EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד ענבל הראל (חיפה) סחטנית הגברים ובעלה דביר אלטיט: זרקה גפרורים על דלת משרדה והאשימה בן הזוג לשעבר של הלקוחה אורלי לוי בהצתת משרד. השופטת טל תדמור זמיר זימברה אותה

ענבל הראל זרקה כמה גפרורים על דלת משרדה והאשימה את הבעל של לקוחתה אורלי לוי

עוה”ד ענבל הראל מחיפה המתמחה בייצוג נשים שקרניות וזדוניות תפרה תיק לגרוש של מרשתה אורלי לוי  והתלוננה במשטרה כי הוא הצית לה את דלת המשרד.  ענבל זרקה כמה גפרורים על הדלת בעודה עוטה כפפות ורצה למשטרה.

היא עשתה זאת 3 ימים אחרי שהאיש פרסם בפייסבוק שענבל הראל סוחטת אותו במזונות ויועצת לאורלי לוי למנוע ממנו קשר עם הילדים. למען הנוחיות הגבר נקרא ה”גרוש” אבל הוא בכלל לא היה נשוי לאורלי לוי מעולם.  למזלו חסך לעצמו סחיטה של כתובה….

על מה כל המהומה???  על אורלי לוי הגרושה מחיפה.  הביטו בה. 

שימו לב לנכסים היקרים שבזכותם היא חושבת ש”מגיע לה”.   הגרושה הזו אורלי לוי עובדת כגננת בעירית חיפה.  רצוי שתקראו את התסקיר שכתבה העו”ס אהובה וינוגרד עליה:  היא צועקת על 3 הילדים, מפליקה פליקים בטוסיק, מושכת להם בשערות, מכה עם כפכפים ושורטת.  אם ככה היא מתנהגת כלפי הילדים שלה, מה היא עושה בגנון?????  התלונה היחידה על האבא היתה שהוא נותן לילדים לרדת במעלית לללא מבוגר….

 

 

בתמונה הגודליגרית אורלי לוי – ציצים בעלות של 50,000 שקל סיבה למזונות מוגברים

 

אורלי לוי גרושה שקיבלה מבעלה טיול לניו יורק וטענה שבגלל זה מגיע לה מזונות ברמה גבוהה
אורלי לוי גרושה שקיבלה מבעלה טיול לניו יורק וטענה שבגלל זה מגיע לה מזונות ברמה גבוהה

 

אורלי לוי שימו לב לציפורניים חתולה שורטת אוהבת לשרוט את הגברים שלה
אורלי לוי שימו לב לציפורניים חתולה שורטת אוהבת לשרוט את הגברים שלה

 

המשטרה בחיפה רצה לתפוס את האיש והביאו אותו להארכת מעצר אצל השופטת טל תדמור זמיר, אבל היא זרקה את המשטרה לכל הרוחות.  ראו מ”י 17239-06-21 משטרת מרחב חוף / מטה מרחב חוף – חיפה נ’ פלוני.  נפתח 8/6/2021. (תיק במשטרה פל”א 425306/21.

הרי אם ענבל הראל טוענת שהציתו לה את דלת המשרד, איפה הראיות?  איפה צילומים?  איפה איכונים מהמשטרה?  האם מצאו את הגפרורים?  רק בגלל שהגבר ממורמר על זה שהיא סחטה אותו ומפרסם בפייסבוק, זו עילת מעצר?  ברור שהמעצר היה מבויים ע”י ענבל הראל.  נציין שבכל רגע נתון היה הגרוש ע”י מעקב שענבל הראל שמה לו באמצעות משרד חוקר פרטי “אורי סבר – היחידה לחקר האמת”.

 

בתמונה: ענבל הראל זרקה כמה גפרורים על דלת משרדה והאשימה את הבעל של לקוחתה אורלי לוי

ענבל הראל חיית טרף פמינאצית

עו”ד ענבל הראל מתפארת בפייסבוק איך היא סוחטת מגברים כתובות למרות שהלקוחות שלה בוגדות ומעלילניות שווא, איך היא גורמת לזרוק גברים מהבית שלהם עם תחתונים ועוד לחייב אותם לממן את מגורי האישה או המשכנתא, והיא ממש מתארת איך בבית דין רבני כל הדיינים לטובתה, והיא תמיד מביאה נצחונות לנשים שלה…. בחיפה.

 

ענבל הראל סחטנית כתובות מגברים ויועצת מומחית לנשים להעליל תלונות שווא
ענבל הראל סחטנית כתובות מגברים ויועצת מומחית לנשים להעליל תלונות שווא

זו לא חוכמה גדולה להביא נצחונות לנשים בחיפה.  זו העיר עם השופטים הכי פמינאצים בארץ.  יעל וילנר הטילה חיתיתה על הגברים בחיפה, אספרנצה אלון וחננאל שרעבי יושבים בהרכבי ערעורי משפחה ותמיד פוסקים נגד הגבר.   עכשיו גם הערבוש מחמד סארי ג’יוסי פוסק כמוהם.  גם הנבלה הגועלי מהעליון יצחק עמית צמח בחיפה.  בבית הדין הרבני מספיק להופיע ולהגיד ל”מרשתי יש כוס וציצים”, והדיין דניאל אדרי משתחווה בפניה.

גם פרחה עם מנת משכל של עטלף יכולה להביא נצחונות לנשים בחיפה.

ענבל הראל עשקה את הגבר וקפצה על פוסט בפייסבוק

בפוסט שכתב האבא בפייסבוק 3 ימים לפני שענבל הראל התלוננה עליו על ההצתה התלונן האב שעשה את רוב הונו בעסקים בארה”ב – כי גרושתו אורלי לוי “גוזלת” מיליונים מכספו בחסות מערכת המשפט. וכך כתב החשוד: “אני משלם במשך 18 חודשים 25 אלף שקל מזונות: 8,500 שקל משכנתא, 5,000 שקל ללימודים בבית ספר, 4,500 שקל להוצאות הבית ו-7,500 לאקסית… אם נפרדנו, אני אמור אמור להמשיך לפרנס אותה עד כדי התעשרות על חשבוני? את חיה בבית שלי שלא שמת עליו מעולם ולו שקל אחד, בית של שלוש קומות, ואני משלם את כל ההוצאות והמשכנתא”.

אם לא די בכך שכרו השתיים חברת חקירות לצורך ביצוע מעקב אחר הקורבן במטרה לנסות ולסחוט עוד כסף כיאה לגודלריות כחול לבן ובחסות התאטרון המשפטי ישראלי. ככל הידוע לנו המעקב לא הניב את הפירות להן ציפו השתיים.

החשוד הוסיף וכתב כי “האקסית והמערכת המשפטית עושים חגיגות על חשבוני… תפסה אמריקה, והכל בזכות מניפולציות קשות ורוע לב לא נגמר… להמשיך ולהתעמר קשות בי ובילדיי, דרך מערכת המשפט, בחסות החוק. 15 פעמים הגישה בקשות שונות ומשונות… ומבקשת עד עצם היום הזה להרחיק אותי מילדיי היקרים”.  פוסט זה לא הזכיר ישירות את עורכת הדין של האישה, ענבל הראל.

 

50,000 ש”ח מזונות לחודש – לנשים הישראליות יש תאבון בלי עין הרע

נציין שענבל הראל דרשה בשם אורלי לוי 50,000 ש”ח מזונות.  היא טענה שזה מוצדק כי הגרוש לקח אותה ל 3 חופשות “יקרות” בזנזיבר, ארה”ב ותאילנד, ושיכן אותה בפנטהאוז מפואר שהיתה עליו משכנתא של 8,500 ש”ח. 

עוד היא טענה שאחרי הפרידה כל הכסף שהיא היתה מקבלת הולך למימון “מאהבת בעלות של 50,000 ש”ח…

עו”ס אהובה וינוגרד:  האמא (גננת) מכה נותנת פליקים וצובטת

למעוניינים לקרוא מה העובדת הסוציאלית אהובה וינוגרד חשבה על הזוג, הנה התסקיר.  בתסקיר כותבת העו”ס שאחת הבנות אמרה שאמא מכה אותה פעמים רבות, ותיארה צביטות בטוסיק ופליקים.  בת נוספת דיברה על “אלימות מתמשכת” של האמא, שנפסקה כשהתחילו הליכי הגרושין, כולל משיכות בידיים, מכות עם כפכפים ושריטות.  הצעקות נמשכות עד היום. 

הבן הכחיש הכל.  ושימו לב שמדובר בגננת בעירית חיפה!!!!  אמא למופת…..  אותה אורלי לוי התלוננה אצל העו”ס שהאבא נותן לילדים לרדת לבד במעלית.  אוי יוי יוי…..

 

אהובה וינוגרד עובדת סוציאלית חיפה זה בסדר שהאמא מפליקה ומושכת בשערות הילדים
אהובה וינוגרד עובדת סוציאלית חיפה זה בסדר שהאמא מפליקה ומושכת בשערות הילדים

 

תסקיר אהובה וינוגדר עוס חיפה

דביר אלטיט הבעל של ענבל הראל גוייס לפברק תלונה משלו על “תקיפה ע”י אלמוני”

ענבל הראל אפילו גייסה את בעלה דביר אלטיט להעליל על האיש. דביר אלטיט טען ש”כמה שעות מוקדם יותר באותו היום של ההצתה  – גבר אלמוני היכה וניסה לתקוף אותו בחנות אלקטרוניקה שבבעלותו”……

 

אלטיט הוא הבעלים של סטריאו שופ, חנות שממוקמת בחוצות המפרץ “בבניין שקט וצדדי, מחוץ להמולה של אזור הקניות הגדול”. אלטיט היה נשוי לאישה אחרת וענבל חשקה בו ו”גנבה אותו לעצמה”.  אפילו התנדבה לייצג את אלטיט בגירושין שלו מאשתו.

לפי כתבה של שמעון איפרגן הכתב הקוקסינל של מאקו דביר אלטיט טען במשטרה ש”אחד מהם נכנס למשרד שלי עם אלה והכה אותי”, “הוא אמר לי: ‘תמסור ד”ש חם לאשתך’, והכה אותי בעוצמה”, סיפר דביר שלטענתו  נזקק בהמשך לטיפול רפואי באמצעות 2 אקמולים.

 

ענבל הראל תופרת התיקים ובעלה דביר אלטיט
ענבל הראל תופרת התיקים ובעלה דביר אלטיט

 

השופט שאחראי לכל הבלגן בתיק המשפחה הוא טל פפרני, שהטיל על האיש סכומי מזונות אסטרונומים, אולם גם טל פפרני לא האמין לשטויות של ענבל הראל, ופשוט העיף אותה מהתיק.

עו”ד ענבל הראל – ולמה שהכלבה תזרוק גפרורים על הדלת של משרדה? 

מסתבר שכאשר אורלי לוי (טל. 050-7891979 מרח’ חנה סנש 20 חיפה) חפצה להתגרש, היא עשתה קומבינה עם ענבלהראל ושתיהן סיפרו לאבא שענבל תעשה להם גישור, ושההכל יהיה טוב.  ענבל הראל הציגה עצמה כמגשרת מוסמכת והיא שידלה את האבא להביא לגישור מסמכים “כדי שאפשר יהיה להכין טיוטות”. 

 

במשך כמה חודשים ענבל הראל ניסתה לקדם את הדרישות של אורלי ולשכנע את האבא לוותר על המכנסיים שלו עד שהוא הבין שזו מלכודת פמיניסטית.  האבא הודיע לענבל “יאללה שאורלי תתבע אותי”.

אלא שאז המגשרת ענבל הראל הפכה להיות העורכת דין של אורלי לוי, והגישה תביעה שצירפה אליה את כל המסמכים שהאבא חשף בגישור.  כל עורכי הדין יודעים שזה דבר שאסור לעשות (כלל 31 לכללי לשכת עורכי הדין).  ענבל לא רצתה לוותר על התרנגולת המטילה לה ביצי זהב, ולכן בתגובה להתראה שקיבלה שעליה לפסול עצמה, הלכה ויזמה את התלונות.

להלן מכתבו של עו”ד אורי קינן המייצג את האבא לעו”ד ענבל הראל, התראה בגין הפרת כללי האתיקה:

מכתב אורי קינן לעוד ענבל הראל התראה סעיף 31 לכללי לשכת עורכי הדין היתה מגשרת ואסור לייצד צד אחד

 

טל אבריאל ייצג את ענבל הראל וכתב פואמות פיוטיות

נציין שענבל הראל שכרה את שירותי עו”ד טל אבריאל שכתב שענבל “פעורת פה לנוכח ההאשמות”, שהיא “עשתה מלאכתה נאמנה”, שהאבא “מנסה לרפות את ידיה”, שהיא בכלל לא היתה מגשרת, שאת המסמכים היא קיבלה באופן וולנטרי מהאבא, שה”מטרה לפסול אותה היא שקופה ונלוזה”, שהיא בסך הכל ניסתה לחסוך זמן ומשאבים, ושהיא עזרה לאבא לבקש מאורלי להפסיק לקלל את האבא מול הילדים, ו”יש לברכה על כך”. 

עוד טען טל אבריאל שענבל “מייצגת מעולה ויסודית”, ו”חבל” שהאבא מנסה לפסול אותה.  עוד כתב אבריאל שענבל היא “נורמטיבית ומוערכת מאוד בקהילה המשפטית”.

 

טל אבריאל אוכל צפרדעה בצרפת אבל למה הפה פעור
טל אבריאל אוכל צפרדעה בצרפת אבל למה הפה פעור

 

כן…  ענבל הראל מוערכת מאוד בקהילת הפמינאציות ובמרכז רקמן, אבל עובדה שכעבור שבוע לאחר מכתב זה, היא עצמה כתבה לשופט פפרני ב 22/8/2021 שלאור כלל 31 לכללי לדשכת עורכי הדין היא מבקשת לצאת מהתיק. אכן השופט טל פררני שחרר אותה, ושלום על ישראל. תלה”ם 14916-10-20.  ראו מכתבו של טל

מכתב תשובה של טל אבריאל בנושא הנוכלות של ענבל הראל

ולהלן התשובה של אורי קינן (מייצג את הגרוש לטל אבריאל (מייצג את ענבל הראל):

מכתב תשובה מאורי קינן לעוד טל אבריאל על ניגוד ענינים של המגשרת ענבל הראל

 

 

וכאן ניתן לראות איך הגיבה אורלי לוי לבקשת ענבל הראל להתפטר מהייצוג שלה, פניה ישירה לשופט טל פפרני:

התיחסות אורלי להתפטרות ענבל

 

ענבל הראל זרקה את טל אבריאל ולקחה את יובל אדלר

 

יובל אדלר עורך דין מייצג את ענבל הראל משכשך במדמנה
יובל אדלר עורך דין מייצג את ענבל הראל משכשך במדמנה

 

להלן כתבה של זיו קריסטל מפוסטה 9/6/2021:

חיפה: נעצר ושוחרר חשוד בתקיפת עורכת הדין ענבל הראל המייצגת את הגרושה אורלי לוי

עו”ד לענייני משפחה התלוננה על הצתה בכניסה למשרדה, ובעלה התלונן כי הותקף על ידי אלמוני. המשטרה יירטה פוסט פייסבוק של איש עסקים ש”התלונן” על גובה המזונות. השופטת מתחה ביקורת על מעצרו של החשוד ללא ראיות

איש עסקים חיפאי אמיד, המצוי בסכסוך גירושין קשה, נעצר בחשד שהצית את דלת הכניסה למשרדה של עורכת הדין המייצגת את גרושתו, ושלח לפני כן שליחים לתקוף את בעלה (8 יוני 2021).

החקירה נפתחה בדיווח על הצתה שבוצעה ביום שני בלילה, בכניסה למשרדה של עורכת דין מוכרת לענייני משפחה במרכז הכרמל בחיפה. באירוע נוסף, שלא נראה כצירוף מקרים, בעלה של עורכת הדין התלונן כי כמה שעות מוקדם יותר באותו היום – גבר אלמוני היכה וניסה לתקוף אותו בחנות אלקטרוניקה שבבעלותו.

 

משטרת חיפה עצרה כחשוד בשני האירועים איש עסקים תושב חיפה, בן 47. לחשוד סכסוך מזונות קשה, ועורכת הדין ענבל הראל (המתלוננת) מייצגת את בת-זוגו לשעבר אורלי לוי בהליכים המשפטיים מולו. לפי החשד, עורכת הדין של האישה הפכה מטרה לזעמו. הגבר נחקר גם בחשד כי קשר לכאורה קשר עם אדם נוסף שנשלח לתקיפת בעלה של עורכת הדין, דביר אלטיט.

אחת ה”ראיות” לכאורה שהיו למשטרה בדבר המניע של החשוד, נמצאה בפוסט שפרסם לפני שלושה ימים בלבד בפייסבוק. בפוסט תיאר הגבר – שעשה את רוב הונו בעסקים בארה”ב – כי גרושתו “גוזלת” מיליונים מכספו בחסות מערכת המשפט. וכך כתב החשוד: “אני משלם במשך 18 חודשים 25 אלף שקל מזונות: 8,500 שקל משכנתא, 5,000 שקל ללימודים בבית ספר, 4,500 שקל להוצאות הבית ו-7,500 לאקסית… אם נפרדנו, אני אמור אמור להמשיך לפרנס אותה עד כדי התעשרות על חשבוני? את חיה בבית שלי שלא שמת עליו מעולם ולו שקל אחד, בית של שלוש קומות, ואני משלם את כל ההוצאות והמשכנתא”.

 

החשוד הוסיף וכתב כי “האקסית והמערכת המשפטית עושים חגיגות על חשבוני… תפסה אמריקה, והכל בזכות מניפולציות קשות ורוע לב לא נגמר… להמשיך ולהתעמר קשות בי ובילדיי, דרך מערכת המשפט, בחסות החוק. 15 פעמים הגישה בקשות שונות ומשונות… ומבקשת עד עצם היום הזה להרחיק אותי מילדיי היקרים”.  פוסט זה לפחות אינו מזכיר ישירות את עורכת הדין של האישה.

שופטת בית משפט השלום בחיפה, טל תדמור זמיר, דחתה אתמול את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים. המשטרה ביקשה את ימי המעצר “כדי למצות את החקירה עד תום ולגבש עמדה במהלך המעצר”.

השופטת קבעה כי התשתית הראייתית לחשד קלושה – וקיבלה את בקשת הסנגור, עו”ד ציון שמעון, לשחרר את החשוד ללא תנאים. “עיינתי בתיק החקירה ולא שוכנעתי בשלב זה כי קיים יסוד סביר לחשד, לפיו החשוד אכן ביצע את המעשה. דומה כי אצה למשטרה הדרך לעצור את החשוד, בטרם התגבש החשד נגדו”.

 

ציון שמעון סנגור קרע לעורכת דין ענבל הראל את הצורה
ציון שמעון סנגור קרע לעורכת דין ענבל הראל את הצורה

 

 

Views: 77