EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד מאיר מיקי גבעתי (מיקי וייס) תעשיית העוקץ 7: בהליך חדלפ של גבעתי בחיפה על 870,000 ש”ח חובות הנבלה איילת הוך טל קוצבת מזונות לגרושה שאינה מגדלת ילדים

ליאור מזור מקושש תיקי חדלפ בליקוקי תחת לתמי אולמן

עו”ד מאיר מיקי גבעתי שהחליף את שמו למיקי וייס הגיש תביעה להפטר מחובות בסך 870,000 ש”ח בבית משפט השלום חיפה אצל השופטת אילת הוך טל באמצעות עו”ד אריק ינאי מהסיוע המשפטי.  1/4/2024. חדלפ 12641-04-24.

לפנינו הבקשה להפטר בחדל”פ שהגיש (עו”ד בדימוס) מיקי גבעתי, וזאת אחרי אין ספור פניות לעו”ד הנוכל שלו אריק ינאי שפשוט לא ענה למיילים ווצאפים.

גרושתו של היחיד מאיר גבעתי/מיקי וייס היא מירב גבעתי שרוצה קציבת מזונות למרות שהרווחה הוציאה ממנה את הילדים כי היא הרביצה להם.  5 ילדים ברווחה והיא רוצה מזונות……  הבדיחה היא שהיא סטודנטית לעבודה סוציאלית, והחברות שלה העו”סיות הוציאו לה את הילדים.

למה עו”ד גבעתי לא מגדל את הילדים שהרי יש לו זמן.  הוא טוען שהוא מובטל.  במקרה כזה אפשר היה לשפר את סיכויי חלוקת הדיבידנדים לנושים כי המזונות לטובתה היו מתבטלים, והיא היתה משלמת מזונות לקופת הנושים.

השופטת אילת הוך טל: יתכבדו הנושים לעיין בבקשת החדלפ במזכירות

 

רק לאחר מספר פניות לשופטת הזונה איילת הוך טל ניאותה השופטת לכפות על העו”ד אריק ינאי לבצע מסירות משפטיות על הנושים.

בפניה הראשונה אל שופטת נאלחת זו, היא כתבה שאין צורך לבצע מסירות ושהנושים מוזמנים למזכירות בחיפה לעיין בבקשה…..

ממתי מיידעים נושים על בקשה לחדלות פירעון באמצעות הזמנה למזכירות לעיין בבקשה?

שימו לב:  מדובר בעורך דין שמבקש פטור מחובות.  על פי חוק ברגע שהוא מגיש תביעה שכזו, אסור לו לעסוק בעריכת דין והחברות שלו בלשכה מופקעת.  גבעתי כבר חטף תקופת השעיה, אבל זה לא הפריע לו להמשיך לקחת כסף מלקוחות ולא לתת להם שירות.  ערוץ 1 אפילו שידרו כתבה בה הראו מצלמה נסתרת כיצד הוא לוקח כסף מלקוחה בזמן שהוא מושעה.

 

איילת הוך טל קוצבת מזונות לגרושה מירב גבעתי שבכלל לא מגדלת את הילדים

 

נציין שהנושה הגדולה היא מירב גבעתי, אם 5 ילדיו שרוצה מזונות בדין קדימה, למרות שהיא בכלל לא משמורנית כי הרווחה הוציאה ממנה את הילדים לפנימיות.

כל מה שמעניין את השופטת הזונה אילת הוך טל זה לסדר לגרושה מירב גבעתי מזונות בדין קדימה, למרות שלא מגיע לה אפילו שקל אחד, כי היא לא משמורנית, והילדים מגיעים לביקור אצל שני ההורים לסירוגין.  מדובר במזונות מדין קדימה היישר לווגינה.

גם לא ברור לנו למה הרווחה הוציאה לה את הילדים ולא העבירה אותם למשמורת הנוכל מיקי גבעתי, שכן לדבריו הוא מובטל אז יש לו זמן לגדל ילדים.  אבל זה בגלל שכל העובדות הסוציאליות הן נוחבות פמינאציות.  יימח שמן וזכרן לעד.

 

אריק ינאי מייצג נוכלים ומקושש לקוחות בסיוע המשפטי
אריק ינאי מייצג נוכלים ומקושש לקוחות בסיוע המשפטי

איילת הוך טל: כך נראית נוחבה שיפוטית פמינאצית בשירות הפות

איילת הוך טל נבלה פמינאצית זורקת גברים גרושים לרחוב

 

 

הנאמן ליאור מזור אל הנושים:  דברו אל הקיר

נציין שגם הנאמן שאיילת הוך טל מינתה, ליאור מזור סירב לבצע המאות של כתב התביעה.  פנו אליו מספר נושים ולאף אחד הוא לא ענה.  הוא מקווה לעשות קופה גדולה מהתיק הזה.

בדיון לקציבת מזונות לגרושה, שהיא בכלל לא משמורנית, ליאור מזור תמך בגרושה שמגיע לה מזונות, למרות שהרווחה הוציאה ממנה את הילדים…..  איזה ביזיון.  איזה פמיניסטיות מגעילה.  מי ייתן ויתרבו חיידקים על עטרת הזין של עו”ד ליאור מזור.

ליאור מזור עם ידידתו ומושא תאוותו רונית אביב
ליאור מזור עם ידידתו ומושא תאוותו רונית אביב

 

ליאור מזור מקושש תיקי חדלפ בליקוקי תחת לתמי אולמן
ליאור מזור מקושש תיקי חדלפ בליקוקי תחת לתמי אולמן

 

 

להלן בקשת החדל”פ של מיקי גבעתי – מיקי וייס

 

ואלה החובות המוצהרים לפי הסדר שגבעתי פירט:

כביש 6 קרן 16,500 ש”ח התנפח ל 24,000 ש”ח

מל”ל קרן החל מ 1/1/2019 16,500 ש”ח התנפח ל 44,522 ש”ח

חזיזה מזל טוב קרן 11,000 ש”ח התנפח ל 17,300 ש”ח

אליהו בר קרן 1,771 ש”ח התנפח ל 2,266 ש”ח

פסיפיק רכב 38,500 ש”ח התנפח ל 47,500 ש”ח

בן ציון משה גרוס קרן 24,500 ש”ח התנפח ל 35,000 ש”ח

אילנה בכור קקרן 16,300 ש”ח התנפל ל 17,500 ש”ח

הוט קרן 4,500 ש”ח התנפח ל 6,300 ש”ח.  הוט מיוצגת ע”י ערן קנובל.

 

ערן קנובל גובה חובות להוט בריבית קצוצה ועיקולים נכלוליים
ערן קנובל גובה חובות להוט בריבית קצוצה ועיקולים נכלוליים

אבי מוסייב קרן 11,000 ש”ח התנפח ל 16,500 ש”ח

שרה חי ניסנוב קרן 37,000 ש”ח התנפחה ל 39,000 ש”ח

אילן ברובן קרן 3,500 ש”ח התנפחה ל 7,100 ש”ח

מירב גבעתי (הגרושה שהוציאה לה 5 ילדים לרווחה) 197,200 ש”ח

גד נפתלי קרן 51,000 ש”ח התנפחה ל 74,000 ש”ח

בזק קרן 1,400 ש”ח התנפחה ל 3,320 ש”ח.  בזק מיוצגת ע”י עמית שוימר

עמית שוימר גובה חובות לבזק בריבית קצוצה ועיקולים נכלוליים
עמית שוימר גובה חובות לבזק בריבית קצוצה ועיקולים נכלוליים

 

עירית רמת גן קרן 23,000 ש”ח התנפחה ל 36,000 ש”ח מיוצגת ע”י עו”ד חגי כהן פנחס

פרטנר קרן 3,200 ש”ח התנפחה ל 5,900 ש”ח מיוצגת ע”י ליאור שפירא

בזק קרן 926 ש”ח התנפחה ל 2,350 ש”ח מיוצגת ע”י קרון זקן

קרן זקן גובת חובות של בזק בריבית קצוצה ועיקולים בשיטות נכלוליות
קרן זקן גובת חובות של בזק בריבית קצוצה ועיקולים בשיטות נכלוליות

בנק לאומי קרן 75,000 ש”ח התנפחה ל 142,000 ש”ח מיוצג ע”י עו”ד ענבר חן

 

מאיר גבעתי מיקי וייס בקשה לצו פשיטת רגל עם 874000 שח חובות 1-4-2024

 

להלן פרוטוקול קציבת המזונות למירב גבעתי אצל אילת הוך טל

 

זהון דיון שאליו לא הוזמן אף נושה.  השופטת אילת הוך טל בכוונה מנעה מהנושים מלהגיע כי הרי הגרושה נוגסת להם בסיכויים לראות כסף, והשופטת לא רוצה שהם יתנגדו לקציבת המזונות.

לא היה מקום לפסוק לגרושה אפילו שקל אחד מזונות.  היא לא משמורנית.  היא לא מגדלת ילדים.  הילדים הוצאו ממנה ע”י הרווחה בגלל הזנחה ואלימות כלפי הילדים.  ויוזכר שהבדיחה היא שמירב גבעתי הלכה ללמוד עבודה סוציאלית.

להיפך, היה צריך להעביר את הילדים למיקי גבעתי ולקצוב שמירב גבעתי תשלם למזונות לקופה למען הנושים.

אלה דבריו של אריק ינאי בדיון:

“קראתי את העמדה של הנאמן. זו חוו”ד ראויה ואני מכבד אותה. אבל בסופו של דבר הנאמן תפקידו 5 לשמור על האינטרסים של הנושים והיחיד. במקרה הזה, אני חושב שלא צריך “להשגיח” על האיזון כי ליחיד נקבע אי כושר תעסוקתי עד סוף אוגוסט 2024 ולכן צו התשלומים עומד על סך 150 ₪.

לכן 7 המזונות שייקצבו לא ישליכו שום דבר על קופת הנשייה. ברמה הפרקטית, מה שגם היחיד ביקש 8 להדגיש, יש כאן 5 ילדים, 4 מתוכם הוצאו בצווי נזקקות על ידי הרווחה ממשמורת האם. כל הצרכים 9 שלהם מסופקים על ידי הרווחה. יש גם סידורי ראייה לסירוגין גם של היחיד וגם של האמא אחת  לחודש. הבן הבכור יגיע בסוף החודש לגיל 18 , הוא יתגייס לשירות סדיר.

זה נכון שאנחנו מתנהלים בתיק המזונות בבית משפט לענייני משפחה, בית משפט אישר לנו, הוגשו שם סיכומים ואנחנו ממתינים להכרעה בעניין המזונות. הנימוקים שהוצגו כאן בסופו של דבר הם הנימוקים שהוצגו בפני בית המשפט לענייני משפחה בקריית גת.

בבית משפט לענייני משפחה ביקשנו לבטל לגמרי את החיוב במזונות למעט הבן הצעיר ביותר שלגביו ביקשנו פסיקה של 1000-1200 ₪ לאור הנתונים. לא הגיוני שבשעה שכל הצרכים הכלכליים מסופקים על ידי המדינה, להשאיר את החיוב הקיים על כנו בשלב הזה, יוביל כנראה לביטול ההליך כי הוא מתקיים היום מקצבה של 6300 ₪ והוא לא יצליח לעמוד בחיוב השוטף. היחיד היה עו”ד במקצועו והוא כבר לא עוסק במקצוע”.

אלה דבריה של לילך אלאלוף שמייצגת את מירב גבעתי הגרושה שלא מגדלת את ילדיה:

 

“אציין שאנו מייצגים את הנושה מטעם הסיוע המשפטי גם בהליכי הוצאה לפועל. אני מייצגת את הנושה גם בהליך המשפחה. התקשנו מאוד בהליכי הגבייה. עשינו מאסרים ומה לא עשינו על מנת לגבות את המזונות.

נראה שהכניסה להליכי חדלות פירעון הייתה באיזה שהיא צורה להתחמק מתשלומי המזונות. היחיד מבין שיש הלכת לשצ’נקו והוא עלול לא לשלם דבר על רקע קביעת אי הכושר אבל לא מקבלים צו הפטר על מזונות.

באיזון הראוי בין הנושים לבין תשלומי הקטינים, יש  איזון ראוי. כי פה הוא לא ישלם והילדים כן צריכים להתקיים. יש כאן אישה שמטפלת בהם.

נכון שהם נמצאים במוסדות ושהם לא בחזקתה באופן מלא. היא קונה להם אוכל, ציוד, בגדים. גם את המחציות שצריך לשלם עבור הילדים הוא לא משלם. היא צריכה להגיש קבלות להוצאה לפועל. עוד דבר, בפרוטוקול אנו רואים שבהחלטה של פברואר 2023 הוא ציין שהוא עובד בתיווך וצרף את 11 ההכנסות שלו בין 8,000-12,000 ₪ למרות הנכות שהוא מקבל. לא ראיתי את הדוחות שלו בהליך הזה. אני הבנתי שהוא עובד כיום במפעל והוא משתכר ויש לו פוטנציאל. בנוסף לקצבה שהוא מקבל, הוא עובד. אנחנו מבקשים שהחלטת בית המשפט לענייני משפחה שלקחה בחשבון את העובדה שהילדים בפנימיות תישאר על כנו ולא יופחת שום דבר במסגרת הקציבה למעט הבן הבגיר שבסוף החודש הופך לבגיר ביום 28.7.24 ותאריך הגיוס שלו ב- 4.8.24″.

 

וזה מה שהיה למיקי גבעתי לטעון נגד קציבת המזונות

“הקשבתי בקשב רב. לגבי מה שנאמר בסוף (דבריו של עו”ד יורם יהודה), אני לא מבין שהוא מייצג את הנושה (מיכל מוניץ) והוא מדבר בשם הגרושה. בניגוד למה שאמרה ב”כ האם (לילך אלאלוף), האמא לא באה לבקר אותם, היא לא דואגת להם לשקל אחד.

אני מתרוצץ פעם פעמיים בשבוע בין 2 פנימיות, פנימייה בכפר סבא וקריית גת. אני מממן את ההוצאות מכיסי, מעזרה ממשפחה.

אני לא עובד היום, אני מקבל קצבה של 6000 ₪. הוגדרתי כחולה במאניה דפרסיה.

אני מקבל עזרה מהמשפחה. אני משלם שכ”ד 3500 ₪. אני מחזיק רכב, שווה 3000 ₪.

אני נוסע ברכבות ותחבורה ציבורית בעיקר. מבחינת הילדים, אף אחד מהנוכחים לא היה ולא עבר את 16. ברגע שהילדים שלי הוצאו בשנת 2019 הגדול והאחרים יצאו בשנת 2022 בגלל אלימות האם. לא בגללי.

המנדט היה אצלה והילדים הוצאו ממנה. לגבי הקטן, שמו אותו בגלל שהוא קטן ולא רצו לשלב אותו במסגרת פנימייה בגיל הזה, אמרו שהוא חייב הגנה אז עד 7 בערב הוא במסגרת ואצל האמא הוא רק בלינת בית.

אני עתרתי לבית המשפט לענייני משפחה ברגע שהוצאו הילדים כי מה הועילו חכמים בתקנתם, כל ההוצאות של הילדים נמצא תחת המעטפת של פנימיות למעט הקטן וביקשתי שבית המשפט ייתן לי.

בית המשפט בתחילת הדרך, עוד לפני ההוכחות, אמר שהוא נותן כפסיקה  זמנית, מוריד ל- 4200 ₪ ושאל אותי אם אני מעוניין להמשיך בהוכחות או לקבע את זה כפסק דין.

אמרתי שאני רוצה להגיע להוכחות . בתיק הוגשו סיכומי הצדדים בחודש מאי ובימים הקרובים עתידים לקבל פסק דין.

חשוב לי לציין שלמרות פסיקת מותב זה מחודש מאי שעל ביטוח לאומי לשלם לה מזונות, הוא משלם לה מזונות והיא ממשיכה לקבל עד יולי.

לא יכול להיות מצב שהיא תגבה ממני מזונות ומביטוח לאומי ביחד. אני יודע מה יכולתי הכלכלית ואני יודע מה צרכי הילדים. נכון להיום, אני יכול לעמוד ב- 1200 ₪ לילד הקטן. זה הכל. צריך להמתין להכרעת בית המשפט לענייני משפחה. הילדים לא אצלה.

וזו החלטת הזונה השופטת איילת הוך טל שאלוהים ירבה חיידקים בכוס שלה….

 

בפניי בקשה לקציבת מזונות קטינים.

מהנתונים עולה כי בין היחיד לזכאית למזונות מתנהל תיק שמספרו 40282-03-22 בבית משפט לענייני 14 משפחה בקריית גת.

ביום 1.2.23 ניתנה החלטה מנומקת שבמסגרתה הופחת סכום המזונות שסוכם במסגרת הסדר בין הצדדים מסכום של 7,000 ₪ לחודש לסכום של 4,200 ₪ לחודש. בהתאם להחלטה זו, מדובר ב- 5 קטינים בגילאי 10-17 אשר לגבי כולם ניתן צו נזקקות, כך שארבעת הקטינים הבוגרים יותר גדלים בפנימיות ואילו הקטין הצעיר שוהה בפנימייה עם צהרון מדי יום עד השעה 19:00 ואז חוזר ללינה  בבית אמו באשקלון.

בעניינו של היחיד ניתן צו פתיחת הליכים בתיק זה ביום 30.4.24 והושת עליו צו תשלומים שוטף של 150 ₪ אך לא נקצבו מזונות כלשהם והקציבה עצמה בוצעה לראשונה בעקבות פניית הזכאית למזונות לקציבת מזונותיה בהליך זה על פי החלטה מיום 9.5.24 . הקציבה הועמדה על סכום של 4,200 ₪  בהתאם להחלטת בית המשפט לענייני משפחה כאמור.

הצדדים עתרו לקיים דיון בבקשה ובעקבות הדיון ולאחר ששמעתי את עמדות הצדדים ונתתי דעתי גם לעמדת הנאמן, אני סבורה שיש מקום בשלב הזה לשנות את החלטת הקציבה כך שסכום המזונות הקצובים יועמד על סך 2450 ₪.

בין הצדדים מתנהל עדיין הסכסוך בעניין המזונות ומהדברים שנשמעו, נחזה כי הינם ממתינים למתן פסק דין בנושא בבית משפט לענייני משפחה בימים אלו. מהנתונים נראה כי ההכנסה השוטפת של  היחיד והזכאית כיום הינה שיווניות למדי, ממקורות שונים.

בנסיבות חריגות אלה, מקובלת עליי עמדת הנאמן לפיה באיזון הנדרש בין זכויות הנושים בהליך זה לבין אינטרס הילדים ולאור מצבם האישי של כל אחד מההורים כמפורט בתיק, אשר מטעמי צנעת הפרט אין מקום לפרט כאן, יש מקום לחלק את המזונות שנפסקו כך שכל אחד מההורים יישא במחצית הסכום וכן להתחשב בעובדה שלבן הבכור ימלאו 18 והוא עתיד להתגייס ביום 4.8.24 .

בנסיבות אלה, אני מורה כדלקמן:

מיום מתן צו פתיחת ההליכים ועד ליום 28.7.24 (תאריך בגירתו של הבן הבכור) יעמוד סכום המזונות הקצובים על סך 2,800 ₪, בהתאם להמלצת הנאמן.

מחודש אוגוסט 2024 ואילך, עד החלטה אחרת, יעמוד סכום המזונות הקצובים על סך 2,450 ש”ח.

מיותר לציין כי בהתאם לדין, ההפרשים שבין הסכום הקצוב (בהנחה שישולם) לחוב המזונות הפסוק אינו בר הפטר ולכן תהא הזכאית לפעול לגבייתו לאחר תום הליך זה.

על היחיד להקים הוראת קבע לתשלום סכום המזונות ישירות לזכאית ולהציג אותה לתיק בית המשפט עד ליום 30.7.24 . במקביל, יש לגבש מתווה להסדרת חוב הפיגורים בגין המזונות השוטפים, ככל שקיים עד כה, ובסיוע הנאמן”.

 

PDF

פרוטוקול חדלפ גבעתי קציבת מזונות לאישה לא משמורנית מירב גבעתי 12641-04-24 אצל איילת הוך טל 16-6-2024

 

Views: 87

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds