EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משפט ביבי 14: השופטת רבקה פרידמן פלדמן מאשרת לעדנה קרנבל לפרסם את השד הנפול של ליאת בן ארי ופה בקונוטציה מינית

רבקה פרידמן פלדמן אין בעיה לפרסם תמונה של ליאת בן ארי עם שד נפול

איזה בידור במשפט ביבי….  כידוע היתה דליפה של מסמכים של משרד המשפטים שהאקרים אירנים העלו לאינטרנט.  יש שם הרבה תכתובות של ליאת בן ארי וחבריה למתפרה, כולל סיכומי ראיות סודיים, חוות דעת סודיות ועוד כל מיני תופינים ומגדניות.

יוצר התוכן של אתר עדנה קרנבל פנה לשלושת השופטים של ביבי, 10/6/2024, וביקש רשות למסור את המסמכים לבאי כוח ביבי, או לחלופין לבית המשפט שיסווג וימיין אותם, במידה ויש להם פוטנציאל לשימוש כראיות מזכות.

כמו כן התבקשו השופטים להצהיר שאין שום מניעה לפרסם אותם מחו”ל, מאתר שאינו ישראלי ואינו כפוף לחוקי ישראל.

 

רבקה פרידמן פלדמן אין בעיה לפרסם תמונה של ליאת בן ארי עם שד נפול
רבקה פרידמן פלדמן אין בעיה לפרסם תמונה של ליאת בן ארי עם שד נפול

 

מותר לפרסם תמונה של שד נפול של ליאת בן ארי המעוררת ייצר מיני

 

על מנת לוודא שהשופטים יקדישו מלוא הרצינות לבקשה, (בקשה 46) נכתב שיש בחומרים “מספר תמונות של ליאת בן ארי בקונוטציה מינית, (פה פעור באופן שניתן לייחס לפוזה קונוטציות של הזמנה לאינטראקציה מינית) ותמונה של שד נפול שגם היא עלולה לעורר בגברים ייצר מיני”.

 

הביטו בפה של ליאת בן ארי.  קיימות אינדיקציות כי ביבי עצמו עלול להיות מגורה, ולעזוב את שרה כדי ליהנות מהתפוקות המוטוריות של הפה הזה, פאר הפרקליטות.

הפה של ליאת בן ארי פעור בקונוטציה מינית מגרה
הפה של ליאת בן ארי פעור בקונוטציה מינית מגרה

 

 

השופטת רבקה פרידמן פלדמן נתנה החלטה ש”המבקשת (עדנה קרנבל) איה צד להליך הפלילי, ונראה מהבקשה שלא מדובר במסמכים שהוגשו בתיק הפלילי.  לפיכך מקומה של הבקשה אינו במסגרת התיק הפלילי ובית המשפט לא אמור לדון בה”.

מה זה אומר?  שיש כעת גושפנקא משפטית לפרסם כל מסמך שלא הוגש, אבל מקורו בפרקליטות (התכתבויות סודיות של ליאת בן ארי וחבריה למתפרה, חוות דעת, הסכמי עד מדינה, סיכומי ראיות) וכו’, כי השופטים של ביבי לא אמורים לדון בהם.

אותו דבר לגבי תמונות של ליאת בן ארי בקונוטציה מינית עם פה פעור ומזמין בקונוטציה, ותמונה של שד נפול.  אין שום בעיה לפרסם אותם.

נו…  מה נגיד ומה נאמר….  שופטת חכמה מאוד……  השופטת הבינה חיש מהר שאין טעם לאסור פרסום השד של ליאת בן ארי כי ממילא רמת העניין בשד היא אפסית.

 

קרן צבירן פרקליטה שמשתמשת בלשון שלה לגירוי מיני של גברים
קרן צבירן פרקליטה שמשתמשת בלשון שלה לגירוי מיני של גברים

 

PDF

 

בקשה 46 בתיק ביבי פרסום חומרים שהודלפו מהפרקליטות ותמונה מינית של ליאת בן ארי 10-6-2024

 

Views: 579

4 Comments

  1. היתה חפרפרת שעבד/ה בפרקליטות שארז\ה אלפי חומרים באותו אקסל מפורסם שהועבר לז’ק חן עם המידע שישנו פילטר עם סיסמא כולל הסיסמא. זה היה היה מהלך המחץ שריסק את אילן ישועה והחל את המפולת. אבל היה בו גם מידע אישי מפליל על אחד הפרקליטים/ת. לאו דווקא המעורבים בתיק.
    מידע נוסף מבפנים. אייסמן רוצה למשוך את כל האישומים, אבל מיארה מתנגדת. תירוש בבעיות פסיכיאטריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *