EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ועדת הרוגלות 7 סיכום דיון: יצחק עמית (שבעצמו הזמין רוגלות) מוטרד שבגלל הפסקת השימוש ברוגלות ערבים נרצחים ע”י ערבים

יצחק עמית קיבל בהשאלה את התלבושת של נציגת אירלנד לארוויזיון 2024

היום התקיים דיון בעתירה למנוע את וועדת הרוגלות 23/9/2024.  בגץ 6509/23.  בסיום הדיון אמר יצחק עמית שבגלל שהרוגלות מושבתות חלה עליה בפשיעה במגזר הערבי, והחברה הישראלית סובלת כי ערבים נרצחים בגלל שאין רוגלות.  עמית חזר ואמר שהיה צריך ב 2014 להעביר הצעת חוק שניסח חיים ויסמונסקי שמאשרת את כל הרוגלות.

יוזכר שהפרקליטות בת”א הזמינה רוגלות נגד לורי שם טוב כדי לאתר אותה אחרי פרסום שפורסם על יצחק עמית בעצמו.  זה כבר תיק סגור אבל מעיד כמה צבוע האיש שבעצמו הזמין רוגלות ויושב בדיון נגד רוגלות.  והרוגלות (,תקשורת בין מחשבים) שהוא הזמין היו בשל “עבירת ביטוי ומחאה” נגדו עצמו……

 

חיים ויסמונסקי תופר תיקים בהשפעת טוטפות עור לגופו
חיים ויסמונסקי תופר תיקים בהשפעת טוטפות עור לגופו

השימוש ברוגלות מוסתר בחתימות סיטונאיות של ממונה על חסונות אהוד הלוי על תעודות חיסיון

 

שימו לב שהשימוש ברוגלות מוסתר ע”י אדם בשם אהוד הלוי, שהוא הממונה על החסיונות (זכה במכרז) ומקבל 20 ש”ח על כל חתימה.  הוא צריך להיות הבן אדם הראשון שנחקר (ואחריו ויסמונסקי).

הגיע העת לבטל לו את המכרז ובמקומו להחזיר את החתימות על החסיונות לשר עצמו, או למנות מישהו אחר תחתיו.  בעבר השר לביטחון פנים היה ממונה על חתימה על החסיונות.  אבל בפרקליטות עשו קומבינה והחליטו להעביר את השליטה על החסיונות לעצמם.

 

זו הסיבה שהעבירו הצעת חוק לתקן את פקודת הראיות ולהמציא “ממונה על חסיונות” כדי שהשליטה על התהליך תהיה בלעדית אצלם.

 

 

יצחק עמית יש לפרש חוקי ישראל לפי תורת הווגינה והפמיניזם
יצחק עמית יש לפרש חוקי ישראל לפי תורת הווגינה והפמיניזם

כל הדיון הסריח מהפחד של יצחק עמית שייחקר השימוש ברוגלות בתיקי ביבי

 

הבנתם איזה צביעות?  במשך כל הדיון שלושת השופטים מאוד מוטרדים מזה שהוועדה תיגע בתיקים ספציפיים, כשברור שהכוונה לתיקי ביבי.  ניכר על פרצופי התחת שלהם שהם ממש לא רוצים שתהיה נבירה למה הוציאו רוגלות בתיק ביבי, כי עדיין יש להם אשליה שביבי יחטוף הרשעה.

ואז בסוף הדיון בלי שאף אחד דיבר על הפשיעה במגזר הערבי, הזבל הזה, יצחק עמית, אומר שערבים נרצחים בגלל שאין רוגלות….

אז לא.  ערבים לא נרצחים בגלל שאין רוגלות כי בין 2014 ומאי 2023 היה שימוש נרחב ברוגלות בניגוד לחוק ובהעדר הסמכה, כאשר כל הרוגלות “מוכשרות” ע”י הפרקליט חיים ויסמונסקי שבעצם שימש בפועל כשופט על לענייני אישורי רוגלות (ושהוא זה שניסח את חוק הכשרת הרוגלות שלא חוקק ב 2014), והפשיעה במגזר הערבי לא ירדה ואין סימנים שהיא תרד.

יתרה מכך, ב 2014 הכריזו שי ניצן, עמית איסמן, גלי בהרב מיארה ולמברגר על פתיחת מבצע ענק למיגור מחוללי פשע, והתלבשות על 2 משפחות פשע בכל מחוז.  לא יצא מזה כלום.  אנחנו חשפנו את המיילים הסודיים….

כלומר אין שום קשר בין פשיעה במגזר הערבי ובין הרוגלות, אבל יצחק עמית בלהטוטי פיו רוצה שיזכרו מהדיון שהוא כביכול היה על פשיעה במגזר הערבי, ולא על מניעת חשיפת פשעי המשטרה בתיק תפירת ביבי.

בתחילת הדיון השופט עמית בכלל התפלא בשביל מה צריך ועדה לחקר הרוגלות, שהרי הפרקליטות בעצמה חקרה את עצמה (וועדת מררי) ולכן כבר יש תשובות ומבחינתו אין צורך לחקור את העבר.

לדבריו של עמית מררי היא צוות מקצועי ולא צריך לעשות עבודה כפולה….. “אם יש לנו את וועדת מררי, אז למה כלל צריך את וועדת דרורי”….  הוא אשכרה אמר את זה…..”אני מודאג שהוועדה תטיל אשמה בשוטרים ופרקליטים”…. הוא אשכרה אמר את זה.

הנה מה שאמר בהמשך:  למה לפתוח תיקים שיש בהם חסיונות על הרוגלות… זה הרי עלול להוביל למבול של בקשות להגנה מן הצדק.  זה יפגע ביעילות של ההרשעות….  “למה לא להכשיר את הרוגלות בחקיקה במקום להקים וועדה?”.  אילו היו מחוקקים ב 2014 לא היינו פה.

עמית רק שוכח שהכנסת לא חוקקה חוק רוגלות, הפרקליטות והמשטרה צפצפו וכן הפעילו רוגלות… וזה למה אנחנו פה….

לטענה שאין יסוד לחשש שהוועדה תתערב בתיקים תלויים ועומדים, יצחק עמית התפרץ וענה ש”ברור שזה יהיה הסייד אפקט“.  הסנגורים יגרמו לעיכובים בהתקדמות המשפט.  שימו לב:  הוא מתכוון לעיכוב בהתקדמות ההרשעה.  אצל יצחק עמית, משפט והרשעה אלה מילים נרדפות….

הוא המשיך וטען שהוועדה, מבחינתו, צריכה לשנות את אופי החקירה ולחקור דווקא איך צריך להכשיר את הרוגלות ולתת הצעות לשימוש עתידי ברוגלות, ולא להסתכל על העבר.

כל זה מתובל בביטויים “למה זה טוב”?  “למה זה מועיל?”…  “בשביל מה בכלל צריך להזמין לוועדה מישהו שיבוא והוא בכלל לא יודע מה עשו לו.  לא הבנתי בשביל מה הוא יבוא לוועדה”..  “בשביל מה להזמין עדים?”

הסיבה שיצחק עמית שואל כזו שאלה היא מיתממת שאם הוועדה תעסוק ב”הבטים מערכתיים”, אז לא צריך עדים…. לשיטתו.

הפסיכית שישבה מימינו גילה שטייניץ כנפי בכלל התפוצצה וחזרה כמו תוכי: למה בכלל צריך להזמין לוועדה נאשמים?  מה זה יתרום לוועדה?  הרי בבתי המשפט השימוש ברוגלות נעשה במעמד צד אחד בין הפרקליטות לשופט בלי שיש סנגור באולם.  חזרה וצעקה “זה במעמד צד אחד, אז למה זה צריך לעניין את הנאשמים ולמה בכלל להזמין אותם….מה זה יתרום למסקנות”.   “הרי הכל ידוע (הכוונה לדו”ח מררי) אז למה צריך וועדה ולהזמין עדים לוועדה?”

על זה ענו לה שהפרקליטות מסרבת להמציא חומר לוועדה ולכן מי ייתן חומר לוועדה אם לא הנאשמים שכלפיהם בוצע העוול.

זה לא הרגיע את הכוס המפעפע ג’וס של גילה כנפי שטייניץ, והיא התחילה לנבוח ש”למה פרסתם קול קורא להזמין את כל מי שרוצה לפנות אליכם…. למה לא הגבלתם את מי שיכול לפנות אליכם”…..  יש צורך להסביר עד כמה זה חולני להגיד דברים צ’אושסקואים כאלה בשידור ישיר?

 

גילה כנפי שטייניץ זונת חדרי מדרגות שהשתדרגה לעליון
גילה כנפי שטייניץ זונת חדרי מדרגות שהשתדרגה לעליון

 

יצחק עמית:  שהוועדה תתמקד באיך לנוון יכולות ריגול ותכשיר את הריגול

 

בשלב זה יצחק עמית ניסה לעזור לחברתו ואמר שכל מה שהוועדה צריכה להתעסק בו זה איך לנוון יכולות מסוימות, ולהכשיר את השימוש.  ככה הוא רואה מה זה “בדיקה מערכתית”.  “שיחליטו מה לנוון… שיתמקדו בזה”…

 

גילה כנפי שטיניץ כועסת שבירת המחדל דלתיים סגורות

 

הכוס של גילה לא נרגע.  היא גם התעצבנה שברירת המחדל היא דלתיים פתוחות…

 

יצחק עמית כועס שאבריאל בר יוסף ביקש להצטרף לדיון

 

עוד טען יצחק עמית שאבריאל בר יוסף ביקש להצטרף לעתירה, מה שמוכיח לו שכן יש כוונה לעסוק התיקים פרטניים, והוא לא מבין למה אבריאל בר יוסף בכלל טרח להטריד אותו, ולבקש להצטרף שהרי הוא כבר נתן החלטה בעניינו.  (החלטה שהמשטרה יכולה להוציא חיסיון גם על עצם ההוצאה של צו רוגלות בטענה שהצו עצמו הוא חומר מודיעני….).

יש צורך להסביר עד כמה זה חולני להגיד דברים צ’אושסקואים כאלה בשידור ישיר? הרי אבריאל בר יוסף הוא נפגע ישיר מהרוגלות לעומת העותרים שבכלל אין להם שום נזק מהרוגלות.

לדברי יצחק עמית הפניה של אבריאל בר יוסף להצטרף לעתירה ממחישה את הפוטנציאל שהוועדה עלולה להתפתות להכנס בעובי הקורה של תיק ספציפי, והוא טרוד וחושש מזה….

 

יצחק עמית מצא פרצה:  הסתירו מהממשלה את הדו”ח הסודי של וועדת מררי

 

יצחק עמית שוב חזר לדו”ח מררי ואמר שכמות המקרים לפי דו”ח מררי ידועה בסך הכל 1,080.  על זה ענו לו שזה לא נכון יש עוד הרבה שלא נספרו ובכלל מררי התייחסה רק ל 25 מקרים, בלי להסביר למה נטפלה רק אליהם….יצחק עמית ענה “מררי…. הכל יש שם”.  עמית הוסיף שבדו”ח מררי יש גם דו”ח סודי והוא לא הוצג לממשלה כשהחליטה להקים וועדה, ועצם זה שהממשלה החליטה להקים וועדה בלי לראות את הדו”ח הסודי, זה פגם בהקמת הוועדה.

 

 

עמית מררי פרקליטה שתופרת תיקים ממונה לבדיקת חשדות לתפירת תיקים

 

 

 

יצחק עמית לא ידע לענות מה עושים עם המידע העודף

 

היה קטע שאחד מעוה”ד שהתנגדו לעתירה שאל את יצחק עמית אם הוא יודע מה המשטרה עושה עם “המידע העודף” ומה עושים אם המידע שהופק מרוגלה שמסתיים תיק.

אפילו הנוכל הזה אשף משחקי המילים יצחק עמית נשאר פעור פה ולא ידע מה לענות…   איזה בידור היה הקטע הזה.

יצחק עמית ענה “אם לא מפיקים מידע מהמידע העודף אז אין בכלל בעיה”……  הוא כנראה לא קרא את ההחלטות של ויסמונסקי (שאנחנו חשפנו) שהפרקליטות כן מסתכלת בהכל, כולל המידע העודף, ושהיא משתמשת במידע העודף כדי לבקש צווים נוספים על אנשים אחרים “אגב אורחא“….

העותרים התנפלו על משה דרורי שהוא לא כשיר

 

 

ואז הופיע מישהו מטעם העותרים (נדב ויסמן וכנופיית הבוגדים), וטען שמשה דרורי פסול לעמוד בראשות הוועדה כי הוא התראיין לעיתון של דתיים ונתן דוגמא ספציפית בעיינו של שלמה פילבר….

התשובה לזה היתה שכל השופטות שמופיעות בכנסים של הלשכה מתבטאות שם בעד החונטה, בעד עילת הסבירות, בעד הסניוריטי ומסיתות נגד הממשלה, ולמרות הן נכנסות לבית המשפט למחרת, ודנות באותם תיקים ממש עליהן התבטאו בכנסי ההסתה של עמית בכר.  (ע”ע זונת מזרוני להקת הנח”ל אסתי חיות).

2023 המשטרה ביצעהו 1000 ניסיונות הדבקה בפגסוס בניגוד לטענת עמית מררי

 

 

צפו בשידור:

 

חנא קובטי האחראי על חופש מידע במשטרה:  חוק חופש המידע לא חל על רוגלות

 

 

חנא קובטי המשטרה מסרבת למסירת פרטים לגבי רוגלות כי חופש מידע לא חל

 

Views: 123

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds