EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מיטל להבי הבהמה הפמינסטית זועמת על אושרה גז: מבזבזת 11,000,000 ש”ח בשנה על חניה ל 724 פרקליטים בת”א שלא רוצים לרכוב על אופניים

מיטל להבי בהמה פמיניסטית דיקטטורית מציקה לתושבי תל אביב

בעירית תל אביב יש סגנית ראש עיר פמינאצית בשם מיטל להבי מטעם מפלגת מרץ, שהיא בעצם המוח והפנים של עירית תל אביב.  מדובר בבהמת מגדר פמיניסטית, נוחבתית שממיטה אסונות על תושבי העיר תל אביב.

הפוסטמה הזו, מיטל להבי, אחראית על תיק התחבורה של עירית תל אביב ובגללה אין חניות בעיר תל אביב.  הפוסטמה חמומת מוח על הקונצפט של עיר ירוקה שפירושו של דבר שהעירייה צריכה להכריח את תושביה להתנייד ברגל, באופניים והתחבורה ציבורית, בגלל שזה “נאור” ו”פרוגרסיבי להיות עיר ירוקה.   היא קוראת לזה “מיקרומוביליות”, ו”פתרונות תחבורה דו גלגיליים”…..

בגלל הפוסטמה הזו לא בונים חנייות תת קרקעיות מתחת לגורדי שחקים, ומציקים לבעלי הרכבים עם דו”חות חניה.  היא גורמת לעלייה ביוקר המחיה בתל אביב, כי בעלי הרכבים לא מוצאים חנייה, ומי שיש לו משרד בתל אביב, הלקוחות לא רוצים להגיע כי אין איפה לחנות. היא מבריחה עסקים מתל אביב.  אנשים לא רוצים להגיע לאירועי תרבות בתל אביב כי אין חניה.  פשוט מטומטמת ברמות על.

 

 

מיטל להבי בהמה פמיניסטית דיקטטורית מציקה לתושבי תל אביב
מיטל להבי בהמה פמיניסטית דיקטטורית מציקה לתושבי תל אביב

מיטל להבי מפרגנת ללבנונים, פלסטינים ועזתיים

 

אם זה לא מספיק הפוסטמה הזו האירה את בנין העיריה בדגלים של פלסטין ולבנון כאות הזדהות לאסונות שנפלו על תושבי פלסטין ולבנון.  מצפונית, אין לה בעיה להאיר את העיריה גם בדגל החמאס, כי בעזה יש נשים שסובלות מהפטריארכיה, ומנוצלות ע”י מחבלים לצורך המלטה של מחבלים ג’וניורים.

מיטל להבי מפריעה לזונות להתפרנס

הפוסטמה הזו מיטל להבי, גם שונאת זונות.  השקפתה הפטרנליסטית על העולם אומרת לה שלא יכול להיות שאישה תרצה לתת שירותי מין או שירותי ריקוד, שהרי תמיד עדיף להיות דיילת יופי בסופר פארם ולהרוויח 25 ש”ח לשעה, פחות מבייביסיטר בת 14.

היא שונאת גברים באופן קליני, שונאת חיילי צה”ל, חושבת שהם רוכשים אגרסיות בצה”ל ומוציאים את האגרסיות על נשות תל אביב המסכנות, ושהסכנה הנשקפת לנשות תל אביב היא לא רצח ע”י נוחבה, אלא רצח ע”י הבעל שלה, היהודי, שרק רוצה לרצוח נשים יהודיות.

פמת”א מזהמת את הסביבה עם מימון 724 חניות לפרקליטים וגוזלת חניות מתושבי העיר

 

לפנינו בקשה של פרקליטות מחוז תל אביב לרכוש מחברת הניהול של משפחת אקירוב חניות עבור 69 פרקליטים.  מסתבר שבפרקליטות לא מפנימים את הודעות היח”צ של מיטל להבי על היתרונות של התניידות בשבילי אופניים ירוקים.

הפרקליטים רוצים חניות, אבל כמעט ואין בעיר חניות פנויות.

ראו כאן פרוטוקול וועדת מכרזים של הפרקליטות בראשות ליאורה קחטן, שבו היא מבקשת אישור לפטור ממכרז עבור חוזה שכירת חניות מ”אלרוב נדלן ומלונאות” (שזה אומר משפחת אקירוב), המפעילה את החניון בבית אסיה מרחוב ויצמן 4 ת”א.

לדבריה של ליאורה קחטן אין חניות.  מוצו כל החניות.  ראו:

“בנייני היחידות מצויים באזור רווי מבנה משרדים, בתי המשפט, ובתי מגורים. בשל הקושי באיתור חניה באזור משרד המשפטים מתקשר עם שבעה חניונים שונים על מנת לספק את השירות הנדרש:

*חניון בית אירופה: למשרד יש התקשרות למתן שירותי חניה בחניון עבור 61 מנויים. לא ניתן להגדיל את ההתקשרות, כל מקומות החניה בחניון ממוצים.

* חניון בית אמריקה: למשרד יש התקשרות למתן שירותי חניה בחניון עבור 72 מנויים. לא ניתן להגדיל את ההתקשרות, כל מקומות החניה בחניון ממוצים.

*חניון הדר דפנה: למשרד יש התקשרות למתן שירותי חניה בחניון עבור 57 מנויים. לא ניתן להגדיל את ההתקשרות, כל מקומות החניה בחניון ממוצים.

* חניון מלון לינק: למשרד יש התקשרות למתן שירותי חניה בחניון עבור 25 מנויים. לא ניתן להגדיל את ההתקשרות, כל מקומות החניה בחניון ממוצים.

* חניון מגדל המוזיאון למשרד יש התקשרות למתן שירותי חניה בחניון עבור 160 מנויים. לא ניתן להגדיל את ההתקשרות, כל מקומות החניה בחניון ממוצים.

*חניון בית עזריאלי: למשרד יש התקשרות למתן שירותי חניה בחניון, החניון מספק שירותי חניה לכ- 130 מנויים מעובדי הפרקליטות מרחק החניון מבנייני היחידות כ- 1,000 מטר, ונמצא כלא מתאים לתת את השירות לעובדים בהדר דפנה.

*חניון בית קרדן: המשרד מתקשר עם הנהלת החניון למתן שירותי חניה בחניון. החניון מספק שירותי חניה לכ- 100 מנויים מעובדי הפרקליטות כל האופציות הפנויות בחניון מנוצלות ולא ניתן להרחיב את ההתקשרות בנוסף מרחק שלכ – 1,000 מטר מהמבנה בו שוכנות היחידות בהדר דפנה.

חניון WE : המשרד מתקשר עם הנהלת החניון למתן שירותי חניה בחניון. החניון מספק שירותי חניה לכ- 50 מנויים מעובדי הפרקליטות כל האופציות הפנויות בחניון מנוצלות ולא ניתן להרחיב את ההתקשרות בנוסף מרחק של כ – 1,000 מטר מהמבנה בו שוכנות היחידות בהדר דפנה.

פרט לאמור לעיל לא נמצאו חניונים נוספים העונים על הדרישה באזור, כל כן לא קיים בסביבה כל מקום חניה אחר נוסף המהווה חלופה רלוונטית.

לאור האמור, חניון “בית אסיה “הוא החניון היחידי הרלוונטי למתן השירותים ועל כן קובע הגורם המקצועי כי “אלרוב נדלן ומלונאות”, המפעילה את החניון היא הספק היחידי המסוגל לספק מענה לצרכי המשרד לכמות החניות בסביבת העבודה האמורה.

לאור הנימוקים לעיל מבקש הגורם המקצועי לערוך ההתקשרות בהליך פטור ממכרז”.

לפי החוזה ישלמו 58 ש”ח ליום חניה למשפחת אקירוב וסך הכל שנתי 1,057,920 ש”ח.  היא לא אומרת כמה פרקליטים ייהנו מהשירות הזה.

לפי 22 ימי עבודה בחודש מדובר ב 1,276 ש”ח לפרקליט אחד בחודש ו 15,312 ש”ח לפרקליט אחד לשנה.  כלומר זהו סידור חניה ל 69 פרקליטים לשנה אחת.  שזה טיפה בים.

לדבריה של ליאורה קחתן 655 פרקליטים כבר מסודרים עם חניות, ולא נשארו חניות באיזור חוץ מאשר בבית אסיה אצל משפחת אקירוב.  על 655 פרקליטים הם משלמים לשנה (לפי אותו תעריף 58 ש”ח יומי) 10,029,360 ש”ח.

עכשיו הם משלמים ל 724 פרקליטים סך של 11,087,280 ש”ח.

נו….  למה מיטל להבי לא רצה לפרקליטות ומשכנעת אות לוותר על התענוג ולעבור לתחבורה ירוקה באופניים במסלולים המרטיטים שהיא פורסת ברחבי העיר?????

ראו פה את יחסי הציבור שמיטל להבי עושה לעצמה

https://timeout.co.il/העיר-שלי-מיטל-להבי/

 

הנה כאן מיטל להבי מדברת על פתרון מיקרומיביליטי

מיטל להבי הפוסטמה הפמינאצית מצמצמת לתושבי העיר את החניות
מיטל להבי הפוסטמה הפמינאצית מצמצמת לתושבי העיר את החניות

הנה ציטוט מדבריה:  “סגנית ראש העיר הסבירה איך נערכת העיר להכפלת האוכלוסייה שצפויה בה עד 2040: “אנחנו מחלקים מחדש את המרחב הציבורי, יותר מדרחובים ויותר שבילי אופניים. זה אומר שהקיבולת של השטח לרכב יצטמצם מ-69% מכלל הדרכים ל-56%. התחבורה הציבורית תעלה מ-1% ל-6%, האופניים מ-2% ל-6%. אנחנו נחלק את המרחב מחדש, כדי לאפשר ליותר תנועה לזרום באפיקים אלטרנטיביים. אנחנו נערכים לזה בכמה אפיקי פעולה: מערכת הסעת המונים ירוקה לחלוטין, על זה מלבישים מערך של הלכתיות, מערך של שבילי אופניים, ושינוי בהתייחסות לרכב. צמצום הקיבולת, אבל גם מדיניות חנייה. אנחנו רוצים תעריף חנייה דפרנציאלי, אין דין חנייה במרכז העיר כדין חנייה בפרברי העיר”.

https://www.calcalist.co.il/conferences/article/B16ZiaSid

הפוסטמה מדברת על שטויות לא אפקטיביות כמו מיקרומוביליטי ותחב”צ, “פתרונות דו גלגיליים”, ואף אחד לא אומר לה שהיא דיקטטורית מזוויעה שכופה את רעיונותיה הפסיכיים על הציבור, ושהיא תגיע לעבודה על אופניים.  האישה משוגעת!!!!!

 

ומה השאלות שכל זה מעורר?

 

האם משקפים בתלושי השכר של הפרקליטים את ההטבה הזו של 1,276 ש”ח לפרקליט אחד בחודש ו 15,312 ש”ח לפרקליט אחד לשנה?

האם הפרקליטים מלשמים מס הכנסה על הצ’ופר הזה שהם מקבלים????

האם לא ברור מכל זה שמי שאשמה במצוקת החניות היא אותה בהמה מיטל להבי, שפשוט מייצרת מפעל של כסף לבעלי החניונים שיש להם כל הסיבות שבעולם לפמפם מחירים, כי פשוט אין תחרות בשוק החניה בתל אביב, כי אין חניות זמינות לאף אחד?

ולמה בכלל הפרקליטות לא מפנימה את המסרים של עירית תל אביב שהם צריכים להגיע לעבודה בתחבורה ציבורית, במיקרומוביליות, ולא ברכבם שמזהמים את הסביבה?????

למה מיטל להבי לא עושה סבבי הרצאות ותדרוכים בין כל המעסיקים הגדולים בתחום עירית תל אביב ומשכנעת את כולם להפסיק להגיע לעבודה ולהתחיל להגיע לעבודה באוטובוסים ובמיקומוביליות?

למה תושבי תל אביב לא מתקוממים על הפרה המדושנת הזו ממרץ שפוגעת להם באיכות החיים, וכולם שותקים????

 

 

 

PDF

ליאורה קחתן וועדת מכרזים של הפרקליטות סידור חניה ל 69 פרקליטים בעלות של 1057920 שח בשנה

 

Views: 68

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds