EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

דניאלה נעמן ציידת גברים שיקנו לה אוכל חטפה תביעה 140,000 שח מעו”ד גיא צברי על שיימינג שהיא עושה לגברים שיוצאים איתה

דניאלה נעמן מחפשת גברים שיתקתקו אותה ועושה עליהם שיימינג

כל הכבוד לעו”ד גיא צברי שהגיש תביעה מדליקה נגד איזה פוסי אמריקאית, דניאלה נעמן, שיוצאת לדייטים רק כדי שיקנו לה אוכל ושתיה, ללא כוונות לפתוח את המנוש.

הפוסי הזו בת 26 במקור מניו ג’רזי, מגיעה מידי פעם לארץ, לא ממירה את הדולרים שלה לשקלים, ומחפשים באפליקציות גברים שיאכילו אותה ויקנו לה דרינקים.  רצה הגורל והיא נפלה על גבר עם פרינציפים שכאשר הוא הבין שהיא עושה עליו סיבוב, הוא דרש ממנה 50% מעלות הדייט.   קוראים לו אוהד בן ארי בן 27 ועובד בהיי טק.

בתמונה:  פוסי דניאלה נעמן לפני 7 שנים. הוריה גיל ורחל נעמן במקור מקרית אונו גידלו אותה בניו ג’רזי.  היא עצמה מתרימה כספים ל ACLU – המקבילה האמריקאית לאגודה לזכויות האזרח והנוחבה (שבארה”ב זו האגודה לזכויות הכושים).

 

דניאלה נעמן מחפשת גברים שיתקתקו אותה ועושה עליהם שיימינג
דניאלה נעמן מחפשת גברים שיתקתקו אותה ועושה עליהם שיימינג

 

דניאלה נעמן כל כך נעלבה שהיא החליטה לנקום בו באמצעות שיימינג.  הוא אמנם לא מצא חן בעיניה לצורכי מין, אבל אולי החברות שלה כן יחשקו בו.  כדי לחסום לא את אפשרויות הזיון הוא פתחה בקמפיין “בנות היזהרו מגבר שוביניסטי….” ועשתה לו בושות.

איזה סיכוי יש בישראל לתביעה של גבר שהוכפש ע”י פוסי?

 

עכשיו הפוסי חטפה מעו”ד גיא צברי תביעה על 140,000 ש”ח.  אולי זה ילמד אותה לקח, שבמקום לצאת לבילויים תצטרך לבזבז את הזמן שלה בבתי משפט ובמשרדים של עורכי דין.

מבחינת סיכויי התביעה הרי שהם אפס.  אישה שופט יפסוק נגד אישה שבסך הכל עשתה שיימינג לגבר?  בפמיניסטן זו הרי מצווה לעשות שיימינג לגברים, שהרי בפמיניסטית אין כזה דבר “שם טוב” לגבר ישראלי.  כולם אלימים, סוטים ומחפיצים.

לזכותה של דניאלה נעמן ייאמר שהיא לא התלוננה שהדייט שלה אוהד בן ארי רצה לרצוח אותה.

 

להלן כתב התביעה שהגיש עו”ד גיא צברי נגד דניאלה נעמן

PDF

אוהד בן ארי נ דניאלה נעמן תביעה להחזר הוצאות דייט בשל חוסר משיכה מינית

 

Views: 393

3 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds