EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עוזי פוגלמן המליץ על העוזרת שלו ניצן וולקן שהיא “בעלת כישורי הפשטה מצוינים” כי היא מפשיטה נחקרים מכל הרכוש שלהם בחילוטים זמניים

ניצן וולקן פרצוף תחת פרקליטה תופרת תיקים

צריכים לכתוב המלצה?  לימדו מהמומחים בהמלצות, הפרקליטות, אלה שכל הזמן ממליצים זה על זה וזו על זו.  גיזרו ושימרו לפעם הבאה שאתם צריכים להמליץ….

לדוגמא “המועמד הוא בן האלים זאוס ואפולו, משכמו ומעלה, צפוי לו עתיד מזהיר….”….  “המועמדת נולדה למשפחה של חתני נובל עם כישורים מוכחים של אפרודיטה”…..

ב 2010 בפרקליטות קיבלו הזמנה ממומנת מהאיחוד האירופי להטיס לסמינר 4 ימים בצרפת וחיפשו מועמדים לצ’פר אותם.  פנו לפרקליטים ולשופטים שימליצו.

השופט פוגלמן המליץ על העוזרת שלו ניצן וולקן. הוא כתב עליה שיש לה “כישורי ניתוח והפשטה מצוינים“.  אהבנו….  אז זה אומר שפוגלמן הפשיט את ניצן וולקן?

ניצן וולקן עובדת כתובעת בתיק ביבי, עוזרת כפופה ליהודית תירוש, ויכולת ההפשטה שלה מרוכזת בזוג אלוביץ.  יכולת ההפשטה שלה, שאליה התכוון פוגלמן, היא היכולת לעקל לנחקרים שלה כל מה שיש להם, להשאיר אותם בלי כלום, להפשיט אותם מרכושם וחשבונות הבנק שלהם, וגם להפשיט מנשים תכשיטים ועגילים כשעוצרים אותן.

 

ניצן וולקן פרצוף תחת פרקליטה תופרת תיקים
ניצן וולקן פרצוף תחת פרקליטה תופרת תיקים

גלי בהרב מיארה המליצה על ברוך בריזל כי הוא “ניחן בראיה רחבה, רגישה וערכית החשובה ביותר לטיפול בתיקים רגישים…בעל ראיית עולם רחבה….   אחד מעמודי התווך של מחלקת תיקי מערכת הבטחון”.

 

ברוך בריזל קיבל המלצה מגלי בהרב מיארה לטיול ממומן 3 ימים בצרפת
ברוך בריזל קיבל המלצה מגלי בהרב מיארה לטיול ממומן 3 ימים בצרפת

גם העוזרת האישית של שי ניצן טלי מרקוס קיבלה המלצה.

המלצות פרקליטות על 9 פרקליטים לסמינר 3 ימים בשטרסבורג

 

 

Date : 5/13/2010 1:40:48 PM
From : “”Avishai Azriel””<[email protected]></[email protected]>
To : “”Ira Pinto””<[email protected]></[email protected]>
Subject : סמינרים של יורוג’סט – מכתבים למנכ”ל

שלום גיא,

 

לקראת הסמינר הקרוב של התוכנית EuroMed Justice שמתוכנן להתקיים בין התאריכים  15-17 ביוני בשטרסבורג, קיבלנו עד כה המלצות להשתתפותם של 5 מועמדים מיחידות שונות במשרד, לצורך השתתפות בסמינר (ניתן לשלוח 4 מועמדים במימון האיחוד האירופי).

 

הסמינר יעסוק בנושא  איכות הצדק (במסגרת הנושא של זכות הגישה לערכאות וסיוע משפטי) ויידונו בו הנושאים הבאים: חיפוש אחר מצוינות: כלים משפטיים וטכניים בינלאומיים, התייחסות מיוחדת לניהול בתי משפט; חשיבות ההכשרה: שימוש בטכנולוגיות חדשות; איכות ההחלטות השיפוטיות; מערכות ואמצעים להערכת איכות  הצדק. רצ”ב תוכנית הסמינר ומכתב הזמנה.

 

להלן שמות המועמדים:

 

  1. מר. אלון נשר, סגן הסניגורית המחוזית במחוז חיפה, בהמלצתה של גב’ ענבל רובינשטיין.

להלן נימוקי ההמלצה: אלון הוא עוה”ד הבכיר והמנוסה ביותר במחוז. הוא ניהל בהצלחה מרשימה מספר רב של תיקים סבוכים ומורכבים. במסגרת תפקידו הנוכחי הוא עוסק בניהול המחוז ובפיקוח מקצועי על רב התיקים החמורים המתנהלים בביהמ”ש המחוזי. בנוסף, הוא אחראי על בחינת פסקי הדין של בית משפט השלום ועל ההחלטה אם יש מקום להגשת ערעור בהם. אלון אף טיפל באופן אישי בשני תיקים של בקשות למשפט חוזר שהתבססו, לאחר בחינת הראיות שהוצגו בעבר ועל ראיות חדשות, על עילה של חשש לעיוות דין.

 

  1. מר. ברוך בריזל, פרקליטות תל-אביב (אזרחי), בהמלצת  פרקליט המדינה ופרקליטת המחוז.

להלן נימוקי ההמלצה: ברוך הוא פרקליט ותיק העובד בפרקליטות מזה כ-11 שנים. במסגרת עבודתו, ברוך מרכז את הטיפול ומטפל בתיקים רגישים ובין היתר תביעות כנגד מערכת הבטחון בגין פעולות חיילי צה”ל באנתיפדה הראשונה ובארועי גאות ושפל וכן בתיקים רגישים דוגמת תביעות בגין עריכת נסויים בחיילים במהלך שירותם הצבאי. מעבר לזאת ברוך מנחה פרקליטים צעירים ומתמחים בנושאים אלה.

ברוך ניחן בראיה רחבה, רגישה וערכית החשובה ביותר לטיפול בתיקים רגישים אלה. מעבר לזאת טיפולו הוא באיכות מקצועית מעולה, ביסודיות תוך גילוי יכולת אנליטית מצויינת . הוא משפטן מצויין בעל ראיית עולם רחבה. בהנתן כל אלה, ברוך הוא אחד מעמודי התווך של מחלקת תיקי מערכת הבטחון, מוערך על ידי גורמי מערכת הבטחון, על ידי הפרקליטים במחלקה ועל ידי הממונים עליו.

הוא אחד הפרקליטים שאנו צופים להם עתיד ניהולי בפרקליטות. אני סבורה, שברוך ייצג את המדינה ייצוג מרשים, ראוי והולם במסגרת הסמינר על איכות הצדק, לאור אופי התיקים בהם הוא מטפל ואיכות טיפולו בהם.  אין לי ספק שנסיעתו לסמינר תתרום רבות לעבודתו ותהיה לתועלת הענין. אני ממליצה עליו בחום. גלי מיארה, פרקליטת מחוז תל-אביב (אזרחי). 

 

 

  1. מר. אנטוניוס מרשי, פרקליטות דרום (אזרחי), בהמלצת פרקליט המדינה ופרקליט המחוז.

להלן נימוקי ההמלצה: פרקליט מוערך ומוכשר, מרכז את תחום תביעות יזומות, ומטפל בתיקי נזיקין כבדים כגון תביעת הנזיקין בעניין רמת חובב.

 

  1. גב’ יעל פלד-פלפל, מנהלת מחוז חיפה בסיוע המשפטי, בהמלצת מר. אייל גלובוס.

להלן נימוקי ההמלצה: עוסקת באופן שוטף בתהליכים של ניהול ובקרה על איכות עורכי הדין ואיכות הייצוג הן בקרב הצוות הפנימי והן בקרב עורכי הדין הממונים. כמו כן הנ”ל הנהיגה בלשכתה מודל לפיו ניתן דגש על עורכי דין מהצוות הפנימי אשר הינם בעלי ניסיון ואף ממשיכים בפעילותם כעורכי דין פרטיים במקביל לעבודתם כריטיינרים בסיוע המשפטי. הנ”ל בקשר הדוק במיוחד עם שופטים בערכאות שונות ובמסגרת זו פועלת רבות להעלאת איכות ההחלטות בתיקים של הסיוע המשפטי.

 

  1. גב’ מירי ברטהולץ, עוזרת משפטית, בית משפט השלום עכו, בהמלצת מנהל בתי המשפט והשופטת שושנה פיינסוד-כהן.

להלן נימוקי ההמלצה מאת השופטת הממונה: מעמיקה ויסודית, בעלת ידע משפטי נרחב ויכולות ניסוח ברמה גבוהה. קשר הסמינר לעבודת העוזרת המשפטית: חשיפה לשיטות עבודה ורעיונות של עמיתים למקצוע במדינות אחרות עשויה להציג לעוה”ד ברטהולץ דרכי פעולה שונות לייעול ניהול התיקים המשפטיים, נהלי העבודה וסדרי הדין. בנוסף תוכל היא לתרום מנסיונה ועניינה בתחום.

אודה לקבלת הנחיות בנוגע למינוי הנציגים לסמינר ואני כמובן לרשותך לכל שאלה או מידע נוסף.

בברכה,

אירה

_______________________

שלום גיא,

 

לקראת הסמינר הקרוב של התוכנית EuroMed Justice שמתוכנן להתקיים בין התאריכים ה-29 ביוני עד ה-1 ביולי בשטרסבורג, קיבלנו עד כה המלצות להשתתפותם של 4 מועמדים מיחידות שונות במשרד, לצורך השתתפות בסמינר (ניתן לשלוח 4 מועמדים במימון האיחוד האירופי).

הסמינר יעסוק בנושא  משפחות בהקשר אירופי-ים תיכוני (במסגרת הנושא של פתרון סכסוכי משפחות חוצי גבולות) ויידונו בו הנושאים הבאים: המסגרת של האיחוד האירופי ומועצת אירופה: הווה ועתיד; ועידת האג, התייחסות מיוחדת לוועידות מלטה; כללי ברירת הדין והסמכות; תפקידה של רשות מרכזית בפתרון סוגיות בנושא. רצ”ב תוכנית הסמינר ומכתב הזמנה.

 

להלן שמות המועמדים:

 

  1. מר. אלון דפנה, פרקליטות דרום (אזרחי), בהמלצת פרקליט המדינה ופרקליט המחוז.

להלן נימוקי ההמלצה: פרקליט ותיק ומוכשר, מ”מ מנהל מחלקה, מרכז מספר תחומים בפרקליטות. להלן ממשקי העבודה של אלון לדיני משפחה: בתחום עתירות מינהליות (מעת לעת מטפל) בנושא מרשם אוכלוסין, איחוד משפחות וכד’. ממשק אחר – בנזיקין – תביעות של תלויים, יורשים, אלמנה – לאחרונה ניהל תיק נזיקין שהסתבך עקב סכסוך בתוך המשפחה – בין הילדים לאלמנה – על חלוקת העיזבון וייציגות. למשל במת חובב (נזיקין) – עסק בניתוח של התא המשפחתי הבדואי, מנהגים בנישואין (נישואי קרובים), עקב ריבוי פגמים מולדים בעוברים.

 

  1. גב’ טלי מרקוס, המחלקה האזרחית, פרקליטות המדינה, בהמלצת פרקליט המדינה וראש המחלקה האזרחית.

להלן נימוקי ההמלצה: טלי מרקוס הינה פרקליטה במחלקה האזרחית החל מינואר 2007. טלי החלה את דרכה בפרקליטות בשנת 2001 כמתמחה של הגב’ טליה ששון במחלקה לתפקידים מיוחדים.

מיד לאחר סיום ההתמחות התקבלה טלי כפרקליטה במחלקה לתפקידים מיוחדים. עם פירוקה של המחלקה לתפקידים מיוחדים, עברה טלי לעבוד כעוזרת של מר שי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים.

טלי פרקליטה מקצועית אחראית ויסודית. במסגרת עבודתה במחלקה האזרחית, מטפלת טלי, בין היתר, בתיקי אימוץ ילדים וכן בתיקים אחרים בהם מיוצג משרד הרווחה ואשר בהן עולות סוגיות הנוגעות לחוק הנוער (טיפול והשגחה) שעניינן הכרזה על קטין כקטין נזקק והוצאתו במידת הצורך ממשמורת הוריו ומסירתו למשמורתה של רשות סעד.

טלי מטפלת בתיקים אלו במקצועיות ותוך גילוי רגישות. בנוסף, טלי חברה בפורום רווחה ובפורום מעמד אישי, אשר במסגרתם נדונים נושאים כגון: אימוץ ילדים, בדיקות גנטיות לבחינת אבהות, וכיוצ”ב.

השתתפותה של טלי בהשתלמות יורומד בדיני משפחה עשויה לתרום רבות מבחינה מקצועית לעבודתה במחלקה האזרחית ובפרקליטות המדינה.

 

  1. גב’ עדי קומרינר-פלד, סיוע משפטי, מנהלת מחוז ירושלים, בהמלצת מר. אייל גלובוס.

להלן נימוקי ההמלצה: עוה”ד פלד בקיאה היטב בתחום המעמד האישי על היבטיו השונים ועוסקת בכך באופן שוטף. הלשכה לסיוע משפטי בירושלים בראשה היא עומדת מונתה ע”י הממשלה כראשות מקבלת של כל הבקשות לגביית מזונות על פי אמנת ניו יורק, כך שכל הבקשות מהמדינות השותפות באמנה מועברות אליהם ואף בקשות מהארץ מועברות דרכם למדינות האמנה. כמו כן פועלת עדי באמצעות עובדיה ומסייעת בתחום של הסכם לגביית מזונות עם ממשלת ארה”ב, במסגרת זו הם נחשפו לסוגיות שונות לרבות בתחום המשפט הבינלאומי. היבטים נוספים בהם עוסקת עדי באופן שוטף הינם הקשרים שונים מול הרשות הפלסטינאית אשר באופן טבעי נוגעים בעיקר למחוז זה לרבות חטיפת ילדים, גביית מזונות וכדומה. עוסקת גם רבות באמצעות עורכי הדין בלשכה בדין השרעי, במרוץ סמכויות בין הדין הדתי והדין האזרחי וכדומה.

 

  1. גב’ ניצן וולקן, עוזרת משפטית, בית-המשפט העליון בהמלצת מנהל בתי-המשפט והשופט עוזי פוגלמן.

להלן נימוקי ההמלצה מאת השופט הממונה: בעלת ידע משפטי נרחב, כישורי כתיבה מצוינים, יכולת ביטוי מעולה, מחשבה בהירה וכישורי ניתוח והפשטה מצוינים. עומדת בהצלחה בכל המטלות המקצועיות והארגוניות כעוזרת משפטית. מפגינה כישורים בין אישיים בולטים התורמים לאווירה בלשכה.

קשר הסמינר לעבודת העוזרת המשפטית: תחומי פעילותה העיקריים הינם פלילי, מנהלי ובג”צים. במסגרת עבודתה עוסקת עוה”ד וולקן בעתירות ובקשות רשות ערעור המוגשות נגד בתי דין רבניים, וכן בהיבטים פליליים הקשורים להגנה על ילדים וזכויותיהם. על רקע זה, תוכל לתרום מנסיונה למשתתפי התוכנית, והשתתפותה בה תתרום לה ידע אקדמי ופרקטי אודות הטיפול הבינלאומי בנושאי משפחה וזכויות ילדים.

אודה לקבלת הנחיות בנוגע למינוי הנציגים לסמינר ואני כמובן לרשותך לכל שאלה או מידע נוסף.

בברכה,

אירה

 

Views: 138

One Comment

  1. ואני דווק שמחה לגלות שלפרקליטות לא מקבלים לפי מראה חיצוני מושך. לא ברור אם ככה למה הילה יחזקאל לא ניסתה אצלם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *