EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

המרגל 6 והבגידה הגדולה: אורן שביל הוא הסא”ל שהפעיל את אסף שמואלביץ יחד עם מיכל ביניש (הבת של) ו 70 חברי אחים לנשק

אורי שביל הסאל בצהל שהפעיל את המרגל אסף שמואלביץ מטעם אחים לנשק

אורן שביל מאחים לנשק הוא הסא”ל שלקח את המרגל אסף שמואלביץ לפיקוד דרום ביום הפלישה.  5 ימים אח”כ באו לבקר את המרגל עוד 2 פעילי אחים לנשק בפיקוד דרום, י’ ור’……  שמם של השלושה הושחר בכתב האישום והוחלט בפרקליטות שאין להעמיד אותם לדין, (וגם אין לחקור אותם ואת חבריהם).

מדובר ב 70 סייענים מהם 20 קציני צה”ל בכירים.  כולם לפני ה 7/10/2023 קראו להפסיק לשרת בצה”ל, כדי לא לשרת את הדיקטטורה.

אורן שביל הכניס את אסף שמואלביץ לפיקוד דרום בשעה 15:45 ביום החרבות 7/10 (כשאסף מזדהה רק עם תעודת זהות), וכעבור 5 ימים ב 12/10/2023 באו עוד שניים מאחים לנשק, שהם לא חיילים, ונכנסו למפקדה כשהמרגל אסף אומר לש”ג שהם כן חיילים….

 

אורן שביל הסאל בצהל שהפעיל את המרגל אסף שמואלביץ
אורן שביל הסאל בצהל שהפעיל את המרגל אסף שמואלביץ

 

הנה פה אורן שביל בא לבית של יריב לוין וטוען שההמשלה נחטפה ע”י קיצוניים סטייל הונגריה, מטורפים שרוצים להחיל דיקטטורה.  וזה אחרי שיריב לוין הודיע על עצירת הרפורמה.

 

 

 

הנה פה אורן שביל בהתקף פסיכוטי צורח על שמחה רוטמן.  על פניו אורן שביל הוא זה שזקוק להסתכלות פסיכיאטרית אם לשפוט על פי ההתנהגות האנטי סוציאלית המגולמת בסרטון.

 

הנה פה אורן שביל מתגרה בהופעה במכון הישראלי לדמוקרטיה שהוא אישית החתים 10,000 חיילי מילואים על מכתב איומים שברגע שעולה הצעת חוק דיקטטורית להצבעה, מכתבי הפרישה להם מצה”ל נכנסים לתוקף.  עוד לדבריו כמעט כל הטייסים חתמו על זה.

עכשיו ברור למה שקמה ברסלר ידעה שבספטמבר 2023 לא היה צבא?  וזה בנוסף למה שבעלה הבוגד מהשב”ע אורי וינדמן סיפר לה בלילה במיטה.

 

 

 

הנה פה בהפגנה אורן שביל מודיע שהוא מפסיק לשרת את הדיקטטורה ולא יהיה שכיר חרב של הפשיסטים.

 

 

 

והנה הוא בעוד כנס שזוכה למחיאות כפיים שהוא לא ישרת יותר בצה”ל.

 

 

שנבין…  נתת הבטחה שאתה לא תשרת בצה”ל.  מה עם הערך המוגן של “הבטחות צריך לקיים”?  איך התגלגלת לפיקוד דרום ב 7/10/2023 עם המרגל, אחרי שהבטחת שלא תשרת בצבא של פשיסטים?   מה קרה למילה שלך כ”אדם ערכי”?   הרי זה מה שרצית שכולם יפסיקו לשרת….  למה באת ו”שירתת” ב 7/10/2023?

שימו לב:  אורן שביל גר ברח’ יהודה 29 כפר האורנים, טל. 054-7743322, ואילו הרמטכל הרצי הלוי ואשתו שרון הלוי גרים ברח’ היער 10 כפר האורנים.

הנה סיכום עלילות אחים לנשק.

 

ואיפה היתה הפצ”רית יפעת תומר ירושלמי (המומחית למגדר) ביוני יולי 2023 כשכל ההסתות האלה לעקירות והשתמטות קורות בריש גלי?  לא היתה פה עבירה של שידול לעריקות ואיומים?  למה היא לא נכנסה לפעולה כדי למנוע חוסר ציות להוראות צה”ל?

 

יפעת תומר ירושלמי פצרית שודרגה מיועצת פות ומגדר ליועצת גסטפו לחיילי צהל
יפעת תומר ירושלמי פצרית שודרגה מיועצת פות ומגדר ליועצת גסטפו לחיילי צהל

היה להם ידע מוקדם ותכנית פעולה מוכנה בשלוף

 

 

על פני הדברים נראה שלכולם היה מידע מוקדם, וכולם היו מוכנים ל”אירוע” שהם חשבו שישנה את חייהם….. פלישה קטנה, 50-100 נוחבות, בידוק קטן בגדרות של 2 קיבוצים, והמוניטין של ביבי הלך פייפען….  אבל זה לא מה שקרה.

 

מטרת הריגול:  למכור לצה”ל תכנית בינה מלאכותית לתכלל מידע על החטופים והניצולים.  זו הסיבה שהיתה חפיפה בין אחים לנשק וסרבני ההייטק כדי לממן המשך פעילות מחאה.

 

אחים לנשק קריקטורה תוקעים סכין בגב האומה אורן שביל ומיכל ביניש
אחים לנשק קריקטורה תוקעים סכין בגב האומה אורן שביל ומיכל ביניש

 

ראו כרזת הסתה של אחים לנשק שהפיק אורן אדלר.  כמה אירוני…..

 

תמונת הסתה של אורן אדלר למען אחים לנשק נגד ביבי
תמונת הסתה של אורן אדלר למען אחים לנשק נגד ביבי

 

זהבה גלאון זממה לעשות קופה מהמרגל אסף שמואלביץ
זהבה גלאון זממה לעשות קופה מהמרגל אסף שמואלביץ

 

הבת של השופטת דורית ביניש מיכל ביניש זממה לעשות קופה

 

על פי תכנית סדורה מראש של מיכל ביניש, ביתה של דורית ביניש שגם מתייעצת איתה, מייד פלוגת אחים לנשק הפעילה “תכנית אליבי”, וכבר באותו יום הופיעו כותרות גם בארץ, וגם בסינדיקציה לעיתונים בחו”ל שאחים לנשק מחליפה פאזה מקריאה למרי אזרחי אלים נגד הדיקטטורה, למרכז סיוע “למפונים” ו”ניצולים”.

הדבר נעשה לפי דרישה של הפדרציות היהודיות התורמות מאמריקה שלכאורה אסור להם לתרום לגוף פוליטי.  שימו לב שמיכל ביניש הקימה עמותה חדשה בשם “אחים ואחיות לנשק חמ”ל אזרחי” כדי לקלוט תרומות פטורות ממס מאמריקה.

פתאום ראיתם את האחים לנשק מחליפים פאזה והולכים לקטוף עגבניות……חחח.  איזה בידור.

אחים לנשק רצו לעשות קופה על צה”ל למכור תוכנה לבינה מלאכותית

 

מה היה התפקיד של המרגל?  כמו שאמרנו…  תפקידו היה לאסוף מידע על השיטה שצה”ל יאסוף נתונים על חטופים כדי למכור לצה”ל תוכנה לבינה מלאכותית (אגרגציה) של נתונים לאיסוף מידע על ניצולים וחטופים.  כאן משתלבת הסימביוטיקה בין אחים לנשק עם “מטה ההייטק” (בהובלתו של גיגי לוי וייס) שזמם לעשות קופה על הבגידה.

 

בשלב זה כולם יודעים שהמרגל הוא עו”ד אסף שמואלביץ, נעצר והוגש נגדו כתב אישום ע”י פרקליטות מחוז דרום, ע”י עו”ד עמית גינת, פמ”ד 6462/23 יאחבל 453799/23.  הוא עצור במתקן פסיכיאטרי של השב”ס (מב”ן) אחרי בדיקה חפיפניקית שנעשתה לו בזום (לא הסתכלות של כמה ימים אלא ריאיון של חצי שעה….  “ספר לי על עצמך”… “איך אתה חש”…..  תשובה:  “מיאו מיאו”).

 

זה הפרקליט עמית גינת שהוציא את אחים לנשק מכתב האישום נגד אסף שמואלביץ.

עמית גינת הפרקליט שטייח את הפעלת המרגל אסף שמואלביץ עי אורן שביל מאחים לנשק
עמית גינת הפרקליט שטייח את הפעלת המרגל אסף שמואלביץ עי אורן שביל מאחים לנשק

 

 

כולם שמעו שבגלל תפיסתו של אסף שמואלביץ, בוטלה תכנית חילוץ חם של חטופים ולכידה של סינוואר שהיתה מוכנה להזנקה ביום ה 7 לחרבות, כשתכנית הראשונית היתה להגיע מייד לבית חולים שיפא.  אבל זה בוטל בגלל שהמרגל נתפס עם “מחברת” מפלילה.  נזכיר שהוא הצליח להגניב טלפונים לתוך החדרים הסודיים ולהקליט את כל השיחות.

כולם יודעים שבשנה שלפני חרבות ברזל אסף שמואלביץ הסתובב בכנסים בארה”ב עם תורמים של יהדות אמריקה לארגוני המחאה, (בעיקר פדרציות של יהודים) והוא עשה זאת בגלוי והצטלם עם אהוד אולמרט, השופט עופר גרוסקופף, והאחראים בפדרציות האמריקאיות לחלוקת תרומות.

 

המרדף החם לתוך עזה לא בוטל בגלל אסף שמואלביץ.  הוא בוטל בגלל הבעל של שקמה ברסלר

 

שימו לב:  ח”כ אלמוג כהן (חכא”כ) טען שצה”ל ביטל תכניות תקיפה בעזה, ומרדף חם אחרי המחבלים הישר לבית חולים שיפא.

אם זה היה נכון אז מפקדי פיקוד דרום פשוט מטומטמים. לא היתה שום סיבה לבטל התקפות ומרדף חם בעזה.  הרי החמאס ידע על צה”ל והשב”כ פי מיליון יותר ממה שצה”ל והשב”כ ידעו על החמאס.  צה”ל היו צריכים ב 7 לאוקטובר לטוס עם 1,000 נגמשים ישר לבית חולים שיפא, לפני שיורידו את החטופים למנהרות.  אז בכלל לא ידעו בשב”כ שיש מנהרות.  הרי שנתיים לפני כן הכריזו שחיסלו את המטרו של עזה…..

ושח”כ אלמוג כהן לא ימכור לכם לוקשים שבגלל המרגל בוטל המרדף החם. זה בוטל כי הבעל של שקמה ברסלר, אורי וינדמן, הביא מידע משטינקרים פלסטינים, ובגלל חשש לשרוף מקורות מידע בעזה, ביטלו את הפעולה. אורי וינדמן פרש מהשב”ל לפני חודש, כך שהיום אין מניעה לפרסם את שמו.

המרגל כבר נפגש עם פסיכיאטר – ערן הררי הפסיכיאטר של חברת טבע

 

הנה כאן אסף שמואלביץ עם ערן הררי מטבע תרופות.  דר’ ערן הררי הוא פסיכיאטר בעצמו “המתמקד בחוסן הנפשי“, ו”תחום מחקר ופיתוח של חברת טבע וכיצד בינה מלאכותית ולמידת מכונה משתלבות בתהליכי פיתוח תרופות”.

אם דר’ ערן הררי הוא פסיכיאטר והוא חבר של המרגל, למה לא פונים אליו כדי לקבל ממנו חוות דעת פסיכיאטרית על המרגל?

 

אסף שמואלביץ עם ערן הררי מחברת טבע תרופות
אסף שמואלביץ עם ערן הררי מחברת טבע תרופות

 

הנה כאן המרגל עם ג’ולי פלאט שגרה בקנזס.  זו לא תמונה סתמית.  האישה הזו בעלת כוח אדיר.  ג’ולי חולשת על תקציב של 2 מיליארד דולר להענקות.  היא זאת שהעבירה לאחים לנשק אחרי חרבות ברזל $5,800,000 בגלל שאחים לנשק הודיעו שהם זונחים את הפעילות המחאתית ומתמקדים ב”עזרה לניצולים”.

ג’ולי פלאט היא יושבת הראש של דירקטוריון איגוד 146 פדרציות היהודיות באמריקה, JFNA והיא זו שמעבירה לארגוני המחאה בישראל סכומי עתק.

מאז חרבות ברזל היא וה JFNA העבירו לישראל כ”תקציב חירום” לעזרה לניצולים $850,000,000.  מי קיבל את הכסף?  ניצולים????? זיבי.  את הכסף קיבלו ארגונים כמו אחים לנשק.

 

אסף שמואלביץ עם ג'ולי פלאט הבנקאית של הפדרציות היהודיות עם $3 מיליארד לחלוקה
אסף שמואלביץ עם ג’ולי פלאט הבנקאית של הפדרציות היהודיות עם $3 מיליארד לחלוקה

 

מה המרגל סיכם איתה שתעביר כסף לאחים לנשק?  את מי היא שייכה לו כאיש קשר?  ואיך קורה שבבת אחת ב 7 לאוקטובר אחים לנשק מפרסמים שהם מקימים חמ”ל לתרומות לניצולי הטבח???

שנבין:  הפדרציות היהודיות באמריקה אספו 850 מיליון ש”ח למפונים וניצולים, ואף ניצול לא קיבל שקל???

https://forward.com/news/648843/after-10-7-jewish-federations-raised-850-million-for-israel-40-is-unspent/

 

מי הפעיל?  אורן שביל….

 

כולם יודעים שהמרגל אסף שמואלביץ’ התמחה בפרקליטות במחלקה הכלכלית, וכולם יודעים שהפרקליטות “החליטה” לא להגיש כתבי אישום נגד המפעילים.  אז מי הפעיל?  אורן שביל.

 

אורי שביל הסאל בצהל שהפעיל את המרגל אסף שמואלביץ מטעם אחים לנשק
אורי שביל הסאל בצהל שהפעיל את המרגל אסף שמואלביץ מטעם אחים לנשק

 

כעת מתבררת התמונה:  המפעיל הישיר הוא אורן שביל מאחים לנשק, שהכניס אותו לחדרים הסודיים בפיקוד דרום בלי תעודות ואישורים.

אנשי אחים לנשק ו”מטה ההייטק” ידעו בדיוק מה הולך לקרות, והייתה להם תכנית מוכנה מראש להפוך בבת אחת מ”ארגון פוליטי” ל”ארגון סיוע לניצולים”.

עד ה 7/10 2023 ראשי אחים לנשק הגיעו לארה”ב לאסוף תרומות בכנסים שארגנו להם אחים לאידאולוגיה, בניו יורק, אראל מרגלית, יונתן בר שדה, וגם בבסן פרנסיסקו היו להם תומכים ותורמים.  למשל, אופיר גוטלזון, יזם הייטק מפאלו אלטו.

הנה פה רואים שהפטרון הניו יורקי של אחים לנשק אראל מרגלית נפגש עם מיכל ביניש, ובתמונה מתחת הוא נפגש עם אסף שמואלביץ.

אסף מרגלית עם מיכל ביניש ועם אסף שמואלביץ
אסף מרגלית עם מיכל ביניש ועם אסף שמואלביץ

 

למשל כשביבי נסע לדבר באו”ם, 19/9/2023, 3 שבועות לפני חרבות ברזל, גם אנשי אחים לנשק טסו לשם כדי להתסיס את הישראלים של ניו יורק להפגין נגד ביבי בבית המלון שלו ה Regency.  גם סידרו הקרנה של מיצגים גועליים על בנין האו”ם נגד מדינת ישראל.

הנה פה 3 אנשי אחים ואחיות לנשק במשרדי הפדרציה היהודית בניו יורק עושים הסברה להתרמה.  21/9/2023.

 

בת אל ולנטיין בלאיש במשרדי הפדרציה היהודית 21-9-2023
בת אל ולנטיין בלאיש במשרדי הפדרציה היהודית 21-9-2023

וכאן הפעילים שנסעו לניו יורק נפגשים עם הפטרונים האמריקאים שלהם אראל מרגלית ואופיר גוטלזון.

 

אראל מרגלית עם אופיר גוטלזון ופעילי אחים לנשק בניו יורק 9-2023
אראל מרגלית עם אופיר גוטלזון ופעילי אחים לנשק בניו יורק 9-2023

 

הפעילים שכרו יאכטה ויצאו להצטלם ולכרוז במגפונים.  בניו יורק חודש לפני חרבות ברזל. התמונה היא על יאכטה.

 

פעילי אחים לנשק בניו יורק חודש לפני חרבות ברזל 9-2023
פעילי אחים לנשק בניו יורק חודש לפני חרבות ברזל 9-2023

ניו יורק. ברודווי. חודש לפני חרבות ברזל.  רצו להציל את ישראל למען הדמוקרטיה.  אף אחד מהם לא מצטער.

הפגנה של נשות אחים לנשק בניו יורק כשביבי בא לאום חודש לפני חרבות ברזל
הפגנה של נשות אחים לנשק בניו יורק כשביבי בא לאום חודש לפני חרבות ברזל

 

 

אורן שביל.  שביל לגהנום.

אורן שביל ידע שסינוואר שולח 600 נוחבות בשביל להפיל את ביבי
אורן שביל ידע שסינוואר שולח 600 נוחבות בשביל להפיל את ביבי

 

אורן שביל הוא מהקיצוניים של אחים לנשק

 

אורן שביל הוא מהמסיתים הארסיים יותר והאגרסיביים ביותר, ברמה של פסיכוזה אקטיבית.  הוא סיים צבא ב”מורן” כמ”פ, אבל במילואים נהפך סא”ל.  היה מפקד גדוד בחטיבה 214.

 

ב 22/3/2023 הכריז “אני חושש למדינה”, “באנו להרים דגל, לפני חודשיים וחצי עזבתי הכל כדי להרים דגל ולקרוא לעצור. אנשים הבינו שהם לא רוצים לשרת בצבא של מדינה לא דמוקרטית”….”אנחנו נלחמנו בשביל דיקטטורה? לא נראה לי”, “הצבא מתפרק. רוב הזמן לא הייתי בצבא תחת ממשלות שבחרתי בהן, ובסוף קמתי בבוקר ועשיתי את עבודתי הכי טוב”. “אם אם החוקים ימשיכו לעבור בזה אחר זה בקריאות שניות ושלישיות, אנו נהפוך את האיומים למעשים ולא נתייצב לשירות מילואים”.

הנה פה אחים לנשק ביולי 2023 יוצאים לרחובות. 19/7/2023.  “יחד נחזיר את הפשיסטים לביבים”.

 

הפגנה של אחים לנשק אין צבא בלי דמוקרטיה 19-7-2023
הפגנה של אחים לנשק אין צבא בלי דמוקרטיה 19-7-2023

הנה פה דורית ביניש יוצאת להפגין בהפגנות של הבת שלה מיכל ביניש אחים לנשק.

 

דורית ביניש יוצאת להפגין בהפגנות של הבת שלה מיכל ביניש אחים לנשק

 

 

אורי יצחקי עם מיכל ביניש בהפגנה של אחים לנשק
אורי יצחקי עם מיכל ביניש בהפגנה של אחים לנשק

בבת אחת ב 7/10/23 הודיעו אחים לנשק שהם זונחים את המחאה ועוברים ל”סיוע לניצולים”.

העיתונאי עמיר קורץ פרסם בשעה 17:03 ביום הטבח ש”פחות משעה מתחילת המתקפה על ישראל, אנשי מחאות המילואים השונות הודיעו כי הם מתגייסים למערכה בלי לחשוב פעמיים….  בשעה הזו: כל אותם לוחמים, טייסים, אנשי מודיעין, יחידות מיוחדות ואחרים – שהממשלה ושלוחיה כינו “בוגדים”, “אנרכיסטים”, “עוכרי ישראל” ועוד שלל השמצות – היו הראשונים להתייצב, גם למילואים, מי שנקרא לצו 8, וגם לטובת שורת יוזמות סיוע אזרחיות….עוד לפני שמונה בבוקר, “אחים לנשק” (אורן שביל בעצמו) פרסם הודעה לפיה הם “קוראים לכל מי שנדרש להתייצב להגנת ישראל, ללא היסוס ומייד. כרגע הדבר החשוב ביותר זה ביטחון אזרחי המדינה”.

https://www.calcalist.co.il/local_news/article/rjkltcrx6

ראו פה הודעה לעיתונות האמריקאית שהופצה בסינדיקציה לכל העיתונים היהודיים בארה”ב והפדרציות ב 7/10/2023

https://jweekly.com/2023/10/07/israeli-opposition-pro-democracy-protesters-press-unity-in-face-of-attacks-from-hamas/

צ’יק צ’אק הבוסית הגדולה של הארגון, המייסדת מיכל ביניש הרימה אתר מושקע ל”אחים ואחיות”, עם סרטים וסיפורים על הצד ההתנדבותי של אחים ואחיות לנשק.

https://www.brothersandsistersforisrael.org/media

מה פתאום “אחים לנשק” הפכו “אחים ואחיות לנשק” ברשם העמותות????

 

אחים לנשק נרשמה כעמותה ב 14/6/2023, ע”ר 580768935.

ב 19/12/2023 הם ביקשו לשנות את השם לשם דומה “אחים ואחיות לישראל חמ”ל אזרחי“, כלומר “אחים לנשק גרסה 2”, והרישום הזה נכנס לתוקף ב 3/1/2024.  רשם העמותות ניפק מספר עמותה חדש, ע”ר 580781946 עם כתובת ברח’ שד’ ההסתדרות, 66, חיפה.  זו הכתובת של עו”ד הראל טיקטין.

 

 

הראל טיקטין העורך דין של אחים לנשק חולש על תרומות 150 מיליון שח
הראל טיקטין העורך דין של אחים לנשק חולש על תרומות 150 מיליון שח

 

בתמונה:  הראל טיקטין העורך דין של אחים לנשק חולש על תרומות 150 מיליון שח

גם הבן של שאול מופז בעסק…. איתמר מופז.  גם הוא אח לנשק.  איתמר הוא סמנכ”ל תפעול של Tulou חברה שמתקינה בבניינים חדר להשכרת סולמות, שואבי אבק, מקדחות ועגלות בשכירות קצרת מועד.

 

איתמר מופז אחים לנשק אבא שלו חינך אותו לאהוב את הנוחבות המבורכות
איתמר מופז אחים לנשק אבא שלו חינך אותו לאהוב את הנוחבות המבורכות

 

 

 

 

 

 

 

היוזמת של כל המהלכים הללו היא מיכל ביניש (הבת של דורית ביניש).  אחים לנשק גרסה 2 הצהירה על מטרות של “תרומה לחברה וערבות הדדית”.

ואלו הפעילים הרשומים בעמותה גרסה 2 אחים ואחיות:  חברי ועד:  אורן שביל, דרור רענן ארזליאת אריאלה וייס שחף, רון שרף. מנכל:  איתן הרצל, יועמ”ש:  אברהם פרדס, וועדת ביקורת:  צור אלון, ותמר קינן שחורי. מייסדים:  הראל טיקטין ומיכל ביניש. 

בעמותה גרסה 1 היו רשומים:  אייל נוה, איתמר מופז, בן רובוביץ, גיגי לוי וייס, מיכל ביניש, קרן טרנר אייל, ושי אינבינדר.   

ראו כאן את אירוע הפתיחה של אחים לנשק 6/2/2023 “צעדת דגלים ביערות”

מיכל ביניש המוח הכלכלי של אחים ואחיות לנשק

 

בתמונה:  המייסדת מיכל ביניש.  אמא שלה הזונה דורית ביניש לימדה אותה קומבינות משפטיות איך לא להשאיר עקבות.  מבחינתה הימניים לא חולקים את אותם ערכים שלה, והם מפריעים לה לעשות שלום עם הנוחבות ולחיות עם הנוחבות בדו קיום.  לכן צריך להיפרד מהימניים בכוח.
מיכל ביניש ידעה שהנוחבה יבואו וחיכתה להם בציפיה להפיל את ביבי
מיכל ביניש ידעה שהנוחבה יבואו וחיכתה להם בציפיה להפיל את ביבי
שימו לב לאיש הזה, גיגי לוי וייס, שעשה את הונו בהימורים באינטרנט ומשם הפך יזם “לגיטימי”, קרן NFX, שפעיל במקביל גם באחים לנשק וגם ב”מטה ההייטק”.
לדבריו לפני 7/10/2023 בכל העולם הכלכלות חוו צמיחה ורק בישראל חוו ירידה ונפילה בגלל הממשל הדיקטטורי של הימין.
גיגי לוי וייס פעיל באחים לנשק ומטה ההייטק נגד הדיקטטורה
גיגי לוי וייס פעיל באחים לנשק ומטה ההייטק נגד הדיקטטורה

ערוץ 12 גויס לעשות לאחים לנשק יחסי ציבור.  הנה פה הם מאיימים “לא תעצרו את הפיכה, לא תהיה תקיפה באיראן”.  והדברים האלה שודרו בלי שאף אחד שאל, אז מה אתה כן רוצה?  שאיראן תזרוק פצצה אטומית על כולנו?

 

 

אחים ואחיות לנשק קיבלו מהפדרציות היהודיות אחרי חרבות ברזל $5,800,000 לסיוע הומניטרי

ב 7/10 בבת אחת הודיעו “אחים ואחיות” שהם נוטשים את המחאה הפוליטית, הקימו עמותה חדשה הפיצו לתורמים האמריקאים שהם מתמקדים רק בעזרה לניצולים והקמת מרכזי סיוע וקטיף עגבניות.  באופן מתוזמן כל אנשי אחים לנשק יצאו לשדות לקטוף עגבניות ולהצטלם על העגבניות כתמונת אליבי.
הפדרציות היהודיות העבירו לאחים ואחיות לנשק חמ”ל אזרחי בין 7/10/2023 ל 1/11/2023 סכום של $5,307,500 ועוד $500,000 ב 23/2/2024.
על פניו נראה שאחים לנשק הפיצו לאמריקאים התורמים מצגי שווא שהם זונחים את המחאה ועוברים לפעילות של סיוע הומניטרי, קיבלו את המיליונים, והשתמשו בהם לחמם את המחאה וההסתה.  אלה מצגי שווא לתורמים שעלולים לסבך את התורמים עם מס הכנסה של ארה”ב.

אחים ואחיות לנשק הכסף זורם כמו מים

ראו כמה כסף רק ב 2023 כמעט 140,000,000 ש”ח נכנס.  נשאר להם עודף של 87,000,000 ש”ח ב 31/12/2023.  78,000,000 ש”ה הגיעו מחו”ל (60%).

מי מממן את אחים לנשק?  קואליציית AID מממנת את כמעט כל קבוצות ה”מחאה” מארה”ב, משפחת פרלמן (אמריקאים, בעלים של אושן סטייט), משפחת וקסנר המוכרת, עידן עופר, קבוצת JNF שהמנכ”ל שלה הוא המנכל לשעבר של “הלל” קק”ל!!

זו העמותה שביצעה שמות בצה”ל, זו העמותה שדחפה לפגיעה בביטחון של הילדים שלכם.  זו העמותה שקיבלה פרס על “התנדבות” מבוז’י.  הם הוציאו על פרסום פי כמה יותר מאשר על עזרה לחטופים, פצועים וחקלאים יחדיו.

אחים ואחיות לנשק תרומות 150 מיליון שח 60% מחוץ לארץ
אחים ואחיות לנשק תרומות 150 מיליון שח 60% מחוץ לארץ ב 2023
ראו פירוט מלא מי תורם להם:
אחים ואחיות לנשק דוח תרומות ל 2023
אחים ואחיות לנשק דוח תרומות ל 2023

 

ראו פרוטוקול ועד מנהל מספטמבר 2023

 

עמותת אחים לנשק פרוטוקול ועד מנהל עם כתובות פעילים 6-9-2023
עמותת אחים לנשק פרוטוקול ועד מנהל עם כתובות פעילים 6-9-2023

מיכל ביניש מגיעה ממשפחה מקומבנת היטב

אמא שלה היא דורית ביניש שהיתה נשיאת בית משפט עליון.  אמא שלה דורית שואפת לקבל את תפקיד אם בית הדין של הוועדה הממלכתית לחקר מתקפת הנוחבה……  כשדורית ביניש היתה ראש הפרקליטות, היא לקחה את הבן של אהרון ברק להתחות אצלה, אבנר ברק.
האחות של מיכל ביניש, דניאלה ביניש דניאלה בייניש, בתה של בייניש התמחתה אצל נאוה בן אור, כשהיתה משנה לפרקליטת המדינה לעניינים פליליים שעימה עבדה בייניש כשהיא כיהנה בתפקידים שונים בפרקליטות. 
ב 2014 עבדה כמנהלת התפעול הראשית (COO) של בנק ברקליס הבריטי בישראל.
הנה כאן מסדרת מיכל ביניש לחבריה רוי גורדון מפגש עם אמא שלה, דורית ביניש, כדי שהאנרכיסטים יזכו ללגיטימיות מנשיאת עליון בדימוס.
דורית ביניש מסבירה שאם ימונו שופטים בלי שלשופטים יש כוח וטו, זה יהפוך את בית המשפט לפוליטי, ומדרון חלקלק לסוף המדינה, ולכן אסור לוותר על הערכים שהיא נלחמה עליהם…

וזה האנרכיסט רוי גורדון בבית של דורית ביניש
רוי גורדון אחים לנשק התפלל שהנוחבות ייכנסו לארץ כדי להפיל את ביבי
רוי גורדון אחים לנשק התפלל שהנוחבות ייכנסו לארץ כדי להפיל את ביבי
שירה אטניג השתוקקה שיחיא סינוואר ישלח 600 נוחבות לישראל כדי להפיל את ביבי
שירה אטניג השתוקקה שיחיא סינוואר ישלח 600 נוחבות לישראל כדי להפיל את ביבי

 

זיוה אגמי היועמשית של אחים לנשק
זיוה אגמי היועמשית של אחים לנשק והמרגל אורן שביל

על מה הלכו אחים לנשק לבג”ץ???? חוק הגיוס

 

ממש בסמוך להקמה, רצו אנשי אחים לנשק והגישו בג”ץ נגד חוק הגיוס, בטענה שיש חוסר שוויון בנטל, והחרדים משתמטים מגיוס……  כן אלה שזעקו שהם ישתמטו מגיוס למילואים הלכו לב”ץ והתלוננו שהחרדים משתמטים מגיוס. בג”ץ 6199/23 שבו הם יוצגו ע”י עוה”ד טומי מנור, עו”ד עמית מור, ועו”ד טל גנדלמן.

הנה הם פה בשערי בגץ ביום בו הגישו את הבג”ץ.  מי מחזיק את העתירה ביד עם משקפי שמש כחולות? אורן שביל.   וזה היה ממש אחת הפעולות הראשונות שלהם מרגע שהתקבצו זה לזה וזו לזו. השלט אומר “ממשלה מלא מלא פשיסטית”.  כלומר הם רואים את ביבי כצ’אושסקו (במקרה הטוב).

 

אורן שביל ופעילי אחים לנשק ביום הגשת הבגץ לאכיפת גיוס חרדים לצהל
אורן שביל ופעילי אחים לנשק ביום הגשת הבגץ לאכיפת גיוס חרדים לצהל

 

עתירה זו אוחדה עם עתירה של הג’ינג’י, התנועה לאיכות השלטון בג”ץ 6198/23 שיוצגו ע”י אליעד שרגא, עו”ד תומר נאור ועו”ד הידי נגב.  שימו לב שההבדל במספר הבגץ הוא מספר עוקב אחד.  זה אומר שהגיעו למזכירות יחד והגישו ביחד.

עוד עתירה על חוק הגיוס שאוחדה עם אחים לנשק היא של איילת השחר סיידוף ו 139 שמות, בג”ץ 6477/23, שבה המייצגים הם דפנה הולץ לכנר וקמילה מיכמן.  שתי אלה הן היועמ”שיות של תנועת מר”ץ, והכתובת של המשרד שלהן לצורכי עתירות היא מגדל המוזיאון בתל אביב (בדיוק איפה שהמשרד של רני רהב).  בתיקים הרגילים שלהן לכל אחת יש כתובת בעיר אחרת.  שתיהן גם מייצגות את עינב צנגאוקר ומשתמשות בה לצורכי עלה תאנה לתקוף את הממשלה במסווה של דאגה לחטפים שהופקרו.

עוד עתירה שאוחדה היא של “התנועה הדמוקרטית הישראלית” בגץ 7955/23 ובה מייצגים גלעד שר, גלעד ברנע ואיתן טוקר.  אלה המריונטות של אהוד ברק.

עוד עתירה שאוחדה היא פורום איילון לזכויות אדם, זכויות חברתיות וצמיחה שוויונית, בג”ץ 7525/23 שבה המייצגים הם משה שפירא ואבי קורצברג.

עוד עתירה שאוחדה היא של משמר הדמוקרטיה הישראלית, בג”ץ 3917/24, שבה המייצגים הם יובל יועז, אוהד שפק ורינה ענתי.

למה הדבר דומה? לנחילי זבובים שכולם מגיחים מאותה שלולית צואה (יהדות אמריקה שמממנת את כולם), ובאים להתיישב לאריה (הממשלה/ביבי) על הפתח של נחירי האף, כדי לחסום לו את הנשימה.

ואיך בית משפט עליון (כלומר יצחק עמית) שמקבל מבול של עתירות כאלה כמעט כל יום, יכול לטעון שהוא משרת את הציבור הישראלי, אם בגלל העבירות האלה אזרחי ישראל שמגישים ערעורים מקבלים מועד דיון בעוד שנה וחצי עד שנתיים?

להשלמת התמונה, נזכיר שאת המרגל הראשי אסף שמואלביץ, מייצגת עדי ריטיגשטיין אייזנר, שהיא ממומנת ע”י תנועת אומ”ץ, ותנועת אומ”ץ בישראל ממומנת ע”י תרומות ענק שהישראלי ממדינת פרו, ברוך איבצ’ר שולח מפרו דרך הבן הסנדקי שלו רני רהב לממן את אומ”ץ.

עדי ריטיגשטיין אייזנר, (העו”ד של המרגל אסף) בשם תנועת אומץ, הגישה עתירה למנוע ממבקר המדינה לחקר במקביל את מחדל פלישת הנוחבה.  1015/24.

עדי ריטיגשטיין אייזנר מייצגת את מרגל הג'יימס בונד למען הכיבוש
עדי ריטיגשטיין אייזנר מייצגת את מרגל הג’יימס בונד למען הכיבוש

הנה החלטה מהבגץ שהגישה העו”ד של המחבל למנוע את חקר מחדל הנוחבה, בגץ 1015/24 במימון המיליארדר ברוך איבצ’ר ורני רהב (שעומד לקבל נתח משמעותי מהירושה של איבצ’ר בצוואתו).

 

עדי ריטיגשטיין אייזנר עוהד של המרגל מייצגת את איכות השלטון ו 89 עותרים למניעת חקר מחדלי הנוחבה
עדי ריטיגשטיין אייזנר עוהד של המרגל מייצגת את איכות השלטון ו 89 עותרים למניעת חקר מחדלי הנוחבה

אביעד גליקמן עושה יחסי ציבור לאחים לנשק

ומי עשה לאחים לנשק יחסי ציבור על הגשת הבגץ????  אביעד גליקמן, דליפי דליפי. גליקמן ראיין את אורן שביל וציטט אותו:

“זאת העתירה הראשונה שמוגשת בשם ‘אחים לנשק’ והיא מסמנת אבן דרך משמעותית במאבק שלנו למען חוזה חדש של המחנה הליברלי עם המדינה”….  “מזה חודש וחצי חוק ההשתמטות הקודם פג, עשרות אלפי אנשים עריקים. ממשלת ישראל במודע לא אוכפת חוקים שהיא כפופה אליהם. דורשים ממנה לעשות מעשה ולאכוף אותם. מה שהיה לא יהיה, ההסדר הקודם בו חלק גדול מהאוכלוסייה לא משרת נגמר. דורשים חוזה חדש”…..”החלוקה בנטל חייבת להיות של כל עם ישראל. לא ניתן יד לאפלייה בין דם ודם ובין אזרח לאזרח”.

 

https://13tv.co.il/item/news/domestic/crime-and-justice/haredim-idf-903670619/?pid=7&cid=903050184

אירוע מכונן 22/7/2023 אחים לנשק מפסיקים לשרת בצה”ל

 

חודש אחרי שהגישו את הבג”ץ אחים לנשק כינסו כנס עיתונאים והצהירו על הפסקת שירות בצה”ל.  אין ספק אירוע מכונן שנועד להקריס את המדינה.  22/7/2023.

מה הם חשבו שיקרה אם אף אחד לא ישרת בצה”ל?  הבינה המלאכותית של צה”ל תעצור את הנוחבות על הגדר?

 

אייל נוה ואחים לנשק באירוע המכונן של הודעה על הפסקת התנדבות ושירות בצהל 22-7-2023
אייל נוה ואחים לנשק באירוע המכונן של הודעה על הפסקת התנדבות ושירות בצהל 22-7-2023

https://www.israeldefense.co.il/node/58990

שימו לב:  לאורן שביל המפעיל יש חוצפה לתבוע לשון הרע את רונית הביביסטית

 

יש להם חוצפה לתבוע לשון הרע.  גם בוגדים וגם תובעים וכל זה מהכסף שג’ולי פלאט שולחת להם מקנזס…..

כתבי תביעה: 4595-08-23 ו 2810-08-23.  ארבעה ממובילי המחאה נגד ההפיכה המשטרית – שקמה ברסלר, אורן שביל, עמי דרור ומשה רדמן – תובעים כ-600 אלף שקל מ”רונית הביביסטית” שפרסמה את מספרי הטלפון שלהם וקראה להטריד אותם • ברסלר תובעת מיליון שקל משני גולשים שהשמיצו אותה בפייסבוק

לפני כשלושה שבועות כתבה לוי בטוויטר: “מי שצריך ביצים טריות, שמן זית או דבש טהור בזול. זה המס’ של שקמה ברסלר. תתקשרו, תשלחו הודעות, תיהנו ותפיצו אצל החרדים. הם אוהבים טרי”. לטקסט הוסיפה לוי אימוג’י של פרצוף בוכה מרוב צחוק וכן את מספר הטלפון של ברסלר, מובילת מחאת “הדגלים השחורים”.

אותו היום צייצה לוי ציוץ נוסף, בו כתבה “מוצרי תינוקות בזול: טיטולים מגבונים וכו'”, לצד שמותיהם ומספרי הטלפון של עמי דרור ומשה רדמן, ממובילי מחאת ההייטקיסטים. עוד באותו היום פרסמה את מספר הטלפון של של אורן שביל, ממובילי מחאת המילואימניקים “אחים לנשק”, וכתבה: “מתן שירותי אבטחה, שירותי מוקד, קונצרטינות, שריפת צמיגים ושירותי ניקיון ואחזקה לאלפי עסקים ובתים פרטיים מדן ועד אילת. מחירים מעולים!”.

התובעים טוענים, באמצעות עורכי-הדין עפר פירט, אלי שמעון, דנית ליבנת וגלעד שר, כי לוי הפרה את פרטיותם ופרסמה עליהם לשון הרע. בעקבות מכתב התראה ששלחו לה נמחק חשבון הטוויטר של לוי, אולם התובעים לא מסתפקים בכך ודורשים פיצוי ופרסום התנצלות.

בתמונה: רונית הביביסטית האדירה והאגדתית עם רובי יונה, מפיק תותחיסט ומגיש לשעבר בערוץ 14.

רונית הביביסטית האדירה והאגדתית עם רובי יונה
רונית הביביסטית האדירה והאגדתית עם רובי יונה

https://www.the7eye.org.il/493688

 

 

 

אחים לנשק לא יהיה לכם צבא אבל נעזור לכם לקטוף עגבניות
אחים לנשק לא יהיה לכם צבא אבל נעזור לכם לקטוף עגבניות

 

 

אחים לנשק אחים לסרבנות קודם מסרבים לגיוס אחכ בוכים שביבי אשם
אחים לנשק אחים לסרבנות קודם מסרבים לגיוס אחכ בוכים שביבי אשם

 

הנה פה עידו גלילי – עוד תכשיט סרבן גיוס….

אורי יצחקי עם מיכל ביניש בהפגנה של אחים לנשק
אורי יצחקי עם מיכל ביניש בהפגנה של אחים לנשק
Views: 5,004

6 Comments

  1. אני רועד זה לא יאמן שופטת בית משפט ידעה? צהל? הרמטכל וכל הבטחון והפקירו את האנשים ששחטו אותם ומטה החטופים תומך בהם השם ישמור לתלות אותם אחד אחד רפורמה מיד ולהעיף את זמבאורה מיארה

  2. וואו וואו וואו השחיטות של האליטה הנאצית המסוכנת בישראל חוצות אפילו את גבולות הדימיון שלי
    ותאמינו לי שדמיינתי את הבגידה בכל דרך אפשרית, אבל זה מנצח את כולם

    מאחלת לכל אחד ואחת מהם, למות כמו הנערה האנוסה בנובה, או כמו התינוק שצלו בתנור בגללם

    השמאל כבר לא סתם פסיכופטים מסוכנים,
    הם פשוט חבורה של רוצחים בברברים
    מסוכנים יותר מכל נוחבה !!!

  3. לבובו הליצן, יש יותר מדי תהיות ועדויות והליכים שמתנהלים כרגע בעניין כדי להפריך את טענתך ההזויה והמופרכת והמשוללת כל-יסוד על “תקיעת סכין” (מניח שהתכוונת לגרמניה בסוף מלחה”ע ה 1).

    ומי שמפיץ ש”ביבי דיקטטור” ו”שיריב (לוין) מחריב” וחוסם כבישים וקורא לסרבנות ומעודד הוצאת כספים מהארץ ומשבית שירותי רפואה ופורץ באלימות למשרדים של אירגון חברה-אזרחית –
    הוא זה שצריך להתבייש!

    כמו אגדת תקיעת הסכין המקורית, גם כאן == נשפך == דם של חפים מפשע. 1200 וזה רק ביום הראשון של השיקמה באוקטובר (טבח קפלן). בושה לך ולשכמותך.

  4. זו אגדת תקיעת סכין מודרנית. מי שמפיץ אותה צריך להתבייש. כמו אגדת תקיעת הסכין המקורית, גם כאן יישפך דם של חפים מפשע ורבים והדם הזה יהיה על ידיהם של כל מפיצי הסיפור. בושה לכם.

  5. אין מילים עדנה , חיפשתי את השם של הסגן אלוף כבר הרבה זמן
    מרתק

  6. סרטן פשה בגוף האומה. תאים סרטניים אובדניים שרוצים לקחת איתם לקבר את גוף הנשא.

    בצמרת של למעשה כל מערכות הלא נבחרות במדינה יש אנשים שפועלים לסיום המפעל הציוני. המטכ”ל, הפצ”ר, השרות הציבורי, משרדי ממשלה, המערכת המשפטית, השב”כ, המוסד, האקדיה, התרבות, התשקורת, ההסתדרות, התאגידים.

    עמדות תמוהות, צעדים מקוממים הם רק בכיוון שטוב לאויבי ישראל ואי אפשר להסביר אותם רק על ידי כסילות ונאיביות. לא.

    ההסבר הנכון הוא שצמרות אלו עברו לצד האויב. כן, זוהי בגידה. בגידה לא במובן של שיתוף פעולה, לפחות לא ישיר עם האויב.

    זה לא העברת נ”צדיקים לחיזבאלה וגילוי תנועות של האוגדות לחמאס. לא, הבגידה הזו מתבטאת בנסיון למנוע ניצחון מישראל על ידי חבלה לא פיזית, גרירת רגליים, לא לקיחת החלטות שכל ילד בן 5 מבין (לא להיכנס לפילדלפי בכניסה קרקעית למשל), מסירת שטחי המדינה לחיזבאללה וניסון להכנע גם לחיבאללה וגם לחמאס. ראש המוסד מאיר דגן למשל בגד בחבלה של תקיפה באיראן לפף הודעתו שלו.
    למרבה הצער, סרטן לא נרפא ללא כריתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds