EDNA LOGO 1

נטע עמית הבת של יצחק עמית מארגון הסוגדות לפות "פוליטיקלי קוראת" מאיימת על אביה שאם יוציא זיכוי לגבר היא תחרים אותו

נטע עמית הבת של הרודן יצחק עמית גולדפריינד פמיזנזונת

נטע עמית הבת של הדיקטטור מהעליון יצחק עמית גולדפריינד היא פסיכולוגית תעסוקתית ביום, ובערב היא משמשת גורו ומנהיגה של ארגון ווגינות פמיניסטיות רדיקליות ששונאות גברים באופן קליני "פוליטיקלי קוראת".  הפמיניסטיות האלה סוגדות לווגינה, מאמינות שכל הנשים מנוצלות ע"י הגברים, שכל גבר רק רוצה לאנוס את אשתו ולרצוח אותה, ושאישה לא נהנית בסקס כי כל חדירה זה אונס.  כל פעם שגבר פולט משהו על נשים הוא מיזוגן.  המילה מיזוגניה יוצאת מהפה שלה בכל משפט שני.  בעולם יש רק גברים מיזוגנים והיא המסכנה, שפחה של גלעד, נאלצת להתמודד עם המיזוגניה והפטריארכיה.

הפמיניסטיות האלה עוקבות אחרי פסקי הדין ובכל פעם שמישהו שיוצא זכאי, או יוצא בהקלה בעונש, הן מתנפלות על השופט, עשות לו שיימינג, יוצאות להפגנה מול הבית שלו עם ווזבוזלות ומגפונים, שולחות הודעות יח"צ לעיתונות, ולא נרגעות עד שהשופט של הערעור מפחד מהן ומרשיע את המסכן.

נטע עמית היא אם יחידנית לבן בשם אורי, שהוא הנכד של "נשיא" בית משפט עליון יצחק עמית.  זה אומר שנטע עמית הושרצה מהשפיך של השופט יצחק עמית.  אבל כשהיא אומרת שהיא יחידנית, לא ברור מאיפה הזרע שהביא לאורי הנכד את המטען הגנטי שלו.  בנק הזרע או שהיא שכנעה איזה הומו מסכן לתרום לה שפיך?

למיטב הבנתנו נטע עמית גם לא מוכנה לקבל לקוחות ממין זכר מרוב שהיא שונאת גברים בגלל הפטריארכיה.  היא מקבלת רק כוס אצלה בקלינקה לאבחון תעסוקתי.

בתמונה:  נטע עמית הבת של הדיקטטור השיפוטיזי יצחק עמית גולדפריינד, יצחק עמית

 

נטע עמית הבת של הרודן יצחק עמית גולדפריינד פמיזנזונת
נטע עמית הבת של הרודן יצחק עמית גולדפריינד פמיזנזונת

 

נטע עמית כוס מתרומם של בת של דיקטטור יצחק עמית
נטע עמית כוס מתרומם של בת של דיקטטור יצחק עמית

 

הפנינים של נטע עמית:  כל הגברים מיזוגנים

 

על צה"ל היא אומרת: "כדאי גם לשאול את עצמנו אם מערכת צבאית, שנוצרה על ידי גברים ונשלטת ברובה על-ידי גברים, מערכת שמקדשת ערכים כמו "טוהר הנשק", "דבקות במשימה וחתירה לניצחון", ועוד 50 גוונים של מיליטריזם, כוח והיררכיות – האם היא בכלל מקום שבו נשים יכולות להצליח, או אפילו לשרוד. ואם כן – אז באיזה מחיר…? ואיזה "התאמות" הן נדרשות לעשות…?"

על פגיעות מיניות היא אומרת "עיסוק במציאות הפנימית על חשבון המציאות החיצונית עשוי גם להביא לתופעות כמו האשמת הקורבן במסווה של "חקירה דינאמית" בטיפול, כאשר הדבר נעשה מבלי שקדמה לכך הכרה בפגיעה, ו/או הבנה של יחסי הכוחות החברתיים והמגדריים שאפשרו את הפגיעה מלכתחילה. מקרים שלצערי שמעתי עליהם מכמה וכמה נפגעות תקיפה מינית.  בהקשר זה, ד"ר ענת גור מדגישה את החשיבות של המודעות החברתית למשמעות של פגיעות מיניות כחלק מתופעה חברתית רחבה יותר, ולא רק במובנים הקליניים הצרים כטראומה פרטית של קורבן אינדיווידואלית וחסרת מזל. לטענתה, המודל המתאים ביותר לטיפול בנשים קורבנות אלימות בינאישית מתבסס בראש ובראשונה על ההבנה הפמיניסטית של אלימות מבוססת מגדר".

על טיפול בבני אדם היא אומרת: "אני מאמינה שאפשר להיות גם פסיכולוגית וגם פמיניסטית, זה לא סותר.  להיפך, אני חושבת שזה אפילו עושה אותי פסיכולוגית טובה יותר במקרים מסוימים. כי ההבנה של ההקשר החברתי והתרבותי שבו האדם פועל, של יחסי הכוחות והמציאות שבתוכה נשים וגברים מתנהלים, תורמת בסופו של דבר גם להבנה של המנגנונים הנפשיים והחסמים הפסיכולוגיים; ההכרה הזאת אין פירושה צמצום של האדם אך ורק לזהות מגדרית או אתנית או למדרג של פריבילגיות חברתיות (או של דיכויים), להיפך. הזהות האתנית או המגדרית שלנו היא חלק בלתי נפרד מהסיפור שלנו, אבל היא לא הדבר היחיד שמגדיר אותנו".

על תרבות האונס (שגברים יהודים רק רוצים לאנוס נשים יהודיות) היא אומרת "גברים רבים נעלבים מהשיח על אלימות נגד נשים, כי הם באמת לא אלימים. אבל כשאתה מדבר רק על העלבון שלך, אתה מסיט את הדיון מהנושא החשוב באמת: אלימות נגד נשים. כי אתה אולי לא אנס פוטנציאלי, אבל כל אישה היא קורבן פוטנציאלי. על זה אני אומרת: It's not about you. השאלה פה היא לא האם כל הגברים כן או לא, או אם אתה הטרדת או לא, או האם אתה נתקלת בתופעה או לא. כשמדברות על "תרבות האונס" המטרה היא לא להפנות אצבע מאשימה כלפי כל הגברים באשר הם, אלא לדבר על תופעה חברתית; להאיר את יחסי כוחות והקשרים חברתיים ותרבותיים שמאפשרים מעשי אונס, תקיפה, הטרדה והחפצה של נשים".

וגם "יש גם נשים אלימות, ויכול להיות מקרה של אלימות במשפחה מצידה של האישה נגד הגבר. אבל אין מגפה חברתית של אלימות נגד גברים ושל רצח של גברים על-ידי בנות זוגם. כשאתם מסיטים את הדיון למקום היפותטי, לפעמים זה לא נעשה מכוונה רעה או מתוך ניסיון להשתיק, אלא מרצון אמיתי לדון בנושא. אבל אתם שוכחים שעבורכם זה אולי דיון תאורטי ואינטלקטואלי, בעוד שעבור רבות מאיתנו מדובר בחיים עצמם".

בקיצור זו אחת ממורמרת שנולדה אישה, והגברים רק מדכאים אותה, רוצים לחדור בה, לכפות עליה מציצות וחדירות שהיא נגעלת מהן, היא קמה בבוקר ורק רואה גברים מיזוגנים, וקשה לה מאוד בחיים כי היא נולדה לתוך תקרת זכוכית בגלל הכוס שהצטיידה בו מיום השרצתה.

 

נשאלת השאלה איך האבא יצחק עמית גידל בת כל כך ממורמרת שחושבת שכל הגברים אנסים ורוצחים?  מה החסך הרגשי שסבלה ממנו בילדותה בבית גודלפריינד?  מה הליקוי הקוגניטיבי שלא טופל בילדותה בבית גולפריינד?  למה דווקא מבית גולדפריינד יצאה בת שסובלת מפרנויה שכל הגברים מיזוגניים?

אם יצחק ענית יוציא זיכוי לגבר, הבת שלו תצא להפגין נגדו

 

האם עכשיו אתם מבינים למה הנשיא עמית מרשיע כל גבר?  למה אין לאף גבר סיכוי לזיכוי אצל יצחק עמית?????  כי אם הוא יפסוק לטובת הגבר, הבת שלו תצא להפגין נגדו עם ווזבוזלות ומגפונים.

זה מסביר למה יצחק עמית היה כל כך נחוש בהרשעת זדורוב ללא צל של ספק.  ושם היה מדובר ברצח.  אבל תראו למשל מה קרה רק לפני כמה חודשים.  בית משפט מחוזי זיכה ערבי צעיר שאישה זקנה פיתתה אותו לעלות אליה הביתה ולזיין אותה בכל מיני פוזיציות.  שני שופטים היו בדעת רוב, כולל אשר קולה שזיכה את זדורוב, אבל שופטת אחת הרשיעה אותו, והיא היחידה שהיא בוגרת פרקליטות.

 

ביטול הזיכוי בתיק הפייק אונס של עאדל הייב ע"פ 6681/23

 

התיק הגיע ליצחק עמית והוא כמובן היטל את הזיכוי והרשיע על סמך "מובלעת ראייתית" המצאה שהוא המציא שנשים שטוענות שנאנסו יכולות להיכנס למובלעת ראייתית, שהן לא זוכרות כלום, ולכן מבחינתו צריך להרשיע על סמך אי היכולת של האישה לתאר את האונס באופן הגיוני.  לשיטתו אי היכולת של האישה לתאר את האונס באופן הגיוני יוצרת מובליעת ראייתית, שמבטלת ספק סביר ומחיבת הרשעה.

ומה היה קורה אם יצחק עמית היה מאשר את הכרעת הדין של המחוזי מנצרת?   הבת שלו נטע עמית היתה עושה לו שיימינג ומפגינה נגדו.

ע"פ 6681/23 מדינת ישראל נ' עאדל הייב, ערעור על הכרעת דינו של בית המשפט המחוזי בנצרת בתיק פ"ח 18797-08-22 מיום 5.2.2022 שניתנה על ידי כב' סג"נ אשר קולה וכב' השופטים דני צרפתי ורננה גלפז-מוקדי.  פס"ד מתאריך 10/11/24.

PDF

 

פסד יצחק עמית ביטול זיכוי מאונס עאדל הייב מובלעת ראייתית עפ 6681-23

נטע עמית ויקירותיה הלוחמות בפטריארכיה השרמוטות יפות הנפש

 

בתמונה:  הפגנה של צעדת השרמוטות בהפקה משותפת של פוליטיקלי קוראת, בהנהגת נטע עמית, וארגוני פות למינהן.

נטע עמית מפיקה את צעדת השרמוטות
נטע עמית מפיקה את צעדת השרמוטות

 

 

נטע עמית הבת של יצחק עמית עם חברות פוליטיקלי קוראת בהפגנה
נטע עמית הבת של יצחק עמית עם חברות פוליטיקלי קוראת בהפגנה

 

נטע עמית הבת של יצחק עמית שרמוטה זה פרנסה
נטע עמית הבת של יצחק עמית שרמוטה זה פרנסה

 

 

שרמוטות שהבת של יצחק עמית נטע עמית הוציאה לרחובות
שרמוטות שהבת של יצחק עמית נטע עמית הוציאה לרחובות

 

נטע עמית אני זו שבוחרת עם מי להשתרמט
נטע עמית אני זו שבוחרת עם מי להשתרמט

נטע עמית וה"חברה הפסיכו-אנליטית בישראל"

 

חוץ מהפעילות שלה כגורו ב"פוליטיקלי קוראת", נטע עמית גם שייכת ל"חברה הפסיכו-אנליטית בישראל".  ראו למשל את גילוי הדעת של החברה הפסיכו אנליטית ממרץ 2023 בענין פוגרומים של מתנחלים נגד פלסטינים מסכנים וחסרי ישע.  היא אמנם לא חתמה על זה (כי ידעה שהחתימה שלה על זה תעשה בושות לאבא שלה), אבל היא כן שיתפה את זה בפייסבוק שלה בששון ובחדווה.

לדבריהם, מאות מתנחלים פשטו על בתי פלסטינים והעלו אותם באש, וסיכנו ופגעו במשפחות, זקנים, נשים וטף פלסטינים.  "כך נראה פוגרום.  אנו מזהירים מפני ההשלכות ההרסניות על דמותה של ישראל….הלב שותת דם.  מתקשים לעכל אובדן אכזרי ומיותר של חיים צעירים…  המתנחלים הם אנשים רצחניים, משולחי רסן, איבדו צלם אנוש… שמונעים עתיד משותף עם הפלסטינים….  פוגרום קשה בחווארה מעמיק את הטראומה".

 

גילוי דעת החברה הפסיכואנליטית על פוגרומים של מתנחלים 3-2023
גילוי דעת החברה הפסיכואנליטית על פוגרומים של מתנחלים 3-2023

 

Views: 338

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *