EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 117 מבצע הנקמה בחות’ים נכשל: ההפגזה על נמל חודיידה היתה פיצפונת ואם חיל האוויר לא ישלח להם כל יום מטוס ויקרע להם את הצורה תוך שבוע החות’ים חוזרים

תומר בר מפקד חיל אוויר אפילו הליקופטר לא הצליח להוציא

דובר צה”ל והתקשורת השקרנית של ישראל משבחת את צה”ל שהצליח לשלוח מטוסים להפגיז את נמל חודיידה בתימן.  21/7/2024.

כל הסימנים מראים שזו היתה הפגזה לצורכי רהב והאדרה עצמית, ובפועל לא נגרם שם נזק רצתיני שאי אפשר לתקן תוך שבוע.

זה די מזכיר את המטס ששלחו לאירן, כדי להנחית 2 פצצות על שדות התבואה המוריקים של איראן.  וזה אחרי שהם שלחו לכיוון דימונה 400 פצצות.

אנו חוזרים ואומרים:  אם צה”ל לא ישלח מטסים שכאלה כל יומיים, ולא ירסק לחות’יים את הצורה באופן מסיבי, הם ימשיכו לשלוח לנו ג’חנונים מתפוצצים,  אם לא בעוד שבוע אז בעוד שבועיים.

 

תומר בר מפקד חיל אוויר אפילו הליקופטר לא הצליח להוציא
תומר בר מפקד חיל אוויר אפילו הליקופטר לא הצליח להוציא

למתקפה על חודיידה לא היה ערך מבצעי מיוחד.  הקואליציה האמריקנית הפציצה את תימן יותר מ-600 פעמים והם לא השיגו דבר.  ממש כמו התקיפה הכושלת על איספהאן (באיראן), שהייתה כישלון מובהק של הצבא הישראלי, כי הם לא הגיעו לשום הישג מבצעי.

על פי מה שמפורסם בעיתונות הזרה, החות’יים כבר הזמינו מאיראו מל”טים חדשים וטילים בליסטיים חדשים עם טווח של למעלה מאלפיים קילומטרים.  אם צה”ל לא יתקוף שם לפחות עוד 20 פעם ברצף בלתי פוסק, את מחסני המל”טים והטילים, ואת מחנות האימונים של התימניאדה, הפעם הבאה שהתימנים יתקפו עלולה להיות כואבת מאוד.

 

Views: 85

2 Comments

  1. יש להרוס את הרציפים בנמל ואזי זה נזק שלשלם אותו יקח זמן רב . עגורנים יביאו חדשים . החותים מתחבאים במערות . יש להפציץאת בנין הפרלמנט הממשלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *