EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ס איילת רצון מפקחת ארצית על עבירות מין בקטינים גרמה למעצר שווא של קטין בן 13 בטענה שאנס ומצץ לבן שלה נועם רצון בנו של המיליונר ראם רצון את הצ’ופצ’יק

אילת רצון כישלון מפקחת לתפירות תיקי מין בקטינים

לפנינו חקירה של “אונס” קטין בן 13 בשם נועם רצון שגר בהתנחלות, והקטע הוא שאמא שלו, איילת רצון, היא המפקחת הארצית על עבירות מין בקטינים…..איילת רצון.  הם גרים בהתנחלות פסגות.

המתלוננת איילת רצון שיקרה במשטרה במצח נחושה.  לא היה שום אונס.

הקטין שנטען שהוא תוקף שמו אוריאל פרץ, בן 13.  האירוע הספציפי היה בטיול שנתי (יוני 2019), כשהילד נועם רצון טוען שהיה בתוך אוהל ומכוסה בשק שינה, ויש ילד נוסף שישן באותו אוהל… .  הראיות שלפניכם יראו שלא דובים ולא יער.  לא היה שום אונס באוהל.  זה בכלל היה ילד אחר באוהל (אלישיב צביאל) שהתחשחש עם אוריאל פרץ ל 2 דקות, והם ציחקקו כשאחד התלמידים אמר להם להפסיק.

זוהי ממש עלילת דם של המפקחת הזו, איילת רצון, שגרמה לאוריאל פרץ מעצר בית, ושכל חוקרות הילדים שהיא הבוסית שלהם יצאו מגדרם לחפש חומר מפליל על הילד אוריאל שהוא בן 13.  השופטת אפרת אייכנשטיין שמלה אפילו הוציאו נגד אוריאל פרץ צו מעצר!!!!

איילת רצון מפקחת ארצית על עבירות מין בקטינים בעצמה מעלילה עלילת דם

שלושה חודשים אחרי הטיול השנתי של בית הספר לכפר בלום שהיה ביוני 2019, בסוף אוגוסט 2019 הקטין נועם רצון התלונן לאימו שהתפתחה לו ג’ולה בתחת (טחורים), והיא לקחה אותו למרכז הגנה לקטינים (בית לין) שם אחרי בדיקות אמרו לה שהטחורים זה לא תוצאה של אונס או מגע מיני.

לכן הלכה איילת רצון להתלונן במשטרה, משטרת ש”י, על אוריאל פרץ כשהיא יודעת שאין ראיה פורנזית לאונס בתחת של הבן שלה……

בגלל שהאמא של הקטין היא המפקחת הארצית על עבירות מין בקטינים, איילת רצון, משטרת ש”י לקחה ברצינות את החקירה הזו, למרות שהתוקף הוא בגיל שבכלל אי אפשר להטיל עליו עונש מאסר.  עד גיל 12 אין אחריות פלילית ומגיל 12 עד 14 יש אחריות פלילית אבל אין עונש מאסר.

התמונות האלה של איילת רצון לקוחות מהרצאה שנתנה בכנס העשרה לתכנים פמיניסטים שארגנה ויצ”ו על אלימות במשפחה.

 

 

איילת רצון מפקחת ארצית על עבירות מין בקטינים העלילה עלילת מין על ילד בן 13 שזיין את הבן שלה
איילת רצון מפקחת ארצית על עבירות מין בקטינים העלילה עלילת מין על ילד בן 13 שזיין את הבן שלה

 

 

אילת רצון כישלון מפקחת לתפירות תיקי מין בקטינים
אילת רצון כישלון מפקחת לתפירות תיקי מין בקטינים

 

בעלה של איילת רצון העו”ס, ואבא של הקטין ה”קורבן” הוא המולטי מיליונר ראם רצון, רואה חשבון ומנכ”ל חברת נדלן מונפקת בבורסה, “אב-גד”, עם רווחים שנתיים של 97,000,000 ש”ח.

האם משטרת שי מנצלת תלונות אונס שקריות כדי לאסוף מידע על מתנחלים?  

 

במשטרת שי ראו פה הזדמנות למפות את המתנחלים ולהזמין את כל העולם ואחותו לחקירות, כנראה במסגרת הפיקוח שלהם על “מחתרת הטרור היהודי”…..

החקירות הסתעפו ונגררו לסיפורים על עוד ועוד ילדים, ועוד הורים שנחקרו.  ביו השאר בהתנחלות מעלה מכמש, ישוב דתי ממערב רמאללה, גרה אישה היסטרית עולה חדשה גרושה והיסטרית בשם סוזן שיוביץ.

השוטרת רותם יולזרי הזמינה את סוזן לחקירה האם ידוע לה שהבן שלה יועד שיוביץ בן ה 13 נאנס ע”י אותו ילד אחר בן 13, אוריאל פרץ.  כל מה שסוזן אמרה זה ש”אוריאל הצמיד אותו לקיר וזיין אותו“.

בפועל הבן שלה, יועד שיוביץ, הכחיש שהיה זיון למרות שהשתמש במילה “זיון”, והוא תיאר את מה שקרה: שאוריאל בא לו מאחור, הצמיד אותו לקיר ועם הבגדים עשה עליו תנועות של פמפום….

רותם יולזרי לא שאלה שאלות, מתי, איך, למה, מה פירוש המילה “זיין אותו”.  כמה זמן זה נמשך, מי היה יכול לראות, איפה ספציפית זה היה, והשאלה הכי קריטית האם כשהקטין אומר “הוא זיין אותי” הכוונה ל”הציק לי”, או אשכרה פתח לו את התחת…. בבית ספר…  כשכל התלמידים בטווח שמיעה.  היא אפילו לא שאלה למה לא צעק, ולמה לא קרא לעזרה.  פשוט רשמה כמו תוכי.

סוזן שיוביץ גם אמרה לה שבטיול השנתי יועד (הבן שלה) הביא אוהל, ואוריאל פרץ ישן איתו באוהל בלילה הראשון, אבל בלילה השני , הבן שלה לא רצה לישון עם אוריאל באוהל, אבל החברים שלו שכנעו אותו כן לישון עם אוריאל, והוא ישן איתו.

מכאן התפתחה חקירה סוערת של אונס בין ילדים בני 13…..

הבן של סוזן שיוביץ, יועד שיוביץ טען שבאירוע באוהל, ידוע לו שאוריאל פרץ זיין את אלישיב צביאל (שאבא שלו עבד בכנסת כיועץ של יולי אדלשטיין).  כלומר יועד אמר שבאוהל אוריאל לא זיין את הבן של איילת נועם רצון……

כבר יש פה בעיה שהרי החוקרות קיוו שיועד יגיד שאוריאל זיין את נועם רצון, ויועד אומר שאוריאל זיין את אלישיב צביאל.

אבל יועד הוסיף שלפני כן היה אירוע שאוריאל זיין אותו בתוך בית הספר…. אוריאל בא אליו, הרים לו את הידיים והצמיד לקיר, ועשה לו תנועות של פמפום האגן בתחת של יועד, כששניהם לבושים.  כלומר חיכוך איבר מין מעל הבגדים לכמה שניות….  אין לזה עדים, וזה לא היה באיזור מוסתר אלא ממש באמצע בית הספר.

 

המשפחות המעורבות צריכות לתבוע את משרד המשפטים ואת איילת רצון ומשרד הרווחה

 

מקריאת החומרים שדלפו למשרד המשפטים בגלל אבטחה לקויה, והם זמינים ברשת, ויש אותם בידי ההאקרים הפלסטינים או האירניים, נראה שאם זו לא היתה התנחלות בשומרון, לא היו פותחים שום חקירה.

הרי מדובר בילדים בני 13 שבקושי עברו את גיל האחריות הפלילית (12), ואילו זה היה קורה בתל אביב, היו מנפנפים את זה כ”משובת נעורים” ואפילו אומרים שזה טבעי שנערים צעירים בודקים גבולות, ובודקים את ניצני המיניות שלהם.

זה גם תוצאה של הטיפשות של איילת רצון ששלחה את הבן שלה לבית ספר בלי בנות….  אם אין בנות, הנערים חוקרים את המיניות הבוסרית שלהם זה על זה…

שימו לב.  כל סימני הפגיעה המינית שאיילת רצון דיברה עליהם במשטרה התבררו כשקריים.  היא טענה שהבן שלה הדרדר בלימודים למעט מתמטיקה ואנגלית.  זה לא יכול להיות כי מאז הטיול השנתי ועד התלונה היה רק חופש גדול, ולא היו לימודים.  גם המחנך אליהו פילבר טען שלא היה שום שינוי בהתפתחות של הבן שלה חברתית או לימודית.

היא גם טענה שהבן שלה כל הזמן רועד ומתפרץ בבכי.  אבל בעלה ראם רצון נתן לזה הסבר.  נועם רצון או הילד הקטן והמפונק, ואחיו הגדול גם מציק לו ומקניט אותו, וגם מפליק לו פליקים.

היו פערים גדולים בין מה שאיילת סיפרה על הפעם הראשונה שנועם סיפר לה, לבין מה שבעלה סיפר, למרות ששניהם היו באותו שיחה.  איילת סיפרה שנועם אמר שהיה בתוך שק שינה ואוריאל חדר לו לשק השינה והחדיר בו זין בתחת, ואז שם את הפה שלו על הזין של נועם ומצץ לו.  הבעל ראם רצון אמר רק שנועם סיפר שהוא קיבל מציצה.

כל זה רק מראה באיזה קלות אפשר לפברק “סימנים קליניים של פגיעה מינית”:  טענות לא מגובות בראיות על הדרדרות בלימודים, טענות לא מגובות בראיות על התפרצויות בכי, ושימוש קלישאתי בז’רגון של עו”סיות כגון “היה לו פלאש בק”.

איילת טענה שאחרי 3 חודשים נועם היה בשירותים, עשה קקי וניגב את הטוסיק, ואז היה לו בכי כי הוא נזכר באונס.  מדוע שפלאש בק יצוץ אחרי 3 חודשים?  ולמה שהפלאש בק יצוץ כשהוא עושה פעולה שגרתית, סניטרית של ניגוב תחת?

שימו לב שנועם בסיפור שלו במשטרה לא סיפר שום דובר על גמירה, שפיך או נוזלי גוף או דם.  הוא אמר שהחדירה בתחת היתה כואבת, לא אמר שהייתה גמירה, ושמיד אוריאל התחיל למצוץ לו, וכשהזין שלו התחיל לעמוד, הוא פחד שיברח לו פיפי, ויצא החוצה מהאוהל. אם כן למה שניגוב תחת אחרי קקי, בבית שלו, פתאום יעשה טריגר לאוריאל ול”אירוע” שבכלל לא קרה?

וכמובן….  במרכז ההגנה אמרו לאיילת רצון מפורשות שהטחורים זה לא תוצאה של חדירה מינית…..  ובכל זאת היא התעקשה לספר במשטרה שהייתה חדירה אנאלית.

לגבי הטענה שלילד שלה יש “דופק מואץ”, הבן שלה בעצמו לא אמר את זה וגם בעלה לא אמר את זה.  היא פשוט המציאה את זה.

כנ”ל לגבי הטענה של איילת שהבן שלה כל הזמן מתקלח באובססיביות. היא יודעת שזה “סימן קליני” בספרות המקצועית שהיא מכירה, ושאי אפשר לבדוק את זה ראייתית, אלא אם כן אחרים מספרים על אירועי מקלחת באופן שניתן להצליב את זה.  פה זה לא קרה.  לא הבן ולא בעלה חזרו על הטענה הזו.

משטרת שי מצאה לה דרך לאסוף מידע על המתנחלים דרך חקירת אונס

 

כנראה שברקע הסיבה לחקירה הזו, היא איסוף מידע על משפחות המתנחלים שהם על הכוונת של היחידה לטיפול בטרור יהודי.  ככה במסווה של חקירת אונס, המשטרה אוספת מידע וממפה את המתרחש בבתים של המתנחלים וחודרת לסודי הסודות שלהם.

הדברים מקבלים אישוש למקרא החקירה של רותם יולזרי השוטרת.  בכלל לא ענין אותה לשאול על הזיון.  עניין אותה רק לקחת עדות, ואז כבר יש סיבה להתחיל לאסוף מידע על המתנחלים בגבעות ולזמן אותם לחקירות.

אנו מאוד מקווים שהמשפחות המעורבות בסיפור הזה יגישו תביעה אזרחית נגד מחלקת הסייבר של הפרקליטות והפרקליט חיים ויסמונסקי שהתרשל בשמירה על הדאטא של הסייבר הישראלי.

 

תלונת אילת רצון המפקחת הארצית על עבירות מין על הקטין אוריאל פרץ

 

איילת רצון ת”ז 024360729 טל. 050-6223311.  איילת מגיעה למשטרה, מזדהה כמפקחת הארצית על עבירות מין בקטינים.  היא זו שכל חוקרות הילדים מהרווחה סרות למרותה ולתדרוכים שלה.

איילת רצון מסבירה שהבן שלה נועם רצון הדרדר בלימודים ויש לו טחורים בתחת.  הבן שלה נועם “נכשל בהכל חוץ מאנגלית ומתמטיקה”. הוא נהיה עצבני, פורץ בבכי, מסתגר בחדר, בעיות בקיבה, כאבי בטן, וכאבי ראש.  הוא הולך לשירותים וקורא לה לעמוד מחוץ לדלת.  יש לו חרדה סביב שירותים ומקלחות.  מתקלח פעמיים שלוש ברצף, ואחרי חצי שעה עוד פעם מתקלח.  קושי לנשום, רעידות, בכי, כאבי ראש ובטן, דופק מואץ…..

כל זה לא מאושש ע”י אף אחד.  בעלה לא מציין את זה.  הבן שלה לא מציין את זה.  המורה מכחיש שנועם התדרדר בלימודים ורק מספר שהיו לו כאבי בטן והוא הגיש לו כוס תה.  העו”ס פשוט פולטת את החומר התיאורטי שהיא מכירה, שאם ילד נאנס אז הוא מפגר בלימודים, מפתח כבאים בכל חלקי הגוף, ורוצה להתקלח.  בעלה אמר שהתפרצויות הזעם של נועם בבית היו בגלל שהאח הבוגר שלו הפליק לו והקניט אותו.

יום אחד נועם היה בשירותים, ניגב את התחת, היה לו פלאש בק, והוא יצא וסיפר לה שהוא עבר טראומה והוא פוחד מאריאל.

לדבריה הלכה לאסוף ספרים מבית הספר, והבן שלה ראה את המדבקה עם השם של אוריאל, ונועם חטף התקף רעידות.

היא לקחה את הבן שלה למרכז הגנה, אבל אמרו לה שהטחורים זה לא מחדירה בתחת, אלא מסטרס.

החוקרת רותם יולזרי ממש לא שואלת כלום.  לא תאריכים, לא עדים, כלום.

PDF

אילת רצון המפקחת הארצית על תלונות מין מתלוננת שלבן שלה נועם יש טחורים ופוסט טראומה מאונס - Copy

 

תלונת ראם רצון האבא של נועם רצון חוזר כמו תוכי על דברי אשתו

 

 

גם ראם רצון (ת”ז 024367997) נחקר ע”י רותם יולזרי בתאריך 11/8/2019.  הוא חוזר כמו תוכי על דברי אשתו שהיתה הידרדרות בלימודים למעט אנגלית ומתמטיקה, שהתלונן על כאבי בטן וכאבי ראש והתקלח הרבה. אם האח שלו הרביץ לו הוא פרץ בבכי. בכה המון מדברים קטנים.

נועם שיתף את איילת והיא שאלה אם נועם מוכן שגם אבא ישמע, ואז נועם סיפר שאוריאל נגע לו בשיעור מתחת לשולחן בזין, ובטיול השנתי אוריאל מצץ לו, ודיבר איתו על בולבולים מגומי…..  והיו מקרים של עצירות.

 

ראם רצון הבעלים של אב גד התלונן שהבן שלו מקבל מציצות מתלמידים
ראם רצון הבעלים של אב גד התלונן שהבן שלו מקבל מציצות מתלמידים

 

שימו לב:   הכל נשמע מתואם גרסה מראש עם איילת מה להגיד בחקירה, והדבר הכי חשוב בכלל לא נאמר:  הטענה של איילת  שבטיול השנתי לפני המציצה, אוריאל הכניס לנועם זין בתחת.   את זה האבא לא אומר שנועם שיתף בפעם הראשונה שנועם הסכים לדבר על האונס……מוזר?

ראם האבא גם לא אומר כלום על טחורים בתחת או ג’ולה שהילד גילה שצמחה לו בתחת, למרות שנועם ביקש שאביו ילווה אותו לבדיקה הפיסית במרכז ההגנה “כי הוא מכיר את הבדיקות האלה אישית”.

סורי, אבל אם האבא והאמא שמעו שילד בן 13 מצץ לבן שלהם שהוא בן 13, זה שולל לחלוטין את כל הטענות על כאבים וגם על התפתחות טחורים.

זיון בתחת זה יכול להיות כואב בפעם הראשונה, בהחלט, במיוחד אם זה בכפיה.  אבל מציצה זה דבר נעים.  זה לא מייצר כאבים, בטח שלא בבטן, בראש או בצורה של גידול ג’ולה של טחורים בתחת.

נועם רצון הבן, בעצמו שיקר שהוא זה שישן באוהל עם אוריאל, תיאר שהמציצה גרמה לזין שלו להתקשח.  כלומר זה עורר בו עוררות מינית.  כלומר יש לו משיכה פיסיולוגית לגברים…   וזה למרות שזה בכלל לא קרה.

PDF

ראם רצון מנכל חברת הבורסה אב גד אבא של נועם רצון התלונן שבנו נועם רצון קיבל מציצה 11-8-2019

 

חקירת נועם רצון (הבן של המפקחת):  אוריאל בא באוהל והכניס בולבול לתחת ועלה עליו – 7/8/2019

 

נועם רצון נחקר ע”י דניאלה שטרן במרכז הגנה.  ראם רצון זה האבא של נועם רצון. איילת רצון היא אמא שלו והיא בעצמה המפקחת הארצית של נוער נפגעי עבירות מין…..

דניאלה שטרן כותבת שהוא בכה, השפיל מבט ונסער.  גולת הכותרת של עדותו היא שאוריאל החדיר לו זין כשהוא היה בתוך שק שינה, ואז מצץ לו את הבולבול, הבולבול שלו התקשח והוא חש שהולך להיפלט לו פיפי, יצא לשירותים ואז ישן בחוץ.  זה בלילה השני של הטיול השנתי.

זה התחיל כשהוא ישב ביחד עם אוריאל בכיתה ואוריאל נגע לו בבולבול.  זה קרה עוד פעם, והוא ביקש מהמחנך לעבור מקום.  שימו לב שהמחנך אליהו פילבר שלל את זה לחלוטין כי נועם רצון אף פעם לא ישב ליד אוריאל פרץ….. נועם רצון לא ביקש מהמורה אליהו פילבר לעבור מקום.  כבר כאן נועם מתגלה כשקרן.

אחר כך הם עשו תחרות מתח ואוריאל דיבר על בולבול מגומי (כנראה ויברטור).

בטיול השנתי, יועד שיוביץ (הבן של האמריקאית סוזן) הזמין אותו ואת אוריאל לישון באוהל, וכשיועד נרדם, אוריאל בא אל השק שינה של נועם, הוריד לו מכנסיים והכניס את הזין שלו בתחת של נועם.  אוריאל כיוון עם היד שהבולבול ייכנס.

“הרגשתי שכואב ורעדתי מפחד”….”הוא עשה תנועות כמו גלים וכל פעם הכניס חזק יותר וזה כאב בתוך הטוסיק”….  אח”כ התקרב עם הראש לבולבול שלי והתחיל למצוץ לי, והרגשתי שהבולבול נמתח חזק”…. וש”הולך לברוח לי פיפי”.   “יצאתי וישנתי בחוץ”.  אחרי כמה זמן התחילה ג’ולה בטוסיק שלי וכאב לי הבטן והראש.

החוקרת התרשמה שהתיאור אמין והעבירה המלצה להעמיד לדין לפרקליטות.  בתאריך 5/9/2019 הפרקליטות ביקשה שיזמינו את נועם לעדות שניה ומשלימה.

 

PDF

עדות נועם רצון הבן של אילת רצון מפקחת ארצית לעבירות מין זיינו אותו ופיתח גולה בתחת

 

עדות שניה של נועם רצון ע”י דניאלה שטרן ב 18/9/2019

 

הפעם היו לדניאלה שטרן עדויות מכמה ילדים שמי שהיו באוהל ושיחקו אחד עם השני היו בכלל אוריאל ואלישיב צביאל.  נועם בכלל ישן בחוץ.  כלומר היו בפני דניאלה עדויות שנועם רצון משקר במצח נחושה והעתיק סיפור שבין אוריאל לבין אלישיב כאילו זה קרה בינו ובין אוריאל.

שימו לב איך החוקרת מפחדת להוציא את הנחקר כשקרן בגלל שאימו שלו מפקחת עבירות מין מתנהלת מולו בכפפות של משי.

 

היא לא מעמתת אותו עם העובדות שהתגלו – שהוא לא היה באוהל והנגיעות מתחת לשק השינה, זה היה אלישיב ולא הוא.  היא אפילו לא כותבת סיכום ואפילו לא מבצעת הערכת מהימנות ומשאירה את השורה הזו ריקה, רק כדי להימנע מלכתוב שנועם הוא שקרן פתולוגי….

דניאלה שטרן כותבת שהוא בכה כל הזמן וגילה דריכות.  בכל דבר הוא האשים את כאבי הבטן שלו, ועל כל שאלה קשה ענה שהוא לא יודע…

החוקרת שואלת מי הקים את האוהל והוא עונה “אני, יועד ועוד חבר יניב.  יניב ישן בחוץ”.

החוקרת רואה שהוא מעלים את נוכחותו של אלישיב צביאל.  היא שואלת אותו אם הוא מכיר את אלישיב צביאל (שבחקירה הראשונה הוא לא הזכיר אותו) והוא עונה סתמית ש”כן.  הוא גר בישוב ואבא שלו עובד בכנסת”.

ענה שאין לו מושג אם קרה משהו לאלישיב, ולא ראה שקרה משהו מיני לאלישיב ובזה הסתיימה החקירה.

ממש חקירה קקמייקה.  אנחנו הינו מפטרים את החוקרת הרשלנית הזו דניאלה שטרן.  לא שאלה אותו כלום.  לא עימתה אתו עם הסיפורים של החברים שלו.  לא שאלה אותו מה האינטרס שלו לשקר.

PDF

נעם רצון הבן של ראם רצון חקירה שניה אחרי שהתברר שהוא שיקר שנאנס וקיבל מציצה והוא בכלל לא היה באוהל 18-9-2024

 

 

סוזן שיוביץ:  אוריאל זיין את הבן שלי ובטיול השנתי יועד הביא אוהל ואוריאל ישן איתו

 

סוזן שיוביץ ת”ז 011512571.  טל. 052-66770814. גרה במעלה מכמש. החוקרת שוטרת רותם יולזרי מ”א 1908265.  מי שפיתתה אותה להגיש תלונה במשטרה היא עו”ס שירי עוזר.  שירי גם אמרה לה להגיד לבן שלה יועד “לספר את הכל”, ולהפליל את אוריאל, כי זה רק יעזור לאוריאל שלא יתבגר להיות אדם בעייתי.

שימו לב שהחוקרת מקבלת את המילה “זיון” כמו שהיא ולא יורדת לשום פרטים אם זה באמת היה זיון או שימוש סלנגי במילה הזו לתיאור הצקות לא רצויות.

עדות במשטרה סוזן שיוביץ ממעלה מכמש אמא של יועד אוריאל זיין את יועד ויועד ואוריאל ישנו באוהל

יועד שיוביץ טוען ש”אוריאל זיין אותי והעמיד אותי לקיר”

 

את החקירה הזמינה השוטרת שרון נחמיה ממשרד הרווחה.  החוקרת היא עו”ס שרון ספז ממשרד הרווחה.

שרון נחמיה שוטרת מסוכנת לקטינים תופרת תיקי מין לילדים
שרון נחמיה שוטרת מסוכנת לקטינים תופרת תיקי מין לילדים

 

 

וזו העו”ס החוקרת שהשוטרת שרון נחמיה הזמינה ממנה חקירה. שרון ספז.

שרון ספז חוקרת ילדים ותופרת תיקים זדונית ומפלילה
שרון ספז חוקרת ילדים ותופרת תיקים זדונית ומפלילה
שרון ספז חוקרת ילדים אלכוהוליסטית ורשלנית
שרון ספז חוקרת ילדים אלכוהוליסטית ורשלנית

שימו לב.  לשיטת העובדות הסוציאלית, די בראיה שהעו”ס שרון ספז העלתה תמונה עם ג’וני ווקר כדי לקבוע חד משמעית שהיא אלכוהוליסטית.

יועד מספר לה שאוריאל היה חבר שלו ויום אחד בא אליו בבית הספר, וזיין אותו.  החוקרת מבקשת עוד פרטים והוא מסביר שאוריאל בא אליו, הידיים שלו היו בכיסים, נצמד אליו מאחור, תפש לו את הידיים והרים לו אותם למעלה ואז “קירב את הבולבול לתחת” ו”זיין אותי”.

החוקרת שואלת אם הוא היה לבוש והוא ענה שכן.  החוקרת שואלת איך אוריאל זיין אם יועד היה לבוש, ויועד ענה שאוריאל התחיל לעשות את התנועה שמזיינים, קירב את הבולבול שלו קדימה ואחורה, קדימה ואחורה.

החוקרת הבינה שהשימוש במילה “זיין אותי” היה הגזמה, ולא היתה שום חדירה, אלא משובת נעורים, והיא עוברת לשאול על הטיול השנתי.

בלילה הראשון יועד עצמו הזמין את אוריאל לישון באוהל.  בלילה השני הם ישנו מחוץ לאוהל כי “אוריאל זיין מישהו בתוך האוהל“. לדבריו החברים חושבים ש”אוריאל ואלישיב הזדיינו“…. אוריאל כיסה את אלישיב בשמיכה.  הוא נכנס לשאול את אוריאל מה קורה ואוריאל אמר שלא קורה כלום.

שימו לב:  זה ילד בן 12.9 שעונה לשאלות….. יועד אמר שעו”ס שירי עוזר (טל. 052-7203422) התקשרה לאמא שלו והדריכה את אמא שלו להגיד שהוא צריך להגיע לרווחה לחקירה כדי לעזור לאוריאל שיוכלו לטפל בו.  “בנסיעה עכשיו הבנתי שאני אעזור עכשיו לילד שאם לא יטפלו בו עכשיו כשיהיה מבוגר יעשה שטויות”.

החוקרת מסכמת שיועד הסתמך על זיכרון סנסורי, ושסיפר על מצב נפשי סובייקטיבי, ושהיא לא התרשמה ממגמה להפללה או העצמת המקרה, ולכן נראה לה שיש פה פגיעה חמורה והיא אוסרת על עדותו בבית משפט “מחשש לנזק נפשי”.

תחליטו אתם….  הנער משתמש במילה חמורה “הוא זיין אותי” ולא היה זיון אלא סתם פמפום של כמה שניות עם הבגדים.  לא תואר כאב, ולא תוארה שום טראומה.  אז איך זה לא העצמה והפללה?  ואיך יש חשש לנזק נפשי מהעדות, כשהנער לא תיאר שום דבר שהוא באמת מיני????

כאמור, יועד שיוביץ ישן באוהל בלילה הראשון עם יניב ונועם רצון.  בלילה השני הוא יודע משמועה ש”אלישיב ואוריאל הזדיינו מתחת לשמיכה”.

PDF

חקירת קטין ברווחה על אונס יועד שיוביץ עי חוקרת זדונית שרון ספז בתחנת שי

 

 

חקירת החשוד באונס אוריאל פרץ הראשונה:  מכחיש שמצץ זין

 

החוקרת שחר בן אריה כותבת שאוריאל בכה במשך כל החקירה ושהוא שלל את כל הטענות.  אוריאל אמר שבטיול השנתי ישנו איתו באוהל נועם רצון, יועד שיוביץ ויניב לב יונה.  לא ידוע לו שקרה משהו כי הוא נרדם ראשון.  החוקרת אמרה לו שנועם רצון אמר שהוא נגע לו בזין באמצע שיעור.  אוריאל הכחיש.

החוקר שאל אותו אם אחר כך הוא הוריד מכנסיים לנועם, והוא הכחיש.  החוקר שאל אותו אם הוא מצץ את הזין של נועם והוא הכחיש.

החוקרת מסיימת ש”בחקירות ילדים איננו כותבים הערכת מהימנות”.

שימו לב שנעלם פה מרשימת הילדים באוהל אלישיב שלפי יועד שיוביץ הזדיין עם אוריאל באוהל.

 

PDF

חקירת קטין ראשונה אוריאל פרץ באישום אונס מכחיש שהחדיר ושמצץ עי שחר בן אריה

חקירת החשוד אוריאל פרץ פעם שניה ע”י שחר בן אריה 3/9/2018

 

העו”ס החוקרת שחר בן אריה מנסה בכל דרך אפשרית להפיל את אוריאל פרץ בפח והיא לא מצליחה.  היא מנסה להציג אותו כמי שסותר את עצמו, בטענה שבפעם הראשונה שראתה אותו לא סיפר לה הכל.  כמו גיבור הוא עמד בלחץ וענה לה שהוא לא עשה שום דבר מיני.

לגבי הטענה של נועם שאוריאל שם לו יד על הזין באמצע שיעור הוא טען שנועם הוא זה ששם לו יד על הזין שלוש פעמים שונות.  לטענתו הוא החל להפריע כדי שהמורה יעביר אותו מקום.  העו”ס טוענת שזה שלא סיפר את זה בפעם הראשונה הופך אותו לשקרן.

לגבי האוהל העו”ס כבר יודעת שזה היה אירוע בין אוריאל ואלישיב ולא עם נועם, ובכל זאת היא מנסה לסחוט הודיה שזה כן היה עם נועם, והיא לא מצליחה.  אוריאל מסביר לה כשהוא נכנס לאוהל, יועד כבר ישן, יניב היה בחוץ, ונועם הלך לטייל והוא לא ראה אותו יותר.

אוריאל טוען שאלישיב בכלל לא היה איתו.  כשהעו”ס טוענת שיניב ונועם היו בחוץ כי הוא זיין את אלישיב בפנים הוא עונה שאלישיב לא היה שם ושיניב משקר.

לגבי הטענה שיועד אמר שהוא פמפם על התחת שלו בולבול מול קיר, טען שזה לא ייתכן כי אם זה היה קורה אז יועד היה מתרחק ממנו ולא מזמין אותו לאוהל.

העו”ס מביעה כעס שלא הצליחה להפיל בפח את אוריאל שהוא דבק בגרסתו, למרות שלא היה לה שום דרך להפליל אותו בזיון בתחת ומציצה של הזין של נועם – כי ברור שנועם לא היה בכלל באוהל.

PDF

אוריאל פרץ חקירה שניה אצל שחר בן אריה מכחיש שזיין ומצץ וטוען שנועם רצון נגע לו בזין בשיעור 3-9-2019

 

חקירה שלישית של אוריאל פרץ 19/9/2019

 

הפעם החקירה הזו היא אחרי שהחוקרת שחר בן אריה המליצה לגשת לבית משפט השלום, פלילי, לשופטת אפרת אייכנשטיין להוציא לאוריאל שהוא בן 13 צו מעצר בית…..

השופטת אפרת אייכנשטיין שמלה מוציאה צווי מעצר לקטינים בני 13 של אונס פיקטיבי
השופטת אפרת אייכנשטיין שמלה מוציאה צווי מעצר לקטינים בני 13 של אונס פיקטיבי

 

 

קראנו את כל החומר אנחנו לא מבינים על מה הוציאו לבחור המסכן הזה צו מעצר בית?  ברור שנועם רצון משקר.  הוא ואוריאל בכלל לא היו באותו אוהל ביחד ולא נגעו זה בזה.  לא היה זיון בתחת, ואוריאל לא מצץ לו.

לגבי אלישיב צביאל הנושא לא נחקר כיאות.  יניב לב יונה אמר שאלישיב ואוריאל שיחקו אחד עם השני מתחת לשמיכה באוהל ועם בגדים ושהם ציחקקו.

נועם בחקירה הראשונה בכלל לא הזכיר את שמו כמי שהיה באוהל.  אוריאל טען שלא היה כלום.  ואם היה, זה היה כלום ושום דבר.  ציחקוקים של נערים בבית ספר דתי בלי בנות….  זה מה שקורה כשולחים נערים לבית ספר בלי בנות….

המזימה של הכלבה שחר בן אריה היתה להפיל את אוריאל פרץ בפח בזה שהיא תסביר לו שיש הבדל בין מין ההסכמה לבין מין בכוח, ואז חשבה הפוסטמה שהיא תוציא ממנו הודיה על מין בהסכמה, ואז היא מזיינת לו את העתיד לכל החיים.

אבל אוריאל היה גיבור.  לא נפל בפח של הזונה שחר בן אריה.

הזונה העו”ס מרוב תסכול שלא מצליחה להפליל, כתבה שהוא הביע תרעומת על בית המשפט, על העובדות הסוציאליות ועל המשטרה ועליה ספציפית, ו”הוא התקשה שלא לערער על מקצועיות הגורמים המקצןעים המטפלים בתיק”.

הבנתם איזה זונה עו”ס הזו?  כלבת שטן….  אסור כבר להכחיש עלילת דם שלא היתה כי זה מערער על מקצועיות הגורמים המטפלים.

והרי אוריאל יודע שהכלבה הזו, שחר בן אריה לא מקצועי בכלל כי היא עובדת בשביל איילת רצון, האמא של הילד שאותו הם רוצים להציג כקורבן…..  מי היא רוצה שהוא יודה לה על המקצועיות.

רק על ההערה הזו אנו מקווים שההורים של אוריאל יתבעו את העו”ס הכלבה הזו.  יפצחו לה את התחת טוב טוב, שתרגיש כמו רקדנית נובה במדבר יחד עם 12 נוחבות שירטשו לה את התחת, עד שלעולם לא תוכל לשבת עליו.

חקירת נוער עי עוס שחר בן אריה מנסה בכוח להפליל ילד שמערער על מקצועיות המטפלים
חקירת נוער עי עוס שחר בן אריה מנסה בכוח להפליל ילד שמערער על מקצועיות המטפלים

 

PDF

חקירת נוער אוריאל פרץ חשוד באונס אחרי שהוציאו לו צו מעצר מאשים את המשטרה והעוסים 19-9-2019

יניב לב יונה:  ראה את אלישיב ואוריאל באוהל והם רק צחקקו

 

יניב ליאור לב יונה גר בעופרה.  הזמינו אותו לחקירת ילדים כנפגע עבירה אחרי שיועד שיוביץ אמר שיניב היה באוהל.  החוקרת היא שרון ספז.

יניב סיפר שהאירוע באוהל היה בכפר בלום.  הוא ישן עם נועם רצון, יועד שיוביץ ונדמה לו שגם אוריאל פרץ היה שם.  הם עשו מסיבת חטיפים ובשעה 23″00 הוא יצא החוצה וישן בחוץ כי היה לו חם וישן בשק שינה על הדשא.

יניב שלל שקרה משהו, יניב שלל שקרה משהו לא צנוע, יניב שלל שהוא ראה שמישהו נוגע במישהו, “אין מצב”.

בהמשך יניב אמר שיועד ישן בתוך האוהל עם עוד 2 ילדים, אריאל פרץ ואלישיב צביאל. “אחד נגע בשני, ואז יצאתי ל 5 דקות ואמרתי שאם הם ממשיכים לגעת זה בזה, הוא מלשין למורה, ואז חזרתי והם לא נגעו”.  לדבריו “זה לא נראה חריג”.  נועם רצון יצא אחרי מסיבת החטיפים ולא ישן באוהל.

הוא אומר שאריאל פרץ ואלישיב צביאל נגעו אחד בשני מתחת לשמיכה דקה, הוא שאל מה הם עושים ואמרו לו “כלום”. הם ציחקקו.  הוא הרים את השמיכה וראה שהם לבושים.  “לא היה שם כלום אבל הם היו אחד ליד השני”.  הם המשיכו לצחקק.  זה לא נראה חריג.  הם לא התפשטו. “לא נראה לי שזה היה בכוח. אם זה היה בכוח היה מבקש ממני לעזור לו. הם ציחקקו ושוב, אם לא היה רוצה לא היה מצחקק”.

מהעדות הזו עולה שאיילת רצון סתם האשימה את אוריאל שהוא זיין את הבן שלה נועם.  נועם היה מחוץ לאוהל ואוריאל סיפר לו על הנגיעות והציחקוקים בין אוריאל ולאלישיב.

עוד עולה שזה לא היה בכוח אלא סתם משובת נעורים (ציחקקו), וזה בהחלט לא היה “זיון”, כי היו עם בגדים. וכל האירוע הזה נמשך 2 דקות….

כלומר הטענה של איילת רצון שבגלל האירוע באוהל הבן שלה מחפד מאוראל, ושהבן שלה פיתח ג’ולה בתחת (טחוארים) היתה שקרחית לחלוטין.

לנער הזה, יניב לא היה אינטרס לשקר.  התיאור הוא אותנטי, ובכל זאת חוקרת הילדים שרון ספז כותבת שמאחר ויניב תציין שהוא חושב אבל לא בטוח ושזה קרה מתחת לשמיכה, אין בידי מהלכים להעריך עדות זו”….

למה אין לה מהלכים להעריך עדות זו?  או שהוא משקר או שהוא דובר אמת.  בשביל מה היא חוקרת?  היא כן הוציאה ממנו עובדות חשובות.  למשל שהוא הרים את השמיכה והם היו לבושים….  ושהם ציחקקו, ושזה היה נגיעות הסכמה ומרצוון הדדי.  למה אין לה כלים להעריך מהימנות כשזה נשמע הכי אמין שבעולם?????

נו למה?  כי היא לא רוצה לקלקל לבוסית שלה אילת רצון את החגיגה, אפילו שיניב שלל את זה שהבן של איילת רצון בכלל היה מחוץ לאוהל וה”זיון” לא היה איתו אלא עם אלישיב….

PDF

 

יניב לב יונה אלישיב ואוריאל נגעו 5 דקות וציחקקו בלי להוריד בגדים

 

המורה אליהו פילבר נועם התלונן רק על כאבי בטן.

 

המורה נחקר ע”י רותם יולזרי.  הוא לא הבחין בשום דבר חריג בין נועם (הבן של המפקחת) ואוריאל. נועם התלונן רק על כאבי בטן בבוקר, במשך 3 חודדשים.  אליהו הכין לו תה ואפשר לו להתקשר להוריו.

בכיתה בבית הספר נועם רצון ישב מקדימה בצד ימין. אלישיב צביאל ישב לידו.  אוריאל פרץ (החשוד) ישב מאחורה מצד שמאל.  לא זכור לו שבכלל שנועם רצון ואוריאל פרץ ישבו ביחד.  על השאלה אם היתה תקופה שנועם ביקש לעבור מקום, הוא ענה שהוא החליט להעביר את נועם לשבת ליד גלעד בן דוד, כדי להיות יותר קרוב למורה, וזו החלטה שלו כמורה, ולא בקשה של נועם.

זה סותר לגמרי את הטענות שאוריאל יכול היה לשלוח ידיים מתחת לשולחן לבן של המפקחת, נועם.  זה כם סותר את הטענה שנועם ביקש לעבור מקום שלא לשבת ליד אוריאל.

המורה ענה שיכול להיות מצב שכאשר סידרו אותם בח’, אז אולי נועם ישב ליד אוריאל.

על השאלה אם הבחין בהתנהגות לא תיקנית לגבי נועם ענה שלא, הכל היה תקין גם חברתית וגם מבחינה לימודית. כנ”ל לגבי אוריאל.

לגבי הטיול השנתי היו 250 תלמידים.  הוא לא יודע מי ישן עם מי, אבל נועם לא התלונן במהלך הטיול.

PDF

עדות אליהו פילבר מחנך לנועם רצון היו כאבי בטן אבל הוא לא ישב ליד אוריאל פרץ

 אלישיב חיים צביאל (שאבא שלו עובד בכנסת) שלל שהוא קורבן אבל יודע על נגיעות של אוריאל באחרים

 

קטין זה נחקר בן 13 ו 10 חודשים גר בפסגות.  נחקר ברווחה ע”י דורית סלמאני אנקרי כקורבן עבירת מין.  אבא שלו דוד צביאל הוא דובר הישוב פסגות. בזמן התלונה שימש יועצו של יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין.  הוא התפרסם כמי שמצא נחש זוחל בכנסת.

את שירותיה של עו”ס דורית סלמאני אנקרי אפשר לקבל גם באופן פרטי כיועצת הורים וזוגיות.  טל. 054-5892170.  אוי ואבוי למי ששוכר את שירותיה.

 

 

דוד צביאל למד על בשרו על השטאזי של הבבונים ממשטרת שי
דוד צביאל למד על בשרו על השטאזי של הבבונים ממשטרת שי

 

אלישיב ענה לחוקרת שלא קרה לו כלום, אף אחד לא נגע בו במקום צנוע, לא קרה כלום בטיול השנתי.  היא הציקה לו בשאלות והוא ענה שיש ילד אחד שמציק לארים, אבל הוא לא רוצה להגיד את שמו.  הילד ההוא שאל אותו אם הוא “רוצה לעשות דברים” ביחד הוא ענה שהוא לא רוצה וגם נתן לו מכות.

החוקרת דורית סלמאני אנקרי ממשיכה להציק לו ושואלת אותו באופן הכי בוטה שאפשר אם הוא “הזדיין עם מישהו בטיול השנתי”….  הוא ענה לה “ממש לא”.

החוקרת מתארת בדו”ח שלה שהיא ממש הציקה לו שייתן לה שם של מי שעשה “דברים” לאחרים, והוא ענה שהוא לא רוצה להזיק לו.

בגלל שהוא לא אמר לה את השם של מי מדובר החוקרת כתבה שאין לה כלים להעריך את מהימנותו……

לא הבנו למה אין לה כלים להעריך מהימנות.  הוא העיד בפניה שלא היה כלום.  למה היא לא יכולה להעריך אם הוא משקר או דובר אמת????  הסיבה מאוד פשוטה.  היא רוצה להשאיר את האופציות פתוחות להפליל את אוריאל ולכן היא לא רוצה שיהיה כתוב ברקורד שאלישיב אמר באופן אמין שהוא לא נפגע מאוריאל.

זו גם הסיבה שהיא אוסרת את עדותו, למרות שאין שום חשש לנזק נפשי.  לדבריה היא אוסרת עליו להעיד לטובתו של אוריאל כי “לא רלבנטי מאחר והילד לא מסר האשמה”….  הבנתם את זה?  אם הראיה מפלילה אז שישו ושמחו.  אם הראיה סותרת את האשמה, אז מעלימים אותה ומשתיקים אותה.

 

דורית סלמאני אנקרי תקראו בגוגל על זדוניותה לפני שמשתמשים בה
דורית סלמאני אנקרי תקראו בגוגל על זדוניותה לפני שמשתמשים בה

 

 

דורית סלמאני אנקרי היזהרו ממנה תופרת תיקי מין לקטינים
דורית סלמאני אנקרי היזהרו ממנה תופרת תיקי מין לקטינים

 

 

PDF

חקירת קטין במשטרה של אלישיב צביאל כקורבן אונס עי דורית סלמאני אנקרי

 

 

 

 

Views: 116

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds