EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים נתיבות יורי מזובובסקי: מבצעים עלובים למיגור הקנביס כדי לייצר פעילות סרק וקמפיין יחסי ציבור זיבלי

יורי מזובובסקי שוטר בבון קוקסינלי מהקווקז מציק לתושבים

יורי מזובובסקי מפקד משטרת נתיבות משועמם.  חסר עבודה בנתיבות.  מרוב שחם, שרב נגמרה העבריינות וצריך לחפש עבריינים חדשים.  צריך לנפח סטטיסטיקה, צריך מבצעים “שניים ב 10″…..  ממש משעמם למפקד משטרת נתיבות והוא מבזבז זמן שוטרים לחפש “עסקאות” גראס של 100 ש”ח ו 200 ש”ח.

על החרטא הזו הקוקסי מזובובסקי מקבל משכורת?  מיגור גראס? אין דברים יותר חשובים לשעות מאשר לצוד עסקאות גראס?

המפקד הקוקסינל יורי מזובובסקי אפילו מתפאר במבצעים האלה למיגור עסקאות גראס ומפעיל את מערכת היח”צ להוציא כתבות למשטרה העלובה שלו.  אנחנו במקומו אחרי הביזיון של ה 7 באוקטובר לא היינו יוצאים מהבית מרוב בושה.

תראו את השוטר הקוקסינל הזה, גיבור על צרכני גראס…  ואיפה השוטרים העלובים שלו היו ב 7 לאוקטובר?  התחבאו מאחורי דלת של ממ”ד?  כססו ציפורניים בתוך מיגונית?????

ראינו מה קרה לחברים הפטתיים שלו מתחנת הבבונים של שדרות.  30 שוטרים נורו או נשרפו, השאר שהיתה להם גישה לניידת ברחו ברייס צפונה, ותחנת המשטרה שדרות נכבשה ע”י נוחבות יומיים!

ולמה זה קורה?  בגלל הקונצפציה של “לעשות כאילו”….  כאילו המשטרה עובדת, אבל בפועל סתם מציקים לגברים גרושים, סתם מציקים לצרכני הגראס, סתם מציקים לנשים שרוצות אקסטרה כסף במכוני ליווי, וסתם מייצרים תיקי אונס ואלימות במשפחה שלא היו ולא נבראו……  לא פלא שהמשטרה קרסה ב 7/10/2023.  חכמים על חלשים……

ואם זה לא מצחיק, אז נחשו מה יעשה יורי מזובובסקי כשהוא יעזוב את הצבא?  יצטרף לחברה לקנביס רפואי כמו כל החברים שלו, ואז פתאום הקנביס הוא כבר לא “סם מסוכן”.

איפה בן גביר שיוציא הנחיה להפסיק את כל המצוד הזה אחרי עסקאות גראס, ופשוט להפסיק “לטפל” בזה. להפסיק “למגר” את זה.  איפה מחלקת יעוץ וחקיקה הפמינאצית שלא מנסחת הצעת חוק ללגליזציה מלאה של הקנביס?????

איפה ההבטחות של ביבי הקלבסה לעשות לגליזציה כאשר הוא חשש שפייגלין יגנוב לו קולות?

 

יורי מזובובסקי שוטר בבון קוקסינלי מהקווקז מציק לתושבים
יורי מזובובסקי שוטר בבון קוקסינלי מהקווקז מציק לתושבים

שנבין…  אין אף חנות בשדרות שמשלמת פרוטקשן למאפיה הבדואית????

 

אנחנו מניחים שאם יש ליורי הזה זמן לחפש קנביס, זה אומר שתופעת סחיטת דמי פרוטקשן בחנויות של שדרות הפסיקה.  זו הסיבה שיש זמן להתעסק עם קנביס?  מה כל כך קשה לשלוח שוטרים ולעבור חנות חנות בשדרות ושאול אותם אם יש עליהם איומי סחיט מהמאפיה הבדואית…..  אם כבר רוצים לעשות מבצעים 1+1?

פורסם על סמך “דוברות המשטרה” בחדשות לייב 28/7/2024

 

צפו: שוטרי תחנת נתיבות מתעדים “על חם” סוחר סמים במהלך עסקה

במהלך פעילות סמויה נגד סוחרי סמים, איתרו שוטרי תחנת נתיבות נהג רכב, אשר ניגש אליו תושב המקום וחשדו כי מתבצעת עסקת סמים. בהמשך ביצעו הכוחות את מעצר המעורבים ותפסו בתוך הרכב שקית אשפה ובתוכה סמים מסוג קנאביס, המחולקים למספר אריזות, במשקל של כ-80 גרם.

 

יורי מזובובסקי הבבון מנתיבות תפס כמה שקיות גראס ועושה לעצמו יחסי ציבור
יורי מזובובסקי הבבון מנתיבות תפס כמה שקיות גראס ועושה לעצמו יחסי ציבור

 

במסגרת החקירה עלה כי נהג הרכב, תושב העיר קריית גת, מכר לקונה שתי שקיות שהכילו סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל של כ-45 גרם תמורת 700 ש”ח. בהזדמנות מוקדמת אחרת מכר לקונה סם מסוג קנאביס במשקל של כ-20 גרם תמורת 900 ש”ח. בנוסף, החשוד הסתייע ברכב לביצוע עסקת הסמים כשהוא נוהג בו ללא רישיון נהיגה.

בסיומה של חקירה שנוהלה בתחנת נתיבות, הוגשו בסוף השבוע, על ידי שלוחת תביעות נגב, כתב אישום ובקשת המשך מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

https://www.mivzaklive.co.il/archives/837622

Views: 35

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds