EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תמי אולמן ושאדי סרוג’י מוועדת אתיקה חיפה לא נקטו בשלילת רישיון לתובעת המשטרתית מיטל אוחיון כי היא עושה איתם עסקאות טיעון

מיטל אוחיון תובעת אלמב סייעה לדוד שלה השוטר לסגור תלונת אלמב

למה השוטרת הזו שהיא עורכת דין, מיטל אוחיון, לא עמדה לדין פלילי?  למה לא ישבה בבית סוהר?  למה לא שוללים לה את הרישיון?????

השוטרת הזו העמידה לדין גברים גרושים על תלונות אלימות במשפחה, או הפרת פרטיות של האישה.  היא בעצמה ביצעה עבירה של הפרת פרטיות.  למה וועדת האתיקה של חיפה לא שלל לה את הרישיון?  כי שאדי סרוג’י ממשרד תמי אולמן הוא חבר שלה, ומשרד תמי אולמן צריך אותה כדי לעשות איתה עסקאות.

התובעת הזונה הזו חיטטה במאגרים של המשטרה ושלפה מידע שאסור היה לה לשלוף.  זו עבירה של הפרת פרטיות.  העונש על זה עד 5 שנים.  מדוע לא הועמדה לדין פלילי?  למה העמידו אותה רק לדין “משמעתי”?

מי בכלל מחליט מה משמעתי ומה פלילי?  למה לאזרחים אין אופציה להישפט בבית משפט אזרחי עם שופטים שהם אזרחים, כמו שהיא נשפטת ע”י חבריה למקצוע???.

מדובר בזונת ביבים מצחינה שמעמידה לדין גברים גרושים על כל שטות שבעולם, והנה היא בעצמה עבריינית פלילית……

 

 

השוטרת מיטל אוחיון מחטטת במאגרים ותופרת תיקים לגברים גרושים
השוטרת מיטל אוחיון מחטטת במאגרים ותופרת תיקים לגברים גרושים

 

השוטרת מיטל אוחיון מבלה במועדונים ומשתכרת מוויסקי
השוטרת מיטל אוחיון מבלה במועדונים ומשתכרת מוויסקי

 

תעודת הוקרה שקיבלה השוטרת העבריינית מיטל אוחיון שמחטטת במאגרים ללא רשות
תעודת הוקרה שקיבלה השוטרת העבריינית מיטל אוחיון שמחטטת במאגרים ללא רשות

כתבה בפוסטה זיו קריסטל 2/1/2024

כתב אישום בבית הדין למשמעת נגד תובעת פלילית במשטרה

תובעת פלילית במחוז חוף מסרה מידע מהמערכת המשטרתית לדוד שלה שנחקר כחשוד בתיק תקיפה במחוז צפון, והורשעה בשימוש לרעה בסמכות. זה העונש שקיבלה

פקד מיטל אוחיון, תובעת פלילית ביחידת התביעות זבולון של המשטרה במחוז חוף, ערכה בדיקה במערכות המשטרתיות “לצרכים משפחתיים”, לאחר שדוד שלה נחקר באזהרה בחשד לעבירות תקיפה, וביקש עדכון על החקירה בעניינו.

באוגוסט 2022 נחקר במשטרת עפולה הדוד, אשר גם הוא היה שוטר בעברו, בחשד שתקף מתלוננת וגרם לה חבלה של ממש.
אחרי כשבועיים שלח הדוד לקרובתו הקצינה העובדת במשטרה הודעת וואטסאפ: “מיטל שלום, את יכולה לעדכן אותי איפה זה עומד? האם המתלוננת הלכה לתחנה ומה נסגר? תודה”.

לקצינה פקד אוחיון יש תפקיד רגיש במשטרה: כאמור, היא תובעת ומגישה כתבי אישום פליליים נגד נאשמים בתיקים של תחנת זבולון בקריות.

כדי לעזור לדוד שלה ולבדוק מה העלתה החקירה נגדו במשטרת עפולה, כאשר החקירה עדיין מתנהלת, נכנסה פקד אוחיון למערכות המחשב המשטרתיות, ביניהן מערכת “אדם” ומערכת “פלא”, וביצעה את השאילתות הבאות: “הבא מידע דמוגרפי לאדם” (על פי ת”ז של הדוד), “הצג תיקי פלא”, “הצג תיק חקירה”, “הצג רשימת עדויות בתיק”, “הצג רשימת מסמכים בתיק”.

אחרי שעיינה במידע, השיבה התובעת לדוד שלה: “הי מה נשמע? למיטב ידיעתי היא (המתלוננת, ז.ק) היתה במשטרה אבל אין לי מושג מה היא אמרה שם. אני אשאל אותה”.

כעבור חודש וחצי, במשטרת עפולה או בתביעות מחוז צפון הוחלט לסגור את התיק נגד הדוד של הקצינה, ונקבע כי “נסיבות העניין אינן מתאימות להעמדה לדין”.

 

השוטרת העבריינית מיטל אוחיון משטרת חוף חיפה הורשעה בהפרת פרטיות
השוטרת העבריינית מיטל אוחיון משטרת חוף חיפה הורשעה בהפרת פרטיות

 

 

מיטל אוחיון חוגגת עם מחלקת אתיקה של לשכת עורכי הדין חיפה
מיטל אוחיון חוגגת עם מחלקת אתיקה של לשכת עורכי הדין חיפה

 

התובעת הפלילית אוחיון הסתבכה בעצמה, כאשר התגלתה מעורבותה והפעולה האסורה שביצעה.
לבית הדין למשמעת של משטרת ישראל הוגש כתב אישום נגד התובעת, על עבירה של שימוש לרעה בסמכות שניתנה לה מכוח תפקיד, ובשל הוצאת מידע מהמאגר המשטרתי לצורך אסור.

בית הדין למשמעת בהרכב של שלושה קצינים בכירים – תנ”צ אברהם פרנקלנצ”מ אורי ארגמן וסנ”צ ניסים כחלון – דן על העונש לתובעת.

אבי פרנקל הטוסיק של שוטרת הוא נכס רגיש ויש לקדש אותו ולסגוד לו
אבי פרנקל הטוסיק של שוטרת הוא נכס רגיש ויש לקדש אותו ולסגוד לו

 

 

אורי ארגמן שופט משמעת עובדי מדינה עושה הנחות לבעלות ווגינה
אורי ארגמן שופט משמעת עובדי מדינה עושה הנחות לבעלות ווגינה

 

 

 

בפסק הדין נכתב כי “משטרת ישראל נותנת את אמונה בשוטריה ומצפה שבהענקת גישה, הרשאה, למאגרי מידע רגישים לצרכי עבודתם, הם יפעלו על פי החוקים והפקודות. במקרה זה הנאשמת היא קצינה ועוד יותר מכך, תובעת האמונה על אכיפת החוק שעומדת מדי שבוע מול עשרות רבות של נאשמים… בתפקידה היומיומי הנאשמת (התובעת) היא היא העומדת בחוד החנית והמייצגת את הנורמה. סטיה שלה מהנורמה עלולה לגרום לחוסר אמון של הציבור במוסדות המדינה… מי שאמון על אכיפת החוק ובכל זאת מפר אותו, ולו הפרה קלה יחסית, חב חובת אחריות גדולה יותר מהמצופה משוטר אחר”.

תובעת של מחלקת המשמעת במשטרה ביקשה להטיל על פקד אוחיון עונש של הורדה בדרגה למשך חודשיים בפועל ונזיפה חמורה.
הסנגור עו”ד עופר סבו הגיש חלק נוסף של שיחת הווטסאפ בה אמרה הקצינה לקרוב המשפחה: “אתה מכיר את המשטרה שאסור לבדוק ולהתערב בחקירה מתנהלת.. אני אבדוק מה אפשר לעשות”.

ההגנה ציינה כי מדובר בתובעת מוערכת המשרתת 16 שנים במשטרה במגוון תפקידים בחוד החנית של המשטרה במלחמה בפשיעה. לטענת הסנגור, נעשתה בדיקה אחת אסורה במאגרים המשטרתיים, החומר לא הועתק או הועבר לשום גורם והעבירה נמצאת ברף הבסיסי ביותר.

השופטים התרשמו מההערכות שניתנו לתובעת במסגרת תפקידה. אי לכך, החליטו תנ”צ פרנקל ועמיתיו להסתפק בעונש הורדה בדרגה למשך חודש אחד בפועל, ועוד חמישה חודשים על תנאי.

 

https://posta.co.il/article/66500-3/

 

 

המפקח הכללי למשמעת נגד עוד מיטל אוחיון הרשעה חדרה למאגרי מידע משטרתיים בידמ 26-23
Views: 132

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds