EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שי גליק בצלמה של העשתורת הפמיניסטית משת”פ עם עאידה תומא סלימאן לתקוף את עמית איסמן שהוא לא דוגל בפמיניזם

שי גליק נאמן לצלמה של העשתורת הפמיניסטית ובהמיות פמינאצית

שי גליק מציג עצמו כפעיל ימין והוא ממתג עצמו כמנכל עמותה בשם “בצלמו”, הכוונה לצלם אלוהים.  אבל האיש לא פועל בצלם אלוהים, אלא בצלם העשתורת הפמיניסטית.  האיש משתף פעולה עם עאידה תומא סלימאן על מנת לתקוף את הגברים היהודיים בישראל.  כולו שטוף זימה פמיניסטית.

לעאידה תומא סלימאן יש אינטרס לקדם אג’נדה פמיניסטית (למרות שזה לא ברוח הקוראן ולא בצלמו של מוחמד אביה הרוחני) כי היא יודעת שזה זורע פלגנות וסכסוך בין היהודים, וזה מעניק כלים לנשים להחליש את הגברים היהודיים, לרסק אותם, לרושש אותם ולהחליש אותם.

הבידור הוא שהאדון שי גליק יודע שהוא מוגן מתלונת שווא על אונס והטרדה מינית, כי אין סיכוי שהוא ימשוך תשומת לב רומנטית של נשים מאוכזבות.

 

שי גליק נאמן לצלמה של העשתורת הפמיניסטית ובהמיות פמינאצית
שי גליק נאמן לצלמה של העשתורת הפמיניסטית ובהמיות פמינאצית

 

 

שי גליק מחפש לתקוף את השמאל, אבל החשיבה שלו עיוורת, צרה, צרה כעולם הנמלה.  בטיפשותו הוא חושב ששיתוף פעולה עם בהמות פמינאציות כמו עאידה תומא סלימאן יעזור לו.  יזקוף לו נקודות קרדיט לקריירה.

 

ראו כאן מכתב שהוציא שי גליק לפרקליט עמית איסמן ובו הוא מתלונן שסגרו תיק של הטרדה מינית של מחבל בכלא כלפי סוהרת.  המכתב נראה כאילו כתבו אותו במרכז רקמן, נעמת או ויצו.  שי גליק חושב שלא ייתכן שגברת יהודייה מכובדת תיקח כסף ממחבל כדי לתת לו הרפיות מיניות בכלא.  אבל…  בהחלט יש כאלה מקרים ולא מעט…..

אז גם אם זה מחבל שנטען שהטריד מינית סוהרת יהודייה, זו לא סיבה לתפור לו תיק של הטרדה מינית, כאשר הסוהרת היהודיה שימשה זונה בכלא למחבלים.  ראו למשל מקרה עדן ניר……

לדבריו של שי גליק “אני קורא לך לעשות עצירה במערכת ולקבוע שלא עושים יותר הסדרי טיעון עם אנשים שמחריבים חיים של נערות צעירות ופוגעים בהם פגיעה מינית שתישאר לכל החיים.  אציין שלפי התורה אונס או פגיעה מינית זה ממש כמו רצח! צריך להבין זה רצח של נשמה.  בהרבה מאוד פעמים הנערה או הנער שנפגעים לא משתקמים או נשארים נכים נפשית כל החיים.

ואני בוחר לצטט את דברי החיילת שנאנסה “מרגישה שנאנסתי שוב” . והפעם מי שחלילה האנס איננו המחבל אלא המערכת הפרקליטות שאתה מוביל! היא מרגישה שהגוף הזה פוגע זה בצורה כה קשה!”

הבנתם איזה בידור????  שי גליק מאשים את הפרקליט הראשי במדינה, עמית איסמן, שכולו נוטף פמיניזם ומטיף לריבוי תלונות שווא מיניות על גברים, שהוא לא פמיניסט מספיק…..  אידיוט.

ראו מכתב שי גליק לעמית איסמן שהוא לא מספיק פמינסט

 

מכתב שי גליק לפרקליט המדינה עמית איסמן על ביטול סגירת תיק המחבל שחשוד באונס סוהרת 2-10-2022

 

 

הנה כאן ראיון עם הסוהרת עדן ניר שהזדיינה עם אסיר ערבי בטחוני, ואפילו עברה לגור איתו.  באדיבות גיא לרר שרצה להוציא אותה מסכנה וראויה לרחמים.

 

Views: 116

One Comment

  1. הימין בישראל הוא בדיחה לא מצחיקה, מתנגדים ל-“גזענות” ול-“סקסיזם” כאחרוני השמאלנים. יש משהו דפוק הן בדת היהודית והן בגזע היהודי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *