EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מכירת עסקאות בפרקליטות דרום: נסגרה בשושו חקירת פרקליט מושחת מוחמד אלעמור שמכר תיקים דרך מאכרית המתמחה נדה אבו אדעיים

ארז פדן בזכות כישורי חייטות ותפירת תיקים קודם לפרקליט מחוז דרום

לפנינו סיכום ראיות של חקירה בתוך הקרביים של פרקליטות מחוז דרום.  הדברים מדברים בעד עצמם.  מדובר בפרקליט מוחמד אלעמור.  המאכערית שאיתה עבד שמה נדה אבו אדעיים.

כשהזמינו אותו לחקירה ביקשו ממנו להסכים לחיטוט בטלפון.  החוקרת אלונה אחיטוב רשמה ש”במהלך החקירה אתמול ביקש אלעמור לא לרשום את תשובתו מדוע מחק את ההתכתבות שלו עם נדה, אמר ששלחה תמונות אינטימיות ולכן מחק את הצ’אט בינים עד חודש אפריל השנה. מה שהיה בנייד שלח לטלפון של זי”ט הונאה בהסכמה, הורד לדיסק”.  כלומר הבדואית נדה שלחה לו תמונות מיניות שלה, והוא נשוי…..

 

אלונה אחיטוב חקרה פרשה של מתמחה בדואית בבאר שבע שפיתתה פרקליטים
אלונה אחיטוב חקרה פרשה של מתמחה בדואית בבאר שבע שפיתתה פרקליטים
שמעון לוי שוטר מומחה בחקירת בדואיות חרמניות
שמעון לוי שוטר מומחה בחקירת בדואיות חרמניות

להלן סיכום הראיות מאת שמעון לוי

סיכום ראיות תיק “דרום” :

 

בתאריך 30.11.21 נערכה פגישה בפרקליטות מחוז דרום בפני פרקליט המחוז

פגישה זו נערכה לבקשת הסניגורים עו”ד רז אלמוזנינו (להלן – “הסניגור“) ועו”ד ירון בן יוסף. בפגישה זו העלו טענות בדבר התנהלות פרקליט לשעבר בשם מוחמד אלעמור (להלן- “הפרקליט לשעבר). הפגישה התקיימה לאחר שהם כבר היו בפגישה בפמ”ד לצורך הסדר, ותכליתה עדכון פרקליט המחוז בנוגע להתנהלות הפרקליט לשעבר כפי שנחשפו אליה, לטענתם.

הסניגור מייצג נאשם עצור בתיק מעבדת סמים, שנגדו הוגש כתב אישום שחתום על ידי הפרקליט לשעבר. ייצוג הנאשם הועבר לסניגור דרך מישהי בשם נאדה (סטודנטית למשפטים). נאדה סיפרה לסניגור כי הפרקליט לשעבר אמר לה להעביר את הטיפול בתיק לחבר שלו, איתו הוא עתיד לפתוח משרד פרטי, והם יעסיקו אותה במשרדם והיא תדאג להשיג עבורם לקוחות בשל קשריה במגזר.  במסגרת ניהול התיק, הגיע הסניגור לפגישת הסדר בפני הפרקליט הממונה על התיק והפרקליט שקיבל לידיו את ניהול התיק וקיבל הצעה עונשית לפיה המדינה תטען ל- 45 חודשי מאסר.

לאחר מכן, סיפרה נאדה לסניגור כי נפגשה עם הפרקליט לשעבר בחניון ושוחחו על התיק. הפרקליט לשעבר אמר לה כי ניתן לסיים את התיק ב- 18 חודשי מאסר והנאשם יכול לטעון כי היה “קוף” בלבד במעבדת הסמים. בעקבות זאת, עדכן הסניגור את לקוחו כי ניתן יהיה לסיים את התיק ב- 18 חודשי מאסר.

לאחר מכן, התקשר אליו הפרקליט שקיבל את ניהול התיק, ואמר לו כי יוכלו להוריד קצת מההצעה העונשית ל- 40 חודשי מאסר להם המדינה תטען.

כעת הסניגור ניצב בבעיה מול לקוחו, נאדה לא הסכימה להגיע לפגישה בפני פרקליט מחוז דרום, אך הסניגור הקליט שיחה עימה והיא אף העבירה לו צילום של התכתבות בינה לבין הפרקליט לשעבר. הסניגור מסר בפגישה עותק מההקלטה ומההתכתבות –

 

***התכתבות שמסר הסניגור – נאדה שלחה לסניגור חלק מהתכתבות בינה לבין הפרקליט לשעבר לכאורה, ממנה נראה כי הוא אכן מציע לה לעבוד עימו בעתיד (“תסיימי התמחות ואז תביאי תיקים והרבה“).

 

***הקלטת השיחה בין הסניגור לנאדה (משך השיחה 15 דקות ו- 46 שניות)- יש תמלול שיחה בתיק, מדובר בהפניות שלי לעיקרי הדברים לאחר האזנה-

1:00 – רז שואל מה עם “החבר שלנו” – נאדה אומרת שדיברה איתו אתמול בטלפון והוא אמר לה להגיד לרז לנסות להוריד לשמונה עשרה חודשים (לא ברור אם מדובר בפרקליט לשעבר, שכן בהמשך השיחה רז שואל מה לגבי מוחמד האם דיבר איתה שוב, ייתכן שרז שואל בכוונה שוב כדי שיהיה ברור שמדובר במוחמד- הערה שלי ש.ל.).

1:35- רז שואל את נאדה אם מוחמד דיבר איתה עוד פעם. נאדה אומרת שדיברה איתו היום ללא קשר לתיק. אמרה לו שהיא כועסת על מוחמד, מבואסת ממנו ולא ציפתה. רז ונאדה משוחחים לגבי שרשרת סם ונאדה אומרת כי מוחמד טען שאין בעיה בשרשרת הסם.

נאדה אומרת ששאלה את מוחמד מה העונש המקסימלי שהוא ראוי לקבל , שהיא תוכל לומר לעו”ד שמטפל בתיק. מוחמד אמר לה שהוא חושב שצריכה להגיע להסכמות על 18 חודש (2:55). טווח הענישה הוא בין שנתיים ל- 4 שנים. תחפשו פסיקה תגיעו לפגישה אפשר לעשות משהו. חבל על הזמן לנהל הוכחות. הפנה אותה לראיות שיש בתיק. אמר להגיד שהנאשם הוא קוף של מישהו אחר. נאדה אומרת שמוחמד אמר לה לדבר עם הפרקליט, אם הוא לא יסכים יכולים לדבר איתו הוא ידבר עם הפרקליט (4:00).  רז אומר שהבעיה היא לא בתיק אלא בדברים מסביב. נאדה אומרת שאם רז חושב ש – 18 חודש זה עונש ראוי היא תגיד לו עוד פעם (5:55).

רז שואל אותה איך זה יכול להיות שהוא הציע לה 18 ואח”כ הציעו לו 40 חודש.

נאדה אומרת שמוחמד אמר לה שהתיק מוצמד ליריב. רז אומר לה שהדברים שהיא סיפרה לו מסביב מעצבנים אותו, שאמר לה בחניה חבל שלא לקחת את זה… (6:50), נאדה משיבה שמוחמד רצה לקדם את החבר שלו, הוא חשב שנאדה יכולה להיצמד אליהם ולהביא להם תיקים. נאדה אומרת שאיתם היא לא עובדת. (7:18) נאדה אומרת שהם רוצים שבינתיים החבר שלו ינהל איתו תיקים בבימ”ש ויעשו עסקאות מתוך קשרים, ונאדה מי היא שתביא עו”ד אחר ולא עובדת איתם ורוצה טובות ממנו…

7:55- נאדה שואלת את רז אם הוא רוצה שהיא תגיד שהם סגורים על ה- 18 חודש, רז אומר לא, מקוממת אותו ההתנהגות מסביב (נראה שרז מנסה לדובב אותה כדי שתגיד מה מוחמד אמר לה בחניה, ללא הצלחה יתרה – ש.ל.).

10:02- רז אומר לנאדה שהוא מתעצבן שוב מהמחשבה שמוחמד אמר לה בחניה חבל שלא הקשבת לי, נאדה משלימה אותו ואומרת – וקחי את החבר שלי (לכאורה שמוחמד אמר לה לקחת את החבר שלו לתיק- ש.ל.).

12:46- רז אומר לנאדה שהבין שמוחמד הוא זה שהתקשר והציע לה להיפגש בחניה נאדה מאשרת (“נכון אמר לי בואי אני צריך לדבר איתך”).

 

בעקבות הפגישה שהתקיימה בפני פרקליט מחוז דרום, הדברים הועברו לבחינת משטרת ישראל אשר העבירה המלצתה ובתאריך 17.3.22 ניתן אישור פתיחה בחקירה על ידי פרקליט המדינה, בליווי פרקליטות מרכז.

 

היחידה חוקרת שמונתה לחקור את התיק –  הונאה תל אביב.

בתאריך 6.4.22 אישרה פרקליטת מחוז מרכז את תכנית החקירה שהוכנה על ידם.

 

 

***הוצא מחקר תקשורת לנייד של נאדה לתקופה שבין 1.9.21- 30.11.21 – על פי מזכר ניתוח מחת”ק מתאריך 18.4.22 ניתן לראות כי יש קשר טלפוני בינה לבין הפרקליט לשעבר (שיחות יוצאות ונכנסות) במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר.

 

 

 

***נחקר הסניגור רז אלמוזנינו, 11.5.22-

שותף של עו”ד בן יוסף. עבד בשיתוף פעולה עם משרד אזרחי ת”א (העברת תיקים), שיש לו פקידה / מזכירה בשם נאדה. לא יודע מה תפקידה בדיוק. נאדה מוכרת באזור הפזורה ופונים אליה לייצוג, היא עובדת בתחום האזרחי ומפנה אליו לפלילי דרך המשרד בת”א. בסוף חודש אוקטובר 2021 פנו אליו לייצג את פריד ג’אבר בתיק סמים ורז הסכים.

תוך כדי לימוד התיק נאדה פנתה אליו ואמרה לו שהפרקליט שחתום על כתב האישום מוחמד אלעמור, שיש לה היכרות איתו, פנה אליה ואמר לה לקחת את חבר שלו עו”ד פלילי, לייצג את ג’אבר, ונסגור יחד עסקה נחמדה. לדברי נדה הפרקליט עתיד לעזוב את הפרקליטות ומכין את השטח לכך. ואכן בסוף ינואר הוא עזב את הפרקליטות. נדה לא רצתה לומר לרז מי העו”ד הפלילי שמוחמד הציע לה לקחת, מוחמד רשם לה בהודעת טקסט ולא רצתה להגיד לרז, רז לא ראה את ההודעה. נדה סירבה לבקשת מוחמד והתיק נשאר בייצוג רז.

בהמשך רז נפגש עם הפרקליטים יריב ולואי בפמ”ד ולא הגיעו להסכמות (3/11). שבוע לאחר מכן (10/11) נדה התקשרה אליו ואמרה שנפגשה עם מוחמד לבקשתו בחניה (הם עובדים באותו מתחם, הפרקליט לשעבר סיים את עבודתו בפרקליטות בינואר- ש.ל.), הוא ביקש ממנה לרדת למטה. מוחמד אמר לה שבחן את התיק ולא מצא בו פגמים, הנאשם ללא עבר פלילי שיגיד שהוא היה קוף ואפשר לסגור 18 חודשים סגור או 24 פתוח. רז חושב שמוחמד הזכיר שאם זה היה עם חבר שלו זה היה יכול להיות פחות.  נדה אמרה לרז שמוחמד כל הזמן אמר לה שהוא יוצא לאזרחי והם יעבדו יחד והיא תעביר לו הרבה תיקים פליליים, נדה לא רצתה בכך.

בתאריך 11.11 נדה שלחה לרז צילום מסך, שלדבריה זו התכתבות בינה לבין מוחמד שרשם לה שהיא תסיים התמחות ותביא הרבה תיקים, זו ההתכתבות שרז מסר לפרקליט מחוז דרום.

נאדה שלחה לרז כדי להוכיח לו שמוחמד רוצה שהיא תעבוד איתו.

רז הודיע למשפחה שההצעה 18 סגור / 24 פתוח.

לאחר זמן קצר התקשר אליו לואי הפרקליט ודיבר עם רז על טווח ענישה של 45 חודשים. פה רז עצר וניהל מספר שיחות עם נדה וניסה להסביר לה שזה לא בסדר, נאדה חששה ואז הגיעו לשיחה מוקלטת, שבמהלכה אישרה את מה שרז אומר. עם ההקלטה רז פנה לפרקליט מחוז דרום והסביר את השתלשלות העניינים. מאז מחכה לפתיחת חקירה.

מכיר את נאדה חצי שנה לפני האירוע המתואר. היא עובדת אצל אסף יוחאי, רוב השיחות של רז הן עם אסף. כאשר באים אליה מהמגזר, בידיעה של אסף היא פונה אליו. המשרד יושב בבאר שבע.

נאדה לא עו”ד, אמורה להתחיל התמחות. ההיכרות בין נאדה למוחמד – יודע שהם חברים נראה לו דרך המשפחה, בעבר היתה שוטרת בימ”ר נגב.

נאדה אמרה לאסף שהיא חוששת לדבר על מישהו שהיא מכירה, הם גרים באותו האזור. הבין מאסף שנאדה מחקה את ההודעה שבה מוחמד כתב לה על חבר שלו העו”ד הפלילי.

נשאל מדוע לא שוחח עם הפרקליטים שנפגש עימם לפני שהעביר את ההצעה האמורה למשפחה-

טוען שלא עשה עבודה על מבנה הפרקליטות, לא יודע מי אחראי, בא פרקליט מציע לי הצעה קופץ עליה.  הפרקליט דיבר עם אדם שמקושר לתיק, אמר שיכול לסגור 18 חודש.

רז הבין במפורש שזו עסקה. מוחמד אמר לדבר עם יריב ולואי ואם לא הוא ידבר איתם.

ההתנהלות הנורמלית היא חד משמעית בין פרקליט לסניגור אבל רז לא חייב שום הסבר לפרקליטות.  רז לא בקשר עם אסף או נאדה.

מוסר שני מספרי טלפון נייד של נאדה שמוכרים לו.

***חקירת נדה אבו אדעיים, 22.5.22-

עבדה במשרד עו”ד אזרחי בבאר שבע (עו”ד טלאל אוברה), טרום התמחות.

החלה התמחות בפלילי. מכירה את עו”ד אסף יוחאי מת”א באזרחי, אמרה לו שפנה לקוח בפלילי והוא הפנה אותה לרז. לא מכירה את הלקוח אישית, חבר שלו חיפש עו”ד (לא ברור מה טיב ההיכרות שלה עם חבר של הלקוח- ש.ל.).

הקשר שלה לפרקליט מוחמד אלעמור- הייתה חוקרת והוא פרקליט, מכירה אותו מתפקידה הקודם. היו שיחות בינה לבין רז, עדכן אותה לגבי התיק. לא דיברה עם אלעמור על התיק, לא בקשר איתו, שלום שלום כזה. עם רז לא דיברה מספר חודשים.

מכחישה את טענות רז לפיהן היה בינה לבין אלעמור דין ודברים על התיק. רז מנהל את התיק לא היא. אלעמור לא הציע לה לעבוד אצלו, היא גם לא מתחברת לתחום האזרחי. לא זוכרת שאלעמור אמר לה להביא לקוחות.

לא זוכרת שהיתה שיחה עם רז וטענה בפניו שאלעמור אמר לה שניתן לסגור עסקה של 18 חודשים.

אולי התייעצה לגבי טווח ענישה באופן כללי לא בתיק של רז ספציפית. לא היתה צד בתיק הזה בשום שלב חוץ מדיון אחד שנכחה בו. מוחמד אלעמור בשום שלב לא הציע לה לעבוד אצלו.

לא זוכרת אם ביקש ממנה להעביר לקוחות או תיקים.

מוצגת לה ההתכתבות ששלחה לרז- ” מוחמד תמיד מציע לי ללכת לתחום אזרחי כי אני אישה….מה פירש רז זה כבר עניינו…אין שום קשר לתיק”

מושמעת לה השיחה המוקלטת עם רז-

מכירה את מוחמד כחבר וכאשר שוחחה עימו כשנפגשו הוא אמר תלכו לפרקליט. היתה בדרך הביתה ונפגשה איתו ושאלה מה אפשר לעשות במצב כזה, מוחמד אמר לה ללכת לפרקליט לפגישה, לחפש פסיקה.  לא יודעת מהיכן נלקחו ה- 18 חודש, הוא לא דיבר על התיק ספציפית, נדה לא מכירה את התיק.  המשרד שלה ושל מוחמד קרוב ונפגשו במקרה, חונים ליד. לא זוכרת אם מוחמד הציע עסקה לחשוד של רז, אולי הוא סתם זרק מספר על תיק דומה שהיה לו.

מדובר בפרשנות של רז לדברים.  נשאלה על מה כעסה על אלעמור (אמרה זאת לרז בשיחה- ש.ל.)- בכלל לא על זה קבעו לקפה והוא לא הגיע. כל השיחה מדובר בהשערה, רז מבין את הדברים איך שהוא רוצה. רז מערבב סיפורים שונים.  בתגובה לבעייתיות בכך שמוחמד מארגן עבודה לחבר- עובדה שרז מנהל את התיק ולא אף אחד אחר.  רז לא היה איתה ועם מוחמד והוא יכול לפרש מה שהוא רוצה. מי שמחליט על עונש זה לא היא ולא רז ולא הפרקליט.

מתבקשת להראות סמס בינה לבין מוחמד- לא דיברה איתו הרבה זמן, עשתה עדכון גרסה אז אין לה (הערת חוקרת- לא נראה שיש התכתבויות). לא מחקה, לא שומרת הודעות ישנות. בקשר עם עו”ד אסף, מוסרת ניידים שלו. נשאלת אם קבעה אם מוחמד בחניה-

“לא קשור לתיק, לא מטרה ספציפית אנחנו חברים לתחום. וההתכתבות בכלל לא קשורה לתיק אלה (הטעות במקור, צ”ל אלא – ש.ל.) זה שבמגזר לוקחים אישה לתחום ספציפי”.

מתייעצת עם אלעמור בשביל ידע, לא על התיק ספציפית.

מכחישה שאלעמור הציע את חבר שלו לתיק. לא יודעת עם מי הוא עובד היום התנתקה. כשהיתה סטודנטית והתקשתה בקורס שאלה אותו.

 

***מזכר מתאריך 22.5.22- מכשיר הטלפון נייד של נאדה נתפס ויש הסכמה מצדה לחדירה לנייד (לדברי החוקרת אין תוכן רלוונטי, לא בוצע ניסיון לשחזר תוכן הודעות שנמחקו).

 

***בעקבות החקירה שבה נדה מסרה גרסה שלא מתיישבת עם תוכן השיחה המוקלטת וההתכתבות ששלחה לרז, והעובדה שאין הודעות בינה לבין אלעמור וטענתה כי ביצעה עדכון גרסה, הוחלט לחקור אותה באזהרה בגין שיבוש ולערוך עימות בינה לבין רז ככל שתעמוד על גרסתה המכחישה.

 

***חקירה באזהרה נדה אבו אדעיים, 6.6.22-

לטענתה לא מחקה הודעות, לא שומרת הודעות, הגיעה לחקירה מבלי שידעה על מה ומסרה את הנייד שבשימושה. כאשר היתה בשנה ב’ או ג’ דיברה עם אלעמור לעבוד ביחד לאחר סיום תואר והתמחות, זה עוד הרבה שנים זה לא שיבוש לחלום לפתוח משרד ביחד.

אלעמור אמר את החבר ובכל זאת הפנתה לרז, לא מדובר בחבר אישי אלא חבר לתחום.

לגבי ההקלטה- עשתה רושם על רז, לא פנתה למוחמד ולא עשתה כלום. רז נלחץ כי הבטיח ללקוח הבטחות שלא יכול לעמוד בהן וידע שיש לה היכרות עם מישהו בתחום ניסה ללחוץ עליה. כל השיחה היתה רושם כדי שירד ממנה.

ההבטחה לעבוד ביחד זה בעתיד. לא מכחישה את ההיכרות עם הפרקליט. דיברו רק על טווח ענישה ופסיקה ולא מעבר.

אם היתה יודעת למה זומנה לחקירה אולי היה ניתן לטעון שמחקה הודעות אבל לא ידעה.

לא מכחישה היכרות עם אלעמור, קשר חברי לתחום.

לא מבינה איך רז מאמין לסטודנטית תמימה שלא מבינה בניהול תיק, להקליט אותה זו רמה מגעילה. אין משהו לא תקין בהתנהלות של אלעמור לדווח עליו. סה”כ עשתה רושם בשיחה עם רז. אלעמור הפנה את רז לפרקליט שמנהל את התיק. לא ברור לה למה שרז יסתמך על מילים שלה כשאין לה ידע ומקצועיות ומבטיח ללקוח שלו תוצאה טובה מבלי לפעול בתיק וסומך על נס. היא לא שותפה של רז בניהול התיק. מוכנה לעימות עם רז.

 

***דוח ביצוע עימות 6.6.22 רז ונאדה –

רז טוען כי נדה קיבלה שתי הצעות מאלעמור- לקחת את חבר שלו בתיק לסגור הסדר והצעה שניה לסגור 18 חודשים סגור או 24 פתוח. קיבלה את ההצעה והביאה אותה לרז.

נדה טוענת שרז לא מפסיק לשקר, ההצעה הראשונה פנתה להמלצה על עו”ד פלילי ואסף שמייצג באזרחי הפנה אותה לסניגור שמתמחה בפלילי. לגבי הצעה שניה לא דיברו על עסקה אלא טווח מתחם ענישה והשיחה שלה עם רז שקרית. היא לא שותפה לתיק.

לדברי רז הדברים נאמרים כדי להציל את המכר שלה.

נדה טוענת כי רז הטריד אותה בטלפונים ולכן עשתה עליו רושם שהיא יכולה. העבירה לו תיק כי חשבה שהוא יכול להביא תוצאות.

נדה- לא מכחישה היכרות עם הפרקליט אבל אין קשר לניהול התיק. היא קורבן לעו”ד שכשל בניהול תיק ועושה מניפולציה של הקלטה.

 

 

 

 

***חקירה באזהרה מחמד אלעמור, 4.7.22-

מכיר את נדה גרה בישוב שלו. בנוסף פגש אותה כשהיתה חוקרת בימ”ר והוא פרקליט. מופתע מהסיפור. כאשר למדה משפטים ביקשה ממנו עזרה בלימודים, בפסיקה. נדה שוחחה איתו לפני חודש, לא ידע שיש נגדו תלונה, באה אליו למשרד ואמרה לו שעו”ד מ”א הקליט אותה והיא מסרה עדות בתיק. אמרה לו שעורך הדין הגיש תלונה על כך שהוא, מחמד, טיפל בתיק וחשב שהוא שווה מספר חודשים שונה ממה שהסתיים ועורך הדין חשב שיש שחיתות במערכת.

התמחה בפרקליטות דרום והיה פרקליט שבע שנים. היה בהפסקה שנה כשעבד במשרד הכלכלה, התיק המדובר היה לאחר שחזר ממשרד הכלכלה. הועבר לטיפולו תיק סמים של מישהו שגידל במחסן האחורי בחורה, כמות רצינית.

עובד היום כעצמאי עם עו”ד עיסמאל רומלי קנו משרד יחד אבל כל אחד עצמאי הם לא שותפים.

לאחר שהגיש את התיק סיים איתו, לא היה לו קשר עם נדה על התיק אלא עזר לה בלימודים.

הבין מנדה שהמשרד שבו היא עובדת קלטו את התיק ושאלה אותו אם יש עו”ד טובים בתחום הסמים, מחמד אמר לה שיש הרבה, אבל התיק היה במשרד שלה. אמר לה שיש ראיות טובות בתיק והוא עבר לטיפול לואי ויריב. נדה ביקשה ממנו לקבוע פגישה איתם, מחמד אמר לה שהוא לא יכול לתת עמדה בתיק. שאלה אותו כמה מקבלים בתיק כזה, השיב לה שזה תלוי נסיבות, אמר לה לחפש פסיקה והעביר אותה ללואי. מחמד ונדה המשיכו לדבר ללא קשר לתיק, התייעצה איתו על תיקי תעבורה ודיני ראיות. תמיד מסר לה את דעתו האישית ולא בשם המערכת.

זוכר שענה לה לגבי כמה התיק שווה אבל לא זוכר כמה אמר. אומר שזה לא תיק של 18 חודש.

אולי זו הערכה שלה, לא בשמו, בוודאות לא. היא טיפוס כזה שמתגאה שמכירה אנשים.

לאחר שעומת עם הטענה שהוא הציע לנדה עו”ד פלילי שהוא חבר שלו-

“מסרתי לה מספר שמות של אנשים אם היא רוצה להתייעץ איתם” ש 32

לא הציע לה לעבוד איתו, היא ביקשה. לא במפורש אלא רמזה שיכולה להביא תיקים, כל יום מתייעצים איתה. מחמד אמר לה לא מתאים לא רוצה עובדים.

מעומת עם ההתכתבות ביניהם –

“לא שכירה אמרתי אם היא יכולה להביא תיקים. אז עובדים כמו כל עו”ד אחרים” ש 38

טוען שהתכוון לכך שהיא תביא תיקים ותקבל אחוזים.

לא זוכר שהפנה אותה לחבר שלו לייצוג בתיק.

לא יודע לומר למה באה אליו לאחר החקירה שלה לעדכן אותו. זה לא חריג שהגיעה למשרדו. לא יודע למה לא עדכנה אותו בטלפון. לא ידע מה קורה בתיק, לא התערב בו לאחר שעבר ממנו.

לא דיבר עם אף אחד בשביל להשפיע, מבקש מהחוקרת לברר עם לואי הפרקליט המטפל.

לגבי הטענה שאמר שאם חבר שלו היה מקבל את התיק, היה נגמר ב- 18 חודש-

“שקר היא ממציאה את הסיפור הזה” ש 68

“אם היא לקחה מה שאני מספר ושינתה אותו בשביל לעשות רושם על לקוח שלה שהיא מכירה פרקליט זה עבירה שלה, לא שלי” ש 98

יש לו התכתבויות עם נדה, מוכן למסור אותן. מחק בעבר כיוון ששלחה לו תמונות שלה והוא נשוי. מוכן שיבוצע שחזור. מסר נייד לבדיקה.

 

***מזכר 5.7.22 אלונה אחיטוב

במהלך החקירה אתמול ביקש אלעמור לא לרשום את תשובתו מדוע מחק את ההתכתבות שלו עם נדה, אמר ששלחה תמונות אינטימיות ולכן מחק את הצ’אט בינים עד חודש אפריל השנה. מה שהיה בנייד שלח לטלפון של זי”ט הונאה בהסכמה, הורד לדיסק.

לאחר מכן ביקש שאם יבוצע שחזור, שזה יהיה לעיני החוקרת בלבד, חתם על ויתור נציג חשכת עורכי הדין כיוון שאין חיסיון.

הנייד נמסר לחוקר מיומן – נעשה ניסיון לשחזר הודעות שנה אחורה, לא נמצאו הודעות משוחזרות.

 

‏י”ז אב תשפ”ב

‏14 אוגוסט 2022

PDF

תיק דרום סיכום ראיות פרקליט שהציע עסקאות טיעון בתמורה להפניית תיקים לחבריו מאת שמעון לוי

 

בתמונה:  רננה לוי, פרקליטה לסבית אלימה בפרקליטות מחוז דרום

רננה לוי לסבית אלימה שרודפת עד חורמה כל גבר בבאר שבע
רננה לוי לסבית אלימה שרודפת עד חורמה כל גבר בבאר שבע

 

 

מירב עמר כהן פרקליטה זדונית בבש שמפלילה גברים גרושים
מירב עמר כהן פרקליטה זדונית בבש שמפלילה גברים גרושים
Views: 167

One Comment

  1. כל מה שקשור למשרד המשפטים רקוב. הסנג”צ והסיוע המשפטי יושבים באותו בניין בבאר שבע ונותנים אותו שירות חרא למיוצגים על ידם.
    ותמיד תמצאו שם בדואים מחמד כקישוט למרות שיש להם מנת משכל של נעל.
    יושבת שם עו”ד אמילי אבטליון ומספקת יצוג זבל לזכאים, אם בכלל הם מקבלים סיוע משפטי כלשהו מהם.
    גם הסנג”צ וגם הסיוע משמשים כספקי תיקים לעו”ד-זבל בדואים שאלמלא כן היו מתים מרעב.
    בתיהמ”ש כמובן מחפים גם על ההתנהלות הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *