EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה מיטל מור החפיצה מינית את מאי גולן בכך שהפיצה כתב אישום עם פנינים “מוצצת קטנה לקקי לי את חור התחת”

מאי גולן הפרקליטה מיטל מור החפיצה אותה מינית וביזתה אותה מינית

היום הופץ כתב אישום שניסחה פרקליטה מפמת”א מיטל מור נגד אחד קוקוריקו תומר מור.  הוא מואשם בהטרדה מינית של חברת הכנסת מאי גולן. 10/7/2024.

כתב האישום הופץ  ע”י מיטל מור בתפוצת נאטו, שנדיר לראות אותה, כי בד”כ הפרקליטות שומרת על כבוד הנפגעת, ולא מפרסמת את שמה.  הסיבה היא שהביזוים המיניים שמפורטים בכתב האישום “נדבקים” למאי גולן בתפוצת נאטו וכך הם מעליבים אותה פי מיליון מההטרדה שהטריד אותה הקוקוריקו.  מה שגורם למיטל מור הנאה כפולה.

 

מאי גולן הפרקליטה מיטל מור החפיצה אותה מינית וביזתה אותה מינית
מאי גולן הפרקליטה מיטל מור החפיצה אותה מינית וביזתה אותה מינית

הנה התוכן המחפיץ שהפרקליטה מיטל מור בעצמה הפיצה:

 

“מאי גולן, זונה קטנה ומושתנת, אין לכם מושג מה התחלתם יא שרמוטה קטנה, רוצים לשבור לי את העצמות? מוזמנים, יהיה כיף לכולנו, מבטיח.

לא ננוח עד שלא נעיף אותך וחבורת הזבל שלך לפח הזבל של ההיסטוריה. יא זונה קטנה ומושתנת, משתין עלייך בקשת יא מוצצת קטנה, שניה של שקט לא תהיה לך, לא מרחם עלייך. אלוהים איזה אישה מטומטמת את אלוהים. אין לך מושג אפילו מה את עושה. כל מילת בלע שיוצאת לך מהפה רק מדליקה עוד בן אדם ועוד בן אדם ששונאים אותך ורוצים רק להוקיע
אותך, אז תחכי יום, יומיים, שלושה, שנה, כמה זמן שזה ייקח עד שתמצאי את עצמך לא רלוונטית, בלי אף אחד, עם משפחה ששונאת אותך ומדינה שתגרש אותך, חתיכת זונה קטנה”

“אה יא מוצצת זין, יא שרמוטה קטנה של ערבים, זונה קטנה וטיפשה, בואי תלקקי לי את החור של התחת יא אהבלה”

“זונה קטנה, אנחנו מוכנים, bring it ”

“נהנית יא בת זונה? יש לנו עוד, תזדייני אלף פעם יא זונה מטומטמת, לא לצאת מהבית היום, חבל, מלחמת אחים, הגיע הזמן להשתיק אתכם אחת ולתמיד. תזכרי את היום הזה שרמוטה קטנה, כי לא נשאר לכם הרבה זמן…נעיף אתכם מהר מאד
לפח הזבל של ההיסטוריה וננגב איתך את התחת בהנאה, זונה מושתנת קטנה”

“אה יבת זונה קטנה, יא מושתנת יא אוכלת בתחת, כוס אמא שלך יא בת אלף זונה, אל תדאגי, נגיע לכולכם, המלחמה רק התחילה…שרמוטה קטנה ואפסה, משתין עלייך בקשת יא זונה מסריחה, טפי עלייך יא שרמוטה של ערבים”.

 

גם רני רהב מפיץ תכנים כאלה ולא עושים לו כלום

עדנה קרנבל מקבלת הודעות באותו סגנון ממש בווצאפ כבר מעל חודשיים מאיש ידוע בשם רני רהב.  האם עדנה קרנבל מתרגשת?  לא?  האם זה קללות שעוסקות במין ומיניות?  ממש לא.  אלה קללות גסות וולגריות, שמאוד נפוצות בישראל, אבל אין פה מיניות או ביזוי מיני.

הנה מה שכתבה מיטל מור:  “במעשיו המתוארים לעיל, הטריד הנאשם מינית את המתלוננת בכך שהפנה כלפיה
התייחסויות מבזות או משפילות ביחס למינה או למיניותה”.

זה שמישהו אומר למאי גולן שהיא זונה מסריחה, שרמוטה של ערבים, זה לא מתייחס למין או למיניות של מאי גולן, כי היא לא עושה מין עם ערבים.  הרי הפרקליטה יכלה “לפרש” את הביטוי “ננגב איתך את התחת בהנאה” כאילו האמירות נאמרו לשם “הנאה מינית” או גירוי מיני, רק בגלל שזה כתוב בטקסט.

בקיצור, זה נראה כאילו הפרקליטות מגנה על מאי גולן, אבל… תקעו פה עז, שכן חוץ ממאי גולן אף אחד לא ידע על זה, ועכשיו כל העולם יודע על זה.  בזכות הפרקליטה מיטל מור…..

סתם מסע של יחסי ציבור בגרוש לפרקליטות, על שטות וקשקוש.

 

 

PDF

 

כתב אישום נגד תומר גיא - הטרדה מינית של השרה מאי גולן הפרקליטה מיטל מור הפיצה בכוונה לבזות את מאי גולן - Copy
Views: 271

3 Comments

  1. וכל זאת בשעה שהשופטת המטומטמת אפרת פינק קבעה שלקרוא לשוטרת זונה, זו לא הטרדה מינית, או העלבת עובד ציבור. נותר רק לשאול מי יותר מטומטמת
    אפרת פינק, או מיטל מור

  2. זה אולי סעיף העבירה אבל זאת לא הסיבה. מדובר ב-4 הטרדות ואיומים שמסתתר בהן איומים באלימות
    ולמעלה מזה אני מבין מהכתוב שהוא ממתין לרצוח אותה. אם היה כותב מוצצת לא היו מתייחסים אליו

  3. איכזבת עדנה.
    גם טעית בשם של הנבלה, במקום תומר גיא, קראת לו “תומר מור”, וגם לא פרסמת את הטלפון/כתובת או אפילו רשת אנטי חברתית שלו. איך אזרחיה הטובים של מדינת ישראל יוכלו לבחון האם האפס הוא גיבור, או גיבור מקלדת? הרי אם הוא כזה גיבור, אולי יש טעם לשלוח אותו קו ראשון ללבנון, נאסראללה בטוח יתאבד כשישמע שהגיבור תומר גיא בא אליו ללקק לו את התחת 🤭

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *