EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 129: בקשת התובע בביה”ד בהאג להוציא צו מעצר בינלאומי לביבי וגלנט (בשל חשש לשיבוש חקירה) עולה בקנה אחד עם הדין הישראלי ופקודות מטאר

ביבי בדרך לבית דין בינלאומי לפשעים נגד הנוחבות חחחח

אתמול פורסם כי התובע בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, קארים חאן, הגיש בקשה להרכב השופטים להוציא צו מעצר בינלאומי לביבי ולגלנט, 9/9/2024.  הבקשה מנומקת בעילה של חשש לשיבוש הליכי חקירה…. ממש כמו בארץ.

ראו הנימוק למעצרם של ביבי וגלנט:

 The Prosecution reiterates its submissions, consistent with article 58(1)(b) of the Statute, that the arrest of SINWAR, DEIF, NETANYAHU and GALLANT is necessary to, inter alia, ensure that they do not obstruct or endanger the investigation or court proceedings, prevent the continuing commission of the crimes alleged and/or the commission of other Rome Statute crimes.

בקשה זו עולה בקנה אחד עם הדין הישראלי ופקודות המשטרה הישראליות.  גם על פי הדין הישראלי כאשר אישה תוקפת גבר, היא התוקפת והגבר הוא הקורבן, מצווה המשטרה לעצור את הגבר (הקורבן) בהנחה שבגלל שהוא גבר אז הוא התוקף, ורק בגלל שהוא גבר וגם אם יש עליו סימנים של תקיפה, דם נשיכות או מכות.

זה אשכרה הדין הישראלי, ואיתמר בן גביר יודע מזה היטב ולא נקף אצבע לשנות אותו.

לפיכך, אין מה להלין נגד התובע של האג, כי בקשתו לראות בקורבנות (ביבי וגלנט) כפושעי מלחמה, היא בדיוק מה שקורה יום יום בכל תחנת משטרה במדינת ישראל.  האישה שתוקפת גבר הופכת לקורבן, והגבר שהוא הקורבן מתייחסים אליו כתוקף ואוטומטית הוא חוטף רישום פלילי והרחקה מהבית ל 14 יום בלי זכות לקחת כלום מהבית שלו.

 

ביבי ואהוב ליבו אהוד ברק הנאהבים והנעימים

 

 

זה האיש שבגללו ביבי קיבל תדמית של חלשלוש שנכנע ללחצים של הפגנות ויח”צ בעלות של 1,000 סינווארים משוחררים……

ביבי וגיבור ישראל גלעד שליט האיש ששווה 100 סינווארים
ביבי וגיבור ישראל גלעד שליט האיש ששווה 100 סינווארים

 

לא נתפלא אם הבקשה של קארים חאן מתואמת עם גלי בהרב מיארה מראש, על מנת שהיא תוכל להוציא לביבי צו מעצר לצורכי הסגרה, על מנת להראות לגויים שמערכת המשפט הישראלית נפלאה ומתפקדת, נס לגויים.  גלי פשוט תשלח לביבי ניידת עם שוטרים עם גרביונים לכיסוי ראש, כמו שהפצ”רית עשתה למילואימניקים משדה תימן.PDF

בית דין עולמי פלילי בקשת התובע קארים חאן להוציא צו מעצר לביבי וגלנט 9-9-2024
Views: 106

One Comment

  1. ייתכן והברבי תעצור אותו כדי להסגירו. תרחיש נוסף: ייתכן והיא תשתמש בעצם קיום הצו הבינ”ל כעילה להוצאתו לנבצרות בנימוק שאיננו כשיר עוד לנהל את המדינה כי מנוע מלטוס לחו”ל בגלל הצוים.
    וכמובן, היא תשתמש בצוים כאיום על ביבי לבל יסרב לנבצרות, שאחרת הוא יוסגר להאג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds