EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יריב לוין ביזה עצמו בהצעה לעוזי פוגלמן למנות נשיא לעליון “בהסכמה” במקום להודיע של מהלכים לשינוי החוק וביטול הסניוריטי

יריב לוין לגליזציה עכשיו עכשיו עכשיו

נגד שר המשפטים יריב לוין הוגשה עתירה מדוע אינו מכנס את הוועדה למינוי שופטים כדי למנות את יצחק עמית לנשיא בזכות הסניוריטי.  יצחק עמית הוא הכלב שבגללו פרצה כל המהומה נגד ה”הפיכה המשטרית”, שכן אין שופט חונטה יותר גועלי ממנו ואילו החקיקה של הרפורמה היתה עוברת הוא היה מאבד את הסניוריטי.

התפטרות של יריב לוין תסכל את העתירה לכינוס הוועדה למינוי שופטים

 

הפתרון הכי טוב למנוע את כינוס הוועדה שזה שיריב ללוין יודיע על התפטרות.  או אז אין שר משפטים שעליו אפשר להוציא צו ובזה מתייתרת העתירה.  פתרון עוד יותר טוב זה להודיע על מינוי טלי גוטליב ממלאת מקום שר המשפטים.

לטלי גוטליב יש פתרון יצירתי….  קודם כל היא טוענת שאין שום חובה לכנס ועדה למינוי שופטים.  לפי סעיף 7(א) לחוק בתי המשפט, על שר המשפטים לכנס את הוועדה כאשר ראה לנכון שיש למנות שופט.  לכן יריב לוין צריך להודיע שהוא “לא ראה לנכון למנות שופט”, כי במילא השופטים מתעסקים בעתירות מיותרות למען הנוחבה, יש להם זמן להתעסק אם נוחבה, וזה לא מצדיק “ראייה לנכון” למנות נשיא.

לדבריה לא ניתן להוציא צו נגד יריב לוין כי יש לו חסינות.  יוצא שאי אפשר לאכוף כלום.  יריב לוין פשוט לא “חייב” לראות לנכון למנות שופט” ולכן אינו חיב לכנס וועדה למינוי שופטים.

היא מציעה שמינוי שופט עליון יהיה באותה מתכונת כמו שופט שלום ומחוזי.  המתכונת היא בסע’ 8 א’ לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], תשמ”ד-1984:  “נשיאים וסגני-נשיאים של בתי משפט מחוזיים ושל בתי משפט שלום יתמנו בידי שר המשפטים בהסכמת נשיא בית המשפט העליון, איש איש מקרב השופטים של בתי המשפט שבדרגה הנידונה”.

לכן היא מציעה לבצע שינוי קל לפיו גם נשיא בעליון ימונה ע”י שר המשפטים “בהסכמת נשיא בית המשפט העליון”.  זה יחייב את פוגלמן להסכים למי שיריב לוין רוצה למנות.

יריב לוין מציע לכנס את הוועדה למינוי שופטים בשדה תימן

זה רעיון של עדנה קרנבל, שכנראה יריב לוין קרא עליו באתר עדנה קרנבל, לפתוח סניף של בית המשפט העליון בשדה תימן וששופטי העליון שדנים בעתירות נוחבה ידונו בהם בתוך שדה תימן.

ראו כתבה של מוטי קסטל בערות 14 פורסם 27/8/2024

יריב לוין יכנס וועדה למינוי שופטים בשדה תימן כמו שעדנה קרנבל הציעה
יריב לוין יכנס וועדה למינוי שופטים בשדה תימן כמו שעדנה קרנבל הציעה

 

 

השר לוין לא ישתף פעולה עם בג”ץ: “אכנס את הוועדה בשדה תימן”

שר המשפטים מביע “תסכול עמוק” מהעובדה שאין רוב לשינוי הוועדה לבחירת שופטים • לוין תקף את חבריו לסיעה ונקב בשמותיהם • אחד הרעיונות של לוין: כינוס הוועדה במחנה שדה תימן, לצד מחבלי הנוח’בה
הדיווח של מוטי קסטל

התסכול של לוין – ותוכנית הפעולה: שר המשפטים יריב לוין מביע בימים האחרונים תסכול עמוק מכך שלא ניתן להשיב את הרפורמה המשפטית או לפחות חלקים ממנה בהיעדר רוב – בעיקר סביב שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים.

בימים האחרונים התבטא לוין באזני מקורביו ואף נקב בשמות חבריו לסיעה. שר המשפטים אמר למקורביו: “אם היה לי רוב, מיד כשהם מוציאים לי צו אני מחוקק ומשנה את הרכב הוועדה (לבחירת שופטים) אבל כל יפי הנפש, גילה, גלנט, יולי, דלל… משחקים לי משחקים. גם דוד (ביטן). אז מה? אני יאיים באקדח ריק? אין. אין לי רוב…”.

ומה לגבי תכניותיו של לוין להמשך? אנחנו מפרסמים הערב גם את זה בפרסום ראשון. מדובר באמירות מדהימות של שר המשפטים, שאומר: “אני לא מתכוון לשתף פעולה עם החלטת בג”ץ”. לוין אמר למקורביו כי הוא “שוקל את צעדיו”.

שר המשפטים העלה באזני מקורביו שני רעיונות. הראשון: “אם פוגלמן מוציא לי צו אני שולח אליו מכתב וכותב לו – אתה מוזמן לכנס את הוועדה בעצמך, אני לא מתכוון להשתתף בהצגה הזו. ובוודאי שאני לא אכיר בזה”.

רעיון נוסף של השר לוין מדהים לא פחות: “או שאקבע את כינוס הוועדה בשדה תימן. שהציבור יראה שהוא (השופט יצחק עמית) נבחר ליד אלו שהוא דואג להם” – כך אומר לוין, כשהוא מתכוון כמובן למחבלי הנוח’בה הכלואים במחנה המעצר שם.

ככל הנראה, התפטרות כרגע לא נמצאת על הפרק, בשל העובדה כי היא תהווה ניצחון למערכת המשפט.

https://www.now14.co.il/השר-לוין-לא-ישתף-פעולה-עם-בגץ-אכנס-את-הו/

 

 

יריב לוין כתב לעליון שהוא מציע פשרה שיוסי אלרון ימונה לשנה אחת

 

בתגובה לעתירה היום 26/8/2024 יריב לוין באמצעות ציון אמיר כתב לבית המשפט תגובה מטופשת, דבילית וילדותית.  בתשובה הם כתבו שיריב לוין רוצה למנות שופט עליון בהסכמה, שהוא רוצה שיוציאו צו לכפות על הגוש שתומך ביצחק עמית להסכים להצעה של יריב לוין שייצא צו שיקבל את הדרישה להגיע להסכמה שיוסי אלרון ימונה לשנה, ואחרי זה יצחק עמית ימונה לשארית חייו המקצועיים.

יריב לוין מציע פשרות קוקסינליות במקום להציע רפורמות
יריב לוין מציע פשרות קוקסינליות במקום להציע רפורמות

למה יריב לוין לא הודיע שהוא בתהליכי חקיקה ושיקפצו לו בעליון?

 

דבר כזה דבילי לא ראינו.  אם אתה יודע מראש שהצד שכנגד לא מסכים, מה אתה כותב לו שהעמדה שלך היא שהצד שכנגד צריך להסכים לעמדה שלך?  זה כמו בבא מציעא.  יש פרה וזה אומר כולה שלי וזה אומר כולה שלי.  בא יריב לוין ואומר שהפתרון הוא שהצד שכנגד יסכים שהפרה כולה של יריב לוין.  איזה מטומטם?  איזה בידור…..

ואנחנו אומרים:  יריב לוין היה צריך לגדל ביצים ולכתוב לעליון שהכנסת שוקדת על שינוי החוק, ולכן בגלל הכלל המפורסם שאין העליון מתערב בהליכי חקיקה שטרם הובשלו, יתכבדו כולם וימתינו לחיקוקים…..

 

שלטי מחאה אנטי ביבי ואנטי יריב לוין ועמי אשד לא עצר אף אחד מהם

 

בגלל הפיגור השכלי של ביבי נכנסה קארין אלהרר לוועדה

 

נזכיר שביבי בטמטומו כי רב הסכים למינוי של קארין אלהרר מטעם הכנסת, כאשר הוא היה יכול לתת הוראה לאנשי הקואליציה להתנגד לבחירה שלה, והוא העדיף להבליג. היחידה שצרחה בכל כוחה נגד המינוי השטותי של הזונה קארין אלהרר היתה טלי גוטליב, וכמו תמיד היא צדקה.

זו עוד טעות פטאלית של ביבי שבמו ידיו הכניס בהמת מגדר קלינית כמו קארין אלהרר לוועדה למינוי שופטים.  זה די מזכיר שביבי שלח להאג דווקא את הכלב בן כלב אהרון ברק.

 

מי ומי בוועדה למינוי שופטים 2024 בגלל ביבי נכנסה הזונה קארין אלהרר
מי ומי בוועדה למינוי שופטים 2024 בגלל ביבי נכנסה הזונה קארין אלהרר

בטלוויזיה גייסו את הזנזון איתמר יער כדי לזרוע תבהלה שאי אפשר לנהל את בית המשפט העליון בלי נשיא, ושאם לא ימנו נשיא השמיים יפלו וישראל תיכבש ע”י הנוחבה, ותיפתח מלחמת גוג ומגוג.

איתמר יער הוא לשעבר סגן ראש המל”ל וכיום מנכ”ל הארגון “מפקדי למען כניעה ישראלית” .

חחח.  יש בינתיים ממלא מקום פוגלמן ככה שהשמיים לא נפלו, וגם אם לא ימונה נשיא, אפשר לעשות תורנויות נשיאות.  כל חודש מישהו אחר יוגרל להיות נשיא.

 

איתמר יער קפלניסט פושע מדברר את החונטה הנוחבתית של בית משפט עליון
איתמר יער קפלניסט פושע מדברר את החונטה הנוחבתית של בית משפט עליון

 

להלן תגובתו של יריב לוין באמצעות ציון אמיר

 

PDF

תגובת יריב לוין לעליון בעתירה של אליעד שרגא לכפות עליו לכנס את הוועדה למינוי שופטים 1711-24

 

 

להלן תגובתו של עוזי פוגלמן שמאשים את יריב לוין בפגיעה בציבור המתדיינות

 

איזה בידור.  יריב לוין מציל את ציבור המתדיינים מידיו המזוהמות של המטורף יצחק עמית, יימח שמו ושיימחו זרעיו מעל האדמה.

PDF

תגובת עוזי פוגלמן ליריב לוין על הצעתו להגיע להסכמות למינוי יוסי אלרון לנשיאות העליון 27-8-2024
Views: 79

2 Comments

  1. אם תבוטל שיטת הסניוריטי לא יהיה סיכוי למינוי של שופט ימני כנשיא לא?

  2. אין שום וועדה ואין שר משפטים
    כולם חלאות שפועלים נגד העם ובהפרת אמונים למדינה קרי בגידה
    מוזמנים להכחיש בראיון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds