EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטים אושרת שהם ועמיחי מרקס מירושלים הסבו מחלקת עבירות מין למחלקה לשירות נוחבות והגשת אישומי גזענות של יהודים – ערעור על זיכוי גופשטיין

אושרת שהם פרקליטה פמיניסטית בשירות הנוחבה ומרצחי החמאס

ממש בדיחה שבימים אלה פרקליטות ירושלים מתעקשת להעמיד לדין על גזענות של יהודים נגד ערבים, וגם לערער על זיכויים של יהודים מאישומי  הסתה לאלימות נגד ערבים וגזענות כלפי ערבים.

המדובר בהעמדה לדין של בנצי גופשטיין על 5 אישומים, מהם הוא זוכה ב 4, והורשע באישום אחד שעליו הוא חטף 260 שעות עבודות ציבור.

גם ההרשעה הזו היתה מיותרת, אבל המסר חולחל.  יהודים צריכים לחשוש מפרקליטות כשהם מתבטאים נגד מחבלים.

אבל בשביל מה הפרקליטות מגישה ערעור?  מה היא מקווה להשיג?  מה זה כבר משנה אם ירשיעו אותו בפרסום אחד או שניים או שלושה? מה זה משנה אם יחטוף 260 שעות או 500 שעות (אם יתקבל הערעור)?

אנחנו לא מדברים על בזבוז משאבי ציבור, ועל זה שבמקום להגיש את הערעור הזה יכלו לטפל בעשרות אלפי פרסומי תמיכה בטרור של תושבי מזרח ירושלים, כולל העורכת דין המחבלת אסאלה אבו כדיר (שאפילו לא שללו לה את הרישיון).

ותזכורת:  עד היום לא הוגש אפילו כתב אישום אחד נגד מחבלי נוחבה!!!!!

מה הפרקליטות חושבת?  שבחוץ לארץ מלאכי המוסר הבינלאומי יושבים עם פנקס והם צוברים נקודות על רדיפת יהודים כדי לעשות מצגת כאילו המדינה דמוקרטית, וכולם שווים בפני החוק?

בתוך ישראל הציבור כבר יודע שלא כולם שווים בפני החוק.  ערבים מקבלים יחס VIP ויוצאים בלי כלום, ושמאלנים מקפלן בכלל חסינים ולא עושים להם כלום.

הפרקליטים שחתומים על הביזיון הזה הם אושרת שהם ועמיחי מרקס.  הכלבה אושרת שהם היא גם ראש פורום עבירות מין בפרקליטות, כלומר פמיניסטית מזוהמת.  זה רק מראה את הקשר הגורדי בין פמיניזם, שנאת הגברים היהודיים, והחיבה העמוקה של הפמיניסטיות למחבלים וערבים פושעים.

 

אושרת שהם פרקליטה פמיניסטית בשירות הנוחבה ומרצחי החמאס
אושרת שהם פרקליטה פמיניסטית בשירות הנוחבה ומרצחי החמאס

 

גלעד סוקולובר פרקליט פמינאצי בשירות הנוחבה ומחבלי חמאס
גלעד סוקולובר פרקליט פמינאצי בשירות הנוחבה ומחבלי חמאס

 

עו”ד גלית שהם (זו עוד “שהם” שעובדת במחלקת מעצרים של פרקליטות ירושלים) הסבירה לעיתונות:

“בכל הנוגע לביקורת החריפה בתקשורת על החלטות הפרקליטות שלא תמיד לייחס מניע גזעני אמרה עו”ד שוהם: “לא כל עבירה שיהודי מבצע כלפי ערבי, או להפך, מהווה ‘מניע גזעני’, אנחנו צריכים להסיק את המניע מהראיות… לבחון אם אין סיבה אחרת שיכולה להסביר מדוע המעשה בוצע”. היא מדגישה שהם נוקטים בזהירות המירבית בשימוש בסעיף זה, שמשמעותו הכפלת העונש הקבוע לעבירה”.

אלא מאי?  אם זה ערבים, מחפשים מניע אחר שאינו גזענות, ואם זה יהודי אז מחפשים לשלול כל מניע אחר כדי שהתוצאה תהיה כן גזענות נגד ערבים.

גם גלית שהם היתה רפרנטית לעבירות מין וזנות והיא הוסבה לטיפול בעבריינות גזענית לתפוס יהודים שמלכלכים על טוהר הגזע הערבי.

לדבריה “חשוב לציין שהידיעה שאתה נמצא בחזית המאבק בפשיעה ופועל מתוך תחושת שליחות אמיתית מקלה על העבודה הקשה”.  התיק שהכי הרטיט את הכוס שלה הוא “כתבי אישום הוגשו נגד חמישה יהודים, שחלקם מעורבים לכאורה באירוע שבו נדקר ערבי בן 25 בשוק מחנה יהודה. התביעה מייחסת לנאשמים במקרה זה עבירות של ‘מעשה טרור של ניסיון רצח’ ו’מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה'”.

עוד לדבריה של גלית שהם, כשהיא מגישה כתב אישום נגד יהודי, “אני אוהבת את הסיפוק בעבודה על תיקים משמעותיים, את היכולת לקבל החלטות בזמן מהיר, ובאופן כללי את האינטנסיביות, אבל אין ספק שבשבועות האחרונים הרף נחצה. לא היה לילה שלא ישבתי בבית ואישרתי כתב אישום. היה לי ברור שאני מסיימת את העבודה במשרד וממשיכה אותה בבית עד השעות הקטנות של הלילה”.

ראו כתבת יח”צ שהזמינה הפרקליטות מידיעות אחרונות אצל לירן תמרי פורסם 23/6/2021.

https://jerusalem.mynet.co.il/local_news/article/SksNOKdsd

 

גלית שהם פרקליטה מחוז ירושלים בשירות הלקוחות של הנוחבה
גלית שהם פרקליטה מחוז ירושלים בשירות הלקוחות של הנוחבה

 

בתמונה מימין: עו”ד אהוביה שטרן, עו”ד רחל אהרוני- זאבי, עו”ד שרה הראל, עו”ד נעמי לוינוב, עו”ד אייל לידני, עו”ד עמיחי מרקס, עו”ד שרית רייך ועו”ד גלית שוהם.

צוות עבירות מין בפרקליטות ירושלים הוסב לטיפול בעבירות גזענות של יהודים נגד ערבים
צוות עבירות מין בפרקליטות ירושלים הוסב לטיפול בעבירות גזענות של יהודים נגד ערבים

 

PDF

ערעור הפרקליטות על קלות העונש נ בנצי גופשטיין הוגש עי הפרקליטים אושרת שהם ועמיחי מרקס
Views: 66

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds