EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפיגור של יריב לוין: לא רוצה לממן לנוחבות סנגוריה ציבורית למרות שזו הדרך הכי טובה להבטיח שהם יורשעו כי סנ”צ מוכרים את הלקוחות

יריב לוין רוצה לדלל את הכוח של אסתי חיות ויצחק עמית לנקנק את הציבור

השבוע פורסם שהמדינה הזדעזעה מהחלטה של שופט לחייב את מדינת ישראל לממן ייצוג משפטי לנוחבות דרך תשלום ישיר לעו”ד פרטי במימון משרד המשפטים.  כך היה מקובל לפני שהנבלה קנת מאן הקים את הסנגוריה.

מאז שהוקמה הסנגוריה, השופטים מתעקשים שהחשוד, עציר, אסיר או נאשם ישתמשו רק בסנגוריה, למרות שהאופציה לעו”ד פרטי במימון המדינה עדיין קיימת בספר החוקים.  סע’ 19 לחסד”פ.  למשל שולה זקן קיבלה את הקומבינה הזו.

הסנגוריה הציבורית הוקמה כדי לסייע לפרקליטות בהרשעות סיטונאיות

 

הסיבה היא שהסנגוריה הציבורית הוקמה כדי לשרת את הפרקליטות ולעזור לה להרשיע, כשברור לכולם שהסנגוריה היא עלה תאנה לייצוג משפטי.

הנאמנות של סנגור סנ”צי היא לסנגוריה ולא ללקוח, והסנגוריה גם מתערבת בייצוג, ונותנת הוראות “להסכים” שלא לחקור, להסכים שלא להגיש בקשות, ולהסכים ללכת לעסקת טיעון.

אם הסנגוריה היתה טובה אז אף אחד לא היה שוכר עו”ד פרטי, אבל בגלל שהסנגוריה כל כך גרועה, הלקוחות יודעים שמי שנופל על סנגוריה, העו”ד ימכור אותו והוא יורשע.

זו הסיבה שכולם מוכנים לקחת הלוואות של מאות אלפי שקלים לעורכי דין, רק כדי שהסנ”צ לא תמכור אותם.

זה ידוע שהסנגוריה מוכרת את הלקוחות שלה.  הם פשוט מצפצפים על הלקוחות שלהם.  יותר חשוב להם לשמור על יחסי לקלוקיישן וחברות עם השופטים והפרקליטות ולכן הם לא מעיזים להילחם.  הם לא מעיזים להתנגד להגשת ראיות לא קבילות, לא מעיזים להילחם על כלום.

סנ”צ:  סרט נע של 99% כישלון

ולכן דווקא בגלל שהסנגוריה היא כל כך גרועה, סרט נע של הרשעות עם 99% כישלון……  זה המתכון הבטוח להרשעות בסרט נע של הנוחבות.

הרי נניח שיריב לוין לא יחתום על הצ’קים לעו”ד פרטיים, אותם עמותות שממנות את הקפלנוחבה ואת מתנגדי הדיקטטורה יאספו כסף ויממנו להם עו”ד פרטיים.

הכסף יגיע מהקרן החדשה לישראל ומהפדרציות היהודיות בחו”ל, ואולי גם מקטאר והרשות הפלסטינית.

אם יהיו לנוחבות עו”ד פרטיים, הם יילחמו על כל ראיה וראיה, ועל כל חומר חקירה, ועל תעודות החיסיון, לא יסכימו להגיש ראיות בלי לחקור (מה שעושים עו”ד של סנגוריה), וזה יגזול יותר זמן, ויהיה יותר קשה להרשיע.

בתמונה ראש הסנגוריה הארצית, ענת מיסד כנען, מי שמוכרת 99% מהלקוחות שלה.

ענת מיסד כנען סנצית כושלת עלה תאנה של ייצוג משפטי לעצירים בפלילים
ענת מיסד כנען סנצית כושלת עלה תאנה של ייצוג משפטי לעצירים בפלילים

 

 

יש לנו 2 הערות סיום:

יריב לוין יכול לחתום על תקנות שהשכר לייצוג מחבלי נוחבה יהיה 50% פחות מהשכר לייצוג אזרח ישראלי.

אנחנו ממליצים על פיצול הסנגוריה ל 5 ארגונים עצמאיים, כלומר להפוך את 5 המחוזות של הסנגוריה לארציים, כך שהם יתחרו זה בזה על מצוינות.

ראו פה תשלומי סנגוריה ציבורית לסנגורים חיצוניים ברבעון הראשון 2020

 

 

תשלומי סנגוריה ציבורית לסנגורים חיצוניים ברבעון הראשון 2020

 

ראו פה מכתב לפיצול הסנגוריה ל 5 גופים עצמאיים

נשלח למי שהיה שר המשפטים אמיר אוחנה מטעם התנועה למען איכות השפיטה.  אמיר אוחנה אכזב את השולחת ולא ענה בכלל.

 

התנועה למען איכות השפיטה 7 פיצול הסנגוריה הציבורית ל-5 גופי סנגוריה מתחרים 13.4.2020
Views: 74

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *