EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ספר מומלץ: “ממזר של שופט” על שופט שמזיין עוזרת משפטית נכתב ע”י עו”ד ניסים שלם שהבן שלו תומר שלם שופט משפחה

תומר שלם שופט משפחה שאבא שלו כתב ספר על שופט שמזיין עוזרת

בתאריך 16/5/2024 עוה”ד תומר שלם נבחר להיות שופט בית המשפט לענייני משפחה בת”א אבל כנראה עדיין לא הושבע.  אבא של עוה”ד תומר שלם הוא עוה”ד הוותיק  בדיני משפחה נסים שלם.  במשך המון שנים שימש כדיין משמעת בבית הדין של הלשכה במחוז ת”א.

בשנת 2009 עוה”ד נסים שלם כתב ספר נבואי שתיאר את מערכת היחסים של העוזרות המשפטיות והשופטים כבית זונות אחד גדול שבו העוזרות המשפטיות בוגדות בבעליהן עם שופטים ומתעברות מהשופטים שהן כפופות אליהן סטייל השופט אסף זגורי…. והעוזרת-מאהבת שלו.

תומר שלם הוא Nobody והשמועה היא שאבא שלו איים לפרסם כמה סקנדלים אם הבן שלו לא ימונה.

להלן עטיפת הספר:

נסים שלם עטיפת הספר ממזר של שופט על שופטים שמזיינים מהצד
נסים שלם עטיפת הספר ממזר של שופט על שופטים שמזיינים מהצד

תקציר הספר:

 

ממי התעברה ענת קומפורטי-חושן, העוזרת המשפטית של כבוד השופט רפאל שואולנדר? בעלה, יואב חושן, שהה בתקופה הרלוונטית מעבר לים, בשליחות מעבידו. הבטן התפוחה עלולה להוביל לכיוון הממונה עליה, כבוד השופט, עימו ניהלה ענת מערכת זנונים.  הוא נהג כאחרון הביריונים כדי לשכנע את ענת להפיל את העובר. ההסתבכות איימה על כיסאו הרם. סירובה העיקש הדהים אותו.

השופט עבר על כל ספר החוקים, כמעט, כדי שיתאפשר לו להמשיך ולהשליט את שלטון החוק, ועל מנת שהממזר לא ייוולד.  האם יעמוד לו, לשופט, הכלל בדבר רוב בעילות אחר הבעל? בעלה הנבגד של ענת לא מתעסק עם כללים משפטיים. המכות שהפליא הנחיתו מכת מוות על תפקידו של השופט.

לדברי נסים שלם “ויהי בימי שפוט השופטים (רות, א’ א’). אוי לדור ששפטו את שופטיהם ואוי לדור ששופטיו צריכין להישפט (רות רבה, א’)”.

ממזר של שופט הוא רומן מתח, פרי ביכורים של נסים שלם, עורך-דין, העוסק בתחום דיני המשפחה.

לדברי ניסים שלם “עלילת הספר והעמדות המובעות בו הינן פרי המאבק המתחולל בחברה הישראלית על דמותם של בית המשפט ושל השופטים. מצדדי המאבק קוראים לו “דמוקרטיזציה של בית המשפט”, מתנגדיו מכנים אותו “התקפה על מעמדו של בית המשפט”. השתקפות מהלך חברתי מכריע ברומן מתח קליל, בדיוני ומתגרה, מעוררת את הקורא למחשבות על המציאות שבה מתרחש הסיפור הדמיוני”.

הוצאה לאור: תותי ענתות בע”מ (אפשר גם תותה). ניסים שלם הוא הבעלים של תותי ענתות.

https://www.bahurbooks.com/productions/%D7%9E%D7%9E%D7%96%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%A4%D7%98

Views: 391

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *