EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חדשות מענגות: שמואל בר יוסף “סוף נבל לפרישה”! הכלב פורש אחרי שאמר לרוני קאשי “כשיורקים עליך תחשוב שזה גשם”!

שמואל בר יוסף הכלב הפמינאצי חוזר למלונה לאכול בונזו

איזה חדשות מענגות.  השופט הנבל שמואל בר יוסף מבית המשפט למשפחה תל אביב פורש.  עבודה מאומצת של צוות עדנה קרנבל מאחורי הקלעים הניבה פרי. עבודת הלובינג השתלמה וגרמה לזנזון להבין שאין לו סיכוי לקידום.  הכלב פורש.  11/5/2024.

אולי הכלב שמואל בר יוסף חושב שהוא יעשה יותר כסף כ”מגשר” בדיני משפחה, אולם איזה גבר ירצה לעשות גישור אצלו?   יש הקלטה שלו ביוטיוב שכל גבר שיצפה בה יברח ממנו מהר מאוד.  “מגשר” הוא לא יהיה.

 

שמואל בר יוסף הכלב הפמינאצי חוזר למלונה לאכול בונזו
שמואל בר יוסף הכלב הפמינאצי חוזר למלונה לאכול בונזו

 

מדובר בנבלה שגברים ואבות בכו אצלו שהם לא רואים את הילדים שלהם, והוא צחק ולעג להם בפנים.  ספציפית הוא הוקלט אומר לאבא רוני קאשי שהוא יכול להגיד קדיש על הילד שלו ושישכח ממנו, והוא גם התלונן עליו במשטרה.  אפילו הוגש כתב אישום נגד רוני קאשי כי הכלבלבון שמואל בר יוסף נעלב, ורוני קאשי חטף 14 חודשים בכלא.

עם רקורד מוכח של פמינאציה השופט שמואל בר יוסף ייחל לקידום.  אבל קרמה איז א ביצ’, והקרמה לימדה את הנבלה הזה לקח.

שמואל בר יוסף……שלום, מאסלמה, אאופווידרזן, אריבדרצ’י, צ’או וביי בי נבלה סרוחה.  מי ייתן ותירקב בספרי היסטוריה ללא פרנסה.

 

הנה ההקלטה שחרפנה את שמואל בר יוסף.  אמר לאבא רוני קאשי:  “כשיורקים עליך, תחשוב שזה גשם“.  כלומר אם האישה יורקת עליך תחשוב שזו ברכה.  עוד הוא אמר שלמדינת ישראל אין כלים להתמודד עם נשים שלא רוצות שהאבא יראה את הילדים שלו….  “אני גורם לא פרודוקטיבי בענין”….”אם יצטטו אותי אני אכחיש”.

נו ועם הקלטה כזאת הכלב רצה קידום?  פטריה על עטרת הזין היינו נותנים לו.  קידום????? חה. חה.

 

 

נקמתו של רוני קאשי בשופט הנבלה

הנה מה שפורסם ע”י ארוני קאשי בפייסבוק 18/1/2018

חברים יקרים .
זהו השופט שמואל בר יוסף שמנע מבני אבא שלוש וחצי שנים.  זהו שופט במדינת ישראל שפסק בניגוד לחוקי מדינת ישראל.
זהו שופט שמצפצף על כלכלי האתיקה השיפוטיים.
זהו שופט שרמס את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו השפיל אותי איים עלי וגרם לניכור מערכתי פושע בכך שביחד עם חברתו השופטת המייצגת טליה קופלמן פרדו שהמליצה עליו לכהונת השיפוט השחית ומשחית את מערכת המשפט.
זהו שופט שהפך אותי לאבא שקוף ואת הבן שלי יתום מאבא!  וכל זאת לשמחתם של עורכת הדין שמייצגים את אמו של בני שעשתה כל שביכולתה לנתק אותי מבננו בטענות הזויות ומופרחות כשכל המערכת המושחתת מגבה אותה ומסתתרת מאחורי דלתיים סגורות ושלשמחתי הקלטתי את הדיונים והם שמורים בעשרות העתקים..
זהו שופט שהגשתי נגדו שתי בקשות פסלות שסרב אליהן ואף הגעתי פעמים לערכאות ערעור בעליון שחוייבתי הן על ידו והן ע”י העליון בעשרות אלפי שקלים הוצאות לקופת אוצר המדינה כשההחלטות עם צו איסור פרסום.
לצערי השופט הזה התפטר רק לאחר שפסק לי עשרות אלפי שקלים הוצאות לקופת אוצר המדינה על שהקלטתי אותו וכשהבנתי שהמערכת מושחתת הוצאתי את ההקלטות לציבור מיותר לציין שישנן הקלטות נוספות חמורות לא פחות שבהן נאנסתי למציאות קפקאית שבהם אני מואשם במסוכנות לבני גם כשאני מחזיק בתעודת יושר משטרתית שהובאה בפניו ושמעולם לא הוגשה נגדי תלונה על אלימות.
זהו שופט עבריין אלים שהרס לי ולבני את החיים והמערכת שלא מודה בטעותה ממשיכה להתעלל בי ובבני ובבני משפחתי שלוש שנים וחצי כך שכל הזמן הזה בני גדל ומאולץ לראות אותי במרכז קשר על אף שעברתי מבחני מסוגלות הורית ומסוכנות והוכרזתי אדם ואבא נורמטיבי ואילו אימו שעל פי צו שיפוטי אמורה לעשות גם כן אך לא עשתה ובכל זאת מגדלת את בננו ואני לא,את בני אני רואה עדיין במרכז קשר מתוך נקמנות שיפוטית נטו.
זה שופט שמנע ממני לרשום את שמו של בני בתעודת הזהות ואת נשיאת שם משפחתי. זהו שופט שהחליט בניגוד לחוק השמות סעיף 4 א’ להוסיף שם נוסף לבני וכשקראתי לבני בשמו שנתתי לו מנע ממני לראות את בני במרכז קשר מעל חצי שנה וטען שזה שאני קורא לבני בשם נוסף אני מסוכן לבני ולכן מנע ממני לדעת באיזה גן בני מתחנך ומנע ממני כל קשר עם הגורמים החינוכיים של בני.
מיותר לציין שהשופט הזה חייב אותי ב6400 ש”ח מזונות לחודש תקופה ארוכה +גן+מחציות כאשר הסדיסט הזה מנע ממני לגדל את בני .
חברים יקרים בבקשה תשתפו שיבינו איזה אזרח מחזיק במינוי השפיטה ומייצג את מערכת השיפוט בבית משפט לענייני משפחה ועל איזו מערכת מושחתת אני מלין שמתעללת בילדים ומונעת מהם אבא בניגוד לאמנת זכויות הילד הכלל עולמית שישראל חתומה עליה משנת 1991 ומפרה אותה ברגל גסה ע”י שופטים סדיסטים כאלה.

https://www.facebook.com/roni.cashi.3/posts/pfbid04EygMY9QPs75sauigJRPeueuagLkfvrwoQx5t3bQvZKwidD27c6CMGemp9Y9Ln26l

 

רוני קאשי שמואל בר יוסף גזל מנו את האבהות שלו ותקע תלונה במשטרה
רוני קאשי שמואל בר יוסף גזל מנו את האבהות שלו ותקע תלונה במשטרה

פורסם באתר של לקקן השופטות, שלמה בוצצ’ו,11/5/2024

דרמה בבית המשפט למשפחה בת”א: השופט שמואל בר-יוסף פורש מתפקידו

פרסום ראשון, שופט בבית המשפט לענייני משפחה שמואל בר-יוסף, 58, הפתיע את מערכת המשפט כאשר הודיע כי החליט לפרוש מתפקידו כשופט.

בר-יוסף, עבד כעו”ד עצמאי מ-1995 וביוני 2014, מונה לשופט בתי משפט השלום (לענייני משפחה) במחוז תל אביב יפו. בר-יוסף, הודיע כי יסיים את כהונתו בסוף אוגוסט 2024.
 

בר-יוסף הניח את מכתב ההתפטרות על שולחנה של נשיאת בית המשפט השלום, השופטת אפרת אור אליאס. על פי בקשתו נקבע מועד פרישתו ליום 30.8.2024. שופטים רבים הביעו צער על פרישתו והחלו לו הצלחה. בר-יוסף, הודיע לעמיתיו כי קיבל החלטה אישית לפרוש מכהונתו, זאת לאחר שהבין כי לא יקודם לשופט בבית המשפט המחוזי.

 

בר-יוסף, שימש כשופט לענייני משפחה ב-10 השנים האחרונות. לצד פסקי הדין שכתב בכל ענפי המשפט, בלט השופט בר-יוסף בהידורו בשמירה על זכויות התובעים והנתבעים בהקפדה על קיום הזכות להליך הוגן וראוי.

 

במהלך עשור השנים שהשופט בר-יוסף משמש בתור שופט נראה שעניינו של האזרח הנפגע עומד בראש מעייניו. אין זה אומר כי כל תביעת סרק מתקבלת אך גם במקרים בהם טועה התובע בטענותיו, בר-יוסף מציג לו את הדרכים החלופיות בהן כדאי לא לנקוט כדי שלא יבזבז את משאביו ואת משאבי בית המשפט.

 

לאורך 10 שנות כהונתו כשופט, עד כה, ידוע בר-יוסף כשופט מוערך ובעל מזג שיפוטי אדיב, כמי שזוכר שלצד היותו שופט, הוא גם בן אדם. ביושבו לדין, ניכר בו שרק המשפט לנגד עיניו. הביקורות הטובות במסדרונות מעידות על שופט משכמו ומעלה השולט בפרטי התיקים שמוגשים בפניו ועל הכנה מעולה לקראת הדיונים. יש שאומרים “כפי שהוא מקדם את ההליכים בצורה יעילה – כך ראוי שיקדמו אותו למחוזי”.

 

ניתן רק להצטרף לתקווה שבר-יוסף ימשוך את מכתב ההתפטרות וששופטים כמוהו ימצאו את עצמם מקודמים – בעיקר כי מגיע לנו, הציבור, שופטים כאלו.

 

Views: 165

5 Comments

  1. לשמואל בר יוסף. כותב לך ישירות. אפס.

    בזכות התלונות הנכונות עליך, שלא נמצאו נכונות על ידי נציב תלונות השופטים שהגן עליך, ישנה ועדה שמעולם לא היתה נותנת לך את הצ’אנס להתקדם. וכך היה.

    אתה קטן ומסכן שחושב שהוא הרס גברים בדרך שלו. מה שאתה לא מבין, כי אתה קטן, הוא שפגעת ישירות בנשים שירגישו את נחת זרועו של הילדים בעוד מספר שנים מועט, כי הם מחוברים גם לאבא שהביא אותם לעולם ודאג להם.

    בדרכך הפסולה, שלא הזיזה לך, תרמת ליחסים בין האב לילדים שלא יראו את האמא ממטר לשארית ימיה כדיגיעו לגיל שלא יוכלו לעשות להם כלום.
    אתה כלב רחוב עם זין קטן ופרצוף של מוצצת.

    אז תודה ושתראה ימי אזרחות קשה במיוחד

    אתה ומשפחתך כולה

    אמן.

  2. אולי יש שופטים בירושלים, אבל יש וועדת שופטים ( ימניים) מעליהם.
    כל התלונות עליו הניבו פרי.
    מאחל לו שיקבל עשירית ממה שהוא עשה לכולם כשופט.

  3. אם הוא אכן יעסוק בגישור …
    איזה גבר ילך אליו….
    הוא יהיה צריך להחליף את צבע העור…

  4. שופט שאומר “התפקיד של אבא להיות נוכח ” הוא שופט לא ראוי שמועל בתפקידו.

    הנסיון של מערכת בתי להסתיר את התועבה הזו במאסרו של האבא שהקליט, זה סתימת פיות

    אני מקווה שימנע ממנו לעסוק בכל פעילות ציבורית, משפטית ושהאתר יתריע את הציבור אם זה יקרה.

  5. אין לעובדים בהנהלת בתי המשפט שום סמכות חוקית
    עובדי תאגיד עברייני פועלים בניגוד למגילת העצמאות.בוגדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *