EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

המרגל 7: אסף שמואלביץ בבית קפה ניו יורקי דוגם את איכות הקפה ומספר על שותפתו עם הכרישה עו”ד יסמין לוקץ ואראל מרגלית לניצול בינה מלאכותית

המרגל אסף שמואלביץ נראה כמו אוסטין פאוורס

עמית איסמן סידר למרגל אסף שמואלביץ בדיקה מקוצרת בזום לכשירותו הנפשית של 15 דקות.  לאחר זעם ציבורי עמית איסמן חזר בו והורה לפרקליטות לבקש מהשופט בדיקת מחלות נפש פרונטלית.

צפו במרגל פה מתראיין על עסקיו והצלחותיו וביחד עם חברתו נותנים ציון 7 מתוך 10 לקפה בניו יורק.  ככה נראה משוגע?  ככה נראה פסיכי? האם על סמך 2 דקות צפייה בסרטון זה הייתם מעניקים לחמוד הזה דיאגנוזה של חולה פסיכוטי?

הוא אפילו מצליח בצלילות דעתו לדרג את איכות הקפה 7 מתוך 10.  נו….  החלטה מושכלת המעידה על יכולת להבחין בין פולי קפה עבשים לטריים, והנקודה הנכונה שבין קפה מריר ורע, לקפה שעושה טוב.

 

המרגל אסף שמואלביץ בניו יורק מתפאר בעסקים עם האום ובינה מלאכותית
המרגל אסף שמואלביץ בניו יורק מתפאר בעסקים עם האום ובינה מלאכותית

הוידאו.

 

 

יסמין לוקאץ’ הכרישה הישתה השותפה של המרגל ב”לב כחול”

 

בראיון שבוידאו הוא מדבר על עסקים עם האו”ם בסיוע לאוקראינה לאיתור פליטים באמצעות בינה מלאכותית API ו IOT.  השותפה שלו לעסק היא הכרישה יסמין לוקץ’ שמאז הפדיחה של המעצר מחקה כל רמז לקשרים עסקיים שלה עם אסף שמואלביץ’.

לא ברור איך המרגל נדבק אליה, אבל הוא הריח שהיא בת של מיליארדרים (הבת של מרים אדלסון) ויש מצב לעשות עליה ועל הקשרים שלה קופה.  מה שכן היא חיברה אותו (מסיבות כלכליות בלבד) לאראל מרגלית שבניו יורק היה מופקד על ניהול סניף “אחים לנשק”.

 

יסמין לוקאץ' שותפתו של המרגל אסף שמואלביץ בעסקי לב כחול
יסמין לוקץ’ שותפתו של המרגל אסף שמואלביץ בעסקי לב כחול

 

יסמין לוקץ מיליונרית בזכות הוריה עשתה עסקים עם המרגל אסף שמואלביץ
יסמין לוקץ מיליונרית בזכות הוריה עשתה עסקים עם המרגל אסף שמואלביץ

 

יסמין לוקץ ואסף שמואלביץ הקימו את חברת PEVC & Startups והיא המייסדת של Blue Heart.  היא הופיעה בתכנית הכרישים ופרסמה על עצמה ש”30 דקות עם יסמין לוקץ’ יכולות להגביר את החזון של כל ארגון”.

לדבריה היא יזמית סדרתית, #investor, ומייסדת #ICON – Israel Collaboration Network, ארגון שעוזר ליזמים ישראלים לחדור לשוק האמריקאי באמצעות גישור על עמק הסיליקון. יסמין לוקץ’ “החליטה למשוך בחוטים שלה כדי לייסד את הגרסה האמריקאית של “קוד לאמריקה” – קוד לישראל. קוד עבור ישראל מכוון לגשר על מומחי קוד כדי לפתור #NGOs מאבקים יומיומיים עם ידע טכנולוגי”.

אסף שמואלביץ’ אמר ש”יסמין ואני חולקים חזון דומה – יצירת השפעה חברתית באמצעות שיתוף פעולה חוצה מגזרים:  גם קוד לישראל וגם בלו הארט חולקים את הרעיון של שימוש במתנדבים מוכשרים מהמגזר הפרטי כדי להתמודד עם אתגרים חברתיים אמיתיים.  אנו לוקחים את חברות ההיי-טק ואת הנכונות של התעשייה לעזור ולהתאים אותן לצרכים הנואשים של סוכנויות ממשלתיות וארגונים לא  ממשלתיים לקבלת עזרה.  זה עדיין אפשרי לעבוד בטכנולוגיה, להגדיל את הרווחים של המעסיק שלך תוך ביצוע פרויקט צדדי שיש לו השפעה גדולה”.

 

אסף ויסמין מופיעים עם אראל מרגלית בפורום הרצל ליזמות ב 19/4/2023

 

אראל מרגלית היה ח”כ והוא יזם ומיליארדר שעבר לניו יורק.  הוא ממובילי המחאה נגד הדיקטטורה, ויזם מחאות בניו יורק נגד ממשלת ישראל, ונגד ביבי, כשביבי הגיע לתת נאומים באו”ם.

עלו אליו לרגל כל אנשי אחים לנשק והצטלמו איתו בניו יורק.  הוא הפך לשמש סוג של סניף אהוד ברק בניו יורק.  כל ההפגנות הקולניות בניו יורק היו עמל ידיו.

כל “מטה ההייטק” שהמציא את הסיפורים שההייטק הישראלי יתרסק בגלל הדיקטטורה ומשקיעים מושכים השקעות מישראל עבר דרכו, כי הוא שפך כמויות של כסף ללא הכרה על “הפרויקט”, הפלת ביבי.

והנה ב 19/4/2023 מי מגיע לאירוע של ההסתדרות הציונית העולמית בפורום הרצל ליזמות בירושלים?  אראל מרגלית והוא נותן עבודה יחד עם יסמין לוקץ ואסף שמואלביץ.  יחד איתם ירון נוידורפר.

ירון נוידורפר הוא מנכ”ל המחלקה לכספים (CFO) בסוכנות היהודית מזה כשש שנים. בתפקידו הקודם שימש כסגן נציג האוצר בצפון אמריקה וטיפל בגיוסי ההון של מדינת ישראל.  לדבריו “העלות התוספתית של PTSD (פוסט טראומה בגלל חרבות ברזל) למשק הישראלי בחמש השנים הקרובות נאמדת בכ-197 מיליארד שקל בהתאם לתחזיות הקיימות”.

 

פורום הרצל ליזמות אראל מרגלית יסמין לוקץ ואסף שמואלביץ 19-4-2023
פורום הרצל ליזמות אראל מרגלית יסמין לוקץ ואסף שמואלביץ 19-4-2023

 

מי זאת עו”ד יסמין לוקץ?

יסמין הינה ביתו החורגת של איל ההון שלדון אדלסון.  ליסמין ולאורן לוקץ’, אמן וצלם אומנותי יש 4 ילדים.  לאחרונה חזרה להתגורר בישראל לאחר כשני עשורים בארצות הברית בעקבות בתה הגדולה שהתגייסה כחיילת בודדה.

עו”ד יסמין לוקץ היא אשת עסקים, כלכלנית ועורכת דין, משקיעת הון סיכון, יזמת חברתית, מייסדת ומנכ”לית ICON,המייסדת של Code for Israel. משנת 2018 חברה בצוות המשקיעים בתוכנית “הכרישים” של קשת וגיל הפקות.

יסמין לוקץ’ נולדה וגדלה בתל אביב, בתם של ד”ר מרים אדלסון וד”ר אריאל אוקסהורן.  למדה בגימנסיה העברית “הרצליה”.  בשירותה הצבאי שירתה כקצינת מבצעים בחיל האוויר בטייסת מסוקים.  לאחר שהשתחררה עבדה בהפקת אירועים בנמל תל אביב

בשנת 1997 יסמין סיימה את לימודיה כבוגרת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, ובשנת 1998 סיימה את לימודה בחשבונאות וכלכלה גם כן מאוניברסיטת תל אביב. לאחר מכן התמחתה במשרד עו”ד כהן-להט-דורון, ועבדה בארנסט אנד יאנג-סניף ישראל.

בשנת 2006 סיימה תואר השני במנהל עסקים מאוניברסיטת סטנפורד בסן פרנסיסקו, ונשארה להתגורר בארצות הברית בעמק הסיליקון.

ב-2007 החלה יסמין לפעול כיועצת ליו”ר והמייסד שלדון אלדסון (אביה החורג) בתאגיד העסקי לאס וגאס סאנדס שמחזיק בבתי מלון ובתי קזינו בלאס וגאס, באי מקאו שבסין ובסינגפור.

באותה תקופה מונתה מטעמו של אדלסון לשמש גם כנציגה עסקית מטעמו בעיתון ‘ישראל היום‘ בתחומי התקציב, מכירות, ואסטרטגיה.

בשנת 2010 ייסדה יסמין ושימשה כסמנכ”לית תפעול ראשי בחברת Evoz שיצרה מכשיר שמאפשר להורים לדעת מה שלומו של תינוקם על ידי האזנה לפעילותם תוך שליחת התראות למכשיר הסלולרי שלהם.

דרכה הציבורית החלה בשנת 2014 כשייסדה את ICON ,  ארגון ללא מטרות רווח שפועל ליצור קהילה בעמק הסיליקון ולרתום את כוחה של הקהילה הזו כדי לעזור לסטרטאפים ישראלים להשתלב בשוק האמריקאי. הארגון מפגיש בין מנכ”לים ויזמים ישראלים עם בכירים בעמק הסיליקון ובתעשיית ההון סיכון האמריקאית.

סטארט אפים רבים שעברו את התכנית 101SV של ICON נמכרו במאות מיליוני דולרים והינם מובילים בתחומם.

בשנת 2021 הקימה את Code for Israel. תנועת המתנדבים של ההייטק הישראלי, המורכבת מנשות ואנשי תוכנה, מוצר, הייטקיסטים ויזמים שתורמים מהזמן והמומחיות שלהם ומפתחים פתרונות טכנולוגיים לאתגרים החברתיים בתחומי חינוך, בריאות וסביבה.

אחד מהפרויקטים שקודמו בCode for Israel הוא “מר-גיש”, מערכת המנטרת את המצב רגשי-חברתי של תלמידים בבתי ספר על בסיס יומי בעזרת אפליקציה, ויצאה לדרך כפיילוט בערים שדרות ונהריה.

יסמין נבחרה בשנת 2020 בידי “ידיעות אמריקה” לאחת מעשרת הישראלים המשפיעים ביותר באמריקה.

יסמין רשמה שורה של השקעות מוצלחות בחברות ישראליות-אמריקאיות, ובהן Salt Security, Redkix, TripAction ו-Loop Commerce, Tipalti.

בשנת 2018 לוהקה לעונה השנייה של תוכנית “הכרישים” בערוץ קשת ומפגישה בין יזמים המחפשים משקיעים לאנשי עסקים, והמשיכה גם להופיע בעונה השלישית.  במסגרת התכנית השקיעה במיזם משאבת חלב חדשנית להנקה של היזמים סניה ומאשה ולדברג.

לאחרונה (2023) לוהקה לוקץ’ לעונה הקרובה של תוכנית “רוקדים עם כוכבים” המשודרת בקשת.

 

המשפחה הפטריוטית של אסף – הכירו את האבא אבי שמואלביץ

 

ופה אבא של המרגל אבי שמואלביץ מעניק ספר למישהו חשוב בדימוס מצה”ל יוסי פלד.  הספר מוקדש לרותי שמואלביץ, לילדיו היקרים של אבי, אורן, עומר ואסף ש”תמיד איתי”, וכתוב בפרונט ש”כל המסופר בספר אמיתי”.

אבי שמואלביץ אבא של המרגל אסף שמואלביץ מגיש ספר שכתב ליוסי פלד
אבי שמואלביץ אבא של המרגל אסף שמואלביץ מגיש ספר שכתב ליוסי פלד

 

 

הנה הספר של האבא של המרגל.  הספר מאוד פטריוטי והאיש מאוד פטריוטי.  הוא כנראה מאוד מקושר לצמרת צה”ל.  הוא גם עשה הון תועפות בחברת “כלל”.  לדבריו הוא דור 6 בארץ והקים עמותה למען אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים, ושמה “סופר ספיישל ספורט”. קרי, ספורט עממי לכל אחד בלי הבדל גזע מין ודת. הוא גם הקים “סופר ספיישל מונדיאל” כדורגל לילדים האוטיסטים. מחלקת הספורט של בנק דיסקונט תורמת מדריכים, ההתאחדות לכדורגל תורמת כדורי רגל, “איגוד הכדורסל נותן לנו כדורים”, ו”משה אשכנזי מחברת “אביר”-ספורט תורם גביעים ומדליות”.

בדברי הפתיחה האבא מספר:

בחזית תעלת סואץ בשנים 1970-1967 צמח דור חדש של לוחמים.  אנשים צעירים שהתחשלו על סדן הקרבות הרצופים.
לא אהבנו את המלחמה ולא קשרנו לה כתרים.  מיטב הנוער – חברינו, נפלו בה.

ידענו והבנו את המשימה המוטלת על כתפינו הצעירות:  לקשור את חיינו עם גורל העם ועם גורל ארץ ישראל – מולדתנו לעד!
מטרת כתיבת הספר הייתה לספר את הסיפור של חבריי ושלי מנקודת מבטי, על מאבקנו היומיומי במלחמת ההתשה בתעלת סואץ החל מנובמבר 1967 ועד לנובמבר 1970.

במלחמת יום הכיפורים היינו צעירים בני 18 בקו האש הרצחני, ולא התמוטטנו. לא שאלנו שאלות, ולא הפקרנו. חלקנו אף הקריב את היקר לו מבלי להניד עפעף. נלחמנו רחוק מהבית, ולקחנו סיכונים עצומים. איני יודע אם אנשים מבוגרים יותר היו עושים זאת.
עם ישראל חי וקיים בארץ ישראל וימשיך לעולם ועד”.

ספרו של אבי שמואלביץ אביו של המרגל אסף שמואלביץ על מלחמת ההתשה

 

https://www.amutakesher.org.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/maozim.pdf

עדכונים בהמשך בדף זה.

 

Views: 764

One Comment

  1. עבור המארגנים, מוסיף שמואלביץ, עריכת ימי הספורט אינה דבר מובן מאליו. למרות ש”סופר ספיישל ספורט” מוכרת על-ידי משרדי החינוך, הרווחה והבריאות, הפעילות אינה נתמכת על-ידי גורמים ממסדיים וממומנת כולה מכיסם הפרטי של אנשי העמותה. “איננו עוסקים בגיוס תרומות”, הוא מסייג, “אך אנו מחפשים באופן נואש אנשים וגופים שיוכלו לתרום לנו מזמנם, כישרונם או תחום עיסוקם. בין אם אלה מורים לספורט שיתנדבו להקים חוגים במקום מגוריהם, חברות שמוכנות לתת חסות לאירועי הספורט, ואפילו סיוע בהסעות לאירועים ובחזרה מהם יתקבלו בברכה”.

    המעוניינים לסייע לפעילות העמותה יכולים ליצור קשר עם אבי שמואלביץ בטלפון 052-3345003 או באימייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds