EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד אלי אליוט אוקון במצלמה נסתרת תופר תיק אונס מדריך להגיש תלונת שווא ומשוויץ איך יסחט דמי שתיקה

אלי אליוט אוקון מי שלוקחת אותו כל העולם יודע שזו תלונת שווא

לכל הפמיניסטיות שטוענות שתלונות השווא זו תופעה מינורית (ויש פמינאציות שנוקבות במספר 2%) הנה דוגמא מוחשית כמה קל לתפור לגבר תלונת שווא על אלימות ואונס. צפו איך עו”ד אלי אליוט אוקון מתדרך חוקרת פרטית איך לתפור תיק אונס ל”גבר אמיד וידוע”…..  במצלמה נסתרת.

 

אלי אליוט אוקון פדיחה צילמו אותו תופר תלונת שווא נגד גבר במצלמה נסתרת
אלי אליוט אוקון פדיחה צילמו אותו תופר תלונת שווא נגד גבר במצלמה נסתרת

 

אלי אליוט אוקון מי שלוקחת אותו כל העולם יודע שזו תלונת שווא
אלי אליוט אוקון מי שלוקחת אותו כל העולם יודע שזו תלונת שווא

עוה”ד אלי אליוט אוקון הסתבך עם חיים אתגר. כלומר הסתבך עם הברנז’ה.  הברנז’ה סידרה לו חיסול חשבונות.

סיפור כיסוי:  “יש לי יצר נקמנות… איך אני מזיינת אותו”

שלחו אליו חוקרת פרטית שהתחזתה להיות מאהבת של איש עסקים עשיר.  בסיפור הכיסוי סיפרה שהיא גרה חודשיים עם איש עסקים ב W וגילתה שיש עוד בנות, ועכשיו יש לה יצר נקמנות.

עו”ד אלי אליוט אוקון זורם ועוזר לה לפתח סיפור על אלימות ואונס……  הקטע הוא שאותו אלי אוקון הופיע בטלוויזיה יחד עם נוכל הטינדר אצל אופירה וברקוביץ והכריז “אני חושב שתנועת המי-טו הלכה רחוק מידי“.  בסוף מתברר שהוא בעצמו תופר תיקי מי טו בעצמו.  תלוי כמה הלקוחה מוכנה לשלם.

החוקרת מספרת “הייתי עם מישהו מאוד ידוע איש עסקים חודשיים.  הוא פרוד מאשתו.  גרתי איתו ב W וגיליתי שהוא מחזיק עוד כמה (פוסי).  כשהתעמתתי אתו על זה הוא העיף אותי כמו חרא.  הרגשתי מושפלת. אני עם ילדה.  יש בי יצר נקמנות.  חיטטתי לו בטלפון ואז גיליתי שהוא חוגג. איך אני מזיינת אותו????”

 

אלי אליוט אוקון הקריירה שלו הלכה פייפען במצלמה נסתרת תופר תיקי אונס
אלי אליוט אוקון הקריירה שלו הלכה פייפען במצלמה נסתרת תופר תיקי אונס

 

אוקון מציעה להשתמש בילדה כעדה

אוקון אומר לה שאפשר לנצל את הילדה שראתה את האירוע המשפיל הטראומטי. שתעיד על העובדה שהוא אמר לך קחי את הדברים שלך”.  החוקרת אומרת שהילה לא ראתה, והוא מתעקש “הילדה ראתה. היא הייתה שם בתוך הבית”.

קודם מתחילים עם מכות ועוברים לאונס

ואז הוא שואל: “הוא היכה?”  “הוא נגע?”, והחוקרת אומרת “לא היכה ולא נגע“.  כשהיא שואלת אם היא מבינה נכון מה הוא רוצה, היא אומרת “אוקיי אז כן הוא נגע בי”.

אוקון שואל: “הוא נגע לך בזרוע?” והיא אומרת:  “מצידי, נגע לי בזרוע העיף אתי”.  אוקון עונה:  “דחיפה.  אז זו לא נגיעה סתם אלא תקיפה… להגיד לך לכי…. אנחנו מתחילים עם צו הרחקה מכוח חוק אלימות במשפחה”.

החוקרת שואלת “אני יכולה להגיד במשטרה תקיפה מינית?” ואוקון עונה לה הוא תקף אותך מינית?  החוקרת אומרת “לא אבל אולי אפשר להגיע לנקודה הזאת”.

אוקון אומר “אם זה לא האמת אז אי אפשר….היה משהו ביחסי המין שהיה אלים?  הוא אהב את הסגנון הזה?”, והיא עונה “לצורך העניין כן.  אני בראש איתך”.

הוא עונה “אני אין לי בעיה.  גם אני הייתי עם בחורות שאהבו את זה אבל היו בחורות שלא אהבו את זה.  אם אמרת לו “לא” פעם אחת אז זה מספיק כדי להגדיר את זה כתקיפה. את מבינה?”

ואז אוקון בונה לה גרסה לתלונת שווא במשטרה:  “הוא השתמש בכוח כדי לקיים יחסי אישות.  זה שורש העניין של אונס אפילו שאת בת זוגו”.

בהמשך כשהיא אומרת שהיא עשתה לבן זוג “חפירות בטלפון”, הוא מדריך אותה “את זה את לא צריכה להגיד.  כי זו עבירה.  אבל את יכולה להגיד ששמעת שיחות שלו עם בחורות”.

כלי הנשק הראשון:  מכתב התראה טרם נקיטת הליכים

בהמשך אוקון אומר “ככל שהוא יותר מוכר, ככה הוא יוכל לשלם יותר.  אני שולח לו מכתב אוקיי? ואז אנחנו רואים מי ממצמץ ראשון.  הייתי ממליץ לך לעשות פוליגרף”.

החוקרת שואלת:  “ומה אם יצא שקר?”.  הוא עונה “אנחנו גונזים את זה”.

ויש עוד רעיון:  “נגייס את גרושתו..  זה נקרא הסכם שתיקה.  בד”כ הם באים כדי שאשתו לא תדע”.

החוקרת מסיימת:  “איזה ראש יש לך”.

בכתבה השתתפו עו”ד יאיר רגב קובל משמעת בלשכה ופמינאצית בשם דנה פוגץ‘.

יאיר רגב אמר שזה פלילי ביותר מה שעו”ד אוקון עשה.  אסור לו לקדם גרסה שהוא יודע שאינה אמת ואסור לו לשתול בלקוחה גרסת שקר.

 

 

יאיר רגב קובל משמעת בלשכה חמור מאוד שנשים מקבלות עזרה מעורכי דין איך להעליל עלילות שווא
יאיר רגב קובל משמעת בלשכה חמור מאוד שנשים מקבלות עזרה מעורכי דין איך להעליל עלילות שווא

הפמינאצית דנה פוגאץ’ אמרה שתלונות שווא כאלה מקלקלות למתלוננות אמת כי אז במשטרה לא מאמינים לנשים, ולא לוקחים אותם ברצינות.

אבל הדנה הזו נבלה גדולה ושקרנית והיא לא התכוונה לאף מילה שאמרה.  היא בעצמה מנהלת מרכז נפגעות עבירה והיא עצמה שותלת גרסאות, מפיצה את הבלוף שכל מתלוננת היא אמינה ושאסור לפגוע בה ולהקשות עליה לקבל את ההרשעה שהיא רוצה.  היא עצמה אומרת שיש מעט מאוד תלונות שווא ושכל הגברים אלימים חרמנים וסוטי מין.

 

דנה פוגץ' בהמת מגדר קלינית מומחית בתפירת תיקי אונס שלא היו
דנה פוגץ’ בהמת מגדר קלינית מומחית בתפירת תיקי אונס שלא היו

וגם.

י

 

 

 

 

Views: 596

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *