EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הדס קליין גם רוצה וטו על שידור החקירות שלה אצל רביב דרוקר וגם תובעת במיליונים לשון הרע שהיא “זונת כוס זוללת בונזו”

הדס קליין חתולת מין אוכלת בונזו וזין

כמה שהדס קליין אוהבת תשומת לב.  הנבלה הזו לא מפסיקה לייצר כותרות ובלגן כדי שלא נשכח שהיא קיימת.  פתאום עכשיו היא נזכרה “להסכים” שרביב דרוקר ישדר את החקירות שלה במשטרה, רק אם יראו לה את זה לפני כן והיא תאשר מה שמתאים לה ומה שלא מתאים לה, וכדי להוסיף אש למדורה הגישה עוד תביעה במיליונים על ציוצים שהיא חתולת מין נימפומנית.  14/10/2024.

 

הדס קליין הסכמה לשידורי החקירות שלה במשטרה על ביבי בכפוף לאישור מוקדם
הדס קליין הסכמה לשידורי החקירות שלה במשטרה על ביבי בכפוף לאישור מוקדם

 

אם משווים את הדס קליין לחתולת מין כמו בריז’יט ברדו – איך זה לשון הרע?

 

אנחנו לא מבינים מה הבעיה שלה עם ציוצים שהיא אישה מינית ושהיא מממשת את המיניות שלה פי שהיא רוצה, כפי שעושה לה טוב ונעים, ובשליטה מלאה על גופה ודגדגנה?  הרי פרסומים כאלה רק עושים לה טוב, ממצבים אותה כסמל מין, אישה השופעת את חדוות המין שגברים נופלים בקסמה, מתחננים לבוא בגופה, ושופכים עליה הון תועפות תמורת הזכות להנות מחמוקיה, וממנעמי הכוס הגם שכבר אינו צעיר.

ציוצים כאלה ממצבים אותה בשורה אחת עם בריז’יט ברדו ופמלה אנדרסן.  מה רע בזה?  זה רק משפר תדמית, ומשהו להתגאות בו.

מנגד ההסכמה שלה שרביב דרוקר ישדר עדויות שלה במשטרה, ששם לא רק שלא שאלו אותה שאלות קשות, אלא להיפך, התייחסו אלה כסוכנת חקירה שהיא חלק אינטגרלי מצוות החקירה, ושלחו אותה למשימות של הפקת ראיות, תוך מעילה באימון של המעסיק שלה ארנון מילצ’ן מעידה על אופיה הרע כקונטרול פריק ואישיות בוגדנית.

 

 

 

הנה הכלבה בשיא זוהרה בזיו המצלמות כשהעידה שקריה על ביבי

הדס קליין חיית מין טורפנית עשתה הון מאספקת כוס
הדס קליין חיית מין טורפנית עשתה הון מאספקת כוס

 

 

הדס קליין חתולת מין אוכלת בונזו וזין
הדס קליין חתולת מין אוכלת בונזו וזין

 

 

הדס קליין שוכחת שהיא זו שנתנה את השוחד דהיינו היא משחדת פלילית

 

הרי על מה העידה הדס קליין במשטרה?  על עבריינות פלילית שלה…  שהיא זו שנתנה שוחד, שהיא זו שיצאה מגדרה לספק סיגרים ושמפניות ב”קו אספקה”, שהיא זו ששיחדה את ביבי והפסיכולוגית שלו M.A. עם עגילים וטבעות.

מילצ’ן הרי לא נתן לה הוראות על כל משלוח ומשלוח של סיגר פה או שמפניה שם.  מילצ’ן סמך עליה כעוזרת אישית, ונתן לה אור ירוק גורף לתת מתנות אחרי שאמרו לו שאין מניעה חוקית לתת מתנות.  אבל את הפעולות הספציפיות היא בעצמה ביצעה.  כלומר היא נותנת השוחד.  כלומר היא עבריינית צמרת.

כעוזרת אישית של מיליארדר שמפיק סרטים בהוליווד היה לה תקציב בלתי מוגבל.  אם היא חששה שהמתנות לא חוקיות, למה לא הזמינה חוות דעת מעורך דין מטעמו של מילצ’ן אם המתנות חוקיות?  למה היא סיפקה את המתנות?

מה היא בכלל חשבה לעצמה כשהיא סיפקה את המתנות????  שזה חוקי?  שזה לא חוקי?  למה ברגע הראשון שמילצ’ן אמר לה תשלחי קופסת קוהיבה לביבי, היא לא אמרה לו לא, כעוזרת אישית ומנהלת עסקיו בישראל.  למה הדס לא אמרה למילצ’ן בוא נתייעץ עם עורך דין כדי שלא יאשימו אותנו בשוחד?????

וזה לא שהיה חסר כסף….  הרי ברגע שהבלגן התחיל, הפרקליטות איימה על הבוס שלה מילצ’ן שהוא חשוד במתת שוחד.  מילצ’ן שילם 15,000,000 ש”ח שכר טרחה לבועז בן צור שיוציא אותו מהברוך.  בועז בן צור נתן למילצ’ן עצה לקחת את הרגליים שלו ולעוף מישראל, שהפרקליטות לא תוכל להזיק לו.

אל תגידו לנו שהדס לא היתה בפגישה הזו, ואל תגידו לנו שהדס שלא הייתה מי שהעבירה את הכסף לבועז ממילצ’ן, ולכן נשאלת השאלה, מה בועז בן צור יעץ לה באופן אישי?  הרי ברור שהוא יעץ לה לשמור על זכות השתיקה ולסתום את הפה.

אם כן מדוע הלכה למשטרה וסיפרה להם סיפורי עלי בבה, התבדחה עם השוטרים, לעגה במשטרה לביבי ושרה,

ולגבי תביעות ההשתקה של הזונה…..  מה יקרה אם וכאשר ביבי יזוכה?  הנבלה תחזיר את הכסף?  הרי זיכוי של ביבי פירושו שכל הקללות שמקללים את הזונה הזאת הן אמת דיברתי.

ועוד שאלה?  בשביל מה הדס קליין צריכה יחצ”ן צמוד (אלירן ברקת), ולמה היא יושבת בבתי קפה במודיעין עם דליפי דליפי אביעד דליפמן?  איזה מזינות היא רוקמת עם דליפי דליפמן?

 

אלירן ברקת היחצן של הדס קליין שמסדר לה גיגים אצל דליפמן ודרוקר
אלירן ברקת היחצן של הדס קליין שמסדר לה גיגים אצל דליפמן ודרוקר
הדס קלין ואלירן ברקת מפגינים בעד מכירת המדינה ליאיר לפיד
הדס קלין ואלירן ברקת מפגינים בעד מכירת המדינה ליאיר לפיד

 

אלירן ברקת היה הסמנכ”ל במשרדן של מוטי מורל, היחצן שהוציא לפועל את תכנית הנאנסות להפליל את עו”ד אורי דניאל באונס במסגרת כת הפילוסופיה המעשית של ריקי שחם.  השניים ייצנו את הנשיא הרצוג, התאחדות בוני הארץ, תל”י – חברת התמלוגים של התסריטאים והבמאים, ו”צים”.  בעברם היו שותפים של רונן צור עד שרונן צור חירבן עליהם והם התנתקו ממנו.

ראו כתבה של אורנה פרסיקו ממגזין הזין השביעית (העין השביעית) הממומן ע”י הקרן החדשה לישראל פורסם 13/10/2024

 

שימו לב שרביב דרוקר מיוצג בתיק זה ע”י שחקן חדש בכוחות האופל והאנרכיה עו”ד נדב דישון.  מדובר בעוד חולה מרמרת שאוהב דיק, דיק ועוד דיק, כמה שיותר יותר טוב.  הוא מעריץ את יצחק עמית, ומפחד שבדיק-טטורה ישללו ממנו את זכויותיו כאוחצ’ה להט”בית לקבל חופשי בתחת.

בבקשה שהוגשה לרבקה פלדמן פרידמן לא נאמר מאיפה הגיעו הקלטות לידי דרוקר.  ברור שיש לאשר לו לשדר את הקלטות האלה כי כל פרסום, לטוב ולרע הוא שירות לדמוקרטיה ולשקיפות, אבל יש להתנות את השידור בכך שאת כל חומרי הגלם שלו הוא ימסור לעו”ד עידו שיפוני (או כל גוף מוסכם אחר מצד הימין, למשל עקיבא ביגמן…) כדי שהוא תוכל להפיק מזה סרטוני קונטרה על מנת למנוע מגמתיות בעריכה.

 

נדב דישון חולה מרמרת מפחד שבדיקטטורה לא יוכל לקבל בתחת
נדב דישון חולה מרמרת מפחד שבדיקטטורה לא יוכל לקבל בתחת

 

רביב דרוקר מבקש לשדר קטעי חקירה על מנת להזים מסע השמצות של תומכי נתניהו

העיתונאי רביב דרוקר מבקש משופטי משפט נתניהו היתר לשדר קטעים מחקירתה של העדה הדס קליין • “להתרשם באופן בלתי אמצעי מאופן ניהול החקירה של קליין, יחסיה עם החוקרים, והאותנטיות של עדותה”

רביב דרוקר מבקש משופטי משפט המו”לים להתיר לו לשדר קטעים מחקירתה של הדס קליין, עדת המפתח בפרשה המכונה “תיק 1000”, וזאת במסגרת תוכניתו “המקור”.

דרוקר הגיש היום 13/10/2024 בקשה לבית-המשפט המחוזי בירושלים שבה הוא מודיע כי לקראת סוף החודש הוא מתכנן להקדיש פרק של תוכניתו “המקור” המשודרת ברשת 13 לקליין.

הדס קליין, העוזרת האישית של המיליארדרים ארנון מילצ’ן וג’יימס פאקר, העידה ב-2022 במשך מספר שבועות מטעם התביעה בהליך הפלילי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמואשם בין היתר בקבלת טובות הנאה בסך מאות אלפי שקלים ממילצ’ן ופאקר.

בעדותה סיפרה קליין על זרם קבוע של טובות הנאה מזוג המיליארדרים לנתניהו, אשתו ובניו יאיר ואבנר. הסיגרים, השמפניות והתכשיטים בעלות של מאות אלפי שקלים שנכללו בכתב האישום, ועוד טובות הנאה רבות אחרות. קליין העידה גם על ניסיונות ההסתרה של טובות ההנאה. בעקבות עדותה סבלה קליין ממסע השמצה אישי נגדה מצד תומכי נתניהו.

“בכתבה מתראיינת גב’ קליין לראשונה וכן חושפת את המתקפות אותן חוותה נוכח עדותה לאורך שנות החקירה והמשפט”, כותב דרוקר בבקשתו לבית-המשפט. לדברי עיתונאי חדשות 13, במהלך מסע חדשות הכזב נגד קליין, כאילו היתה “סוכנת משטרתית” שפעלה במטרה להשחיר את דמותם של ראש הממשלה ורעייתו, הוצאו קטעים מעדותה של קליין מהקשרם.

“על רקע זה”, מבהיר דרוקר, הוא מבקש “להציג את קלטות החקירה, אשר מאפשרות להתרשם באופן בלתי אמצעי מאופן ניהול החקירה של גב’ קליין, יחסיה עם החוקרים, והאותנטיות של עדותה. קלטות החקירה מספקות מענה ברור לכל ההשמצות והטענות שהשמעו כלפי גב’ קליין ויחסה עם משטרה”.

לפי דרוקר, מצפייה בקלטות ברור כי האמירה של קליין כאילו היא והחוקרים “באותה חזית” כיוונה לכך ששניהם מבקשים “להגיע לחקר האמת, הא ותו לא”. הקלטות גם מראות, מוסיף דרוקר, כי קליין לא ביקשה “לרצות” אף גורם ודווקא “הקפידה עד מאוד לדייק בהערכת כמויות ומחירים” של טובות ההנאה.

לדברי עיתונאי חדשות 13, קיים אינטרס ציבורי ראשון במעלה בפרסום קלטות החקירה, וזאת “לנוכח ההאשמות שהוטחו בפני גב’ קליין, כאילו היא ‘סוכנת’ של המשטרה, אשר פועלת ממניעים פסולים, והניסיונות לקעקע את אמינות עדותה עקב כך”.

דרוקר צירף לבקשתו את תמלול הקטעים שברצונו לשדר בתוכניתו. בין היתר מדברת קליין על היותה “באותה חזית” עם החוקרים, בהקשר ההגעה לחקר האמת. לצד זאת מבקש דרוקר אישור לשדר קטע שבו קליין נשאלת על העברת סיגרים ושמפניות והיא משיבה: “מגעיל מאוד ומאוס… כאילו, זאת הייתה הדרישה שלה, לא הייתה לנו ברירה אחרת”. בקטע נוסף אמרה קליין: “הכל היה בדרישה ולא בהתנדבות”.

קטע נפרד שמבקש דרוקר לשדר נוגע לטענות של שרה נתניהו בדבר רומן שקיימה כביכול קליין עם נהג המיליארדרים יונתן חסון. קליין מתייחסת לכך בביטול ובלעג. הבוקר דווח באתר “העין השביעית” על שתי תביעות שהגישה קליין נגד אזרחיות שהדהדו פרסום הנסמך על אותו קטע בחקירה, בטענה כי דברי קליין מעידים שאכן היה בינה לבין חסון רומן.

בקטעים אחרים שמבקש דרוקר אישור לשדר מתייחסת קליין ליאיר לפיד, בן כספית, יוסי כהן וארנון (נוני) מוזס.

קליין עצמה מסכימה לשידור הקטעים הללו מחקירתה במשטרה, מציין דרוקר בבקשה שהגיש יחד עם חברת דרוקר גורן תקשורת בע”מ באמצעות עו”ד נדב דישון.

לבקשה צירף דרוקר מכתב מאת קליין שבו היא מבהירה: “אין לי התנגדות לשידור הקטעים, אני רואה חשיבות בעיקר בשידור אותם קטעים שמשיבים לכל אותן ידיעות מכאיבות ושקריות, בנוגע לדרך בה נוהלה חקירתי”.

לקליין שמורה גם זכות וטו על שידור הקטעים מחקירתה, כך עולה מהמכתב שבו היא מציינת כי הסכמתה כפופה לכך שברשת 13 התחייבו להראות לה את הקטעים המדויקים שישודרו, לרבות ההקשר בו הן ישודרו. “אני מבקשת מביהמ”ש, בהנחה שהוא יתיר לשידור את קטעי החקירה, להתנות את השידור בתנאי האמור”, היא כותבת.

לפי בקשתו של דרוקר, התוכנית אמורה להיות משודרת בסוף אוקטובר, אולם מאחר שהשופטת פרידמן-פלדמן הורתה למדינה ולנאשם נתניהו להגיב על הבקשה עד ה-27.10, לא נראה שההכרעה בבקשה תגיע במועד שיאפשר את השידור בחודש זה.  תיק מד”י נ’ ביבי 68293-06-21.

https://www.the7eye.org.il/532003

ראו כתבה של אורנה פרסיקו ממגזין הזין השביעית (העין השביעית) הממומן ע”י הקרן החדשה לישראל פורסם 13/10/2024

 

שימו לב:  את הדס קליין מייצגת עו”ד ליעד ורצהיזר, שהיתה חברה בארגון האנרכיסטים קריים מיניסטר, וכעת התברגה בין הארגונים שמקבלים מאות מיליוני שקלים מהקרן הישראלית החדשה כדי להקריס את המדינה.

הדס קליין תובעת משמיצות נוספות

קליין, שהעידה נגד רה”מ נתניהו ונפלה קורבן למתקפת הכפשות של תומכיו, הגישה תביעות דיבה נוספות • דורשת כ-330 אלף שקל מהצייצניות שרית מאירוב ואורלי הררי

 

הדס קליין, עדת מפתח בתיקים הפליליים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגישה עוד שתי תביעות דיבה נגד אזרחים שפרסמו השמצות כנגדה. הפעם התביעות הוגשו נגד שתי נשים שצייצו מחדש ציוץ דיבתי שפורסם בחשבון אנונימי, ולפיו קליין ניהלה רומן מחוץ לנישואים ומשכה כספים באופן לא מוסבר בסך של למעלה מ-2 מיליון שקלים מחשבונו של המיליארדר ארנון מילצ’ן.

קליין, העוזרת האישית של המיליארדרים ארנון מילצ’ן וג’יימס פאקר, העידה ב-2022 במשך מספר שבועות מטעם התביעה בהליך הפלילי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמואשם בין היתר בקבלת טובות הנאה בסך מאות אלפי שקלים ממילצ’ן ופאקר.

בעדותה סיפרה קליין על זרם קבוע של טובות הנאה מזוג המיליארדרים לנתניהו, אשתו ובניו יאיר ואבנר. הסיגרים, השמפניות והתכשיטים בעלות של מאות אלפי שקלים שנכללו בכתב האישום, ועוד טובות הנאה רבות אחרות. קליין העידה גם על ניסיונות ההסתרה של טובות ההנאה.

בעקבות עדותה סבלה קליין ממסע השמצה אישי נגדה מצד תומכי נתניהו, ובתגובה הגישה סדרה של תביעות דיבה. לאחרונה ניתן פסק-דין ראשון בסדרת תביעות הדיבה, ובו חויבה הצייצנית רעיה מיכאלי לפצות את קליין ב-90 אלף שקלים. במקביל הגישה פרקליטות המדינה סדרה של כתבי אישום נגד אזרחים באשמת הטרדת עד. כתבי אישום אלה טרם הוכרעו.

שתי התביעות הנוכחיות הוגשו נגד שרית מאירוב ואורלי הררי, אשר מחשבון הטוויטר שלהן עולה כי הן תומכות נלהבות בראש הממשלה נתניהו. התביעה הוגשה בגין פרסום מחדש של ציוץ אשר פורסם במקור על ידי חשבון אנונימי העונה לשם “חדשות אמת החלופי X”.

בחשבון זה פורסם בספטמבר 2022 ציוץ ולפיו: “המניע המרכזי לנקמתה של הדס קליין בשרה נתניהו, הוא למעשה ששרה חשפה למילצ’ן ולמשטרה שלהדס קליין יש רומן עם הנהג יונתן חסון. הצמד הזה (קליין וחסון) ביצעו משיכות כספים לא מוסברות של מעל ל-2 מיליון ש”ח בתקופות שמילצ’ן לא בארץ, והם המשיכו ‘לבלות יחד’ גם אחרי שזה נחשף, בוילה הנטושה […] של פאקר בקיסריה, במשך שנים וייתכן שמאז ועד היום. מצ”ב המסמך המוכיח את זה מחקירתה במשטרה”.

לפרסום של “חדשות אמת החלופי X” צורף מסמך עם קטעים מחקירתה של קליין שבהם היא מאשרת כי ידוע לה ששרה נתניהו אמרה למילצ’ן שהיא מנהלת רומן עם הנהג חסון ומגיבה לכך בלעג וביטול.

הציוץ של “חדשות אמת החלופי X” צויץ מחדש על ידי למעלה מ-300 חשבונות טוויטר, בין היתר אלה של מאירוב והררי.

“למען הסר ספק, מדובר בעלילת דם מוחלטת, על שני ראשיה”, טוענת קליין בתביעות שהגישה, באמצעות עו”ד ליעד ורצהיזר, ביחס לטענות כי ניהלה רומן ומשכה כספים ממילצ’ן באופן לא מוסבר. לפיכך היא דורשת פיצוי בסך כ-82 אלף שקלים ממאירוב.

 

ליעד ורצהיזר חברה בארגון פשיעה אנרכיסטי קריים מיניסטר
ליעד ורצהיזר חברה בארגון פשיעה אנרכיסטי קריים מיניסטר

 

מהררי דורשת קליין פיצוי בסך כ-247 אלף שקלים, וזאת משום שלאחר ששלחה אליה מכתב התראה צייצה הררי ציוצים נוספים בהם כינתה אותה בין היתר “כלבה” ו”פח זבל” והציעה “לקנות לה בונזו”.

טרם הוגשו כתבי הגנה.  23163-10-24.  23342-10-24.

 

אורן פרסיקו סוכן של הקרן החדשה לישראל לזיהום השיח הציבורי ושטיפת מוח נוחבתית
אורן פרסיקו סוכן של הקרן החדשה לישראל לזיהום השיח הציבורי ושטיפת מוח נוחבתית

 

https://www.the7eye.org.il/531971

 

Views: 181

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds