמי שמסייע למילואימניקים בתפקידו כעובד סוציאלי לעשות “מיצוי זכויות”.

מיצוי זכויות זו מילה מכובסת למילוי טופס.   אנחנו מבינים אם אבא או אמא ממלאים טופס עבור ילד בן 9, אבל למלא טופס עבור אנשים מבוגרים???….

בשביל זה צריך ללמוד במכללה לעבודה סוציאלית 4 שנים?  הוא הרי בכלל לא חוסך להם זמן כי הם צריכים להיות לידו בזמן שהוא ממלא טופס.

 

דוגמא לאטימות ובירוקרטיה:  דורון שבתאי הפסיד תדרוכים לנשים איך לפברק אונס

 

 

כשדורון שבתאי מתבקש לתת דוגמא לבירוקרטיה והאטימות של פיצוי מילואימניקים עבור ההפסדים שלהם, הוא נותן לדוגמא את עצמו.

לדבריו בגלל המילואים הוא הפסיד הרצאות תדרוך לנשים מעלילניות כיצד ל”מצות זכויות” כמתחזות לנפגעות עבירות מין (ע”י גברים יהודיים!!!), והוא נאלץ להגיש טופס במקום שילמו לו ישירות על סמך הקבלות שלו…

וואי וואי איזה מסכן.   גם תופר תיקים לגברים, וגם מתחזה כמי שמסייע לגברים שלוחמים.  נו…  פמיניזם במיטבו….

בית משפט קהילתי מלכודת לתפירת תיקים בכפייה ואיומים

 

העו”ס דורון שבתאי גם עושה חלטורות כקצין מבחן בבית משפט קהילתי.  מה זה בכלל בית משפט קהילתי?  זו עוד המצאה פמיניסטית שנועדה לדלג על השלב של הוכחת האשמה הפלילית.  מביאים בן אדם לבית משפט שבו עצם הכניסה לבית המשפט היא הודאה באשמה.  הנאשם לא יודע בכלל שאין לו זכות לדרוש שיוכיחו שהוא ביצע עבירות כלשהן, ומייד מתחילים לדבר אתו על מה הוא מוכן לעשות כדי להשתקם מרצדיביזם פלילי….

כלומר האיש שנגרר בעל כורחו לתוך המלכודת הזו צריך להתחיל להסכים לפגישות שבועיות או פעמיים בשבוע עם עובדים סוציאלים לפגישות טיפוליות, ולהיות נתון לפיקוח של קצין מבחן  שיכול בכל רגע נתון לדווח עליו ולבקש שיעבירו את התיק לבית משפט רגיל.

ברגע שהנאשם מגיע לבית משפט קהילתי מאיימים עליו ש”פה נותנים לך סיכוי, אבל אם לא תהיה ילד טוב ותודה באשמה ותקבל טיפול, נשלח אותך לבית משפט רגיל ששם יקרעו לך את התחת”.

שיא שיאי התביעות:   עובד סוציאלי שמתלונן כי המדינה מייבשת אזרחים בבירוקרטיה

 

ממש חוצפה שעובד סוציאלי פותח פה ומתלונן שהמדינה מגלה אטימות ובירוקרטיה כלפי אזרחיה, בעוד שהמקצוע הפרזיטי שהוא בחר לעצמו הוא שיא השיאים של אטימות, בירוקרטיה ופרזיטיות.

ניתן רק 2 דוגמאות.  ויש הרבה.

כאשר מוגשת בקשה למעצר עד תום ההליכים, חוק המעצרים קבע שעל השופט לקבוע חלופות שחרור ולשחרר בערובה.  השופט יכול לעשות את זה בו ביום, על סמך חומרת כתב האישום ו”ראיות לכאורה”, וטיעוני הסנגור שאין ראיות לכאורה, וטיעוני הפרקליטות (חשש לשיבוש, עבר פלילי, מסוכנות), ולשחרר לחלופה בערובה או מעצר בית.  בו ביום.

אבל פה נדחפו להם קציני המבחן שהם עובדים סוציאליים.  במקום שהשופט יחליט בו ביום, והנאשם יוכל להימנע ממעצר מיותר של חודש עד חודשיים, (“מעצר ארעי”), השופטים עשו לעצמם מנהג מגונה להזמין תסקיר מקצין מבחן.

הבעיה היא שזה לוקח חודש חודשיים להפיק תסקיר כזה (בד”כ 3 עמודים) והנאשם חייב לשבת בכלא עד שהעו”ס יואיל בטובו לכתוב את מה שהוא צריך לכתוב.

במקום שקציני המבחן ישבו בתוך הכלא, בבתי המעצר, ויהיו נגישים לעצורים בהתראה של 10 דקות, הם יושבים בנינוחות בלשכות רווחה מפוארות באמצע העיר, וצריכים לארגן לעצמם לו”ז ביקורים בתי הכלא ולשבץ כמה עצירים לפגישה בביקור אחד.

ואם זה לא מספיק, מי שלא אמר לקצין מבחן שהוא מודה, מתחרט ומפנים שהוא עבריין רשע ומרושע, (לפני שהתחיל משפט!!!) מקבל תסקיר גרוע ללא המלצה לשחרור, ועבריינים סדרתיים שיודעים מה קציני מבן רוצים לשמוע, דווקא הם מקבלים המלצה חיובית לשחרור.

הבנתם את זה?  הם פוגעים בזכות לחפות ביודעין ובזדון, ואחר כך מציגים עצמם כמי שבזכותם אנשים משתחררים ממעצרים מיותרים…. וזה כאשר בגללם אנשים יושבים חודש עד חודשיים בכלא על פארש.

וכמובן, איך לא….  בדיני גירושין, כשהאבא רוצה לראות את הילדים שלו במשמורת זמנית עד המשפט (שיתקיים בעוד 5 שנים…..), האישה מקבלת אוטומטית משמורת זמנית ומזונות, והאבא צריך לחכות לתסקיר של עו”ס לסדרי דין כשיש המתנה של 9 חודשים לתסקיר הזה.

בזמן שממתינים לעו”ס שתואיל לכתוב את התסקיר, כבר נקבעות עובדות בשטח, כולל תשלום מזונות זמניים לאישה שבכלל לא מגיע לה מזונות אם בסוף תהיה משמורת משותפת, וכל זה בגלל שהעו”סים דוחפים את האף שלהם להליכים שבהם לא צריך אותם בכלל……

להלן כתבת היח”צ של ביני אשכנזי עבור יזיזו דורון שבתאי

 

פורסם בוואלה, פלטפורמה לפרסומת ויחסי ציבור ע”י ביני אשכנזי, 11/10/2024

“הנאשם רואה שלא מחפשים איך להרשיע אותו – אלא איך לעזור לו להשתקם”

דורון שבתאי, תושב שדרות, הוא עו”ס בבית משפט קהילתי. בפרק ה-8 של פודקסט “תיק פתוח”, הוא מספר על העבודה המיוחדת כקצין מבחן בבית המשפט, וגם על ההתמודדות עם בירוקרטיה ודיני עבודה כמילואימניק | האזינו

 

דורון שבתאי הוא עובד סוציאלי משדרות, שעובד כקצין מבחן בבית הדין הקהילתי. בשיחה עם וואלה הוא מספר על 270 ימי המילואים שהוא עשה השנה, ועל אלה שהוא עוד צפוי לעשות עוד, על הסיוע למילואימניקים בקשיים שנוגעים לדיני העבודה, וגם על ההרצאות שהוא מעביר היום.

על ההתמודדות של משרתי המילואים מול בירוקרטיה ודיני עבודה, אומר שבתאי: “חוויית המילואימניק היא לא קושי אחד קונקרטי, אלא חוויה של התשה. השורה התחתונה היא שנטל המילואים השתנה דרמטית, ואין מערך תומך תואם”. שבתאי מספר גם על הדרכים להתמודד עם המערך הבלתי מספק.

 

 

על עבודתו בבית המשפט הקהילתי סיפר: “נקודת המוצא היא שאנחנו לא מחפשים אשמים, אבל הנאשם צריך לקשור את עצמו אל המקרה. נכנס נאשם, ורואה שהתובעת או התובע בתיק לא מחפשים איך להרשיע אותו, אלא איך לעזור לו להשתקם”.

 

 

https://news.walla.co.il/item/3697365

Views: 91

One Comment

  1. עוד שני מנוולים שיום הכיפורים בשבילם הוא יום הצביעות הגדול נאחל להם שימותו בקרוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds