EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מחלקת המחקר של השבכ אחראית לשחרור הנוחבות והרופא מנהל שיפא. מאיר חן המילואימניק הוא מומחה לאוטובוסים וחותמת גומי

מאיר חן שחרר את המחבל מנהל בית חולים שיפא לחופשי

הקצין במילואים מאיר חן הוא זה שחתום על פקודת השחרור של מנהל שיפא.  1/7/2024.  אבל מאיר חן עזב את הצבא מזמן והיום הוא בקטע של תכנון מסלולי אוטובוסים ונתיבי תעבורה.  ראו סיכום פגישה שלו עם הפרקליטות שביקשה שיפתח עבורם קו מיוחד שיגיע עד המשרד.  קו 112.

לדעתנו הוא אפילו לא ידע על מה הוא חותם.  מה הוא מבין בנוחבות.  אמרו לו תחתום אז הוא חתם.

רק נציין שהבעל של שקמה ברסלר, אורי וינדמן הוא ראש מחלקת המחקר של השב”כ.  אנחנו בטוחים שלא ייתכן שהשחרור הזה לא עבר דרך מחלקת המחקר של אורי וינדמן.

בעבר פרסמנו שאורי וינדמן נתן חוות דעת בהוצל”פ בהליך לעיקול כספי חמאס מתקציבי הרשות הפלסטינית, שעמדת השב”כ היא לא לאשר את העיקול, כי זה יגרום לחיכוך צבאי עם החמאס, שהחמאס יתנקם באלימות ושהרשות הפלסטינית עלולה להפסיק שיתוף פעולה.  לדבריו החמאס זקוק לכסף שלו ואין לפגוע לו בהזרמות הכסף שיוצא מישראל (גביית מכסים), מגיע לרשות ומשם לעזה.

 

זה המומחה לאוטובוסים מאיר חן.

מאיר חן שחרר את המחבל מנהל בית חולים שיפא לחופשי
מאיר חן שחרר את המחבל מנהל בית חולים שיפא לחופשי

מאיר חן מככב בפרשת דוד ביטן

 

שימו לב שמאיר חן המילואימניק שחתם על צו שחרור למנהל בית החולים שיפא, הוא עד בפרשת השוחד של ח”כ דוד ביטן.

מאיר חן מוזכר במייל של הפרקליטה עדי אפלבוים גרוזמן בסע’ 2. “מאיר חן מזכיר בהודעתו פגישה שהתקיימה במשרד התחבורה בתל אביב, ככה”נ בשנת 2014, בנוכחות ביטן, בעניין 431. ביטן טען בישיבה שחשוב לקדם את תחנת הדלק בהיבט העירוני. יש לנסות ולאתר פרוטוקול של ישיבה זו”.

ואדים קוזלוב נחקר ב  17.1.18, בשורות 88-78 סיפר ש”לאחר מספר חודשים קיבלתי זימון לפגישה בנושא תחנת הדלק ממאיר חן שהיה ראש רשות התחבורה הציבורית והמפקח על התעבורה. בפגישה הייתי עם חן כהן, זה משרד גדול שמחולק לשני חדרים, כשבחדר הסמוך ישבו מאיר חן ודוד ביטן שהיה באותו זמן יושב ראש ועדת משנה לתכנון ובנייה עד כמה שזכור לי. חן הסבירה לי את ההתנגדות שעלתה בסיור ואת ההצעה שלהם ואת ההתנגדות של הועדה המחוזית, אני אמרתי לחן שהבנתי ושחברת נתיבי היובל צריכים לטפל בתוכנית ולא העיריה. אני לא יודע על מה דיברו מאיר חן ודוד ביטן, כנראה הם דיברו גם על עניין התחנת דלק. דוד ביטן שאל אותי לאחר מכן למה משרד התחבורה לא מאשר והברתי לו שאין שינוי בעמדתם מאז הפעם הקודמת עקב בעיית דרך הגישה. הוא ידע שאין לי שאין לי השפעה על משרד התחבורה במסגרת התפקיד שלי לשנות את עמדתם אבל הוא רצה לדעת מה עלה בפגישה”. גם ש’ 108-104 וש’ 125-121.

 

מאיר חן היה מפקד המשטרה הצבאית החוקרת (מצ”ח), ראש מחלקת מבצעים וסגן קמצ”ר, מפקד כלא מגידו, מפקד מרכז הדרכה של משטרה צבאית וכן תפקידים ביצועיים נוספים הכוללים ניהול תחנות ומרחבים. בתפקידו האחרון בצה”ל הוא היה מפקד משטרה צבאית (קמצ”ר).  בקיצור הבנה בסיכוני שחרור נוחבות אין לו.

רונן בר מהשב”כ שיקר שהשחרור הוא בגלל חוסר תאי כליאה

 

 

לדברי השב”ס: “הודעת שירות בתי הסוהר:*  לצערנו בשל פרסומים שקריים, אנו נאלצים לחשוף את צו השחרור של מנהל בית החולים בשיפא.  בניגוד לטענות השיקריות המתפרסמות בשעות האחרונות, מי שקיבל את ההחלטה לשחרר את מנהל בית החולים שיפא’ הוא צה”ל ושב”כ – ולא שב”ס. שב”ס אינו מקבל החלטות על דעת עצמו לשחרר אסירים מכל סוג שהוא, אלא אמון על כליאת אסירים בלבד. בנוסף, מנהל בית החולים לא שוחרר בשל מצוקת הכליאה, העצור שוחרר מתאו בכלא נפחא.

לכן, כל טענה בנוגע לכשל בשחרור פוגע במקצועיות וטוהר המידות של לוחמי הכליאה המתמודדים יום יום עם הגרועים שבמרצחים.  שב”ס ימשיך וינהג כארגון ממלכתי ולא יגרר לכל שיח שתכליתו הטלת רפש הדדית, ככל שיש מי שמשמיע טענה שיתייצב בשם אומרה”.

 

צו השחרור של מנהל בית חולים שיפא חתום עי מאיר חן
צו השחרור של מנהל בית חולים שיפא חתום עי מאיר חן

 

@nitpas1

מוחמד אבו-סלמייה, מנהל בית חולים שיפא שנעצר בנובמבר ושוחרר הבוקר לעזה, מדבר לאחר הגעתו לרצועה

♬ צליל מקורי – נתפס

 

שופרות כמו ביני אשכנזי טענו שביבי אחראי לשחרור:   “קאט דה בולשיט: השחרור של מנהל שיפא הוא הזיה מוחלטת אבל הוא נעשה בהחלטת רה״מ והוא באחריות כל שרי הממשלה. הפעם אין גנץ/איזנקוט/בג״ץ/יועמ״שית להאשים. קחו אחריות וגלו לציבור למה הוא שוחרר”.  1/7/2024.

 

ביני אשכנזי מאשים את ביבי בשחרור הרופא המנהל של בית חולים שיפא
ביני אשכנזי מאשים את ביבי בשחרור הרופא המנהל של בית חולים שיפא

 

וזו חוות הדעת של בעלה של שקמה ברסלר בהוצל”פ בעיקול על החמאס

 

אורי וינדמן….הוא לא גיבור גדול.  הוא לא לוחם.  הוא לא מסתערב.  הוא ראש מחלקת המחקר…..  והמבין יבין.

 

חוות דעת מומחה שבכ אורי בתיק נפגעי טרור נגד הרשות הפלסטינית לחמאס יש אינטרס לקבל כסף 31-7-2022

 

ליהודים שאמורים להשתחרר על שליש עושים את המוות, ולנוחבות פותחים את הגדלת, תפדאל…. קישטע

כמה קל להשתחרר מהשב”ס כשאתה נוחבה?  יושבים ומחכים לשחרור הגואל…  לא הרבה זמן… אפילו כתב אישום גלי בהרב מסדרת לך פטור…  חודשיים שלוש והופה לאזרחי.  חופש!  לא משנה שאצלך בבית חולים רצחו חטופים…..  אישום זניח.  אולי הסדר מותנה…..

אבל אם אתה יהודי וישראלי, אז יש וועדת שליש, הדבר הראשון שצריך להוכיח זה “מבחן המסוכנות לחברה”.

אחרי זה צריך להוציא כסף על עורכי דין.  צריך לספר סיפור על שיקום.  צריך לספר שהיית בטיפולים אצל עובדות סוציאליות.  צריך להגיד שהפנמת את חומרת המעשים…..  צריך להביא עדים וחוות דעת… וגם אז זה שחרור בתנאים, לפעמים איזוק אלקטרוני, לפעמים גם מעצר לילה.

רוב האסירים הישראלים צריכים לעבור את הוועדה של שופטת שחרורי השליש…. ברכה סמסון.  כמעט תמיד צריך להביע “נזקקות טיפולית”.  בלי הבעת נזקקות טיפולית….  לא משחררים…..

 

 

ברכה סמסון שופטת בוועדות השליש ששחררה את ניסו שחם

 

נו… מה רע….  שווה להיות עציר נוחבה.  דואגים לך גם באגודה לזכויות האזרח.  אן סוצ’יו מגישה עתירות לשפר לך את איכות הפרוטאין.  יצחק עמית, אישית, דלתו פתוחה וזמינה לנוחיות התנאים שלך……  איזה יופי.  איזה בידור.

איך הרופא המנהל של שיפא עבר את מבחן המסוכנות לחברה????  למה אותו לא הביאו לוועדת שחרורים?

 

 

ובכן מאיר חן הזה שחתום על פקודת השחרור הוא מילואימניק שבכלל המומחיות שלו היא בתעבורה, כבישים ואוטובוסים.

ראו פגישה של מאיר חן עם נציג הפרקליטות כדי לסדר להם אוטובוס שיגיע להם עד המשרד.

 

התכתובת על פגישת הפרקליט מופיד גאנים עם מאיר חן לסידור קו אוטובוס 112 לפרקליטות

 

From: Mofid Ganim
Sent: Thursday, October 22, 2015 10:18 AM
To: Justice-All Around
Subject: שינויים בקו 102

שלום לכולם,

אתמול קיימתי ישיבה עם מר מאיר חן, מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, בנוגע לקו האוטובוס היוצא מחניון שפירים ומגיע עד ללשכה הראשית ברח’ צלאח א-דין.

לאחר מחשבה רבה ושיתוף פעולה עם משרד התחבורה, הוחלט להוציא קו ייעודי המגיע למשרד המשפטים שמספרו 112. זאת, בניגוד לקו 102 שהתחנה האחרונה שלו תהיה מעתה באוניברסיטה העברית, הר הצופים.

להלן השינויים העיקריים שנעשו:

  • ראשית, הוחלט לשנות את השעות בהן הקו יוצא וכן להאריך את שעות פעילותו. כך, האוטובוס הראשון מחניון שפירים למשרד יצא בשעה 6:45 כך שיגיע עד השעה 8:05. הקו הבא יצא מחניון שפירים בשעה 8:10. יש לציין כי מערך השאטלים שמפעילה חברת “דן” מת”א ומרמת גן מתאימה לשעות הנסיעה החדשות. כמו כן, נוספה נסיעה בערב, כך שהנסיעה האחרונה מהמשרד לכיוון חניון שפירים תהיה בשעה 19:00, ולא ב-17:45 כפי שהיה עד כה.
  • עוד, הוחלט על הוספת תחנה נוספת בצומת שילת, לשימוש ולנוחות העובדים הגרים במודיעין.
  • כמו כן, סוכם בישיבה כי בשבועות הקרובים תיבחן האפשרות להוריד את תחנת “רכבת קלה/גבעת התחמושת” בקו 112, על מנת לייעל ולקצר את הנסיעה בקו. במידה ואכן יתברר כי אין נוסעים היורדים או עולים בתחנה זו, היא תבוטל.

אני מדגיש כי קו 112 הוא קו המיועד לעובדי משרד המשפטים, לרווחתם ונוחותם. אני מקווה כי עובדים נוספים יבינו את החשיבות והחיסכון שבנסיעה בתחבורה ציבורית ויעזרו בקו זה על מנת להגיע אל המשרד וממנו.

לעיונכם, מצ”ב פלייר הממחיש ומפרט את השינויים שנעשו בקו.

בברכת נסיעה טובה ובטוחה!

בברכה, מופיד גאנם, סמנכ”ל בכיר תפעול ולוגיסטיקה, [email protected], טלפון: 02-6466200

Date : 10/22/2015 8:28:50 AM
From : “YeuhakVaad”<[email protected]></[email protected]>
To : “Mofid Ganim” <[email protected]>, “Mancal” <[email protected]>, “Emi Palmor”<[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Cc : “Zemer Blondheim” <[email protected]>, “Yitzhak Gordon” <[email protected]>, “Nir Deutsch” <[email protected]>, “Lilach Wagner” <[email protected]>, “Aya Dvir” <[email protected]>, “Yeuhak-All”<[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]></[email protected]>
Subject : RE: שינויים בקו 102

מופיד שלום,

ועד משפטני מחלקת הייעוץ והחקיקה מבקש להודות לך, על ההתגייסות, המסירות, והתוצאות הפוריות של מאמציך בטיוב אפשרויות ההגעה בתחבורה ציבורית אל המשרד וממנו.

אנו מודים ומעריכים מאד את ההשקעה המאומצת ביצירת סביבת עבודה מותאמת, באופן קשוב לצרכי העובדים, בהמשך להיסטוריה המצטברת של עשייה מרובה ופוריה שלך בתחום זה.

בברכה,

ועד מחלקת ייעוץ וחקיקה

בשם כלל המשפטנים והמתמחים במחלקה

 

 

PDF

מייל פרקליטות עם מאיר חן ששחרר את מנהל בית חולים שיפא על קו אוטובוס לפרקליטות

 

למעוניינים בפרטים נוספים, אלעזר שטרן 052-4425843.

Views: 184

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *