EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 112: לגלי בהרב מיארה אין שום כוונה להעמדת מחבלי הנוחבה לדין בבית משפט והוצאתם להורג

גלי בהרב מיארה עולצת ושמחה

אתמול צפינו בסרטון מצונזר של חטיפת תצפיתניות.  לדעתנו טעות חמורה לצנזר את הסרטון והיה צריך לשדר את כל הקטעים המחרידים שלא צונזרו, 23/5/2024.

הגיעה העת לתקתק משפטים פומביים למחבלי הנוחבה, ולגזור דינם למוות בכל דרך בה יחפצו: שיסוף צוואר, תלישת אשכים, צלייה על המנגל.

למה גלי בהרב מיארה ממתינה עם ההעמדה לדין של מחבלי הנוחבה?  שלא יספרו לנו סיפורים שמוציאים מהם מידע איכותי.  דובר צה”ל משקר במצח נחושה.  לא הוציאו מהם שום מידע איכותי.  האבא של שני לוק גילה שהגופה של ביתו התגלתה במקרה כאשר חייל צה”ל פנה הצידה להשתין וראה פתח של מנהרה.

עדכון:  3 ימים לאחר פרסום כתבה זו שהופצה גם ע”י יאיר נתניהו ועוררה עדים, פרסמה גלי בהרב מיארה תזכיר הצעת חוק שייתן לה עוד 6 חודשים של אורכה להחזקת עצורי נוחבה בלי להגיש נגדם כתב אישום.  ככה עובדת הפרקליטות.  כל מה שאפשר לדחות ולא לעשות היום, מבקשים דחייה. עוד דחיה ועוד דחייה.  הדחיינות זה חלק מה DNA של הפרקליטות הישראלית.

 

דניאל הגרי פרס השקרן הכי מוצלח בצה"ל
דניאל הגרי פרס השקרן הכי מוצלח בצה”ל

 

דניאל הגרי אמינות 0% לקח שיעורים ביחצנות מצפון קוראה
דניאל הגרי אמינות 0% לקח שיעורים ביחצנות מצפון קוראה

המידע שסיפק אבא של שני לוק, הוא בניגוד גמור לשקריו של דובר צה”ל דניאל הגרי שצה”ל “הפיק” מידע איכותי מחמסניקים שנתפסו או נכנעו. לא “הפיקו” כלום. סיפורי פקעקטע בּוֹבֶּה מַייסֶעס של הגרי.

 

איזה מידע איכותי חמסניק שבוי יכול לתת?  במחנה ג’בליה, בין 2 עצי דקל ומתחת לבניין עם גרפיטי של סינוואר עם דגל, 70 צעדים מהרמזור הימני שליד המסגד עם הצריח השחור, מצד ימין של המדרכה, שם….  יש פתח של מנהרה?  פליז…..

למה המחבלים יושבים בחוסר מעשה?  צריך להעסיק אותם.  צריך להביא אותם פומבית לבתי המשפט ולהעמיד אותם לדין עם כתבי אישום מפורטים, גלויים ומדוייקים, לבתי משפט עם מצלמות בשידור ישיר לאינטרנט.  למה זה לא קורה?  האם אין חובה בדין הבינלאומי להביא אותם לדין כמה שיותר מהר?

בשביל מה אנחנו משלמים על אפסונם, שמירה עליהם, האכלתם, בריאותם????  הרי דינם מוות ולכן כל פיתה וגביע גבינה 5% שהם בולסים זה בזבוז כספי ציבור.

למה גלי בהרב מיארה ממזמזת את ההעמדה לדין של הנוחבות????

האם היא חוששת מזה שהנוחבות יקבלו גזר דין מוות, וזה לא מכבודה להיות חתומה על הוצאה לפועל של מוות לנוחבות?  בכלל איך בכוונתה להוציא אותם להורג?  בכיסא חשמל? הרעלה?  עמוד תליה?  גיליוטינה?  אולי באפייה במיקרו?

מאיזה מאפיה גלי בהרב מיארה תזמין לנוחבות את הבקלוואה לארוחה האחרונה לפני ההוצאה להורג????

השופט בני שגיא ממתין בקוצר רוח לנוחבות

 

רק לפני שבוע ומשהו בחרו שופט מתל אביב, בני שגיא, לשמש נשיא למחוזי בבאר שבע.  המחבלים נמצאים בסמכות שיפוט של מחוז דרום.

זה התפקיד של בני שגיא לשפוט את הנוחבה, אז למה לא מתחילים להזרים לו את המחבלים להעמדה לדין?  בשבוע אחד של 5 ימי עבודה הוא יכול לתקתק משפטים של 10 נוחבות כולל גזר דין.  הזמן רץ.

למה אין כתבי אישום מוכנים לנוחבות?

 

השופט בני שגיא מחכה לנוחבות כדי לתקתק אותם
השופט בני שגיא מחכה לנוחבות כדי לתקתק אותם

שנבין…. את אייכמן שפטו בבית משפט פומבי עם מצלמות ופקודת הראיות, ולחיות הטרף מהנוחבה לא מגיע לטעום קצת את טעמו של “הדין הישראלי?

בני שגיא הוא השופט הכי מתאים לשפוט את מחבלי הנוחבה.  הוא מומחה בהרשעת חפים מפשע בעבירות מין, גם כשאין ולא היו שום עבירות מין.

את המומחיות הזו הוא יוכל בקלות ליישם על מחבלי נוחבה אם הם יכחישו כי ביצעו אונס נשים וגברים.  הוא פשוט ייחס להם “קשירת קשר” ואז כולם אחראים לכל פשעי הנוחבה שבוצעו, בין אם ביצעו אותם ,ובין אם לא.

למשל בתיק של גנב שהתפרץ לדירה כשהאישה ישנה, והגנב אונן בזמן שהאישה ישנה ובכלל לא ידעה שהוא מאונן.  המשטרה מצאה טיפות של זרע על הרצפה.  בני שגיא קבע שהאישה היא קורבן עבירת מין (שלא בוצעה בה בכלל, והיא בכלל לא ידעה על האוננות), ושהגנב חילל את גופה רק בגלל שהייתה נוכחת בחדר במצב של שינה. ראו ערעור עמאר כולאב ת”ז 989559083 נגד מדינת ישראל, תיק 57449-03-22.

בני שגיא אמר שתכלית החוק היא שמירה על גופו, צנעתו וכבודו של האדם, והתכלית מתגשמת גם אם המאונן בכלל לא נגע בה, והיא לא ראתה את האוננות בזמן אמת וגם אם הגוף שלה לא נפגע, הכבוד שלה לא נפגע, והצנעה שלה לא נפגעה. גם לא צריך העדר הסכמה – כי הגברת ישנה ולא הביעה העדר הסכמה לזה שהוא יאונן בחדר שלה.

לדברי בני שגיא ניתן “על נקלה” לזהות שהמעשה המיני כוון כלפי האישה ולכן זו עבירת מין.  מבחינתו זה לא משנה אם הוא הסתכל עליה או הסתכל על הטפטים.  אגב, המשטרה גם לא טרחה לבדוק שהזרע מתאים לגנב.

בני שגיא כך תופרים תיק מעשה מגונה: מרשיע מאונן גם אם האישה יושנת לא מודעת לא מבוזה ובלי גירוי מיני – תפירת תיק ע”י דסי פורר

או במקרה אחר, בני שגיא האמין לבחורה מכוערת ושקרנית שטענה במשטרה שכוכב פורנו הומואי, מאור פוקס (דוד קוינגטון) אנס אותה במהלך מסאז’.

המכוערת השקרנית ששמה אורן קריאף (ORAN) טענה שפתאום באמצע מסאג’ הוא החדיר זין בכוס שלה וגמר בה.  לדבריה הוא החמיא לה והיא פיתחה חרדות מהמחמאות.  מעבדת המז”פ של המשטרה כתבה שמצאו תאי דנ”א על הגוף שלה, ועם זה הלכו לכתב אישום.  כשהלבורנטית מהמעבדה העידה, היא אישרה שלא נמצאו שום שאריות של זרע בכוס של אותה אורן קריאף.  הפרקליטה שינתה גרסה וטענה שזה לא תיק מבוסס ראיות פורנזיות, כפי שנטען בהתחלה, אלא תיק מבוסס אימון במתלוננת….

המסז’יסט ההומו טען להגנתו שהיא זו שפנתה אליו וביקשה מסז’ טנטרי (כלומר מיני) והוא זה שהציע לה במקום מסז’ רקמות.  הוא טען שהוא בכלל לא נמשך לנשים, שהוא מופיע בסרטי פורנו הומואים ב 100%, משמש נער ליווי ב $350 לשעה,(כן דולר!)  וצועד במצעד הגאווה כהומו גאה ב 100%.  הכל מלווה בראיות:  סמסים, סרטוני המין ההומואי שלו ועדויות של בני הזוג שלו.

בני שגיא לא האמין לו ושלח אותו לכלא.  ופה מדובר בעדה שקרנית שאמרה שיש לה זרע בכוס, וממנו היא נסעה ישר לבית החולים כדי שיבדקו לה את הכוס….  ולא מצאו כלום!!!!!  ובני שגיא “האמין” לה.

 

אורן קריאף המסז'יסט החמיא לי ונכנסתי לחרדות
אורן קריאף המסז’יסט החמיא לי ונכנסתי לחרדות

 

אורן קריאף פייק אונס 3: דניאל וינטראוב ומרים עזורי מהמז”פ הודו שלא נמצא זרע של דוד קוינטון בפות של אורן קריאף

במקרה של אונס ע”י מחבלי הנוחבה, הקורבנות לא בחיים, אבל תסמכו על בני שגיא שהוא ימצא דרך “להאמין” לקורבנות בתקשורת טלפתית “על נקלה” עם הנשמות של קורבנות הנוחבה.

תנו לנוחבות לטעום את טעמו של “הדין הישראלי” המפואר

 

וכשאנחנו אומרים דין ישראלי זה אומר, 99% הרשעה, כל הראיות קבילות גם אם הן לא קבילות, חומרי החקירה מסווגים כ”לא חומרי חקירה”, כל הראיות המעניינות חסויות תחת תעודת חיסיון, סנגורים מקבלים 10 דקות לחקירה וברגע שהם פותחים את הפה השופט נובח “יאללה תסיים”….  “יאללה תקצר”…..

תנו לעולם לראות איך בישראל מתקתקים 99% הרשעות, ושמים זין על החסד”פ ופקודת הראיות.

האם כתבי האישום של הנוחבות לקראת סיום והגהה או שגלי בהרב אפילו לא התחילה?

 

גלי בהרב מיארה יועמשית חדשה לפמיניסטאן
גלי בהרב מיארה יועמשית חדשה לפמיניסטאן

 

אין די בוועדת חקירה למחדלי יום הנוחבה, צריך גם חקירות משטרתיות על הבגידה הגדולה

 

אנחנו סבורים שוועדת חקירה לבדיקת חוסר המוכנות למתקפת הנוחבה איננה מספיקה ואנו לא סומכים על שום וועדה.  ראינו כיצד הופיעו השוטרים האשמים במחדל אסון מירון בפני הוועדה של השופטת לשעבר ברלינר.  כולם הופיעו זחוחים, מצחקקים, כאילו שהם עושים טובה שהם חולקים מהיידע שלהם עם הוועדה.  ראו למשל את ההופעה של מוריס חן.

אותה ברלינר שהיתה חיית טרף מרשיענית שאין לה אפילו זיכוי אחד ברזומה, התגלתה ככבשה פועה בשדה, אחת שלא יודעת לשאול, לא יודעת לחקור, לא יודעת להבחין בין טפל ועיקר, אחת שנותנת ל”עדים/נחקרים” להוביל אותה באף.  פשוט ביזיון.

 

 

בשביל מה היה צריך את הוועדה המטופשת הזו שגם הסריח ממנה הנגיעה הפוליטית, הרצון להפיל אשמה על ביבי (“התעלם ממכתבים…. גם אם לא ידע….כל הדיון בנושא ההדלקה במירון התנהל כמעין “ישראבלוף” – בתמיכת ובידיעת משרד ראש הממשלה – בגלל בעיית הקורונה…. לא הייתה כל נכונות לדון במגבלות פרקטיות על מספר המשתתפים באירועי ל”ג בעומר….איש לא רצה ליטול אחריות על ההפרה ההמונית של תקנות הקורונה…  אף בעל תפקיד במשרד ראש הממשלה לא רצה לקחת אחריות על האירוע ולקבל החלטות חד משמעיות וברורות”), ועל אמיר אוחנה: “קבע את עמדתו ביחס לקיומה של ההילולה עוד לפני שנפרסו לפניו מלוא הבעיות וההערכות. שנית, השר אוחנה לא ביקר את התפיסה המבצעית הבסיסית של המשטרה ולא בדק את תוכנה, דבר שצריך היה לעשות עקב האזהרות השונות שהתקבלו”.

איך זה שעד היום אף אחד מהשוטרים שהיו אחראים על אסדרת ההילולה במירון לא פוטר?  כולם ממשיכים לחלוב את הקופה הציבורית.

כאשר כך נראית ועדה ציבורית שבראשה יושבת אחת שידועה כזאבה טורפת שרוצה דם (דבורה ברלינר), אנחנו לא מאמינים לשום וועדה.

 

 

דבורה ברלינר חיית טרף מרשיענית נראית כמו עכברוש
דבורה ברלינר חיית טרף מרשיענית נראית כמו עכברוש

 

צריך פה חקירות משטרה באותה רמה והיקפים כמו שניהלו את חקירות ביבי…..  תפיסות של טלפונים, תפיסות של תיבות דואר, הסרת חסינות עו”ד לקוח להתייעצויות של אנשי הביטחון הבכירים (בר, חליווה) עם עורכי הדין שלהם, הזמנת עזרה משפטית בינלאומית לכל המידעים שה”אמריקאים” שלחו לגורמי הביטחון הישראלים בשנה שלפני חרבות ברזל, הורדה מהאינטרנט של כל ההרצאות שנתנו הברים, החליוואים והוינדמנים בפורומים השונים כמו INSS ובכנסים בינלאומיים, על מידת ההרתעה של החמאס, וכו’.

צריך גם לתפוס פיסית עותק של ה”שאבי” SHABI) SHABAK AI) כלי הבינה המלאכותית שהשב”כ הריץ כדי לפענח אירועי טריגר לפריצת לוחמה מזויינת, כדי לראות איזה שאילתות הזינו לשאבי ואיזה התרגעות שאבי הפיק לחליוואות.

כמובן שאם זה היה תלוי בנו היינו מפעילים עליהם רוגלות, פגסוסים וסלברייטים מהיום שהם נולדו (עם דגש על התקופות בהן למדו באונ’ אמריקאיות בחסות ווקסנר).

כמובן שלא הינו מתעלמים מהמידע האיכותי שניתן להפיק מפילגשות או פילגשים וגם להם ולבני משפחותיהם היינו עושים פגסוס וצווי חיפוש.

וכמובן שהיינו עושים “פרוץ” בתפיסה גורפת ומסיבית של כל רכוש שצברו הגנרלים האלה לצורך חילוט עתידי שכן כל הבתים שלהם וההשקעות שלהם הם פרי עבירה של בגידה. אם לרונן בר ואהרון חליווה יש פרינס אלברט בצינורית השופכה, היינו תולשים להם גם את זה.

 

קבלו בדיחה:  בהארץ רוצים שהפרקליטות תעמיד לדין יהודים שמתבטאים נגד הנוחבה במקום להעמיד לדין את הנוחבה

 

הכתבה שפרסם חן מענית בהארץ 23/5/2024 היא יותר ממבדרת.  את הצחוק שלנו אפשר לשמוע עד רחוב שוקן בתל אביב.

חן מענית כותב ש”מומחים למשפט בינלאומי: אוזלת יד של מערכת אכיפת החוק תרמה למשבר מול האג…..  בהרב־מיארה לא פעלה נגד בכירים שמסיתים לפגיעה בעזתים, הפצ”רית לא חוקרת חשדות להפרת דיני הלחימה, ובג”ץ לא מחייב את הממשלה להגן על זכויות פלסטינים — מומחים אומרים כי לנוכח כל אלו קשה לטעון שישראל חוקרת את עצמה ברצינות, אך לא מאוחר לשנות כיוון. היועמ”שית ופרקליט המדינה: מאז תחילת הלחימה נבחנו יותר מ-80 התבטאויות של אישים ישראלים, וכמה מהן יקודמו במישור הפלילי”.

עוד מפניניו של חן מענית:  “בקשתו של התובע הכללי בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, כרים חאן, להוציא צווי מעצר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט, לצד ההחרפה המסתמנת בצווים נגד ישראל בהחלטה שצפויה מחר (שישי) מטעם בית הדין הבינלאומי לצדק — מסמנים שפל חסר תקדים ביחסה של מערכת המשפט הבינלאומית לישראל ולמנהיגיה. האחריות למצב הזה מוטלת בעיקר על הממשלה והעומדים בראשה. אולם מומחים למשפט בינלאומי אומרים ל”הארץ” כי שופטי בג”ץ ומערכת אכיפת החוק — ובפרט היועמ”שית גלי בהרב־מיארה ופרקליט המדינה עמית איסמן — יכלו והיו צריכים לעשות הרבה יותר כדי למנוע את המשבר שישראל נקלעה אליו”.

רילי?  סיריוסלי?  אחרי שקרסה לחלוטין הפרופגנדה שבית המשפט העליון הוא השכפ”ץ הלאומי מפני העמדה לדין של חיילי צה”ל בחו”ל, ממשיכים שופריו של יצחק עמית לפמפם את השקר.

שנבין….  הפרקליטות שכל כך עסוקה בתפירת התיקים של ביבי, בהצקה לנשים שעובדות בזנות, בסיוע לנשים גרושות לסלק את הבעלים שלהם מהבית, במרדף אחרי מגדלי עציצים של גראס, ושעכשיו מוטלת על הפרקליטות חובה לנסח כתבי אישום נגד הנוחבה, שבמקום להשקיע משאבים בניסוח אלפי כתבי אישום לנוחבה, שיתעסקו ביהודים שמממשים את חופש הביטוי????  זוהי אוטו-אנטישמיות פר אקסלנס.

 

חן מענית כתבות פרסום בשירות הפמינאציה הרדיקלית
חן מענית כתבות פרסום בשירות הפמינאציה הרדיקלית ויצחק עמית

 

https://www.haaretz.co.il/news/politics/2024-05-23/ty-article/.premium/0000018f-a63e-d0b4-a3cf-b73e5e9b0000

 

תגובת גלי בהרב מיארה:  “אני זקוקה להארכת מועד של חצי שנה”

 

 

3 ימים לאחר פרסום כתבה זו, ב 26/5/2024 פרסמה היועמשית תזכיר הצעת חוק להארכת המעצר של הנוחבות בעוד 6 חודשים ללא הגשת כתבי אישום.

 

תזכיר חוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (הארכת מעצר לחשוד בעבירת ביטחון) (תיקון מס’ 2), התשפ”ד-2024

 

בבוקר יום כ”ב בתשרי התשפ”ד (7 באוקטובר 2023) החלה מתקפת טרור רצחנית מרצועת עזה על מדינת ישראל. אלפי מחבלים חדרו משטח רצועת עזה לשטחה של ישראל מהיבשה, מהאוויר ומהים ותקפו באכזריות אזרחים וחיילים, במקביל לשיגור של אלפי רקטות לשטח מדינת ישראל. במתקפת הטרור רצחו מחבלים מעל 1200 אזרחים וחיילים ישראלים ופצעו אלפים, למעלה מ- 200 אזרחים וחיילים נחטפו לשטח רצועת עזה.

 

במהלך הלחימה נתפסו בשטחה של מדינת ישראל מספר רב של מחבלים, אשר בנוגע לרובם מתקיים הליך חקירה פלילי בחשד לעבירות בטחון, כפי שאלו מוגדרות בסעיף 35(ב) לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – מעצרים), התשנ”ו-1996 (להלן: חוק המעצרים).

 

חקירת המחבלים שלקחו חלק במתקפת הטרור  היא מורכבת וחריגה, ולה מאפיינים ייחודיים שטרם נודע כמותם בישראל. החקירה מתייחסת לפשעים האכזריים שביצעו המחבלים אך תכליתה גם להפיק מידע רב ערך להמשך המלחמה; היא נסובה סביב עשרות זירות שבהן התחוללו הפשעים; היקף גדול של מחבלים שביניהם קשרים מגוונים; מספר הקורבנות והעדים הוא עצום – בהם אלפי פצועים המצויים במצב פיזי או נפשי קשה, שמקשה על גביית העדויות; היקף הראיות הוא עצום; החקירה התנהלה בתחילתה תוך כדי לחימה קשה באזורים שבהם בוצעו הפשעים, כאשר חלק מהזירות הוכרזו כשטח צבאי סגור וקשה היה להגיע אליהן לאיסוף ראיות, מאז מתנהלת החקירה במקביל ללחימה ולקרבות שעדיין נמשכים  בשטח עזה וכן תחת התקפות רב זירתיות בעיקר באמצעות ירי מרחוק שממשיכות להתקיים, גם אם בעצימות נמוכה יותר בשטח המדינה.

 

בהינתן היקף העצורים ומורכבות החקירה כמפורט לעיל, צפויה החקירה הפלילית לארוך עוד פרק זמן של מספר חודשים. לצורך כך, הוקם במשטרת ישראל צוות חקירה ארצי מיוחד, אשר פועל לחקירת המחבלים הרבים שנעצרו ולאיסוף ראיות בעשרות זירות טבח בעוטף עזה.

 

כמו כן התווסף  מספר לא מבוטל  של מעצרים במסגרת אירועי הלחימה בחבל עזה הנמשכים גם בימים אלו. הלחימה הנמשכת, החקירה המורכבת בכללותה, וכן הצורך הברור בהבטחת האינטרס הלאומי שבשמירה על חיי אדם כמו גם בקידום החקירה, מציבים בפני גופי החקירה אתגרים חסרי תקדים. בשים לב למורכבות הרבה כאמור, ברור מעבר לכל ספק כי סדרי הדין הקבועים היום בחוק המעצרים לעניין החזקת עצורים בטרם הגשת כתב אישום נגדם, שנועדו לחקירות פליליות ממוקדות ותחומות, אינם מתאימים לנסיבות ההמוניות ויוצאות הדופן של המלחמה, ונדרש הסדר חוקי אחר בנושא.

נוכח האמור והדחיפות המיוחדת לקביעת הסדרים בנושא הארכות המעצרים של אותם עצורים,  ביום כ”ג בחשוון התשפ”ד (7 בנובמבר 2023) הותקנו תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (הארכת מעצר לחשוד בעבירת ביטחון), תשפ”ד-2023(להלן: “תקנות שעת החירום”), אשר שינו את התקופות המפורטות בסעיף 17(א), (ב) ו-(ד) לחוק המעצרים, ככל שאלה חלות על “עצור” כפי שהוא מוגדר בתקנות. תקנות שעת החירום הותקנו לתקופה של שלושה חודשים. נוכח הצורך הביטחוני והחקירתי בהמשך הארכת מעצרם של העצורים האמורים, קידמה הממשלה הצעת חוק להארכת תוקפן של תקנות שעת החירום, תוך כדי התאמתן. בהתאם לכך, ביום כ”ו בשבט התשפ”ד (5 בפברואר 2024)  נכנס לתוקף החוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (הארכת מעצר לחשוד בעבירת בטחון), תשפ”ד –2024 (להלן: “החוק”), אשר האריך את תקנות שעת החירום תוך תיקונן עד ליום י’ באדר ב’, התשפ”ד (20 במרץ 2024). בהמשך נוכח המשך הצורך הביטחוני והחקירתי הוארך תוקף החוק עד יום י”ב בסיוון התשפ”ד (18 ביוני 2024).

נוכח ההכרח הביטחוני והחקירתי בהמשך החזקת העצורים הנכנסים לגדר החוק במעצר פלילי, עולה הצורך בהארכה נוספת של תקנות שעת החירום במסגרת הארכת תוקף החוק, לתקופה נוספת  של חצי שנה שתאפשר השלמת הליכי החקירה וקבלת החלטה בדבר העמדה לדין. כל זאת בכפוף לצורכי גופי החקירה.

https://tazkirim.gov.il/s/legislativeworkactivity/a133Y00000LPKW1QAP/%D7%AA%D7%96%D7%9B%D7%99%D7%A8-%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%9C%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%95%D7%9C%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%A7%D7%A4%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%A2%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%97%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%96%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%9E%D7%A2%D7%A6%D7%A8-%D7%9C%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%93?language=iw

PDF

 

תזכיר חוק להארכת תוקף תקנות חירום החזקת נוחבות במעצר 6 חודשים נוספים ללא כתבי אישום 26-5-2024

 

 

מכתב גלי בהרב מיארה לביבי מכינה לו אמבוש בוועדת החקירה 6/6/2024

 

 

מכתב גלי בהרב מיארה מכינה אמבוש לביבי בועדת חקירה על הנוחבה 6-6-2024
מכתב גלי בהרב מיארה מכינה אמבוש לביבי בועדת חקירה על הנוחבה 6-6-2024

 

Views: 380

One Comment

  1. מה שצריך לעשות לכל האנזים האלה מה שבן גוריון הורה לעשות לסרס אותם וזא יחשבו פעמיים על אונס יהודיות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *