EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

סתימת פיות פמיניסטית בכנסת: מירב בן ארי ופנינה תמנו שטה רוויות הטסטוסטרון קיימו ישיבה למנוע חלוקת נשק להגנה מטרור

מירב בן ארי זנזונת וגינלית לא מצאה אף גבר שיתקתק אותה

יש בכנסת 2 חברות כנסת פמינאציות מירב בן ארי ופנינה תמנו שטה, שלא מוכנות לשמוע אף אחד או אחת שלא סוגדים לכת הפמינאציה ועליונות האישה על הגבר.  מירב בן ארי בעצמה נראית כמו גבר, צועקת כמו רוכל בשוק רמלה כמו גבר, תווי פניה גבריים, גופה שופע טסטוסטרון, ואפילו בן זוג לא היתה מסוגלת למצוא.

פנינה תמנו שטה היא שימפנזה עלובה שקטפה בננות בגונגלים של אפריקה עד שאפי נוה ריחם עליה והכניס אותה ללשכת עורכי הדין כעלה תאמה לפלורליזם של הלשכה.  כשהיא עלתה לו על העצבים, הוא הפעיל קשרים והכניס אותה לפוליטיקה, בתקווה שתהיה בת ברית שלו.

ראו כאן כיצד עו”ד תמר הרפז שבאה לדיון שקיימו 2 הנבלות מגורשת ע”י 2 הנבלות רק בגלל שהעיזה לדבר בגנות הפמיניזם.  מדובר בדיון שיזמו 2 חברות הכנסת להגבלת חלוקת הנשק להגנה מפני טרור של החמאס, בטענה שעם הנשק הזה גברים יהודיים ירצחו נשים יהודיות.

הנה האירוע אחרי שהעו”ד סולקה מהאולם.

 

מירב בן ארי יזמה ישיבה בכנסת למנוע חלוקת נשים להגנה מפני הטרור

האירוע החל בישיבה מטומטמת ומיותרת שיזמה מרב בן ארי (קרציה שמכהנת בכנסת בזכות כישוריה בתחום ליקוקי התחת ליאיר לפיד) לפיה יש להגביל את חלוקת הנשק להגנה מפני מחבלים ונוחבות כדי שהגברים היהודים לא ירצחו נשים יהודיות….  כך לטענתה של מירב בן ארי.  לדעתה של בן ארי גם אחרי ה 7.10 לאזרחים לא צריך שיהיה איך להגן על עצמם, כי הגברים היהודיים רק רוצים לרצוח נשים יהודיות. הצטרפה לדעתה פנינה שמנו שטה.  השימפנזה מאפריקה.

כשהגיע תורה של ח”כ אורית סון הרמלך לדבר, התפרצה פנינה שמנו בטטה לדבריה בטענה שהיא לא תיתן לה להגיד שאלימות נגד נשים היא תופעה נדירה.

בתמונה:  פנינה שמנו שטה שמי שהזניק אותה לפוליטיקה היה אפי נוה, לא בגלל שהיא נתנה לו אלא בגלל אופיו הנדיב.

אפי נוה בהיותו ראש לשכה קידם זכויות בעלי חיים מהג'ונגל פנינה תמנו שטה
אפי נוה בהיותו ראש לשכה קידם זכויות בעלי חיים מהג’ונגל פנינה תמנו שטה

 

פנינה תמנו שטה בטטה סתם התפרצה היא לא סובלת שלנשים יש דעות לא פמיניסטיות המתואמות איתה. כמובן שאלימות נגד נשים ע”י גברים יהודים היא דווקא כן נדירה.

נציין שח”כ נאור שירי התלונן בישיבה שהוא כל הזמן מבקש ממרכז המידע של הכנסת נתונים על רצח נשים במשפחה בנשק חם ולא מקבל.  הסיבה לכך היא שאין נתונים כאלה.

כרגיל פנינה תמנו שטה בטטה צרחה כמו בהמה ומאחוריה ישבה גברת שמחתה בפני הבטטה שעכשיו תורה של סון הרמלך לדבר.  פנינה תמנו שטה בטטה התלוננה ליו”ר שמישהי מאחור מפריעה לה להפריע לאחרים שלא חושבים כמוה. היו”ר העיף את פנינה תמנו שטה בטטה מהאולם.

הגברת שישבה מאחור רצתה לשבת על הכסא שלה, אולם אז 3 סדרנים קפצו עליה ואמרו לה שהיא לא יושבת שם, כי במעגל הפנימי יושבים רק ח”כים, למרות שישבו במעגל גם אנשים שלא ח”כים.

הגברת קמה לצאת מרצונה, אולם הסדרנית רקסי, תקעה בה מרפקים לדחוף אותה החוצה.

שלושת הסדרנים יצאו אחרי  הגברת, ללא שום סיבה עניינית. הם נטשו את הישיבה, כי הזדמנה להם הזדמנות פז לפורקן אגרסיות.

פנינה תמנו שטה ומירב בן ארי מתנפלות על אישה כי אינה זורמת עם הפמיניזם

 

אחריהם צצה פנינה שמנו בטטה , שהמשיכה במסדרונות את התקף הזעם שלה והאשימה את הגברת בזה שבגללה סילקו אותה מהישיבה. אחריה צצה גם מרב בן ארי, המופרעת של הכנסת.  פתאום הופיע הסדרן א’, היסטרי לגמרי, וצעק על כולם “תנו לי לנהל את זה“, למרות שלא היה מה לנהל.  הגברת אמרה לו שהיא הולכת הביתה והוא צעק עליה “סתמי ת’פה“.  הוא גם לקח את כרטיס המבקרת שלה וקרע אותו.

הגברת התחילה ללכת משם, אלא שסדרן א’ החל לצעוק “לא, לא לא” , רץ אחריה, תפס אתה בזרוע, משך אותה חזרה ואז הצמיד אותה לקיר ונעמד מולה עם הזרועות מעליה , כמו שימפנזה מפגר.

הגברת ההמומה הוציאה את הפלאפון לצלם אותו, שהרי מדובר כבר בטירוף מוחלט. רק שאז סדרנית ב’ החליטה שכבר מזמן היא לא נהמה ונבחה, ניגשה לגברת , שיקרה ש”אסור לצלם פה” וכופפה לה בכוח את היד עם הפלאפון.

ברור שסדרנית ב’ פשוט ניסתה להגן על סדרן א’, ושיקרה בדיוק כפי ששיקרה כשאמרה שבמעגל הפנימי יושבים רק ח”כים, כי סדרנית ב’ נראית בהמה אלימה ושקרנית פתולוגית. עם שקרנות כזו יש לה ממש סיכויים טובים להיות ח”כ…. .

ממתי אסור לצלם במסדרונות הכנסת? מצלמים שם כל העת. למה שאסור יהיה לצלם שם? ממילא גם במקום שאסור בו לצלם, אם מתרחשת אלימות חריגה, אז ברר שמותר לצלם.

וממתי אכפת לסדרנית ב’ מה מותר ומה אסור? אסור לסדרנית לעזוב את הדיון כדי לסגור חשבונות אישיים.  אסור לה גם להיות בת זונה אלימה…   הסדרנית כ”כ תוקפנית שאם היא הייתה בעל חיים, כבר מזמן היו מרדימים אותה.

בקיצור אם אתם מגיעים לכנסת קחו מצלמה נסתרת, כדי שהסדרנית הגברית עם התחת הגדול לא תמנע מכם לתעד דברים מזעזעים שקורים שם.

מי שנחשפו בשיא צביעותן היו ח”כ פנינה תמנו שמנו שטה בטטה וח”כ מירב טסטוסטרון בן ארי, שאחרי כל החפירות שלהן על כמה שצריך להילחם באלימות נגד נשים, צופות באישה מוכה ע”י סדרנים, וזה לא מדגדג להן את קצה הליפסטיק. אם האישה לא באה להן בטוב, אז פתאום אלימות נגד נשים לא מפריע להן.  להפך מצידן שישברו לגברת את העצמות.

בסוף, הגברת הצליחה להגיע ליציאה וכשהתלוננה בפני האחראי שסדרן א’ תקף אותה, הוא אפילו לא הכחיש .

כנסת לא מסודרת?  איך קורה שסרטוני האבטחה לא פעלו? 

 

מאוחר יותר כשהתבקשו הסרטונים מהמצלמות במסדרונות הכנסת כדי להוכיח את מה שקרה. קצין הכנסת  אמר שהסרטונים נמחקו עקב תקלה. זה רק מראה עד כמה קל לעובדי מדינה לשקר.  זה נורמה מוטמעת בכל עובדי המדינה כולל עובדי כנסת.

ואם סרטונים ממצלמות אבטחה נמחקים ואין להם גיבוי, הרי ששזה מחדל אבטחה של קצין הכנסת. השתן עלה להם לראש.

הסרטון שמוצג הוא חלקי ואינו כולל את השלב היותר אלים, כי הסדרנים הפריעו לצלם ולתעד.  מה שרואים כאן בסרטון זה 4 סדרני כנסת אלימים, שבמקום להרגיע את הרוחות ולשמור על הסדר, הם אלה שעושים את עיקר הבלגן.

 

 

Views: 148

One Comment

  1. תמשיכו לטפל בזונה הכושית השמנה בעלת הכוס המסריח, פנינה תמנו שטה . תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *