EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 127: היה ידוע כבר ביום שפרחאן קאדי חולץ שצהל מצא “ערימה של גופות” וזה פורסם בו ביום בעדנה קרנבל

פרחאן קאדי נראה רזה וכחוש אבל מסופר וזקנו גזום היטב

קפלניסטים ברשת מתנפלים על מירי רגב שהיא פלטה שאת הבדואי שחולץ מצאו ברפיח.  פרחאן קאדי.  מנסים להאשים את מירי רגב שבגלל עבירת צנזורה נרצחו 6 חטופים…..  כאשר הוא חולץ, דובר צה”ל ביקש לא לדבר על המקרה ולא לפרסם כלום כי זה מסוכן, ויש אלמנט רגיש בסיפור, ורמז שיש מבצע כלשהו בעיצומו.  זה היה ב 27/8/2024 יום ג’ לפני שבוע.

אנחנו יכולים לנקות את מירי רגב מכל אשמה.  היא לא סיכנה שום בטחון מדינה, כי 6 החטופים נרצחו באותו יום שפרחאן קאדי עלה על ההליקופטר לישראל.  חוץ מזה בוואלה פרסמו בשעה 15:30 שהחילוץ היה מרפיח לפני שמירי רגב פלטה את זה.

באותו יום ממש קיבלנו מידע מרפיח שיחד עם פרחאן מצאו ערימה של גופות “כולל צנגאוקר”.  העדפנו לחכות עם הפרסום כדי לתת קרדיט לדובר צה”ל, שאולי באמת יש לו איזה שפן בכובע ומשהו טוב יקרה.  חשבנו שיכול להיות שהגופות במצב של דקומפוזיציה, ולכן חיכינו לראות אם ידווחו על משהו מהמכון הפתולוגי.  לא שמענו כלום במשך 10 שעות.

עברו 10 שעות, ראינו שדובר צה”ל מתנהג כמו קוקסינל, שפת הגוף שלו הדיפה צחנה של שקר ואז פרסמנו.  זה היה בסוף היום 27/8/2024.

 

כתבה בעדנה קרנבל על ערימה של גופות שנמצאה בחילוץ של פרחאן קאדי 27-8-2024
כתבה בעדנה קרנבל על ערימה של גופות שנמצאה בחילוץ של פרחאן קאדי 27-8-2024

 

כן, אנחנו ידענו שמצאו ערימה של גופות ביום שפרחאן חולץ, ולא רק אנחנו אלא גם הרבה אחרים.

עברו כמה ימים וראינו שתיקה מוחלטת מדובר צה”ל, שום מילה על גופות וזה נראה חשוד.  באופן נדיר מחקנו את הכתבה כי לא היה שום אישוש רשמי ש”נמצאה ערימה של גופות”.

מהמכון הפתולוגי בישראל אמרו שהוא נרצח 24-48 שעות לפני הניתוח, כלומר סוף יום ה’ או יום ו’ בבוקר (קרי יומיים אחרי החילוץ).  המידע הזה לא יכול להיות נכון.  מדובר ב 4-5 ימים של דקומפוזיציה ואולי יותר.

לדבריו של פרחאן, המחבלים ברחו שבועיים לפני החילוץ, והוא נשאר לבד.  איך זה מסתדר עם העובדה שבהמשך למנהרה הוחזקו 6 חטופים 7 חודשים והוא לא ידע על זה?  ומה קורה ביציאה של המנהרה?  לאן זה מוביל ומה יש שם?  איך הגיעה לתוך המנהרה תקשורת מסינוואר לרצוח את החטופים?

 

הנה תמונה של פרחאן מרגעי החילוץ 27/8/2024.  השיער מאוד קצוץ, ונראה כמו תספורת טריה, ולא נראה תספורת בת שבועיים או יותר.  גם הזקן לא נראה פרוע מידי כשמדובר בשבועיים.  הזקן גזום היטב.  ייתכן שהמחבלים שברחו השאירו קליפר לגיזום זקן ושיער ראש, אבל מי שלא ראה אור יום 7 חודשים, הדבר האחרון שיעסיק אותו זה לעשות תספורת.  לגבי 6 החטופים שנרצחו אמרו מהמכון הפתולוגי שהם בכלל לא היו מקולחים, ומסודרים ולא היה להם מינימום של היגיינה.

מעניין מאוד לאן מוציאים המחבלים את הקקי והפיפי שמצטברים במנהרות???  איך אף אחד לא נחנק שם מהאמוניה של הקקי והפיפי?  איך יש להם מים למקלחות, ואיך הם נפטרים מהמים אחרי המקלחת?

פרחאן קאדי נראה רזה וכחוש אבל מסופר וזקנו גזום היטב
פרחאן קאדי נראה רזה וכחוש אבל מסופר וזקנו גזום היטב

 

אין ספק שהמחבלים שהחזיקו את 6 החטופים היו בתקשורת עם סינוואר.  מישהו תיקשר להם שסינוואר נתן הוראה לרצוח חטופים אם צה”ל מתקרב.  הם גם ברחו. איך התנהלה התקשורת הזו?

המשך המנהרה הזו אמור להוביל אל מחבלים שיש להם קשר ותקשורת עם סינוואר.  האם חיילי צה”ל המשיכו במנהרה קדימה לראות לאן היא ממשיכה ואיפה היציאה הכי קרובה?

פרחאן קאדי היה שתול של ארגוני הפרוטקשן הבדואים בקיבוץ

 

נציין גם שידענו ושמענו שהחיילים עצמם אמרו שפרחאן היה שתול של ארגוני הפרוטקשן הבדואים בקיבוץ, ושמישהו במפעל (בית אריזה) בקיבוץ אוים ע”י פרחאן ואחיו שישלמו פרוטקשן.

המקור כתב “כתושב הדרום אני יודע שאין קיבוץ או מפעל כולל המפעל שלי שלא משלם פרוטקשן בצורת שמירה.  השוס זה שהוא גובה פרוטקשן מהקיבוץ כבר שנים. עבדתי בקיבוץ ניר יצחק וקיבוץ סופה , וזה מה שקורה בעוטף. אם אתה אומר לו לא, אז במקרה הטוב גניבות במיליונים, במקרה הרע איומים ואלימות”.

את זה לא פרסמנו כי לא רצינו לקלקל את החגיגה שעשו בתקשורת…  איזה דו קיום יפה….. אנחנו לא אפרטהייד….  הנה אנחנו מחלצים מוסלמים ומטפלים בהם בבתי החולים הנהדרים שלנו..  איזה יופי.

גם הדיווח בידיעות מה 28/8/2024 (יום ד’), יום אחרי החילוץ, לא מסתדר.  לדבריו טרם החילוץ הוא היה לבד שבועיים…  ובמנהרת ההמשך היו 6 חטופים חיים באותם שבועיים?  אולי אפילו בטווח צעקות?

איך הוא שרד שבועיים בודד במנהרה, גם אם האמין שמסוכן לצאת כי הכל ממולכד?

הבן דוד שלו עבדאללה טרבין סלא אמר שהוא “ברח רגלית”.  אז איך הוא לא פחד לעלות על מוקש?

הוא ראה את אריה זלמנוביץ נרצח, או שלא?

 

לטענתו שהה בדירה חודשיים ואחרי חודש וחצי רצחו את אריה זלמנוביץ מול עיניו. הילד יגיל יעקב טוען שזה לא אמת כי קלמנוביץ היה איתו בבית החולים נאסר בחאן יונס.

אחרי חודשיים בדירה הורידו אותו למנהרה ואז לדבריו “לא ראיתי חטופים בכלל.  הייתי לבד”.  זה חשוד.  7 חודשים לבד במנהרה רק הוא והמחבלים?

למה דובר צה”ל לא דובר אמת?  מה שקרה ומה שידוע, לטוב או לרע, צריך לספר לציבור.

 

 

Views: 817

One Comment

  1. רק האליטה לא מכירה מה זה בדואים. יכולים לחסוך את הזמן שלוקח להם להמציא שקרים. “הייתה הוראה לרצוח את השבויים אם צה”ל מתקרב” אבל את ידידנו הבדואי שכחו. מה זה שכחו? עזבו אותו לנפשו עם מנות קרב לשבועיים ושמפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds