EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תיעוד פשעי הנוחבה: עו”ד סוזי עוז סיני ארניה הישבן הלאומי מונתה מתעדת ממשלתית לפשעי הנוחבה לא יודעת מה לשאול את המרואיינים

סוזי עוזסיני ארניה אוהבת זין טורקי של ארניה וכורדי של אפי נוה

לעו”ד סוזי עוזסיני ארניה, זאת שכתבה לאפי נוה שהיא משתוקקת לחוש את הזין שלו התחת שלה גומר, ובתמורה ניסתה לסדר לבעלה קידום למחוזי (רפי ארניה) כיום מונתה למתעדת ממשלתית לפשעי נוחבה.

כיום סוזי מונתה מתעדת ממלכתית של ניצולי הנוחבה מטעם לע”מ, הלשכה הממשלתית לעיתונות.  במסגרת תפקידה היא באה במגע עם דובר צה”ל דניאל הגרי… והמבין יבין מה זה “באה במגע”.

 

 

סוזי עוזסיני ארניה עם ציוד למשגלים עם אפי נוה

סוזי עוזסיני ארניה עם ציוד למשגלים עם אפי נוה

האמת היא שזה ממש לא מעניין לטחון עוד פעם את הסיפורים הנדושים….  זרקו עלי רימון…  ברחתי לשיחים.  אנחנו רוצים לראות את סרטוני הגו פרו של הנוחבה.

 

הפרסום הרשמי של ההשקה סדרה בת 11 פרקים

 

לשכת העיתונות הממשלתית (לע”מ), תשיק בשבוע הבא סדרה חדשה ומרגשת שתספר את סיפורי הגבורה הבלתי-נשכחים מטבח שמחת תורה שהתרחש בשבעה באוקטובר. הסדרה בת 11 פרקים, תביא בכל פרק את סיפורו של גיבור או קבוצת גיבורים שעמדו בגבורה אל מול נחשולי המחבלים והצילו נפשות תחת אש במהלך החג.

מדובר בפרויקט רחב היקף שכלל השקעת משאבים גדולים לרבות עשרות שעות תחקיר צילום ועריכה בעזרת צוותים מיומנים, שאפשרו ללע”מ לחשוף את הפרטים הקטנים והחשובים ביותר בסיפורי הגבורה המרתקים הללו.

הסיפורים המרגשים שתועדו בזמן אמת ובסמוך מאוד לטבח, יוצגו בשלב הראשון לתקשורת הזרה ותשודר באמצעי התקשורת היהודיים בעולם. בשלב שני תעלה הסדרה לציבור הרחב באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות והחברתיות של לע”מ.

מנהל לע”מ, ניצן חן: סדרת הגיבורים החדשה, היא עדות לכוחה של הרוח היהודית והישראלית ברגעי החושך הגדולים ביותר שחווינו. רוח הגיבורים שלא היססו לרגע, עזבו את שולחן החג ויצאו להציל נפשות. אנחנו בלע”מ מחויבים להמשיך ולספר את הסיפורים החשובים הללו כדי להנציח את גבורתם.

לפרטים נוספים ולתיאום ריאיונות:
סוזי עוזסיני ארניה, לע”מ – 052-2582662

https://www.gov.il/he/pages/18062024theheroesofgpo

עזרו לסוזי לשאול שאלות:  שלחו ללע”מ רעיונות לשאלות לניצולי הנוחבה

 

מכיוון שהיא סתומה, הרי כסנגורית נכשלה בכל תיק, והכישרונות שלה הם בתחת, ופחות בפה, היא זקוקה לעזרה מהקהל מה לשאול את המתראיינים.  אז אנא פנו אליה ושילחו לה צרור עצות כיצד לראיין את ניצולי הנוחבה, שיהיה מעניין אבל גם שלא תפספס את השאלות הקשות.

כשהיתה סנגורית, בעלה רפי ארניה כתב לה את כל הבקשות והסיכומים.  עכשיו אחרי מה שהיה עם אפי נוה, אין לו זמן בשבילה.  מי יעזור ויסייע לבחורה מסכנה אובדת עצות????

האמת היא שהכתבה משעממת ופרויקט התיעוד נראה כמו פיהוק אחד גדול.  נראה גם כמו כפילות של סיפורים שסופרו במקומות אחרים.  “פחדתי נורא”….  “הייתי צריך רשות לבקש לעשות פיפי”.  “אכלתי פיתה”.  שעמום טוטלי.

וביננו, מה כבר שונה מפה ממה שקורה במדינת ישראל כשגרושה הולכת למשטרה וממציאה סיפור על אלימות או אונס שלא היה ולא נברא?  מיד 5 ניידות, צו מעצר, מחרימים את הטלפון, השפלה, אזיקים.  כלא.  10 אנשים בחדר מעצר.   אין מזגן.  רותח כמו הסהרה.  כולם מפליצים.  אוכל גרוע, זוועתי ומעופש.  מזון כלבים.  תאי כליאה מסריחים משתן ושאריות ליזול.  סוהרים שנובחים בלי סוף. חיפושים בכל מיני שעות.  סגירות בתאים.  בידודים. איזוקים מאיזוק לאיזוק.  טרטורים.  קמים ב 2 בלילה ברמלה להגיע לדיון בנתניה ב 8 ולשבת לפעמים עד 15:00 בלי כלום ולחכות לשופט…..כל הזמן אתה בפחד שיביאו לך מדובב לחדר.

מה זה כל כך שונה מתנאי הכליאה שהנוחבות העניקו למיה שיים, למשל? לא בטוח שב”נווה תרצה” היה לה יותר כייף.

בשביל מה צריך עו”ד במשכורת 50,000 ש”ח לחודש, לראיין ניצולי טבח הנוחבה, אם אפשר לשים חיילת או “מתנדבת” מהשירות הלאומי?

סוזי עוזסיני ארניה הישבן הלאומי מתעדת פשעי נוחבה
סוזי עוזסיני ארניה הישבן הלאומי מתעדת פשעי נוחבה

 

רפי ארניה 200 קילו של בשר שומן עם רעייתו החרמנית סוזי עוזסיני ארניה
רפי ארניה 200 קילו של בשר שומן עם רעייתו החרמנית סוזי עוזסיני ארניה

 

 

סוזי עוזסיני ארניה ובעלה רפי ארניה השופט המכה
סוזי עוזסיני ארניה ובעלה רפי ארניה השופט המכה

כתבה של טלי חירותי סובר

משרד ההסברה נסגר, אבל סוזי עוזסיני־ארניה עברה לג’וב חדש — במערך ההסברה

חברת הליכוד הנאמנה עו”ד סוזי עוזסיני־ארניה מונתה רק בספטמבר ליועצת של שרת ההסברה גלית דיסטל־אטבריאן במשרת אמון ■ בינתיים המשרד נסגר, אבל עוזסיני־ארניה עדיין מכהנת במשרת אמון בשירות המדינה — כעת במערך ההסברה הלאומי

https://www.themarker.com/news/politics/2023-11-01/ty-article/.premium/0000018b-89fc-df47-a3df-fffd9d850000

ראו כתבת ליקוק של נועם ברקן (פמינאצית מגעילה) בשירות לע”מ, פורסם ישראל יום 29/8/2024

לשכת העיתונות הממשלתית התחילה פרוייקט תיעוד ניצולי נוחבות בהובלת הסנגורית סוזי עוז סיני ארניה

 

“ללכת לשירותים חופשי. להתקלח כשמזיעים. פשוט לפתוח את דלת הבית ולצאת”: שלומי זיו ואלמוג מאיר ג’אן מעידים לראשונה יחד על השבי

246 ימים היו אלמוג מאיר ג’אן ושלומי זיו בשבי חמאס בעזה • השבוע, אחרי שאימת המוות היתה חלק בלתי נפרד מהאוויר שנשמו, אחרי ההשפלות הקשות, העונשים ה”יצירתיים” וה”צ’ופרים” המתעתעים, הגיעו השניים לספר את סיפורם במסגרת פרויקט התיעוד הלאומי שמובילה לע”מ ושאותו אנחנו מלווים מקרוב • “הפחד הכי גדול היה שהם ירצחו אותנו”, נזכר שלומי, שעבורו זוהי עדות מצולמת ראשונה. “שיגידו ‘הנה חיילים באים וטק־טק־טק’. הם גם אמרו לנו בפנים שאם צה”ל יצליח להגיע, הם יחזירו הביתה גופות”

הם מספרים עכשיו. קול המילים שלהם מחלחל לתוך ההכרה. התחושות – נצרבות בגוף. כשהם מספרים, אפשר לרגע להיכנס ביחד איתם לתוך השבי. להרגיש לאלפית שנייה את הדם קופא מרוב אימה. להיות בעומק הזעזוע. לטעום את החול. לשאוף את האבק והטחב. להריח את הזוועה והחנק. להיות עדים גם לתעצומות הנפש שמחוץ לטווח ההתנסות האנושית הרגילה. להשתאות נוכח אומץ הלב, חוכמת ההישרדות, רוח הלחימה והאמונה. לגבורה שלהם בכל רגע נתון, מרגעי החטיפה וגם כיום – בחיים שהם מנסים לבנות במציאות מטורפת.

בסוף אלה הדברים הקטנים, הפשוטים והמובנים כל כך מאליהם: הקפה של הבוקר, השקט שבמרפסת, השגרה, החופש. “ללכת לשירותים חופשי בלי לבקש רשות, להתקלח כשמזיעים, לצאת מהבית, פשוט לפתוח את הדלת – ולצאת”. אלה הרגעים ששלומי ואלמוג מתענגים עליהם עכשיו ומעריכים כל כך.

אחרי 246 ימים בשבי חמאס בעזה, אחרי התופת והעינויים, אחרי שאימת המוות היתה חלק בלתי נפרד מהאוויר שנשמו, אחרי ההשפלות הקשות, העונשים ה”יצירתיים”, הצ’ופרים המתעתעים. אחרי האלימות הקשה, הפצעים, הכאב והגעגוע, השניים הגיעו כדי לספר את סיפורם.

שלומי זיו בוכה:  “צריך לבקש רשות לעשות פיפי”

“זה האפקט הכי קשה – גם במקלחת, גם בשירותים – שאני צריך לבקש רשות וגם לקוות שייתנו לך”, מספר שלומי זיו. זאת הפעם הראשונה מאז חולץ משבי חמאס ביחד עם אלמוג מאיר ג’אן, אנדרי קוזלוב ונועה ארגמני במבצע ארנון, שהוא מתיישב מול המצלמות ומשתף. בחיים הרגילים הוא ממש לא אוהב להצטלם. כל המעמד והחשיפה הציבורית מביכים אותו. יחד עם זאת, הוא מודע לחשיבות העצומה של התיעוד. “אם זה בשביל שהעולם יידע מה עשו לנו, מה עברנו בשבי – אני מסכים”, הוא אומר.

“זה מה שחשוב – להעביר את הסיפור הלאה”, מציין אלמוג, שיושב עכשיו לצידו מול עו”ד סוזי עוזסיני־ארניה, המתעדת מלשכת העיתונות הממשלתית. “כשיצאתי (מעזה) ושמעתי שיש אנשים שמכחישים את זה – כמו הכחשת שואה, לא הבנתי איך אפשר. הייתי חלק מזה! ברור שאני מרגיש צורך וגם רצון להגיד ‘זה קרה לי. חוויתי את זה. זה עלי'”.

 

פרויקט התיעוד הלאומי של שבים ומשפחות חטופים עבור ארכיון המדינה

אחת המטרות המרכזיות של פרויקט התיעוד הלאומי של שבים ומשפחות חטופים עבור ארכיון המדינה, פרויקט שמובילה לשכת העיתונות הממשלתית (לע”מ) בראשותו של ניצן חן, בשיתוף מערך ההסברה הלאומי. “זה ה’יד ושם’ של 7 באוקטובר”, אומר חן, וסוזי מדגישה: “כדי שכל העולם יידע. כדי שגם הנכדים והנינים שלנו יידעו מה עבר על העם שלנו באסון הכי נורא מאז השואה”.

במסגרת הפרויקט – שאותו אנחנו מלווים בשבועות האחרונים – תועדו מאז חזרתם 25 חטופות וחטופים, מכל הגילים, ו־21 בני משפחה של חטופים שרבים מהם עדיין בלב הזוועה. במקום הכי איום ומחריד שבו נשללות מהם זכויות האדם האנושיות והבסיסיות ביותר. שלומי ואלמוג, וכל מי שתועד לפניהם – עושים זאת גם עבורם. להמחיש עד כמה הזמן קצוב ועד כמה הסכנה מיידית. עד כמה השבי לא מרפה, גם כשהם כבר כאן.

“מוזר להיות בבית”

 

שלומי מגיע אל התיעוד בחולצת הנובה ועליה הכיתוב “WE WILL DANCE AGAIN”, עם שרשרת כסופה ועליה סמל המאבק להשבת החטופים, ועוד שרשרת עם דסקית של קהילת הנובה. אלמוג מתיישב לידו ושניהם מצמידים את המיקרופון לחולצה. הקעקוע החדש של אלמוג – שעיצב בדוגמת עמוד עיתון המתעד את החילוץ ההרואי שלהם – מבצבץ מתחת למכנסיים.

על ידו של שלומי קעקוע המתעד את המפגש הראשון שלו עם הטרור, בשנת 2002, בציר המתפללים בחברון. בראשו הכיתוב PTSD, החושף עוד חלק בחוסן הפנימי שעזר לו להתמודד עם טראומת השבי. “נו, איך שלומי מצטלם? חתיך?” שואל אלמוג בצחוק וקורץ לחברו הטוב. כמו בשבי, גם עכשיו אלמוג מצליח להקליל את האווירה ולתת לסביבה רגע לנשום. “אני צריך שנייה של שקט”, מבקש איש הסאונד, וסוזי מתדרכת: “אנחנו בדרך כלל מתחילים את התיעודים בזה שכל אחד מציג את עצמו”.

“אני שלומי זיו. בן 41. הייתי בשבי חמאס 246 יום”.

“אני אלמוג מאיר ג’אן. בן 22. נחטפתי ממסיבת הנובה. הייתי בשבי חמאס 246 יום וחולצתי עם שלומי ואנדרי”.

“איך זה להיות בבית?” שואלת סוזי, ושניהם משיבים: “מוזר”.

“הכל השתנה”, משתף אלמוג. “היחס של אנשים, איך שמסתכלים עליך ברחוב. כל דבר שאתה עושה מייצג משהו. אני שמח שאני יכול לייצג משהו כל כך גדול, ועוד יותר שמח שאני כאן, אבל זה לא לחזור לאותו דבר”, ושלומי מוסיף: “זה מה שקשה לי. אלה חיים אחרים לגמרי”.

למסיבה הגורלית ההיא הגיע שלומי כמאבטח כבר ביום חמישי. למסיבה המקדימה. שם, בחפ”ק, הוא נשאר גם כשכולם החלו להתקפל ולברוח כי “חלק מהאבטחה זה שאתה צריך ללכת אחרון”. רק כשהחלו יריות לכיוונו ו”מישהו צעק ‘הם באים! הם באים!’ – התחלנו בריצה”, הוא נזכר. “כל מי שהיה שם. עברתי בריצה את כל החניון, לכיוון מערב – לכיוון עזה. התחבאתי באיזה שיחון. שמעתי ירי, ומישהו הגיע בריצה וצעק ‘המחבל בא’. חשבתי עם עצמי – או שאני בורח, או שאני נשאר. החלטתי להישאר. אמרתי – או שהמחבל לוקח אותי, או שנגמר הסיפור. הוא ראה אותי, קרא לי ולא ירה. הבנתי שאני הולך לכיוון עזה. חשבתי מה אני יכול לעשות עכשיו כדי לצאת מהסיטואציה, אבל אתה רואה שאין לך מה לעשות”.

בשלב הזה, שלומי והמחבל רואים את אנדרי, שעבד גם הוא כמאבטח במסיבה, מגיע בריצה משום מקום. “המחבל אמר לי ‘קרא לו’. אני קורא לאנדרי, הוא בא אלינו, ואנחנו יושבים על הרצפה ומחכים. המחבל שואל אותי אם אני יכול לנהוג, ורץ לי בראש, מה אני עונה לו עכשיו? אנדרי בכלל חשב שזה חייל שלנו. רק ברכב הוא הבין. הסתכלתי עליו ואמרתי לו ‘זה לא מה שאתה חושב. תבין את העניינים’. עליתי להגה. אנדרי ישב לידי והמחבל כיוון אותנו לעזה”.

“היו מרעיבים אותנו, מונעים מאיתנו ללכת לשירותים, משפילים ממש, ואתה חסר אונים”, מתאר שלומי, ואלמוג מוצא מייד דוגמה: “מאפשרים לך להתקלח אחת לשבועיים, והם באים בבוקר עם בושם, עוברים לידך ואומרים ‘וואי, איזה מסריח'”

 

 

בזמן הזה אלמוג, שהסתתר מאחורי שיח ביחד עם מבלים נוספים, התגלה. “אני לא יודע להמחיש את ההרגשה”, הוא מספר. “אתה מרגיש במצוקה שאין לך שליטה עליה ומבין שכל החלטה שאתה מקבל – תהיה לה השלכה”. הוא החליט לצאת מהשיח ולהרים ידיים. “היתה שם כמות של מחבלים עם פצצות, נשקים ארוכים, רימונים, אר.פי.ג’י. לקחו אותנו על הכביש. במוח שלי לא קלטתי גופות. רק רכבים שרופים. הכניסו אותנו לטנדר, ובשלב הזה אתה סוג של בובה. לא יכול לעשות שום דבר. אתה צריך לנתק את עצמך מהסיטואציה. זה הכי קשה בעולם להרגיש ככה. זאת השפלה. זה היחס. זה איך שהם מסתכלים עליך”. כשאלמוג משחזר, שלומי מזדהה: “זה היה חוסר אונים”.

אלמוג: “זה היה משתק. אין לך מה להגיד ומה לעשות”.

בתוך כמה דקות הם היו כבר בתוך עזה והוכנסו למחסן. שם צולם גם הסרטון הקשה שבו נצפה אלמוג מבועת, קשור על הרצפה. “הם היו בסוג של אופוריה, המחבלים. הם היו מאוד אלימים. הכל היה מאוד קיצוני באותם רגעים”, הוא נזכר. במחסן הזה הוא שכב על הרצפה כשעה, משם הועבר לתשאול בחדר מבודד – ולאחר שעה של חקירה הוצמד לשלומי ולאנדרי.

“במבטים, בהתלחשות”

גם כאן, מול המצלמות, הם נותנים זה לזה כוח. הקשר המיוחד שנרקם ביניהם חזק ממילים. היד שמונחת לרגע על הברך. המבט. החיוך. הקריצה. ההומור. ההבנה שיש רק למי שהיה שם ושרד ביחד אינספור מפגשים עם המוות. בדיעבד, סיפר אנדרי קוזלוב בעדות שנתן כמה שבועות לפניהם: “כל החלטה שעשינו היתה ההחלטה הנכונה – אבל לא יכולנו לדעת את זה באותו הזמן”.

שלומי ואלמוג מזדהים. היה אירוע מאוד קשה – הבית שבו שהו שלושתם היה תחת הפגזות של צה”ל. שלומי, אלמוג ואנדרי היו עדיין קשורים בשרשראות, בחוסר אונים מוחלט. המחבל ששמר עליהם קרא פרקים בקוראן ולא אפשר להם לברוח. “אנדרי סיפר שהוא ממש רצה להיות שאהיד”, משתפת אותם סוזי.

“זה היה יום מאוד קשה לכולנו”, מסכים שלומי. “בעל הבית נכנס ואמר בערבית לשומרים ‘התקשר קפטן ככה וככה’. אני שומע ‘קפטן’ ואני מבין שזה המודיעין הישראלי שאומר לעזוב את הבית – כי עכשיו הולכים להפציץ. תוך ארבע דקות לא היה אף אחד בשכונה. אתה שומע את הנשים והילדים לוקחים את עצמם ובורחים. גם בבית, חוץ מאחד שנשאר איתנו – כל השובים התפנו ואנחנו נשארנו שם קשורים, שומעים את המטוסים בשמיים, וזה ששומר עלינו עומד עם סכין ביד, כי אנדרי רצה לצאת”.

אלמוג מביט בשלומי וממשיך אותו: “חשבנו מה נעשה. אולי נתנפל עליו ונברח”.

שלומי: “פיזית יכולנו לעשות את זה, אבל… אוקיי, יוצאים החוצה ומה עכשיו? רואים אותנו עם שרשראות, מבינים בדיוק מי אנחנו. זה לא שאנחנו עכשיו משוחררים לגמרי”. ברגעים המבעיתים הללו דיברו החברים ביניהם “במבטים, בהתלחשות”. הם הבינו שאין להם דרך להיחלץ מהמצב. “הבנו שאין אופציה לברוח, שהדבר הכי חשוב הוא להישאר ביחד”, אומר שלומי. “בכל שלב בחרנו מה עושים – בדקנו את כל הצ’אנסים, את כל האפשרויות, והגענו למסקנה שזה לא כדאי. אי אפשר לקחת סיכון על החיים שלך במשהו שאתה מתכנן דקה וחצי”.

“היינו ממש עם המזרנים עלינו, כדי שאם תהיה הפצצה לא ייפלו עלינו רסיסים”, מתאר אלמוג. “ניסינו להגן על עצמנו כמה שיכולנו”, מוסיף שלומי, ואלמוג כמו ממשיך את דבריו: “בעיקר התפללנו והתחלנו להיפרד. אתה שומע את המטוסים ואז סססס… השריקות”. שלומי מצטמרר. “זה היה אחד הימים המפחידים ביותר”, הוא אומר. גם לאחר שהסתיים מתווה החזרת החטופים הראשון חוו השלושה תקופה קשה “של טילים והפגזות”, נזכר אלמוג. “היינו מאוד קרובים לאש. שמענו יריות כל הלילה”. ושלומי מוסיף: “פיצוצים קרובים שכל הבניין מתנדנד”.

“בכל פעם שהיה משהו על הפרק חשבתי אולי יפתיעו אותנו, ואז אתה שוב מתאכזב”, אומר שלומי, ואלמוג משלים את דבריו: “אבל האמונה היתה מאוד חזקה. כל הזמן האמנו שנחזור הביתה. דמיינתי את עצמי כבר בבית. מה אני עושה, מה אני מתקן, איפה אני מטייל”

 

 

כך, מבוהלים, עם המזרנים שמסוככים בקושי על גופם, הם נצרבו בזיכרון הקולקטיבי בסרטון המפעים ממצלמות הגו־פרו של המחלצים. לאורך כל השבי ציפו לחילוץ, אבל גם חששו מפניו. “הבנו שיש יותר סיכוי לצאת בחיים בעסקה”, אומר אלמוג. “חשבנו הרבה על החילוץ”, מתאר שלומי, “שמענו על השלושה שניסו להיחלץ ונורו בשוגג על ידי צה”ל. כל זה גורם לך לעשות חושבים ולפחד לעשות את הצעד הבא”.

אלמוג: “כשאתה חושב על חילוץ, אתה מביא בחשבון שצה”ל קרוב ויהיו יריות ופיצוצים. גם השובים שלנו ידעו שצה”ל מתקרב, ואז עובר לך בראש – הם יירו בנו, או יגידו לנו ‘לכו להתחבא’ וייכנסו לקרב? זאת סיטואציה שאנחנו לא רוצים להיכנס אליה, כי אנחנו לא רוצים שהחיילים שלנו יסתכנו בשבילנו – וגם לא רצינו להסתכן בעצמנו”.

שלומי: “הפחד הכי גדול היה שהם ירצחו אותנו. יגידו ‘הנה חיילים באים וטק־טק־טק’. הם גם אמרו לנו בפנים שאם יבואו לחלץ אותנו, הם ירצחו אותנו. שאם צה”ל יצליח להגיע אלינו, הם יחזירו הביתה גופות”.

לצד החשש מפני חילוץ, שלושת החטופים לא הפסיקו לדמיין תרחישים ולתכנן כיצד יפעלו בכל סיטואציה. אחרי העסקה הראשונה הם חששו: “הוציאו את הנשים, יכול להיות שאותנו ישכחו? כמה זמן ייקח עד הפעימה הבאה? כמה שנים? אתה שומע מהם שיש דיבורים על עסקה על השולחן”, אומר אלמוג. “זה נותן לך כוח ותקווה”, מוסיף שלומי, “ואז שבוע אחר כך מודיעים – אין עסקה, וכל הזמן אומרים לך ‘נתניהו לא רוצה, זה גם מה שכתוב באל־ג’זירה'”. אלמוג: “הם אומרים לנו – ‘הם לא רוצים אתכם, לא אכפת להם להחזיר אתכם בחיים'”.

מה שהחזיק אותם עם תקווה היה גם הידיעה הפנימית החזקה שהם יחזרו הביתה, גם אם זה ייקח הרבה שנים. “חשבתי שאני הולך להיות שם לפחות שנתיים”, אומר שלומי. אלמוג: “הייתי נורא אופטימי שנחזור הביתה, אבל היה קשה לשמור על האופטימיות”. שלומי: “בכל פעם שהיה משהו על הפרק חשבתי אולי יפתיעו אותנו, ואז אתה שוב מתאכזב”, ואלמוג משלים את דבריו: “אבל האמונה היתה מאוד חזקה אצלנו. כל הזמן האמנו שנחזור הביתה. תכננו את היום שאחרי. דמיינתי את עצמי כבר בבית. מה אני עושה, מה אני מתקן, איפה אני מטייל, הכנסתי את עצמי למוד שאני חוזר”.

החלומות, שנעלמו לאלמוג מאז החזרה, גם הם שמרו עליהם בשבי. “החלומות הטובים”, מדגיש שלומי. “אין לך תמונה שאתה יכול להסתכל עליה. אתה מפחד לשכוח את הפרצופים. היו רגעים שהייתי אומר ‘וואי, אני מקווה שלא אשכח איך אמא נראית, איך אשתי נראית…’ ואז כשאתה חולם – זה ממלא אותך, זה נותן בוסט טוב”.

“כשמתגעגעים, הדבר היחיד שיש לך זה המחשבות, הזיכרון, הדמיון”, מוסיף אלמוג. “אם היינו חולמים שאנחנו רואים את המשפחה שלנו, הייתי אומר לו (לשלומי) ‘יואו, ראיתי את אמא שלי, ראיתי את אבא שלי'”.

“פרויקט דיני הנפשות”

 

 

“מעבר לתיעוד ההיסטורי – התמונה הגדולה חשובה. הפאזל הולך ומתחבר ככל ששומעים יותר עדויות”, אומר ניצן חן, מנהל לע”מ, שכאמור מובילה את פרויקט תיעוד השבים ומשפחות החטופים לארכיון המדינה בתמיכת מערך ההסברה הלאומי. “ומעבר לזה, אנחנו רוצים שיהיה גם אימפקט עכשווי ובינלאומי”, הוא מבהיר.

לכן יצרו בלע”מ, מתוך כלל העדויות, סרטון קשה לצפייה ובו תמצית הרוע והאימה שעברו החטופות והחטופים ששבו; סרטון שהוקרן ביום השואה לנציגי תקשורת ודיפלומטיה מהעולם ועורר הדים רבים. “ניגשנו לפרויקט משימתיים”, מספרת סוזי, “אבל את לא יכולה להיות משימתית באירוע שכזה. קשה לשמוע את כל הזוועות ולא לבכות איתם תוך כדי הצילומים. זאת למעשה המדינה – הממסד שבוכה איתם. זה גם מאתגר, כי כשאת באה למשפחה שחרב עליה עולמה והיא מאשימה את הממשלה – ומבחינת רבים אנחנו עובדי מדינה – אנחנו מזכירים להם ‘אנחנו פה למענכם. לטובתכם. בשביל להנציח את הסיפור שלכם'”.

במסגרת ליווי הפרויקט נחשפנו לפרטים הייחודיים של אופני השבי הרבים והשונים שחוו החטופים והחטופות, אבל גם לדרכי התמודדות ולחוויות שמשותפות לשורדים ולשורדות. למשל, הפחד מההפגזות של צה”ל, החשש התמידי מפני התגובה הבלתי צפויה של המחבלים בעקבות הלחימה העצימה – שחוזר על עצמו ברבות מן העדויות של השבים והשבות מהשבי שתועדו”.

 

“היו פעמים שהתעמתנו עם השומרים”, מספר שלומי, ואלמוג מהנהן: “אבל שילמנו על זה מחיר כבד. אתה נענש. אתה עובר ימים של השפלות קשות, איומים: ‘בלילה אני ארצח אותך, אני אוריד אותך למנהרות'”

 

 

 

“מהרבה חטופים שמענו שהפחד הכי גדול שלהם היה להישאר לבד”, מספרת מיכל ברדוגו, שיחד עם סוזי ועם עדיה אור עמרי, מתעדת, מתחקרת ומובילה את הפרויקט. רבים מהשבים שיתפו בקושי העצום שלהם כשהם שוחררו והשאירו שבויים מאחור. “עבור השבים – הפרויקט הכי חשוב הוא פרויקט דיני הנפשות. הם לקחו איתם את האחריות על הנפש של מי שהם השאירו מאחור”, אומרת סוזי.

סוזי עוזסיני ארניה “נגעו בבנות בציצי”

 

החשש מפני אונס, תקיפה מינית ומקרים של פגיעות מיניות עלו גם הם ברבים מהתיעודים. “היתה משפחה ששיתפה כיצד חששו לאחת הבנות”, מספרת סוזי. “כל מבט קטן מכיוון החוטפים היה מטריף אותם. היתה הטרדה מילולית תמידית. אחד החוטפים אמר שהוא רוצה להתחתן עם הילדה, ושבגילה, אצלם הבנות כבר נשואות. הילדה עצמה עשתה את עצמה ישנה רוב הזמן והמעיטה בדיבור ובתקשורת עם החוטפים. היו חטופות שסיפרו שנגעו בהן גם באיברים אינטימיים אגב גרירה לשירותים או לבדיקות. היו חטופות שפגשו חטופות שהתעללו בהן מינית באיומים”.

“רבים מהחטופים סיפרו על ‘הבדיקה של הצ’יפ’. חטופים שהיו בבתים, אצל משפחות, עברו בדיקה גופנית כשהיה מגיע נספח של חמאס או ג’יהאד – לוודא שאין עליהם שבב שצה”ל החדיר בהם למקרה שייחטפו. הם דרשו להסיר בגדים, מיששו להם את הגוף”.

חטופים רבים שיתפו את המתעדות גם בכניסה האלימה והמפחידה לעזה. “הם סיפרו איך היכו אותם, בזזו אותם מהתכשיטים שעליהם. תלשו להם עגילים מהאוזניים. שיתפו כיצד ראו את ההמון העזתי עם צעצועים, רהיטים, ממתקים, טלוויזיות, אופניים ובימבות של ילדים שנגנבו מהקיבוצים. הם ראו את זה ולא האמינו. חשבו שזאת הזיה. רבים תיארו כיצד בכניסה לעזה החל ההמון לתקוף אותם, כמה חששו מפני לינץ’ וכיצד המחבלים שמרו עליהם והרחיקו אותם מהעזתים.

ראש החוטפים תמיד היה “מוחמד”. אחת החטופות סיפרה איך המציאה לכל אחד מהם שמות. היה אחד שאהב לשיר, לכן היא קראה לו “הזמיר”. לזה שבישל קראו “השף” או “הטבח”. זה שהיה מפחיד או שנהג לאיים בנשק נקרא “השטן”. בתוך כל הזוועות – היו גם רגעים שבהם החוטפים גילו צדדים “חיוביים”. חן גולדשטיין, למשל, מספרת כיצד בני המשפחה ששמרו עליה ועל שלושת ילדיה – גוננו עליהם בגופם בכל פעם שהיו פיצוצים או רעידות. כיצד אמרו להם “אם נמות – נמות יחד”.

לצד רגעים מעטים של חמלה היו מקרים רבים וקשים מנשוא של התעללות. של גרימת כאב ללא משככי כאבים. של יחס נוראי והשפלות. “זה לפגוש את הרוע האנושי בעיניים של השובים”, אומרת סוזי.

סוזי עוזסיני ארניה מתעסקת עם דובר צהל דני הגרי
סוזי עוזסיני ארניה מתעסקת עם דובר צהל דני הגרי

 

שלומי, אלמוג ואנדרי מתארים בעדותם עינויים מחרידים, השפלות ומסכת בלתי פוסקת של התעללות נפשית.

 

“היו אגרופים, בעיטות בבטן מעצבים”, מתאר שלומי. “הוא (המחבל) לא ידע להשתלט על הרגשות שלו. היו לו התקפי זעם. היתה גם אלימות מילולית. הוא אמר שאנחנו חרקים, מקקים, שצריך לרסס אותנו, שאנחנו צמאי דם”. ושלומי נזכר: “שאנחנו כלום ושום דבר. שאנחנו פחות מ… שבסיטואציה אחרת כבר לא היינו פה. ואנחנו מקשיבים ולא עונים”.

אלמוג: “זה התהליך שעברנו שם. זה החוסן. לנתק את עצמך מהסיטואציה, לבלוע את הרוק חזק ולהבין שזה לא מה שחשוב עכשיו – לענות לו. מה אכפת לי מה הוא חושב עלי”.

שלומי: “היו פעמים שהתעמתנו”, ואלמוג מהנהן: “אבל שילמנו על זה מחיר כבד. אתה נענש. אתה עובר ימים של השפלות קשות, איומים – ‘בלילה אני ארצח אותך. אני אוריד אותך למנהרות'”. שלומי: “היתה הרבה לוחמה פסיכולוגית. לפעמים היו מרעיבים, לפעמים מונעים מאיתנו ללכת לשירותים. הוא היה משפיל אותך ממש ואתה חסר אונים”. כששלומי מתאר, אלמוג מוצא מייד דוגמה: “מאפשרים לך להתקלח אחת לשבועיים. אתה בסיטואציה לא נוחה עם עצמך, מרגיש לא היגייני, והם באים בבוקר עם שפריץ מהבושם, עוברים לידך ואומרים ‘וואי, איזה מסריח'”.

 

לשובה הראשי, בעל הדירה שנודע בדיעבד שהיה כתב של אל־ג’זירה, היו גם עונשים סדיסטיים שהמציא והמטיר עליהם ללא הקשר. “הוא היה ‘יצירתי’, המוחמד הזה. הוא קשר לנו את הידיים חזק מאחורי הגב, או שם לנו עיפרון או חתיכת עץ בתוך הפה בין השיניים כדי שהשפתיים ילכו אחורה ככה חזק – שעתיים. הוא קושר את העיפרון, ואתה אפילו לא יכול לבלוע את הרוק. היו לנו חתכים מזה”, שלומי מתאר. “הייתי דופק לו את הפרצוף ‘תרחם עלי'”, אומר אלמוג ומדגים בחיוך. “בוא נגיד, הוא לא אהב את זה שאנחנו הולכים בבית. אם הוא היה רואה מישהו מאיתנו עומד – פתאום ‘אוקיי, עמדתם? אין בעיה. אני רוצה שתשבו עכשיו שבוע. אם אתם הולכים לשירותים – תזחלו. אני לא רוצה שתעמדו'”.

שלומי: “אבל היינו שוברים אותו אחרי ארבעה ימים. היינו הכי טובים שאפשר. קונים אותו בלהיות ילדים טובים”. אלמוג: “מתים לתת לו בוקס, אבל בולעים את זה. מנתקים את הרגש”. שלומי: “שמים את האגו בצד”.

כחלק מהתעתוע שנועד ליצור שליטה מוחלטת, לצד העונשים שהשובה המציא, הגיעו גם “צ’ופרים” באופן רנדומלי ובלתי ניתן לחיזוי. “אתה לא יכול לצפות מהבנאדם מה הוא יעשה באותו היום. בבוקר הוא היה קם בקריז ‘אל תדברו, לא רוצה לשמוע אתכם’. פתאום בצהריים הוא היה יותר נחמד: ‘טוב, יאללה, אתם רוצים? בואו נראה סרט (‘ספיד’)’. ואחרי חמש דקות: ‘מה, לא טוב לכם? אתה עושה פרצוף על הסרט? יאללה, עופו. אין סרטים. זהו'”, מספר שלומי.

אלמוג מתקרב לשלומי, מצמיד לרקה שלו שתי אצבעות ומדגים: “היו סיטואציות שהוא פשוט בא אליך עם אקדח ומתלבט בקול: ‘קיל יו? נוט קיל יו'”.

“משחקים בפנטומימה”

אסור היה להם לבכות, גם לא כשכואב או מפחיד. כל הזמן צעקו על הילדים “אוסקוט”. כל מי שהיה שבוי מתחת לאדמה דיבר על החול שנכנס לכל מקום, לבגדים, מתחת לציפורניים, לאוכל, לנשימה. “אחת החטופות המבוגרות תיארה כיצד נשארה רוב הזמן לבד נעולה בדירה”, מספרת סוזי. “שהיא הצליחה לפתח מערכת יחסים עם החיות שסביבה. היא שמה לב, למשל, שהחתולים לא טורפים את העכברים”.

הרעב הקשה היה אחד הנושאים הבולטים בשבי, לצד הגעגועים למשפחה ולישראל, אבל גם לחברת בני אדם, ל”לשמוע עברית”, כפי שמסבירות מובילות הפרויקט. “הדבר שהיה עבור רבים מהם הכי משמעותי היה כשהם עברו מידי הצלב האדום לנציגי צה”ל במצרים – ושמעו פתאום עברית”.

גם הזמן הופך בשבי לאויב. הזמן שלא זז, כשתמיד יש אימה מפני הרגע הבא. “שעות על גבי שעות אין מה לעשות”, תיארו חטופים רבים ששבו. “המבוגרים שהיו יחד בשבי החליטו, למשל, לשחק משחקי חברה. הם היו משחקים ארץ־עיר. מחליטים לדבר, למשל, על פרטים בהיסטוריה. לוקחים נושא ומתחילים לנתח אותו לפי מדינות. או שהיו משחקים בפנטומימה כדי להעביר את הזמן. לחלק מהילדים הביאו קלפים או דפים ועפרונות כדי שיוכלו לצייר, אבל לא אפשרו להם לקחת את הציורים איתם”.

רבים מהשבות ומהשבים סיפרו על הלוחמה הפסיכולוגית. “כל הזמן מישהו יושב וצופה בך. בוחן אותך. רוצה לדעת על מה את חושבת. רובם סיפרו שבשלב מסוים היו מניחים לידם את הנשק – דרוך”, אומרת סוזי.

כל החטופות והחטופים שחזרו במתווה שיתפו כי לא פחדו במנהרות, כמו בדרך לצלב האדום. “אלה היו הרגעים הכי מפחידים, כשטלטלו להם את האוטו ושוב מלא עזתים עטו עליהם”, מספרת סוזי. גם החשיפה לאור יום, ביציאה מהמנהרות, היתה קשה לשורדים. “אתה מסתנוור. לא יכול להכיל את האור”.

“בשלב הזה התחילו להתנגש באוטו, להתלהב, להרביץ לי בראש, חבר’ה מאחורה, אגרופים, ואני קולטת ארנה עם יציעים מפוצצים באנשים, ילדים, ונשים, ותינוקות, וגברים”, מתארת אחת הנשים המתועדות בסרטון ההסברה המטלטל שהופק בלע”מ – “כדי להראות את הזוועות שייחרטו בתודעה הבינלאומית”, אומר חן. חטוף אחר מתאר: “האזרחים מרביצים, עשו הפגנה כאילו אני באמצע, ומלא אנשים שהיו שם הרביצו לי. כל הגברים יורקים ויורים והנשים בחלונות שמחות”.

יש חטופות וחטופים שחזרו במצב נפשי מאוד קשה ואין להם אפשרות כרגע לתת עדות. “הם שקעו בדיכאון נוראי. עם חוסר יכולת לבוא במגע עם העולם החיצון. אנשים שמסתגרים. מקרים של מחשבות אובדניות, סיוטים, קושי עצום לחזור לשגרה. יש כאלה שלא מצליחים לצאת מהמיטה”, אומרת סוזי.

איתן יהלומי בן ה־12 מתאר כיצד שהה לבד, והחוטפים הציגו בפניו סרטונים קשים שבהם המחבלים הורגים אנשים. חטופה אחרת מתארת כיצד צעק עליה אחד המחבלים שהיא רוצחת והכאיב לה בכוונה. “נכנסו שבעה, שמונה מחבלים, שלושה עם סכינים, אחד עם קלצ’ניקוב ועוד שניים – אחד עם את חפירה… הכניסה (למנהרה, נ”ב) מפחידה רצח. זה שוק של החיים. אתה רואה את זה בטלוויזיה ופתאום במציאות, ואתה לא מאמין שזה במציאות. ואז העבירו אותי לבית כלא עם עוד כמה חטופים, כמו כלב בתוך האדמה”.

חטופה אחרת מתארת: “היו חטופים שסבלו מסיוטים בלילה, פתאום מתעוררים בצרחות, פתאום מעלים חום. היתה התקפת כינים, בחיים שלי לא ראיתי כאלה כינים גדולות. חיות טרף”. חטוף אחר סיפר: “אני שוכב על אלונקה על הרצפה. עושים לי פרצופים מפחידים. חושפים שיניים. עושים את התנועה הזאת עם האצבע”, הוא מדגים סימן לשחיטה על הצוואר.

“הערך המוסף שלנו”, מדגיש חן, “הוא שהמתועדים יודעים שהעדויות הן לדורות הבאים, לכן הם מרשים לעצמם לספר דברים שהם לא יאמרו בטלוויזיה המסחרית והציבורית. למשל, מקרים של אלימות מינית”.

אחת החטופות מתארת, למשל, כיצד הן היו צריכות לבקש רשות להיכנס לשירותים וגם כדי לצאת. שהמחבלים יכלו להיכנס לשירותים גם בזמן המקלחת מתי שרצו. חטופה אחרת מתארת נגיעות מרובות ופולשניות באיברים אינטימיים תוך כדי קללות, השפלות ואיומים.

חטופה אחרת תיארה: “החוטף ניגש אליה (אל אחת החטופות), ליטף אותה, ניצל את הרגע לשלוח ידיים. זה כל כך נבזי כשזה עם נשק מוצמד לרקה, והוא נוגע בה בכל חלקי גופה”. חטופה נוספת מתארת כיצד התייבשה ולא היה בכוחה לעמוד או ללכת לשירותים. “את בחוסר אונים, לא יכולה להזיז את הגוף. גם אם ארצה להתנגד בסיטואציה הזאת, אני לא יכולה. את כלום ושום דבר והוא באמת מאמין שאת כלום ושום דבר. בכל רגע הם רצו לפרק אותך רוחנית, נפשית, מנטלית – בכל דרך אפשרית”.

“התפקיד של אבינתן”

“אני דיצה אור. יש הרבה דברים שהייתי בחיים שלי, אבל מאז שמחת תורה אני אמא של אבינתן אור”.

דיצה יושבת מול סוזי ויודעת שלכל מילה שתאמר יש משמעות עמוקה. שלכאב שלה ולאסון שפקד את משפחתה יש חלק בהיסטוריה שנכתבת כעת. אנחנו מתלווים לתיעוד – שהוא חלק ממאגר עדויות בני המשפחה של החטופים והחטופות. בחלק זה של הפרויקט תועדה גם ליאורה ארגמני עוד בזמן שנועה, בתה וזוגתו של אבינתן, היתה בשבי. “אבינתן נחטף כשהיה בן 30 וציין בשבי 31. הוא שני מבין שבעה ילדים”, מספרת האם על אבינתן שלה: “הוא דומיננטי אבל שקט. שקט עם נוכחות עוצמתית”. לאחר מכן היא משתפת בקושי לדבר על יום החטיפה עצמו. “הוא עדיין לא מפוענח לי. עדיין נעול”.

“הפעם האחרונה שבה פגשתי את אבינתן היתה בחג הראשון של סוכות. התפקיד שלו היה לבנות את הסוכה ולפרק אותה במוצאי החג. כשהמלחמה התחילה, הרבה שכנים הציעו לי לפרק. אחרי שלושה חודשים, הקצין שלנו אמר ‘זהו, הגיע הזמן לפרק’. זה היה מאוד קשה. את מצפה שאבינתן יבוא ויעשה”.

לפני התיעוד דיצה הספיקה להיפגש – בפעם הראשונה – עם נועה. על פרטים ששמעה ממנה על השבי היא לא מספרת, “זה שלה”. היא כן מציינת ש”היתה לאבינתן הזדמנות לברוח, אבל הוא לא הפקיר את נועה. זה מי שהוא. הוא טיפוס ששומר. אם היתה מציאות שהוא היה בורח והיו תופסים את נועה, הוא לא יכול היה להמשיך”. מבצע ארנון, שבו חולצה גם ארגמני, נטע בדיצה המון תקווה. “אני מאמינה שזה אפשרי”.

 

על פרטים ששמעה מנועה ארגמני על השבי, דיצה אור לא מספרת, “זה שלה”. היא מציינת ש”היתה לאבינתן הזדמנות לברוח, אבל הוא לא הפקיר את נועה. אם היתה מציאות שהוא היה בורח והיו תופסים את נועה, הוא לא יכול היה להמשיך”

 

 

“יצא לי להיפגש עם ליאורה ארגמני כמה פעמים. בפעם האחרונה באיכילוב. סיפרתי לה על הפגישה עם נועה. שיש לה בת מהממת, יפהפייה, חכמה בצורה מטורפת, אמיצת לב, טובה. ‘גידלת ילדה מדהימה…’, אמרתי לה.

“מאותו רגע יש לנו (לדיצה ולנועה – נ”ב) קשר מאוד משמעותי. משהו מאוד פתוח, אמיתי, עמוק. זה מייד נכנס לאמת.. ושתינו אוהבות אותו בלי קץ”. בסוף המפגש הראשון בין האם לנועה, מספרת דיצה בחיוך ובעיניים מאירות: “אמרתי בלב ‘אבינתן – אני חותמת'”.

 

“לכל תיעוד יש שלושה חלקים”, אומרת סוזי

 

“אנחנו מסבירים למתועדים שאנחנו לא מחפשים כותרת. זה לא כמו כתבה בטלוויזיה. אנחנו רוצים לשמוע מההתחלה עד הסוף – מי האדם, מה הרקע שלו, איך נראו החיים עד רגע החטיפה ואיך הוא משתקם מרגע שחזר. כל פרט קטן על אופן החטיפה והשהייה בשבי. את מי הוא פגש שם. המידע עובר צנזורה, ולכן הרבה פעמים הם מרגישים מאוד פתוחים לשתף”.

 

תנץ דדי זמיר ראש אגף תביעות במשטרה מקבל מסוזי ארניה פינוק מיני
תנץ דדי זמיר ראש אגף תביעות במשטרה מקבל מסוזי ארניה פינוק מיני

כששומעים את העדויות במלואן, ונחשפים לסיפור המלא והמפורט, קשה שלא להצטמרר מגודש התחושות והרגשות והמחשבות.

“אני דורון כץ אשר. בת 34. נשואה ליוני. אמא לילדה בת 5 ולילדה בת 3. השתחררנו בפעימה הראשונה”, מספרת דורון בתחילת התיעוד. היא מתארת את החרדה שהלכה והתעצמה בזמן שהמחבלים הסתובבו בקיבוץ ניר עוז ועשו בו שמות, מספרת כיצד המחבלים שנכנסו לממ”ד ביקשו ממנה ומאמה להוריד את התכשיטים. לאם היתה טבעת שעברה מסבתא של סבתה, ניצולת השואה – אליה. “זאת היתה טבעת מגרמניה של דורות אחורה עם יהלומים שחורים. כשהוא ביקש את הטבעת אמרתי: ‘אמא, תני. הם עם רובה'”.

 

“ניגשנו לפרויקט משימתיים”, מספרת סוזי, “אבל קשה לשמוע את כל הזוועות ולא לבכות איתם. זאת למעשה המדינה – הממסד שבוכה איתם. אנחנו מזכירים להם ‘אנחנו פה למענכם. לטובתכם. להנציח את הסיפור שלכם'”

 

 

בהמשך מתארת דורון את החטיפה האלימה. “הרגשתי שנפצעתי. ישבנו בתוך העגלה. צעקתי ‘נפצעתי’. הטרקטור עצר. החטופים הישראלים לקחו את הבנות שלי, ירדו מהעגלה ורצו לתוך השדה. הייתי פצועה ומצאתי את עצמי על הטרקטור לבד עם אמא שלי, היא עוד היתה ישובה… קירבתי אותה אלי והבנתי שהיא נרצחה. היא היתה בנשימות האחרונות. ניסיתי למצוא מקום לשים לה את הראש. הנחתי אותה, חיבקתי אותה והבנתי שאני חייבת לרדת. פחדתי שיפרידו ביני לבין הבנות. ירדתי מהעגלה, התחלתי להבין שאני הולכת לאבד את ההכרה”.

הרגעים הבלתי ניתנים להכלה שבהם דורון מבינה שאיבדה את אמה, אפרת כץ בת ה־68, והיא חייבת למצוא את הילדות שלה – מקפיאים את הדם. דורון מתארת כיצד שרון קוניו הגיעה לקחת אותה אל הבנות עד שהגיעו מחבלים נוספים והכריחו אותן לקום ולעלות על טרקטור אחר.

“התחלתי לשקוע. אנחנו עוברים טנק שרוף עולה באש. כל הגדר של עזה פרוצה. מאות אזרחים, ילדים, צועקים, זורקים דברים, ותוך כדי אני רואה את המחבל עם רז”. דורון צעקה “הילדה!”, והמחבל העביר את רז אל הטרקטור. “העבירו אותנו 11 אנשים לפרייבט קטן. דחפו אותנו אחד על השני כשאני מדממת על כולם. נסענו לעומק הרצועה. בטיל. הבנות לא בוכות”.

במהלך הימים שחלפו, דורון התחזקה ותפקדה למרות הכאבים העזים בכל הגוף. מהשובים היא ביקשה שיכניסו דפים וצבעים לבנות, כדי שתהיה להן תעסוקה. את הבת הצעירה היא לימדה לכתוב. השובים הביאו להן משחקי תינוקות מהבית, אבל בעיקר דורון העסיקה את בנותיה במשחקי דמיון. “ביקשתי מהן לעצום עיניים, לנחש איזה חפץ אני מחזיקה. הבנות עשו מסלול כריות. בלילות הבנות ישנו, אני בקושי. היו בומים מלחיצים ואין לך מה לעשות. ביום ה־16 העירו אותנו ‘מהר! מהר! צה”ל התקשר שהולך להפציץ את הבית – חייבים לצאת'”.

“לקחו את הזהות שלנו”

 

כל שבויה שחזרה, כל חטוף ששרד, מתיישבים מול המצלמות ומול המתעדות, מישירים מבט אמיץ ומתארים את הבלתי ניתן לתיאור. גם העדות של חן גולדשטיין אלמוג, שנחטפה מביתה שבכפר עזה עם שלושה מילדיה, לאחר שבתה הבכורה, ים, ובעלה, נדב, נרצחו מול עיניה – עוצרת נשימה.

“בשעת בוקר מוקדמת שמענו קול נפץ בבית… שמענו ירי קל”, היא מתארת. “היה בכי של ילד, אבל יחסית היה שקט. ים מאוד פחדה. צריך להבין את השפל שהגענו אליו. פחד מוות שחווינו בפעם הראשונה. שוק. היינו בשקט. אנשים עשו צרכים בשקיות רב־פעמיות, בקופסאות. צריך להבין את גודל המועקה… ואז אנחנו שומעות צרחות ‘אל־יהוד! אל־יהוד!’ אנחנו קולטים שהם בבית. היתה השתהות מחוץ לדלת של הממ”ד. לקחתי את הדובי הגדול. הבנתי שהם יורים מאוד מהר. חשבתי שהם מחוררים אותנו. חשבתי שאם אשים את הדובי עלינו, זה ירכך קצת”.

נדב, אב המשפחה, ניסה להגן. הוא לקח קרש מאחת המיטות, עמד ליד הדלת בלי נשק ונורה מייד. גם את ים, המחבלים רצחו בזמן ההתארגנות ליציאה. “אני רואה שהיא ירויה בפנים”, מתארת חן. “זה היה מראה מזעזע. אני בשוק. המומה. האם זה מה שאני רואה עכשיו? אחר כך, בשעות החושך המפחידות והקשות, אני מכריחה את עצמי לא לשכוח את המראה הזה. לא השתטחתי על נדב. בחרתי ללכת עם החיים. לא נשארתי עם נדב וים. ההבנה הנוראית כבר היתה”.

באחד המעברים בין הדירות, מתארת חן כיצד החוטפים “הביאו לנו בגדים מסורתיים. זה היה מאוד קשה. התלבשנו והסתכלנו, אגם ואני, אחת על השנייה – והתחלנו לבכות. לקחו את הזהות שלנו. הם היו מוקסמים מזה שלבשנו את החיג’אב. בשבילם זה כבוד לאישה. זאת מלכות”.

חן, כמו חטופות רבות, מתארת את הקושי העצום שכרוך באובדן הפרטיות. כשכל רגע יש מי שמסתכל עלייך ומנסה לפלוש לך למחשבות. “את חווה את הלחימה המטורפת ומנסה לשמור על תקווה. על אופטימיות. לא יכול להיות שיוותרו עלינו. שישכחו אותנו ככה. היו ימים קשים של התקפות מטורפות שפירקו לי את הגוף, את החיים, את הנפש. אי אפשר להסביר מה עובר לך בגוף בתוך החורבן הזה. ראינו את כדורי האש מעזה. היו ימים שהרגשתי שאני הולכת לאבד צלם אנוש”.

בעדות המפורטת מספרת חן גם על הפגיעה הרגשית ועל הזמן שלא חולף. “ניסינו להעסיק את עצמנו. לשחק, לכתוב. אחד השובים הגיע עם מצת ושרף את היצירות של הילדים. היו נכנסים לילדים לכיסים, בודקים מה יש, ‘תוציאו את זה, תכתבו רק באנגלית’ או ‘רק תציירו, תפסיקו לכתוב בעברית'”.

בהמשך הועברו למנהרה. שם פגשו עוד חטופות צעירות, פצועות, מלאות תעצומות נפש, שהצליחו למרות הפגיעות הפיזיות הקשות לטפל זו בזו. “במנהרה כל הזמן יש לך חול בפה. עובש. חוסר אוויר. תנאים מאוד קשים. יש עמימות ושקט. היה כבר פחות אוכל. הורגש יותר רעב. הבנות ישנו בצפיפות. אני קיבלתי מזרן. על שני מזרנים ישנות ארבע בנות. אחת פצועה ביד וחייבת שאף אחד לא ייגע לה שם. ישנו כמו סרדינים”.

“הן עדיין שם”, היא אומרת בכאב. “היציאה שלנו היתה רגע מאוד כואב. הן חשבו שהן הבאות בתור. מדי פעם אפשרו להן להאזין לרדיו. קולטים גלי צה”ל, כאן 11, רשת ב’. כל מהדורה שבה לא אמרו מילה על החטופים – זה היה שובר אותנו”.

אלמוג: “כמו שחזרנו – אני מקווה שמי שעדיין שם יהיו חזקים מאיתנו. שימשיכו את התקווה – קל לאבד אותה, אבל צריך גם לדעת מאיפה לשאוב אותה. אם הייתי יכול לבוא אליהם בחלום ולהגיד להם משהו, הייתי אומר להם ‘עוד מעט זה יקרה'”

“שימשיכו להאמין”

בסיום התיעוד, סוזי שואלת את אלמוג ואת שלומי מה הם היו אומרים לחטופים והחטופות שעדיין שם. “שימשיכו תמיד להאמין – כי זה יכול לקרות. שיהיו חזקים כמו שהם עד עכשיו ושישמרו על עצמם”, אומר שלומי. “ומאוד חשוב לי להגיד תודה לארנון זמורה, שאיבד את חייו במבצע הזה. זה לא מובן מאליו”.

“יהי זכרו ברוך”, אומרים שלומי ואלמוג ביחד, ואלמוג מוסיף: “כמו שחזרנו – אני מקווה שהם יהיו חזקים מאיתנו. שימשיכו את התקווה – קל לאבד אותה, אבל צריך גם לדעת מאיפה לשאוב אותה. אם הייתי יכול לבוא אליהם בחלום ולהגיד להם משהו – הייתי אומר להם ‘עוד מעט זה יקרה'”.

כך הם מספרים עכשיו, בזמן שהאירוע עוד מתחולל. בעוד הטראומה הפרטית וגם הקולקטיבית מבעבעת. הם מספרים – לא בשביל החדשות של היום, ולא רק באוזנינו. הם נותנים באומץ עדות בשביל הנכדים של הנינים והנינות של כולנו. הם משתפים ומדווחים – לתיעוד בארכיון המדינה, לדיראון ולעיני העולם – על פשעי מלחמה. פשעים חמורים נגד האנושות. פשעים נגד בני ובנות אדם חפים מפשע. פשעים שחותרים תחת הקיום האנושי, של טרור נפשע ואכזר שממשיך לקיים מתחת לאדמה את אסון 7 באוקטובר, עד עצם היום הזה.

https://www.israelhayom.co.il/magazine/shishabat/article/16350028

 

סוזי הישבן הלאומי תעשה לנו תיעוד ניצולי נוחבות?

במקום לקושש תיקים של 5,000 ש”ח מהסנגוריה הציבורית, הנ”ל היום מלווה עיתונאים זרים לזירות הפשע, הקיבוצים בהם התחולל “טבח קפלן” (“טבח נוחבה”).
זה הזמן להיזכר מי זאת סוזי?  מה כישוריה?  איך היא מתבטאת?  איך היא מתנסחת?  צפו בסמסים שלה בסוף הכתבה עם אפי נוה ותבינו לבד.

בזמנו  פרסמנו פרק א’ על פרשת המין והמינויים של אפי נוה.  כעת פרק ב’ וכאן נציג בפניכם ראיות מפליליות לשוחד המיני המשולש בין סוזי עוזסיני ארניה, בעלה שופט השלום רפי ארניה, ואפי נוה.

תתכבדו:

בתמונה סוזי עוזסיני ארניה חוגגת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה אחרי שחשה את אפי גומר לה בתחת.  אם אפי לא בסביבה היא בקלות יכולה לקלוט בישבנה הצנוע את כל הבקבוק קוסמו-דיווה. התחת פעור לרווחה.

 

 

סוזי עוזסיני ארניה משתעשעת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה
סוזי עוזסיני ארניה משתעשעת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה

 

אפי וסוזי אחרי שטחן לה את התחת סיימו שניהם בלהב 433
אפי וסוזי אחרי שטחן לה את התחת סיימו שניהם בלהב 433

 

עצרו את סוזי לקלבוש בדיוק כשהעמידה מועמדות להיות חברת כנסת

כאשר עצרו את אפי נוה בינואר 2019 עצרו גם את השופטת אתי כרייף ואת עו”ד סוזי עוזסיני ארניה ועוד מתמחה שגם נתנה שוחד מיני.  סוזי היתה אז באמצע מירוץ להתברג ברשימת הליכוד לכנסת במשבצת משוריינת לנשים.  המעצר קטע לה את הקריירה הפוליטית.

השופט יצחק עמית קבע שאפשר לפרסם את השם של אתי כרייף, אבל לא ניתן לפרסם את שמה של סוזי כי “היא אישה פרטית”.  אל השופט רפי ארניה בתור הסרסור של אשתו, השופט יצחק עמית לא התייחס, כך שאת שמו של רפי כן ניתן היה לפרסם.

 

ראו תמונה של רפי, 200 קילו של בשר בהמה.

 

 

רפי ארניה לא יודע לזיין בתחת אשתו סוזי מחפשת מי שיחדיר לה שם
רפי ארניה לא יודע לזיין בתחת אשתו סוזי מחפשת מי שיחדיר לה שם

 

בתמונה:  השופט רפי ארניה אפילו לא חקרו אותו על סירסור בישבנה של אשתו השניה למען קידום

מדוע יצחק עמית נתן החלטה שהתירה את דמה של אתי כרייף, והסתירה מעין הציבור את סוזי עוזסיני ארניה?  התשובה היא שאתי כרייף היתה שופטת מעולה, עם יחסי אנוש מעולים, שלא עשתה הנחות לשוטרים ולתובעים המשטרתיים שהופיעו בפניה, ובפרקליטות סימנו אותה כבעייתית, אחת שלא מכפיפה עצמה לפרקליטות, והיא לא תוכי של הפרקליטות.

פשוט רצו להעיף את כרייף כי היא הפריעה לפרקליטים להרשיע חפים מפשע.

אפי נוה עם מלכת הבוטוקס סוזי עוזסיני ארניה והסוכריה במכנסיים
אפי נוה עם מלכת הבוטוקס סוזי עוזסיני ארניה והסוכריה במכנסיים

וזו תמונה מאוקטובר 2018, 3 חודשים לפני המעצר בבית של סוזי ברמת השרון:

אמיר אוחנה עם אפי נוה ואבי חימי מביטים בסוזי עוז סיני ארניה האוחזת במכשיר דמוי זין
אמיר אוחנה עם אפי נוה ואבי חימי מביטים בסוזי עוז סיני ארניה האוחזת במכשיר דמוי זין

לעומת זאת לרפי ארניה היה הסכם לא כתוב עם הנהלת בתי המשפט שהוא יציית ויבצע כל מה שהמערכת מבקשת ממנו, כי ויתרו לו על תיק אלימות נגד הילדים שלו.

רפי הוא “השופט המכה”, פרשה שבזמנו הכתה הדים והוא היה מושעה למשך שנה.    https://N12 – מי שכונה “השופט המכה” מבקש להישאר בתפקידו – Mako      https://הפרוטוקולים של “השופט המכה”: “למגר אלימות” – Ynet

הדיל להחזרתו לשיפוט של רפי ארניה כלל הסכמה שבשתיקה להוציא לפועל כל מה שהנהלת בתי המשפט מבקשת ממנו.  בזכות זה סוזי ניצלה מהסיכון של כתב אישום ואת אתי כרייף העבירו מסע צלב לביזוייה כנימפומנית שרוצה ש”ירימו לה את נטל הראיה”.  תיכף תראו מי הנימפומנית האמיתית….

אפי סידר לסוזי עוזסיני ארניה תעודת הוקרה מלשכת עורכי הדין
אפי סידר לסוזי עוזסיני ארניה תעודת הוקרה מלשכת עורכי הדין ואפי סידר לסוזי עוזסיני ארניה תעודת הוקרה מלשכת עורכי הדין

הראיות לשוחד אנאלי זועקות לשמיים

אולם אם תביטו בתכתובת בין השניים, סוזי ואפי, תראו שהראיות לשוחד מיני זועקות לשמיים.  סוזי ביקשה מאפי שיסדר פגישה לבעלה כדי להריץ את קידומו, כי התפנה תפקיד של רשם בבית משפט מחוזי לוד.  הרשם אבי פורג פינה מקומו, וסוזי יחד עם רפי השתמשו בקשריה של סוזי עם אפי על מנת להריץ את המועמדות של רפי.

מה נתנה סוזי בתמורה?  היא נתנה תחת והיא גם לא התביישה לכתוב לאפי שהיא רוצה להרגיש את הזין שלו בתחת שלה.  התכתובות האלה ממש מראות שזה לא אפי האשם, אלא הנשים שרדפו אחריו.  הוא בכלל לא היה זקוק לשירותי המין של הנשים האלה, כי היו לו טונות של הצעות לסקס “מטריף” כלשונה של סוזי בסמסים.  להיפך, הנשים רדפו אחריו, עגבו אחריו, רצו להרגיש את הזין שלו אצלן בתחת.

קראו כיצד סוזי מנסה לפתות את אפי כשהיא כותבת לו שקנתה לינז’רי חדש, שמן חיכוך חדש (התכוונה ל”סיכוך”), ושיש לה הפתעות שהיא לא רוצה עדיין לגלות.

קראו כיצד סוזי מתלוננת שאפי לא מוצא עבורה שעה או שעתיים לסקס “מטריף” והיא עוד מרהיבה עוז לאיים עליו שאם הוא לא יספק לה את הסחורה (הזין בתחת עם חומר הסיכוך) היא תמצא גבר אחר שיעשה לה את זה!!!!

מבחינה אנתרופולוגית זהו תיעוד נדיר השולל את התיזה הפמיניסטית שנשים בכלל לא נהנות בסקס, ושזה תמיד הגבר שרוצה להוציא מהאישה יחסי מין לגירוי של הגבר, ולביזוי של האישה ולחילול גופה.  והנה כאן אישה מבית של מיליונרים שגדלה עם כפית של זהב בפה, לא חסר לה כלום מבחינה מטריאליסטית, רודפת אחרי גבר, מפתה אותו, מצהירה בלי בושה שהיא רוצה אותו בתחת שלה, ועוד מאיימת עליו שתמצא מישהו אחר אם הוא לא ימצא שעה או שעתיים לחדור בה.

כדי להבין את הנקרא צריך לדעת שאוריין היא אוריין לביא, ביתה השמנמנה של הפמינאצית עליזה לביא שהייתה חברת כנסת.  אוריין עדיין עובדת בלשכה, ובהתכתבויות סוזי רומזת לאפי שהיא יודעת שגם אוריין מתחרעת על הזין של אפי.

הכי בידור זו העובדה שסוזי ועליזה לביא יחד עם אוריין הפיקו כנס בלשכת עורכי הדין למיגור הזנות, נושא שיקר לליבה של עליזה לביא (שקידמה את חוק הפללת הלקוחות ושיקום הזונות ה”מסכנות ומנוצלות”…..וראה זה פלא, דווקא המעורבים בכנס למיגור הזנות, בעצמם עסוקים בזנות מסוג אחר, אבל דומה, זנות פוליטית, זנות תועלתנית, זנות לשם פורקן מיני של הזונות עצמן, וכו’….

 

 

 

סוזי עוזסיני עם היחצן שלה איתי הר אור מי שהפגיש אותה עם אפי נוה
סוזי עוזסיני עם היחצן שלה איתי הר אור מי שהפגיש אותה עם אפי נוה

בתמונה:  סוזי עוזסיני ארניה והיחצ”ן איתי הר אור שעשה לה הכרות עם אפי…..

 

 

אפי וסוזי אחרי שטחן לה את התחת סיימו שניהם בלהב 433
אפי וסוזי אחרי שטחן לה את התחת סיימו שניהם בלהב 433

תמונה מהממת:  רב שגל מימין (אפי נוה), עם שופט בעל 0 יכולות שיגול משמאל (רפי ארניה) – והמשותף לשניהם זו אותה אישה, סוזי החובבת לינז’רי ו”סוכרייה”.

 

 

אפי נוה הפילגש סוזי עוזסיני ארניה ואוריין לביא
אפי נוה הפילגש סוזי עוזסיני ארניה ואוריין לביא שגם מצצה לאפי ובלעה את השפיך

 

אפי נוה עם עליזה לביא שנתנה לו לזיין את הבת שלה אוריין לביא עם סוזי עוזסיני ארניה
אפי נוה עם עליזה לביא שנתנה לו לזיין את הבת שלה אוריין לביא עם סוזי עוזסיני ארניה

 

 

סוזי ארניה עם מנכל הליכוד צורי סיסו האיש שסידר לה קשרים עם ביבי ושרה
סוזי ארניה עם מנכל הליכוד צורי סיסו האיש שסידר לה קשרים עם ביבי ושרה

 

רפי ארניה ואשתו סוזי ארניה הפותחת תחת ובולעת שפיכים
רפי ארניה ואשתו סוזי ארניה הפותחת תחת ובולעת שפיכים

צפו בסרטון שלפניכם.  סוזי עוזסיני מרצה בלשכת עורכי הדין.  אפי פותח את הדלת, והוא פשוט הופכת מרוגשת מינית בבת אחת.  כל מיצי הכוס שלה נכנסים למצב רתיחה.  רואים את זה בבירור בסרטון:

אבי פורג הוא הרשם במחוזי שאת התפקיד שלו סוזי ארניה ביקשה שאפי יסדר לבעלה רפי
אבי פורג הוא הרשם במחוזי שאת התפקיד שלו סוזי ארניה ביקשה שאפי יסדר לבעלה רפי

למען האיזון, סוזי לא הייתה הפילגש היחידה.

בתמונה:  אפי נוה עם אחת הנשים החביבות עליו, רויטל סוויד:  “הביצועים של רויטל סוויד היו מעולים, בולעת בחסד עליון”

אפי נוה עם רויטל סוויד עם בני שגיא ברקע
אפי נוה עם רויטל סוויד עם בני שגיא ברקע.  אפי זרק לבני שגיא שאריות, כשנמאס לו העביר את הסחורה לבני שגיא

 

אפי נוה והמזדיינת בחפץ לב רויטל סוויד

בתמונה למטה שתי בובות מין של אפי נוה מצטלמות יחד באירוע בו הוא כיכב.  אחר כך עשו שלישיה איתו

רויטל סוויד וחוה קליין עשו שלישיה באורגיה עם אפי נוה
רויטל סוויד וחוה קליין עשו שלישיה באורגיה עם אפי נוה

 

חוה קליין חוגגת על השמוק של אפי נוה 2015
חוה קליין חוגגת על השמוק של אפי נוה 2015

 

חוה קליין ואהוב ליבה אפי נוה 2015
חוה קליין ואהוב ליבה אפי נוה 2015

זו הפילגש המועדפת:  עו”ד חוה קליין.  אפי כמעט הפך אותה לשופטת נוער

חוה קליין ואפי נוה נואפים יחדיו מאחורי גבה של חני
חוה קליין ואפי נוה נואפים יחדיו

 

חוה קליין שוחד מיני לאפי נוה ניצלה בעור שיניה ממעצר
חוה קליין שוחד מיני לאפי נוה ניצלה בעור שיניה ממעצר

 

Pilegesh ve Sharmuta חוי קליין חוגגת על הזין המפואר של אפי נוה 2014
חוה קליין חוגגת על הזין המפואר של אפי נוה 2014

 

אפי נוה עם רומי קנבל עד כמה מקצועיים היו היחסים בינהם
אפי נוה עם רומי קנבל עד כמה מקצועיים היו היחסים בינהם – אפי טחן לה את הכוס הפמיניסטי שלה

וזו רומי קנבל (מעל).  לא פלא כשהוא נעצר היא יצאה להגנתו ונשכבה על הגדר בשבילו (בתמונה למעלה). בתמונה למטה אודליה חן.

אפי נוה בוחן את איריס ברנד לצרכי סטוץ בלילה באילת
אפי נוה מביט במבטי חשק בעורכות דין לצרכי סטוץ בלילה באילת.  אין לו סיכוי אצלהן כי הן כבר מפורסמות ולא נואשות.

 

אפי נוה ואילת שקד היו רינונים על הקשר בינהם
אפי נוה ואילת שקד היו רינונים על הקשר ביניהם

גם רונית פוזננסקי קיבלה הדגמות מיניות מאפי נוה שקידם אותה ממעמד של פרקליטה נאלחת לשופטת מופתעת. עשו מנרז’ א טראווה עם סוזי עוזסיני ארניה.

רונית פוזננסקי בוחנת את הזין של אפי נוה לצורך סטוצים ושוחד מיני
רונית פוזננסקי בוחנת את הזין של אפי נוה לצורך סטוצים ושוחד מיני

ואודליה חן גם הצליחה להתברג לרשימת הפילגשות, לא ברור למה.

אפי נוה ואודליה חן מבלים ונהנים
אפי נוה ואודליה חן מבלים ונהנים

וכאן אפי עם אודליה חן וחוה קליין באותו פריים:

אפי נוה ואשתו גרושתו חני נוה ב 2011
אפי נוה ואשתו גרושתו חני נוה ב 2011

וזו חני נוה עם אפי מי שהיה בעלה ב 2011.  בסמסים סוזי שואלת את אפי אם חני באה איתו לאילת.  אז זו ה”חני” שסוזי רצתה לדעת אם היא תפריע לה לקבל את הסוכריה.

אפי נוה עם חני נוה ותינוק
אפי נוה עם חני נוה ותינוק

 

חני נוה עם איילת שקד מה הם חיפשו ביחד
חני נוה עם איילת שקד מה הם חיפשו ביחד

 

 

אפי נוה ודנה נוף שסידרה לו זיונים באילת
אפי נוה ודנה נוף שסידרה לו זיונים באילת

 

 

אפי נוה ודנית נוי בומוורצל הוא עשה אותה או לא עשה אותה
אפי נוה ודנית נוי בומוורצל הוא עשה אותה או לא עשה אותה????

 

 

אפי נוה וליטל יעקובוביץ שוורץ מה היא העניקה לו באמצע הלילה
אפי נוה וליטל יעקובוביץ שוורץ מה היא העניקה לו באמצע הלילה

 

 

אפי נוה וחני צ'רנובילסקי
אפי נוה וחני צ’רנובילסקי

 

אפי נוה עם רונה פריימן אבן איזה חסדים העניקה לו בלילה במלון באילת
אפי נוה עם רונה פריימן אבן איזה חסדים העניקה לו בלילה במלון באילת

 

 

אפי נוה עם רינת פרידמן האם גם היא אחת מ 29 הפילגשות
אפי נוה עם רינת פרידמן האם גם היא אחת מ 29 הפילגשות

עינת רון שופטת את אפי???  הייתכן?

התמונה הזו צולמה 3 חודשים לפני שאפי נוה נתפש מנסה להבריח את הפילגש בר כץ במעבר הגבול בנתב”ג עם עינת רון – שאחרי חצי שנה גם תשפוט אותו בתיק הפלילי שהוגש נגדו.  מימין הדביל שמנהל את הלשכב של עורכי הדין אבי חימי

אפי נוה עינת רון ואבי חימי – ועינת רון שופטת את אפי

צפו כאן באירוע מפואר שסוזי ערכה אצלה בבית ברמת השרון, אחוזה בסגנון לואי ה 14 ב 4/10/2018 שלושה חודשים לפני שהניידת של להב 433 אספה אותה משם.  האירוע היה ההשקה שלה על המירוץ למשבצת השריונים לנשים בליכוד לכנסת.  סביב סוזי רואים את ינון הימן, גילה גמליאל, יפעת שאשא ביטון, אמיר אוחנה, ואפי קיבל מיקרופון.  הוא מנסה לשעשע את הקהל ומריץ דחקה כי כולם נבוכים בשל הסגנון הצעקני, נובו רישי, של הבית, משהו שלא רגילים לראות בישראל.

אפי אומר:  “אורן חזן שואל אם היה בבית הזה מקודם קזינו?”.  מסתבר שאפי היה רב שגל מעולה, אבל גם חוש הומור לא היה חסר לו.  גם אבי חימי היה שם (יושב) והסתכל על אפי בקנאה מרובה.

דרך הראי המוזהב בצד שמאל אפשר לראות את יוסף אלרון שהיה שופט מחוזי בחיפה, ואפי הבטיח לו קומבינה שאם יכשיל מתמחים, הוא יקבל פוש לעליון, וכך היה.

מעלליה של סוזי בפרשת דוד ביטן

קראו כאן https://עלילות סוזי עוזסיני ארניה: נעצרה ונחקרה על שיבוש בפרשת דוד ביטן ייצגה את הנהג של דוד ביטן והציעה לביטן שהיא תייצג ובעלה רפי ארניה יכתוב את בקשות ההגנה.

בעצם זה לא היה המעצר הראשון של סוזי בלהב 433.  היא כבר בילתה שם כחשודה בהבערת מסרים מח”כ דוד ביטן לנהג שלו (שהיא ייצגה) שאותו השוטרים רצו להפוך עד מדינה.  סוזי הלכה לאכול חומוס וניגובים עם דוד ביטן והעלתה התמונה בטפשותה לפייסבוק.  השוטרים חשבו שהיא משבשת חקירה ועצרו אותה.  בסוף הסתבר שהיא בסך הכל ניסתה לגנוב לקוח לעו”ד אפי דמרי.

סוזי הציעה לדוד ביטן לשכור את שירותיה, והבטיחה לו שרפי ארניה יכתוב את כל ההגשות לבית המשפט “כי רפי יודע לכתוב כמו ששופטים אוהבים בסגנון שלהם כי הוא שופט בעצמו”.  הכל בגלל תאוות הפרסום של סוזי, סיבכה את בעלה ואת דוד ביטן.

אבישיי גרינצייג כלבלב הפרקליטות דחף את האף

ממש לפני שהמשטרה רצתה לרדת מהסיפור של סוזי ולהתמקד רק באתי כרייף, הפעילו בפרקליטות את כלבלב החונטה אבישי גרינצייג שיעשה הכנה להכשרת דעת הציבור.  בכתבה המלאה סילופים הוא מסנגר על אפי נוה כאילו לאפי לא היתה שום כוונה לקדם את רפי ארניה, ושהוא גם לא יכול היה לקדם אותו בגלל התנגדות של עדנה ארבל והוועדה שלה, ועדת השתיים.

באופן מוגזם גרינצייג כותב ש”אפי נוה דווקא קבע כי מועמדות זו כלל אינה רלבנטית”, ואת הקביעה הזו הוא מסיק מסמס שהוא שאל את אפי “תגיד השופט רפי ארניה יקודם” והתשובה היא “לא”.  אבל הסמס הזה הוא מ 2018, והסמסים של סוזי היו באפריל 2016, והיא רצתה את הג’וב של אבי פורג ב 2016, ואפי נוה הסכים לקבוע פגישת תיאום ציפיות לרפי ב 2016 – ממש בזמן שאפי טוען ש”הנישואין שלה היו על סף פירוק”.  אם הנישואין של סוזי היו על סף פירוק, למה יום אחרי שהיא כותבת שהיא רוצה לחוש את הגמירה של אפי בתחת שלה, היא פועלת למען בעלה כדי לתפוס מהר את הג’וב המתפנה של אבי פורג????

איך הטענה שהיחסים של סוזי ובעלה היו לקראת סיום מסתדרים עם התמונות שנה אחרי הסמסים (להרגיש בתחת) של כנס מיגור הזנות של עליזה לביא ביוני 2017 (6/6/2017) שהינחתה אותו סוזי בעצמה בו שלושתם (אפי, סוזי ורפי) הצטלמו יחד מחייכים בכל פוזה אפשרית? אגב באותו כנס השתתפו גם אמי פלמור ורונית פוזננסקי שזונות כל כך יקרות לליבן.

ראו תמונה מהכנס 6/6/2017.  קצת מצחיק שסוזי מנחה כנס על מיגור הזנות, לא?

כנס הלשכה למיגור הזנות עם אפי נוה רפי ארניה סוזי ארניה ורונית פוזננסקי
כנס הלשכה למיגור הזנות עם אפי נוה רפי ארניה סוזי ארניה ורונית פוזננסקי

גרינצייג במאמרו השקרי כתב שרק בסוף 2018 רפי ביקש להיפגש עם אפי (אחרי שעדנה ארבל הסירה התנגדות) ושאפי אמר לו שיש לו מחוייבות לשופטים אחרים (הכוונה לבוס של רפי בראשל”צ אברהם הימן שקיבל מאפי את אותו ג’וב נחשק במחוזי).  אבל בסמסים שאנו חושפים עכשיו רואים שרפי חיזר אחרי אפי לקידום ב 17/4/2016 כשסוזי כותבת “הובא לידיעתי שאבי פורג….”.

זה שאפי כתב לגרינצייג “לא”, על השאלה אם הוא יקדם את רפי, זה לא אומר כלום.  אפי לא חייב כלום לגרינצייג, ואפי יכול גם לשקר לו מחשש לטמינת מלכודת.  על זה לא בונים כתבה שאיכות הידיעות בה שואפת לאפס – כמו הכתב גרינצייג עצמו.

ממילא רואים שהשוטרים היו נעולים לדפוק את אפי ורק את אפי, ולא עניין אותם בכלל שהתגלתה עבירה חמורה של רפי בעצמו- עצם המפגש של רפי עם אפי על מנת לתפוס את הג’וב של אבי פורג באפריל 2016, כשזה קורה מייד אחרי שסוזי מציעה לאפי את התחת שלה, לינז’רי חדש, חומר סיכוך חדש, הפתעות סודיות, והבעת תשוקה לקבל את הסוכרייה.  האם בכלל חקרו את רפי ארניה בפרשה הזו?  זה לא ידוע, אבל סביר להניח שלא.

הודעה ילקוט הפרסומים רפי ארניה 20-9-2018
הודעה ילקוט הפרסומים רפי ארניה 20-9-2018
הודעה 2 ילקוט הפרסומים רפי ארניה 20-9-2018
הודעה 2 ילקוט הפרסומים רפי ארניה 20-9-2018

ראו ההודעה בילקוט הפרסומים:

קבלו את הווצאפים באדיבות עו”ד אפי נוה.  המידע הודלף על ידו לריצ’רד סילברסטין מקליפורניה על מנת ללחוץ על הפרקליטות להעביר את כתב האישום על גניבת הגבול בנתב”ג לגישור

עם כאלה ווצאפים פלא שהפרקליטות לא העמידה לדין.  הראיות מפלילות ללא צל של ספק סביר.  מענין מי לא מבין למה התכוונה סוזי כשהיא אמרה שאפי לא נותן לה את ה”סוכריה”?  “סך הכל בא לי את הסוכריה שלי ואני לא מקבלת אותה ממש…”.

סמסים סוזי עוזסיני ארניה עם אפי נוה שוחד מיני ועינוג אנאלי
סמסים סוזי עוזסיני ארניה עם אפי נוה שוחד מיני ועינוג אנאלי

Views: 402

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds