EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ס חנה חימי (אשתו של אבי חימי) מפיצה כזבים ש 48% מתלמידי יב’ פצועים נפשית וזקוקים לטיפול עו”סיות כדי לסיים בגרויות ולהתגייס לצה”ל

עוס חנה חימי בדרך להפעיל הכתובה נגד בועלה אבי חימי

לפנינו כתבת יחסי ציבור שיזמה אשתו של אבי חימי, חנה חימי, כדי לעודד סידור ג’ובים לעובדות סוציאליות בבתי ספר תיכון.

הכתבה מהווה הינדוס תודעה שקרי, מטופש ולא אמין כי היא מבוססת על “סקר” דעת קהל לא אמין שבושל במכון שיווק למוצרי היגיינה וטמפונים (של אושיק רובינק), והשאלה העיקרית בסקר, “האם חלה הדרדרות במצב הילד”, לא נותנת מענה לשאלה מה זה הדרדרות נפשית ובמה זה מתבטא…  האם זה אומר ש 48% מתלמידי יב’ ייכשלו בבגרויות????

על סמך טענה מופרכת וחסרת היגיון ש 48% מתלמידי כיתה יב’ ב”הידרדרות נפשית”, היא טוענת שצריך לסדר ג’ובים לעובדות סוציאליות בבתי ספר תיכון שיעזרו לתלמידים לייצב את מצבם הנפשי.

כל המדינה בהדרדרות נפשית ולא רק תלמידי יב’

 

מה זה בכלל הידרדרות נפשית של תלמידי כיתה יב’?   ברור שהרקע הוא המלחמה, אבל כל המדינה מדורדרת נפשית.  10 מיליון תושבים בהדרדרות נפשית.   עד שלא יחסלו את החמאס וסינוואר, וכל עוד יש חטופים, כל תושבי המדינה מדוכאים.  כל עוד לאויבנו יש יכולות שיגור טילים, אין אף אחד בישראל שרמת הביטחון שלו היום היא כמו שהייתה לפני 7/10.

אז מה זה אומר?  שכל אזרח ואזרח בישראל צריך עובדת סוציאלית שתשפר לו את מצב הרוח?  איך בכלל עו”ס יכולה לשפר את מצב הרוח? העו”ס תסיים את המלחמה?  העו”ס תחסל את סינוואר ותחזיר חטופים?  אולי העו”ס תיסע לאיראן ותחבל שם במפעלים לפצצות אטומיות?

איזה כתבה מטופשת.  העו”סיות באמת חושבות שכל הציבור מטומטם ובולע את הסטטיסטיקה המזויפת שלהן, את המילים המכובסות, את ה”חששות למצב נפשי מדורדר”, ו”חשש לפגיעה במצב נפשי” ועוד כל מיני שטויות, כגון “מוגנות נפשית”, וכו’….

האם זה אומר ש 48% מתלמידי יב’ לא כשירים בכלל להתגייס לצה”ל כי הם במצב נפשי מדורדר?

 

עוס חנה חימי מומחית לטראומה חשבה שבעלה אבי חימי נאמן לה
עוס חנה חימי מומחית לטראומה חשבה שבעלה אבי חימי נאמן לה

 

בדיחה:  אושיק רושינק משווק קמפיינים עושה בעצמו סקר ומשווק אותו

 

את ה”סקר” ערך איש יחסי ציבור וקמפיינים שיווקיים בעיקר למוצרי היגיינה כגון טמפונים, אושיק רושינק.  כדי לעשות קמפיין ושיהיה מה לשווק, ממציאים “סקר” שהיחצ”ן בעצמו ממציא.  בדיחה.

המכון של אושיק רושינק הוא מכון שיווק.  זה לא מכון סקרים….  אבל מה הבעיה לשווק סקר שבישלו המשווקים אצלם בבית????  שיווק טמפונים ושיווק עובדות סוציאליות זה אותו דבר????

 

אושיק רושינק קמפיינר לטמפונים משווק את חנה חימי והעובדות הסוציאליות
אושיק רושינק קמפיינר לטמפונים משווק את חנה חימי והעובדות הסוציאליות

 

ומה עם העובדה שחנה חימי בעצמה מדורדרת נפשית בגלל הילה יחזקאל?

 

שימו לב שאת הכתבה הזו בישלה עו”ס חנה חימי, שבעצמה מדורדרת נפשית בגלל שבעלה אבי חימי בגד בה עם הילה יחזקאל.

בגלל הפרסומים שיזמה הילה יחזקאל שאבי חימי אנס אותה, וכפה עליה למצוץ בשירותים של ארומה ראשלצ, גם חנה חימי הושפעה, ואים ספק שנכנסה לדילמה מוסרית.   להישאר עם הבוגד או לתמוך בו?

ולכן נשאלת השאלה:  מי תמך בחנה חימי נפשית לאור ההידרדרות הנפשית שלה?  מי ייצב לה את הנפש הסוערת כשהתגלתה הבגידה?  מי תמך בהחלטות שלה להישאר עם חימי ולא לדרוש ממנו גט וכתובה???

האם אחת כמוה שבהידרדרות נפשית, פצועה לחלוטין בנפש, בעלה בגד בה ומואשם באונס, עולמה המשפחתי קרס עליה, יכולה לייעץ לאחרים מה לעשות????

להלן הכתבה באתר הקומוניסטים “דבר” פורסם ע”י דפנה איזברוך 28/8/2024

סקר: 48% מהתלמידים שעולים לי”ב מדווחים על הידרדרות במצבם הנפשי בשנה החולפת

 

כ-40% מההורים לתלמידי א’-י”ב דיווחו על התדרדרות במצבם הנפשי של ילדיהם | ד”ר חנה חימי, דיקנית הפקולטה לטיפול, ייעוץ ותמיכה חינוכית במכללת בית ברל: “המענה הנדרש הוא חיזוק מערכת התמיכה הרגשית לתלמידים ולאנשי החינוך”

 

48% מהתלמידים שעולים לכיתה י”ב ועומדים בפני גיוס העידו על התדרדרות במצבם הנפשי בשנה החולפת – כך עולה מסקר חדש שערכה המכללה האקדמית בית ברל. במכללה ציינו ש”הסקר ממחיש עד כמה המלחמה המתמשכת משפיעה לרעה על ילדי ישראל, נוטעת בהם חרדות וחששות קיומיים, וגורמת להם לחוש שהם נמצאים בהתדרדרות רגשית”.

הסקר נערך באמצעות מכון המחקר רושינק, בקרב מדגם מייצג של הקבוצות השונות באוכלוסייה הישראלית שנבחרו – תלמידים שעולים לי”ב ושעומדים בפני גיוס, הורים לתלמידי י”ב ומדגם בקרב הורים לתלמידים בכיתות א’-י”ב והוא חלק מסדרת סקרים שתערוך המכללה במהלך השנה הקרובה במטרה לשפוך אור על משברים בחינוך ופתרונותיהם.

הסקר הנוכחי, שבחן את תפיסתם של תלמידי השמיניות ואת מצבם הנפשי, מלמד ש- 48% אחוז מהתלמידים שעולים לכיתה י”ב, ונמצאים כפסע מגיוס לצה”ל, מדווחים על התדרדרות שחלה במצבם הנפשי בשנה החולפת; 29% העידו שמצבם הנפשי נותר ללא שינוי ; 16% העידו שמצבם הנפשי השתפר.

 

מהסקר עולה שבקרב הורים לתלמידים בכיתות א’–י”ב, כ-40% מההורים דיווחו על התדרדרות במצבם הנפשי של ילדיהם בשנה החולפת לעומת השנה שקדמה לה; 55% העידו כי לא חל שינוי; רק 3% העידו על שיפור. הורים המתגוררים בצפון (42%), בדרום (42%) ובמגזר הערבי (44%) מדווחים על מצב קשה במיוחד בקרב ילדיהם.

נתון מטריד נוסף הוא שכרבע מההורים חוששים לשלוח את ילדיהם לבתי הספר ב-1 בספטמבר. בקרב תושבי הצפון 36% חוששים לשלוח את ילדיהם לבתי הספר. הציבור שבו החשש הוא הגבוה ביותר הוא הציבור הערבי, שם לא פחות מ 46% מההורים חוששים לשלוח את ילדיהם לבתי הספר ב-1 בספטמבר.

ד”ר חנה חימי, דיקנית הפקולטה לטיפול, ייעוץ ותמיכה חינוכית במכללת בית ברל: “הנתונים הם קצה הקרחון של משבר רגשי מתמשך בקרב תלמידי ישראל, משבר שהחל במגפת הקורונה ואותותיו החמירו מאז שבעה באוקטובר וניכרים כבר היום, וצפוי שיחמירו בשנים הקרובות. המענה הנדרש הוא חיזוק מערכת התמיכה הרגשית לתלמידים, למורים, לעובדי חינוך ולמנהלים.”

המנכ”ל הנכנס של המכללה האקדמית בית ברל, מנדי רבינוביץ’: ״מתוך השבר הנורא של השבעה באוקטובר שמתבטא בסקר אין מקום לעוד טלאים ופירורי תקציב לטיפול בתופעות, אלא החלטת ממשלה אמיצה שתשים את החינוך ובראשו את התמיכה הרגשית והאקדמית במורים בראש סדר העדיפויות הלאומי, לצד מאמץ לאומי לגיוס והכשרת הטובים לחינוך״.

 

https://www.davar1.co.il/536395/

Views: 102

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds