EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שמועה: רסאן אליאן המתפ”ש הכין את רשימת השחרור של הרופא מנהל שיפא יחד עם שגית זגלסקי סגניתו

רסאן אליאן מתאם פעולות הממשלה בשטחים

נכון לעכשיו זה המידע שקיבלנו.  אמת לשעתה.  יש מתאם פעולות הממשלה בשטחים ועזה (מתפ”ש) שהוא מי שכל הסיוע ההומניטרי מאורגן דרכו.  רסאן אליאן.   הוא עושה “תיאומים” של צה”ל מול גורמי ה”ועדות האזרחיות” בעזה, שרידי שלטון הרשות הפלסטינית ברצועה שתיאמו בעשור האחרון את הקשר בין חמאס לישראל.  מדובר ב 25,000 עזתיים בתפקידי מנהלה ציבוריים שונים עם זיקה לרשות הפלסטינית.

רסאן אליאן התבקש ע”י השב”כ להכין רשימה לשחרורים.  לא היו בה שום קריטריונים, אבל הוא היה אמור להבין שמשחררים את הכי בלתי מזיקים….  ממש בתום לב הוא התייעץ עם “המתאמים” שלו מעזה ואלה הצליחו להשחיל לו לרשימה את הארכי מחבל הרופא שניהל את שיפא.

לדברי המקור, אלירן רסאן לא הקדיש תשומת לב רבה לרשימה כי היה בטוח שאת הסינון הרציני יבצעו בשב”כ, אבל בשב”כ פשוט התעלמו ולא בדקו שום דבר כי סמכו עליו.

רונן בר נתן הנחיה לשחרר את מי שהשחרור שלו יכול להוציא את ישראל יפה בעייני הגויים, ו”רופא” נראה כמו שחרור טוב והומניטרי.

 

רסאן אליאן מתאם פעולות הממשלה בשטחים
רסאן אליאן מתאם פעולות הממשלה בשטחים

 

ב 10/8/2020 גנץ מינה את רסאן לתפקיד מתפ”ש. ב 4/2/2024 רסאן אליאן נסע לארה”ב להיפגש עם נציגי ממשל ביידן ואלה ישבו לו על הראס שהוא אחראי לרעב בעזה, מבחינתם, שאם הוא לא ייקח את משאיות הסיוע יותר ברצינות, הם כבר יטפלו בו.

הכתב יואב זיתון ציטט שהאמריקאים אמרו לו ש”ארה”ב חייבת את הסיוע ההומניטרי לעזתים כדי להצדיק את המשך התמיכה והלגיטימציה שהיא נותנת לישראל להילחם בחמאס”.

בעוד שלפני הנסיעה הוא התבטא באופן חריף מאוד כלפי הנוחבות,”רציתם גהינום תקבלו גהינום”…. אחרי הנסיעה שלו לארה”ב הוא חזר פוסיקט.

הסגנית מתפ”ש שגית זגלסקי דוגלת בשלום עולמי עם הפלסטינים

 

 

סאל שגית זגלסקי הפלסטינים ועזתים רק רוצים עבודה פרנסה ושלום עולמי
סאל שגית זגלסקי הפלסטינים ועזתים רק רוצים עבודה פרנסה ושלום עולמי

 

לרסאן אליאן יש סגנית, סא”ל שגית זגלסקי.  להבדיל ממנו היא ממש קונצפציוניסטית. יש הבדלי דעות תהומיים בניהם.  שגית השתתפה בכתבות יח”ץ פמיניסטיות ליחידה שלה, שבהן היא התפארה על היכולות שלה כאישה להביא עדינות ונעימות, ושהפלסטינים רק רוצים עבודה ופרנסה, ותפקידנו לדאוג להם שיהיו מבסוטים ומרוצים.

מחלקת המחקר של השבכ אחראית לשחרור הנוחבות והרופא מנהל שיפא. מאיר חן המילואימניק הוא מומחה לאוטובוסים וחותמת גומי

 

Views: 13

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *