EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופטת שרון לארי בבלי צודקת: חרף קמפיין רעיל של אלי לוי דובר המשטרה אין שום הצדקה למעצרי השווא

שרון לארי בבלי המשטרה שונאת אותה כי היא לא בובה על החוט של המשטרה

בימים אלה מתנהל מאבק להדיח את השופטת שרון לארי בבלי מירושלים בגלל התבטאויות במהלך הליכי מעצר.  למשל רק לאחרונה שחררה אנרכיסטים בוגדניים מכוח קפלן (אחים לנשק) בטענה ש”אנשים כאלה לא צריכים להיות מובאים למעצר”.  22/5/2024.

עם כל הבוז ותיעוב שלנו לאחים לנשק, כוח קפלן ופלנגות הקפלנוחבה, השופטת שרון לארי בבלי צודקת ב 100%.   אנשים כאלה לא צריכים להיות מובאים להארכת מעצר, כי זה מעצר שנועד אך ורק להענשה, לגבות עונש מראש ולהפחיד את העצורים האלה מלהמשיך בדרכם.

 

 

שרון לארי בבלי המשטרה שונאת אותה כי היא לא בובה על החוט של המשטרה
שרון לארי בבלי המשטרה שונאת אותה כי היא לא בובה על החוט של המשטרה

 

אם יש ראיות תגישו כתב אישום אבל לא צריך מעצרים סיטונאיים

 

מה שהשופטת התכוונה זה לא שצריך להניח לאנשים האלה לנפשם, אלא פשוט מאוד להגיש נגדם כתבי אישום.

אם ביצעו עבירות, שיגנו על עצמם במשפט על כתב אישום, אבל סתם להביא אותם לשופט ולטעון שהם צריכים לשבת במעצר 5 ימים כדי ש”המשטרה תחקור את העבירה” זה שקוף שמטרת המעצר היא עונשית.

מעצרים לא נועדו לריצוי עונש מראש.  המשטרה לא צריכה לחקור כשהחשוד יושב בבית מעצר, לפעמים על הרצפה, עם פשפשים, בלי אוכל זמין, בלי פרטיות לעשות צרכים, עם פושעים מסוכנים, והחשוד אמור “לחכות” לסיום החקירה.  המשטרה יכולה לחקור (כלומר לאסוף ראיות) טוב מאוד גם בלי שהחשוד יושב במעצר.

עגום מאוד ששופטת שלא מענטזת לפי חליל המשטרה עובדת קמפיין שיסוי וטינוף מהמשטרה

 

אנחנו לא מבינים מה ההתנפלות הגדולה על השופטת שאומרת את המובן מאליו.  אם יש ראיות לעבירה, תגישו כתב אישום.  אם צריך לחקור, תוציאו זימונים להתייצב במשטרה, אבל אין שום צורך להטריד שופטים על הארכות מעצר סתמיות שזוללות משאבים שיפוטיים, ואת משאבי המשטרה, וכל זה קורה כאשר לשב”ס בכלל אין מקומות לשכן את העצורים….

לא פלא שהמשטרה שונאת את השופטת הזו כי היא לא רוקדת לפי החליל של המשטרה.  היא גם לא מוכנה שמגישים לה “דו”ח סודי” שכולל דברי הבל ושקרים בוטים ושמסבנים אותה. היא גם לא בולעת את הצפרדע ש”יש חשש לשיבוש חקירה”.   זו הסיבה היחידה שמתנהל כעת ציד מכשפות נגדה.

אגב גם אתי כרייף המוכשרת והמהממת היתה שופטת כזו, לא נתנה למשטרה מעצרים על מגש של הכסף, ובגלל זה משטרת נתניה התלוננה עליה כל הזמן, ובגלל זה השופט יצחק עמית התיר את שמה לפרסום, ובכך גם התיר את דמה.

מי שמסית נגד שרון לארי בבלי הוא דובר המשטרה, אלי לוי.  בבון.

 

אלי לוי דובר משטרת הבבונים דיברורים ושופרויות לעוסות ולא אמינות
אלי לוי דובר משטרת הבבונים דיברורים ושופרויות לעוסות ולא אמינות

 

Views: 222

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *