EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 133: די לכיבוש הישראלי על אום אל פאחם וטייבה! להעביר ריבונות על חממת המחבלים אום אל פאחם וטייבה לרשות הפלסטינית

ג'מילה ג'בארין כליפה נהנית לחסל ולרסק את הגבר היהודי המתגרש

אתמול 9/10/2024 מחבל מאום אל פאחם (חמולת ג’אברין) ביצע פיגוע ריסוס אזרחים בירי בחדרה.  יום קודם לכן מחבל מחורה ביצע פיגוע ריסוס אזרחים בירי בבאר שבע.  היום 5 תושבי טייבה נעצרו דקה לפני שביצעו פיגוע בעזריאלי ת”א.

הגיע הזמן להתנתק מאום אל פאחם וטטיבה.  התנתקות וחילופי שטחים.  אום אל פאחם וטייבה תמורת שווי השטח של אריאל וקרנ”ש, למשל.  הרי הפלסטינים רוצים פיצוי בשטח ישראלי בתוך הקו הירוק תמורת השטח של ההתנחלויות שמעבר לקו הירוק.  במקום להציק להם אדמות ריקות בנגב, אפשר פשוט לתת להם באופן חד צדדי את אום אל פאחם וטייבה.  טייבה היא בכלל חלק אינטגרלי של דרום טולכרם.

ממש ככה.  לשרטט את הגבול של הקו הירוק מחדש, וכל יישוב מוסלמי שצמוד לקו הירוק, לספח אותו לרשות הפלסטינית, ולבטל את האזרחות הישראלית של כל מי שגר שם.  פחות מוסלמים בישראל זה פחות מחבלים בישראל.  ככה פשוט.

נתפסו 5 תושבי טייבה שזממו להפיל את מגדלי עזריאלי 10-9-2024
נתפסו 5 תושבי טייבה שזממו להפיל את מגדלי עזריאלי 10-9-2024

 

בתחילה נעצרו מובילי הפעילות לפוצץ את עזריאלי, מחמוד עאזם ואבראהים שייך יוסף. עם התפתחות החקירה עלה כי הם קיימו קשרים עם גורמי דאעש, וגייסו שלושה תושבי טייבה נוספים – סאג’ד מסארווה, עבדאללה בראנסי ועבד אל כרים בראנסי – לטובת קידום פעילות טרור בישראל.

https://www.ynet.co.il/news/article/s1zekfrkjx

כל זה באחריות משה ארבל שר הפנים.  שיתחיל לעבוד וינקה את ישראל מאיסלמיסטים מיותרים ומיותרות.

 

משה ארבל שר הפנים לענייני כוס מנוש ודליפת שפיך
משה ארבל שר הפנים לענייני כוס מנוש ודליפת שפיך

 

התנתקות מהירה וכואבת מכל עיריות האיסלם שצמודות לקו הירוק

 

ההתנתקות הזו צריכה להיות מהירה, חדה וכואבת, כולל ביטול מיידי של כל העברות הכספים לרשות המוניציפלית, ביטול מיידי של כל משכורות המדינה שמשולמות לעובדי ציבור באום אל פאחם וערערה, טייבה כולל מורות, עובדות סוציאליות, שוטרים וכל מי שגר שם.

מי שמגיע לו פנסיה מישראל, יקבל אותה מהוונת מראש לפי השכר הממוצע בפלסטין, ושלום על ישראל.

אום אל פאחם וטיבה הן נטל על המדינה.  חממות טרור.  יש שם אימאמים שלא מפסיקים להסית נגד היהודים.  היה שם איסוף תרומות רציני למען החמאס.  יצאו משם תושבי ישראל (במיוחד מירושלים המזרחית) שנסעו לעירק להצטרף לדאעש.  יש שם חוסר הערכה מוחלט של “הזכות” לחלוב את עטיני המדינה היהודית ומשאביה הכלכליים. למדינה יש אפס יכולות שיטור באום אל פאחם וטייבה.  כל המבצעים שעושים שם למיגור פשיעה איסלמית נכשלים.  בינתיים הם חולבים את הביטוח הלאומי.

איזה תועלת יש למדינת ישראל מכיבוש של הערים הארורות האלה?

כפי שהיתה התנתקות מימית והתנתקות מחבל גוש קטיף, כך אפשר להתנתק מאום אל פאחם, טייבה ומזרח ירושלים .

בתמונה:  השופטת ג’מילה ג’וברין כליפא, מאותו שבט שממנו יצא הרוצח בחדרה אתמול.  גם ממנה אפשר להיפטר.

ג'מילה ג'בארין כליפה שופטת משפחה לפי דיני הפמינאציה
ג’מילה ג’בארין כליפה שופטת משפחה לפי דיני הפמינאציה

לצערנו זה לא ייתן מענה לצורך לשלול אזרחות לעאידה תומא סלימאן כי הצוררת/מחבלת הזו גרה בעכו.

גם את מזרח ירושלים ומג’דל שאמס להעיף ולהיפטר מהם

 

עוד אנחנו מציעים לעשות אותו דבר עם מזרח ירושלים.  כל השכונות המוסלמיות המסופחות לירושלים, יעברו לשליטת פלסטין מייד, ואין לנו שום בעיה שיקימו בשכונות האלה את בירת מדינת פלסטין. אבל מדינת ישראל פשוט לא צריכה אותם כאזרחים או תושבים, ובטח שהאדמות שלהם לא נחוצות לישראל כי אין לאף יהודי אומץ להיכנס לשם.

עוד אנחנו מציעים לאסוף מתוך מדינת ישראל את כל הנשים העזתיות שהתחתנו עם תושבי הפזורה הבדואית, כולל הילדים הטרוריסטים שלהם, וכולל האחיות של המחסל איסמעיל הנייה, ולהציע להם יישוב מחדש או בעזה (לכשתשוקם), או באום אל פאחם תחת ריבונות פלסטינית מלאה.

עוד אנחנו מציעים מייד לבטל את כל תגמולי הביטוח הלאומי לידועות בציבור ערביות ובדואיות שחיות בפוליגמיה עם גברים מוסלמים ובדואים, ולעשות את זה מייד.

ועוד אנחנו מציעים להעביר את מג’דל שאמס לסוריה.  מדינת ישראל לא צריכה את קן הצרעות הזה שבו כולם מזדהים עם הקצב מדמשק, אסאד.  שיעברו כולם לחיות תחת ריבונותו של המנהיג שלהם באשר אל אסאד.

Views: 78

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds