EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יובל בגנו שופר הרווחה מלקק בתחת לשר הקוקסינל יעקב מרגי ומשפרר את ענבל חרמוני שרוצה לגייס עוד 5,000 עובדות סוציו-נוחבתיות

יובל בגנו יחצן שדולות הווגינה הזונות והקוקסינליאדה

הטינופת הפמיניסטית הנוחבתית ענבל חרמוני יו”ר איגוד הנוחבות הסוציאליות מטעם ההסתדרות כל הזמן מחפשת הזדמנויות לפמפם את הקלישאות שלה, שהעו”סיות קורסות, שהן מסכנות, עובדות קשה, יש להם יותר מידי מטופלים.  תמיד בידיעות אחרונות שמחים לקבל את כתבות היח”צ של הנוחבה ענבל חרמוני.

המשרת של ענבל חרמוני בידיעות אחרונות הוא יובל בגנו.  כל פעם שהנוחבה ענבל חרמוני מרגישה שעבר יותר מידי זמן בלי כתבה היא שוחת לו חומר קופי פייסט, תמיד עם אותם מסרים, וזה תמיד מוצג כאילו זה חדשות NEWS, למרות שזה מיחזור של קלישאות שחוזרות על עמן כבר 30 שנה…..  צריך לגייס עוד ועוד עובדות סוציו-נוחבתיות כי בפקולטות לעבודה סוציאלית יש אלפי סטודנטיות שמחפשות ג’וב קל.

לפנינו כתבה בה ענבל חרמוני טוענת שצריך לגייס 5,000 עובדות סוציאליות כדי לטפל בפצועים.  בשביל מה?  פצועים צריכים רופאים ואחיות ולא עו”סיות.  אולי הם צריכים אוזן קשבת בשביל זה יש פסיכולוגים.  אבל לעו”סיות פשוט אין מה להציע.  זה שהיא אמרת שעו”סית מטפלת בפצוע זה אומר שהיא דיברה עם פצוע, אמרה לו שתעזור לו, ונעלמה……

המוטו של הכתבה הוא ש”מאות עו”סיות עוזבות כי התגמול לא טוב”.  אבל מי ייקח אותן לעבודה פרטית?  אף אחד כי אין להן מה להציע.  אלה טפילות שלא ברא השטן.

נסביר:  עובדת סוציאלית לא עושה כלום.  היא פרזיטית.  המטופלים שלה לא סובלים אותה.  כשמגיע לה מידע היא מועלת באימון וחוטפת ילדים.  כולם עוברים הכשרה פמיניסטית רדיקלית של שנאת גברים בבית ספר המנוהל ע”י ויצו ונעמת.  הן טוענות שהן עוזרת לקורבנות הנוחבה אבל הן נוחבות בעצמן.

בכייף היינו פוצחים במחולות אילו היתה מתקבלת ידיעה שכל לשכות הרווחה בארץ הופגזו, וכל העו”סיות ללא יוצא מהכלל התפגרו מתחת להריסות……  כזו “חדשה” תהיה מה זה מענגת…..

 

יובל בגנו יחצן שדולות הווגינה הזונות והקוקסינליאדה
יובל בגנו יחצן שדולות הווגינה הזונות והקוקסינליאדה

במקום לגייס עו”סיות צריך לפטר עו”סיות

 

כל שקל שמשולם לעו”סית, זה כסף שאפשר לשלם אותו לנזקקים דרך הביטוח הלאומי.

דבר ראשון, לפטר את כל העו”סיות לסדרי דין, אלה ששופטי המשפחה מזמינים מהם תסקיר.  התסקיר מיותר והן מיותרות.

דבר שני, לפטר את העו”סיות של היחידה לסיוע שליד בתי המשפט (אלה שצריך לעבור דרכן לפני הגירושין ב”יישוב סכסוך”).  הכלבות האלה מיותרות.  התרומה שלהן אפס.  סכסוך אחד הן לא פתרו.

דבר שלישי, לפטר את כל ה”עו”ס משטרה”.   משטרה לא צריכה עו”סים.  התרומה שלהן אפס.

דבר רביעי, לפטר את כל קצינות המבחן שכותבות תסקיר מעצר.  בגללן אנשים נתקעים בעצר חודשיים עד שהן מואילות לשרבט משהו.  והבעיה הכי חמורה היא שמי שאשם ואומר שהוא “הפנים” מקבל המלצת שחרור, ומי שעומד על חפותו, הן מזרגגות אותו.  את כולן להעיף על טיל.  זונות נוחבה שטניות.

 

 

 

להלן כתבת יח”ץ של שופר רווחה עלוב ומצחין יובל בגנו בידיעות פורסם 7/7/2024

משרד הרווחה לא מצליח לאייש מאות תקני עובדות סוציאליות

מערכות הרווחה היו הראשונות והיחידות שתפקדו בפרוץ המלחמה, אבל השחיקה של העובדים הסוציאליים גדולה. משרד הרווחה השיג תקציב למאות תקנים נוספים, אך הוא מתקשה לאיישם: “התגמול לא בהתאם – ועשרות עוזבים”

העובדים הסוציאליים, לצד אנשי הביטוח הלאומי, היו נציגי המדינה הראשונים, וגם היחידים, שתפקדו בימים הראשונים שלאחר אסון 7 באוקטובר ופרוץ המלחמה, אבל המלחמה תפסה את מערכת הרווחה החיונית שחוקה, עם מאות תקנים חסרים או לא מאוישים במחלקות השירותים החברתיים ברשויות המקומיות, ועומס של מאות תיקים לכל עובד סוציאלי.

אלפי עובדות ועובדים סוציאליים יצאו לשטח לטפל במשפחות החללים, החטופים, המפונים והחיילים ובמצוקה הנפשית בציבור כולו. עשרות עו”סים אשר עובדים במגזר הפרטי ובעמותות – התנדבו וסייעו לחבריהם בשירות הציבורי, אבל ככל שהמלחמה התארכה והשלכותיה העמיקו, עזבו עשרות עו”סים את המערכת הציבורית, וחדשים לא ממהרים להצטרף – כך שהטיפול בנפגעי המלחמה בכל המעגלים נפגע.

 

 

חמישה חודשים לתוך המלחמה, המערכת השחוקה ממילא החלה להראות סימני קריסה, וכבר אז התברר המחיר הכבד של הזנחת הממשלה את מערכת הרווחה, שנתפסה חסרה מול גודל המשבר החברתי שפקד את ישראל.

עינב בן חוק, מנהלת השירותים הסוציאליים במחוז תל אביב במשרד הביטחון, העידה: “מאז פרוץ המלחמה אנחנו בתקינה של עובדת סוציאלית אחת על כל 1,000 פצועים. זו תוספת של כ־200 פצועים לכל עובדת, וברור לנו שאנחנו רק בתחילת האירוע”.

עו”ס מאיה בן שושן, ראש צוות באגף הרווחה בקריית שמונה, סיפרה כי עד אוקטובר – 28 עובדות טיפלו בכ־1,400 בתי אב, וכי מאז המלחמה 22 אלף תושבים הפכו לנתמכי הרווחה באותה תקינה. “זאת משימה בלתי אפשרית, העובדות הגיעו לקריסה, והתגמול לא בהתאם. אף אחד לא רואה אותנו, ועובדות מקצועיות מבקשות לעזוב כשאין עם מי למלא את התקנים החסרים”.

משרד הרווחה – שהיה למשרד המתפקד ביותר בממשלה עם פרוץ המלחמה – לא הסתפק בכך, ושר הרווחה יעקב מרגי הצליח כנגד כל הסיכויים להשיג מהאוצר תקציב לכ־500 תקנים (עשירית מהצורך האמיתי, על פי איגוד העו”סים), בעלות כוללת של כ־137 מיליון שקל, ומהם 200 ישירות לתגבור מחלקות הרווחה המקומיות עבור טיפול במפונים במלונות, תגבור מחלקות הרווחה בעוטף עזה וביישובי הצפון, וכן למחלקות שקלטו את המפונים, והשאר – לטיפול ביתומי המלחמה, בחטופים ששבו, בנפגעי תקיפה מינית, בשיקום קהילות העוטף והצפון ולצוותי החירום.

 

אבל השכר והתנאים במערכת הציבורית עדיין לא מפתים, ובימים אלה מקיים המשרד קמפיין לגיוס עובדים סוציאליים למערכת הציבורית, בניסיון למלא את השורות.

יו״ר איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים ענבל חרמוני אמרה ל”מעריב”: “הקמפיין של משרד הרווחה לגיוס עובדים סוציאליים הוא צעד חשוב בכיוון הנכון. יש מעל ל־40 אלף עו”סיות מורשות בישראל, ומתוכן מועסקות בשירות הציבורי כולו כ־20 אלף, כך שיש את מי לגייס. לצד קמפיין, יש צורך אקוטי ובהול בקביעת מספר מטופלים לכל עו”ס והוספת כ־5,000 תקנים למערכת באופן מיידי”.

ענבל חרמוני כוס פמיניסטי רקוב ומצחין משנאת גברים
ענבל חרמוני כוס פמיניסטי רקוב ומצחין משנאת גברים

 

ענבל חרמוני יור איגוד הנוחבות הסוציאליות בהמת מגדר קלינית
ענבל חרמוני יור איגוד הנוחבות הסוציאליות בהמת מגדר קלינית

 

היא הוסיפה: “בימים אלה איגוד העו”סים נמצא במו”מ מול האוצר על הפעימה השנייה של רפורמת ‘הישג’. לצערי, לא די שהמדינה לא השכילה להקדים את פעימת השכר, בשלב זה יש סכנה שההסכם לא יהיה מוכן גם במועדו המקורי, אוקטובר 24′. אני קוראת לשר הרווחה מרגי להתערב בנושא באופן מיידי, ולדאוג לכך שלוחות הזמנים יישמרו”.

https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-1112990

Views: 66

One Comment

  1. בטח משלמים בשביל הכתבות יח”ץ האלה.

    הערת מערכת:
    ברור. להסתדרות לא חסר כסף וגם ה”עיתונאי” לוקח בשחור מתחת לשולחן. שאלוהים ייקח אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *