EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה המפוטמת דינה דומיניץ כלאה 7 זונות כושיות מדרא”פ במעון נשים מוכות בעלות 1.8 מיליון שח בשנה במקום להעיף אותן על מטוס

הכלבה דינה דומיניץ טיפלה בתלונה נגד יוסי נקר סוחר העמבה מיקנעם

הפרקליטה דינה דומיניץ שתפקידה למגר את הזנות משועממת.  בגלל המלחמה אף אחד לא מתעניין בעבודה שלה.   בשטח יש רק זונות ישראליות שרוצות וחפצות לעבוד בעבודת הזנות, ואיתן הפרקליטות לא מתעסקת.

כדי לייצר פעילות דינה דומיניץ מחשפת את הזונות שמגיעות מחו”ל כדי להרוס להן את החגיגה, ולייצר לעמה כותרות שהיא פרקליטה שמביאה תוצאות.

ראו את רמת הפיגור השכלי שלה.  היא מפרסת היום 4/8/2024 שמצאו 5 כושיות זונות מדרום אפריקה “שהוחזקו בתנאי עבדות” ועבדו בזנות מרצונן.

לדבריה אף אחת לא רצתה להתלונן, אז היא כלאה אותן בניגוד לרצונן במעון לנשים מוכות.  שם עובדות סוציאליות הבטיחו להן שהן תקבלנה לפחות שנה של מגורים חינם בישראל ודמי מחיה, מספיק זמן כדי להכיר משיהו ולהתקע בישראל, וכתוצאה הן הפלילו את מי שעזר להם להגיע לישראל.

לדבריה של דינה דומיניץ החמישיה סיפרה לעוד 2 כושיות על הפיתויים והצ’ופרים…   שנה חינם בישראל ודמי מחיה על חשבון המדינה ואז גם הן הצטרפו לחגיגה.

אז כבר יש פה 7 כושיות שצריך לממן אותן לפחות שנה.  מעון לנשים מוכות (והן לא נשים מוכות) עולה 18,000 ש”ח בחודש והן מקבלות דמי כיס 1,000 ש”ח בחודש.

בשנה כל כושית עולה 228,000 ש”ח כפול 7 שווה 1,600,000 ש”ח בשנה.

בסוף השנה הן מקבלות מענק פז”ם (מענק הסתגלות של 8,000 ש”ח.  ב 14/2/2024 העבירו ח”כ תמנו שטה, מיכל וולדיגר ועאידה תומא סלימאן חוק שהן תקבלנה תוספת מענק של עוד 3,000 ש”ח.  כלומר 11,000 ש”ח כפול 7 זה עוד 77,000.

כמובן שהן מקבלות אוכל, ביגוד, נסיעות, והמקום שהן תופסות מצדיק פניה למשרד הרווחה לחפש עוד וילה לנשים מוכות חדשות.  וזה לא כולל את הכסף שעולה לתת להן שעות טיפוליות עם עו”ס, והזמן של הפרקליטות והשופטים.

מה זה נותן למדינת ישראל?

 

להלן הודעת הדוברות של דינה דומיניץ

 

בהמשך להודעת הפרקליטות על הגשת כתב אישום נגד ארבעה נאשמים בגין סחר בנשים מדרום אפריקה והחזקתן בתנאי עבדות:

חמש אזרחיות דרום אפריקה הוכרו כקורבנות סחר בבני אדם על ידי משרד המשפטים
עדותן הובילה במעצר חשודים והגשת כתב האישום בפרשת הסחר בבני אדם שנחשפה לאחרונה בתל אביב

מאז תחילת החקירה קיימה יחידת התיאום הממשלתית למאבק בסחר בבני אדם, זנות ופוליגמיה, בחטיבה החברתית במשרד המשפטים, קשר רציף עם המשטרה, והנחתה להעביר למקלט לקורבנות סחר שלוש נשים שאותרו במהלך פעילות המשטרה, אשר על פי החשד נסחרו לישראל לשם עיסוק בזנות. תחילה, הנשים לא שיתפו פעולה בחקירה, אולם לאחר שהן נקלטו במקלט וטופלו על ידי הצוות, נערכה חקירה נוספת, במסגרתו הרגישו יותר מוגנות ובטוחות לשתף במידע קריטי אשר הוביל לאיתור החשודים בפרשה ועוד שתי קורבנות שגם הופנו למקלט.

בעקבות המידע ושיתוף הפעולה, הכירה המתאמת הממשלתית למאבק בסחר בבני אדם בכל הנשים כקורבנות סחר, והן ממשיכות להיות מטופלות ומלוות במקלט ומקבלות את כלל הזכויות ממשרדי הממשלה הרלוונטיים. עדויות הקורבנות הובילו, כאמור, בסופו של יום למעצר החשודים והגשת כתב האישום המשמעותי שהוגש היום.

עו”ד דינה דומיניץ, המתאמת הממשלתית למאבק בסחר בבני אדם, בזנות ופוליגמיה בחטיבה החברתית במשרד המשפטים:* “הנשים, שנעצרו על ידי המשטרה, תחילה לא שיתפו פעולה, אולם ביקשנו להעבירם למקלט לקורבנות סחר בבני אדם למספר ימים, ולחקור אותן לאחר מכן. המהלך הניב תוצאה חיובית, מאחר ונשים אלו הרגישו שהן מוגנות ומטופלות, ולכן שיתפו פעולה וסיפקו מידע רב ומשמעותי שהוביל למעצר החשודים ולגילוי שתי נשים נוספות שהוכרו גם הן כקורבנות לסחר בבני אדם, והמידע אף הוביל להגשת כתבי האישום בפרשה. זו דוגמא מצוינת לחשיבות שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך, החל משלב הזיהוי וההכרה והחקירה, בין כלל הגורמים, תוך הבנה שללא הגנה ושיקום לקורבנות, גם האכיפה לא תוכל להתקיים”.

רקע על הטיפול בקורבנות סחר בבני אדם בישראל: לפני כשנה סמכות ההכרה בקורבנות סחר בבני אדם הועברה מהמשטרה למתאמת הממשלתית למאבק בסחר בבני אדם בחטיבה החברתית במשרד המשפטים, כשהמנגנון החדש כולל התייעצות עם ועדה מייעצת הכוללות נציגי משטרה, רשות אוכלוסין והגירה, משרדי הרווחה והעבודה, וכן נציגת ארגונים לא ממשלתיים ושורדת סחר.

לאחר ההכרה, מוצע להן שנת שיקום על ידי משרד הרווחה והשירותים החברתיים במקלטים ובמרכז יום ייעודי, הכולל, בין היתר, טיפול פסיכיאטרי ורפואי על ידי משרד הבריאות, ושיקום פסיכו-סוציאלי, שיקום תעסוקתי והכשרה מקצועית, סיוע ותמיכה בהליך הקליטה בחזרה למדינת המוצא וסיוע משפטי בחינם מטעם משרד המשפטים במהלך ההליך הפלילי נגד הפוגע ובהליכים אזרחיים הנלווים לפגיעה בהן. השהות במלקט אינה מותנית בעדות הקורבן בבית משפט או בשיתוף פעולה מצידם עם חקירת המשטרה, אולם קורבנות שבחרו להעיד נגד מי שניצל אותם ונשארו בישראל לתקופה זו, יכולים לשהות במקלט לכל אורך ההליך הפלילי ולאחר מכן לבקש שנת שיקום נוספת בהתאם לקריטריונים.

למידע נוסף על מסלול ההכרה בקורבנות סחר בבני אדם, באתר יחידת התיאום הממשלתית למאבק בסחר בבני אדם, זנות ופוליגמיה

תיאום ראיונות בנושא ניתן להשיב למייל זה או לפנות ליובל במספר 052-3112150

https://www.gov.il/he/pages/victims_identification_process

Views: 144

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds