EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים חדרה: סנ”צ איציק גבאי חטף תביעה איים ונקט אלימות על “צוות דניאל עמירם” וגברים גרושים שמפגינים נגד שופטי הפסיכופמינאציה טל פפרני והדס גולדקורן

איציק גבאי שוטר שמציק לאבות גרושים בחדרה

בזמן שמפגיני קפלן זוכים לשבחים בטלוויזיה והמשטרה מאוד נזהרת בכבודם, ומאפשרת להם להפגין איפה שהם רוצים, נגד מי שהם רוצים ומתי שהם רוצים, כאשר גברים גרושים רוצים להפגין נגד הנוחבות הפמינאציות (שופטי ושופטת בית המשפט למשפחה והווגינות), המשטרה צייד מתנפלת, נוקטת באלימות ומפזרת את ההפגנה.

אבא גרוש דניאל עמירם ארגן הפגנה נגד השופטים המאוסים והדוחים, טל פפרני והדס גולדקורן, ובמקום להפגין חטפו את נחת זרועם של פיקודיו של איציק גבאי, סנ”צ משטרת חדרה (בזמנו).

בתמונה:  דניאל עמירם!  כל נחשת צפע שתכיש אותו עדנה קרנבל תכיש בחזרה.

דניאל עמירם כל נחשת צפע שתכיש אותו עדנה קרנבל תכיש בחזרה
דניאל עמירם כל נחשת צפע שתכיש אותו עדנה קרנבל תכיש בחזרה

 

מעתה ואילך, כל קלגסי המשטר שיעזו להציק לדניאל עמירם יקבלו טיפול אישי צמוד מעדנה קרנבל.

 

איציק גבאי שוטר שמציק לאבות גרושים בחדרה
איציק גבאי שוטר שמציק לאבות גרושים בחדרה

 

האירוע

 

בתאריך 6/11/2022 בוצעה מחאה חוקית של התובע ואחרים מול בית המשפט בחדרה נגד התנהלות בית המשפט למשפחה בחדרה.  המחאה התקיימה ברחבה אל מול בית המשפט בחדרה בשטח הציבורי בשעות הצהריים סביב השעה 11 לערך.  לאחר דקות ספורות ניגשו אל התובע וחבריו למחאה מאבטחי משמר בתי המשפט תוך שהם נוקטים בתוקפנות יתרה, ודרשו מהתובע ומחבריו להנמיך את הווליום של המגפון בהעדר סמכות.
למרות העדר הסמכות, נאות התובע וחבריו להנמיך את עוצמת הווליום של מגבר הקול אך המאבטחים דרשו להנמיך את עוצמת הקול כך שהשופטים לא ישמעו את התלונות של המוחים ובכך מצפונם לא יציק להם.  דרישה לא חוקית זו נענתה בשלילה והתובע והמוחים התעקשו על זכותם למחות.
המאבטחים שנשלחו למקום הודו שהם נשלחו על ידי השופטים שקולות המוחים לא נשאו חן באוזנם והם איימו שיקחו לתובע ולחבריו את המגפון. לאחר שהתובע הזהיר את המאבטחים כי מעשיהם בניגוד לחוק וכי בכוונתו להגיש כנגדם תביעה נזיקית ותלונה במשטרה על הטרדה הנושאת אופי בריוני ואלים ובניגוד לחוק ולסמכותם הם עזבו את המקום.

לאחר כ- רבע שעה הגיעו שני שוטרים למקום שזומנו על ידי המאבטחים, וביקשו מהתובע ומחבריו למחאה להזדהות. המוחים והתובע סרבנו להזדהות מכיוון שלא ביצעו שום עבירה ומדובר במחאה חוקית. לשוטרים נאמר מפורשות כי מאחר ואין להם עילה הם נדרשים להפסיק להטריד את המוחים.

יצוין כי  בפסק הדין בבג”צ 4455/19 יוצאי אתיופיה נגד משטרת ישראל נקבע כי שוטר לא יכול לדרוש הזדהות מכל אדם ללא חשש ממשי לביצוע עבירה. השוטרים קיבלו את טענותינו וסרו להתייעצות טלפונית עם היועץ המשפטי של תחנת משטרת חדרה.

מאבטחי בית המשפט לא אהבו את התנהלות השוטרים והם דרשו מאיתנו שוב להזדהות. לאחר שסירבנו שוב להזדהות בפניהם הם איימו לעצור את התובע והודיעו כי ככל שהמחאה לא תיפסק הם יאלצו לעצור אותה בכוח באופן ברוטלי ואלים.  אחד המאבטחים עמי דגו דחף את אחד המוחים דותן מורחי (להלן ‘דותן’) והלה בתגובה הגן על עצמו ודחף בחזרה את המאבטח העבריין.  המאבטח עמי דגו מיד קרא לכל חבריו בקשר להגיע ולעצור את דותן שהתגונן מפניו.

 

לאחר דקה הגיעו כ-6-7 מאבטחים אשר באלימות קשה היכו את דותן מכות נמרצות.   לאחר שדותן רותק לרצפה הוא נעצר והוכנס לתוך בית המשפט תוך התעלמות בוטה של המאבטחים מהשוטרים המצויים במקום. כל זאת כשהם פועלים בניגוד לחוק ותוך ידיעה ברורה שהשופטים ששלחו אותם יגנו עליהם ככל והדבר ידרש.

בזמן שדותן נעצר המאבטחים שהיו במקום חזרו ועצרו את התובע בשל סירובו להזדהות אזקו אותו שלא כדין בעת שהוא לא התנגד בכלל למעצר, וגררו אותו לתוך חדר בכניסה לבית המשפט.

לאחר כ- 15 דקות הגיעה שוטרת למקום והתובע הסביר לה את הסיטואציה והודיע לה כי מדובר במעצר לא חוקי. בשל בריונות אנשי משמר בתי המשפט במקום,והוא נאלץ התובע להציג לה תעודה מזהה למרות שהוא לא ביצע שום עבירה.

לאחר הצגת התעודה המזהה התובע שוחרר והמשיך את המחאה מול בית המשפט בחדרה בשטח הציבורי בו הוא שהא ממש קודם האירועים.

לאחר כמה דקות התובע וחבריו ראו שלוקחים את דותן לחקירה בתחנת חדרה המחאה הופסקה וניגשנו לתמוך בו בתחנת משטרת חדרה ובנוסף על מנת להגיש תלונה כנגד אותם מאבטחים.

התנהלות משטרת חדרה:    ביום האירוע נסע התובע אל תחנת משטרת חדרה על מנת להגיש תלונה כנגד אותם מאבטחים ושוטרים של משמר בתי המשפט.  לאחר שסיים התובע להגיש את התלונה הוסבר לו שמה שהעדות שהחוקר גבה היא תלונה כנגד המאבטחים בלבד וטען כי לא ניתן להגיש תלונה נגד השוטרים שפעלו בניגוד לחוק אלא אצל מח”ש. הדבר אינו נכון ונוגד את הוראות ותקנות משטרת ישראל לעניין הגשת תלונה.

לאחר זמן מה שאינו זכור לתובע, עודכן כי מונה חוקר בתיק בשם יואב יערי.

התובע ניסה ליצור עם החוקר קשר ואף הגיע לתחנה עצמה מספר פעמים על מנת לברר כיצד מתנהלת החקירה. התובע קיבל תשובות מעורפלות מאוד ומזלזלות ממר יואב יערי אשר מסרב לדבר עם התובע בטענה שאין לו זמן ואף צעק על התובע בכדי להבהיר לו שהוא לא מתכוון לדבר איתו.  לאחר זמן, נמסר לתובע כי התיק החקירה נסגר בתאריך: 06.02.23.

התובע ביקש לצלם את חומרי החקירה בתיק ואושר לו לצלם מידע מצונזר.

לאחר שהתובע הגיע לתחנה לאסוף את החומרים בכדי לברר את ההחלטה התמוהה לסגירת התיק מאחר ואין אשמה קצין החקירות הבהיר לתובע כי המשטרה סגרה את התיק מאחר “ומדובר במשמר בתי המשפט” למרות שהם פעלו בניגוד לחוק. יובהר כבר עתה כי אין עילת סגירה חוקית שכזו “מדובר במשמר בתי המשפט” אין חסינות לאיש בביצוע עבירות פליליות.

מעיון בחומרי החקירה התברר לתובע כי לא בוצעו פעולות חקירה! למרות שהמאבטחים פעלו בהיעדר סמכות והפעילו אלימות קשה ולקינוח ביצעו מעצר בלתי חוקי בעליל.

לאחר שהוגש ערר על סגירת התיק נמסר לתובע ביולי השנה כי הערר הלך לאיבוד ורק בעקבות פנייה למפקדת המחוז נמצא הערר “ודנים בו מחדש”.

 

להלן כתב התביעה

PDF

כתב תביעה דניאל עמירם נגד משטרת חיפה והנהלת בתי המשפט 7-9-2024
Views: 96

One Comment

  1. צריך מצטרפים לסיירת של דניאל עמרם.
    האים דניאל גם שוטר? כי
    בתמונה הראשונה דניאל עמרם נראה לובש מעיל שוטר.
    איך מצטרפים לסיירת שלהם והאים חייב ליהיות גרוש כתנאי קבלה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds