EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 114: ירד לביבי האסימון שאסתי חיות משתוקקת לכהן בוועדת החקירה לנוחבה כדי לזרגג את ביבי

אסתר חיות משתוקקת לעמוד בראש הועדה לחקירת חרבות ברזל כדי לזרגג את ביבי

לפני 5 ימים כתבנו והתרענו שגלי בהרב מיארה לא רוצה להעמיד לדין את הנוחבות ושוועדת חקירה תהיה בומרנג לליכוד.  23/5/2024.

הפלא ופלא, לאחר יומיים פרסמה גלי בהרב מיארה תזכיר הצעת חוק שהיא מבקשת אורכה להגשת כתבי אישום לנוחבות של 6 חודשים.

והיום 28/5/2024 פורסם שלביבי ירד האסימון שוועדת חקירה לנוחבה תאשים אותו אישית וכל הקריירה שלו הולכת פייפען. את הפרסומים הוציאה לשכת גנץ כדי להכפיש את ביבי, ולהציג אותו כשפן ופחדן מחקירות.

 

אסתר חיות משתוקקת לעמוד בראש הועדה לחקירת חרבות ברזל כדי לזרגג את ביבי
אסתר חיות משתוקקת לעמוד בראש הועדה לחקירת חרבות ברזל כדי לזרגג את ביבי

 

 

אסתר חיות ואהוב נפשה בני גנץ שלוחם עבורה נגד החלשת החונטה
אסתר חיות ואהוב נפשה בני גנץ שלוחם עבורה נגד החלשת החונטה

 

האם הייתם נותנים למנגלה לכתוב למה הייתה שואה ביהודי אירופה?

 

אלא מאי?  חקירה של מחדלי הנוחבה ע”י אסתר חיות, זה כמו לתת למנגלה לכתוב על השואה.  או כמו לתת לאייכמן לכתוב ספר של רזי חוכמת חז”ל.  מה שייצא מזה יהיה הפרוטוקולים של זקני ציון.

זה כמו להושיב את זונת הזונות עדנה ארבל בראש ועדה לחקר הפליית הגברים הגרושים בפמיניסטאן…… חחח.  היא הרי תכתוב שבכל אשמה הפטריארכיה.  כלבה מזוהמת.  עדנה ארבל.

 

 

עדנה ארבל הכוס הפמינאצי הכי רעיל במדינת ישראל יימח שמה
עדנה ארבל הכוס הפמינאצי הכי רעיל במדינת ישראל יימח שמה

ולמה שקוף כבר עכשיו שהוועדה תאשים את ביבי אישית?  כי לוועדת חקירה צריך שיעמוד בראשה שופט, ואת מי מייעדים לזה?  את הזונה הפמיניסטית הצ’ילבה של ביבי, אסתר חיות.

הזונה חיות כבר שוקדת על כתיבת מסקנות הוועדה, עוד לפני שהוועדה התחילה לעבוד.

ברור לנו שאסתי חיות כבר הכינה את הטיוטה למסקנות שבהכל אשם ביבי, כי הוא ראש הממשלה וזו אחריות מיניסטריאלית אבסולוטית שלו.

בטיוטה שלה כבר כתוב שביבי הסית את העם לפילוג, החליש את העם, גרם לעם למרוד בו, ובגלל ביבי כל משאבי הצבא היו תקועים בהפגנות נגד הדיקטטורה, ולא היה לצה”ל, שב”כ ואמ”ן משאבים לעכל ולעבד את איתותי המלחמה שהגיעו מהחמאס.

 ראו מה כתבנו ב”חרבות ברזל 122″ 23/5/2028:

 

אין די בוועדת חקירה למחדלי יום הנוחבה, צריך גם חקירות משטרתיות על הבגידה הגדולה

 

אנחנו סבורים שוועדת חקירה לבדיקת חוסר המוכנות למתקפת הנוחבה איננה מספיקה ואנו לא סומכים על שום וועדה.  ראינו כיצד הופיעו השוטרים האשמים במחדל אסון מירון בפני הוועדה של השופטת לשעבר ברלינר.  כולם הופיעו זחוחים, מצחקקים, כאילו שהם עושים טובה שהם חולקים מהיידע שלהם עם הוועדה.  ראו למשל את ההופעה של מוריס חן.

אותה ברלינר שהיתה חיית טרף מרשיענית שאין לה אפילו זיכוי אחד ברזומה, התגלתה ככבשה פועה בשדה, אחת שלא יודעת לשאול, לא יודעת לחקור, לא יודעת להבחין בין טפל ועיקר, אחת שנותנת ל”עדים/נחקרים” להוביל אותה באף.  פשוט ביזיון.

בשביל מה היה צריך את הוועדה המטופשת הזו שגם הסריח ממנה הנגיעה הפוליטית, הרצון להפיל אשמה על ביבי (“התעלם ממכתבים…. גם אם לא ידע….כל הדיון בנושא ההדלקה במירון התנהל כמעין “ישראבלוף” – בתמיכת ובידיעת משרד ראש הממשלה – בגלל בעיית הקורונה…. לא הייתה כל נכונות לדון במגבלות פרקטיות על מספר המשתתפים באירועי ל”ג בעומר….איש לא רצה ליטול אחריות על ההפרה ההמונית של תקנות הקורונה…  אף בעל תפקיד במשרד ראש הממשלה לא רצה לקחת אחריות על האירוע ולקבל החלטות חד משמעיות וברורות”), ועל אמיר אוחנה: “קבע את עמדתו ביחס לקיומה של ההילולה עוד לפני שנפרסו לפניו מלוא הבעיות וההערכות. שנית, השר אוחנה לא ביקר את התפיסה המבצעית הבסיסית של המשטרה ולא בדק את תוכנה, דבר שצריך היה לעשות עקב האזהרות השונות שהתקבלו”.

איך זה שעד היום אף אחד מהשוטרים שהיו אחראים על אסדרת ההילולה במירון לא פוטר?  כולם ממשיכים לחלוב את הקופה הציבורית.

כאשר כך נראית ועדה ציבורית שבראשה יושבת אחת שידועה כזאבה טורפת שרוצה דם (דבורה ברלינר), אנחנו לא מאמינים לשום וועדה.

צריך פה חקירות משטרה באותה רמה והיקפים כמו שניהלו את חקירות ביבי…..  תפיסות של טלפונים, תפיסות של תיבות דואר, הסרת חסינות עו”ד לקוח להתייעצויות של אנשי הביטחון הבכירים (בר, חליווה) עם עורכי הדין שלהם, הזמנת עזרה משפטית בינלאומית לכל המידעים שה”אמריקאים” שלחו לגורמי הביטחון הישראלים בשנה שלפני חרבות ברזל, הורדה מהאינטרנט של כל ההרצאות שנתנו הברים, החליוואים והוינדמנים בפורומים השונים כמו INSS ובכנסים בינלאומיים, על מידת ההרתעה של החמאס, וכו’.

צריך גם לתפוס פיסית עותק של ה”שאבי” SHABI) SHABAK AI) כלי הבינה המלאכותית שהשב”כ הריץ כדי לפענח אירועי טריגר לפריצת לוחמה מזויינת, כדי לראות איזה שאילתות הזינו לשאבי ואיזה התרגעות שאבי הפיק לחליוואות.

כמובן שאם זה היה תלוי בנו היינו מפעילים עליהם רוגלות, פגסוסים וסלברייטים מהיום שהם נולדו (עם דגש על התקופות בהן למדו באונ’ אמריקאיות בחסות ווקסנר).

כמובן שלא הינו מתעלמים מהמידע האיכותי שניתן להפיק מפילגשות או פילגשים וגם להם ולבני משפחותיהם היינו עושים פגסוס וצווי חיפוש.

וכמובן שהיינו עושים “פרוץ” בתפיסה גורפת ומסיבית של כל רכוש שצברו הגנרלים האלה לצורך חילוט עתידי שכן כל הבתים שלהם וההשקעות שלהם הם פרי עבירה של בגידה. אם לרונן בר ואהרון חליווה יש פרינס אלברט בצינורית השופכה, היינו תולשים להם גם את זה.

ביבי נתניהו ואסתר חיות שמחכה לתקוע לו זרגיג בתחת
ביבי נתניהו ואסתר חיות שמחכה לתקוע לו זרגיג בתחת

החדשות מהיום 28/5/2028 ביבי הבין שטומנים לו מלכודת עם וועדת חקירה לנוחבה

 

זה הופיע בכמה מקומות בבת אחת בהפרש של שעה זה מזה.  זה סימן שמישהו הכין הודעה לעיתונות והעיתונאים הפיצו את זה בהוראה של מישהו בעל ענין להתסיס נגד ביבי.  כלומר:  גנץ!

כתבה של טל שלו בוואלה 28/5/2024

נתניהו בשיחות סגורות נגד ועדת חקירה ממלכתית: “אם פוגלמן ימנה את חיות זה פשוט אסון”

לפי מקורות בסביבת רה”מ, הוא הביע בימים האחרונים התנגדות להקמת ועדת חקירה ממלכתית ל-7 באוקטובר, שלפי החוק, ממונה בידי נשיא בית המשפט העליון, מחשש שנשיאת ביהמ”ש לשעבר תעמוד בראשה. לשכתו: “הדיווח אינו נכון. בכל תולדות המדינה לא הוקמה ועדת חקירה בזמן מלחמה”

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחות סגורות בימים האחרונים כי הוא מתנגד להקמת ועדה חקירה ממלכתית לבדיקת אירועי ה-7 באוקטובר, ובכל מקרה לא מתכוון לפתוח באף בדיקה או חקירה לפני תום המלחמה.

לפי מקורות בסביבת נתניהו, הוא הביע בשיחות התנגדות נחרצת להקמת ועדת חקירה ממלכתית – שלפי החוק העומד בראשה הוא שופט בדימוס שממונה בידי נשיא בית המשפט העליון, מחשש שמ”מ הנשיא השופט עוזי פוגלמן ימנה את נשיאת העליון לשעבר אסתר חיות לעמוד בראש הוועדה.

“אם פוגלמן ימנה את חיות זה פשוט אסון”, נתניהו אמר, לפי שני מקורות בסביבתו. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ‘הדיווח אינו נכון”.

נתניהו אמר כבר בתחילת המלחמה כי האירועים שקדמו למחדל ה-7 באוקטובר ייבדקו וייחקרו רק בתום המלחמה. עם זאת, ברקע חילופי האשמות פומביים בין לשכת ראש הממשלה וצה”ל על ההתראות שניתנו לפני הטבח, יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיש בתחילת השבוע למזכירות הממשלה הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לבחינת האירועים והתהליכים המדיניים והביטחוניים שקדמו למתקפת הפתע של חמאס ואת אירועי מלחמת “חרבות ברזל”.

העלאת הצעת המחליטים לסדר היום תלויה באישור ראש הממשלה – שכאמור, לפי מקורות, לא מעונין להקים אותה, וחושש כי הנשיאה לשעבר חיות תעמוד בראשה. גם יש עתיד הניחה היום הצעת חוק להקמת ועדת חקירה ממלכתית למחדל השבעה באוקטובר.

את המסר השלילי כלפי ועדת חקירה ממלכתית אפשר היה לזהות בימים האחרונים בתגובות חברי הליכוד להצעת גנץ. ח”כ חנוך מילביצקי (ליכוד) כתב: “אז בני גנץ רוצה ועדת חקירה בראשות שופט שימונה על ידי מ”מ נשיא בית המשפט העליון. לא יקרה. לא ניתן שיחקרו את עצמם. ועדת החקירה צריכה להיות בלתי תלויה ולחקור את כל המערכות ללא יוצא מן הכלל, לרבות המערכת המשפטית”.

בהצעת המחליטים של גנץ נכתב כי קיימת חשיבות ציבורית בהקמת ועדת חקירה ממלכתית אך גם “ערך מדיני ברור” להראות את מערכות החקירה העצמאיות ומקצועיות בישראל, זאת לנוכח ההליכים המתקיימים נגד ישראל בבית הדין הפלילי הבינלאומי ובית הדין הגבוה לצדק בהאג. היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט אמר אתמול בראיון בגלצ כי הקמת ועדת חקירה ממלכתית תמנע החמרה של המצב המשפטי שלנו בהאג”

מלשכת רה”מ נמסר בתגובה: “הדיווח אינו נכון. ראש הממשלה עקבי בדעתו שבסיום המלחמה נדרשת חקירה מקיפה וממצה שתזכה לאמון ציבורי רחב. בכל תולדות המדינה לא הוקמה ועדת חקירה בזמן מלחמה, כי מובן שהחיילים, הקצינים והמדינאים נדרשים להתמקד אך ורק בהשגת הניצחון. כך יהיה גם הפעם”.

https://news.walla.co.il/item/3667167

 

תנו לנוחבות לטעום את טעמו של “הדין הישראלי” המפואר

 

וכשאנחנו אומרים דין ישראלי זה אומר, 99% הרשעה, כל הראיות קבילות גם אם הן לא קבילות, חומרי החקירה מסווגים כ”לא חומרי חקירה”, כל הראיות המעניינות חסויות תחת תעודת חיסיון, סנגורים מקבלים 10 דקות לחקירה וברגע שהם פותחים את הפה השופט נובח “יאללה תסיים”….  “יאללה תקצר”…..

תנו לעולם לראות איך בישראל מתקתקים 99% הרשעות, ושמים זין על החסד”פ ופקודת הראיות.

האם כתבי האישום של הנוחבות לקראת סיום והגהה או שגלי בהרב אפילו לא התחילה?

 

גלי בהרב מיארה יועמשית חדשה לפמיניסטאן
גלי בהרב מיארה יועמשית חדשה לפמיניסטאן

 

גלי בהרב מיארה:  “אני זקוקה להארכת מועד של חצי שנה להכין כתבי אישום מורכבים נגד הנחובות”

 

 

3 ימים לאחר פרסום כתבה זו, ב 26/5/2024 פרסמה היועמשית תזכיר הצעת חוק להארכת המעצר של הנוחבות בעוד 6 חודשים ללא הגשת כתבי אישום.

 

תזכיר חוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (הארכת מעצר לחשוד בעבירת ביטחון) (תיקון מס’ 2), התשפ”ד-2024

 

בבוקר יום כ”ב בתשרי התשפ”ד (7 באוקטובר 2023) החלה מתקפת טרור רצחנית מרצועת עזה על מדינת ישראל. אלפי מחבלים חדרו משטח רצועת עזה לשטחה של ישראל מהיבשה, מהאוויר ומהים ותקפו באכזריות אזרחים וחיילים, במקביל לשיגור של אלפי רקטות לשטח מדינת ישראל. במתקפת הטרור רצחו מחבלים מעל 1200 אזרחים וחיילים ישראלים ופצעו אלפים, למעלה מ- 200 אזרחים וחיילים נחטפו לשטח רצועת עזה.

 

במהלך הלחימה נתפסו בשטחה של מדינת ישראל מספר רב של מחבלים, אשר בנוגע לרובם מתקיים הליך חקירה פלילי בחשד לעבירות בטחון, כפי שאלו מוגדרות בסעיף 35(ב) לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – מעצרים), התשנ”ו-1996 (להלן: חוק המעצרים).

 

חקירת המחבלים שלקחו חלק במתקפת הטרור  היא מורכבת וחריגה, ולה מאפיינים ייחודיים שטרם נודע כמותם בישראל. החקירה מתייחסת לפשעים האכזריים שביצעו המחבלים אך תכליתה גם להפיק מידע רב ערך להמשך המלחמה; היא נסובה סביב עשרות זירות שבהן התחוללו הפשעים; היקף גדול של מחבלים שביניהם קשרים מגוונים; מספר הקורבנות והעדים הוא עצום – בהם אלפי פצועים המצויים במצב פיזי או נפשי קשה, שמקשה על גביית העדויות; היקף הראיות הוא עצום; החקירה התנהלה בתחילתה תוך כדי לחימה קשה באזורים שבהם בוצעו הפשעים, כאשר חלק מהזירות הוכרזו כשטח צבאי סגור וקשה היה להגיע אליהן לאיסוף ראיות, מאז מתנהלת החקירה במקביל ללחימה ולקרבות שעדיין נמשכים  בשטח עזה וכן תחת התקפות רב זירתיות בעיקר באמצעות ירי מרחוק שממשיכות להתקיים, גם אם בעצימות נמוכה יותר בשטח המדינה.

 

בהינתן היקף העצורים ומורכבות החקירה כמפורט לעיל, צפויה החקירה הפלילית לארוך עוד פרק זמן של מספר חודשים. לצורך כך, הוקם במשטרת ישראל צוות חקירה ארצי מיוחד, אשר פועל לחקירת המחבלים הרבים שנעצרו ולאיסוף ראיות בעשרות זירות טבח בעוטף עזה.

 

כמו כן התווסף  מספר לא מבוטל  של מעצרים במסגרת אירועי הלחימה בחבל עזה הנמשכים גם בימים אלו. הלחימה הנמשכת, החקירה המורכבת בכללותה, וכן הצורך הברור בהבטחת האינטרס הלאומי שבשמירה על חיי אדם כמו גם בקידום החקירה, מציבים בפני גופי החקירה אתגרים חסרי תקדים. בשים לב למורכבות הרבה כאמור, ברור מעבר לכל ספק כי סדרי הדין הקבועים היום בחוק המעצרים לעניין החזקת עצורים בטרם הגשת כתב אישום נגדם, שנועדו לחקירות פליליות ממוקדות ותחומות, אינם מתאימים לנסיבות ההמוניות ויוצאות הדופן של המלחמה, ונדרש הסדר חוקי אחר בנושא.

נוכח האמור והדחיפות המיוחדת לקביעת הסדרים בנושא הארכות המעצרים של אותם עצורים,  ביום כ”ג בחשוון התשפ”ד (7 בנובמבר 2023) הותקנו תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (הארכת מעצר לחשוד בעבירת ביטחון), תשפ”ד-2023(להלן: “תקנות שעת החירום”), אשר שינו את התקופות המפורטות בסעיף 17(א), (ב) ו-(ד) לחוק המעצרים, ככל שאלה חלות על “עצור” כפי שהוא מוגדר בתקנות. תקנות שעת החירום הותקנו לתקופה של שלושה חודשים. נוכח הצורך הביטחוני והחקירתי בהמשך הארכת מעצרם של העצורים האמורים, קידמה הממשלה הצעת חוק להארכת תוקפן של תקנות שעת החירום, תוך כדי התאמתן. בהתאם לכך, ביום כ”ו בשבט התשפ”ד (5 בפברואר 2024)  נכנס לתוקף החוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (הארכת מעצר לחשוד בעבירת בטחון), תשפ”ד –2024 (להלן: “החוק”), אשר האריך את תקנות שעת החירום תוך תיקונן עד ליום י’ באדר ב’, התשפ”ד (20 במרץ 2024). בהמשך נוכח המשך הצורך הביטחוני והחקירתי הוארך תוקף החוק עד יום י”ב בסיוון התשפ”ד (18 ביוני 2024).

נוכח ההכרח הביטחוני והחקירתי בהמשך החזקת העצורים הנכנסים לגדר החוק במעצר פלילי, עולה הצורך בהארכה נוספת של תקנות שעת החירום במסגרת הארכת תוקף החוק, לתקופה נוספת  של חצי שנה שתאפשר השלמת הליכי החקירה וקבלת החלטה בדבר העמדה לדין. כל זאת בכפוף לצורכי גופי החקירה.

https://tazkirim.gov.il/s/legislativeworkactivity/a133Y00000LPKW1QAP/%D7%AA%D7%96%D7%9B%D7%99%D7%A8-%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%9C%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%95%D7%9C%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%A7%D7%A4%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%A2%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%97%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%96%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%9E%D7%A2%D7%A6%D7%A8-%D7%9C%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%93?language=iw

PDF

 

תזכיר חוק להארכת תוקף תקנות חירום החזקת נוחבות במעצר 6 חודשים נוספים ללא כתבי אישום 26-5-2024
Views: 317

4 Comments

  1. לעדנה ערוץ בטלגרם, מומלץ לקרוא אותה שם אם הדפדפנים תחת מתקפת סייבר.

  2. ממש כך . את צודקת עדנה .
    ביבי מספיק חכם כדי להבין שהיא מחכה לו בפינה
    לתפור אותו ולתקוע לו צינור 10 מטר….

  3. עדיין אני לא מצליח להכנס לעדנה מדפדפנים בישראל לידיעה

  4. מספר ימים לא ניתן להכנס לעדנה ממחשבים בישראל ניסתי מספר פעמים. ניתן להכנס מחו”ל
    זה נובע מעומס כניסות? מהתנכלויות לאתר ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *