EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 132: למה לא מוגשים כתבי אישום נגד נוחבות? האחראים למחדל הפרקליטות דגנית כהן ויליאמס, אפרת גרינבוים, ארז פדן והשוטרת עדי אדרי

דגנית כהן ויליאמס הפרקליטות לא רואה דחיפות בהעמדת נוחבות לדין

איזה בידור היה היום בכנסת 7/10/2024 בוועדה למעמד הכוס והמנוש.  הפמינאציות קיימו דיון בשאלה מדוע הפרקליטים גלי בהרב מיארה ועמית איסמן מעכבים את הגשת כתב האישום נגד הנוחבות.

מי שהגיע לכנסת לחרטט את הפמינאציות היו הפרקליטה דגנית כהן ויליאמס והשוטרת עדי אדרי.

 

 

https://x.com/KnessetT/status/1843219246802722931

 

 

הנה ההסבר של הפרקליטה דגנית כהן ויליאמס למה היא לא הכינה כתבי אישום ליקירי נפשה מהנוחבה

 

 

לדבריה הפרקליטה אפרת גרינבוים שוקדת על עבירות המין של הנוחבות והפרקליט של מחוז דרום ארז פדן שוקד על החקירה של שאר הזוויות הפליליות של “האירוע”.  לדבריה החקירות מורכבות ואין שום צפי לסיום החקירות.

החקירה מתבצעת ויש צוות ייעודי בפרקליטות מחוז דרום שעוקב ומנתח את החומרים. יש צוות ייעודי לעבירות המין בפרקליטות המדינה והדברים נעשים בקפידה“…..”זמנים ומועדים זה לא מידע שאני יכולה לתת. הדברים יותר מורכבים במשפט פלילי”…..”זה במעקב צמוד של פרקליט המדינה. גם הסיפור של כתבי האישום עבירות המין הם חלק מחקירה הרבה יותר גדולה של הזוועות”.  “בהודאה של חשוד לא צריך קורבן צריך – זה לא חסם בפני עצמו, זה קושי שאין קורבן ואם יש ראיות אחרות אז אפשר להתגבר על הקושי”.

חברתה השוטרת סנ”צ עדי אדרי ראש מחלקת חקירות אמרה ש”מה-7 לאוקטובר להב 433 החלה לחקור. כל יחידה חוקרת זירה. אנחנו חוקרים ואין אבן שאנחנו לא הופכים. החקירות אצלנו בלהב, אנחנו משתפים את הפרקליטות בכל פרטי החקירה. היא לא הסתיימה. מי שרצה למסור עדות יכול. זאת חקירה רגישה והיא לוקחת זמן”.

דווקא בהמת המגדר פנינה תמנו שטה יו”ר וועדת הנשים בכנסת סייעה לדגנית הזו והגנה עליה מפני שאלות קשות…..   כאשר ח”כ קטי שטרית ניסתה לעמת את הזונה דגננית כהן ויליאמס עם חוסר היגיון בטענותיה, למשל שיש מחבלים שהודו, ואז לא צריך לחקור כי הודיה היא מלכת הראיות…

הבבונית מאפריקה פנינה תמנו שטה הפסיקה את השאלות, כי “דגנית לא עומדת פה לחקירה”.

איזה בושות.  ככה זה כשמביאים קוטפת בננות מאפריקה לקדם את המעמד הכוס בכנסת…..

 

 

דגנית כהן ויליאמס פרקליטה לא רוצה להעמיד לדין נוחבות
דגנית כהן ויליאמס פרקליטה לא רוצה להעמיד לדין נוחבות

 

 

דגנית כהן ויליאמס הפרקליטות לא רואה דחיפות בהעמדת נוחבות לדין
דגנית כהן ויליאמס הפרקליטות לא רואה דחיפות בהעמדת נוחבות לדין

 

 

דגנית כהן ויליאמס גם אם מחבל נוחבה מודה באונס הראיה חלשה
דגנית כהן ויליאמס גם אם מחבל נוחבה מודה באונס הראיה חלשה

עדי אדרי שוטרת להב עם לוע פעור לזין של נוחבה
עדי אדרי שוטרת להב עם לוע פעור לזין של נוחבה
עדי אדרי שוטרת להב עם לוע פעור לזין של נוחבה

איזה בידור פמינאציות שטענו שהגברים הישראלים מסוכנים לנשים ישראליות מתעניינות בגורל הנוחבות

 

הבידור הוא כפול.  מי שפתאום רוצות לראות כתבי אישום נגד נוחבות, הן אלה שעד לפני שנה עשו שטיפת מוח לאזרחי ישראל שהאיום הכי גדול לנשים הישראליות הם הגברים הישראלים, שכל יום אישה נרצחת, שכל גבר יהודי רק רוצה לרצוח את אשתו ולעשות סקס עם הילדים שלו, שמסוכן לתת לגברים יהודיים נשק כי הם ירצחו נשים יהודיות רכות וענוגות.

אלה אותן נשים שהגישו עתירות לבגץ תחת השם “האקדח המונח על שולחן המטבח”, בדרישה לצמצם את תפוצת הנשקים במרחב הציבורי כי המאבטחים ירצחו את הנשים שלהן….   חחח.  איזה הצלחה כבירה…   ב 7 לאוקטובר לא היו נשקים להגנה מפני הנוחבות….  ממש בידור.  ובגץ גם אילץ את המשטרה להגביל את רישיונות הנשק ולדרוש ממאבטחים להחזיר את הנשק בסוף המשמרת…….

 

ענת מימון יועמשית הוועדה לקידום הכוס והווגינה בכנסת
ענת מימון יועמשית הוועדה לקידום הכוס והווגינה בכנסת

 

 

ואז באו הנוחבות “בהזמנה” ולימדו את בנות ישראל הענוגות מה זה אונס באמת.  לא אונס ישראלי מסוג “הוא שיקר לי”, “בא לי לנקום בו”….. “אמרתי לו לא בלב שלי”…”גמרתי 6 פעמים והוא לא צלצל אלי יותר”…..

הנוחבות נתנו לפמינאציות שיעור שהן לא תשכחנה, מה זה אונס על אמת.  חחח.  כולל דחיפת מזלגות בוערים בתוך כוס וחיתוך ציצים בסכין יפנית.

 

ויש גם הרבה פמינאציות ישראליות שמאלניות שמפנטזות על זין של נוחבה.  חלק מהן גם נחטפו (מהקיבוצים, לא מהנובה) והן עדיין מעריצות את הנוחבות. למשל עו”ס דיצה הימן.

בתמונה:  דיצה הימן פמינאצית קלינית וחובבת נוחבות מושבעת נחטפה לעזה, וחזרה ואמרה שהיא והבת שלה נטע הימן מבינות לליבם של לוחמי החירות של החמאס….

 

דיצה הימן כלבת נוחבה פמיניסטית מזורגגת תעיד לטובת הנוחבות
דיצה הימן כלבת נוחבה פמיניסטית מזורגגת תעיד לטובת הנוחבות

 

והבידור השני הוא איך שנציגות הפרקליטות צחקו על הפמינאציות בפרצוף עם תשובות מסוג “החקירה לא הסתיימה”, “זה מאוד מורכב”.  אפילו תאריך יעד הם לא התחייבו לתת.

ואנחנו אומרים:  מי שקיבלה שנה לכתוב כתב אישום ועד היום אין לה אפילו שורה אחת כתובה במחשב, צריך לזרוק אותה לכל הרוחות.  הכוונה כמובן לגלי בהרב מיארה שחייבת לעוף על טיל עם כתב אישום על הפרת אמונים.

זו מעילה באימון הציבור.  על מה הן מקבלות שכר?  הסחבת הזו עולה כסף כי צריך להאכיל נוחבות, לבנות להם בתי שימוש מנירוסטה, להביא אותם לבתי חולים ישראלים, להתמודד בעליון עם עתירות למען התנאים שלהם……  וכל זה בזמן שהנוחבות היו יכולים להיות עכשיו אחרי גזר דין מוות.

בתמונה:  אפרת גרינבוים מי שמונתה לחקור את ההעדפות המיניות של מחבלי הנוחבה

אפרת גרינבוים הכפופה של עמית איסמן עשתה פדיחה בינלאומית
אפרת גרינבוים הכפופה של עמית איסמן עשתה פדיחה בינלאומית

 

 

בתמונה: ארז פדן חייט תיקים מדופלם במשך שנה לא הצליח לתפור תיק אחד לנוחבות

ארז פדן בזכות כישורי חייטות ותפירת תיקים קודם לפרקליט מחוז דרום
ארז פדן בזכות כישורי חייטות ותפירת תיקים קודם לפרקליט מחוז דרום

בתמונה:  עוד שוטרת כושלת העוסקת בחקירת תיקי הנוחבה שלי הרוש

שלי הרוש שוטרת כושלת ממזמזת חקירת תיקי הנוחבה
שלי הרוש שוטרת כושלת ממזמזת חקירת תיקי הנוחבה

 

אם “הודיה בפשע” בישראל נחשבת מלכת הראיות מה יש לחקור בכלל? 

 

בישראל הודיה נחשבת מלכת הראיות.  זו הסיבה שחקירות בישראל מתמקדות בלהזמין נחקר למשטרה ולהפיל אותו באמירה כזו או אחרת, לדובב אותו בלשון, בשאלות מגמתיות שאחר כך אפשר להגיד שהוא “קושר עצמו לאירוע”.

הודיה בישראל יכולה להיות על כל דבר, בין אם הוא אמיתי או שקרי.  ברגע שמישהו הודה, נגמר הסיפור, ומה שהוא הודה בו הופך “אמת משטרתית”, גם אם זה שקר במציאות.

על פי שיטת ה”ביצוע בכנופיה”, ביצוע בצוותא, מספיק שאחד הודה באונס, כולם אחראים לאונס, ונחשבים אנסים כאילו הם אלה שהחדירו את הזין באיברי המין של הנאנסים והנאנסות.

אגב, האונס פה לא היה לצורך גירוי וסיפוק מיני כפי שכתוב בכל כתב אישום ישראלי רגיל של “אלימות מינית”.  הנוחבות לא באו לישראל כדי לקבל מין ולהתגרות מינית מיהודיות.  מין יש להם בשפע בעזה, כולל יזידיות שהביאו מעירק לספק אותם מינית.

 

האונס ע”י הנוחבות הוא בכלל לא “אלימות מינית” במובנה הישראלי-פמיניסטי (סיפוק צורך מיני בכפיה ואלימות).  האונס היה אקט ברברי של השפלת יהודים ויהודיות רק בגלל שהם ישראלים ויהודים.

להלן כתבה באתר הכנסת על ה”אירוע” 7/10/2024

 

הוועדה לקידום מעמד האישה קיימה דיון מיוחד לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר. בדיון שביקש לבחון את התקדמות החקירה נגד מחבלי הנוחבה והעמדתם לדין התקשתה נציגת הפרקליטות להסביר מדוע שנה אחרי הטבח לא הוגש אפילו כתב אישום אחד: “הדברים נעשים בקפידה”. יו”ר הוועדה ח”כ תמנו שטה (המחנה הממלכתי): “זוהי החובה שלנו, לא לשכוח ולא לעצור, עד שהמחבלים ישלמו על פשעיהם. לטיימינג יש משמעות”. חברות הכנסת שהשתתפו בדיון דרשו מהפרקליטות לומר אם יש קושי משפטי או חקיקתי בהעמדה לדין של המחבלים.

טלי בינר ניצולות הטבח בפסטיבל הנובה שיתפה בעדות מצמררת: “שמעתי נשים צועקות ‘לא, לא’ במשך שעות….”.

שנה לטבח: הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי קיימה הבוקר (ב’) דיון מיוחד לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר. בדיון ביקשה הוועדה לבחון את התקדמות החקירות והעמדה לדין של מחבלי הנוחבה בגין פשעי מין ואנושות.

יו”ר הוועדה ח”כ פנינה תמנו שטה שפתחה את הדיון בדקת דומייה אמרה: “היום השבעה באוקטובר….. התכנסנו כאן הבוקר לציין את הטבח והאסון של השביעי באוקטובר ולהעמיק בהתקדמות איסוף העדיות, איסוף הראיות וקידום משפט צדק והעמדה לדין של מחבלי הנוחבה המתועבים, בגין הפשעים שהם ביצעו. זוהי החובה שלנו, לא לשכוח ולא לעצור, עד שישלמו על פשעיהם”.

טלי בינר שורדת הטבח בפסטיבל הנובה הגיעה לוועדה וסיפרה בדמעות:……(מיותר)

דקל ליפשיץ נכדו של החטוף עודד ליפשיץ: …. (מיותר)

דגנית כהן ויליאמס ממונה במחלקה פלילית של פרקליטות המדינה: “החקירה מתבצעת ויש צוות ייעודי בפרקליטות מחוז דרום שעוקב ומנתח את החומרים. יש צוות ייעודי לעבירות המין בפרקליטות המדינה והדברים נעשים בקפידה“.

חברות הכנסת שטרית ותמנו שטה שאלו: “אם מחבלים הודו למה אין כתבי אישום? וכהן השיבה: “זמנים ומועדים זה לא מידע שאני יכולה לתת. הדברים יותר מורכבים במשפט פלילי”…..”זה במעקב צמוד של פרקליט המדינה. גם הסיפור של כתבי האישום עבירות המין הם חלק מחקירה הרבה יותר גדולה של הזוועות”.

קטי שטרית מהליכוד פתחה לפרקליטה דגנית ויליאמס את התחת
קטי שטרית מהליכוד פתחה לפרקליטה דגנית ויליאמס את התחת

בשלב זה של הדיון זעמו חברות הכנסת על אי מתן התשובות – ח”כ שרון ניר: “את נותנת תשובות בשוויון נפש. אין פה שום קריטריונים”. ח”כ שטרית: “בינתיים מוגשים לבג”צ בקשות לשפר את התנאים שלהם”. ח”כ לימור סון הר מלך: “אני זוכרת את החודש הראשון אחרי הזוועות שכאב לי הרחם. אנחנו נדרוש את הדין. כרגע החוק הנוכחי לא מאפשר לכם להגיש כתבי אישום על אירועים שבהם אין קורבן. אם כרגע החוק הנוכחי לא מאפשר לכם את זה אז נשנה את החוק. ח”כ מירון: “האם יש שיתוף פעולה בין הארגונים האזרחיים לבינכם כדי להביא את הפושעים הללו לדין?”.

נציגת הפרקליטות הדגישה: “בהודאה של חשוד לא צריך קורבן צריך – זה לא חסם בפני עצמו, זה קושי שאין קורבן ואם יש ראיות אחרות אז אפשר להתגבר על הקושי”. סנ”צ עדי אדרי ראש מחלקת חקירות: “מה-7 לאוקטובר להב 433 החלה לחקור. כל יחידה חוקרת זירה. אנחנו חוקרים ואין אבן שאנחנו לא הופכים. החקירות אצלנו בלהב, אנחנו משתפים את הפרקליטות בכל פרטי החקירה. היא לא הסתיימה. מי שרצה למסור עדות יכול. זאת חקירה רגישה והיא לוקחת זמן”.

ח”כ שטרית שאלה את כהן: “מתי נפגשתם עם פרקליט המדינה? מתי כלל גורמי החקירה נפגשו איתו על הסוגיה הזאת?”. כהן לא ידעה להשיב.

ח”כ מירב כהן: “……כל טרוריסט שלקח בטבח הוא אשם לא משנה אם הוא החזיק את האישה בזמן שאנסו אותה או החזיק את ילדיה כדי שיראו את אונס אימם ולכן כולם צריכים להיות אשמים בפשעים נגד האנושות”.

ח”כ שרון ניר: חשוב לראות איך מתקדמים במישור החקירתי ולהביא כל צורר כזה שיבוא על עונשו בצורה החמורה ביותר שאפשר ואסור שהנושא הזה ירד מסדר היום”.

עו”ד אבי גז: “יש פה משהו לא הגיוני ולא סביר של פרק הזמן ויכול להיות שהבית הזה צריך שלא יהיו דיני הראיות הרגילים. לתחושתי יש פה לקונה משפטית. אני מתרשם שיידוע הנפגעים והנפגעות אינו מתקיים”.

ח”כ סון הר מלך: “יש מסר שעובר בזה שאנחנו שנה אחרי ואין כתב אישום אחד ואין הליך סדור לטפל בדבר הזה. זאת מציאות שסותרת את כל ההיגיון האנושי והיא עוול שזועק”.

ח”כ מירב בן ארי: “חייב להתקיים דיון חסוי עם גורמי המשטרה, השב”כ, שב”ס כדי לקבל תוצאות”.

ח”כ אביחי בוארון: “יש פה בעיה מטורפת – צריך פה חידוש משפטי והגשנו הצעת חוק אפויה וגורמי מקצוע לא רוצים להעביר את החוק הזה ולכן נצטרך אתכן חברות הכנסת של הוועדה שתסייעו לנו עם החוק הזה”.

ח”כ מיכל וולדיגר: “ככל הנראה יש פה לקונה משפטית ואם צריך תיקון חקיקה נעשה את זה יחד. מדובר במפלצות שאי אפשר לתאר אותן במילים וכולם שם שותפים לפשע הזה”.

https://main.knesset.gov.il/news/pressreleases/pages/press07102024v.aspx

Views: 201

2 Comments

  1. ….”האונס הקבוצתי באילת הוא מעשה אונס קבוצתי בנערה בת 16 שביצעו 4 גברים, בעזרת 7 נאשמים נוספים. הפרשה אירעה ב-12 באוגוסט 2020 במלון “הים האדום”
    ב-2 בספטמבר 2020 הוגש כתב אישום כנגד ארבעה צעירים בגין אונס בנסיבות מחמירות, וכנגד שבעה צעירים נוספים, בהם גם קטינים, בגין רמות שונות של סיוע לאונס.
    בספטמבר 2023 הורשעו ארבעה מהנאשמים בעבירת אונס בנסיבות מחמירות בצוותא ועוד שבעה הורשעו בסיוע ובביצוע עבירות מין מן המנעד הרחב של החוק, מהקלות ועד לחמורות”……

    הינה, בחודשים בודדים בלבד הוגש כתב אישום, והאשימו את כל דרגות העונשים תחת הגדרת אונס וזה עוד אצל שלושת השופטים בין הכי עלובים שיש: יעל רז לוי, גילת שליו ואהרון משניות, ששופטים הזוי, או עונש קיצוני או עונש מגוחך, לא בטוח שבכלל בודקים ראיות לעומק מבינים מה הם עצמם פוסקים, פועלים לפי הדופק בתקשורת.
    מדוע בכלל צריך את הוועדה לקידום מעמד האישה שתציין דיון מיוחד לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר??? הרי הנוחבות, המחבלים והאספסוף הפלסטיני הדוחה אנס גברים ונשים רק כי הם יהודים לא כי הם נדלקו מינית, למה בכל מקום דוחפים “נשים” בלי סיבה?!

  2. חברות-כנסת שמגינות על מערכת רקובה ומושחתת מפני רפורמה בטענות המגוחכות של “ביבי יעשה דיקטטורה להימלט ממשפטו”, “יריב מחריב הכל” ו”אאפיכה אמישטרית” –
    מקבלות עכשיו בום לפרצוף כשאותה המערכת איננה מעמידה לדין את הנוחבות אפילו אחרי שנה. מגלגלות-העיניים האלה הן כ”כ טיפשות, שהן אפילו אינן מבינות מאיפה זה בא להן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds